Hop til indhold

Recommended Posts

Frisk skrev, 1 time siden:

Jeg er så lidt forsigtigere end anmelderen og ville nok nøjes med en halv eller hel time den første gang - for lige at mærke kemien - selvom man måske kan frygte det ikke er tid nok til at få det rigtige indtryk.

Det er tid nok til at få det rigtige indtryk - og så vil du resten af livet ærgre dig over at du ikke bestilte længere tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
H_Jensen skrev, 1 time siden:

Adelie vil kunne få job i de fleste firmaer som marketingchef....Virkelig smart at give nogle besøg gratis væk og være nogenlunde sikker på gode anmeldelser :)...også slående at anmeldelserne er kommet på lige netop i de uger hvor Adelie søger....Denne tråd er f.eks. oprettet af en helt ny bruger, i denne uge hvor Adelie søger :)

Jeg har dog været så længe på Eroguide, at jeg ud fra anmeldelserne fra en del erfarne brugere er sikker på at Adelie er et besøg værd :)....Jeg siger bare at jeg aldrig har set en så gennemført reklamekampane fra en GP før :)

Smiler ... Min marketingevner fejler intet :) men jeg tænker at både @KnudSan og @anon ikke er tilfredse med rygtet om gratis besøg, taget deres betaling i betragtning. 

Men jeg har ved min opstart i slut oktober søgt efter 3 gratis oplevelser ..... 

Men det har nu intet med de førnævnte skønne herrer gøre.! 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 50 minutter siden:

Smiler ... Min marketingevner fejler intet :) men jeg tænker at både @KnudSan og @anon ikke er tilfredse med rygtet om gratis besøg, taget deres betaling i betragtning. 

Men jeg har ved min opstart i slut oktober søgt efter 3 gratis oplevelser ..... 

Men det har nu intet med de førnævnte skønne herrer gøre.! 

 

 

Nej du gør det godt :)....Gør bare opmærksom på, at hvis jeg sidder over for min bankrådgiver, husker jeg på at selv om hun elsker at gå på arbejde, skal hun drive en forretning :)

Det gælder vel også for dig :)...Du nyder dit arbejde, men skal også drive en forretning....Den måde du bruger anmeldelserne på i din annonce, gør vel også, at du måske får flere lange besøg..WIN / WIN

Redigeret af H_Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 54 minutter siden:

Det er tid nok til at få det rigtige indtryk - og så vil du resten af livet ærgre dig over at du ikke bestilte længere tid :)

Nah - så ville jeg nok finde de penge det krævede.

At ærge sig resten livet lyder usundt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, for 52 minutter siden:

Smiler ... Min marketingevner fejler intet :) men jeg tænker at både @KnudSan og @anon ikke er tilfredse med rygtet om gratis besøg, taget deres betaling i betragtning. 

Men jeg har ved min opstart i slut oktober søgt efter 3 gratis oplevelser ..... 

Men det har nu intet med de førnævnte skønne herrer gøre.! 

 

 

Altså de oplevelser er allerede nydt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 54 minutter siden:

Smiler ... Min marketingevner fejler intet :) men jeg tænker at både @KnudSan og @anon ikke er tilfredse med rygtet om gratis besøg, taget deres betaling i betragtning. 

Men jeg har ved min opstart i slut oktober søgt efter 3 gratis oplevelser ..... 

Men det har nu intet med de førnævnte skønne herrer gøre.! 

 

 

Tak Tak for den sublime betegnelse "skønne herrer" , så fik vi da også lidt reklame anon:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle, som kommenterer på min anmeldelse. Det er egentlig rart, for så er jeg ligesom kommet godt fra start her på EG.

En anmeldelse, selvfølgelig hvis det er en positiv anmeldelse, vil altid fremstå som en form for reklame, sådan må det være og jeg synes da det er helt dejligt, at vi drenge her på EG kan læse om de skønne kvinder og derudfra have meget nemmere med, at lige få "øje" på hende vi vil besøge næste gang / næste måned, / næste halvår?

