Hop til indhold
Baremig

Er det BARE MIG :P

Recommended Posts

BlindBoy skrev, den 13/1/2017 at 12:28:

Ville give højre arm og venstre ben for at vågne med sådan en sutteglad kvinde/kæreste. Når man for længe har været i et forhold hvor den slags var ikke eksisterende (er slut nu), så ville det svare til at havne i himmerige. Der er da intet som varme læber til at vække en... hehe :-P

Der findes ingen større kærlighed fra en kvinde til en mand end at hun fravælger at trække vejret for at give ham ultimativ fornøjelse og nydelse med et deepthroat og så særligt om morgenen.  :P 

Man/jeg bliver sgu våd i alle huller når jeg tager pikken i munden og ikke mindst når jeg tager den dybt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 2 minutter siden:

Der findes ingen større kærlighed fra en kvinde til en mand end at hun fravælger at trække vejret for at give ham ultimativ fornøjelse og nydelse med et deepthroat og så særligt om morgenen.  :P 

Man/jeg bliver sgu våd i alle huller når jeg tager pikken i munden og ikke mindst når jeg tager den dybt ;) 

Bedst som man ligger og skal til at sove, læser man dette :shock:

OH GOD :D I like.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puuuuuha ja det kan jeg vist ikke løbe fra.. :D Lad mig bare sige det er godkendt ;);) Og så har jeg endda underdrevet urimeligt meget..

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 8/11/2016 at 22:59:

Selvfølgelig er der da gæster der få "speciel treatment".. Nogen af dem bliver man jo glade for på en eller anden vis i løbet af årene.. Men jeg er generelt bare glad for at sutte pik.. Dog hader jeg de mænd der bare tager det som en selvfølge at de må presse pikken ned i halsen på en.. Det sku ikke okay mænd.. Vi kvinder har faktisk en gag refleks der lige skal styres og hvis i så uden advarsel bare hamre den i bund kan man ikke være forberedt.. Hahaha.. Selvom min gagrefleks ikke er så "prominent" (nogen gange kan jeg altså ikke huske det danske ord.. Især ikke når jeg sidder midt i engelsk lektierne.. Hahaha) så er den der jo nok hos andre.. Hehe.. Jeg har nu heller ikke gjort mig så meget i det der med ekstra for deepthroat men det mest fordi sådan noget er bedst for begge parter når det sker af lyst og ikke af "betaling".. Hehe.. Men efterspørger man det så tilbyder jeg det med tillæg.. Lidt ligesom jeg tilbyder sprøjteorgasmer mod tillæg men skulle det ske uden det er aftalt på forhånd så skal man selvfølgelig ikke betale for det.. Hahaha.. 

Kan godt se min salgsfinesse måske efterlader noget at ønske men hellere være ærlig end at sælge sig selv på falsk baggrund.. Hahaha..

Du har så evig ret. 

Gagging ER NEMLIG IKKE halsknep. Det kan vi skam selv styre og så bliver nydelsen bare bedre for begge og vi piger får bare mere lyst til at lade svælget glide langsom og HELT ned over pikken.! Men det der med at presse sin pik i halsen på en ved at trykke pigens hoved nedover pikken er no og her og et absolut turn OF! 

Jeg er så NU begyndt at tage et beløb for deep som enkeltydelse men i mine cocktails er det ganske simpelt bare med ( det står ikke deri) netop af den årsag at jeg ganske enkelt ikke kan gøre det samme ved ALLE mine gæster. 

