Hop til indhold
Guest Sweex

Godt udseende=god oplevelse hos gp'er

Recommended Posts

Guest Sweex

Vil lige starte med at skrive at jeg elsker kvinder i de fleste afskygninger, inden for de normale rammer, men der er nogen kvinder som er objektivt smukkere end andre. 

Dette bringer mig til mit reelle spørgsmål: kunne det ikke være oplysende hvis man lige smed et par linier om sig når man som mand skriver om sine oplevelser med div. gp'er?

Grunden til at jeg spørger er fordi at jeg har kun været i miljøet i et års tid og haft ca. 15 oplevelser med ca. 10 forskellige kvinder. De få mindre gode jeg har haft, er med de gp'er som var åbentlyst lækre, unge og lignede noget fra en undertøjsreklame. de var ligesom ikke helt med og gad ikke rigtig, hvor de lidt ældre 30+ kvinder, virkelig har været pengene værd.

Der hvor jeg så begynder at undre mig er at jeg udelukkende kun har besøgt gp'er som der er skrevet godt om her på eg.

I mange anmeldelser skriver folk detaljeret om pigens krop, ydelser, personlighed, osv. og at det er det bedste de nogensinde har prøvet.Det er måske fordi de ligner david beckham eller en anden mand som de fleste kvinder vil tænde på og har et virkelig flot lem og kan køre på i en halv time uden at få sved på panden. så kan jeg sku godt forstå at kvinden giver dem en god oplevelse, for de er jo selv tændt på manden. Det betyder så ikke at de gider en som mig bagefter, som er 37 år, 180 høj, vejer 92 kg og har 10 kg for meget på maven og i øvrigt ikke har meget andet at byde på andet end et sæt flotte øjne og ellers er nogenlunde normal at se på og har et lem på 13-15 cm. (Har aldrig målt den)

Hvis nu folk lige smed et par linjer om sig selv, så kunne det være man tænkte ok, hvis en mand på 40 år og med hår på ryggen og 10 kg for meget på vommen får god service af hende, så er hun sku serviceminded og åbent menneske og så vil jeg godt bruge mine surt tjente penge på hende.

Hvad siger folk, er det for bøvlet eller mener I at det er en smagssag for gp'erne hvad en flot mand er, så det kan være ligegyldigt, eller er det ide i ville bakke op om?

Kvinderne her på siden må selvfølgelig også gerne komme med indspark til alt det med udseende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der med at de rigtig modelflotte piger gerne vil ha man boller dem på 2 meters afstand kan jeg godt genkende.... :(

Er selv 52 og har været med i legen de sidste 5 år. En helt almindelig mand at se på.

Så jeg har helt droppet de dyre, men kolde modeller og vil hellere finde søde unge piger ( oftest fra Polen ), der er mere naturlige og absolut ikke lider af berøringsangst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke at den slags information kan bruges til en hujende fis, hvad vi kvinder er tiltrukket af, det er jo lige så forskelligt som det er for jer. 

Let's face it, de fleste mennesker er ret ordinære at se på, inkl. mig selv. Mén man kan selv gøre relativt meget, bla. ved at fremstå ordentlig og soigneret. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe man har pli og er i godt humør får ALLE den sammen gode oplevelse hos mig. Uanset hår på ryggen eller ej. Jeg har mødt mange fantastiske elsker med lidt ekstra på sidebenet ( kan jeg faktisk godt lide ) og nu da jeg selv er velpolstret så går jeg ikke i stykker når jeg møder en gran voksen mand:D

Om ideen om at i skulle ligge en anmeldelse af jeres udseene på i trådene ved jeg ikke om det virker. Er bange for at der pludselig vil rende rigtige mange Beckhamer rundt;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
NybegynderMissen skrev, for 37 minutter siden:

Det var en mand på cirka din størrelse der gav mig min første sprøjteorgasme... Hvordan passer jeg ind i din kategorisering? (er 25 år og godt skåret)

Ved ikke hvordan du ser ud, da jeg ikke har set billeder af dig. men hvis du har en krop og ansigt som en victoria secret model og du kan finde nydelse i at en mand der ikke ligner en der er skåret ud i marmor, kan få dig til at nyde sex, så vil jeg meget gerne mødes med dig og bruge penge på en god oplevelse. og det er hele min pointe med mit opslag, at hvis manden der havde givet dig den orgasme havde skrevet her på eg at han havde givet dig en sprøjteorgasme og du var nærværende og lækker og havde skrevet at han havde statur som mig, så havde jeg skrevet til dig dagen efter, for jeg køber mig altså til drømmen og ikke til sex med en der ligner min kone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg har kun haft gode oplevelser, og jeg har hvad man kan kalde en klassisk dansk Dad body.. Jeg sætter altid en dyd i at behandle de piger jeg møder med venlighed og respekt. 

