Hop til indhold

Recommended Posts

Adelie:

Min anmeldelse af denne fantastiske kvinde, som jeg havde den ære og fornøjelse af, at have på besøg i 3 timer og 25 minutter og det var ren sex og erotik i de 2 timer og 45 minutter, WHAUUuuu.

Aftalen bliver lavet næsten en måned inden vi skal mødes og en uge inden der skriver Adelie, at nu er der kun en uge til, jeg skriver tilbage og et par dage senere skriver jeg en sms og får et lækkert svar retur og en gang mere et par dagen inden eventen, der skrive vi lige sms igen. Lige inden sengetid dagen før, der tigger der en skøn sms ind fra Adelie om, at hun vil putte nu, så hun er frisk til i morgen (det er da klasse på den søde måde). På selve dagen, der kommer der en sms om morgenen, med mange frække kys og så sms’er vi vel 5 -6 gange gennem formiddagen inden vi skal mødes klokken 11, det er et godt tidspunkt, frisk i alle hoveder.

Jeg har forholdsvis meget ro i hele kroppen, det tillægger jeg den gode kommunikation der har været op til vores event. Klokken lidt i 11 der ringer dørtelefonen og jeg trykker på ”åben dør”, spændingen starter, kan høre stiletter op af trappen og så står hun der, skøn og dejlig. Adelie kommer indenfor og vi klarer lige det praktiske og jeg har dækket op med lidt drikkeligt og lidt chokolade og kage, jeg gør opmærksom på, at det ikke behøver at blive rørt, men det er sådan for hygge, det ser meget godt ud lige når Adelie ankommer.

Adelie låner badeværelset og gør sig helt klar og kommer ind i hendes elegante kjole. Vi starter med at kysse i døråbningen til soveværelset, Adelie tager min hånd og fører den ind under den elegante kjole og der er noget mere elegant, nemlig en skøn berøringsvenlig mis, som er helt fri for trusser og hold helt vejret, den bliver våd med det samme, ind i soveværelset hvor Adelies ene ben lige bliver placeret på sengen og så kan jeg rigtigt mærke skødet og safterne, skønt.

Adelies kjole bliver taget af og hendes gudesmukke krop kommer til synes, nu knapper Adelie mine bukser op og de får lov at falde til gulvet, samtidig så går Adelie i krig med mit erigeret lem og så bliver der elsket, sexet, kysset, slikket (jeg elsker at slikke og Adelie nyder at blive slikket og kommer da også), suttet, med en øjenkontakt som er så fræk og intens, jeg vil ikke skrive så meget om sex delen, og dog lige dette, på et tidspunkt da vi ligger i missionær stillingen, der skifter Adelies smukke ansigt kulør, bliver intens rød i hovedet og hun får en orgasme, så jeg kan mærke hun trækker sammen om mit lem.

Efter 2 timer og 35 minutter hvor alle huler hos Adelie er nydt til stor tilfredshed for os begge, der pirrer Adelie mit stive dunkende lem, så der kommer en udløsning, så dybt nede fra, voldsomt og godt. Nu er der elsket og meget mere i 2 timer og 45 minutter og vi har næsten ikke talt sammen, vi har været i en erotisk verden sammen. Så Adelie griner lidt og siger at jeg lige med et blev til en talende person, da udløsningen kom.

Vi hygge snakkede i ca. 30 minutter og tog afsked. Et par timer senere skrev jeg udførligt tak til Adelie og fortalte at det havde været noget af det største i min seksuelle karriere (der har været mange gode oplevelser) og denne oplevelse vil jeg gemme i min hukommelse som noget stort og derfor vil jeg takke Adelie og da jeg ikke i dette tilfælde tror på, at det kan blive størrer, så skrev jeg til Adelie, at vi nok ikke mødtes igen, jeg vil nyde / gemme denne oplevelse som noget meget specielt og derfor denne ene gang med Adelie. Adelie skrev tilbage, at hun syntes det var dejligt at jeg ser sådan på det og hvis jeg ikke skulle ringe en dag, så ønskede hun mig det ”Adelies” skønt. (Omskrevet fra aldeles af KnudSan))

Der er taget lidt juice, lidt Chokolade og et lille stykke kage. Adelie får lidt Chokolade med til hendes biltur, Adelie har en sød tand og er en slik mund på mange nivuer.