Netop, som du skriver! Der er bare nogen af sine gæster man bliver glad for på den ene eller anden måde. <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 9 timer siden:

Der findes ingen større kærlighed fra en kvinde til en mand end at hun fravælger at trække vejret for at give ham ultimativ fornøjelse og nydelse med et deepthroat og så særligt om morgenen.  :P 

Man/jeg bliver sgu våd i alle huller når jeg tager pikken i munden og ikke mindst når jeg tager den dybt ;) 

UHA UHA - jeg burde sgu være gift med en kvinde som dig :wub: hehe. Ville da se frem til morgenstunden med intens glæde... MUMS

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlindBoy skrev, for 25 minutter siden:

UHA UHA - jeg burde sgu være gift med en kvinde som dig :wub: hehe. Ville da se frem til morgenstunden med intens glæde... MUMS

Det holder en i live, giver kroppen energi og man udstråler bare en stor livsglæde og kvalitet. :D 

<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid købt tid og ikke ydelser. Jeg værdsætter at der indledningsvis kræses omkring det orale. Det har altid været mit indtryk, at de piger der kan tage den til roden, de har bare gjort det, uden hverken ekstra betaling eller snak først. Jeg ville også synes det var underligt, hvis de først skulle have målebåndet frem og så sætte en streg 5 cm nede på skaftet og sige "hvis jeg skal have mere i munder, koster det ekstra"

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har altid købt tid og ikke ydelser. Jeg værdsætter at der indledningsvis kræses omkring det orale. Det har altid været mit indtryk, at de piger der kan tage den til roden, de har bare gjort det, uden hverken ekstra betaling eller snak først. Jeg ville også synes det var underligt, hvis de først skulle have målebåndet frem og så sætte en streg 5 cm nede på skaftet og sige "hvis jeg skal have mere i munder, koster det ekstra"

 

 

:D Den var sjov. 

DET er bare dejligt at sutte pik. Thats it. Nogen kan lide det andre kan ikke. Lige såvel at nogle mænd kan lide at slikke fisse og NOGEN "mænd" er helst fri :( 

Vi er blevet udstyret til at forsøde hinandens sanser og stimulanser. Med vores slimhinder og vores følelser i Hele kroppen. ORALSEX er også klart min favorit. MEN ELSKER SÅ OGSÅ AT RIDDE, TAGES BAGFRA, En blid missionær. Jeg kunne blive ved. 

Men nu kalder pander og gryder. ;) 

Oksemørbrad og ratatouille. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 7 minutter siden:

Men nu kalder pander og gryder. ;)

Oksemørbrad og ratatouille. :P 

Mmm. Det lyder lækkert. Hvad er adressen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, Lige nu:

Mmm. Det lyder lækkert. Hvad er adressen? 

Jeg ville ikke være rask hvis jeg smed den op her på siden :) 

Men jeg har skam råhygget med en kunde med omsorg, nærvær og forplejning, massage og hed lækkert sex til sidst. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 20 timer siden:

Der findes ingen større kærlighed fra en kvinde til en mand end at hun fravælger at trække vejret for at give ham ultimativ fornøjelse og nydelse med et deepthroat og så særligt om morgenen.  :P 

Man/jeg bliver sgu våd i alle huller når jeg tager pikken i munden og ikke mindst når jeg tager den dybt ;) 

Godt du ikke er min kæreste, Jeg vil fandeme ikke tillade at min pik, skal vækkes dybt inde i en mund med dårlig morgenånde. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Godt du ikke er min kæreste, Jeg vil fandeme ikke tillade at min pik, skal vækkes dybt inde i en mund med dårlig morgenånde. :P

Du har da ikke den fjerneste viden om min morgen ånde ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 1 minut siden:

Du har da ikke den fjerneste viden om min morgen ånde ;) 

 

Flirter vi nu lidt eller ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Øv :D

Hehe.. Det kan jo altid udvikles :P 

Er bare træt af nu hvor jeg har fundet tre nye steder at tage besøg fra som er private diskrete lejligheder at der så pludselig er nogen/en der skal spille fandango :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nok forskellige fortolkninger når det kommer til "mundknep" og jeg må nok påtage mig en del af skylden, for at nogle mænd tror at mundknep/deepthroat/gagging hænger sammen, det gør det så åbenbart ikke? :P 
Mundknep er for mig = Dyb halsknep og gagging hvor manden har kontrollen.