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
NybegynderMissen skrev, 1 time siden:

 

 

Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Jeg tror ikke at den slags information kan bruges til en hujende fis, hvad vi kvinder er tiltrukket af, det er jo lige så forskelligt som det er for jer.  

Jeg mener netop at det kan bruges i det tilfælde hvor manden skriver lidt om ham selv i forbindelse med sin oplevelse hos dig, for så kan man lidt bedre pejle sig ind på om netop du tænder på en type som mig, hvis manden havde haft en god oplevelse med dig.

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man læser en lille håndfuld anmeldelser af en pige, mon så ikke der er ret god chance for at der både er en halvfed Lars Løkke type og en halvkikset Villy Søvndal imellem og man dermed har en god fornemmelse af hvilket service man kan forvente af pigen?

Derudover kan man jo kigge på om skribenten i andre anmeldelser har været konstruktiv i sin vurdering. Hvis det er en anmelder der kun skriver jublende positive anmeldelser (og dem er der desværre en del af) skal man nok lige trække lidt fra ;) 

Det er mit indtryk at der er et godt stykke imellem at der kommer en "Beckham-type" på besøg hos pigerne.

På et anonymt forum, kan man nok ikke tillægge det ret meget værdi hvad en anmelder skriver om sig selv. Feks er der anmeldere der brystet sig af at køre rundt i en Maserati, trods det at det var en noget mere ordinær model personen rent faktisk ankom i ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er temmelig simpelt. Jeg som gammel mand, undgår gerne de helt unge piger. Vi er simpelt hen ikke på samme planet. Eneste undtagelsen i mit lange syndige liv, er Nikita Darling, men hun er så også undtagelsen der bekræfter reglen.
Hvis du som ældre (relativt begreb) og med lidt ekstra på sidebenet (relativt begreb) gerne vil kneppe en ung undertøjsmodel så må du jo det for penge. Men du kan jo ikke desuden regne med at det skal blive en gensidig passionsoplevelse.
Vil man have gensidighed, hygge og lidt passion, så går man efter andre præferencer. I hvert fald gør jeg det. Lidt sanse for realitet må man jo alligevel have.
Og undtagelserne er jo relativt let at identificere blandt anmeldelserne. De er altså ikke mange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Tjaa, jeg er midt i 40'erne, lidt for meget på maven, mit nick siger meget om min manddom, mener ganske bestem ikke jeg hører ind under kategorien Adonis, men jeg har haft mine bedste oplevelser med meget unge danske piger, nemlig Danske Emma og den desværre hedengangen Bella/Nadia.

Jeg kan ikke forstå dem, der synes, at de ældre/modne kvinder er bedre i sengen. Det kan måske have noget at gøre med kemi, men jeg søger ikke en sengekammerat, jeg kan snakke med efter sex. Jeg søger sex og intet andet - derfor betyder kemi kun noget sekundært for mig (så længe vi har fed og god sex) Jeg er heller ikke typen, der definerer god sex, som at jeg giver hende en sprøjteorgasme, og jeg får Gp'en til at komme mange gange. Jeg skal ikke bevise mine evner (eller mangel på samme) i sengen med en GP. Her er det hende, der skal på banen.

For mig er et besøg hos en Gp udelukkende et spørgsmål om en luksuriøs forkælelse af egne behov og lyster. Jeg har en pige, jeg besøger fast, fordi hun giver lige præsis den service, jeg efterspørger og nyder - hun er kun 21 år!! Selv om at det kan lyde som en hård udmelding, må man ikke misforstå - jeg har den absolut største respekt for hende.

Hvis jeg skal betale, skal det være noget, jeg ikke selv kan score, og jeg kan ikke score en 20-21-årig - knapt nok en på min egen alder:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Jeg tror at det er de færreste  i 20érne man kan føle sig "connected " med hvis man selv er 30+?

