Hop til indhold
lfl

Gammel gris?

Recommended Posts

om man som mand/kvinde finder et kompliment attraktivt, hænger vel sammen med om der er sympati for afsenderen samt i nogen grad, hvilken kontekst det sker, og ikke så meget om der er en stor aldersforskel.

Jeg tænker ikke, at man i udgangspunktet er en "gammel gris" fordi man vælger piger der er væsentligt yngre end en selv .... har aldrig selv gjort det, men har umådelig svært ved at være forarget endsige indigneret fordi nogen har den trang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu aner jeg ikke hvor gammel du er eller hvordan du ser ud, men du udtrykker dig på en begavet måde så jeg antager at du er velbegavet og har et nogenlunde velfungerende socialt kompas.  Derfor tror jeg også du er klar over at jeg mener ældre mænd når jeg skriver "de mænd". Og som skrevet så er intet(udover skatten og døden) endeligt, så jeg erkender at der helt sikkert findes piger der ser anderledes på sagen.

Personligt har jeg intet imod at en ældre kvinde, mand, shemale osv. Lægger an på mig - men jeg bilder mig også ind at mænd:

1) oplever det færre gange end kvinder generelt

2) har en langt højere tolerancetærskel for opmærksomhed af seksuel karakter(måske pga nr.1)

Hvis jeg f.eks er på et bøssested må jeg også acceptere at blive lagt an på(bevares, hvis jeg findes attraktiv nok), uanset at jeg ikke er til mænd - også af ældre mænd - men er jeg på et sted hvor gennemsnitsalderen er 20-25, så ville jeg ikke bryde mig om at en 50 årig kom over til mig.

Du illustrerer min pointe fint ifht ønsket om henvendelse. Man kan nemlig ikke anmode, men der er situationer  hvor det er acceptabelt f.eks. når man går i byen. Min pointe er at jeg godt forstår at kvinder ikke konstant ønsker at blive tiltalt OG at jeg i endnu højere graf forstår at de ikke ønsker det fra mænd der kunne være deres fædre. Det at man færdes i offentligt rum er ikke et carte blanche til alle mænd ifht henvendelse uanset høflighed. Og jeg har både lillesøster og datter(endnu kun 5 år så jeg har tid til at vænne mig til tanken:?), så derfor øretæveindbydende når såkaldt modne mænd fører sig frem overfor yngre kvinder uden at de tydeligt har udvist interesse i pågældende. Min dannelse har lært mig at man ikke tiltaler andre medmindre de har udtrykt ønske herom.

Summa Sumarum så er vi nok ikke så uenige, jeg er bare træt af den opfattelse der til tider fremkommer herinde, nemlig at yngre piger inderst inde altid ønsker den slags opmærksomhed fra ældre mænd, eller at de jo må acceptere det fordi sådan er det jo at være pige

Redigeret af gomorra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i orden at være en gammel gris. Altså - jeg ved, at jeg er ældre end de fleste herinde, Altså jeg er GAMMEL, om jeg er en gris. Det beror vel på, hvad en gris er i den her forbindelse. Udtrykket at få noget på grissebassen betyder vel blot, at få sex, at få stillet sine dyriske lyster. Det betyder ikke at dyrke sex spå en særlig svinsk måde. Forstået på den måde er jeg så en gris, altså en gammel gris.

Det synes måske lidt specielt med en gammel mand og en ung kvinde, men det der oftest meget dejligt, og jeg har da været ude for flere gange at få at vide, at pigen bedst kan lide at få besøg af en moden mand i stedet for en helt ung. Så jeg fortsætter helt uden blusel med mine besøg, der finder sted med ujævne mellemrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, den 8/14/2016 at 13:30:

Du illustrerer min pointe fint ifht ønsket om henvendelse. Man kan nemlig ikke anmode, men der er situationer  hvor det er acceptabelt f.eks. når man går i byen. Min pointe er at jeg godt forstår at kvinder ikke konstant ønsker at blive tiltalt OG at jeg i endnu højere graf forstår at de ikke ønsker det fra mænd der kunne være deres fædre. Det at man færdes i offentligt rum er ikke et carte blanche til alle mænd ifht henvendelse uanset høflighed. Og jeg har både lillesøster og datter(endnu kun 5 år så jeg har tid til at vænne mig til tanken:?), så derfor øretæveindbydende når såkaldt modne mænd fører sig frem overfor yngre kvinder uden at de tydeligt har udvist interesse i pågældende. Min dannelse har lært mig at man ikke tiltaler andre medmindre de har udtrykt ønske herom.

