Hop til indhold
Dezmodevil

Vil Kvinder betale for sexoplevelser?

Recommended Posts

Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Det er det ikke, men at sige at kvinder ikke sætter pris på god sex i sammen grad som mænd, er en af de mest besynderlige udtalelser jeg endnu har hørt her på EG. 

Den forstår jeg ikke? Mener du at det er forkert at jeg hentyder til at kvinder lyver, når de fortæller 10 forskellige mænd at de aldrig har fået en orgasme før? 

Jeg tager nok udgangspunk i hvad jeg selv syntes er en lidt sjov cliché.

Hmmm de er i hvert fald ikke så villige til at betale for det. Så hellere prøve lykken i den lokale bar eller dating side.

Ida i kan sige hvad i vil, når jeg har betalt for en (forhåbentlig god) oplevelse, så antager jeg at pigen også giver den lidt mere gas med komplimenter, så man føler sig bedre tilpas og får lyst til at komme igen. Er man så fantastisk, så kan i bare invitere til en omgang hygge uden at det er forretning ;) 

Hvor mange gange har du måske fortalt en kunde at han var et elendigt knald???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 10 minutter siden:

Det er det ikke, men at sige at kvinder ikke sætter pris på god sex i sammen grad som mænd, er en af de mest besynderlige udtalelser jeg endnu har hørt her på EG. 

Den forstår jeg ikke? Mener du at det er forkert at jeg hentyder til at kvinder lyver, når de fortæller 10 forskellige mænd at de aldrig har fået en orgasme før? (Overdrivelse fremmer forståelse :rolleyes:)

Jeg tager nok udgangspunk i hvad jeg selv syntes er en lidt sjov cliché.

Det måske heller ikke helt det jeg har skrevet, men nu du nævner det så er det da en spændende tese. 

Udover det siger du så at kvinder lyver når  de roser mænds evner - så er du måske også naiv at tro mænd ikke gør det samme. I øvrigt kan vi også fake orgasmer/udløsning (sorry guys at jeg afslører dette)

Redigeret af Dezmodevil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 2 minutter siden:

Hmmm de er i hvert fald ikke så villige til at betale for det. Så hellere prøve lykken i den lokale bar eller dating side.

Ida i kan sige hvad i vil, når jeg har betalt for en (forhåbentlig god) oplevelse, så antager jeg at pigen også giver den lidt mere gas med komplimenter, så man føler sig bedre tilpas og får lyst til at komme igen. Er man så fantastisk, så kan i bare invitere til en omgang hygge uden at det er forretning ;) 

Hvor mange gange har du måske fortalt en kunde at han var et elendigt knald???

Øh altså jeg tror vi er enige? Folk vil tro på alt, så længe det er et kompliment..

generelt har jeg det sådan med sex, at har man behov for at få fjernet sin usikkerhed gennem komplimenter, så var det nok ikke..super god sex.

 

dezmo, som prins skriver "shhhhh!"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nej, de er ikke "villige til at betale for det" jeg tror ikke at chancen for st kvinden får "god sex" er større fordi man betaler for det, ikke i mit tilfælde ihvertfald 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 23 minutter siden:

 så er du måske også naiv at tro mænd ikke gør det samme. I øvrigt kan vi også fake orgasmer/udløsning (sorry guys at jeg afslører dette)

 

Bemærk at jeg ikke skrev "mænd vil tro alt" men "Folk vil tro alt, sålænge det er et kompliment" ;):P 

 

 

Vildmand skrev, for 12 minutter siden:

De kvinder jeg er sammen med, har alle haft mulighed for at få orgasme, hvis de kunne nå det - 2 min. er selvfølgelig ikke lang tid!

:lol:

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 59 minutter siden:

Ida fordi man betaler er det abselut ingen garanti for at det er godt!!!

Måske du har været heldig med dine sex partnere, men jeg har et lille indtryk af at rigtig mange af de almindelige piger/kvinder føler at der er for langt imellem mænd der giver god sex.

Hånden på hjertet, hvor mange de mænd i piger knalder giver GOD sex?

Mange :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 37 minutter siden:

Det måske heller ikke helt det jeg har skrevet, men nu du nævner det så er det da en spændende tese. 

