Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Puha .... Det er lidt svært at finde de rette ord som respons til jeres skriv @KnudSan og @Cage, så jeg vil undlade at forsøge. Og i stedet bare sige Tusinde tusinde tak .... Fordi I også har været med til at gøre min færden her på EG til en fantastisk rejse. Den er endnu ikke helt færdig, men stadig så mange gange oprigtig tak for jeres allesammens måde at se mig på. 

Ha en skøn og fantastisk dag .... Nu vil jeg om lidt dampe af til de varme lande for en stund. 

Ps.... Jeg garanterer at jeg bruger mine talenter på noget fornuftig .... Som jeg i øvrigt faktisk også synes dette er. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 2 timer siden:

Puha .... Det er lidt svært at finde de rette ord som respons til jeres skriv @KnudSan og @Cage, så jeg vil undlade at forsøge. Og i stedet bare sige Tusinde tusinde tak .... Fordi I også har været med til at gøre min færden her på EG til en fantastisk rejse. Den er endnu ikke helt færdig, men stadig så mange gange oprigtig tak for jeres allesammens måde at se mig på. 

Ha en skøn og fantastisk dag .... Nu vil jeg om lidt dampe af til de varme lande for en stund. 

Ps.... Jeg garanterer at jeg bruger mine talenter på noget fornuftig .... Som jeg i øvrigt faktisk også synes dette er. :) 

God dampe tur Adelie, smiler.

:-D;-):-P8-):wub: Første gang jeg bruger det røde humør ikon, men her passer det ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KnudSan skrev, for 21 timer siden:

Cage jeg vil spørge dig, hvordan er det med følelserne med dine elskerinder, uden at vide det, så er der da mulighed for, at en af disse kvinder, har en elsker mere eller måske er gift;-)

Tænker bare om der er følelsesmæssigt forskel på en elskerinde og en dejlig GP.

En del af os har da hørt om, at elskerinden bliver total forelsket i "Cage" og beder "Cage" om et fast forhold? eller omvendt, at "Cage" vil have den skønne elskerinde i både køkken og dobbeltseng:-D

Bare en tanke, som så blev til et personligt spørgsmål og personlige spørgsmål er nu engang personlige og du bestemmer selv om der skal svares :-)

He he he @KnudSan... Almindeligvis synes jeg, at jeg er flink til at dele også ret personlige ting. 

Jeg tror dog, jeg må afstå her fra flere af dine spørgsmål - håber det er ok.

Vil dog sige, at det, som så meget andet med mænd og kvinder, ikke er uden problemer. De mest harmoniske elsker/elskerinde forhold jeg har, og har haft, har været med gifte kvinder.

Ja KnudSan - på det følelsesmæssige område må jeg nu sige, at der er meget stor forskel - kæmpe faktisk. Den forstillede passion du får ved en gp, er du foruden. Den illusoriske gfe ved gp'ere eksisterer ikke ved en elskerinde. Det er ægte menneskelige relationer uden den ene parts drivkraft i form af penge. Det er vel næppe raket videnskab,  men det gør en afgørende forskel for mig. Andre kan have det anderledes - men jeg vil have mere end "pik i fissen", pardon my french. 

Sex er dejligt, sex med passion og følelser er ekstraordinært dejligt. 

Nogle gp'ere er vanvittigt dygtige til at skabe illusionen - men gået på klingen forsvinder ægtheden i tåger af god teknik på lagenet , forførerisk verbalisering og manglende interesse for relationen. Jeg har oplevet, hvordan en gp'er gik fra virkelig personlighed i vores relation - til at beskytte sig selv med et følelsesmæssigt panser så snart kommunikationen gik tæt på følelserne. Det kan man slet ikke tillade sig at kritisere, det er en naturlig menneskelig reaktion. Men det var det, der ultimativt fik mig til at trække stikket - som denne tråd, og tråden jeg skrev med status på min tid her, beskriver.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...