Hop til indhold
Guest stump

Hvilken type annoncefotos tænder vi på?

Recommended Posts

stump skrev, for 7 timer siden:

Hejsa. I disse minutter er der en annonce på forsiden af EG, som på mig virker totalt modsat.

Det altdominerende foto er simpelhen en røv med lår og fisse der stritter op i luften. Ingen antydninger, ingen mulighed, for mig, for fortolkning.

Og den annonce er langt fra den eneste, hvor det medsendte foto er alt for konkret. Pik i mund, uden noget som helt plads til fantasien osv. :-(

Så spørgsmålet er oplagt: Hvilke typer fotos til sex til salg fotos tænder du på?

Mig selv, sagde sexhunden :-D Jeg synes at der skal være en antydning af hvad jeg vil kunne opleve, hvis jeg investerer tid og penge i den aktuelle sexsælger.

God søndag.

Synes det er fint med en "akademisk" debat om hvorledes en perfekt annonce plus billeder kan opstilles. Faktum er blot at pigerne sjældent får flere kunder i biksen af, at den "perfekte" annonce hvor der udstråles "inteligens" og billeder der antyder dit og dat. 

De fleste går efter bestemte typer kvinder i bestemte geografiske områder endda ofte kombineret med en akut liderlighed "Hvor kan jeg komme til nu". Personligt køber jeg ikke den med at spændende og kreative annoncer har en stor og afgørende betydning, eller sagt på en anden måde "ja det kan have en marginal betydning, men næppe booste pigens forretning af betydning.

Personligt er jeg da også blevet imponeret over velskrevne og elegante billeder i annoncer, men er pigen ikke min type, fører det ikke til et besøg. I min udvælgelse er billederne nu engang det væsentligste. Jeg besøger ikke en pige for at blive stimuleret intellektuel men for at dyrke sex en type kvinde som jeg føler mig seksuelt tiltrukket af.

Når jeg surfer lidt rundt i hyggeforaet og kigger billeder, viser det vist også meget godt, at alle slags billeder har effekt uagtet hvor om de er vulgære, pikante e.lign. Piger der kan deres "håndværk" mangler sjældent henvendelser, for dem handler nok mere om, at sige nej til nogen typer og nej til andre. Det vigtigste er nok mere, at billederne afspejler virkeligheden samt at teksten afspejler hvad der tilbydes, snarere end at annoncen skal tiltrække komplimenter for kreativitet. Og så handler det også om, at vælge nogle sites hvor man rent faktisk bliver eksponeret og så ellers koncentrer sig om, at yde en god og imødekomme service og interesse for de potentielle gæster der henvender sig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 10 minutter siden:

Synes det er fint med en "akademisk" debat om hvorledes en perfekt annonce plus billeder kan opstilles. Faktum er blot at pigerne sjældent får flere kunder i biksen af, at den "perfekte" annonce hvor der udstråles "inteligens" og billeder der antyder dit og dat. 

De fleste går efter bestemte typer kvinder i bestemte geografiske områder endda ofte kombineret med en akut liderlighed "Hvor kan jeg komme til nu". Personligt køber jeg ikke den med at spændende og kreative annoncer har en stor og afgørende betydning, eller sagt på en anden måde "ja det kan have en marginal betydning, men næppe booste pigens forretning af betydning.

Personligt er jeg da også blevet imponeret over velskrevne og elegante billeder i annoncer, men er pigen ikke min type, fører det ikke til et besøg. I min udvælgelse er billederne nu engang det væsentligste. Jeg besøger ikke en pige for at blive stimuleret intellektuel men for at dyrke sex en type kvinde som jeg føler mig seksuelt tiltrukket af.

Når jeg surfer lidt rundt i hyggeforaet og kigger billeder, viser det vist også meget godt, at alle slags billeder har effekt uagtet hvor om de er vulgære, pikante e.lign. Piger der kan deres "håndværk" mangler sjældent henvendelser, for dem handler nok mere om, at sige nej til nogen typer og nej til andre. Det vigtigste er nok mere, at billederne afspejler virkeligheden samt at teksten afspejler hvad der tilbydes, snarere end at annoncen skal tiltrække komplimenter for kreativitet. Og så handler det også om, at vælge nogle sites hvor man rent faktisk bliver eksponeret og så ellers koncentrer sig om, at yde en god og imødekomme service og interesse for de potentielle gæster der henvender sig.

 

 

Jeg læser nu ikke stumps indlæg, som en invitation til en akademisk debat, om hvordan piger kan fremstilles sig selv mest intelligent, men ganske enkelt hvilken type billeder, mænd finder mest tiltrækkende, når de leder efter piger.
Som du selv citere:

"så spørgsmålet er oplagt: Hvilke typer fotos til sex til salg fotos tænder du på?"

Og jeg er sikker på at billeder har en stor betydning for pigernes annoncer. 
Du har ret i at piger der "kan deres håndværk" ikke rigtigt mangler henvendelser, men hvis man gerne vil tiltrække nye kunder, kan annoncens opbygning altså betyde meget, det er ikke altid nok at ha den rigtige hårfarve og tilbyde de rigtige ting det rette sted og tidspunkt, for der er da f.eks. mange, mange andre slanke brunetter i KBH på min alder, der tilbyder nogenlunde det samme som mig :P 
 

Jeg tror du overvurdere hvor stor en del af vores gæster, der er liderlige impulssexkøbere :) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
TheVoice skrev, 1 time siden:

... Personligt er jeg da også blevet imponeret over velskrevne og elegante billeder i annoncer, men er pigen ikke min type, fører det ikke til et besøg. I min udvælgelse er billederne nu engang det væsentligste. Jeg besøger ikke en pige for at blive stimuleret intellektuel men for at dyrke sex en type kvinde som jeg føler mig seksuelt tiltrukket af.

