Hop til indhold
Baremig

Er det BARE MIG :P

Recommended Posts

BlindBoy skrev, for 4 timer siden:

 

Nogle kvinder burde forstå, at vejen til mandens hjerte ikke er igennem hans mave, der skal startes længere nede.. 

Ja, og nogen mænd burde vel også forstå at vejen til fissen, sker i gennem hjertet og ikke pikbilleder.  Afhængig af hvilket køn man tilhører kan begge udsagn vel benyttes konstruktivt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Ja, og nogen mænd burde vel også forstå at vejen til fissen, sker i gennem hjertet og ikke pikbilleder.  Afhængig af hvilket køn man tilhører kan begge udsagn vel benyttes konstruktivt. :)

Du har ganske ret.. men nu handlede tråden om at give sin mand et blowjob.

At sende et billede af sin pik til en kvinde, har jeg aldrig forstået meningen med.. vist ikke mange kvinder der bliver imponeret af det og lader sig score på den måde.

Have a nice day :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 15/9/2016 at 23:34:

Nogen pikke ER bare mere lækre end andre at sutte. :)

Jeg er stoppet med at tilbyde deepthroat, af den årsag at hvis pikken og dens ejer bare er lidt mere sweet/Nice end det gængse så KAN jeg bare IKKE lade være LIGE at tage den HELT ned i halsen, dette bliver jo ikke "trukket" ekstra fra kunden for men jeg gør det automatisk hvis vedkommende bare siger mig et eller andet, og hvis dennes pik bare er let og dejlig at lege med :P

MULIGVIS sidder der andre GPer og tænker Awha for noet.. Men sådan er jeg og jeg elsker at sutte pik, men nogen pikke er bare ikke material for blowing.. 

Haha sidder selv helt og griner af mit skriveri men det er sådan det er. --- for mig ihvertfald !

Er jeg den eneste? 

Hilsen en glad GP!

Så må man håbe det er ens pik der er lækre end andres 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...