Hop til indhold

Recommended Posts

gad godt der var en fantasi nr. 4... FX stik den ind i hullet og sprøjt... :)

Redigeret af nixotoo
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 16 minutter siden:

enig;) hun har efterhånden fået tømt en del mænd, må man sige:D

jeg ville gerne betale "handsome" reward til hende for et ONE OFF skud op i et af de forbudte områder :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nixotoo skrev, for 50 minutter siden:

jeg ville gerne betale "handsome" reward til hende for et ONE OFF skud op i et af de forbudte områder :D 

Jes det vil vi alle gerne men kommer ikke til at til at ske!! måske først når huningen besøg hun har ! Og så står vi alle der igen

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Lidt "nyt" fra hende, og vendinden som hun vist også lavede GB sammen med (dog kun som "fluffer")

HER!

Del dette indlæg


Link til indlæg

fuck den fantasi er sku god... først blow så knep veninden... 

nogen der ved hvem veninden er? (billeder)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt nok liderligt!

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
nixotoo skrev, for 3 timer siden:

fuck den fantasi er sku god... først blow så knep veninden... 

nogen der ved hvem veninden er? (billeder)

Mener at huske, at veninden var lidt buttet, men HÆNG MIG IKKE op på den, mener det bare .. Der var noget billede, ifb. deres GB 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
norbert skrev, den 8/10/2016 at 09:21:

Den ene gang jeg har være der til det - var det klart FAKE

Hun har slet ikke den rigtige indlevelse i det der, så det kan ende ud i at hun kommer på nogle få minutter...

.

 

Jeg er ekstrem følsom på klitten! Er til at blive slikket meget blidt, rammer man dog lige der hvor man skal, kommer jeg ret hurtigt (desværre). Lillepigen lever lidt sit eget liv på det punkt.

Jeg har ikke behov for at fake, føler jeg at jeg ikke kan komme af den der slikker, nyder jeg det og beder så om at få en pik i munden:) Kommer som sagt ret nemt, er ikke altid så fedt. 

Jeg er meget ærlig omkring det jeg laver, gør det kun af lyst, tager 1-2 ind de dage jeg er på, det er frækt for mig og gør aldrig noget jeg ikke tænder på. Derfor har de regler jeg har, nogle synes det er utroligt frækt de ikke må røre mig (udover at slikke), andre synes som nogle herinde skriver at det er ærgeligt osv. Uanset hvad gør jeg kun det jeg tænder på. Nogle grænser rykkes, nogle af liderlighed, andre af nysgerrighed, der kommer helt sikkert flere fantasier, samleje bliver dog aldrig en af dem. 

Nu jeg er her vil jeg da benytte chancen for at takke alle jer der har skrevet og været på besøg hos mig, alle har bidraget til frække, behagelige og skønne oplevelser. Ikke en eneste dårlig oplevelse.

Med hensyn til indlevelse som en skriver om, eller mangel på samme, beklager jeg hvis man en dag har fået den oplevelse, men alle kan have en dårlig dag, jeg forsøger at forkæle alle der kommer hos mig, som sagt gør jeg kun dette fordi jeg synes det er frækt. Man skal dog også tage i mente at andre ting kan spille ind, dårlig hygiejne, samt flere faktorer kan være i spil.

Varme sut, Slugeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

"varme sut" ... Tbone likes !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fuld forståelse for, at du har en række grænser, og at du er bevist om dem. Set fra en mands synspunkt er det dog svært at forstå, at man ikke må røre dine bryster, når man tager dine andre services i betragtning.

Jeg håber, at det er en af de ting du vil overveje at prøve af i fremtiden.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
plasticlove skrev, for 5 timer siden:

. Set fra en mands synspunkt er det dog svært at forstå, at man ikke må røre dine bryster, når man tager dine andre services i betragtning 

He he - der er jo så meget man ikke forstår - men hvis slugeren nu engang ikke tænder på det så er det vel bare derfor. 

Personligt tror jeg nu bare det er noget med grænsen for hvor langt man lader kunden komme. Synes foretningskonceptet er meget klart og det virkede for mig som om der var fokus på forretning. Så for mig vil det nok ikke ændre noget det blev en mulighed 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, eller at du tilbød en 69'er som en af dine fantasier, når du alligevel kan li at blive slikket til orgasme, eller en 72'er:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

72'eren ... jeg føler mig ret velbevandret ud i det meste, men den kender jeg ikke lige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 44 minutter siden:

72'er er en 69'er og 3 finger i røven:D

:D:D:D  havde jeg ikke hørt før... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 11 timer siden:

72'er er en 69'er og 3 finger i røven:D

hahahahahahaha

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, den 19/12/2016 at 21:49:

72'er er en 69'er og 3 finger i røven:D

Det er bare så smukt det der :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, den 29/9/2016 at 22:44:

Det var med stor spænding jeg begav mig mod Nord. Hun svarede hurtigt da jeg skrev, vi aftalte en tid og fik besked på at parkere en stykke fra huset. Jeg synes godt om at det foregår privat, i et helt almindeligt parcelhus kvarter. Jeg gik helt ned til carporten, hun åbnede hurtigt døren og vi gik ind i stuen.

Jeg havde valgt fantasi nr. 1 hvor det går ud på man først slikker hende til hun kommer, derefter byttes rollerne :-)

Hun er slank og har et smukt ansigt, hun er helt afslappet og virker meget erfaren.

Hun tændte mig virkeligt, hun blev meget tændt og duften af hendes safter ophidsede mig voldsomt, da hun kom var jeg helt klar til at bytte roller ;-)

Hun greb om min 20 cm og sagde spontant at det er en god størrelse, hun gik derefter i gang og suttede og slikkede til jeg kom, og hun slugte hver en dråbe.

Det var mega frækt :-) 

 

 

https://annoncelight.dk/showad/201766

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er mega frækt, og har virkelig lyst til at prøve(med grænser). 
Men hun må have fået alle sygdomme når hun sådan sluger alle.
Hendes mund skulle ikke ramme min pik, og jeg skulle ikke slikke hende.
Måske er jeg for zippet, men ville gerne være her længe..

Pøj pøj !  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
TM72 skrev, for 1 time siden:

Jeg syntes det er mega frækt, og har virkelig lyst til at prøve(med grænser). 
Men hun må have fået alle sygdomme når hun sådan sluger alle.
Hendes mund skulle ikke ramme min pik, og jeg skulle ikke slikke hende.
Måske er jeg for zippet, men ville gerne være her længe..

Pøj pøj !  :)

 

Tag 2 af dem her, og henvend dig til egen læge - hvis du bliver ved med at være sådan...

 

chill.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...