Udover det siger du så at kvinder lyver når  de roser mænds evner - så er du måske også naiv at tro mænd ikke gør det samme. I øvrigt kan vi også fake orgasmer/udløsning (sorry guys at jeg afslører dette)

Hvordan er det muligt for jer at fake en udløsning/orgasme ? Der skal vel komme noget ud af hanen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan er det muligt for jer at fake en udløsning/orgasme ? Der skal vel komme noget ud af hanen :D

Med kondom er det da nemt - for når du at kigge om der er noget ... Ellers er der vel ikke en fyr der kan sige sig fri for at tage en kvinde bagfra, hive banditten ud og kaste det spyt der diskret er lagt i hånden udover kvindens ryg :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, Lige nu:

Godt Ida har indrømmet i lyver når i fortæller om jeres partner/kunders evner i sengen ;-)

Det er lidt generaliserende, det ville betyde at vi aldrig har god sex, og der er både milfen og jeg jo enige -vi har primært god sex. Men ja, jeg tror ofte at mænd og kvinder lyver og gør ting bedre, end hvad de var..

og personligt finder jeg det langt mere underholdende når mænd forsøger at fake at de IKKE lige fik en udløsning :D "kom du lige?" "NEJ!" "Av for h. Jeg fik da dit sperm i øjet!" "NEJ!" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man følger regelmæssigt med i diverse tråde herinde,  er der rigtig mange mænd der klager over en dårlig oplevelse hos en GP.  

Hvorfor vil det så blive en meget bedre oplevelse for en kvinde, at betale for sex?  

Det er vel et eller andet sted same same. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg tror ikke at man kan sige at alle kunder/partnere er super gode i sengen men mange som jeg skrev. Læs hvad jeg skriver :D

Redigeret af StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 13 minutter siden:

Det er lidt generaliserende, det ville betyde at vi aldrig har god sex, og der er både milfen og jeg jo enige -vi har primært god sex. Men ja, jeg tror ofte at mænd og kvinder lyver og gør ting bedre, end hvad de var..

og personligt finder jeg det langt mere underholdende når mænd forsøger at fake at de IKKE lige fik en udløsning :D "kom du lige?" "NEJ!" "Av for h. Jeg fik da dit sperm i øjet!" "NEJ!" :D 

Eller dem som påstår at der intet kommer ud af dem når de kommer. Det så kun sket 1 gang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 21 minutter siden:

Med kondom er det da nemt - for når du at kigge om der er noget ... Ellers er der vel ikke en fyr der kan sige sig fri for at tage en kvinde bagfra, hive banditten ud og kaste det spyt der diskret er lagt i hånden udover kvindens ryg :-).

Det har jeg aldrig prøvet. De mænd jeg har leget med kommer faktisk ALTID og jeg plukker nu også mine mænd ud, og de FAKER intet lige pånær nogle enkelte som ikke var faste :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 5 minutter siden:

Det er lidt generaliserende, det ville betyde at vi aldrig har god sex, og der er både milfen og jeg jo enige -vi har primært god sex. Men ja, jeg tror ofte at mænd og kvinder lyver og gør ting bedre, end hvad de var..

og personligt finder jeg det langt mere underholdende når mænd forsøger at fake at de IKKE lige fik en udløsning :D "kom du lige?" "NEJ!" "Av for h. Jeg fik da dit sperm i øjet!" "NEJ!" :D 

Kender det kun alt for godt at jeg trækker mig ud (og der er ikke munden) og kommer til at skyde lidt for kort så det ender med at ramme i ansigtet... Det er pisse irriterende at skulle betale for to udløsninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 5 minutter siden:

Eller dem som påstår at der intet kommer ud af dem når de kommer. Det så kun sket 1 gang :D

Der er forskel på orgasmer og udløsning hos mænd, så når han siger han er kommer er det jo spørgsmålet hvordan at "komme" defineres

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 8 minutter siden:

Det har jeg aldrig prøvet. De mænd jeg har leget med kommer faktisk ALTID og jeg plukker nu også mine mænd ud, og de FAKER intet lige pånær nogle enkelte som ikke var faste :P