Jeg føler mig også fra en anden planet , når jeg taler med 20 årige piger - jeg føler heller ikke at jeg noget til fælles med dem . Så det behøver man ikke kun at være en mand for at føle. 

Du kan jo fint  tage en der stadig ligner en "undertøjsmodel" , men som er mere jævnaldrende med dig selv og som formår at dømme efter det der i virkeligheden tæller : folks adfærd ? 

De findes faktisk - også ældre end 30 år ;) 

Jeg får tit en sms med folks beskrivelse af dem selv, men dem læser jeg sjældent som andet end "bla bla bla " , ment på den måde, at jeg er fuldstændigt ligeglad. 

For det er den telefonsamtale man har med mig som er altafgørende for mig og den slipper man ikke udenom , hvad enten man ligner David Beckham eller ham her   Billedresultat for den grimmeste mand hedder:D      

 

Nu må man godt være LIDT pænere end den ( mandefisk ?) på  billedet - jeg foretrækker i hvert fald helst, at mine kunder i det mindste har en pik . 

Ejh spøg til side .Undskyld , 

 Men overdrivelse fremmer ofte forståelsen. Derfor mit noget finurlige indput. 

 

Jeg tænder på  væsen og intellekt og de bedste oplevelser jeg har haft , er med folk der har formået at lade deres væsen forblænde mig så voldsomt,at jeg ikke har kunne se andet end deres væsen , efter vore veje har skilles. Og sexen ? Den er som stemningen : Helt i top ! Og så er det endegyldigt om man ligner David Beckham eller ej. 

Men det er bare sådan jeg har det. Så jeg kan kun tale for mig selv. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

vis det er mig du mener med KK, så er jeg da glad for at du synes det :) 

Så kan jeg godt smide klunset med god samvittighed :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 18 minutter siden:

You've got a way with words KK. Det er langt mere sexet end undertøj.

Hej Bananas ja det synes jeg nu også jeg selv er bedst til :lol:

Kamilla K skrev, for 3 minutter siden:

 

vis det er mig du mener med KK, så er jeg da glad for at du synes det

 

:rolleyes::lol: Hej Kamilla K. Ja håber også det er dig han mener :P

Sorry afsporing.

Ha en god aften begge to.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 6 minutter siden:

vis det er mig du mener med KK, så er jeg da glad for at du synes det :) 

Så kan jeg godt smide klunset med god samvittighed :D 

Kanonkongen er en alletiders elskverdig mand, men nu var det jo dig jeg mente. Ord valgt med omhu og intelligens ... eller trusser ....? Smid du bare klunset med god samvittighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 6 minutter siden:

Hej Bananas ja det synes jeg nu også jeg selv er bedst til :lol:

:rolleyes::lol: Hej Kamilla K. Ja håber også det er dig han mener :P

Sorry afsporing.

Ha en god aften begge to.

KK

I lige måde afsporer;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Hihi @kanonkongen :D 

 

 Jeg er ret sikker på at jeg ville finde dig langt mere interessant og sexet, end lingeri :wub:   Men jeg ved selvfølgelig ikke, om bananas har det på samme måde ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sweex. 

Det er et ret interessant emne, du tager op :-) 

Jeg er bestemt ikke en ung flot fyr længere.... Det er wayback efterhånden :-)

Jeg søger ofte efter yngre piger, men jeg kan IKKE genkende dit problem, selvom jeg både er ældre end dig, og at jeg ikke længere har ret mange hår på hovedet og har briller.

Men jeg gør MEGET ud af at være høflig, positiv, sød, at give lidt af mig selv og - ikke mindst - at prøve at lave lidt sjov og skabe en hyggelig stemning.

Det åbner rigtig MANGE døre.

Når en pige har bollet med fem halvkedelige fyre, der bare skal have trykket den af, så tror jeg, at et hyggeligt og sjovt pusterum er meget velkomment. 

For mig handler det i høj grad om at skabe EN GOD STEMNING, når jeg er sammen med en GP - ligesom i mange andre af livets forhold.

Vil man have noget, skal man som regel også givet noget, og gerne af sig selv :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke nødvendigvis, at pigerne sidder og venter på, at der kommer en gæst, som, de tænder på - jeg håber og tror på, at de gemmer scoringerne og den falden i svime for mandekønnet, de måtte excellere i, til byturen fredag eller lørdag.