Det er rigtigt at jeg oprettede min profil for at skrive denne anmeldelse af mit samvær med Adelie, ud fra at jeg gerne ville fortælle om en unik oplevelse jeg havde haft og så kan andre jo ligesom jeg gjorde, få en ide om, hvad der kan ske, hvis I tager skridtet (undskyld) fuldt ud og laver en aftale.

Jeg synes da også, at det er frækt, som Adelie lige vinkler hendes overskrifter, jeg havde besøg af hende lige da hun skrev noget om en "død fisk"  kommenterede det også for hende og også at jeg syntes hun var god til, at jeg ihvertfald opdagende hende hurtigt og holdt lidt øje med hende.

Men Adelies reklame kampagne rækker da ikke længere end til det vi finder interessant og den var da ikke nået til Cabelas1 og derfor synes jeg da, at det er dejligt, at min anmeldelse ramte, så også han får en mulighed for, at overveje et besøg med denne skønne, dejlige, kloge og opfindsomme kvinde, det er reklame;-) og endnu mere reklame hvis nu Cabelas1 også laver en aftale med Adelie og anmelder den her 8-)

Redigeret af KnudSan
Tekst tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 2 timer siden:

Nah - så ville jeg nok finde de penge det krævede.

At ærge sig resten livet lyder usundt :-D

Lige præcis, det var det som fik mig til at lave aftalen, jeg ville ærgre mig i lang tid, måske resten af livet:-) hvis jeg ikke lavede en aftale med denne kvinde, som mange skrev var noget ud over det sædvanlige og også hendes billeder og tekst indikerede dette;-)

Ja resten er historie nu og gemt i min oplevelses kalender bl.a. sammen med The Boss :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
H_Jensen skrev, den 15. juli 2016 at 12:03:

Der var du lige ved at lave en fejl i din marketing 8-)

Ingen fejl ... Uddyber  blot for de som ikke bed mærke i brug af datid ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KnudSan skrev, den 15/7/2016 at 12:10:

Hej alle, som kommenterer på min anmeldelse. Det er egentlig rart, for så er jeg ligesom kommet godt fra start her på EG.

En anmeldelse, selvfølgelig hvis det er en positiv anmeldelse, vil altid fremstå som en form for reklame, sådan må det være og jeg synes da det er helt dejligt, at vi drenge her på EG kan læse om de skønne kvinder og derudfra have meget nemmere med, at lige få "øje" på hende vi vil besøge næste gang / næste måned, / næste halvår?

Det er rigtigt at jeg oprettede min profil for at skrive denne anmeldelse af mit samvær med Adelie, ud fra at jeg gerne ville fortælle om en unik oplevelse jeg havde haft og så kan andre jo ligesom jeg gjorde, få en ide om, hvad der kan ske, hvis I tager skridtet (undskyld) fuldt ud og laver en aftale.

Jeg synes da også, at det er frækt, som Adelie lige vinkler hendes overskrifter, jeg havde besøg af hende lige da hun skrev noget om en "død fisk"  kommenterede det også for hende og også at jeg syntes hun var god til, at jeg ihvertfald opdagende hende hurtigt og holdt lidt øje med hende.

Men Adelies reklame kampagne rækker da ikke længere end til det vi finder interessant og den var da ikke nået til Cabelas1 og derfor synes jeg da, at det er dejligt, at min anmeldelse ramte, så også han får en mulighed for, at overveje et besøg med denne skønne, dejlige, kloge og opfindsomme kvinde, det er reklame;-) og endnu mere reklame hvis nu Cabelas1 også laver en aftale med Adelie og anmelder den her 8-)

Det er gode betragtninger @KnudSan

Altså hvis en positiv anmeldelse ikke skal være "reklame" - hvad er så meningen med EG? 

