Hop til indhold
lfl

Gammel gris?

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

 

Altså tjekkiske Coruna ?

Come on, tjekkiske kroner = 1/4 af de danskes værdi.

€ naturligvis, det troede jeg faktisk ikke var nødvendigt at nævne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Come on, tjekkiske kroner = 1/4 af de danskes værdi.

€ naturligvis, det troede jeg faktisk ikke var nødvendigt at nævne.

Jeg aner ikke en skid om Tjekkiet. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver nok også lidt lummer når jeg bliver gammel.. :P

Piger er vandt til at folk lægger an på dem.. Konstant. Når vi smutter til tanken for at købe mælk, når vi sidder i toget, når vi er i byen ect ect. Nogen gange er det ubehageligt, ofte meget irriterende, andre gange er det pirrende.
Det kan gøre mig enormt irriteret og træt inden i, når man egentlig bare gerne vil være i fred, men det afhænger lidt af mit humør og overskud.
Anyway i sidste ende tror jeg at det afhænger af hvem det er, der gør det and thats the ugly truth. Piger kan gale op om hvordan perverse stodder render og lægger an på dem, men det er kun offensive (jeg ved ikke hvad det hedder på Dansk?) når pigerne syntes det er nogle grimme uattraktive mænd, jeg kender ingen piger der tænker "fuck nu af taber" (som er vores mest typiske reaktion) når en mega lækker fyr lægger an på en. 

 

Du er en gammel gris, embrace it ;) Men husk at være forstående for, at piger ikke nødvendigvis er nogle snærpede kællinger hvis vi ikke giver jer det ønskede respons  

...og lad være med at tænk på flirteri som et kompliment til pigen..


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 10 minutter siden:

Come on, tjekkiske kroner = 1/4 af de danskes værdi.

€ naturligvis, det troede jeg faktisk ikke var nødvendigt at nævne.

:lol: Class

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 3 minutter siden:

Ha ha ha ha ha ha @Ida sunshine - fear nothing from this dirty old pig.... Vi er nogen, der har pli, smag, opdragelse og selvkontrol :D

Har du? Jeg troede du var den mest selvoptagede karakter jeg havde oplevet her på EG men nu begynder jeg at frygte at du er mere optaget af mig end af dig selv :?  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, Lige nu:

Har du? Jeg troede du var den mest selvoptagede karakter jeg havde oplevet her på EG men nu begynder jeg at frygte at du er mere optaget af mig end af dig selv :?  

 

 

 

Jamen det giver da god mening, at det er din opfattelse. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane
Ida sunshine skrev, for 12 timer siden:

Jeg bliver nok også lidt lummer når jeg bliver gammel.. :P

Piger er vandt til at folk lægger an på dem.. Konstant. Når vi smutter til tanken for at købe mælk, når vi sidder i toget, når vi er i byen ect ect. Nogen gange er det ubehageligt, ofte meget irriterende, andre gange er det pirrende.
Det kan gøre mig enormt irriteret og træt inden i, når man egentlig bare gerne vil være i fred, men det afhænger lidt af mit humør og overskud.
Anyway i sidste ende tror jeg at det afhænger af hvem det er, der gør det and thats the ugly truth. Piger kan gale op om hvordan perverse stodder render og lægger an på dem, men det er kun offensive (jeg ved ikke hvad det hedder på Dansk?) når pigerne syntes det er nogle grimme uattraktive mænd, jeg kender ingen piger der tænker "fuck nu af taber" (som er vores mest typiske reaktion) når en mega lækker fyr lægger an på en. 

 

Du er en gammel gris, embrace it ;) Men husk at være forstående for, at piger ikke nødvendigvis er nogle snærpede kællinger hvis vi ikke giver jer det ønskede respons  

...og lad være med at tænk på flirteri som et kompliment til pigen..


 

Yderst interessant samtaleemne som jeg har tænkt en del over, problemet kan jeg se nu opstår når man bliver ældre for det gør man jo:-(

Jeg har altid været et meget erotisk menneske, og havde min første smukke erotiske oplevelse i min tidlige barndom med en jævnaldrende pige, lige siden har jeg haft en en evne eller last om man vil, til at observere det erotiske i alle livets facetter.

Men har dog altid været lige tændt om kvinden har været ældre eller yngre, da jeg var yngre tændte jeg meget på ældre kvinder, og da jeg blev ældre på yngre, men for mig betyder alderen egentlig ikke noget idag, jeg elsker blot samværet med det andet køn.

Problemet er som sagt at vi alle bliver ældre og at man når en hvis alder, så er man pludselig en gammel gris, hvis man kigger efter de samme piger man gjorde som ung.

Jeg syntes alle kvinder er smukke og sexede på hver deres måde, det er udstrålingen jeg tænder på, og så må man gerne kalde mig en gammel gris når jeg hylder skønheden af en yngre kvinde for denne har ingen alder.

Ha en rigtig erotisk dag:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 17/8/2016 at 20:59:

Come on, tjekkiske kroner = 1/4 af de danskes værdi.

€ naturligvis, det troede jeg faktisk ikke var nødvendigt at nævne.

Det er jo stadig ingenting ...

Ida sunshine skrev, den 17/8/2016 at 21:08:

...og lad være med at tænk på flirteri som et kompliment til pigen..

Hvorfor? Du mener fordi det ikke bliver modtaget som et kompliment, men mere som et "dig ville jeg også gerne i bukserne på ..."?

Jeg er med på, som du skriver, at det kan være anstrengende hele tiden at blive antastet/tiltalt - som jeg også genfortalte om en meget smuk ung kvinde tidligere. Men det er altid en kompliment og nogle gange består det ikke i andet end et blik og måske en lille trækning i mundvigen. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Det er jo stadig ingenting ...

