Hop til indhold
Guest Sweex

Godt udseende=god oplevelse hos gp'er

Recommended Posts

Highlow skrev, for 45 minutter siden:

Tja - som ikke-ung vil jeg bare sige, at jeg kun oplever positiv attitude hos yngre piger, når man selv er soigneret, i godt humør, viser lyst, drive og snakker positivt. Men vi skal jo for pokker heller ikke giftes. Om de så griner lidt af os og trækker på skuldrene, når vi er ude af døren - det kan da være. Jeg kender i hvert fald en, som giver mig følelsen af at være teenager igen - mentalt i det mindste. 

..og så er der sådan nogle mænd, der bare er så dejlige, man ved man altid får den bedste oplevelse:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bestemt ikke nogen Brad Pitt eller George Clooney, 45 år ung og en slat kilo for meget (som der arbejdes på -14 indtil videre)  - men jeg har aldrig været ude for en rynken på næsen af den grund (ikke synligt for mig ihvertfald)

Jeg har altid været til de dejlige piger i 20'erne, dermed ikke sagt at en på op til min egen alder kan snyde mig, for den sidste elsker jeg havde, var en ven med fordele på min egen alder, og hun var gudeskøn!!

Men de fleste glædespiger jeg har været sammen med har været i 20'erne, og min erfaring siger at hvis man behandler dem pænt og med respekt, prøver at være lidt frisk og laver lidt sjov (og er rigtig god til at berøre, kysse og slikke), så er pigerne ret ligeglade med udseendet og giver sig hen i nydelsen af det man føler ved hinanden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter har håb! Udseendet betyder meget for mænd, men langt mindre for kvinder. Det er der en vis videnskabelig evidens for.

Selv har jeg været i branchen i 7 år, og jeg har mødt mange dejlige kvinder, der har budt mig velkommen, og det på trods af mit udseende:

Jeg er 102 år, sidder i rullestol, klarer mig kun omkring takket være en skubbende hjemmehjælper, og grundet en karriere som gammel bokser har jeg ar i ansigtet, mine øren ligner store slatne salatblade, de blå poser under øjnene er blevet permanente, og tænderne har i årtier været i mindernes verden. Læg dertil en svær overvægt. Jeg ligner altså mere Frankenstein end Brad (pom)Fritt.

Alligevel afviser pigerne mig ikke, når de lige har kigget mig lidt an.

Hemmeligheden er, at de ønsker at føle sig respekteret, godt behandlet samt ægte værdsat. Det visuelle træder for dem i baggrunden; de er på det punkt anderledes indrettet end vi mænd – hvilket vi finder ubegribeligt, men sådan er det altså erfaringsmæssigt – og jeg har endda oplevet, at en glædespige i lutter returvenlighed har tilbudt at pumpe min rullestol, inden hun skubbede mig ud i solen til den dér ventende hjemmehjælper.

Kort sagt: Hvis jeg går an, går alle an, bare man farer frem med venlighed og respekt, så pigen føler sig godt behandlet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en stor fyr. Mine bedste oplevelser har været med voksne danske piger, helt almindelige at se på.

En af dem springer frem lige nu på nethinden. Jeg var ung, vel 25 og hun vel 45-50. Det var sommer og hedebølge. Da jeg kom til stedet lå hun nøgen i haven. Vi gik ind i soveværelset og bollede os helt færdige. Vi svedte som svin og bestemte os for at ligge og hyggesnakke og slikke lidt sved af hinanden. Selvfølgelig udviklede pilleriet sig til endnu en tur. En helt igennem sød, naturlig dansk MILF som de ser ud. Ingen skønheder som i blade eller film. Blot to almindelige individer der mødtes til en tur sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min endnu begrænsede erfaring af dette univers siger mig, at kvinder nok er mest interesserede i, at man som mand møder kvinden med respekt og er velsoigneret. Når det er sagt, er der helt sikkert en forskel i, hvordan hun reagerer på en Adonis på hendes egen alder, eller en helt ordinær mand på lige over de 50 og uden kæmpe karisma, som mig. Et eller andet sted gør det alligevel lidt ondt på ens ego, hvis man i en anmeldelse læser om at en pige blev helt våd og liderlig ved et besøg, og hun, når man selv besøger hende, er sød, smilende og imødekommende, men ikke mere. Selv om en pige er professionel nok til at levere en dejlig oplevelse, lyver kroppen ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thelem skrev, for 3 timer siden:

Et eller andet sted gør det alligevel lidt ondt på ens ego, hvis man i en anmeldelse læser om at en pige blev helt våd og liderlig ved et besøg, og hun, når man selv besøger hende, er sød, smilende og imødekommende, men ikke mere. Selv om en pige er professionel nok til at levere en dejlig oplevelse, lyver kroppen ikke.