Det er jo netop her, man kan hente viden og/eller subjektive betragtninger om de mange gp'ere derude. 

@Adelie er i EG's absolutte elite i såvel sin service som i sin fantasifulde evne udi formuleringer på et catchy billedsprog. Personligt bemærker jeg altid sproglig ekvilibrisme, og i Adelies tilfælde er der et tydeligt talent bag, trods at hun vistnok ikke selv synes, hun er god til at tolke tekster ;)

Fsva. anmeldelser af mere kritisk karakter, så har jeg ikke problemer med, at de produceres af jer kære hulebrødre. Men personligt ville jeg aldrig lave anmeldelser af dårlige oplevelser. Der er altid et menneske i den anden ende, og den dårlige oplevelse kan jo skyldes både mig selv, manglende kemi, en dårlig dag og 100 andre ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Glimrende skriv @KnudSan ... og jeg har lige et par kommentarer til al den snak om markedsføring ... og undskyld, at det måske kan opfattes som en yderligere afsporing.....

"The companys marketing task is to determine the needs, wants and interests of target markets and to achieve the desired results more effectively and efficiently than competitors, in a way that preserves or enhances the consumer's well-being." (citat fra Philip Kotler)

Philip Kotler er en klog mand -- og Adelie's markedsføringsaktiviteter på dette forum er ret præcist som lærebogen "Marketing Management", som jeg blev undervist efter på universitetet i slutningen af 80'erne, foreskriver. Jeg var selv "fanget" i hendes kyndige hænder i et par nætter i foråret - og fastholder her nogle måneder senere, at min personlige "well-being" blev forbedret ikke så lidt :-P
Philip Kotler er vist også opfinderen af de fire P'er - og Price-Product sammenhængen ved er besøg af Adelie hænger fantastisk godt sammen. Det konstaterer jeg, selvom jeg selv blev offer for den Penetration Price Strategy Adelie havde valgt, da hun startede og jeg oplevede på egen krop, hvordan hun så ret hurtigt satte prisen voldsomt op (ja, undskyld det lidt lumre udtryk "Penetration price", men erindrer, at det vist er det korrekte faglige udtryk for den prisstrategi hun havde valgt i starten).
Jeg oplevede på egen krop en prisstigning fra første til andet møde, der langt oversteg den normale inflationsudvikling. Ja, det var endda en prisstigning, der blev yderligere sat i relief af den negative udvikling på aktiemarkedet og samtidigt var det en periode med generel lavkonjunktur -- hmmmmm -- hvorfor kunne Adelie tillade sig at øge prisen for overnatning med 16,7% fra den ene måned til den anden? Hvordan kunne hun tillade sig at udnytte kunden så groft og på en helt og aldeles afskyelig liberal måde? Kort og godt, fordi der er og altid vil være efterspørgsel efter kvalitet!!
Coca-Cola er vist verdens mest kendte brand, og de har samtidigt også et af verdens højeste markedsføringsbudgetter selvom alle kender brandet -- en selvimodsigelse? -- næhhh -- markedsføring skaber behov, og den gode markedsføring skaber ekstra behov. Rigtig god markedsføring kan endda ofte skabe nogle behov man måske ikke reelt havde, før man totalt uforberedt bliver fanget i et edderkoppespind af markedsføringstricks, og bliver manipuleret på det groveste af f.eks. et par billeder og noget smukt forfattet tekst på dette forum -- ja, man kommer let til Point of no return, og kontakter man først den manipulerende kvinde, så er man selv ude om det. Men heldigvis, så kan jeg synge "Je ne regret rien" hver morgen i bruseren, hehehe). 
Jeg har været i nærkontakt med det danske sundhedsvæsen de senest par måneder - men vil håbe jeg når at kaste mig ud i oplevelsesøkonomiens overflødighedshorn snarest, og markedsføringskompetencen hos Adelie har stadig sit klamme greb i mig, så jeg forbliver mærkeloyal, sålænge der er et udbud af Adelie's unikke serviceydelse. Det på trods af, at jeg ikke fik en gratis smagsprøve, og det på trods af, at jeg ellers forsøgte ihærdigt, men uden held, i "fantasi-konkurrencen".... Ja, det var også et veltilrettelagt markedsføringstiltag, der skabte attention, interest, desire og vel nok også noget action, så vidt jeg kan læse mig til her på sitet :) 
Livet er fyldt med små surprises, og nogle er jo meget behagelige - og oplevelser koster penge, men heldigvis er der ud fra en cost-benefit betragtning (for mig personligt) stadig et stykke vej til "den økonomiske smertegrænse" ... I am Adeliedicted.
Det seneste markedsføringstricks fra den kære Adelie er overskriften under "Annoncering"... "El Bulli i Barcelona, Noma i København og Adelie i Hadsten" ... hvad er det lige de har tilfælles ..... jo, deprimerende nok, så er det to ting. Dels levererede alle tre kvalitet i højeste klasse, men nok så trist, så vil alle tre være lukket ned når 2016 er slut ... snøft snøft snøft ... oplevelsesøkonomien bliver tre fantastiske ting fattigere ... men når Noma kan starte op igen, så er der måske også et begrundet håb om, at Adelie gør det også ... El Bulli er jeg i denne sammenhæng ligeglad med, de har haft lukket for længe til, at de er interessante længere ;-).
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
fynbomanden skrev, den 19. juli 2016 at 00:19:

