Hop til indhold
Dezmodevil

Vil Kvinder betale for sexoplevelser?

Recommended Posts

Jeg har selv en ide om at kvinder ikke vil betale for sex, men er det rigtigt og hvorfor egentlig ikke.

Vi mænd får jo rigtig frække oplevelser og prøver ting af vi gerne vil.

Er kvinder virkelig ikke interesseret i at prøve lækker sex eller er de tilfredse med den "standardvare" de tit finder i byen eller hos en partner.

Jeg har nu været sammen med kvinder som efter de eksempelvis har prøvet sprøjteorgasmer mm med mig har sagt at det burde jeg da lære fra mig.

Tror i overhovedet der er et marked for det? Altså kvinder der vil betale for sex, tantra og lignende?

Redigeret af Dezmodevil
Fik lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg ville mene at man har et problem, hvis man er blevet påvirket af sit sexliv, i en grad hvor det går ind og forstyrre hvordan man interargere med menneskerne i sit liv :P 

Var i halvsnaldrede da i mødtes i byen? For så er man jo som oftest lidt mere.. Kærlig. Kan du ikke prøve at fokusere på din interesse for hendes person, frem for din lyst til hende på det mere fysiske plan?

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tænk tilbage på skolefest i 7.klasse og halballer....sommerfuglene!  Vær galant, og kommer I ind på sex, så spørg til hendes turn-ons, på en gentlemansagtig måde. Det vil du blive belønnet for. Brug det øverste hoved....

Held og lykke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok nu ændrede du så hele dit indlæg til noget HELT andet :P nyt spørgsmål.

Jeg har betalt for sex et par gange af ren nysgerrighed, nu er den nysgerrighed mættet og jeg kan pt ikke forstille mig, at jeg ville gøre det igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 6 minutter siden:

Ok nu ændrede du så hele dit indlæg til noget HELT andet :P nyt spørgsmål.

Jeg har betalt for sex et par gange af ren nysgerrighed, nu er den nysgerrighed mættet og jeg kan pt ikke forstille mig, at jeg ville gøre det igen.

 

Det var sgu en fejl - men tak for tilbagemeldingen til jer begge. Jeg vil forsøge ikke at være så fysisk. Heldigvis er mit bedste redskab mit intellekt (fuck jeg fik næsten selv kvalme da jeg skrev det ;-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, Lige nu:

Det var sgu en fejl - men tak for tilbagemeldingen til jer begge. Jeg vil forsøge ikke at være så fysisk. Heldigvis er mit bedste redskab mit intellekt (fuck jeg fik næsten selv kvalme da jeg skrev det ;-) )

:P good luck og hav det sjovt :) Jeg syntes Julie formulerede det perfekt "tænk med det øverste hoved". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer

Personligt har jeg aldrigt betalt for det og kommer nok heller ikke til det, har altid kunne finde en eller flere der har været helt frisk på at afprøve mine fantasier lige meget hvad det har været. Ellers er jeg blevet kontaktet og spurgt om jeg kunne være intra. I evt. Tantra, har jo så kunne tænke om det var noget. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2 milfer skrev, for 1 minut siden:

Personligt har jeg aldrigt betalt for det og kommer nok heller ikke til det, har altid kunne finde en eller flere der har været helt frisk på at afprøve mine fantasier lige meget hvad det har været. Ellers er jeg blevet kontaktet og spurgt om jeg kunne være intra. I evt. Tantra, har jo så kunne tænke om det var noget. ;) 

 

Jeg vil klart anbefale jer at prøve tantra massage - Jeg har selv oplevet det er fantastisk. Det kan I sikkert finde en mand der vil gøre gratis, men netop det er jo dilemmaet ... For hvad er mandens evner/intentioner. Ville det ikke være bedre at betale for det og være relativt mere sikker på en lækker proffesionel oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dezmodevil kvinder er måske for forvente med hvor nemt der er at få sex og sætter måske ikke i høj nok grad pris på GOD sex, hvilket jeg personligt syntes er synd. Jeg ville ønske at der var flere kvinder der ville betalt for god sex, frem for at samle en tilfældig fyr op i en bar, som måske ikke altid har lige godt styr på hvad der fungere for kvinder.

Måske markedet er større for, mod betaling, at lære mænd at give feks sprøjteorgasmer til kvinder :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
Dezmodevil skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil klart anbefale jer at prøve tantra massage - Jeg har selv oplevet det er fantastisk. Det kan I sikkert finde en mand der vil gøre gratis, men netop det er jo dilemmaet ... For hvad er mandens evner/intentioner. Ville det ikke være bedre at betale for det og være relativt mere sikker på en lækker proffesionel oplevelse.