Summa Sumarum så er vi nok ikke så uenige, jeg er bare træt af den opfattelse der til tider fremkommer herinde, nemlig at yngre piger inderst inde altid ønsker den slags opmærksomhed fra ældre mænd, eller at de jo må acceptere det fordi sådan er det jo at være pige

Ja, mænd er pga traditioner nok sjældnere ude for det. Første gang jeg selv prøvede det var jeg ikke fyldt 20 og blev af 3 fulde, midaldrende kvinder på Strøget "antastet" korporligt (jeg så ikke "godt" ud, bare "ung"). Den oplevelse har givet mig gode forudsætninger for at forstå unge kvinders klager over grænseoverskridelser fra mænd i alle aldre. :-)
 

Nu skal vi nok ikke tage diskussionen meget videre, men de to rødmarkerede tekstdele er "problemet." For hvordan udtrykker man ønsket om henvendelse uden at det i sig selv er "en henvendelse?" Det gør man ikke. Enhver kontakt mellem to mennesker er altid startet med, at den ene har henvendt sig først uden anmodning. Og så er pointen ikke længere for mig.

Jeg er i øvrigt enig med dig i, at mange især yngre piger får for meget opmærksomhed, og det skal man tænke over. En ung kvinde jeg mødte fortalte om sin veninde, der er ekstremt smuk. Den smukke orkede dårligt en cykeltur gennem byen, for hver gang hun holdt for rødt blev hun udsat for smigrende henvendelser. Selvom det var høflige og smagfulde henvendelser mange af dem, så var det anstrengende ikke at kunne være i fred. Men min første henvendelse er i sagens natur altid et ikke-intimiderende blik. Så kan man se, hvordan det bliver modtaget og tage den derfra ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skal sætte dig i skammekrogen med samfundets troll. ( hmm )

Hvad er mere perfekt end opdagelsen i det yngre kontra " kom Indenfor " til Theparty :-)

Jeg er personligt tiltrukket af ældre/yngre spillet, mine lege i et sindsygt skær vil jeg aldrig oplyse her, men ærlig talt.....Jeg forstår dig godt, der findes så sprøde piger og hvorfor holde den lyst tilbage i tal?

Glem de modne kvinder, og spis af frygtlygten. - frygtlygten har det smukkeste skær, æd løs.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 13/8/2016 at 13:06:

Jeg arbejder sammen med mange 22-29-årige og de kan sagtens finde det flatterende, når "den rette" modne herre gør det ordentligt. 1-1?

Jeg er faktisk ret enig, jeg oplever det samme på min vej gennem livet ... ;) 

Måske snakker vi om to lidt forskellige ting ... 
Der er forskel på 'at flirte' og 'at lægge an på'.
Min fornemmelse er, at der tit flirtes på kryds og tværs af alder.
Det er udramatisk og bekræftende, når blot begge parter kender spillereglerne og lige fornemmer hvor den anden part er henne ad ... 
Der er mange steder en vis tryghed, fordi det er klart at det ikke behøver at føre til mere ... 

"I byen" er det anderledes, ku' jeg forestille mig (går ikke selv i byen, det har jeg aldrig kunnet finde ud af ... )
Her er pigerne meget mere på vagt, fordi det i høj grad handler om at score, at "lægge an på"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Your comment is nonsense in Danish. I presume you use https://translate.google.com/ ? Please try to translate into English instead - it might work better.

Hahaha ja, Google Translate når det er bedst ... 
Jeg kan simpelt hen ikke gennemskue hvad det er GT hér har fået galt i halsen ... :D  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vive La skrev, for 8 minutter siden:

Bebop

Du går virkelig op i små ting. Hvorfor?

Din arrogance er nonsense in Danish, I presume you use banana taste ?

Nej, jeg prøver slet ikke at være arrogant. Mange af dine ord var helt uforståelige og jeg kunne faktisk ikke få mening i helheden. Jeg siger det i den bedste mening, for som du kan se opfatter @sneræven det også som fejl i en maskinoversættelse.

"skammekrogen med samfundets troll" ? Jeg er helt blank på, hvad du mener.

