Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis vi kan spise køernes børnemad, så hvorfor ikke vores egen sæd? Måske kan det blive en stor industri hvor mejerierne lærer at malke mænd?

Slugeren virker igang med at starte det første af den slagsens.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

5. september 1967 åbnede Nordsjællands Mejeri, der på daværende tidspunkt var et topmoderne automatiseret mejeri.

Det blev i 1974 solgt af eneejeren Lillian Kaufmann til MD Foods, der senere fusionerede med svenske Arla til Arla Foods.

Nordsjællands Mejeri genåbnedes i cirka 2014 af S. Lugeren.

Det forlyder, at mejeriet dennegang er maskinløst, og at alle opgaver løses med de bare hænder og de blødeste læber.

På det seneste er mejeriets hal 2 delvis taget i brug.

Der er vedholdende rygter om, at en serie nye produkter er på vej.

;-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Slugeren skrev, for 5 timer siden:

Hmm tror ikke på de kcal, ligemeget hvor meget sperm jeg sluger kan jeg ikke tage på hihi:)

Du er sgu bare for ligetil altså.....næsten for god til at være sand....Sf

Og havde jeg IKKE boet her ovre i det sydfynske, ja så havde du forlængst været "aflagt" en DEL besøg.....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 30 minutter siden:

Du er sgu bare for ligetil altså.....næsten for god til at være sand....Sf

Og havde jeg IKKE boet her ovre i det sydfynske, ja så havde du forlængst været "aflagt" en DEL besøg.....:P

Nu har jeg besøgt Slugeren i Nordsjælland, og jeg kan bestemt bekræfte hun ikke tager på - hun er slank og veltrænet. Jeg havde en god oplevelse med hende. Da jeg var der havde hun lige fået mens, men det var ok med mig, jeg valgte blow og ladning på hendes frække røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
peteypower skrev, for 27 minutter siden:

Nu har jeg besøgt Slugeren i Nordsjælland, og jeg kan bestemt bekræfte hun ikke tager på - hun er slank og veltrænet. Jeg havde en god oplevelse med hende. Da jeg var der havde hun lige fået mens, men det var ok med mig, jeg valgte blow og ladning på hendes frække røv.

Og hvad skete der så lige for det???

Hvad var lige grunden til hun IKKE skulle sluge din ladning??:?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 2 minutter siden:

Og hvad skete der så lige for det???

Hvad var lige grunden til hun IKKE skulle sluge din ladning??:?

fordi jeg ville sprøjte på hendes røv- den er for lækker har du set den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
peteypower skrev, for 3 minutter siden:

fordi jeg ville sprøjte på hendes røv- den er for lækker har du set den?

Ja ja, men hvorfor ikke inde i den???

Skriver hun ikke det i hendes annonce???

Men jeg vil ALLER helst aflevere i hendes mund.......syns det er så PIV frækt og bare se en kvinde tage imod med STOR glæde....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, Lige nu:

Ja ja, men hvorfor ikke inde i den???

Skriver hun ikke det i hendes annonce???

Men jeg vil ALLER helst aflevere i hendes mund.......syns det er så PIV frækt og bare se en kvinde tage imod med STOR glæde....;-)

du må ikke komme i hende - og det forstår jeg godt, vi skal jo passe på hinanden. Du må komme i hendes mund, og det kunne også være en mulighed næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
peteypower skrev, for 1 minut siden:

du må ikke komme i hende - og det forstår jeg godt, vi skal jo passe på hinanden. Du må komme i hendes mund, og det kunne også være en mulighed næste gang

Hmm......skriver hun ikke "komme i min lille røv"?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 1 minut siden:

Hmm......skriver hun ikke "komme i min lille røv"?????

ja, men ikke inde i hullet - det ville jo være det samme som sex uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
lurepikken skrev, for 2 timer siden:

Hmm......skriver hun ikke "komme i min lille røv"?????

Man må meget gerne sprøjte ind i min røv, det er så fræk en følelse... pikken holdes helt hen til hullet og så skydes der:)

En del af ladningen kan sagtens finde ind uden pikken er inde hi hi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Undercover skrev, for 9 minutter siden:

Syns Slugeren burde arrangere et Bukakke arrangement, så hun ku få alt det hun drømmer om..