Inspirationen til denne trådstart fik jeg af et billede fra en sex til salg annonce. Billedet forestillede en røv, lidt lår, og i midten en fisse. Et andet billede jeg henviste til, var en pik i en mund. Slet og ret. Hvis du kan bedømme personligheder i de to henvisninger, har jeg en del at lære. Hvis du kan føle dig seksuelt tiltrukket af usynlige kvinder, er det jo fint for dig. Men det er ikke det trådstarten handler om. Forstår du hvad jeg skriver, TheVoice? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 11 minutter siden:

Inspirationen til denne trådstart fik jeg af et billede fra en sex til salg annonce. Billedet forestillede en røv, lidt lår, og i midten en fisse. Et andet billede jeg henviste til, var en pik i en mund. Slet og ret. Hvis du kan bedømme personligheder i de to henvisninger, har jeg en del at lære. Hvis du kan føle dig seksuelt tiltrukket af usynlige kvinder, er det jo fint for dig. Men det er ikke det trådstarten handler om. Forstår du hvad jeg skriver, TheVoice? :-D

Jeg er helt enig i, at mit indlæg afspejler andre vinkler på annoncering end hvad din tråd ligger op til. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, 1 time siden:

Jeg læser nu ikke stumps indlæg, som en invitation til en akademisk debat, om hvordan piger kan fremstilles sig selv mest intelligent, men ganske enkelt hvilken type billeder, mænd finder mest tiltrækkende, når de leder efter piger.
Som du selv citere:

"så spørgsmålet er oplagt: Hvilke typer fotos til sex til salg fotos tænder du på?"

Og jeg er sikker på at billeder har en stor betydning for pigernes annoncer. 
Du har ret i at piger der "kan deres håndværk" ikke rigtigt mangler henvendelser, men hvis man gerne vil tiltrække nye kunder, kan annoncens opbygning altså betyde meget, det er ikke altid nok at ha den rigtige hårfarve og tilbyde de rigtige ting det rette sted og tidspunkt, for der er da f.eks. mange, mange andre slanke brunetter i KBH på min alder, der tilbyder nogenlunde det samme som mig :P 
 

Jeg tror du overvurdere hvor stor en del af vores gæster, der er liderlige impulssexkøbere :) 
 

Jeg tror faktisk slet ikke at vi vil være speciel uenige, hvis dykker dybere ned i kassen "salg og marketing" end blot at sludre lidt omkring hvilke typer billeder tænder du på. Det der interesserer mig mest er ret banalt hvad virker i en generel sammen og ikke så meget hvilke annoncerer burde have en pris for kreativitet eller underholdningsværdi. 

Og.....for ikke at komme med en længere analyse, så er jeg helt med på, at hver pige/klinik m.v  selvfølgelig skal tage afsæt i deres "forretning" og gøre sig umage for, at deres annoncering henvender sig til deres målgruppe. Derved også sagt at forskellige koncepter m.v. ligger op til forskellige typer annoncering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Synes det er fint med en "akademisk" debat om hvorledes en perfekt annonce plus billeder kan opstilles. Faktum er blot at pigerne sjældent får flere kunder i biksen af, at den "perfekte" annonce hvor der udstråles "inteligens" og billeder der antyder dit og dat. 

De fleste går efter bestemte typer kvinder i bestemte geografiske områder endda ofte kombineret med en akut liderlighed "Hvor kan jeg komme til nu". Personligt køber jeg ikke den med at spændende og kreative annoncer har en stor og afgørende betydning, eller sagt på en anden måde "ja det kan have en marginal betydning, men næppe booste pigens forretning af betydning.

Personligt er jeg da også blevet imponeret over velskrevne og elegante billeder i annoncer, men er pigen ikke min type, fører det ikke til et besøg. I min udvælgelse er billederne nu engang det væsentligste. Jeg besøger ikke en pige for at blive stimuleret intellektuel men for at dyrke sex en type kvinde som jeg føler mig seksuelt tiltrukket af.

Når jeg surfer lidt rundt i hyggeforaet og kigger billeder, viser det vist også meget godt, at alle slags billeder har effekt uagtet hvor om de er vulgære, pikante e.lign. Piger der kan deres "håndværk" mangler sjældent henvendelser, for dem handler nok mere om, at sige nej til nogen typer og nej til andre. Det vigtigste er nok mere, at billederne afspejler virkeligheden samt at teksten afspejler hvad der tilbydes, snarere end at annoncen skal tiltrække komplimenter for kreativitet. Og så handler det også om, at vælge nogle sites hvor man rent faktisk bliver eksponeret og så ellers koncentrer sig om, at yde en god og imødekomme service og interesse for de potentielle gæster der henvender sig.

Jeg kan regne ud, at du med dit indlæg har mig i kikkerten.

Det er også fair nok, at vi har forskellige præferencer. Jeg sætter selv største pris på, at man også kan snakke med pigen – tomhjernet gåsesnak er ikke mig.

Nu skriver du, at ved "udvælgelse er billederne nu engang det væsentligste". Jeg kan derfor ikke dy mig for at spørge, hvor mange gange du har oplevet, at billederne ikke passer med den persom, som du møder i døren på "gerningsstedet"?

Dette har nemlig ofte været et klagepunkt/hjertesuk herinde i den tid, hvor jeg har været her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror faktisk slet ikke at vi vil være speciel uenige, hvis dykker dybere ned i kassen "salg og marketing" end blot at sludre lidt omkring hvilke typer billeder tænder du på. Det der interesserer mig mest er ret banalt hvad virker i en generel sammen og ikke så meget hvilke annoncerer burde have en pris for kreativitet eller underholdningsværdi. 

Og.....for ikke at komme med en længere analyse, så er jeg helt med på, at hver pige/klinik m.v  selvfølgelig skal tage afsæt i deres "forretning" og gøre sig umage for, at deres annoncering henvender sig til deres målgruppe.
Derved også sagt at forskellige koncepter m.v. ligger op til forskellige typer annoncering. 