"... opdagelsen i det yngre kontra " kom Indenfor " til Theparty :-) " det er også helt "sort snak" for mig.

" Jeg er personligt tiltrukket af ældre/yngre spillet, mine lege i et sindsygt skær vil jeg aldrig oplyse her, men ærlig talt.....Jeg forstår dig godt, der findes så sprøde piger og hvorfor holde den lyst tilbage i tal? "  - Den virker ligetil at forstå.

"spis af frygtlygten " igen er jeg helt blank på, hvad du mener.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Nej, jeg prøver slet ikke at være arrogant. Mange af dine ord var helt uforståelige og jeg kunne faktisk ikke få mening i helheden. Jeg siger det i den bedste mening, for som du kan se opfatter @sneræven det også som fejl i en maskinoversættelse.

"skammekrogen med samfundets troll" ? Jeg er helt blank på, hvad du mener.

"... opdagelsen i det yngre kontra " kom Indenfor " til Theparty :-) " det er også helt "sort snak" for mig.

" Jeg er personligt tiltrukket af ældre/yngre spillet, mine lege i et sindsygt skær vil jeg aldrig oplyse her, men ærlig talt.....Jeg forstår dig godt, der findes så sprøde piger og hvorfor holde den lyst tilbage i tal? "  - Den virker ligetil at forstå.

"spis af frygtlygten " igen er jeg helt blank på, hvad du mener.

Bebop, har du kneppet til uforståndende sammenhæng? Eller klippet ?

Du er som du ønsker jeg skal fremstilles med eller uden retningslinie for grammatik, det er ok.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vive La skrev, for 33 minutter siden:

Bebop, har du kneppet til uforståndende sammenhæng? Eller klippet ?

Nej. Jeg vil gerne bede om,hvis nogen anden bruger vil prøve at omformulere dit indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop

Jeg har forsøgt med 3 indlæg, og hver gang er jeg af en eller anden årsag blevet logget af.

Jeg kan godt se det virker usammenhængende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

29 indlæg med sort 'tale' på 2 dage, det lugter af troll eller et personligt problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 1 minut siden:

29 indlæg med sort 'tale' på 2 dage, det lugter af troll eller et personligt problem.

Det må skyldes et personligt problem, det er altså ikke fra min side.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vive La skrev, for 21 timer siden:

Det må skyldes et personligt problem, det er altså ikke fra min side.

Cage in spe???  ... spis af frygtlygten

Redigeret af Marqui

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, 1 time siden:

 spis af frygtlygten

Nu siger jeg det ikke for at nedgøre nogen, men det kan være alt fra svære sproglige vanskeligheder til skizofreni der udarter på den måde. Karakteren af nogle af de andre indlæg får mig til at hælde til sidstnævnte. Jeg håber du er i kontakt med en læge, Vive La.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 1 time siden:

er det bare mig eller har tråden fået en temmelig alternativ drejning??

Spørg Uffe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillad mig ydmygt at vende tilbage til trådstart, som handler om "gammel gris" i forbindelse med købesex. Og skulle jeg derved blive udsat for en shitstorm med alt, hvad det medfører, så Gud bedre det.

Jeg, 60+ gamle gris har i år tilbragt en uge af min sommerferie med en dødlækker 18 årig ung tjekke, for cool Cash forstås.

Jeg startede med at samle hende op på gaden i Teplice med henblik på et blowjob. Da hun tydeligvis kom direkte fra bruseren med endnu fugtigt hår og klart udstrålede, at hun bestemt ikke var nogen hårdkogt gadepige, men snarere debutant, foreslog jeg hende at være min ferieledsagerske mod en del bedre betaling, end hun nok ville kunne opnå på gaden, prisniveauet i CZ taget i betragtning.

Hun takkede pænt nej, for det måtte hun ikke for sin mor. Hmmm, det var så det, og den gamle her fik en noget dårlig smag i munden.

Da jeg dagen efter var på vej hjem til hotellet fra en udflugt til musikfestivalen i Cheb mødte jeg hende så igen helt "tilfældigt" på samme sted ved Lidl, hvor hun til min overraskelse med et stort smil vinkede mig ind til siden og på et udmærket tysk fortalte, at mor havde sagt god for aftalen, hvis pengene faldt forud.