 

Jeg kan jo kun tale for mig selv og ikke veninde her men jeg har afprøvet tantra og var helt fantastisk og ganske gratis meget prof. For tænkte også jo jo så det en der hurtigt lige skal i trussen men nej slet ikke .Men han ville selv bestemme hvem han har lyst til at masser så det kunne jeg nyde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Dezmodevil kvinder er måske for forvente med hvor nemt der er at få sex og sætter måske ikke i høj nok grad pris på GOD sex, hvilket jeg personligt syntes er synd. Jeg ville ønske at der var flere kvinder der ville betalt for god sex, frem for at samle en tilfældig fyr op i en bar, som måske ikke altid har lige godt styr på hvad der fungere for kvinder.

Måske markedet er større for, mod betaling, at lære mænd at give feks sprøjteorgasmer til kvinder :D 

Så er næste dilemma at hvem vil lære sine bedste trick fra sig ;-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener, at jeg har besvaret samme spørgsmål i en ældre tråd, men kan ikke finde den :-( I stedet fandt jeg denne tråd 

Det jeg skrev i sin tid var, at jeg måske ville betale for sex (hvis jeg var single, altså) for at udleve en bestemt fantasi. Jeg har tidligere betalt for tantramassage, hvilket jeg ikke mener er sex, hos en kvindelig massør. Jeg kunne ikke drømme om at få tantramassage af en mand, selvom jeg ofte får tilbud fra mænd, der gerne vil give mig gratis tantramassage, jeps eller vil tiltuske sig et gratis knald, glem det ;-) 

Redigeret af Liv
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 9 minutter siden:

Så er næste dilemma at hvem vil lære sine bedste trick fra sig ;-). 

Hehe mon ikke det hjælper på villigheden, hvis den pågældende deler sin lækre veninde med en ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 18 minutter siden:

Dezmodevil kvinder er måske for forvente med hvor nemt der er at få sex og sætter måske ikke i høj nok grad pris på GOD sex, hvilket jeg personligt syntes er synd. Jeg ville ønske at der var flere kvinder der ville betalt for god sex, frem for at samle en tilfældig fyr op i en bar, som måske ikke altid har lige godt styr på hvad der fungere for kvinder.

Måske markedet er større for, mod betaling, at lære mænd at give feks sprøjteorgasmer til kvinder :D 

Det er en interessant idé, at kvinder som oftest ikke har god sex/"værdsætter" god sex, fordi de ikke betaler? Jeg tror kvinder generelt har mere at vælge imellem og derfor er det også langt nemmere for os, at finde "god sex".

At en person vælger at tage betaling for noget er jo ikke = god sex

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
Ida sunshine skrev, for 3 minutter siden:

Det er en interessant idé, at kvinder som oftest ikke har god sex, fordi de ikke betaler? Jeg tror kvinder generelt har mere at vælge imellem og derfor er det også langt nemmere for os, at finde "god sex".

At en person vælger at tage betaling for noget er jo ikke = god sex

Hørt og de fleste mænd kan jo også godt lig at gøre alt for at kvinden er tilfreds og lidt guiden jan være muligt og Wupti så køre det jo også ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Det er en interessant idé, at kvinder som oftest ikke har god sex, fordi de ikke betaler? Jeg tror kvinder generelt har mere at vælge imellem og derfor er det også langt nemmere for os, at finde "god sex".

At en person vælger at tage betaling for noget er jo ikke = god sex

Ida fordi man betaler er det abselut ingen garanti for at det er godt!!!

Måske du har været heldig med dine sex partnere, men jeg har et lille indtryk af at rigtig mange af de almindelige piger/kvinder føler at der er for langt imellem mænd der giver god sex.

Hånden på hjertet, hvor mange de mænd i piger knalder giver GOD sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Det er en interessant idé, at kvinder som oftest ikke har god sex, fordi de ikke betaler? Jeg tror kvinder generelt har mere at vælge imellem og derfor er det også langt nemmere for os, at finde "god sex".

At en person vælger at tage betaling for noget er jo ikke = god sex

Nej det kan du helt sikkert have ret i - har da også rendt ind i en del triste oplevelser, men omvendt også mange fantastiske.

Min egen erfaring er bare at med min erfaring og nysgerrighed (uden jeg dog tænker at jeg har fantastiske evner) oplever mange kvinder sige de ikke vidste sex kunne være så godt. 