TheVoice skrev, for 1 time siden:

 

Ok, nu læste jeg også lige BX svar, så måske det er bl.a. det du taler om, nu havde du bare citeret Stumps indlæg så jeg læste det som om, du misforstod hans oprindelige spørgsmål og troede at tråden drejede sig om en akademisk intelligens/kreativitets debat :) 

Dog er jeg stadig uenig i følgende: 

"De fleste går efter bestemte typer kvinder i bestemte geografiske områder endda ofte kombineret med en akut liderlighed "Hvor kan jeg komme til nu". Personligt køber jeg ikke den med at spændende og kreative annoncer har en stor og afgørende betydning, eller sagt på en anden måde "ja det kan have en marginal betydning, men næppe booste pigens forretning af betydning."

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@borende X

Det er såmænd ikke fordi jeg tænker specielt på dig, men vi kan da godt sludre lidt om den type gæster der udover at pigen skal være lækker, flot, sexet eller lignende, tillægger intelligens, humor og andre menneskelige egenskaber og kvaliteter værdi. 

Før vi går længere er vi jo så nødt til at kigge lidt på koncept. Hvis man efter sin annoncering hvor man har vagt din interesse vil det jo typisk fordre at pigen klinikken prioriterer stamkunder højt samt at man antager at gæsten også søger en favoritpige. Ja, umiddelbart vil alle vil gerne have stamkunder, men ikke nødvendigvis hvis det fordre mange ressourcer i afstemningsfasen frem til det første besøg. Det er jo ganske fint at den type gæster kan blive vagt af en annoncere, men hvis pigen efterfølgende oplever at der skal lange telefonsamtaler og brevudvekslinger til, før at den potentielle gæst har et tilpas rimmeligt indtryk af, at pigens menneskelige kvaliteter lever op til ens forventning, er det pludseligt ikke så pokkers logisk. 

Kigger vi lidt på koncept og mænds udtalelser omkring de forskellige koncepter, så er man nødt til at forholde sig til, at mange mænd opfatter klinikker som sexfabriker, samt at de forbinder privat/diskret med mere "ægte og intime oplevelser". Det betyder modsat  ikke, at det kun er privat/diskret der har stamkunder, men privat/diskret er nok bedre gearet til individuel betjening af gæster der søger mere end blot en super god seksuel oplevelse.

Det betyder nok også at dem der ender med at blive stamkunder på f.eks en klinik, nok i udgangspunkter er mere tilbøjelig til at kigge billeder, pris, beliggenhed, indretning m.v. videre end at prøve danne sig et billede af menneskelige egenskaber og værdier. Jeg er med på, at sidstnævnte stamkunder hver især efter flere besøg, vil fremhæve pigens personlige fortræffeligeheder, men jeg tvivler på, at deres fokus ved første besøg var rettet mod netop dette. 

Nu kan man også være stamkunde på flere måder, og uden at forholde mig til udbredelsen så er det nok heller ikke nogen hemmelighed, at stamkunder i visse henseenheder opnår nogle benefits af forskellig art. Hvis man søger total oplevelser med god sex og efterfølgende masse snak med en intelligent pige måske med henblik på at opbygge en stærk og gensidig relation, så skal begge parter jo nok investere i dette i form af ekstra tid, som i en vis udstrækning nok ikke er betalbar. Dertil kommer, at der nok også er grænser for hvor mange "tunge" relationer en pige kan håndtere hvis de menneskelige kvaliteter skal være omdrejningspunkter (det tætteste man kommer på en kæreste en den perfekte elskerinde)

Den type gæster som du repræsentere findes bestemt, men vi er også nødt til at være ærlige omkring, at det fordre mere en blot at tale lidt om dine børn og dit arbejde. Det fordre nok også en eller anden form for match i nogle følelser der rækker lidt udover umiddelbart god kemi og renlighed. 

Nu blev indlægget så skrevet udfra en forventning om, at henvendelserne af den slags skulle føre til et stamkunde forhold, men det er jo slet ikke sikkert at alle gæster der tillægger disse menneskelige kvaliteter rent faktisk ønsker et stamkunde forhold. Der kan såmænd sagtens være mange potentielle enganggæster der tillægger de menneskelige egenskaber samme værdi som dig. Jamen hvad er så bedst at lave en to tre aftaler, med gæster der forsimplet blot skal have en aftale i hus, uden ekstra dialog for at få afstemt om deres fornemmelser rent faktisk holder stik. Disse aftaler kan såmænd sagtens føre til det du eksempelvis søger.  Et eller andet sted handler det jo også om, at se på pigens samlede tidsforbrug og den samlede indtjening. Nu handler det jo ej heller kun om penge, det handler jo også om, hvad pigen har det bedst med. 

Det er ikke skrevet med tanke på, at verdenen er sort/hvid, jeg ved godt at verdenen er mere nuanseret samt at det er svært at få entydige fakta, når vi taler salg og marketing. Derfor er man også nødt til at indlægge nogle betragtninger og forudsætninger, som ikke nødvendigvis afspejler andet end nogle mønstre, som man ved eksisterer, men ikke ved hvor udbredt de er. 

Dette er blot mine subjektive betragtninger som jeg ville gøre mig som GB, andre betragtninger er såmænd lige berettiget. Det er ej heller anderledes end hvis ens forudsætninger ikke holder, så kan man jo altid bare ændret på tingene. Det vigtigste er nok bare at gøre sig nogle selvstændige betragtninger og sammenligne effekten med det man ønsker. 

For mit eget vedkommende må jeg blot konstaterer at de bedste reklamer ikke nødvendigvis fører til handel for mit vedkommende. Jeg vil dog heller ikke hævde at det ingen betydning har hvor ringe de er.  Det der også ligge i mit indlæg er, at hvis man jagter kunder med særlige krav, da skal man også gøre sig lidt tanker omkring, hvor meget det kræver af ekstra ressourcer

Sorry det blev lidt langt. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 47 minutter siden:

 

Dog er jeg stadig uenig i følgende: 

"De fleste går efter bestemte typer kvinder i bestemte geografiske områder endda ofte kombineret med en akut liderlighed "Hvor kan jeg komme til nu". Personligt køber jeg ikke den med at spændende og kreative annoncer har en stor og afgørende betydning, eller sagt på en anden måde "ja det kan have en marginal betydning, men næppe booste pigens forretning af betydning."