Ved ikke om der er nogen som forstår meget af det jeg skriver, af jer der ikke har mødt Adelie, men jeg tænker dem som har nydt samværet, oplevet Adelie, de forstår.

Jeg har gemt Adelies nummer ”Just in case”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asschampion skrev, for 3 minutter siden:

Godt skrevet ! :-D Hvad var prisen for sådan en hed omgang?  :-P

Det nærmeste jeg kan komme hvad prisen er for denne fantastiske oplevelse er, at prisen er OK.

Kontakt Adelie eller se på hendes side.

Men gør det, oplevelsen er stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cabelas1 skrev, for 5 minutter siden:

Det var dog et herligt møde du havde dig der...:)

Har du et link til hende ?

https://www.eroguide.dk/forum/profile/24647-adelie/

Værsgo og hvis du laver en aftale, så må du gerne hilse Adelie og sige du blev inspireret af min anmeldelse, så får du måske en lige så stor oplevelse, men sørg for at nyde det.

Vær rigtig sød ved Adelie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan kun tilslutte mig - denne kvindes lige findes næppe.

Har selv haft fornøjelsen ....

Og har du ikke det - så kan det anbefales - men med en advarsel....... En gang Adelie altid Adelie

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 16 minutter siden:

Det nærmeste jeg kan komme hvad prisen er for denne fantastiske oplevelse er, at prisen er OK.

 

Prisen er også total irrelevant på en side der handler om købesex. :shock: (ironi kan forekomme)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Virkelig en dejlig beskrivelse. Dejligt at høre. Du må ha været i den 7. himmel. Adelie er virkelig en GP med klasse! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 1 minut siden:

Virkelig en dejlig beskrivelse. Dejligt at høre. Du må ha været i den 7. himmel. Adelie er virkelig en GP med klasse! 

Tak for rosen for beskrivelsen.

Ikke for at være utilfreds med din betegnelse "den 7 himmel" ;-) men den er forekommet i andre anmeldelser og jeg har det sådan med Adelie, at hun er en ener og derfor vil jeg ikke bruge "den 7. himmel", som jeg godt ved er meget stort og godt.

Men det er helt ok, at Klyngen skriver det, min beskrivelse/betegnelse kort er jo "Sådan Whauuu". Det var min oplevelse.

Jeg kunne godt have skrevet meget mere i min beretning :-D

Jeg sammenligner det med en kæmpe suveræn koncert med The Boss og E Street Band, som jeg har oplevet og derefter besluttede jeg, at jeg ikke tager til koncert mere med The Boss, Sådan Whauuu, men jeg er begyndt at overveje en koncert mere med The Boss, så måske ??????

Men heldigt for mig / os, så er der mange fantastiske søde og gode GP, som vi kan opleve.

Jeg har mødt et par stykker inden for de seneste måneder, som jeg har været sammen med flere gange og det er også Whauu (der mangler lige det sidst u ;-))

Husk at være sød ved alle GP'erne, både for deres skyld og for vores egen skyld, god kemi, så rykker det i det hele.

Det blev lidt længere skriv Klyngen, håber det er ok og at du modtager det hele med et smil og måske hvis jeg alligevel kontakter Adelie en gang mere, at overskriften så bliver "Sådan Whauu i den 7. himmel".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er helt ok og jeg har modtaget det med adskillelige smil:-D. Grunden til mit udtryk "7. Himmel" er, at jeg synes din beretning meget godt rammer indholds- og oplevelsesmæssigt" det samme jeg har oplevet når jeg har været sammen med dejlige Fritidsq fra Aarhus. Og første gang (og alle gangene siden) har jeg følt mig som i den 7. himmel når jeg er gået ud af Fritidsq's dør.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 4 timer siden:

 

Prisen er også total irrelevant på en side der handler om købesex. :shock: (ironi kan forekomme)

Selvfølgelig er prisen relevant, jeg tjekkede da prisen på Adelies side inden jeg kontaktede denne vidunderlige kvinde, derfor henviste jeg også til Adelies side :-)

Men efterfølgende er det oplevelsen som er relevant for mig og oplevelse og pris matcher ok ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KnudSan skrev, for 22 timer siden:

Adelie:

Min anmeldelse af denne fantastiske kvinde, som jeg havde den ære og fornøjelse af, at have på besøg i 3 timer og 25 minutter og det var ren sex og erotik i de 2 timer og 45 minutter, WHAUUuuu.