Så er det så nemt at finde god sex - jeg er helt på det rene med kvinder har lettere ved at "få" sex. 

Jeg synes det er ærgeligt mange kvinder ikke er mere nysgerrige og stiller sig tilfredse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 8 minutter siden:

Hehe mon ikke det hjælper på villigheden, hvis den pågældende deler sin lækre veninde med en ;) 

Helt klart - Jeg deler gerne ud ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo også prøve at teste @Prinz

"Påstand"

Prinz er du et råddent knald? (Du tager ikke penge for det, vel?)

jeg vil sige at langt størstedelen af mine private sexoplevelser har været gode, og de absolut bedste jeg har haft, har været gratis. Men nu er jeg heller ikke super "løs på tråden", så har ikke haft specielt mange sexpartnere..

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så tror jeg ikke der findes mange mænd i verden, der ikke har fået fortalt af en pige eller 10, at "de er den bedste" :P 

Det minder mig lidt om når jeg læser en anmeldelse af en GP og kunden stolt skriver, at han "gav hende hendes første sprøjte orgasme" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 11 minutter siden:

Man kunne jo også prøve at teste @Prinz

Prinz er du et råddent knald? (Du tager ikke penge for det, vel?)

ajeg vil sige at langt størstedelen af mine private sexoplevelser har været gode, og de absolut bedste jeg har haft, har været gratis. Men nu er jeg heller ikke super "løs på tråden", så har ikke haft specielt mange sexpartnere..

Jeg vil altså godt lige pointere at der på ingen måde behøver at være sammenhæng mellem at man betaler og at sexen så er god!

Ida mine kvaliteter/evner rækker ikke til at jeg kan tage betaling ;) Men hvis du vil teste, er du velkommen til at sende en fræk invitation :) 

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 2 minutter siden:

Man kunne jo også prøve at teste @Prinz

Prinz er du et råddent knald? (Du tager ikke penge for det, vel?)

ajeg vil sige at langt størstedelen af mine private sexoplevelser har været gode, og de absolut bedste jeg har haft, har været gratis. Men nu er jeg heller ikke super "løs på tråden", så har ikke haft specielt mange sexpartnere..

Fordi Prinz får kvinderne til at stønne, sprøjte, græde af glæde og skrige orgasmerne ud (dette er bekræftet) betyder det jo ikke han er synonym med alle gratis knald :-).

Jeg har også nogle af mine mest fantastiske oplevelser som de "gratis".

Men jeg vil også mene jeg har prøvet nye ting af i SB og GP universet som jeg har kunnet tage med mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden:

Og så tror jeg ikke der findes mange mænd i verden, der ikke har fået fortalt af en pige eller 10, at "de er den bedste" :P 

Det minder mig lidt om når jeg læser en anmeldelse af en GP og kunden stolt skriver, at han "gav hende hendes første sprøjte orgasme" :D 

Efter min mening er det noget man skal lade kvinden selv afgøre, men sådan er vi jo så forskellige ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 4 minutter siden:

Fordi Prinz får kvinderne til at stønne, sprøjte, græde af glæde og skrige orgasmerne ud (dette er bekræftet) betyder det jo ikke han er synonym med alle gratis knald :-).

Jeg har også nogle af mine mest fantastiske oplevelser som de "gratis".

Men jeg vil også mene jeg har prøvet nye ting af i SB og GP universet som jeg har kunnet tage med mig. 

Det er det ikke, men at sige at kvinder ikke sætter pris på god sex i sammen grad som mænd, er en af de mest besynderlige udtalelser jeg endnu har hørt her på EG. 

Prinz skrev, for 3 minutter siden:

Efter min mening er det noget man skal lade kvinden selv afgøre, men sådan er vi jo så forskellige ;) 

Den forstår jeg ikke? Mener du at det er forkert at jeg hentyder til at kvinder lyver, når de fortæller 10 forskellige mænd at de aldrig har fået en orgasme før? (Overdrivelse fremmer forståelse :rolleyes:)

Jeg tager nok udgangspunk i hvad jeg selv syntes er en lidt sjov cliché.

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 9 minutter siden:

Og så tror jeg ikke der findes mange mænd i verden, der ikke har fået fortalt af en pige eller 10, at "de er den bedste" :P 

Det minder mig lidt om når jeg læser en anmeldelse af en GP og kunden stolt skriver, at han "gav hende hendes første sprøjte orgasme" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...