Hop til indhold

Recommended Posts

Bebop skrev, for 5 timer siden:

? Jeg skrev det jo bare? Pointen er, at det omtales i flere indlæg, fx det første? Hvad er det negative?
 

Du bliver jo ved...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

? Jeg skrev det jo bare? Pointen er, at det omtales i flere indlæg, fx det første? Hvad er det negative?
 

Det negative er at hvis folk ikke deler din mening eller har været medlem herinde lige så længe, så er de latterlige

giv dog manden en chance og lad være at være så gammelklog

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
perperhansen skrev, den 10/7/2016 at 23:04:

Kan man mærke om hun virkelig kommer eller er det bare fake 

tror hun faker de fleste...

jeg var der for et par måneder siden og hun kom rent faktisk ved mit franske.- uden tvivl - og hun var sådan helt positivt rystet over det skete :)   synes hendes blow var godt og hun lever helt op til sit navn som slugeren...

kunne godt finde på gentagelse og klar anbefalelse fra mig....  men personligt synes der mangler noget rigtig sex :) , men man må respektere hendes grænser. så det sker ikke...  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Jeg sagde til hende hvis hun havde hele pakken "ville jeg blive fattig" og hun svarede så er det godt jeg ikke gør det  !

Men ville gerne. Der er langt mellem den type !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Dolken21 skrev, for 2 timer siden:

Så mangler vi bare en 4 fantasi, der vedrører hendes store flotte bryster ;) 

He he ja og nr 5 hvor hun tænder på man trænger ind i hende :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Ok, det lyder frækt for en fransk/græsk elsker som mig ;) Nogen der har prøvet den nye fantasi af? Synes formuleringen er lidt tvetydig, man holder pikken ind TIL  røven og skyder ladningen IND I røven, men det kan man vel ikke uden at presse sig lidt ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, for 16 minutter siden:

Ok, det lyder frækt for en fransk/græsk elsker som mig ;) Nogen der har prøvet den nye fantasi af? Synes formuleringen er lidt tvetydig, man holder pikken ind TIL  røven og skyder ladningen IND I røven, men det kan man vel ikke uden at presse sig lidt ind?

Det er da helt tydeligt, at det er en fantasi, der er groet i ham 'børgens' hoved...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, for 30 minutter siden:

Ok, det lyder frækt for en fransk/græsk elsker som mig ;) Nogen der har prøvet den nye fantasi af? Synes formuleringen er lidt tvetydig, man holder pikken ind TIL  røven og skyder ladningen IND I røven, men det kan man vel ikke uden at presse sig lidt ind?

Skrev og spurgte igår og intet andet end at du må komme tæt på, så ingen pressen ind eller andet. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, for 1 time siden:

Ok, det lyder frækt for en fransk/græsk elsker som mig ;) Nogen der har prøvet den nye fantasi af? Synes formuleringen er lidt tvetydig, man holder pikken ind TIL  røven og skyder ladningen IND I røven, men det kan man vel ikke uden at presse sig lidt ind?

Ja, det kan vist kun blive til et ganske almindeligt "røvskud"

Man skal nok kunne præstere 2-3 bars overtryk, hvis man udefra skal skyde noget som helst op i brummeren på hende.

Fantasien lyder ellers frækt nok 8-)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, 1 time siden:

Ja, det kan vist kun blive til et ganske almindeligt "røvskud"

Man skal nok kunne præstere 2-3 bars overtryk, hvis man udefra skal skyde noget som helst op i brummeren på hende.

Fantasien lyder ellers frækt nok 8-)

Hun er jo super smart !! Har altid en tråd kørende ! herinde vi skriver og skriver og så kommer fantasi nr 3-4-5 jeg kommer igen når hun kommer med fuld pakke !

Det er mere frækt end godt (efter min mening) men hun er smuk og ville gerne knalde. slikke ja da et stykke af vejer ?

Har nogle spurt om 69 der er jo ikke lang fra slikke orgasme og BJ slug det var måske fantasi 6 ?

Tænkte på at spørge i dag men fik en anden feeed aftale i morgen ? Lægger en bertning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Jeg må indrømme, jeg tænder kun på at sprøjte i piger, ikke på dem. Havde gerne taget en god blæser og vendt hende om og lige presset hovedet let ind i kransen og skudt af, men no touch, så er det ikke mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt den smukke Blondine, oppe Nordpå..

Blev fristet af et tilbud hun havde, og der blev hurtigt aftalt tid, og sted via SMS.

Fik adressen, og så ellers afsted..

Aftalen var som sædvane at man melder sin ankomst, som var et stille, og diskret villa kvarter , og så for man ellers det rette hus nr.

Man bliver lige mindet om at parkere lidt fra adressen, det er jo hendes hjem..

Beskeden lød på at gå helt frem til hendes carport, og så står hun flot i køkken vinduet, og man bliver lukket ind..

Da jeg så hende tænkte jeg, YES, for hun er bestemt en flot Blondine, med hestehale og tatoveringer på den ene arm..