Da hun som sagt er rigtigt lækker, parkerede jeg dytten og gik med hende hen til mor, som velsagtens med sine efter min vurdering ca. 40 år kunne have været en attraktiv kvinde, hvis ikke misbrug og kummerlige forhold havde sat sine tydelige præg.

Jeg fik forelagt dokumentation for Vanessas alder og et par store røde sedler skiftede hænder. Pengene blev modtaget med et undskyldende blik og en bøn om, at jeg ville behandle datteren ordentligt. Så vidt, så godt.

De små 50 kilometer til mit lille hotel var en noget underlig oplevelse, hvor hun tydeligt forekom mig at forberede sig på at skulle knaldes 24/7. Da jeg har lavet lignende aftaler før, prøvede jeg at bløde hende lidt op ved at fortælle hende, at når vi ankom, ville vi som det allerførste shoppe tøj, sko og toiletsager til hende, for hun havde intet fået med. Det troede hunvist ikke helt på, men da vi havde parkeret, og hun så, at jeg satte kursen mod shopping, ændrede hun helt karakter og puttede sin hånd i min med et fast greb.

Vi fik handlet ind for en i hendes verden mindre formue og gik tilbage til hotellet, hvor hun lagde op til at ville "betale" med det samme, men efter en lang dags strabadser af kulturel art var jeg mere interesseret i at komme ned og få noget at spise, så vi gik sammen under bruseren, så glæden ved hendes fantastiske krop kunne lade mig op til aftenens meritter.

Da jeg havde tørret hende brugte hun en halv time på at sætte hår og sminke sig, mens min mave knurrede foruroligende, men da hun var iført sit nye outfit i form af en ultrakort, tætsiddende kjole og stiletter, var det en stolt Onslow, der førte hende ned ad trappen og ud på terrassen i sommervarmen.

Her tiltrak hun sig naturligvis en del opmærksomhed, tjeneren i form af hotellets søn og daglige leder, som kender mine tilbøjeligheder, var om muligt endnu mere opmærksom og servil, end han plejer at være.
Det var tydeligt, at hun aldrig tidligere havde spist på restaurant, så hun startede ud lidt som en hund i et spil kegler, men snart slappede hun af, opførte sig naturligt og nød tilværelsen i fulde drag.

Vinen, som hun helt tydeligt ikke var vant til, gjorde hende lidt tummelumsk, og da hun havde slugt desserten og jeg kaffe avec, var mørket ved at falde på, så vi gik på værelset, hvor hun staks smed tøjet og lagde sig til rette. Jeg skulle på toilettet, og da jeg kom ind herfra, sov hun tungt, så jeg nøjedes med at beundre hendes skønhed, kysse hendes bryster,  og lægge mig til at sove med den vidunderlige skabning i mine arme. Da jeg som medlem af natpisserforeningen skulle besørge ved ½3 tiden, lå vi stadig i arm, og hun spandt som en lille kattekilling.

Da vi efter morgenbruseren skulle ned til morgenmad, ville hun hoppe i kjolen igen, og hun kiggede noget forundret, da jeg fastslog, at den stod på sneakers, jeans og T-shirt for hendes vedkommende, men sådan blev det, for dagen stod som alle mine feriedage på kultur og naturoplevelser. Da vi blev sejlet igennem den uhørt smukke Edmundsklamm, ville hendes begejstring ingen ende tage, for selv om hun er født og opvokset mindre end 50 kilometer væk, havde hun aldrig så meget som hørt om stedet.

Til aftensmaden havde vi købt en lidt anden type kjole til hende, så hendes øjne strålede igen, mens hun skulle forsøge at håndtere fiskekniven, sådan én havde hun heller aldrig set før. Hun holdt lidt igen med vinen, så jeg kom på alle måder i mål.

Sådan gik den uge, jeg havde sat af på mit yndlingssted, og da jeg havde lovet at komme hjem og grille til min mellemste datters fødselsdagsfest, nærmede afskedens time sig. Hele vejen til Teplice vred hun sig, og mens vi kørte ind i byen kom så spørgsmålet, om jeg ikke kunne tage hende og mor med til DK?

Jeg måtte jo forklare hende, at jeg efter danske forhold ikke er nogen krøsus, men en hårdt arbejdende mand bosat i en 2-værelses, så jeg ville hverken have plads eller penge til at have forventningsfulde gæster boende, når hverdagen snarere byder på frikadeller end chateaubriand.
Der blev grædt bitre tårer, mens mor fik det aftalte beløb. Vi knugede os til hinanden, mens vi kyssede farvel, og også jeg måtte tudbrøle ved situationen.