To ting du skal vide:

Nogle mænd kommer af hensyn til deres ego til at pynte lidt på anmeldelserne ;-) 

Brug af glidecreme, hænger ikke kun sammen med liderlighed (og faktisk nærmest ikke med mandens udseende), men ting som kvindens cyklus og dagsform, samt mandens størrelse kan spille ind ;-) 

Jeg siger det bare ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Borende X skrev, den 7/10/2016 at 21:37:

Trådstarter har håb! Udseendet betyder meget for mænd, men langt mindre for kvinder. Det er der en vis videnskabelig evidens for.

Personlig erfaring, har prøvet at være sportstrænet (elite sports-udøver) for 12-13 år siden, og trænet på den måde at brystmusklerne kunne ses igennem jakken. På det tidspunkt var jeg på SU og havde derfor ingen penge (Team danmark belønner ikke imponerende).

Idag har jeg 5 kilo for meget og rødvins patter, men en væsentligt pænere gage... Umiddelbart virker det som om det er blevet nemmere at få det modsatte køns opmærksomhed/interesse nu, end det var den gang, (også hvis jeg fjerner sugardaters fra beregningen).

Tror der er rigtigt mange kvinder der er (stort set) lige glade, så længe man kommer med det rigtige sind og en pæn fremtoning mht. personligpleje og venlighed :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stoppede som pige for 4 år siden, inden jeg startede betød udseendet ikke så forfærdelig meget (jeg var ca. 30-31 år, da jeg startede), jeg kan ikke huske en ildelugtende pik fra før branchen. Efter at jeg stoppede, betyder udseendet MEGET, og en velduftende pik er alt. Min ex fik en sms fra mig, da vi skulle ha sex første gang "Den skal være spulet", og det var den, og husk deodorant.  Og så er intelligente mænd blevet ufattelig mere sexet end tidligere.

 

Og så lige det der med det gode udseende hos pigerne mv. Jeg har været tlfpige i 16 år, og naturligvis kan de unge stramme modeller tjene mange penge, men det er altså ikke så tit, som de lidt mere modne piger med for meget på siddebenene.

 

Redigeret af Esglædespige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så der mig der bliver total underlig når der kommer en ung fyr der i omverdenens øjne måske fremstår attraktiv.. Jeg bliver mega selvbevidst og genert.. Funger slet ikke til det der.. Så alle jer lækre mænd.. Hold jer væk hvis ikke tænder på fjantende skolepige opførsel.. Og komplimenter.. Puha.. Jeg er skide dårlig til at tage imod dem.. Rødmer hvis man kigger for intensivt på mig.. Hahaha..

Jeg tænder på personlighed og humor.. Og respekt er så hammer vigtigt.. Gensidig selvfølgelig.. Jeg vil gerne tro at jeg giver mine bedste ture når jeg selv er ordentligt tændt (no shit sherlock) og det bliver jeg bare nemmere når jeg finder kemien tilstedeværende.. Jeg har ikke den der "she tiger" attitude jeg kan tage på.. Desværre.. Jeg ville gerne kunne sige "så Jennifer nu gå du ind og rocker hans verden" hvor efter jeg nærmest sparker døren ind og springer på "byttet".. Hvilket nok også ville se voldsomt komisk ud.. Derimod er jeg nok henne i den anden grøft hvor jeg gerne vil kastes rundt.. Altså er det absolut påkrævet (nybegyndere i sexkøbsverdenen, jomfruer osv) at jeg tager styringen så Kan jeg godt det men så skal det være fordi jeg tydeligt fornemmer mandens usikkerhed.. Eller fordi jeg har mødt gæsten før.. Så kan jeg også godt lokkes lidt med.. Hahaha.. Usikkerhed fra mandens side kan godt få kickstartet den der "okay jamen så prøver jeg mig frem med noget erfaring inden for mandlig anatomi og det noget med at den der "ting" er den der få det til at føles godt for ham så vi starter lidt stille ud med noget nus og følen sig frem".. Hahaha.. Men ellers så jeg nok bare utrolig meget kvinde og på ingen måder den styrende part og det uanset hvordan manden ser ud.. Sorry hvis der var nogen der troede eller håbede på det.. Tilgengæld er jeg skide god til at snakke og bryde isen hvis den er til stede.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...