Aftalen bliver lavet næsten en måned inden vi skal mødes og en uge inden der skriver Adelie, at nu er der kun en uge til, jeg skriver tilbage og et par dage senere skriver jeg en sms og får et lækkert svar retur og en gang mere et par dagen inden eventen, der skrive vi lige sms igen. Lige inden sengetid dagen før, der tigger der en skøn sms ind fra Adelie om, at hun vil putte nu, så hun er frisk til i morgen (det er da klasse på den søde måde). På selve dagen, der kommer der en sms om morgenen, med mange frække kys og så sms’er vi vel 5 -6 gange gennem formiddagen inden vi skal mødes klokken 11, det er et godt tidspunkt, frisk i alle hoveder.

Jeg har forholdsvis meget ro i hele kroppen, det tillægger jeg den gode kommunikation der har været op til vores event. Klokken lidt i 11 der ringer dørtelefonen og jeg trykker på ”åben dør”, spændingen starter, kan høre stiletter op af trappen og så står hun der, skøn og dejlig. Adelie kommer indenfor og vi klarer lige det praktiske og jeg har dækket op med lidt drikkeligt og lidt chokolade og kage, jeg gør opmærksom på, at det ikke behøver at blive rørt, men det er sådan for hygge, det ser meget godt ud lige når Adelie ankommer.

Adelie låner badeværelset og gør sig helt klar og kommer ind i hendes elegante kjole. Vi starter med at kysse i døråbningen til soveværelset, Adelie tager min hånd og fører den ind under den elegante kjole og der er noget mere elegant, nemlig en skøn berøringsvenlig mis, som er helt fri for trusser og hold helt vejret, den bliver våd med det samme, ind i soveværelset hvor Adelies ene ben lige bliver placeret på sengen og så kan jeg rigtigt mærke skødet og safterne, skønt.

Adelies kjole bliver taget af og hendes gudesmukke krop kommer til synes, nu knapper Adelie mine bukser op og de får lov at falde til gulvet, samtidig så går Adelie i krig med mit erigeret lem og så bliver der elsket, sexet, kysset, slikket (jeg elsker at slikke og Adelie nyder at blive slikket og kommer da også), suttet, med en øjenkontakt som er så fræk og intens, jeg vil ikke skrive så meget om sex delen, og dog lige dette, på et tidspunkt da vi ligger i missionær stillingen, der skifter Adelies smukke ansigt kulør, bliver intens rød i hovedet og hun får en orgasme, så jeg kan mærke hun trækker sammen om mit lem.

Efter 2 timer og 35 minutter hvor alle huler hos Adelie er nydt til stor tilfredshed for os begge, der pirrer Adelie mit stive dunkende lem, så der kommer en udløsning, så dybt nede fra, voldsomt og godt. Nu er der elsket og meget mere i 2 timer og 45 minutter og vi har næsten ikke talt sammen, vi har været i en erotisk verden sammen. Så Adelie griner lidt og siger at jeg lige med et blev til en talende person, da udløsningen kom.

Vi hygge snakkede i ca. 30 minutter og tog afsked. Et par timer senere skrev jeg udførligt tak til Adelie og fortalte at det havde været noget af det største i min seksuelle karriere (der har været mange gode oplevelser) og denne oplevelse vil jeg gemme i min hukommelse som noget stort og derfor vil jeg takke Adelie og da jeg ikke i dette tilfælde tror på, at det kan blive størrer, så skrev jeg til Adelie, at vi nok ikke mødtes igen, jeg vil nyde / gemme denne oplevelse som noget meget specielt og derfor denne ene gang med Adelie. Adelie skrev tilbage, at hun syntes det var dejligt at jeg ser sådan på det og hvis jeg ikke skulle ringe en dag, så ønskede hun mig det ”Adelies” skønt. (Omskrevet fra aldeles af KnudSan))

Der er taget lidt juice, lidt Chokolade og et lille stykke kage. Adelie får lidt Chokolade med til hendes biltur, Adelie har en sød tand og er en slik mund på mange nivuer.

Ved ikke om der er nogen som forstår meget af det jeg skriver, af jer der ikke har mødt Adelie, men jeg tænker dem som har nydt samværet, oplevet Adelie, de forstår.

Jeg har gemt Adelies nummer ”Just in case”.

Jeg sidder her med et ret stort genert smil på læben og er meget beæret over din oplevelse af vores skønne møde. Sjældent har jeg oplevet en så udholden mand ...... Fantastisk sex på så mange niveauer. 