Glimrende skriv @KnudSan ... og jeg har lige et par kommentarer til al den snak om markedsføring ... og undskyld, at det måske kan opfattes som en yderligere afsporing.....

"The companys marketing task is to determine the needs, wants and interests of target markets and to achieve the desired results more effectively and efficiently than competitors, in a way that preserves or enhances the consumer's well-being." (citat fra Philip Kotler)

Philip Kotler er en klog mand -- og Adelie's markedsføringsaktiviteter på dette forum er ret præcist som lærebogen "Marketing Management", som jeg blev undervist efter på universitetet i slutningen af 80'erne, foreskriver. Jeg var selv "fanget" i hendes kyndige hænder i et par nætter i foråret - og fastholder her nogle måneder senere, at min personlige "well-being" blev forbedret ikke så lidt :-P
Philip Kotler er vist også opfinderen af de fire P'er - og Price-Product sammenhængen ved er besøg af Adelie hænger fantastisk godt sammen. Det konstaterer jeg, selvom jeg selv blev offer for den Penetration Price Strategy Adelie havde valgt, da hun startede og jeg oplevede på egen krop, hvordan hun så ret hurtigt satte prisen voldsomt op (ja, undskyld det lidt lumre udtryk "Penetration price", men erindrer, at det vist er det korrekte faglige udtryk for den prisstrategi hun havde valgt i starten).
Jeg oplevede på egen krop en prisstigning fra første til andet møde, der langt oversteg den normale inflationsudvikling. Ja, det var endda en prisstigning, der blev yderligere sat i relief af den negative udvikling på aktiemarkedet og samtidigt var det en periode med generel lavkonjunktur -- hmmmmm -- hvorfor kunne Adelie tillade sig at øge prisen for overnatning med 16,7% fra den ene måned til den anden? Hvordan kunne hun tillade sig at udnytte kunden så groft og på en helt og aldeles afskyelig liberal måde? Kort og godt, fordi der er og altid vil være efterspørgsel efter kvalitet!!
Coca-Cola er vist verdens mest kendte brand, og de har samtidigt også et af verdens højeste markedsføringsbudgetter selvom alle kender brandet -- en selvimodsigelse? -- næhhh -- markedsføring skaber behov, og den gode markedsføring skaber ekstra behov. Rigtig god markedsføring kan endda ofte skabe nogle behov man måske ikke reelt havde, før man totalt uforberedt bliver fanget i et edderkoppespind af markedsføringstricks, og bliver manipuleret på det groveste af f.eks. et par billeder og noget smukt forfattet tekst på dette forum -- ja, man kommer let til Point of no return, og kontakter man først den manipulerende kvinde, så er man selv ude om det. Men heldigvis, så kan jeg synge "Je ne regret rien" hver morgen i bruseren, hehehe). 
