Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, hendes fisse er rigtig lækker. Jeg har givet mig selv den oplevelse at slikke hende inden hun fik den i munden. Rigtig pæn og lækker fisse.

Men efter at have besøgt hende et par gange så er jeg nået til samme konklusion som Norbert, jeg kommer kun igen hvis det er den fulde pakke.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loen skrev, den 9. november 2016 at 21:53:

Er lige kommet hjem deroppe fra hvor hun har en ny fantasi, hvor man kommer ud over hendes lille mis som hun selv skriver. Valgte med blow og sagde til så hun kunne få smidt trusserne og lagt sig på ryggen hvor jeg så klaret de sidste ryk selv og kom ud over hendes fisse, og ville sikkert være klar hvis hun begynder at tilbyde sex

Jeg har også været forbi med hendes nye fantasi, kombineret med oral til hende, hvor jeg tror hun kom, hun var lidt overrasket selv, og der efter oral til mig og sprøjt ud over hendes fisse, og hen over hendes mave, fik fyret et par gode sprøjt af, en fed og fræk oplevelse, hun virkede rigtig tændt.

glæder ,og til kommer med den sidste frække fantasi hvor man må kneppe hende:)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvad kostede den "tur" HotShot ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi er heldige - så kommer der måske en RIGTIG fræk julefantasi, hvor vi kan komme til at kn.... hende

Så skal jeg på besøg igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest the rasmus

Fantastisk! Så bliver det nemmere for os andre at booke en tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle af jer har været lidt inde på det men: Hendes tilbud lyder så frække, at jeg simpelthen bare MÅ prøve det :) Og da det vil være første gang jeg i så fald skal prøve en oplevelse som denne er diskretion virkelig vigtig for mig. Jeg er lidt bekymret over hvor diskret området er. Kan man mon være nogenlunde sikker på at komme uset hen til hendes hus? Man kan selvfølgelig ikke tage højde for folk, der går på gaden ;) Men ligger husene diskret på gaden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
igormortis skrev, for 10 timer siden:

Nogle af jer har været lidt inde på det men: Hendes tilbud lyder så frække, at jeg simpelthen bare MÅ prøve det :) Og da det vil være første gang jeg i så fald skal prøve en oplevelse som denne er diskretion virkelig vigtig for mig. Jeg er lidt bekymret over hvor diskret området er. Kan man mon være nogenlunde sikker på at komme uset hen til hendes hus? Man kan selvfølgelig ikke tage højde for folk, der går på gaden ;) Men ligger husene diskret på gaden? 

Det er et helt fint sted - ret diskret men du kan godt blive spottet af en nabo :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den ‎12‎-‎11‎-‎2016 at 16:15:

Hvad kostede den "tur" HotShot ?

 

Hej TboneDK, sorry for lidt sen svar, jeg gav 1100 DKK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til info !!! I torsdags så jeg et GB på AL i Hillerød D 22 mellem 11-14 800.- kr. Fluffer 5oo extra !! (kunne fravælgers)

Det er lidt nyt og fin fair pris !! har tilmeldt mig og fik sms retur med adresse på samme vej som slugeren bord dog uden

hus nr som man fik oplyst på dagen " billede af flufferen lignede vores alle sammen s sluger (ved jo ikke om det er sandt)

Så forsvandt anoncen sms igen og spurgte om det var aflyst og fik nej !! Men anonce er ikke kommet på igen

Søgning på tlf nr så fornuftig ud  !! Glæder mig !!

Skriver med link hvis AL anonc kommer på igen

Hilsen JP

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
jp skrev, for 8 timer siden:

Til info !!! I torsdags så jeg et GB på AL i Hillerød D 22 mellem 11-14 800.- kr. Fluffer 5oo extra !! (kunne fravælgers)

Det er lidt nyt og fin fair pris !! har tilmeldt mig og fik sms retur med adresse på samme vej som slugeren bord dog uden

hus nr som man fik oplyst på dagen " billede af flufferen lignede vores alle sammen s sluger (ved jo ikke om det er sandt)

Så forsvandt anoncen sms igen og spurgte om det var aflyst og fik nej !! Men anonce er ikke kommet på igen

Søgning på tlf nr så fornuftig ud  !! Glæder mig !!

Skriver med link hvis AL anonc kommer på igen

Hilsen JP

Kunne det være dette arrangement. 

https://annoncelight.dk/showad/217900

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDrencher skrev, for 35 minutter siden:

Er der en S-tog-station i nærheden hvis man kommer fra København af, men ikke ejer et køretøj?

Nej desværre ikke. Har jeg forespurgt da jeg heller ikke selv har :( 

Redigeret af Cuminyourface1979

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 27 minutter siden:

Man kan tage S-toget til Hillerød og grisen videre derfra? 

Eller en el-cykel?
Billedresultat for elcykel
 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden:

Man kan tage S-toget til Hillerød og grisen videre derfra? 

 

Bebop skrev, for 3 timer siden:

Eller en el-cykel?
Billedresultat for elcykel
 

Hehe, der må jeg så lige høre om hvad grisen er? En el-cykel er heller ingen dårlig idé ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Lokaltoget, selvfølgelig! :D 

tog_2.jpg

Haha, SÅ meget hovedstadsmenneske er jeg trods alt heller ikke ;) Men nu blev jeg da det stykke klogere :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var jeg den eneste der fik det forkerte billede fremkaldt på nethinden ;)

IMG_3068.JPG

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maestro skrev, for 7 timer siden:

Var jeg den eneste der fik det forkerte billede fremkaldt på nethinden ;)

IMG_3068.JPG

De to damer bliver nok over rasket når du stiller den ude i car porten!!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, den ‎15‎-‎11‎-‎2016 at 22:22:

Til info !!! I torsdags så jeg et GB på AL i Hillerød D 22 mellem 11-14 800.- kr. Fluffer 5oo extra !! (kunne fravælgers)

Det er lidt nyt og fin fair pris !! har tilmeldt mig og fik sms retur med adresse på samme vej som slugeren bord dog uden

hus nr som man fik oplyst på dagen " billede af flufferen lignede vores alle sammen s sluger (ved jo ikke om det er sandt)

Så forsvandt anoncen sms igen og spurgte om det var aflyst og fik nej !! Men anonce er ikke kommet på igen

Søgning på tlf nr så fornuftig ud  !! Glæder mig !!

Skriver med link hvis AL anonc kommer på igen

Jeg sagde jo det var SLUGEREB !! god fest i dag jubi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nærmer julen sig :-)

Og så vare det måske ikke længe før fantasi nr. SEX kommer, hvor vi kan komme forbi

og fyre kanonen af i hende :-)

Håbet har man da lov at ha :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...