Jeg takker og bukker for din flotte anmeldelse ..... 

Og man kan SAGTENS høre en fantastisk koncert 2 gange uden at blive skuffet. Måske man blot lægger mærke til små nye nuancer i andet forsøg :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 1 time siden:

Jeg sidder her med et ret stort genert smil på læben og er meget beæret over din oplevelse af vores skønne møde. Sjældent har jeg oplevet en så udholden mand ...... Fantastisk sex på så mange niveauer. 

Jeg takker og bukker for din flotte anmeldelse ..... 

Og man kan SAGTENS høre en fantastisk koncert 2 gange uden at blive skuffet. Måske man blot lægger mærke til små nye nuancer i andet forsøg :x

Super skønne Adelie, du har så mange strenge at spille på, så jeg vil tro, at det ikke kun bliver små nye nuancer, men en helt anden koncert, stadig på mega højt nivue, hvis vi to skal danne orkester igen ;-)

Tak til dig for din tilfredshed med vore møde og hvert et bogstav i anmeldelsen taler sandt.

Kunne egentlig godt tænke mig, at se dig med et stort genert smil på læben :-D Så ville jeg kysse eller slikke det af -_-

Men stadig Adelie, jeg har gemt nummeret Just In Case

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har været til koncert med the Boss, gider man ikke svare på hvad det kostede. Forstår man at påskønne musikken kan man ikke huske prisen, kun musikken. Sådan er det også med Adelie. Det er oplevelsen der gælder. Der findes nok af billigere piger. Vælg dem hvis prisen er så vigtig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, 1 time siden:

Hvis man har været til koncert med the Boss, gider man ikke svare på hvad det kostede. Forstår man at påskønne musikken kan man ikke huske prisen, kun musikken. Sådan er det også med Adelie. Det er oplevelsen der gælder. Der findes nok af billigere piger. Vælg dem hvis prisen er så vigtig.

 

Tak anon, super rigtigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Adelie

 

det lyder virkelig som om du har fortjent den ros så "Det var virkelig så lidt":-D

Go dag

mvh

Klyngen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må være dejligt at være rig så priser er underordnede.

Sådan er det ikke alle der kan tillade sig at tænke.

Hvis alle Adelies gæster mener prisen er uvigtig synes jeg hun har sat den for lavt.

Men hatten af for en kvinde der har så mange begejstrede fans - ville ønske hun også besøgte det sydligste Jylland ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 24 minutter siden:

Må være dejligt at være rig så priser er underordnede.

Sådan er det ikke alle der kan tillade sig at tænke.

Hvis alle Adelies gæster mener prisen er uvigtig synes jeg hun har sat den for lavt.

Men hatten af for en kvinde der har så mange begejstrede fans - ville ønske hun også besøgte det sydligste Jylland ;-)

korrekt - der ligger en vis arrogance i den slags udtryk - ligesom dem der siger at livet er for kort til billig rødvin:?

Men når det så er sagt, så er hendes priser ret rimelige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 1 time siden:

Må være dejligt at være rig så priser er underordnede.

Sådan er det ikke alle der kan tillade sig at tænke.

Hvis alle Adelies gæster mener prisen er uvigtig synes jeg hun har sat den for lavt.

Men hatten af for en kvinde der har så mange begejstrede fans - ville ønske hun også besøgte det sydligste Jylland ;-)

Hej Frisk og andre som sætter spørgsmålstegn ved honorar til denne skabning, Adelie, og os som har nydt oplevelsen.

For midt vedkommende, så har jeg det sådan, at engang imellem, der må jeg bare tage mig råd til noget godt og spændende, det var hvad jeg gjorde her og så må jeg lade være med og tænke på, om jeg har råd eller ej.

Jeg valgte en lang "date" og har nydt den lige siden.

Jeg har sparet lidt på GP konto'en op til mit vidunderlige møde med Adelie og jeg er da sikker på, at en time med Adelie, det vil også give en følelse af, at være i et erotisk univers, jeg valgte bare noget mere og har ikke fortrudt.

Samtidig så vil jeg da også sige, at der er heldigvis for os alle, rigtig mange super søde og fantastiske GP i det danske land og nogle af dem har jeg også bare nydt, så ekstasen har være enorm for os begge, det kommer af god kemi ;-)

Jeg har lige lyst til at skrive, at jeg turde lave en lang aftale med Adelie, da jeg stolede på det som hun selv skriver og så stolede jeg på de gode anmeldelser, som der er lavet her på EG af oplevelserne med hende.