Der blev hilst pænt, pengene blev lagt på køkken bordet, skoene blev taget af, og så gik vi eller ind i det tilstødende værelse..

Hun har en seng hvis man ønsker at ligge, man bliver spurgt.. Valgte dig at stå, og hun anbragte sig kun iført bikini på gulvet foran en.

Så var det bare at gå igang, med hende kikkende op på en, mens der kom lidt frække ord fra hendes mund.. Havde valgt at ordne dyret selv, det var jo første møde.. Og ville lige se forholdene an..

Hun bad mig om at sige til når jeg var ved at komme, så hun kunne åbne munden op, og hendes tunge fik så alle vitaminerne..

Dernæst blev der suttet rent, hvilket var lækkert..

Tak for sperm, sagde hun og slugte hele ladningen..

Kommer jeg igen...!!!

Ja det gør jeg, følte mig i gode hænder/ mund.. Og hendes fantasier Skal nok blive afprøvet.

Håber hun endag åbner op for hele pakken.. I ved hvad jeg mener..så hopper jeg sgu også på den pakke..

Frækt koncept hun køre, og som falder i min smag..

Vi ses snart igen..!!!

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
perperhansen skrev, den 8/10/2016 at 22:55:

Skal man det ? Og er det dit job at rette folk herinde... Hvis nu alle var lidt mere rummelige .. Tænk en verden ...meget bedre med små sko og det samme hele tiden ik... 

Jeg synes faktisk det ville være fedt hvis du ikke stillede spørgsmål som var besvaret. Hvorfor skal jeg læse det? Fordi du ikke gider læse tråden eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hygge2 skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes faktisk det ville være fedt hvis du ikke stillede spørgsmål som var besvaret. Hvorfor skal jeg læse det? Fordi du ikke gider læse tråden eller hvad?

Er du seriøs ?? Se lige hvor lang tid siden alt dette er skrevet !! - ingen siger du skal læse det og slet ingen siger du behøver at svare på det - du vil ikke bruge tid på at læst mit spørgsmål men du bruger tid på at skrive et ligegyldigt svar - seriøst.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
perperhansen skrev, for 9 timer siden:

Er du seriøs ?? Se lige hvor lang tid siden alt dette er skrevet !! - ingen siger du skal læse det og slet ingen siger du behøver at svare på det - du vil ikke bruge tid på at læst mit spørgsmål men du bruger tid på at skrive et ligegyldigt svar - seriøst.

 

Lær at læse. Nemmere for alle. F.eks. ville du have sluppet for mine indlæg.....

Seriøst

Del dette indlæg


Link til indlæg

ALTSÅ..!!!

Nu skriver jeg det pænt ..

Vi jo alle her for at læse om diverse gode, som slette GP'er, men når diverse gode indlæg bliver ændret fra det det drejer sig om, til en omgang mundhuggeri, så ødelægger man ideen med denne gode, og informative side..

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem sagde / skrev hvad og hvorfor.. Vi skal alle holde den gode tone, og give hinanden vejledning om hvem der holder hvad de reklamere med, og hvem der skal sorteres fra..

Så gider i stoppe jeres diskution, eller tag den hen på en anden side. Vi andre vil læse om kvinderne, og ikke i to Alfa hanners kamp på ord..

Vi er her for at hjælpe hinanden frem mod det vi ønsker, nemlig kanon god sex, med de rette kvinder..

Kom igen brødre..!!!

Tænk sex, ikke diskution.. Tak.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede hende lige igen, fantasi 1 kombineret med fantasi 3, den nye hvor man spuler numsehulsåbningen med sperm.

Det var i efterårsferien, jeg havde ellers besluttet, at første gang jeg var der oppe også var den sidste, men jeg var ude på en lang køretur, og sad og blev mere og mere tændt på den nye fantasi  jeg synes stadig hun er ok... men heller ikke mere.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem deroppe fra hvor hun har en ny fantasi, hvor man kommer ud over hendes lille mis som hun selv skriver. Valgte med blow og sagde til så hun kunne få smidt trusserne og lagt sig på ryggen hvor jeg så klaret de sidste ryk selv og kom ud over hendes fisse, og ville sikkert være klar hvis hun begynder at tilbyde sex

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loen skrev, for 21 minutter siden:

Er lige kommet hjem deroppe fra hvor hun har en ny fantasi, hvor man kommer ud over hendes lille mis som hun selv skriver. Valgte med blow og sagde til så hun kunne få smidt trusserne og lagt sig på ryggen hvor jeg så klaret de sidste ryk selv og kom ud over hendes fisse, og ville sikkert være klar hvis hun begynder at tilbyde sex

Fuck jeg må afsted i sne og regn... hun er fame fræk.

Tak for info Loen PS hvordan er hendes fisse og får man lov lige at køre lidt på hendes klit eller er det i go afstand og så skyde kanonen af?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja - vi nærmer os :-)

Som tidligere nævnt, har jeg været forbi maaange gange.... men kommer kun igen - hvis det blir muligt at kne..... hende :-)

For en fræk sød pige - det er hun SQ.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...