Jeg har været i nærkontakt med det danske sundhedsvæsen de senest par måneder - men vil håbe jeg når at kaste mig ud i oplevelsesøkonomiens overflødighedshorn snarest, og markedsføringskompetencen hos Adelie har stadig sit klamme greb i mig, så jeg forbliver mærkeloyal, sålænge der er et udbud af Adelie's unikke serviceydelse. Det på trods af, at jeg ikke fik en gratis smagsprøve, og det på trods af, at jeg ellers forsøgte ihærdigt, men uden held, i "fantasi-konkurrencen".... Ja, det var også et veltilrettelagt markedsføringstiltag, der skabte attention, interest, desire og vel nok også noget action, så vidt jeg kan læse mig til her på sitet :) 
Livet er fyldt med små surprises, og nogle er jo meget behagelige - og oplevelser koster penge, men heldigvis er der ud fra en cost-benefit betragtning (for mig personligt) stadig et stykke vej til "den økonomiske smertegrænse" ... I am Adeliedicted.
Det seneste markedsføringstricks fra den kære Adelie er overskriften under "Annoncering"... "El Bulli i Barcelona, Noma i København og Adelie i Hadsten" ... hvad er det lige de har tilfælles ..... jo, deprimerende nok, så er det to ting. Dels levererede alle tre kvalitet i højeste klasse, men nok så trist, så vil alle tre være lukket ned når 2016 er slut ... snøft snøft snøft ... oplevelsesøkonomien bliver tre fantastiske ting fattigere ... men når Noma kan starte op igen, så er der måske også et begrundet håb om, at Adelie gør det også ... El Bulli er jeg i denne sammenhæng ligeglad med, de har haft lukket for længe til, at de er interessante længere ;-).
 

Skønne ....du skulle jo have linket en brugbar smiley til mig .... Og i dette tilfælde en som ser genert ud samtidig med at den hulker af grin ;) 

Denne gang har du formået at afkode noget som jeg bestemt ikke regnede med at folk så sammenhængen mellem ....

det er korrekt .... Som de ovennævnte spisesteder vil jeg "lukke ned" når/inden året er omme. 

Så er det jo, som du skriver spændende at se hvilken jeg identificerer mig mest med ... Og om jeg "forbliver" lukket eller blot for en stund ... Sød glad rar smiley her ( min mobil sætter sure smileys på bedst når jeg tror at det er en glad, så jeg tør ikke benytte mig af funktionen) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld hvis jeg kommer til at afspore denne anmeldelses tråd med mere snak om Adelies markedsføring.

Men det er nu mit helt klare indtryk at hun bestemt har oplevet at der ikke var efterspørgsel efter hendes ydelser. Tror at denne erfaring er med til at hun er så ivrig efter at vedholde den nuværende opmærksomhed, som der næppe kan være tvivl om at hun nyder ud over alle grænser :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@fynbomanden Det er ok, så længe det er sober sprog og noget der kan tænkes over, men det er godt nok langt, tvivler på hvor mange der orker at læse det hele:-D og så lige et afsnit på Engelsk, du udfordrer godt nok :-D

@Prinz Ligeledes helt fint, da du jo også har det pæne sprogbrug :-D og da du har fattet dig i korthed, så vil jeg da lige spørge til, hvor din viden omkring efterspørgsel eller manglende på samme stammer fra, har læst det er dit indtryk.