 

Hvad er du i en generel sammenhæng uenig i ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Hvad er du i en generel sammenhæng uenig i ? :)

Det hele :) Altså den med at de fleste går efter en "Hvor kan jeg komme til nu", Det er mindste delen af mine gæster der gør det, tror jeg.
(Jeg vil sige 90% af mine gæster er stamgæster, de sidste 10% er så nok en blanding af folk der har planlagt et møde med mig og "impulskøbere")
Dem der planægger et møde, gør det fordi der er noget i min annonce der tiltrækker netop dem, ikke blot at jeg opfylder deres "basale krav", for det er der et ton af andre piger, der også gør.
Så jeg er uenig i, at du mener at annoncens udformning/ det der gør den anderledes fra alle de andre, blot har en marginal betydning.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Ida sunshine skrev, for 9 timer siden:

:x det er sødt.

Jeg har nu mange totalt afklædt billeder, som jeg bruger i annoncer, dem er jeg meget glad for. Jeg er personligt ikke så vild med "perverse" billeder; sperm, spredte ben etc. Men syntes godt man kan være helt nøgen uden at det virker sådan.. "In your face" agtigt?! :P 

 

Prof billeder kan være meget pæne, men Ift at vurdere om det er en pige man vil besøge, syntes jeg de er totalt lige gyldige, de er alle photoshoppet til at ligne den samme plastic dukke (inkl. Dem jeg også selv har desværre)

 

Denne fortolkning ligger jeg meget tæt op af….

Elsker en nøgen Pige!!! og vil meget gerne se både fisse og bryster men helst på en "afslappet måde"

for meget Photoshop gør jeg ikke rigtig kan bruge billedet til noget og det bliver lidt intetsigende. Gerne en selfie hvor man kan se huden ikke er perfekt osv. 

Kan se annoncetekst også bliver diskuteret. Sådan en punktform tekst er turn off! meget gerne en lille tekst der fortæller hvilken slags pige man har med at gøre og hvordan hun er seksuelt. Helst ikke sådan en "jeg kan dække alle behov" agtig tekst, for så ved man jo alligevel ikke rigtig hvad man kan forvente af hende

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 16 minutter siden:

Det hele :) Altså den med at de fleste går efter en "Hvor kan jeg komme til nu", Det er mindste delen af mine gæster der gør det, tror jeg.
(Jeg vil sige 90% af mine gæster er stamgæster, de sidste 10% er så nok en blanding af folk der har planlagt et møde med mig og "impulskøbere")
Dem der planægger et møde, gør det fordi der er noget i min annonce der tiltrækker netop dem, ikke blot at jeg opfylder deres "basale krav", for det er der et ton af andre piger, der også gør.
Så jeg er uenig i, at du mener at annoncens udformning/ det der gør den anderledes fra alle de andre, blot har en marginal betydning.. :)

Ok det hele :)

Umiddelbart har jeg svært ved at tro (i en generel sammenhæng), at det er uden betydning om pigen holder til i modsatte ende af landet end i passende afstand fra hvor enten bort eller opholder sig.

Med hensyn til impulskøbere er jeg enig i, at det kan svinge afhængig af pige og koncept. Det samme gør sig også gældende omkring stamkunder. Det kommer nok ikke som nogen overraskelse at nogle klinikker oplever at der kommer gæster ind fra gaden uden forudgående aftale. Man af de opkald de modtager omhandler dagens piger. Så vi jo altid diskuttere om det skal kaldes impulskøb eller planlagt besøg med kort varsel.

Jeg vil så også gerne lige gøre det tydeligt, at jeg ikke taler om, at annoncen ingen betydning har. Det synes jeg faktisk fremgår tydeligt at seneste indlæg. Det jeg siger er blot meget kort, "At fordi en annonce bliver kåret til bedste annonce på parametre som kreativ tekst, billeder overlader meget til fantasien, tekst der udstråler humor m.v. så vil det ofte kun skabe marginale ændringer i forhold det den måske oprindelige annoncering (Som ikke er håbløst, men blot ligner de fleste alm. annoncer)

Nu har jeg så læst en del af dine indlæg, og jeg tænker at disse indlæg også har en betydning for hvad du tiltrækker, og derved din forretning. Det kommer såmænd heller ikke som en overraskelse at du har mange stamkunder. Du kan så vælge at tolke det som et kompliment, at ikke alle piger har en høj intelligens, stor almen viden osv osv, og derfor er bedre tjent med en almindelig gennemsnitlige annoncering hvor man ikke prøver at tiltrække et klientel, der vægter samtalen, eller humoren særlig betydning. 

Jeg ved godt, at på disse sider er det hovedsagelig købere med særlige ønsker der analysere og skriver dybe indlæg, men indlæggene afspejler nødvendigvis ikke 90% af de potentielle købere. 

Så jo helt individuelt for dit vedkommende med 90% stamkunder, betyder teksten rigtigt meget, men det gør det modsat ikke for enten mange klinikpiger eller for den sags skyld hovedaktørerne på det danske marked, de udenlandske piger.  Og så er vi jo tilbage til "Pigen skal gøre sig nogle overvejelse omkring hvad vil jeg tiltrække og hvad kan jeg tilbyde".

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Ok det hele :)

Umiddelbart har jeg svært ved at tro (i en generel sammenhæng), at det er uden betydning om pigen holder til i modsatte ende af landet end i passende afstand fra hvor enten bort eller opholder sig.

Med hensyn til impulskøbere er jeg enig i, at det kan svinge afhængig af pige og koncept. Det samme gør sig også gældende omkring stamkunder. Det kommer nok ikke som nogen overraskelse at nogle klinikker oplever at der kommer gæster ind fra gaden uden forudgående aftale. Man af de opkald de modtager omhandler dagens piger. Så vi jo altid diskuttere om det skal kaldes impulskøb eller planlagt besøg med kort varsel.