Nu en månedstid efter afskeden må jeg stadig viske en tåre eller to væk fra øjenkrogen, når jeg tænker på situationen, og lysten til en gentagelse i en efterårsferie, som jeg ellers aldrig holder, rykker i mig, gamle gris.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Tillad mig ydmygt at vende tilbage til trådstart, som handler om "gammel gris" i forbindelse med købesex. Og skulle jeg derved blive udsat for en shitstorm med alt, hvad det medfører, så Gud bedre det.

Jeg, 60+ gamle gris har i år tilbragt en uge af min sommerferie med en dødlækker 18 årig ung tjekke, for cool Cash forstås.

Jeg startede med at samle hende op på gaden i Teplice med henblik på et blowjob. Da hun tydeligvis kom direkte fra bruseren med endnu fugtigt hår og klart udstrålede, at hun bestemt ikke var nogen hårdkogt gadepige, men snarere debutant, foreslog jeg hende at være min ferieledsagerske mod en del bedre betaling, end hun nok ville kunne opnå på gaden, prisniveauet i CZ taget i betragtning.

Hun takkede pænt nej, for det måtte hun ikke for sin mor. Hmmm, det var så det, og den gamle her fik en noget dårlig smag i munden.

Da jeg dagen efter var på vej hjem til hotellet fra en udflugt til musikfestivalen i Cheb mødte jeg hende så igen helt "tilfældigt" på samme sted ved Lidl, hvor hun til min overraskelse med et stort smil vinkede mig ind til siden og på et udmærket tysk fortalte, at mor havde sagt god for aftalen, hvis pengene faldt forud.

Da hun som sagt er rigtigt lækker, parkerede jeg dytten og gik med hende hen til mor, som velsagtens med sine efter min vurdering ca. 40 år kunne have været en attraktiv kvinde, hvis ikke misbrug og kummerlige forhold havde sat sine tydelige præg.

Jeg fik forelagt dokumentation for Vanessas alder og et par store røde sedler skiftede hænder. Pengene blev modtaget med et undskyldende blik og en bøn om, at jeg ville behandle datteren ordentligt. Så vidt, så godt.

De små 50 kilometer til mit lille hotel var en noget underlig oplevelse, hvor hun tydeligt forekom mig at forberede sig på at skulle knaldes 24/7. Da jeg har lavet lignende aftaler før, prøvede jeg at bløde hende lidt op ved at fortælle hende, at når vi ankom, ville vi som det allerførste shoppe tøj, sko og toiletsager til hende, for hun havde intet fået med. Det troede hunvist ikke helt på, men da vi havde parkeret, og hun så, at jeg satte kursen mod shopping, ændrede hun helt karakter og puttede sin hånd i min med et fast greb.

Vi fik handlet ind for en i hendes verden mindre formue og gik tilbage til hotellet, hvor hun lagde op til at ville "betale" med det samme, men efter en lang dags strabadser af kulturel art var jeg mere interesseret i at komme ned og få noget at spise, så vi gik sammen under bruseren, så glæden ved hendes fantastiske krop kunne lade mig op til aftenens meritter.

Da jeg havde tørret hende brugte hun en halv time på at sætte hår og sminke sig, mens min mave knurrede foruroligende, men da hun var iført sit nye outfit i form af en ultrakort, tætsiddende kjole og stiletter, var det en stolt Onslow, der førte hende ned ad trappen og ud på terrassen i sommervarmen.

Her tiltrak hun sig naturligvis en del opmærksomhed, tjeneren i form af hotellets søn og daglige leder, som kender mine tilbøjeligheder, var om muligt endnu mere opmærksom og servil, end han plejer at være.
Det var tydeligt, at hun aldrig tidligere havde spist på restaurant, så hun startede ud lidt som en hund i et spil kegler, men snart slappede hun af, opførte sig naturligt og nød tilværelsen i fulde drag.

Vinen, som hun helt tydeligt ikke var vant til, gjorde hende lidt tummelumsk, og da hun havde slugt desserten og jeg kaffe avec, var mørket ved at falde på, så vi gik på værelset, hvor hun staks smed tøjet og lagde sig til rette. Jeg skulle på toilettet, og da jeg kom ind herfra, sov hun tungt, så jeg nøjedes med at beundre hendes skønhed, kysse hendes bryster,  og lægge mig til at sove med den vidunderlige skabning i mine arme. Da jeg som medlem af natpisserforeningen skulle besørge ved ½3 tiden, lå vi stadig i arm, og hun spandt som en lille kattekilling.