Du mener du aldrig har opdaget det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 14 minutter siden:

Du mener du aldrig har opdaget det :-)

Jeg ved tilfældig vis at nogle får en indre orgasme hvilket er tantrisk og det ved jeg passer for sådan nogle får en af mine veninder så det ku jo godt være rigtigt men jeg tror på det bedste i andre og tænker at hvis de vil lyve omkring det er det jo deres sag. Jeg skal jo ikke have et forhold med personen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 20 minutter siden:

Kender det kun alt for godt at jeg trækker mig ud (og der er ikke munden) og kommer til at skyde lidt for kort så det ender med at ramme i ansigtet... Det er pisse irriterende at skulle betale for to udløsninger

Betaler du får de udløsninger du får ??? Det da virkelig business der vil noget...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 2 timer siden:

Jeg har selv en ide om at kvinder ikke vil betale for sex, men er det rigtigt og hvorfor egentlig ikke.

Vi mænd får jo rigtig frække oplevelser og prøver ting af vi gerne vil.

Er kvinder virkelig ikke interesseret i at prøve lækker sex eller er de tilfredse med den "standardvare" de tit finder i byen eller hos en partner.

Jeg har nu været sammen med kvinder som efter de eksempelvis har prøvet sprøjteorgasmer mm med mig har sagt at det burde jeg da lære fra mig.

Tror i overhovedet der er et marked for det? Altså kvinder der vil betale for sex, tantra og lignende?

Hej Dezmodevil.

Når mænd fx. køber sex det ene eller andet sted handler det jo for mange om. Uvillige partnere derhjemme (ja hvad manden beskriver det som), fantasier om horen, ensomhed, kompensation for en tabt magtbastion, chancen for at være den passive, uforpligtende sex mænds motiver for at købe sex er/kan være vidt forskellige. Når vi mænd nu har disse ting ja hvordan ser kvinderne så på at købe sex. Det da spænende at se på. Hvorfor, eller hvorfor de ikke gør. I forskellige programmer fx. Mormors Bordel. Møder de kvinder der rejser til udlandet og køber sex. Men vi kan altid komme med de mange forskellige klicheer om at. "kvinder behøver ikke købe sex. De kan altid få det gratis (er det kvinderne der er de dumme her ?), De spiller for at få sex, Kan det være et, tabu for kvinder at betale for sex? (som det også er for mange mænd), Men det forgår vel. Ellers ville der vel ikke være Gigolo er. Hvor udbredt det er kan jeg ikke vide.  Men ja kunne ikke forstille mig det ikke skete. 

Ja hvad er god sex for den enkelte uanset om man er mand eller kvinde. Det er da meget individuelt. Jeg har da både fået godt og skidt sex, både ved at have betalt for det eller gratis sex. Kom i tanke om denne undersøgelse. http://videnskab.dk/krop-sundhed/maend-nyder-flere-former-sex-end-kvinder Det kunne selvfølgelig også være en forklaring.

Og til sidst så er det faktisk til tider ret sjovt, at læse anmeldelser her på EG og se hvordan mænd beskriver deres hyrdetimer på lagnet. Kan ikke huske hvilken pige det, var der skrev på et tidspunkt herinde. At anmeldelser ofte var overdrevet. For, at manden skulle se lidt bedre ud. Og vise sit maskuline "jeg"  Komplimenter er kommet for, at blive. Man siger jo ikke direkte til hinanden. "i guder hvor var det skod sex" Men kommer så frem i en anmeldelse herinde. Og ja kan grine i mit stille jeg. Hvis en pige siger. Hold da op du er simpelthen den bedste jeg har haft i dag. Men siger ikke til hende hold da kæft du lyver. Så ja mon ikke både mænd og kvinder siger noget de måske ikke helt mener. Og ja det betyder ikke så meget for mig i den situation, andet end et godt grin i bilen når, jeg kører hjem. Så længe jeg er tilfreds, efter et besøg, er kvinden sød og rar og har givet mig en god behandling kommer jeg gerne igen. Jeg ved hvorfor jeg kommer, Det gør hun også, ja så det jo win win, ihvertfald for mig. 

Ha en god onsdag alle sammen.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...