Jeg vil så også gerne lige gøre det tydeligt, at jeg ikke taler om, at annoncen ingen betydning har. Det synes jeg faktisk fremgår tydeligt at seneste indlæg. Det jeg siger er blot meget kort, "At fordi en annonce bliver kåret til bedste annonce på parametre som kreativ tekst, billeder overlader meget til fantasien, tekst der udstråler humor m.v. så vil det ofte kun skabe marginale ændringer i forhold det den måske oprindelige annoncering (Som ikke er håbløst, men blot ligner de fleste alm. annoncer)

Nu har jeg så læst en del af dine indlæg, og jeg tænker at disse indlæg også har en betydning for hvad du tiltrækker, og derved din forretning. Det kommer såmænd heller ikke som en overraskelse at du har mange stamkunder. Du kan så vælge at tolke det som et kompliment, at ikke alle piger har en høj intelligens, stor almen viden osv osv, og derfor er bedre tjent med en almindelig gennemsnitlige annoncering hvor man ikke prøver at tiltrække et klientel, der vægter samtalen, eller humoren særlig betydning. 

Jeg ved godt, at på disse sider er det hovedsagelig købere med særlige ønsker der analysere og skriver dybe indlæg, men indlæggene afspejler nødvendigvis ikke 90% af de potentielle købere. 

Så jo helt individuelt for dit vedkommende med 90% stamkunder, betyder teksten rigtigt meget, men det gør det modsat ikke for enten mange klinikpiger eller for den sags skyld hovedaktørerne på det danske marked, de udenlandske piger.  Og så er vi jo tilbage til "Pigen skal gøre sig nogle overvejelse omkring hvad vil jeg tiltrække og hvad kan jeg tilbyde".

 

 

 

ah, der er mange elementer i den der. 

For det første, ja, selvfølgelig har praktiske forhold, såsom lokation en betydning. Detsagt, når man som jeg arbejder i kbh. skal i huske på at jeg arbejder ud fra det forhold at der er mindst 100+ piger inden for en forholdsvis lille omkreds der også sælger sex.. :)

mht stamkunder og indlæg mm.. Jeg tror mange eg brugere lever lidt i en "EG bobbel",  altså jeg har da flere gæster fra EG, men tror de udgør en meget lille del af min kundekreds, de fleste sexkøbere benytter sig ud fra min erfaring, ikke af EG og også, modsat hvad andre måske mener og siger, så er jeg ikke på EG for forretningensskyld, så det er da fint at nogle læser mine indlæg, og syntes jeg virker spændende men.. de kunder der kender mig, ved udmærket godt at jeg IRL. er "less talk more fuck" :rolleyes:
Jeg "håber" ikke at mine annoncer primært tiltrækker folk, der gerne vil bruge størstedelen af tiden på at hyggesnakke eller "lære mig dybere at kende", så har jeg ihvertfald formuleret dem forkert, men det tror jeg nu ikke, så når jeg her skriver om betydningen af en god annonce, så husk at jeg på ingen måde har "EG debatter" i tankerne, jeg tænker udelukkende på mine/vores annoncer.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, 1 time siden:

ah, der er mange elementer i den der. 

For det første, ja, selvfølgelig har praktiske forhold, såsom lokation en betydning. Detsagt, når man som jeg arbejder i kbh. skal i huske på at jeg arbejder ud fra det forhold at der er mindst 100+ piger inden for en forholdsvis lille omkreds der også sælger sex.. :)

Ja enig i, at der er mange ting man skal forholde sig til. Jeg tolker bare ikke kbh som, at det bare handler om at skille sig ud på parametre som: fantasifulde billeder og kreative tekster. Udvalget er stort, hvorfor man må antage, at køberne sikkert også selektere på mange parametre som ikke nødvendigvis handler om, hvem har de flotteste billeder og bedste tekster. 

Et eller andet sted fordre det at skille sig ud på disse parametre jo også, at de potentielle gæster læser mange annoncer. Det er nogen der gør, andre gider måske i dit område kun at kigge på side 1, så er deres ønsker opfyldt. Vil man tiltrække den slags gæster, handler det nok mere om, at betale lidt flere annoncekroner og ligge i top 10. 

Men er vi ikke også snart der henne ved, at fordi det første man ser er en lækker røv, så betyder det nok ej heller, at så er der ingen der ringer, eller hvis man ændre annoncen og fokusere med på at vinde prisen for "bedste fantasiskabende fotos, kombineret med en tekst der afspejler en masse personlige egenskaber, som intelligens mv. så vælter det pludselig ind med markant flere henvendelser".

Med andre ord der er dels mange ubekendte og dels er der meget belæg for at hævde, at da største parten af alle annoncer er middelmådige eller gennemsnitlige jævnt kedelige, så har det næppe markant betydning, da det må antages at disse piger tjener det de skal. Iøvrigt hvis man kun har det som et bi-job vil det være at skyde sig selv i foden hvis ens annoncering genere et antal henvendelser der kræver to sekretærer :) 

Annonceringen skal vel også matche pigen og gæsterne, Så er man ikke specielt humoristisk er det nok heller ikke det man skal forsøge at gøre sig bemærket på. Og omvendt tillægger man humor stor betydning som pige, ja så skal man vel også forfordele humor e.lign i sin udvælgelse. Tingene skal vel match hvis man vil markedsføre sig på eksempelvis genside oplevelser. 

Så lidt simpelt tænker jeg "jo flere krav ud over fedt sex" jo flere ressourcer skal der nok investeres, og så er spørgsmålet bare når man læser anmeldelserne på dette board, Får man så indtryk af, at disse piger er valgt udfra en annoncering der objektivt udstråler at her er der virkelig kræset for billeder, tekst og detaljer. ?

Jeg kan tage fejl, men mit indtryk af største parten af de potentielle købere egentlig ikke fordre specielle høje krav omkring annonceringen. Et par billeder, et telefon nummer og lidt beskrivelse af ydelser og pris er vist rigeligt. 

Til gengæld bliver de skuffede hvis:

  • Billederne ikke afspejler virkeligheden,
  • hvis prisen pludselig er steget ved ankomst
  • hvis alderen ikke er 22 men 42
  • Hvis pigen ikke virker uinteresseret
  • Hvis service niveaet overhovedet ikke står mål med det forventede
  • osv.

