Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Slugeren
hotshot skrev, den 19/12/2016 at 21:49:

72'er er en 69'er og 3 finger i røven:D

Hi hi den var god.. Kendte den kun som i at en 72 er en 69 med 3 der kigger på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, den 4/1/2017 at 14:50:

Hi hi den var god.. Kendte den kun som i at en 72 er en 69 med 3 der kigger på :)

Jeg læste på nettet at det er når pigen bukker sig forover (7 tallet) og fyren sidder bagved på knæ og slikker hende (2 tallet).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

@Slugeren

Jeg har tit haft lysten til at besøge dig, men så har jeg tænkt på om der er tilskuere? Er der en mand der ser på i det skjulte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Vestegnen skrev, den 8/1/2017 at 07:40:

@Slugeren

Jeg har tit haft lysten til at besøge dig, men så har jeg tænkt på om der er tilskuere? Er der en mand der ser på i det skjulte?

Nej selvfølgelig ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde,

Kan du klare 20 vm dybt i halsen og må man komme dybt oralt?

Hvis afslutning er i din stramme lille numse.. betyder der at der må sendes sperm op i dig?  

Ellers blir det vel højst til sperm på din lille stjerne.... som jo så kan vare nok så stram ..;) Det er jo egentligt kun intressant hvis man må stoppe noget i den ;) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Candy68 skrev, for 32 minutter siden:

Søde,

Kan du klare 20 vm dybt i halsen og må man komme dybt oralt?

Hvis afslutning er i din stramme lille numse.. betyder der at der må sendes sperm op i dig?  

Ellers blir det vel højst til sperm på din lille stjerne.... som jo så kan vare nok så stram ..;) Det er jo egentligt kun intressant hvis man må stoppe noget i den ;) 

Jeg sutter alm, ikke deep:) Hvis du læser min annonce er der tydelige og ret præcise beskrivelser af mine ydelser.

Ellers skriv sms hvis du har spørgsmål:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Slugeren skrev, for 7 timer siden:

Nej selvfølgelig ikke

Det er nogen selvfølge. Der er mænd med cuckold fantasier ( hanrej ).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Vestegnen skrev, den 9/1/2017 at 17:28:

Det er nogen selvfølge. Der er mænd med cuckold fantasier ( hanrej ).

Jo for mig er det en selvfølge.. Folk skal kunne føle sig trygge hos mig. 

Min mand deltager kun når folk booker os begge til forskellige shows..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren

Det er meget forskelligt:) Nogle vil bare se os have sex imens de selv onanerer, andre ser os have sex imens jeg bruger hånd og mund og evt begge sprøjter mig i munden på samme tid:) 

Par tager vi også imod og jeg har også et par faste pige kunder der bare vil lege med mig hi hi:)

Skriv endelig sms for spørgsmål:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren

Du er velkommen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, den 16/1/2017 at 19:39:

Det er meget forskelligt:) Nogle vil bare se os have sex imens de selv onanerer, andre ser os have sex imens jeg bruger hånd og mund og evt begge sprøjter mig i munden på samme tid:) 

Par tager vi også imod og jeg har også et par faste pige kunder der bare vil lege med mig hi hi:)

Skriv endelig sms for spørgsmål:)

ummm sider lige og fantasere om at være med sådan to tøser der hygger... og så hygge med jer bagefter... Hvis en af pigeren er frisk så siger du bare til he he

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren

Hi hi det er min mand nok også frisk på:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Dolken21 skrev, for 11 minutter siden:

er hun stoppet? ser ikke hende annoncere på Annoncelight mere?

Hvis det er mig du mener er jeg lige kommet tilbage idag fra en uges ferie:)

Kan tilføje jeg er i sperm underskud hi hi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, den 13/2/2017 at 20:37:

Hvis det er mig du mener er jeg lige kommet tilbage idag fra en uges ferie:)

Kan tilføje jeg er i sperm underskud hi hi

Ja det var dig jeg mente :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre :) jeg er en tur i Hillerød området på torsdag ved middagstid, kunne vi evt. Lave en aftale :rolleyes:

aftaler isåfald nærmere på sms torsdag formiddag....det vil være mit første besøg, som jeg har set meget frem til.....

mvh Thomas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren

Du er meget velkommen:) er på 13-18 på torsdag:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, den 15/2/2017 at 06:55:

Du er meget velkommen:) er på 13-18 på torsdag:)

Jeg synes dit koncept er godt med fantasier der leves ud, og at noget stadigt overlades til vores fantasi, hvem af dine besøgende mon ikke drømmer om at se dine bryster, eller slikke dit smukke numsehul.....eller se pikken trænge op i dig, men jeg respekterer meget at du har de grænser..... Jeg ksn dog ikke lade være med at tænke på om der er udsigt til flere fantasier på menu kortet ?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Albert7 skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes dit koncept er godt med fantasier der leves ud, og at noget stadigt overlades til vores fantasi, hvem af dine besøgende mon ikke drømmer om at se dine bryster, eller slikke dit smukke numsehul.....eller se pikken trænge op i dig, men jeg respekterer meget at du har de grænser..... Jeg ksn dog ikke lade være med at tænke på om der er udsigt til flere fantasier på menu kortet ?

Det var sødt skrevet. Ja som sagt før gør jeg jo kun de ting jeg selv tænder på som jo primært er at få sperm, lige når første sprøjt rammer i min mund kilder det i hele kroppen hi hi. 

Man ved aldrig om der kommer flere he he, numsen skal dog snart slikkes tror jeg hi hi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, for 23 minutter siden:

Det var sødt skrevet. Ja som sagt før gør jeg jo kun de ting jeg selv tænder på som jo primært er at få sperm, lige når første sprøjt rammer i min mund kilder det i hele kroppen hi hi. 

Man ved aldrig om der kommer flere he he, numsen skal dog snart slikkes tror jeg hi hi

Kommer den vil jeg gerne være den første :) Eller en af de første 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Albert7 skrev, for 37 minutter siden:

Kommer den vil jeg gerne være den første :) Eller en af de første 

Pst!! Du skriver bare i næste uge;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Jeg synes at det er ærgerligt, at de seneste indlæg er slettet, godt nok havde de intet med anmeldelsen at gøre, men det er ikke irrelevant debat.

hvad var temaet i debatten i de slettede indslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...