Hop til indhold
Gæst

Løgnen der ikke fungerer!

Recommended Posts

Gæst

@Ida sunshine - det er så godt skrevet  det du har udtrykt der. Du rammer lige ned i materien efter min mening. 

Især synes jeg din betragtninger om lysten til sex - af kunden kan forveksles med lyst til ham - er en meget indsigtsfuld gengivelse. Det er en øjenåbner - tak for den :D

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 6 minutter siden:

 

 der får mig til at undre mig over, at det et "så let" for nogle mennesker bare at dyrke sex - og så er den skid slået. Og ja - det ligner et penge spørgsmål set fra min stol. Og her brydes meningerne måske. For her er jeg usikker på, hvor ærlige mennesker er overfor sig selv? 

:) Det syntes jeg lidt svare til at jeg besøger en kageudstilling og undre mig over at der er så mange tilstede der kan li kage.
Når du begiver dig i denne verden, omringer du jo lige præcis dig selv, med en flok piger der er gode til netop det, jeg tror ikke det er købesexverdenen der omformer piger til at kunne adskille det, men derimod købesexverdenen der tiltrækker piger, der allerede er gode til at adskille de to.

Hvis man skal vurdere om der rent faktisk ER mange der er gode til at adskille sex og følelser, må man gøre sine iagttagelser i et sted, hvor man finder en varieret befolkningsdel og ikke i en subkultur der bunder i sex for penge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv

Cage: du skriver du undrer dig over at det er nemt for nogle bare at dyrke sex. Heri er vi jo netop forskellige. Forskellen er måske hvad det er vi tænder på. 

Jeg tænder vildt meget på netop at sætte mig i den situation at dyrke sex med en fremmed. Det er både spændende og meget mentalt udfordrende for mig. Det er bare én af de ting jeg tænder på - det er vigtigt for mig både at jeg er tro mod mig selv. De gæster der har besøgt mig - er tro imod deres valg af GP - ellers opdager jeg det inden for to nanosekund og så kan vi ikke lege. Jeg kan ikke og gider ikke lege med en mand der 'bare' skal have sex. Med i min leg - må han jo tænde på mig, min røv,  behåring eller hvad det nu er. Ja jeg spørger sq direkte - for der er mange GP. Så må han gå ud og genere en anden. Når jeg er GP er det for sjov, og det gør legen mere fri og frækt. 

Jeg oplever på ingen måde nogle gæster der 'hovsa pludselig' opdager jeg er GP og begræder dette. 

Men stor respekt for dig og andre der ikke har det som jeg. Vi er alle sammen forskellige - så ikke lyve. Elsk dig selv med de fejl og mangler vi alle besidder.  For kun guderne er perfekte.

Kys kys :x

 

Redigeret af Kiki Kongerøv
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Tak til @Kiki Kongerøv og @Ida sunshine - det er en ret interessant indsigt, der faktisk rammer en del af de årsager der holder mig tilbage fra at forkæle mig selv med en GP (ikke at jeg ikke betaler for sex, der er bare ikke et menu kort og et ur der tikker ;) )

Ret fedt at få lidt perspektiv, tror stadigt jeg holder mig til Sugardating... det er bare nemmere at vedligeholde løgnen over for mig selv, den vej igennem :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ofte anfægtet servicen GF/kærestesex hos glædespiger, udtrykt med en kynisme, som visse inkarnerede tilhængere af samme blandt mandlige sexkøbere har taget direkte anstød af.

Det er ikke fordi at jeg ikke selv er modtagelig for den fiktion GF er udtryk for, eksempelvis som egen oplevelse kommer til udtryk i egne anmeldelser af besøg hos Club Mon Cherie, eller den mere sofistikerede udgave, som jeg har oplevet på det seneste under mine besøg på Thai Corner Bar, som jeg også har anmeldt fornylig.

Hos Club Mon Cherie bør det dog stå enhver nogenlunde klart tænkende mand klart, at der er tale business først og fremmest, men i nogle for begge parter, både piger og mænd, så hyggelige rammer at sexen føles,  som bedre og mere givende, end på et traditionelt bordel.

Mens det i favnen på thaipiger i baren, og efterfølgende på lagnet, udgør en langt stærkere illusion for den mand, der gerne vil fornægte at fiktionen og illusionen hører op i det øjeblik du vender ryggen til og går hjem - det er klogest at vågne op af drømmen, nyd det så længe det varer, og glem enhver tanke om andet og mere end det du har betalt for, som du har fået, du har ikke mere tilgode!