Egentligt både rimeligt og ret simpelt - Det kræver således ikke en bachelor i salg og marketing for at sælge sex. 

 

 

Ida sunshine skrev, for 24 minutter siden:

 

 

mht stamkunder og indlæg mm.. Jeg tror mange eg brugere lever lidt i en "EG bobbel",  altså jeg har da flere gæster fra EG, men tror de udgør en meget lille del af min kundekreds, de fleste sexkøbere benytter sig ud fra min erfaring, ikke af EG og også, modsat hvad andre måske mener og siger, så er jeg ikke på EG for forretningensskyld, så det er da fint at nogle læser mine indlæg, og syntes jeg virker spændende men.. de kunder der kender mig, ved udmærket godt at jeg IRL. er "less talk more fuck" :rolleyes:
Jeg "håber" ikke at mine annoncer primært tiltrækker folk, der gerne vil bruge størstedelen af tiden på at hyggesnakke eller "lære mig dybere at kende", så har jeg ihvertfald formuleret dem forkert, men det tror jeg nu ikke, så når jeg her skriver om betydningen af en god annonce, så husk at jeg på ingen måde har "EG debatter" i tankerne, jeg tænker udelukkende på mine/vores annoncer.

 

 

Jeg ved qua mine kilder at EG ikke har den betydning som mange måske tror, samt at mange købere blot benytter sig at diverse annonce portaler. Nej forhåbentlig kommer største parten af gæsterne ikke for at hyggesnakke uagtet om vi taler stamkunder eller engangs-besøgende. 

Holder man sig til de forretningskoncepter hvor man måske typisk sælger mange halve og hele timer, så er man nok også nogen gange nødt til at smile lidt over de farverige beskrivelser af pigerne. Uha hun er så intelligent, så forstående, ja faktisk forstår hun mig bedre en min kone. Og hvorfor så smile lidt ? Tja for mit vedkommende tør jeg ikke udtale mig omkring pigernes intelligens og i det hele taget deres egenskaber, nogle besøg hvor samtalen er minimal i forhold til det fede sex. Dernæst kommer så, er jeg er bevidst omkring at sådan som jeg opfatter pigen, nok mere er ønsketænkning end fakta. Der sælges oplevelser og ikke venskaber, 

Jeg er helt med på, at i et fora med begge køn repræsenteret, eller for den sags skyld i samtalen i det frække rum, at forsøge at tegne et billede af, at det er hele pigen man er interesseret i, snarere end at sige "Hvis du er et godt knald, så gør det sgu egentligt ikke den store forskel hvis du ikke er højtuddannet eller lyder sådan".

Jeg indrømmer gerne, at en super seksuel oplevelse med fokus på det rent seksuelle dels er det primære og dels ikke gør det til en øv oplevelse at pigen ikke er den skarpeste kniv i skuffet vurderet på det subjektive grundlag vi nu engang altid vurdere menneskelige egenskaber på.

Et eller andet sted er det måske nok "nemmest" at betjene den slags, da købesex jo i bund og grund er flygtige skønne seksuelle oplevelser, uden de store forpligtelser. Jeg er da med på, at hvis man ønsker at ændre på kundegrundlaget, vil det være klogt at ændre sit annonce koncept, men jeg er desværre også nødt til at fastholde, at man i netop denne specielle branche kan tjene en fin skilling selv om man etisk, moralsk og faktuel  begår et utal af markedsmæssige fejl.

Det er ej heller mit indtryk at største parten af pigernes koncept henvender sig til en bestemt niche. Jeg hårdt sagt, så er det mit indtryk, at er manden blot

  • Respektfuld over for pigen
  • har en god hygiejne
  • Respektere reglerne
  • og ellers optræder pænt og ordentligt

Så er han velkommen de fleste steder.  Dette sammenholdt med mine betragtninger omkring en stort gruppe købere, fordre i min verden ingen særlige svære annoncekrav. Det fordre ej heller en pokkers masse personlige egenskaber hos nogen af parterne. 

Alt i alt er branchen opbygget omkring nogle ganske få regler og krav til modparten. Til gengæld er disse få krav også alfa/omega. 

Så afslutningsmæssigt og i relation til det omtalte annonce billede - Det betyder marginalt at de udskiftes med et andet billede hvor man ser hele personen, som det første, målt over tid. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 18 minutter siden:

Ja enig i, at der er mange ting man skal forholde sig til. Jeg tolker bare ikke kbh som, at det bare handler om at skille sig ud på parametre som: fantasifulde billeder og kreative tekster. Udvalget er stort, hvorfor man må antage, at køberne sikkert også selektere på mange parametre som ikke nødvendigvis handler om, hvem har de flotteste billeder og bedste tekster. 

Et eller andet sted fordre det at skille sig ud på disse parametre jo også, at de potentielle gæster læser mange annoncer. Det er nogen der gør, andre gider måske i dit område kun at kigge på side 1, så er deres ønsker opfyldt. Vil man tiltrække den slags gæster, handler det nok mere om, at betale lidt flere annoncekroner og ligge i top 10. 

Men er vi ikke også snart der henne ved, at fordi det første man ser er en lækker røv, så betyder det nok ej heller, at så er der ingen der ringer, eller hvis man ændre annoncen og fokusere med på at vinde prisen for "bedste fantasiskabende fotos, kombineret med en tekst der afspejler en masse personlige egenskaber, som intelligens mv. så vælter det pludselig ind med markant flere henvendelser".

Med andre ord der er dels mange ubekendte og dels er der meget belæg for at hævde, at da største parten af alle annoncer er middelmådige eller gennemsnitlige jævnt kedelige, så har det næppe markant betydning, da det må antages at disse piger tjener det de skal. Iøvrigt hvis man kun har det som et bi-job vil det være at skyde sig selv i foden hvis ens annoncering genere et antal henvendelser der kræver to sekretærer :) 

Annonceringen skal vel også matche pigen og gæsterne, Så er man ikke specielt humoristisk er det nok heller ikke det man skal forsøge at gøre sig bemærket på. Og omvendt tillægger man humor stor betydning som pige, ja så skal man vel også forfordele humor e.lign i sin udvælgelse. Tingene skal vel match hvis man vil markedsføre sig på eksempelvis genside oplevelser. 

