Hop til indhold
Borende X

Borende X

Recommended Posts

StudineMILF skrev, for 26 minutter siden:

Nu ikke sådan jeg læser det og synes nogle herinde burde tænke før de taler. Det faktisk mennesker der er herinde med følelser.  ;-)

SteenM skriver jo at han tror at BX startede denne tråd, fordi BX savner opmærksomheden han fik for et år siden, dengang han skrev mange indlæg. Det har overhovedet intet at gøre med, at nogen vil bestemme hvor mange indlæg man må komme med. Det er naturligvis frit. (Og gudske tak og lov for det, eller kom jeg da vist i fedtefadet) :P

KF.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 16/9/2016 at 21:37:

Hvad skulle fordelen være ved at oprette en tråd, mens man står inde i en anden tråd ?

At man ikke behøver gå ud af tråden, for at starte en ny. Det er sådan set bare en art 'nemhedsfeature' ;-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 57 minutter siden:

Er der nogen herinde som bestemmer hvor mange indlæg man må komme med ??? :shock:

Pas på StudineMILF - som du kan se på dit sidste indlæg, så har vi en politimand herinde;-)  - han kan bl.a. få lukket tråde, han ikke synes om

 

Redigeret af Vildmand
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 4 minutter siden:

At man ikke behøver gå ud af tråden, for at starte en ny. Det er sådan set bare en art 'nemhedsfeature' ;-)

KF.

Javel :ph34r:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
SteenM skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror at BX startede denne streng enten

1) for at demonstrere sort humor :-D

   eller

2) fordi han savner den opmærksomhed om sit handle, der var dengang han skrev op i mod en halv snes indlæg dagligt. :oops:

 

Ja, konspirationsteorier antager jo mange former.

Opmærksomhed havde jeg ikke brug for, men derimod venlig hjælp til et teknisk problem. For ikke længe siden slap en fortrolig PB på mystisk vis ud i forum, hvilket straks blev udnyttet af BD ovre på hans sørgeligt lasede hjemmeside.

Den slags ville jeg undgå, men herinde tæller laveste fællesnævner og laveste motiver desværre oftest tungest.

PS: Hvis det passede mig at skrive endda 50 indlæg herinde om dagen, gjorde jeg det sgu' uden at konsultere dig. Med dine sølle to indlæg har du jo ikke bidraget meget til at opbygge siden.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 24 minutter siden:

Sjovt nok synes kf, at han skriver ordentlig - andre opfører sig uanstændigt!!

Hvorfor afsporer du BX's tråd?.

Dit indlæg er i øvrigt også en overtrædelse af Eroguides retningslinier for brug:

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Læg især mærke til;

§ 17. Personlige opgør skal ikke finde sted i debatterne, disse må tages over PM.

KF.

PS. Jeg beklager @Borende X, at din tråd nu er afsporet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor afsporer du BX's tråd?.

Dit indlæg er i øvrigt også en overtrædelse af Eroguides retningslinier for brug:

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Læg især mærke til;

§ 17. Personlige opgør skal ikke finde sted i debatterne, disse må tages over PM.

KF.

PS. Jeg beklager @Borende X, at din tråd nu er afsporet.

Jeg beklager også var faktisk på vej ind for at slette mit indlæg - du almægtige afsporer!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...