Så vil jeg lige slutte med, at dette jo er et sted for anmeldelser af alle disse skønne GP, som vi får lov at date, dejlige kvinder i alle former og størrelser, der er en eller flere til os alle, som vi bare får det største kick med, mit var med Adelie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 6 timer siden:

Må være dejligt at være rig så priser er underordnede.

Sådan er det ikke alle der kan tillade sig at tænke.

Hvis alle Adelies gæster mener prisen er uvigtig synes jeg hun har sat den for lavt.

Men hatten af for en kvinde der har så mange begejstrede fans - ville ønske hun også besøgte det sydligste Jylland ;-)

Det er ikke et spørgsmål om rig eller fattig. Har man råd til at forære sig selv en fornøjelse engang imellem er man rig. Vælger man at spare op til en fantastisk oplevelse med lange mellemrum uden at spekulere på pris, er det et bevidst valg. Ikke fordiman er arrogant eller en rig gris.

Jeg ved godt at vi er i Danmark, men fordi man ikke har fokus på pris som førsteprioritet behøver man ikke være rig og/eller arrogant.

Jeg har aldrig læst en koncertanmeldelse der roser musikken, men kritiserer billetprisen. Jeg har heller aldrig fået spørgsmål om pris hvis jeg glad fortæller om en god film jeg har set.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 13 timer siden:

Det er ikke et spørgsmål om rig eller fattig. Har man råd til at forære sig selv en fornøjelse engang imellem er man rig. Vælger man at spare op til en fantastisk oplevelse med lange mellemrum uden at spekulere på pris, er det et bevidst valg. Ikke fordiman er arrogant eller en rig gris.

Jeg ved godt at vi er i Danmark, men fordi man ikke har fokus på pris som førsteprioritet behøver man ikke være rig og/eller arrogant.

Jeg har aldrig læst en koncertanmeldelse der roser musikken, men kritiserer billetprisen. Jeg har heller aldrig fået spørgsmål om pris hvis jeg glad fortæller om en god film jeg har set.

 

Det er sjovt nok mest mennesker der ikke er nødt til at prioritere der mener prisen er lettere irelevant.

Jeg HAR imidlertid kigget på Adelies side og synes heller ikke fet lyder dyrt - i hvert fald ikke for den slags oplevelser mange har haft med Adelie. Jeg er så lidt forsigtigere end anmelderen og ville nok nøjes med en halv eller hel time den første gang - for lige at mærke kemien - selvom man måske kan frygte det ikke er tid nok til at få det rigtige indtryk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adelie vil kunne få job i de fleste firmaer som marketingchef....Virkelig smart at give nogle besøg gratis væk og være nogenlunde sikker på gode anmeldelser :)...også slående at anmeldelserne er kommet på lige netop i de uger hvor Adelie søger....Denne tråd er f.eks. oprettet af en helt ny bruger, i denne uge hvor Adelie søger :)

Jeg har dog været så længe på Eroguide, at jeg ud fra anmeldelserne fra en del erfarne brugere er sikker på at Adelie er et besøg værd :)....Jeg siger bare at jeg aldrig har set en så gennemført reklamekampane fra en GP før :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
H_Jensen skrev, for 2 minutter siden:

Adelie vil kunne få job i de fleste firmaer som marketingchef....

Jeg ville ansætte hende omgående, hvis hun søgte jobbet 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
H_Jensen skrev, for 1 minut siden:

Adelie vil kunne få job i de fleste firmaer som marketingchef....Virkelig smart at give nogle besøg gratis væk og være nogenlunde sikker på gode anmeldelser :)...også slående at anmeldelserne er kommet på lige netop i de uger hvor Adelie søger....Denne tråd er f.eks. oprettet af en helt ny bruger, i denne uge hvor Adelie søger :)

Jeg har dog været så længe på Eroguide, at jeg ud fra anmeldelserne fra en del erfarne brugere er sikker på at Adelie er et besøg værd :)....Jeg siger bare at jeg aldrig har set en så gennemført reklamekampane fra en GP før :)

At der er lagt en anmeldelse ud fra en "newbie" behøver da ikke indikere mindre seriøsitet, man kan da sagtens være i den situation, at man besøger en pige som f.eks. Adelie, hvor man får en oplevelse, der er udover forventning, og at man derfor netop oprettet en brugerprofil, for at berette om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...