Så lidt simpelt tænker jeg "jo flere krav ud over fedt sex" jo flere ressourcer skal der nok investeres, og så er spørgsmålet bare når man læser anmeldelserne på dette board, Får man så indtryk af, at disse piger er valgt udfra en annoncering der objektivt udstråler at her er der virkelig kræset for billeder, tekst og detaljer. ?

Jeg kan tage fejl, men mit indtryk af største parten af de potentielle købere egentlig ikke fordre specielle høje krav omkring annonceringen. Et par billeder, et telefon nummer og lidt beskrivelse af ydelser og pris er vist rigeligt. 

Til gengæld bliver de skuffede hvis:

  • Billederne ikke afspejler virkeligheden,
  • hvis prisen pludselig er steget ved ankomst
  • hvis alderen ikke er 22 men 42
  • Hvis pigen ikke virker uinteresseret
  • Hvis service niveaet overhovedet ikke står mål med det forventede
  • osv.

Egentligt både rimeligt og ret simpelt - Det kræver således ikke en bachelor i salg og marketing for at sælge sex. 

 

 

Jeg ved qua mine kilder at EG ikke har den betydning som mange måske tror, samt at mange købere blot benytter sig at diverse annonce portaler. Nej forhåbentlig kommer største parten af gæsterne ikke for at hyggesnakke uagtet om vi taler stamkunder eller engangs-besøgende. 

Holder man sig til de forretningskoncepter hvor man måske typisk sælger mange halve og hele timer, så er man nok også nogen gange nødt til at smile lidt over de farverige beskrivelser af pigerne. Uha hun er så intelligent, så forstående, ja faktisk forstår hun mig bedre en min kone. Og hvorfor så smile lidt ? Tja for mit vedkommende tør jeg ikke udtale mig omkring pigernes intelligens og i det hele taget deres egenskaber, nogle besøg hvor samtalen er minimal i forhold til det fede sex. Dernæst kommer så, er jeg er bevidst omkring at sådan som jeg opfatter pigen, nok mere er ønsketænkning end fakta. Der sælges oplevelser og ikke venskaber, 

Jeg er helt med på, at i et fora med begge køn repræsenteret, eller for den sags skyld i samtalen i det frække rum, at forsøge at tegne et billede af, at det er hele pigen man er interesseret i, snarere end at sige "Hvis du er et godt knald, så gør det sgu egentligt ikke den store forskel hvis du ikke er højtuddannet eller lyder sådan".

Jeg indrømmer gerne, at en super seksuel oplevelse med fokus på det rent seksuelle dels er det primære og dels ikke gør det til en øv oplevelse at pigen ikke er den skarpeste kniv i skuffet vurderet på det subjektive grundlag vi nu engang altid vurdere menneskelige egenskaber på.

Et eller andet sted er det måske nok "nemmest" at betjene den slags, da købesex jo i bund og grund er flygtige skønne seksuelle oplevelser, uden de store forpligtelser. Jeg er da med på, at hvis man ønsker at ændre på kundegrundlaget, vil det være klogt at ændre sit annonce koncept, men jeg er desværre også nødt til at fastholde, at man i netop denne specielle branche kan tjene en fin skilling selv om man etisk, moralsk og faktuel  begår et utal af markedsmæssige fejl.

Det er ej heller mit indtryk at største parten af pigernes koncept henvender sig til en bestemt niche. Jeg hårdt sagt, så er det mit indtryk, at er manden blot

  • Respektfuld over for pigen
  • har en god hygiejne
  • Respektere reglerne
  • og ellers optræder pænt og ordentligt

Så er han velkommen de fleste steder.  Dette sammenholdt med mine betragtninger omkring en stort gruppe købere, fordre i min verden ingen særlige svære annoncekrav. Det fordre ej heller en pokkers masse personlige egenskaber hos nogen af parterne. 

Alt i alt er branchen opbygget omkring nogle ganske få regler og krav til modparten. Til gengæld er disse få krav også alfa/omega. 

Så afslutningsmæssigt og i relation til det omtalte annonce billede - Det betyder marginalt at de udskiftes med et andet billede hvor man ser hele personen, som det første, målt over tid. 

 

 

 

:o Åh, det var meget og det er snart midnat og jeg skal se debat.

Lad os prøve at koge den ned til noget enkelt.

Jeg er en alm dansk pige, jeg skal lave en annonce der skal sælge noget, som 100 andre piger som mig, også sælger i mit nærområde. - hvad får mændende til at vælge mig, frem for dem? (de andre piger har stort set samme pris, samme ydelser mm..)

Og

Der er en kunde, han er liderlig og taster sine kriterier ind på søgemaskinen "20-25år" "45-55 kilo" "GFE" "København" "brunette" Etc. og wupti, et hav af annoncer dukker op, vælger han bare den første og bedste? Det tror jeg faktisk ikke, jeg tror de fleste prøver at vurdere hvem de tror, vil gi dem den bedste oplevelse, især fordi 1000-2000kr for mange mennesker er mange penge at brænde af på lidt impulssjov.. først klikker de på de annoncer der har et billede der fanger dem (lidt pointen med hele denne tråd, hvilke billeder er det?) og så læser de (forhåbentlig!) annoncen.

Igen, det er ikke min opfattelse at de rigtige billeder/ den rigtige annonce, har en "marginal betydning", tværtimod, jeg tror snarer det kan ha en afgørende betydning, når en mand sidder der og skal vælge mellem 10 temmelig ens piger. 

(og hvis jeg er dum og har misforstået dig, så undskyld. :) det er lidt sent..)

 

PS. Hvordan "udvælger" du selv piger? Hvis du gør dig i sådan noget :)

 

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken annoncetype passer mig bedst?

Tja, jeg er sgu' ikke nem at have med at gøre...

