Hop til indhold
Baremig

Er det BARE MIG :P

Recommended Posts

Nogen pikke ER bare mere lækre end andre at sutte. :)

Jeg er stoppet med at tilbyde deepthroat, af den årsag at hvis pikken og dens ejer bare er lidt mere sweet/Nice end det gængse så KAN jeg bare IKKE lade være LIGE at tage den HELT ned i halsen, dette bliver jo ikke "trukket" ekstra fra kunden for men jeg gør det automatisk hvis vedkommende bare siger mig et eller andet, og hvis dennes pik bare er let og dejlig at lege med :P

MULIGVIS sidder der andre GPer og tænker Awha for noet.. Men sådan er jeg og jeg elsker at sutte pik, men nogen pikke er bare ikke material for blowing.. 

Haha sidder selv helt og griner af mit skriveri men det er sådan det er. --- for mig ihvertfald !

Er jeg den eneste? 

Hilsen en glad GP!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 6 minutter siden:

Synes det lyder rigtig godt

Ja ;) Det er noget af det bedste at vågne op til en frisk lækker stiv pik i ryggen så man stille kan kravle ned og sluge den helt :P

Mmhh... Lørdag morgen er jeg frisk ;)

miav 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 1 minut siden:

Ja ;) Det er noget af det bedste at vågne op til en frisk lækker stiv pik i ryggen så man stille kan kravle ned og sluge den helt :P

Mmhh... Lørdag morgen er jeg frisk ;)

miav 

Så skal jeg jo tidlig op er lidt langt fra djeveløen men kan kun give dig ret blive vækket af et par varme læpper og en tunge som kæler med pikken er vel en drøm for de fleste

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 40 minutter siden:

Så skal jeg jo tidlig op er lidt langt fra djeveløen men kan kun give dig ret blive vækket af et par varme læpper og en tunge som kæler med pikken er vel en drøm for de fleste

Ja kan jeg forestille mig men den sidste kæreste gennem flere år beklagede sig at jeg kvalte ham i sex :( 

Men nogen har det med at tage de dejlige piger forgivet :/

Så er det jo godt man kan lave dette lækre bijob :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders skrev, for 4 timer siden:

Jeg har tilgode at få deepthroat og må snart finde en som vil.

Bliver hed i kinderne af denne tråd

Du booker da bare en tid eller evt ringer på en af de pågældende dage ;) 

Er jo ret fiks til det så mon ikke det kan arrangeres :P

Bliver ret så kåd af at få lukket for ilttilførelsen :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 4 timer siden:

Så skal jeg jo tidlig op er lidt langt fra djeveløen men kan kun give dig ret blive vækket af et par varme læpper og en tunge som kæler med pikken er vel en drøm for de fleste

Tror du vil synes det er det hele værd.. Alt afhængig af hvor lang distancen er.. Men mon ikke der kan blive et pitstop enten turen over eller retur ;)

http://annoncelight.dk/showad/208338

 

Du kan jo give det et skud og ringe eller SMS..

Er ret så fleksibel ved god planlægning. Og mobil :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer

Klart der er forskel på pikke det ved vi alle ,men personligt elsker vi at give et lækkert blow hvor jeg tænder på at se hvordan manden bliver helt vild og endnu mere tændt når jeg sluger hans pik ,så tænker nu ikke på hvordan den ser ud op den måde, men nydelsen af at se han forsvinder hen i ren nydelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2 milfer skrev, for 52 minutter siden:

Klart der er forskel på pikke det ved vi alle ,men personligt elsker vi at give et lækkert blow hvor jeg tænder på at se hvordan manden bliver helt vild og endnu mere tændt når jeg sluger hans pik ,så tænker nu ikke på hvordan den ser ud op den måde, men nydelsen af at se han forsvinder hen i ren nydelse ;) 

Den er jeg også klart med på men det er nu heller ikke ene alene pikken jeg hentydede til men herren den sidder på. Er han skøn og god ved mig så gør det mig bare endnu mere vild med at sutte hans pik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 4 timer siden:

Tror du vil synes det er det hele værd.. Alt afhængig af hvor lang distancen er.. Men mon ikke der kan blive et pitstop enten turen over eller retur ;)

http://annoncelight.dk/showad/208338

 

Du kan jo give det et skud og ringe eller SMS..

Er ret så fleksibel ved god planlægning. Og mobil :P

 

Ups. Det var da vist en slags reklame for mig selv. Sorry.. Men man lære vel regelsættene herinde på et tidspunkt og nok nærmere nemmest ved at begå et par fejl :(

 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget, der er rigtig godt, er når pigen tager ens slappe lem i munden og bare holder den der med et fast tryk og lader den vokse sig større og STØRRE ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er der da gæster der få "speciel treatment".. Nogen af dem bliver man jo glade for på en eller anden vis i løbet af årene.. Men jeg er generelt bare glad for at sutte pik.. Dog hader jeg de mænd der bare tager det som en selvfølge at de må presse pikken ned i halsen på en.. Det sku ikke okay mænd.. Vi kvinder har faktisk en gag refleks der lige skal styres og hvis i så uden advarsel bare hamre den i bund kan man ikke være forberedt.. Hahaha.. Selvom min gagrefleks ikke er så "prominent" (nogen gange kan jeg altså ikke huske det danske ord.. Især ikke når jeg sidder midt i engelsk lektierne.. Hahaha) så er den der jo nok hos andre.. Hehe.. Jeg har nu heller ikke gjort mig så meget i det der med ekstra for deepthroat men det mest fordi sådan noget er bedst for begge parter når det sker af lyst og ikke af "betaling".. Hehe.. Men efterspørger man det så tilbyder jeg det med tillæg.. Lidt ligesom jeg tilbyder sprøjteorgasmer mod tillæg men skulle det ske uden det er aftalt på forhånd så skal man selvfølgelig ikke betale for det.. Hahaha.. 

Kan godt se min salgsfinesse måske efterlader noget at ønske men hellere være ærlig end at sælge sig selv på falsk baggrund.. Hahaha..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den Friday, September 16, 2016 at 00:03:

Ja ;) Det er noget af det bedste at vågne op til en frisk lækker stiv pik i ryggen så man stille kan kravle ned og sluge den helt :P

Mmhh... Lørdag morgen er jeg frisk ;)

miav 

Ku da godt vågne op ved siden af dig , er sikker på at vågne op med en stiv pik hvis man lå op af dig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 16/9/2016 at 00:03:

Ja ;) Det er noget af det bedste at vågne op til en frisk lækker stiv pik i ryggen så man stille kan kravle ned og sluge den helt :P

Mmhh... Lørdag morgen er jeg frisk ;)

miav 

Ville give højre arm og venstre ben for at vågne med sådan en sutteglad kvinde/kæreste. Når man for længe har været i et forhold hvor den slags var ikke eksisterende (er slut nu), så ville det svare til at havne i himmerige. Der er da intet som varme læber til at vække en... hehe :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...