Hop til indhold
Borende X

Borende X

Recommended Posts

Nu har jeg af visse grunde ikke været nyskabende i snart et år. Siden har ændret sig i den mellemliggende tid, men hvordan opretter man nu nye strenge?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Nu har jeg af visse grunde ikke været nyskabende i snart et år. Siden har ændret sig i den mellemliggende tid, men hvordan opretter man nu nye strenge?

Tryk CTRL + ALT + DELETE ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Plaskeren skrev, for 57 minutter siden:

Øh, benytter knappen "start ny tråd"...

Ellers top dollar narcissisme på højt plan :D

Oh yeah :D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der virkelig al den hjælp, man kan få på et velment spørgsmål om hjælp? Vorherrebevares.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Plaskeren skrev, 1 time siden:

Øh, benytter knappen "start ny tråd"...

Ellers top dollar narcissisme på højt plan :D

Han opretter en tråd og spørger om hvordan man opretter en tråd :D:D:D  Får alligevel svar og bliver sur :D:D:D

Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Er der virkelig al den hjælp, man kan få på et velment spørgsmål om hjælp? Vorherrebevares.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øverst i denne tråd er der en stor grøn/blå knap hvorpå der står "Svar på dette indlæg".

Lige til venstre for denne knap, er der en grå tekst hvor der står "Start ny tråd".

Hvis jeg trykker på den grå tekst med "Start ny tråd", får jeg mulighed for at starte en ny tråd i indeværende forum.

Er det mon dette du efterspørger?

Redigeret af Filosoffen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 9 minutter siden:

Øverst i denne tråd er der en stor grøn/blå knap hvorpå der står "Svar på dette indlæg".

Lige til venstre for denne knap, er der en grå tekst hvor der står "Start ny tråd".

Hvis jeg trykker på den grå tekst med "Start ny tråd", får jeg mulighed for at starte en ny tråd i indeværende forum.

Er det mon dette du efterspørger?

Ja, det er det faktisk. Tak til dig i en lidt uoverskuelig nyopstilling.

Men reaktionen på min forespørgsel animerer nu ikke ligefrem til at oprette nye tråde. Så anmeldelser bliver derfor udskudt indtil videre.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder sgu' som om du slet ingen nosser har mere, så let som du lader dig provokere... :-) 

Kan det virkelig passe? :-) 

På med vanten X, og skriv så de anmeldelser, du truer med :-) 

Venligst

French

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Ja, det er det faktisk. Tak til dig i en lidt uoverskuelig nyopstilling.

Beklager mine manglende evner. Men så kan jeg jo lune mig ved, at der er plads til forbedring.

Borende X skrev, for 2 timer siden:

Men reaktionen på min forespørgsel animerer nu ikke ligefrem til at oprette nye tråde. Så anmeldelser bliver derfor udskudt indtil videre.

Ganske forståeligt. Håber dog dit humør bliver bedre, så vi kan blive beriget af en anmeldelse. Synes der pt. er noget langt mellem snapsene i anmeldelsesforummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, 1 time siden:

På med vanten X, og skriv så de anmeldelser, du truer med

Det har vel heller ikke stået helt stille på plejehjemmet :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Ja, det er det faktisk. Tak til dig i en lidt uoverskuelig nyopstilling.

Men reaktionen på min forespørgsel animerer nu ikke ligefrem til at oprette nye tråde. Så anmeldelser bliver derfor udskudt indtil videre.

Hvad skulle fordelen være ved at oprette en tråd, mens man står inde i en anden tråd ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Hvad skulle fordelen være ved at oprette en tråd, mens man står inde i en anden tråd ?

der er så meget jyder ikke forstår...... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan man optette en ny tråd hvor man spørger hvordan man opretter en ny tråd?  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jaaaaa...du har lige skiftet underbukser, og så spørger man om hvordan det gøres....hmmm det giver ligesom ikke nogen mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 16/9/2016 at 20:01:

Lyder sgu' som om du slet ingen nosser har mere, så let som du lader dig provokere... :-)

I dette tilfælde har det meget at gøre med, hvem der provokerer

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 23 timer siden:

Det har vel heller ikke stået helt stille på plejehjemmet :roll:

Den står nu meget godt på plejehjemmet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 16/9/2016 at 16:01:

Nu har jeg af visse grunde ikke været nyskabende i snart et år...

Ja, hold nu op med det ;-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BX

Må sige jeg føler med dig.  Synes desværre heller ikke det  altid er så rart og være herinde, men husk at det ikke er dig den er gal med med mindre du sviner andre til altså :-D

Kh

SM ;-)

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 19 timer siden:

Den står nu meget godt på plejehjemmet

Ok - I får vel også jeres daglige ration kamelmælk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SteenM
Borende X skrev, den 16/9/2016 at 16:01:

Nu har jeg af visse grunde ikke været nyskabende i snart et år. Siden har ændret sig i den mellemliggende tid, men hvordan opretter man nu nye strenge?

Jeg tror at BX startede denne streng enten

1) for at demonstrere sort humor :-D

   eller

2) fordi han savner den opmærksomhed om sit handle, der var dengang han skrev op i mod en halv snes indlæg dagligt. :oops:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SteenM skrev, Lige nu:

Jeg tror at BX startede denne streng enten

1) for at demonstrere sort humor :-D

   eller

2) fordi han savner den opmærksomhed om sit handle, der var dengang han skrev op i mod en halv snes indlæg dagligt. :oops:

 

Er der nogen herinde som bestemmer hvor mange indlæg man må komme med ??? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 6 minutter siden:

Er der nogen herinde som bestemmer hvor mange indlæg man må komme med ??? :shock:

Nej. Og det er der vist heller ikke nogen der har nævnt noget om. Heller ikke SteenM, som du citerer ;-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, Lige nu:

Nej. Og det er der vist heller ikke nogen der har nævnt noget om. Heller ikke SteenM, som du citerer ;-)

KF.

Nu ikke sådan jeg læser det og synes nogle herinde burde tænke før de taler. Det faktisk mennesker der er herinde med følelser.  ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...