Hvorfor? Du mener fordi det ikke bliver modtaget som et kompliment, men mere som et "dig ville jeg også gerne i bukserne på ..."?

Jeg er med på, som du skriver, at det kan være anstrengende hele tiden at blive antastet/tiltalt - som jeg også genfortalte om en meget smuk ung kvinde tidligere. Men det er altid en kompliment og nogle gange består det ikke i andet end et blik og måske en lille trækning i mundvigen. :)

 

Ah vi er jo alle forskellige :) for mig er der stor forskel på om en giver mig et kompliment eller om en prøver at flirte.. Et kompliment er en sød oprigtig anerkendelse uden nogen form for bagtanker eller forventninger/forhåbninger om at få noget igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa for 30 år siden var jeg en ung gris, nu er jeg en moden gris, i min bedste alder, det for nogen kvinder/piger kan være svært er at få sagt fra på en måde der virker, i de unge dage hang jeg meget på værtshus, gerne i flere dage aftener i træk, efter en fugtig fredag hang jeg i sadlen i baren på Rio Bravo og klokken var blevet meget sent, der er ikke andre gæster end de sædvanlige druksutter som mig selv, og ind ad døren kommer der en flot velklædt kvinde og efter datidens mode også lidt ekslusivt, nærmest lidt konsulent agtig, jakke og slå om nederdel, og skulder i jakken, og en dokumentarprogram, en fin karriere pige, hun bestiller en danskvand, og en af de mere modne druksutter komme ren til hende i baren og tilbyder en drink, hun siger pænt nej tak, såvidt så godt. Manden der ligesom hende er pænt klædt og ser velsitueret og lettere beruset, og ca 20 år ældre. Jeg gættede på at kvinden var omkring de 30.

Nu kommer det ubehøvlede, i min optik, manden giver hende elevatorblikket, og snøvler, pas nu på du ikke får overbalance med de højhælede sko og store balloner, kvinden havde en meget lille barm, A, og halvhjertet pumps på, hmm der blev stille og jeg tænke så for satan nu kommer der ballade, kvinden kiggede med samme elevatorblik på manden, dvælede ved hans skridt, og sagde tydelig og højt så alle kunne høre hende, "så længe bulerne i min bluse er større end bulen i dine bukser, har jeg intet at skamme mig over.....Alle grinede højlydt, vi var vel ialt 5 stykker tilstede, og manden gik noget nedbøjet ud af butikken, jeg bestilte en whisky og en danskvand til damen, og sagde godt gået....

 

Mere skete der ikke i mellem os...desværre, hun var lækker på sin egen selvstændige facon.

Den episode glemmer jeg ikke, og min datter har hørt den, for mange drenge er gode til at komme med sårende kommentarer, også som unge mænd desværre, men hun har lært at give godt igen og har nu fået det sorte bælte i karate, så.....

 

god weekend

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I grunden lidt en pseudodebat - altså det med alder. Om man er en "gris" uden respekt for det modsatte køn, har i min optik ikke meget med alder at gøre - snarere opførsel. Man kan have det som en kvindelig deltager her, at alle mænd sikkert bare er ude på at komme i bukserne på hende, og så kan jeg sagtens forstå, hvis man synes de er nogle svin. Med sådan et mandesyn må det sgu være svært og personligt udfordrende at bevæge sig i det offentlige rum.

Men der findes da mænd, som uanset alder godt ved, hvordan man skal opføre sig.

Jeg har også oplevet, at der er stor forskel på, hvad nogle mænd kan slippe af sted med og andre ikke. Jeg tænker her på lumre morsomheder. Der er et eller andet med personlighed, tone og mimik.

Og hvad skal vi kalde kvinder, der fortrækker yngre mænd - altså ud over cougars. Den første kvinde jeg var i seng med var 42, og ikke eneste gang tænkte jeg skidt om hende, fordi hun havde valgt en knægt på 18. Faktisk var jeg kæreste med hende i 3 år.

Alder er i hvert fald for mig bare et tal. Og jeg husker især en gp herinde, som i starten af mit virke her, var meget forarget over mit "forbrug" af et par unge gp'ere. Hun påstod, at hun kun havde 1-2 aftaler om måneden, og derfor var meget selektiv. Hun prøvede flere gange at få mig til at lave en aftale med sig, hvilket så gik det i vasken, fordi hun ikke mente, jeg ville kunne håndtere en moden kvinde som hende, med min "glæde" ved unge kvinder. Jeg prøvede at forklare min holdning til alder, men alt jeg sagde til den pågældende gp faldt tilsyneladende på gold jord. Jeg kan godt opleve at unge mennesker ikke har meget at byde på i en diskussion - men det er jo kun, hvis man ikke anstrenger sig for at forstå vedkommende - og møder ham/hende med nysgerrigt åbent sind. Og mon ikke det gælder i alle livets forhold uanset alder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 5 timer siden:

Ah vi er jo alle forskellige :) for mig er der stor forskel på om en giver mig et kompliment eller om en prøver at flirte.. Et kompliment er en sød oprigtig anerkendelse uden nogen form for bagtanker eller forventninger/forhåbninger om at få noget igen.

Ah, o.k. Kynikere vil hævde at den slags komplimenter ikke findes. :-) Omvendt vil jeg hævde, at flirt ikke behøver at handle om andet end anerkendelse (altså ikke om at komme i bukserne på ...) Men, som du siger, alle er forskellige (og på den måde ens). Og mit gæt er at vi også trækker grænserne lidt forskelligt. Flirt er for mig noget andet end at "lægge an på ..."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...