Jeg synes at Sparkster tackler det fint ved satse på sugardating, har man råd, må det udgøre det perfekte kompromis mellem ægte kærestesex, og sex for penge, uanset under hvilken form køb og salg kommer til udtryk.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Kiki Kongerøv og @Ida sunshine hvor er i gode.

vil tilføje til Idas kage historie. 

Nogen bager kage og gir der væk 

bageren sælger det. 

På nogen sex chat og dating sites kan man få det gratis og andre steder koster det. 

Kære @Cage Jeg vil mene at den dag man er træt af jobbet som prostitueret og kun gør det for penge bør man stoppe. Jeg er sikker på at de fleste piger er drevet af andet ind bare penge.

for os er det jo også spændene men ikke på samme måde som for  jer mænd.

og som Ida skrev. Der kan være mange ting vi kvinder tænder på. 

for mig er det vigtigt at min privat person og min Trine person er skildt ad og det er de når der er betaling. 

Vi har skrevet om dette og vi bliver ikke enige.  Og fred være med det;););)

ang løgnen så er dem træls. Men så længe det er et tabu så kan man ikke fortælle det til alle. Jeg kender mange som ikke ville forstå mit valg af job. Så jeg lyver lidt om det. Og det går nu meget fint selvom det var nemmer at kunne sige det. Den byrde tager jeg så gerne.

knuz TrineMuz 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kiki Kongerøv skrev, for 7 timer siden:

1. Jeg tænder vildt meget på netop at sætte mig i den situation at dyrke sex med en fremmed. Det er både spændende og meget mentalt udfordrende for mig. 

2. Men stor respekt for dig og andre der ikke har det som jeg. Vi er alle sammen forskellige - så ikke lyve. Elsk dig selv med de fejl og mangler vi alle besidder.  For kun guderne er perfekte.

Kys kys :x

 

1. Misforstå mig nu endelig ikke Kiki. Det tænder også mig. Jeg er meget glad for kvinder, og især at udforske "nyt terræn". 

Men jeg synes, du selv beskrev det meget godt i dit første indlæg. Du bruger betalingen til at holde afstand ift. da du var på scor.dk - jamen det er jo præcis min pointe (og stadig ikke en kritik), uden penge gør det ondt, for nu at bruge en af branchens klichéer. Og igen - det var denne følelsesmæssige distance, der til sidst satte en stopper for mig. Jeg kunne ikke lyve for mig selv længere.

2. Man får næsten lyst til at sige "amen". Jeg elsker forskellighed og diversitet og fordømmer ensretning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 9 timer siden:

For det meste ender det med, at kunden "opdager" at pigen, på trods af deres tilsyneladende fantastiske kemi, fortrækker pengene frem for kunden selv.

Mange piger er drevet af lyst, men mange kunder misforstår måske, og tror at pigerne er drevet af en lyst til ham. 

Og man fristes jo til at tilføje den evolutionære dimension, at kvinder til alle tider har brugt sex til at opnå et eller andet. Derfor er det måske langt lettere for jer at adskille tingene. Jeg ved i hvert fald, at jeg ikke er den eneste mand (ved jeg fra en del udtalelser her på EG samt en del pm'er), der har det som mig. Uanset dit fine kage udstillings billede.

@TrineMuz er inde på nøjagtigt det samme :

For os er det jo også spændene men ikke på samme måde som for  jer mænd

Og måske er denne biologiske forskel en ret god forklaring på, at sex let kan adskilles fra jeres følelser for manden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 9 timer siden:

Mange piger er drevet af lyst, men mange kunder misforstår måske, og tror at pigerne er drevet af en lyst til ham

Det er meget skarpt og rigtigt formuleret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Sparkster skrev, for 7 timer siden:

Tak til @Kiki Kongerøv og @Ida sunshine - det er en ret interessant indsigt, der faktisk rammer en del af de årsager der holder mig tilbage fra at forkæle mig selv med en GP (ikke at jeg ikke betaler for sex, der er bare ikke et menu kort og et ur der tikker ;) )

Ret fedt at få lidt perspektiv, tror stadigt jeg holder mig til Sugardating... det er bare nemmere at vedligeholde løgnen over for mig selv, den vej igennem :) 

Vedligeholdelse af en løgn?

Ja der er heldigvis flere tilgange og opfattelser af livet og sex.

Cage skrev, for 26 minutter siden:

1. Misforstå mig nu endelig ikke Kiki. Det tænder også mig. Jeg er meget glad for kvinder, og især at udforske "nyt terræn". 