Selvfølgelig så nyder @Adelie opmærksomheden og hvis ikke hun gjorde, så vil der være noget galt med denne skønne kvinde, så Adelie nyd du lige, at opmærksomheden i denne anmeldelse lige er oppe igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 2 timer siden:

 

@Prinz Ligeledes helt fint, da du jo også har det pæne sprogbrug :-D og da du har fattet dig i korthed, så vil jeg da lige spørge til, hvor din viden omkring efterspørgsel eller manglende på samme stammer fra, har læst det er dit indtryk.

 

Nu skal man efter min mening være forsigtig med at gengive alt for mange detaljer fra en fortrolig samtale. Men Adelie fortalte mig under vores møde at der, da hun startede havde været lidt sløjt med interesse.

Det er vist tydeligt for enhver at Adelie er MEGET glad for at læse hvordan man har oplevet samværet med hende. Dette var tydeligvis den direkte årsag til at hun indledningsvis her på EG gav nogle nøje udvalgte medlemmer en omgang uden beregning.

Dette er så langt jeg vil strække mig med detaljer. Så hvis i er mere nysgerrige, må i hive fat i Adelie ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 49 minutter siden:

Nu skal man efter min mening være forsigtig med at gengive alt for mange detaljer fra en fortrolig samtale. Men Adelie fortalte mig under vores møde at der, da hun startede havde været lidt sløjt med interesse.

Det er vist tydeligt for enhver at Adelie er MEGET glad for at læse hvordan man har oplevet samværet med hende. Dette var tydeligvis den direkte årsag til at hun indledningsvis her på EG gav nogle nøje udvalgte medlemmer en omgang uden beregning.

Dette er så langt jeg vil strække mig med detaljer. Så hvis i er mere nysgerrige, må i hive fat i Adelie ;) 

Super Prinz, for mig lød det som om, at det var her for nylig og ikke i opstarten :-)

Ja, måske der alligevel skal hives fat i Adelie :-)

Tak og nyd fantasien ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KnudSan skrev, 1 time siden:

Super Prinz, for mig lød det som om, at det var her for nylig og ikke i opstarten :-)

Ja, måske der alligevel skal hives fat i Adelie :-)

Tak og nyd fantasien ;-)

Okay ... Jeg forsøgte at lade være med at respondere på indlægget. Men insisterer man på at gengive ting fra personlige samtaler (som jeg faktisk ikke synes er okay) så gør det i det mindste korrekt. Fordi så ender det ikke med at jeg offentligt brokker mig. Jeg fortalte dig @prinz og så mange andre, at jeg som opstart søgte 3 gæster som ville mødes med mig og gengive deres oplevelse af vores møde! Der var ikke noget som stod sløjt til eftersom jeg endnu ikke var startet. Jeg forklarede også at det ud fra mit synspunkt gjorde at jeg efterfølgende kunne vælge mine gæster selv. 

Jeg startede op her slut oktober med modtog ikke før i januar for første gang. !!! 

Bare lige fakta ..... 

Redigeret af Adelie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 2 timer siden:

Nu skal man efter min mening være forsigtig med at gengive alt for mange detaljer fra en fortrolig samtale. Men Adelie fortalte mig under vores møde at der, da hun startede havde været lidt sløjt med interesse.

Det er vist tydeligt for enhver at Adelie er MEGET glad for at læse hvordan man har oplevet samværet med hende. Dette var tydeligvis den direkte årsag til at hun indledningsvis her på EG gav nogle nøje udvalgte medlemmer en omgang uden beregning.

Dette er så langt jeg vil strække mig med detaljer. Så hvis i er mere nysgerrige, må i hive fat i Adelie ;) 

Hvad er problemet @Prinz? Om Adelie vælger at give nogle få udvalgte en 'omgang' mod at de anmelder deres oplevelse med hende?