Ellers er jeg enig, at vække kæresten ved at hans pik bliver hård i munden på en, er den helt rigtige måde at starte dagen på :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig hænger mundknep, deepthroat og gagging også sammen.

her får manden lov at styrer men derfor er mit blow stadig dybt. Der er ingen 5 cm regl som @TheVoice nævner. Men mundknep/deepthroat koster ekstre da det er hårder og mere vildt/krævende.

kræver ofte planlægning af måltider ift besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 3 minutter siden:

For mig hænger mundknep, deepthroat og gagging også sammen.

her får manden lov at styrer men derfor er mit blow stadig dybt. Der er ingen 5 cm regl som @TheVoice nævner. Men mundknep/deepthroat koster ekstre da det er hårder og mere vildt/krævende.

kræver ofte planlægning af måltider ift besøget.

Nu er det bare således, at når jeg modtager oralt, så er vi bare i det blide hjørne, så derfor giver det ingen mening at begynde at tale om "jeg kan egentligt godt i mine afvekslende bevægelser gå lidt dybere ned engang imellem, men så hedder det pludseligt noget andet, og så er det ikke standard"

Jeg kan såmænd godt forstå, at mundknep og prøv at få mig til at kaste op, er noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hm altså mundknep er for mig = deepthroat, gagging og manden kontrollere
men deepthroat er ikke nødvendigvis = "mundknep"
"gagging" er heller ikke nødvendigvis = "mundknep".. 
 

I et helt almindeligt blidt blow, tager man den selvfølgelig, hvis muligt, også helt til roden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Nu er det bare således, at når jeg modtager oralt, så er vi bare i det blide hjørne, så derfor giver det ingen mening at begynde at tale om "jeg kan egentligt godt i mine afvekslende bevægelser gå lidt dybere ned engang imellem, men så hedder det pludseligt noget andet, og så er det ikke standard"

Jeg kan såmænd godt forstå, at mundknep og prøv at få mig til at kaste op, er noget andet. 

Jeg tilbyder dybe bj. Og har aldrig fået klage over mit bj.   

Men hvem klager også? Jeg siger ikke til en kunde du slikker dårligt. Men er det decideret ubehageligt så beder jeg dem stoppe.

Jeg elsker bj og elsker at drille/lege.

kan i sove dejligt. Nu det sengetid for små piger☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, Lige nu:

Jeg tilbyder dybe bj. Og har aldrig fået klage over mit bj.   

Men hvem klager også? Jeg siger ikke til en kunde du slikker dårligt. Men er det decideret ubehageligt så beder jeg dem stoppe.

Jeg elsker bj og elsker at drille/lege.

kan i sove dejligt. Nu det sengetid for små piger☺

Dem jeg har besøgt skelner bare ikke imellem dybe og 5 cm blow :) Og dejligt at høre du aldrig får klager. Også sov godt til dig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Godt du ikke er min kæreste, Jeg vil fandeme ikke tillade at min pik, skal vækkes dybt inde i en mund med dårlig morgenånde. :P

Hellere en skøn kvinde som @Baremig's 'morgenånde' - end et surt opstød som dit indlæg der ;):P

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 20 timer siden:

Der er nok forskellige fortolkninger når det kommer til "mundknep" og jeg må nok påtage mig en del af skylden, for at nogle mænd tror at mundknep/deepthroat/gagging hænger sammen, det gør det så åbenbart ikke? :P 
Mundknep er for mig = Dyb halsknep og gagging hvor manden har kontrollen.

Ellers er jeg enig, at vække kæresten ved at hans pik bliver hård i munden på en, er den helt rigtige måde at starte dagen på :wub: 

Det bliver helt sikkert et krav til en ny kæreste.. :D:P og må hellere lave en "optagelsesprøve" inden det bliver alt for seriøst. 

Nogle kvinder burde forstå, at vejen til mandens hjerte ikke er igennem hans mave, der skal startes længere nede.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...