Men jeg synes, du selv beskrev det meget godt i dit første indlæg. Du bruger betalingen til at holde afstand ift. da du var på scor.dk - jamen det er jo præcis min pointe (og stadig ikke en kritik), uden penge gør det ondt, for nu at bruge en af branchens klichéer. Og igen - det var denne følelsesmæssige distance, der til sidst satte en stopper for mig. Jeg kunne ikke lyve for mig selv længere.

2. Man får næsten lyst til at sige "amen". Jeg elsker forskellighed og diversitet og fordømmer ensretning. 

Du må hjertens gerne sige amen ;-)

Men så er det lige jeg spørger om. 

Hvad FUCK er det I mænd søger hos os GP?

Der må ikke være penge

Der må ikke være business/tiden tikker 

Vi må ikke kalde det 'kærestesex'

Det er stadig tabu i 'de pæne stuer'

Der er ingen der tror på mig, når jeg siger jeg tænder på at være GP. Så er det netop årsagen til at søge på Sukkerdates. For at holde hans løgn ved lige.

 

Når jeg er på Kiki arbejde - har jeg aldrig givet mine gæster en oplevelse fyldt med løgne. Der er totalt klare linjer og det er jo for hans og mit bedste. Jeg har endda oplevet en meget flot mand, komme hos mig, netop fordi han ikke ville gratis sex fra en bar (hvilket der jo heller ingen garanti for). 

Klare rammer og sex garanti med kvalitet.

Så er jeg sådan sat sammen at jeg har en masse kærlighed og jeg faktisk holder af mine gæster - de skal sq have det godt hos mig.

Sig bare Amen to gange kære Cage :-D

Redigeret af Kiki Kongerøv
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg orker ikke en længere diskussion om vor biologiske udvikling ;) , vil blot tilføje at hvis man sidder inde med en følelse af, at kvinder er bedre til at adskille sex og følelser end mænd, så har man rig mulighed for at få bakket den teori op her på EG. Men igen igen er det nok ikke det rigtige sted at skabe sig et fornuftigt og realistisk grundlag for sine teorier.

jeg har dog absolut ingen interesse i at hoppe ind i en "mænd vs kvinder" debat...

vi er alle forskellige. For mange år siden (gudskelov før min tid) fik man stoppet i hovedet, at sex var noget særligt mellem to mennesker, sådan er det bare ikke længere, faktisk tror jeg det er helt normalt for de fleste unge, at de har et aktivt (og godt) sexliv i adskillige år, før de møder en hvor det pludselig bliver sex OG kærlighed, eller følelser eller whatever.

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Det er lidt sørgeligt at denne tråd der startede så smukt, nu kører i en skæv retning.

Kiki Kongerøv skrev, for 1 time siden:

Men så er det lige jeg spørger om. 

Hvad FUCK er det I mænd søger hos os GP?

Der må ikke være penge

Der må ikke være business/tiden tikker 

Vi må ikke kalde det 'kærestesex'

Det er stadig tabu i 'de pæne stuer'

Der er ingen der tror på mig, når jeg siger jeg tænder på at være GP. Så er det netop årsagen til at søge på Sukkerdates. For at holde hans løgn ved lige.

Hvis du forholdte dig til den enkelte mands udtalelse, så stod billedet skam os ganske anderledes. Du tar samtlige udtalelser, og maser det ned over ALLE mænd, det er ligesom ikke fair, eller korrekt.... Vi ku sagtens gøre det den modsatte vej, ta samtlige kvinders (eller GP) udtalelser, og pludselig står man med et total forvrænget og urealistisk billede der ikke hverken kan eller bør bruges eller afspejler realiteten.

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kiki Kongerøv skrev, for 2 timer siden:

1. Men så er det lige jeg spørger om. 

Hvad FUCK er det I mænd søger hos os GP?

Der må ikke være penge

Der må ikke være business/tiden tikker 

Vi må ikke kalde det 'kærestesex'

Det er stadig tabu i 'de pæne stuer'

 

2. Der er ingen der tror på mig, når jeg siger jeg tænder på at være GP. Så er det netop årsagen til at søge på Sukkerdates. For at holde hans løgn ved lige.

 

3. Når jeg er på Kiki arbejde - har jeg aldrig givet mine gæster en oplevelse fyldt med løgne. Der er totalt klare linjer og det er jo for hans og mit bedste. Jeg har endda oplevet en meget flot mand, komme hos mig, netop fordi han ikke ville gratis sex fra en bar (hvilket der jo heller ingen garanti for). 

Klare rammer og sex garanti med kvalitet.