Da vi efter morgenbruseren skulle ned til morgenmad, ville hun hoppe i kjolen igen, og hun kiggede noget forundret, da jeg fastslog, at den stod på sneakers, jeans og T-shirt for hendes vedkommende, men sådan blev det, for dagen stod som alle mine feriedage på kultur og naturoplevelser. Da vi blev sejlet igennem den uhørt smukke Edmundsklamm, ville hendes begejstring ingen ende tage, for selv om hun er født og opvokset mindre end 50 kilometer væk, havde hun aldrig så meget som hørt om stedet.

Til aftensmaden havde vi købt en lidt anden type kjole til hende, så hendes øjne strålede igen, mens hun skulle forsøge at håndtere fiskekniven, sådan én havde hun heller aldrig set før. Hun holdt lidt igen med vinen, så jeg kom på alle måder i mål.

Sådan gik den uge, jeg havde sat af på mit yndlingssted, og da jeg havde lovet at komme hjem og grille til min mellemste datters fødselsdagsfest, nærmede afskedens time sig. Hele vejen til Teplice vred hun sig, og mens vi kørte ind i byen kom så spørgsmålet, om jeg ikke kunne tage hende og mor med til DK?

Jeg måtte jo forklare hende, at jeg efter danske forhold ikke er nogen krøsus, men en hårdt arbejdende mand bosat i en 2-værelses, så jeg ville hverken have plads eller penge til at have forventningsfulde gæster boende, når hverdagen snarere byder på frikadeller end chateaubriand.
Der blev grædt bitre tårer, mens mor fik det aftalte beløb. Vi knugede os til hinanden, mens vi kyssede farvel, og også jeg måtte tudbrøle ved situationen.

Nu en månedstid efter afskeden må jeg stadig viske en tåre eller to væk fra øjenkrogen, når jeg tænker på situationen, og lysten til en gentagelse i en efterårsferie, som jeg ellers aldrig holder, rykker i mig, gamle gris.

 

 

Kære Onslow - du er ikke KUN en gammel gris - du er en HELDIG gammel gris ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

mor havde sagt god for aftalen, hvis pengene faldt forud.

Da hun som sagt er rigtigt lækker, parkerede jeg dytten og gik med hende hen til mor, som velsagtens med sine efter min vurdering ca. 40 år kunne have været en attraktiv kvinde, hvis ikke misbrug og kummerlige forhold havde sat sine tydelige præg.

Jeg fik forelagt dokumentation for Vanessas alder og et par store røde sedler skiftede hænder.

(...)
Der blev grædt bitre tårer, mens mor fik det aftalte beløb. Vi knugede os til hinanden, mens vi kyssede farvel, og også jeg måtte tudbrøle ved situationen.

 

Spændende og god historie. Jeg er lidt nysgerrig om det finansielle. Det ser ud som om du betalte moderen to gange? Jeg er med på der var andre "udgifter," men vil du ud med, hvad selve aftalen med moderen samlet stod dig i for ugen - bare sådan i runde cirka'er?

I øvrigt et bizart set up med tragiske undertoner, at en mor er involveret i prostituering af sin teenagedatter (ingen fordømmelse af dig eller dem i det).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Spændende og god historie. Jeg er lidt nysgerrig om det finansielle. Det ser ud som om du betalte moderen to gange? Jeg er med på der var andre "udgifter," men vil du ud med, hvad selve aftalen med moderen samlet stod dig i for ugen - bare sådan i runde cirka'er?

I øvrigt et bizart set up med tragiske undertoner, at en mor er involveret i prostituering af sin teenagedatter (ingen fordømmelse af dig eller dem i det).

200 forud og 300 ved aflevering. :)

Dertil kom så shopping for en 2-300 og ellers, hvad det normalt koster at være 2 i stedet for 1.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 23 minutter siden:

200 forud og 300 ved aflevering. :)

Dertil kom så shopping for en 2-300 og ellers, hvad det normalt koster at være 2 i stedet for 1.

 

Altså tjekkiske Coruna ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...