Det har jeg prøvet og ca 50 useriøse skrev og ingen mødte op:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, for 14 timer siden:

Det har jeg prøvet og ca 50 useriøse skrev og ingen mødte op:)

Hvilket er dårlig stil , melder man sig til , møder man da op , måske et "depositum" på 3-500 kr kunne afhjælpe at folket blev væk ..  
Syntes du skal prøve igen  "just saying " ;)

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, for 20 timer siden:

Man må meget gerne sprøjte ind i min røv, det er så fræk en følelse... pikken holdes helt hen til hullet og så skydes der:)

En del af ladningen kan sagtens finde ind uden pikken er inde hi hi 

Ajajajaj du er simpelthen for fræk ;). Er simpelthen nødt til, at besøge dig. Har vist onaneret nok efterhånden med dig i tankerne....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Naboen skrev, for 6 timer siden:

Hvilket er dårlig stil , melder man sig til , møder man da op , måske et "depositum" på 3-500 kr kunne afhjælpe at folket blev væk ..  
Syntes du skal prøve igen  "just saying " ;)

 

Har tænkt på det men tror desværre ikke folk er friske på at betale noget af det forud.. jeg synes bukakke er vildt frækt men så skal der også helst være 20-30 når man alligevel er igang ellers er det så hurtigt overstået hi hi:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
FlowerPower skrev, for 35 minutter siden:

Ajajajaj du er simpelthen for fræk ;). Er simpelthen nødt til, at besøge dig. Har vist onaneret nok efterhånden med dig i tankerne....

Det synes jeg da er spild af lækker sperm;)

Du skal være velkommen til at give mig det i stedet for

Redigeret af Slugeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, for 10 minutter siden:

Har tænkt på det men tror desværre ikke folk er friske på at betale noget af det forud.. jeg synes bukakke er vildt frækt men så skal der også helst være 20-30 når man alligevel er igang ellers er det så hurtigt overstået hi hi:)

Jeg holder ihvertfald øje i tilfælde af det skulle dukke op .. ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren

Så mangler vi kun 18 hi hi:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle du en dag vælge at besøge det fynske for at smage på alt den saft og kraft som produceres her, så hold dig ikke tilbage med at fortælle om det... jeg tror vi er mange som gerne vil prøve en af dine fantasier...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Krebsen80 skrev, for 35 minutter siden:

Skulle du en dag vælge at besøge det fynske for at smage på alt den saft og kraft som produceres her, så hold dig ikke tilbage med at fortælle om det... jeg tror vi er mange som gerne vil prøve en af dine fantasier...

Man ved aldrig hvad vi finder på:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Slugeren skrev, 1 time siden:

Så mangler vi kun 18 hi hi:)

Jeg tror den store årsag til de relativt få der dukker op til gang-bang, er prisen. Der er en tendens til at det skal koste 1.500 - 2.000 kr. pr. snude, og så skal der helst komme 10 mand. Der kommer så kun 3, og der er et par stykker der ikke dukker op, måske fordi de kan få en lækker pige for sig selv i en time til samme pris. 

Jeg ville ikke have noget imod at betale 500 kr. forud for at deltage, men jeg gider til gengæld ikke betale 1.500 kr. for at deltage, og skyde en gang eller to. 

Det er på ingen måde rettet på dig, men måske en lille opfordring til at prøve et bukkake til en overkommelig pris. Jeg stiller gerne op ;) 

Håber ikke det afsporede den spændende tråd, det er ikke meningen! :P

For øvrigt nogle SÆRDELES fristende billeder :wub:

tf-72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Thai-fan72 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tror den store årsag til de relativt få der dukker op til gang-bang, er prisen. Der er en tendens til at det skal koste 1.500 - 2.000 kr. pr. snude, og så skal der helst komme 10 mand. Der kommer så kun 3, og der er et par stykker der ikke dukker op, måske fordi de kan få en lækker pige for sig selv i en time til samme pris. 

Jeg ville ikke have noget imod at betale 500 kr. forud for at deltage, men jeg gider til gengæld ikke betale 1.500 kr. for at deltage, og skyde en gang eller to. 

Det er på ingen måde rettet på dig, men måske en lille opfordring til at prøve et bukkake til en overkommelig pris. Jeg stiller gerne op ;) 

Håber ikke det afsporede den spændende tråd, det er ikke meningen! :P

For øvrigt nogle SÆRDELES fristende billeder :wub:

tf-72

Tak for de søde ord.

Synes ikke man helt kan gøre det op i om man kan få et blow eller sex med en for sig selv da man vel netop vælger gb eller bukkake fordi man tænder på flere om en eller at se en pige få masser sperm:)

Mener jeg satte prisen til 600 pr mand med mulighed for tilkøb af en fluffer for 300 ved siden af. Alt efter hvor mange der er tager det 30-60 min.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Slugeren skrev, for 8 minutter siden:

Tak for de søde ord.

Synes ikke man helt kan gøre det op i om man kan få et blow eller sex med en for sig selv da man vel netop vælger gb eller bukkake fordi man tænder på flere om en eller at se en pige få masser sperm:)

Mener jeg satte prisen til 600 pr mand med mulighed for tilkøb af en fluffer for 300 ved siden af. Alt efter hvor mange der er tager det 30-60 min.

 

600 lyder heller ikke helt ude i skoven ;)

Men vi synes nok alle sammen at tanken er vildt fræk, men når det så nærmer sig, kan det være svært at slippe afsted hjemmefra eller fra jobbet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...