At Adelie så vælger at kommentere anmeldelserne, er vel blot en form for 'kundepleje' - men er der noget galt i at gøre det? Der synes at være generel koncensus om kvaliteten, og det er velsagtens det vigtigste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adelie jeg må være kommet til at blande nogle ting sammen, som ikke har noget med dig at gøre. Beklager meget at jeg er kommet til at fejlfortolke og konkludere på en sag som jeg tydeligvis ikke har været ordentlig inde i.

De ydelser Adelie giver er efter min mening toppen af hvad man kan få. Jeg beklager meget, hvis man skulle have fået et andet indtryk udfra mit skriv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Med begge fødder plantet på jorden er der vel ikke nogen der er i tvivl om at dette forum bliver brugt af de Danske piger til at promovere sig selv på....at det nogen gange tager overhånd gør det jo bare lettere for os potentielle kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

WHAUUU, jeg har lært meget af min første anmeldelse her på EG, havde godt nok ikke forventet så mange kommentarer og reflektionen, men må skrive, at det har da været ret spændende, mange forskellige dialoger er dukket frem :-D.

Jeg vil lige fortælle en lille del af de 2 timer og 45 minutters elskov jeg oplevede med Adelie, hun sutter fabelagtigt frækt, jeg lå på ryggen og der var øjenkontakt, mens den meget hårde og stive pik var mellem Adelies smukke læber, pikken blev slikket og så kørte Adelie lige den ud i siden af hendes skønne mund / hule, så jeg kunne se at hendes kind skiftevis udvide sig og trak sig sammen, frækt og skønt og så en gang imellem blev pikken taget totalt til roden, så jeg kunne se på Adelies øjne, at den var nede i halsen, helt nede, WHAUUU det var lækkert og frækt :-P

Jeg synes at aller jer fine mennesker som har skrevet på min anmeldelse og været med til at give meget kulør, jeg synes at I alle skal gå til trådstart og læse min anmeldelse af denne vidunderlige kvinde Adelie en gang mere og så give en positiv tanke til alle de skønne GP, som I har besøgt ;-) 

Også jer som "bare" lige er blevet nysgerrige på denne tråd, læs min anmeldelse af Adelie og så giv en positiv tanke til de dejlige GP, som I har mødt rundt på jeres frække vej :-D

Håber en dag at jeg kommer tilbage med en anmeldelse af en dejlig GP, jeg har en som jeg meget gerne ville anmelde, men hun vil ikke have en anmeldelse, så måske jeg smider en anmeldelse, bare uden hvem det er, I kan ikke bruge den til så meget, så måske det bare bliver som lidt lækkert natlæsning en gang.

Men @Adelie du er virkelig en gave til os mænd og tak for at du har givet os drenge den mulighed for, at få den unikke oplevelse i dit erotiske univers. WHAUUU

Redigeret af KnudSan
Tekst tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu da tråden er kørt lidt ud af en tangent.

At jeg er kæmpe fan af @Adelie, tør jeg vist godt røbe. Det er ikke bare denne kvindes fantasi og sproglige ekvilibrisme, der forfører; Adelie giver oplevelser som sætter hele oplevelsesøkonomien på formel. Jeg har været så heldig, at have været i denne kvindes selskab i alt 4 timer. Det er blandt de bedste penge, jeg har givet ud til oplevelsesøkonomiens fristelser.

Når det er sagt, så har jeg også været i koret, der begræder, at hun stopper til efteråret. Det er jeg ikke længere. Min helt subjektive og rene intuitive fornemmelse er, at det er det bedste for hende. Jeg synes, som Adelie selv, at ting man har talt om (pillow talk og andet) og korresponderet om, alene er mellem parterne. Så I får ingen hints til, hvordan jeg er kommet frem til det.