Så er jeg sådan sat sammen at jeg har en masse kærlighed og jeg faktisk holder af mine gæster - de skal sq have det godt hos mig.

Sig bare Amen to gange kære Cage :-D

1. Det er et meget relevant spørgsmål. På ingen måde kan eller vil jeg påtage mig rollen som talsmand for andre mænd. Personligt begav jeg mig vel ud på den spændende rejse pga. en kombination af sexdrive, spænding, nysgerrighed og interesse for mennesker. 

Og Kiki du misforstår altså det med pengene. Jeg kritiserer det overhovedet ikke -  tværtimod - du kan finde indlæg på indlæg på indlæg hvor jeg hylder gp'ere og købesex. I al stilfærdighed siger jeg blot, at jeg har et problem - ikke dig og ikke andre gp'ere - det er mig, der ikke kan adskille sex og følelser, og på den måde står pengene jo i vejen. Gp'en modtager en mand, der betaler for en ydelse - og ender med en idiot (mig), der er alt for interesseret i gp'en som menneske. Jeg ender med at sætte gp'en i en virkelig dum situation, og det har jeg erkendt både her og over for mig selv. Længere er den ikke.

 

2. Jo det gør jeg. Det ændrer vel ikke din egen udtalelse om, at pengene er med til at holde den distance, du har brug for? 

 

3. Det tager jeg i fuldstændig "face value", hvis ikke du kender dig selv, hvem skulle så. Min dæmon er altså ikke en kritik eller desavouering af dine perspektiver. Der er absolut ingen grund til, at tage det personligt på en måde, hvor man skal forsvare sine valg i livet. Jeg har dyb dyb dyb respekt for dit erhverv - tro ikke andet. Jeg har alene undret mig, som du kan læse i stort set alle indlæg  jeg har skrevet i denne tråd. Det et jo bare et partsindlæg - og ikke noget der skal gøres til genstand for store forsvarstaler for det ene eller andet perspektiv. 

Og så er det blot jeg helt stilfærdigt siger - kan man indrømme over for sig selv, at pengene er det vigtigste? I tvivl - tag den lille test jeg beskrev. Men gør det inde i dig selv. Det er det denne tråd handler om - ikke at hænge sit vasketøj til tørre i det offentlige rum.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 1 time siden:

Det er meget skarpt og rigtigt formuleret.

Enig @johanneseb - den udtalelse fra @Ida sunshine burde ophøjes til overskriften i debatten om veje ind i prostitution 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke ofte det som sker begge veje. Udtalelser bliver fortolket som om at det dækker ALLE,  enten mænd eller kvinderne herinde. 

Altså er det ikke mest hvis man er ny, at man tror at man skal giftes med glædes pigen? 

Jeg besøgte en glædes pige for nyligt, hvor jeg nød hende med hud og hår... Tror faktisk at hun blev lidt forlegen. Men bagefter var det faktisk hende som ville vide noget om mig under pillowtalk'en. 

Men vi havde begge et meget fornuftigt syn på at være glædes pige og gæst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Tass jeg er helt enig. Det er lidt ærgerligt, at det der startede virkelig smukt i denne tråd, er endt som en for/imod købesex debat. Det var bestemt ikke min intention. 

Desværre var det mig selv, der åbnede den ladeport. Håber du tilgiver - og så lad dette være en opfordring til andre mulige deltagere i debatten til at vende tilbage til udgangspunktet som var:


Det siges, at man ikke kan lyve for sig selv. Inderst inde kender vi jo altid sandheden, og den indre stemme vil altid sladre.

Hvad er jeres erfaringer - hvor længe har I været i stand til at opretholde selvopfattelse eller fortælling om jer selv, som I inderst inde vidste var en løgn? Hvis I altså overhovedet har prøvet en sådan tilstand!

 

Kom gerne med jeres egne historier, og I finder suveræn inspiration i de første 20-25 indlæg i tråden.

 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg

mit... "problem" med den "test" du ønsker at piger skal tage inde i deres stille sind er, at du tager udgangspunkt i, at pigen bilder sig selv ind at pengene ikke er det vigtigste, når sandheden i min erfaring (ud fra stort set alle de piger jeg kender) er at det er en "løgn" (måske pænere at sige illusion ;) ) som pigen bilder kunden ind.

Det ville være mere rigtigt at fiske efter et bevis for at vi lyver over for kunden, når vi siger at pengene ikke er "det vigtigste", fremfor at sige at vi lyver over for os selv.