Punkt 1. er at mit store problem er at det mest attraktive ved et menneske for mig er øjnene - jeg beklager, men jeg kigger ind i mennesker, ikke på mennesker - og dér har vi jo det første problem ved GP annoncering generelt - selvfølgelig ønsker de ikke deres identitet vist frem. 

Så det bringer mig frem til punkt 2. som jo er mit favoritsted at placere mit hovede under et møde - lårene.....

Hvis en GP har nylonstrømper på = Turnoff

Ben skal være nøgne - jeg har ikke noget ud af at berøre/kysse/slikke en nylonstrømpe - Jeg vil have hud!!

Og hvis en GP kun viser sine ben i nylonstrømper, går jeg videre til en anden.  

Jeg ved ikke om det bare er mig, men at berøre huden på en kvindes lår er da noget af det mest behagelige, afslappende og erotiske i denne verden, så hvorfor dog ødelægge denne visuelle oplevelse og nydelse med noget ligegyldigt stof?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice

@Ida sunshine

Der er sgu nogen som skriver alt for lange indlæg :D 

En glædes pige jeg har besøgt, sagde at hun ikke havde så mange gæster herinde fra, det i forhold til samlet antal gæster. 

Hvis man ser på online listen, så er langt de fleste "gæster", dette kan selvfølgelig også være profiler som bare ikke er logget ind. 

Men hvordan ser pigerne så egentligt på de gæster som har en aktiv profil herinde? ( godt nok lidt en afsporing ). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

@TheVoice

@Ida sunshine

Der er sgu nogen som skriver alt for lange indlæg :D 

En glædes pige jeg har besøgt, sagde at hun ikke havde så mange gæster herinde fra, det i forhold til samlet antal gæster. 

Hvis man ser på online listen, så er langt de fleste "gæster", dette kan selvfølgelig også være profiler som bare ikke er logget ind. 

Men hvordan ser pigerne så egentligt på de gæster som har en aktiv profil herinde? ( godt nok lidt en afsporing ). 

Ah min vurdering er baseret på ren stikprøve kontrol :P sådan "eftersex hyggesnak" "kender du eroguide?" "Nej" siger de fleste..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 33 minutter siden:

Ah min vurdering er baseret på ren stikprøve kontrol :P sådan "eftersex hyggesnak" "kender du eroguide?" "Nej" siger de fleste..

Der var en "afstemning" herinde og der var vist ikke så mange som besøgte glædes piger sådan hver eneste måned, og generelt er der jo en del flere sex købere ifølge statistikkerne end der er aktive brugere / profiler herinde. 

Så din statistik er nok korrekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit indspark. 

Jeg tænder ikke på billeder, der har været igennem på den helt store fotoshop, der får pigen til at ligne noget fra Playboy Magazine. 

Nej, det virker på mig, når det er mobilfotos og selfies. Det skal vise hende som hun er. 100% naturlig. Det skal vise "what you see is what you get"

således at den dejlige kvinde, som jeg ser på billedet, at det er hendes krop, som jeg og mine hænder skal nyde. Det betyder meget.

Herinde fra har vi en del eksempler på GP, der viser billeder, der sælger til mig. Når de lægger billeder ind i tråde her. Eks. @StudineMILF @DinaG @Ida sunshine Og en del flere :-)

Og så må jeg sige, at hvis vi bevæger os over på de polske piger. Det betyder også meget at de viser ansigtsbilleder. Altså når jeg vurderer at de er korrekte. Eks. Vedelsgade i Vejle. Det er rart at vide på forhånd, at det er en pige, som man ville vende sig om efter på gaden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 10 minutter siden:

Mit indspark. 

Jeg tænder ikke på billeder, der har været igennem på den helt store fotoshop, der får pigen til at ligne noget fra Playboy Magazine. 

Nej, det virker på mig, når det er mobilfotos og selfies. Det skal vise hende som hun er. 100% naturlig. Det skal vise "what you see is what you get"

således at den dejlige kvinde, som jeg ser på billedet, at det er hendes krop, som jeg og mine hænder skal nyde. Det betyder meget.

Herinde fra har vi en del eksempler på GP, der viser billeder, der sælger til mig. Når de lægger billeder ind i tråde her. Eks. @StudineMILF @DinaG @Ida sunshine Og en del flere :-)

Og så må jeg sige, at hvis vi bevæger os over på de polske piger. Det betyder også meget at de viser ansigtsbilleder. Altså når jeg vurderer at de er korrekte. Eks. Vedelsgade i Vejle. Det er rart at vide på forhånd, at det er en pige, som man ville vende sig om efter på gaden. 

 

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må bryde sammen og tilstå, at jeg tænder mest på de flotte, glittede billeder, hvor pigen ligner en supermodel. :-P

Ikke for at gå imod strømmen - men sådan er jeg altså bare anlagt.

Til gengæld er jeg helt med på, at mindre pæne billeder sagtens kan gemme på en guldklump - og at andre har andre præferencer, ligesom det også er sådan med alle andre ting her i livet.

Naturligvis er jeg blevet skuffet og har måttet erkende, at et flot billede gemte på en for mig mindre tiltrækkende pige, ligesom det modsatte også har været tilfældet - men sidder jeg derhjemme ved computeren og skal vælge, er det altså de flotte billeder, der fanger min opmærksomhed i højest grad, og som danner grundlaget for to do-listen. Og naturligvis går jeg efter det kriterie, som tænder mig mest.

Oven i købet er jeg så også én af dem, der gerne vil have, at pigen har mere mellem ørerne end hulrummet til en vis ting - men dét bilder jeg mig altså ikke ind, at jeg kan aflæse af billederne. Og teksten læser jeg konsekvent ikke ud over, at jeg lige kigger efter de opgivne mål, alder og vægtforhold (som til gengæld betyder meget for mig).

Om pigen så også har det, der skal til for en interessant konversation mellem snapperne, må afgøres, når jeg møder hende. Og har hun det ikke, er hun ikke dumpet af dén grund, hvis hun ellers er sød, smuk og dejlig. ;-)

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...