Men at Adelie giver virkelig meget af sig selv, er hævet over enhver polemik set med mine øjne.... Skulle man føle en vis mæthed på et tidspunkt, er det vel kun naturligt. Adelies inspirerende leg med hele dette forunderlige univers, og hendes charmerende manipulation med os alle, har lært mig mere om mig selv, end jeg på nogen måde havde set komme. Og flere af jer har måske også i en anden tråd set hvilke konsekvenser, jeg har valgt at drage som følge deraf.

@Adelie you rule girl. Jeg håber, du bruger dine talenter i livet med omtanke - jeg har meget at takke dig for, og det har jeg jo heldigvis allerede gjort :-D

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 41 minutter siden:

Nu da tråden er kørt lidt ud af en tangent.

At jeg er kæmpe fan af @Adelie, tør jeg vist godt røbe. Det er ikke bare denne kvindes fantasi og sproglige ekvilibrisme, der forfører; Adelie giver oplevelser som sætter hele oplevelsesøkonomien på formel. Jeg har været så heldig, at have været i denne kvindes selskab i alt 4 timer. Det er blandt de bedste penge, jeg har givet ud til oplevelsesøkonomiens fristelser.

Når det er sagt, så har jeg også været i koret, der begræder, at hun stopper til efteråret. Det er jeg ikke længere. Min helt subjektive og rene intuitive fornemmelse er, at det er det bedste for hende. Jeg synes, som Adelie selv, at ting man har talt om (pillow talk og andet) og korresponderet om, alene er mellem parterne. Så I får ingen hints til, hvordan jeg er kommet frem til det.

Men at Adelie giver virkelig meget af sig selv, er hævet over enhver polemik set med mine øjne.... Skulle man føle en vis mæthed på et tidspunkt, er det vel kun naturligt. Adelies inspirerende leg med hele dette forunderlige univers, og hendes charmerende manipulation med os alle, har lært mig mere om mig selv, end jeg på nogen måde havde set komme. Og flere af jer har måske også i en anden tråd set hvilke konsekvenser, jeg har valgt at drage som følge deraf.

@Adelie you rule girl. Jeg håber, du bruger dine talenter i livet med omtanke - jeg har meget at takke dig for, og det har jeg jo heldigvis allerede gjort :-D

Hej @Cage Jeg er vild med, at der er så meget indhold i denne tråd, jeg mener da, at det du skriver og også hvad andre har skrevet hidtil, det har en relevans for mit møde med Adelie, at du og et par andre så lige også vil gøre opmærksom på, at de også har haft disse fantastiske oplevelser med Adelie, det er helt på min linje.

Men Cage, et fantastisk skriv du lige gør her, det er anderledes og ja spændende vil jeg ikke skrive, men tankevækkende og også lidt trist, samtidig med at jeg er glad for, at det er lige i min tråd. Ren forvirring hvad jeg mener / skriver :-D.

Måske er det bare sådan, at der er noget som jeg ikke kan sætte helt på skrift, da det er udefinerbart, ligesom min oplevelse med Adelie var og din oplevelse Cage, ja det blev til mere end en oplevelse for dig, du har selv sat ord på her og andre steder, men en sag er sikker, hvis ikke Adelie var blevet lyserød, så havde både du og jeg manglet en "oplevelse", som vi ikke ville undvære og det både den erotiske og for dit vedkommende endnu mere, at have mødt mennesket Adelie, selvom der er smerte mellem dine linjer.

Det lille glimt, som jeg fik af mennesket Adelie, var en fantastisk kvinde, ud over alle grænser, en kvinde som jeg også helt sikker ville nyde bare at tale med om alt, så retfærdigt skal det skrives, at jeg også nød de 40 minutter hvor det erotiske var sekundært. @Adelie du får denne positiv tak fra min side, for din menneskelige kvalitet, respekt, respekt respekt.

Adelie, Cage og aller jer andre som lige læser dette, nyd dagen og tænk positivt, det vil glæde jer selv og mange andre :-D;-) og da det er på EG, så en enkelt fræk tanke skader heller ikke :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...