Der er ingen piger der reklamere med, at vi gør dette for pengenes skyld, for det første fordi det som oftest er en ret dårlig markedsførings strategi og for det andet fordi det slet ikke er så sort/hvidt, vi er sjældent ude i noget hvor pigen enten gør det for pengene eller for lysten, lysten og pengene kan og er i de fleste tilfælde tæt forbundet.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 @Cage men hvad er GP'ens motiv for at "tage" testen?

Jeg vil gætte på at i rigtig mange tilfælde vil testen give negativt udfald. Jeg prøvede i går aftes da jeg gik mig en tur at stille mig spørgsmålet i forholdet til alle de kvinder jeg passerede og der var langt flere nej end ja. ( om penge ville ændre på det for mig magter jeg ikke lige og lave tankespind om )

Så er der de gange hvor udfaldet er måske / ved ikke.

I disse to tilfælde tænker jeg at spørgsmålet er irrelevant og jeg er sikker på at de fleste GP er fuldt bevidste om det uden at skulle bruge mange sekunder på at tænke sig om.

Og til sidst har vi de få tilfælde hvor lynet slår ned og amors pile flyver i alle retninger. Det er vel kun her at spørgsmålet kan blive relevant, men vel også "farligt" og uoverskueligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

det var da godt ;)

 

Jeg har sagt det, men gentager gerne. Dine indlæg i denne tråd er de allerbedste, og bidrager alle med fine perspektiver, der er både balancerede og fulde af indsigt, viden og anderledes tankegang...... Jeg er vild med det (dem). :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 11 minutter siden:

det var da godt ;)

 

Hej Ida

Altså, jeg kan huske en udtalelse fra dig for længe siden... Men nu er du alligevel tilbage. 

Forhåbentligt fordi at du ændrede menig og synes at det er sjovt at være glædes pige. 

Edit. 

Det jeg mener er, at I skriver meget positivt om at være glædes pige med mange forskellige nydelser udover pengene. 

Det går jeg ud fra passer, når I skriver det. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

Hej Ida

Altså, jeg kan huske en udtalelse fra dig for længe siden... Men nu er du alligevel tilbage. 

Forhåbentligt fordi at du ændrede menig og synes at det er sjovt at være glædes pige. 

Du må gerne genopfriske den udtalelse? :)  og iøvrigt uddybe hvad dine kommentar handler om?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 15 timer siden:

@Sparkster - virkelig god beskrivelse. Må jo ærligt sige, det er en verden, jeg har undgået meget bevidst. En eller anden lommepsykolog, kunne sikkert få en masse ud af det - men sandheden er, at jeg, præcis som du havde det i starten, ville anse det som et nederlag.

Vi har vel alle haft perioder i livet - hvor det ville have været rart, at tale med en uvildig - og der har jeg i hvert fald søgt andre veje.

Tak for dit input Sparkster - det er virkeligt oplysende.:D

I min filosofi der vil det aldrig være et nederlag, at få en eller anden form for hjælp, til at mit liv vil blive beriget / bedre / sjovere / nemmere / dejligere / om det er professionelt eller ved en samtale med en god ven. Det vil altid være et nederlag ikke at gøre noget, når man / vi / jeg er kommet frem til, at der er problemstillinger, som påvirker ens liv i negativ retning.

Cage skrev, for 13 minutter siden:

@Tass jeg er helt enig. Det er lidt ærgerligt, at det der startede virkelig smukt i denne tråd, er endt som en for/imod købesex debat. Det var bestemt ikke min intention. 

Desværre var det mig selv, der åbnede den ladeport. Håber du tilgiver - og så lad dette være en opfordring til andre mulige deltagere i debatten til at vende tilbage til udgangspunktet som var:


Det siges, at man ikke kan lyve for sig selv. Inderst inde kender vi jo altid sandheden, og den indre stemme vil altid sladre.

Hvad er jeres erfaringer - hvor længe har I været i stand til at opretholde selvopfattelse eller fortælling om jer selv, som I inderst inde vidste var en løgn? Hvis I altså overhovedet har prøvet en sådan tilstand!

 

Kom gerne med jeres egne historier, og I finder suveræn inspiration i de første 20-25 indlæg i tråden.

 

Somme tider skal der en uvildig person og måske enda en fremmed / professionel person til, at stille de rigtige spørgsmål, så vi kan finde de indre svar. Enig i at vi inderst inde kender sandheden, men mange gange skal der hjælp til, at nå helt derind / ned til sandheden og det er heller ikke altid at vi mennesker, personligt kan klare den indre sandhed, så vi må leve med ikke løgnen, men uvidenheden, indtil vi er klar til at åbne for den indre sandhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...