Til gengæld synes jeg, at pigerne er rigtig gode til at yde den service, som man ønsker af dem, for de penge, man betaler dem - og de er jo dét, denne her branche handler om.

Så jeg er sikker på, at vores udeende absolut intet betyder - bare vi er rene og nyvaskede op opfører os ordentligt.

Jeg har i hvert fald haft mange gode oplevelser på den konto også blandt de yngre af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle piger tænder jo på forskellige ting/forskelligt udseende, lige som i mænd også gør, dog tror jeg udseendet/det visuelle generelt betyder mere for mænd?!
Nogle piger er totalt lige glade med hvordan manden ser ud, andre er lidt mere til "det ene eller det andet" (Jeg tager, med få undtagelser, ikke mod meget overvægtige, meget ældre og så har jeg en fobi mod langt skæg, dét kan jeg ikke)

Vi har vel alle en kunde der kommer ind en gang i mellem, hvor vi tænker "jaaaaa tak sexy", men det er altid, altid personlighed og engagement, der afgør hvor godt det bliver for mig.

Angående dét med at "connecte" og alder, syntes ikke at det er noget jeg oplever.
Derudover er der også forskellige måder at connecte på, jeg kan sagtens ha en mega god seksuel oplevelse med en mand, og så takke mig lykkelig for at vi ikke også behøves at snakke sammen, for på det punkt har vi måske intet tilfældes, men der mærker jeg aldrig at alderen er en afgørende faktor, det kan ligeså vel være med en på min egen alder.
 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Alle piger tænder jo på forskellige ting/forskelligt udseende, lige som i mænd også gør, dog tror jeg udseendet/det visuelle generelt betyder mere for mænd?!
Nogle piger er totalt lige glade med hvordan manden ser ud, andre er lidt mere til "det ene eller det andet" (Jeg tager, med få undtagelser, ikke mod meget overvægtige, meget ældre og så har jeg en fobi mod langt skæg, dét kan jeg ikke)

Vi har vel alle en kunde der kommer ind en gang i mellem, hvor vi tænker "jaaaaa tak sexy", men det er altid, altid personlighed og engagement, der afgør hvor godt det bliver for mig.

Angående dét med at "connecte" og alder, syntes ikke er noget jeg oplever.
Derudover er der også forskellige måder at connecte på, jeg kan sagtens ha en mega god seksuel oplevelse med en mand, og så takke mig lykkelig for at vi ikke også behøves at snakke sammen, for på det punkt har vi måske intet tilfældes, men der mærker jeg aldrig at alderen er en afgørende faktor, det kan ligeså vel være med en på min egen alder.
 

Hold da op hvor du er min kop te. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tro meget på, at hvis vi drenge er respektfulde, så når vi langt hos GP.

Selvfølgelig skal vi også dufte af renhed eller der skal tages et bad, det tror jeg meget på er en god start for god sex og det gælder alle aldre.

Om det vil have en betydning i en anmeldelse, at jeg skrev at jeg er 50+ og dermed gav en ekstra oplysning, ja det tror jeg ikke, igen tror jeg på, at respekt og høflighed, med god humor og et lille blink i øjet, det skaber god kemi eller sådan en tanke hos den unge GP, at ham her er squ ok og dermed mulighed for god sex, også hos GP piger der er væsentlige yngre.

De skal selvfølgelige også være respektfulde over for os, samt over for den branche de er en del af og med på at det skal være en god oplevelse.

Må dog skrive, at min erfaring med de helt unge piger i denne branche, det har jeg ikke, men med GP piger der er 20 år yngre end jeg selv, så der er stor aldersforskel alligevel, men dejlig og skøn sex / elskov, jeg har købt/fået/oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja - som ikke-ung vil jeg bare sige, at jeg kun oplever positiv attitude hos yngre piger, når man selv er soigneret, i godt humør, viser lyst, drive og snakker positivt. Men vi skal jo for pokker heller ikke giftes. Om de så griner lidt af os og trækker på skuldrene, når vi er ude af døren - det kan da være. Jeg kender i hvert fald en, som giver mig følelsen af at være teenager igen - mentalt i det mindste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...