Hop til indhold
sesam

Hvad koster det? En prisguide

Recommended Posts

Inspireret af IP-man's opslag om en ny annonceside og sandsynlige brug af reviews, har jeg fundet frem til en tabel med anbefalede priser.

Prisanbefalingen er baseret på egne erfaringer med prisforhandling og diverse anmeldelser her på sitet. Jeg håber guiden kan bruges af nybegyndere, og også erfarne brugere, så de ikke betaler ovrepris. Jeg anbefaler at droppe den prostituerede hvis hendes priser er for divergerende i forhold til pristabellen.

Tabellen kan og bør justers, så jeg er åben for anbefalinger.

Der vil sandsynligvis komme en del støj fra sælgere af ydelser men gør som jeg; ignorer dem og undgå at besøge vedkommende.

Husk! Vi er kunderne. Det er os der har pengene!

1ste udgave

Kvalitets tallet 3-4-5 er baseret på reviews/anmeldelser

forslag2.png

* Jeg bemærker at der foreløbigt ingen kommentarer har været vedr min prissætning. Jeg formoder derfor at jeg har ramt plet og at ovenstående priser er et godt udgangspunkt for en forhandling.

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Det var dog den mest kyniske og kalkulerede tilgang til noget så dejligt som intimitet mellem to voksne mennesker, som jeg mindes at have set. Beskæmmende.. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97

jeg tror ikke rigtig at nybegynder tage det der alvorligt da de jo kigger rundt på forskellige sider og laver en liste selv som de kan være bekendt at fremvise og den liste du har stillet op vil jeg ikke engang være bekendt at fremvise..

kun hvis det er rigtig dårlig sex eller sutte tur man vil have

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 1 minut siden:

Det var dog den mest kyniske og kalkulerede tilgang til noget så dejligt som intimitet mellem to voksne mennesker, som jeg mindes at have set. Beskæmmende.. :(

Det er ikke intimitet. Du køber det. Det er kold kalkyle; du ved hvad du køber og forhåbentlig hvad du får.

Det du skriver om er helt det samme som køb af en burgerhos MacDonalds. Du køber en vare. Det er meget trist hvis en prostitueret er din indgang til intimitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 10 minutter siden:

Det er ikke intimitet. Du køber det. Det er kold kalkyle; du ved hvad du køber og forhåbentlig hvad du får.

Det du skriver om er helt det samme som køb af en burgerhos MacDonalds. Du køber en vare. Det er meget trist hvis en prostitueret er din indgang til intimitet.

Så det du siger her sesam er at vi GPer ikke kan levere ægte intimitet med en kunde ? :shock:  Her tager du gevaldigt fejl for det kan blive temmelig intimt og hot og føles temmelig ægte hvis kemien er der. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Så det du siger her sesam er at vi GPer ikke kan levere ægte intimitet med en kunde ? :shock:  Her tager du gevaldigt fejl for det kan blive temmelig intimt og hot og føles temmelig ægte hvis kemien er der. :-P

Hold nu op. Den kan du godt sælge til en naiv 40 årig der lige er flyttet fra mor, men ikke til mig.

Man er ganske enkel ikke intim med en man betaler for at være sammen med. Det er falsk varedeklaration. Ingen normal mand gider have en forsuttet bolsjje som 5-6 andre har suttet på samme dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Selvfølgelig kan der opstå intimitet med en glædespige.. men hvis det første man gør, når man kommer ind af døren, er at forsøge at hustle prisen ned, forstår jeg godt, hvis du aldrig har oplevet intimitet med en glædespige, Hr sesam..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 1 minut siden:

Selvfølgelig kan der opstå intimitet med en glædespige.. men hvis det første man gør, når man kommer ind af døren, er at forsøge at hustle prisen ned, forstår jeg godt, hvis du aldrig har oplevet intimitet med en glædespige, Hr sesam..

Jeg kan lide klarhed, så prisen er altid aftalt i forvejen. Du vil blive forbløfftet over hvor hurtigt den kan presses ned i et fornuftigt leje.

Intimitet har jeg ikke med en prostitueret. Hendes opgave er at betjene mig og jeg forventer ikke anet.

Det her intet formål at du kommenterer mere. Jeg opfatter dig som en stakkel hvor en væsentlig del af din "sein" er at besøge prostitueret. Beklager, men sådan definerer og oplever jeg ikke mig selv. Vi er ikke på samme planet. (Og de prostituerede du besøger griner nok rigtigt højt over "intimiteten" til 1500 kr i timen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 8 minutter siden:

Hold nu op. Den kan du godt sælge til en naiv 40 årig der lige er flyttet fra mor, men ikke til mig.

Man er ganske enkel ikke intim med en man betaler for at være sammen med. Det er falsk varedeklaration. Ingen normal mand gider have en forsuttet bolsjje som 5-6 andre har suttet på samme dag.

Du lyder faktisk som om du er noget vred på kvinder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
sesam skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan lide klarhed, så prisen er altid aftalt i forvejen. Du vil blive forbløfftet over hvor hurtigt den kan presses ned i et fornuftigt leje.

Intimitet har jeg ikke med en prostitueret. Hendes opgave er at betjene mig og jeg forventer ikke anet.

Det her intet formål at du kommenterer mere. Jeg opfatter dig som en stakkel hvor en væsentlig del af din "sein" er at besøge prostitueret. Beklager, men sådan definerer og oplever jeg ikke mig selv. Vi er ikke på samme planet. (Og de prostituerede du besøger griner nok rigtigt højt over "intimiteten" til 1500 kr i timen)

Nej, du har for en gangs skyld ret; Jeg har ikke mere at tilføje, og du er ganske rigtigt fra en anden planet; en planet jeg aldrig ville sætte mine ben på. Ha et godt liv med dit regneark.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
linda skrev, Lige nu:

Du lyder faktisk som om du er noget vred på kvinder 

Det kan ikke "lyde" da jeg ikke taler men skriver.

Jeg er ikke vred på nogen overhovedet. Spar mig for ligegyldig lommepsykologi og kom med en rigtig mening med kød på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 3 minutter siden:

Nej, du har for en gangs skyld ret; Jeg har ikke mere at tilføje, og du er ganske rigtigt fra en anden planet; en planet jeg aldrig ville sætte mine ben på. Ha et godt liv med dit regneark.  

Jeg takker.... hav det godt med at være intim fremover... tro på det så er det sikkert rigtigt.

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
sesam skrev, for 1 minut siden:

Jeg takker.... og er glad for ikke at træffe dig på planeten mere.

Det er ikke et regneark... det er tydeligt at det er et skærmdump fra en editor. Ikke engang det fik du rigtig fat i.

Nok fordi jeg er fra planeten Jorden og du er helt på månen.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 8 minutter siden:

Nok fordi jeg er fra planeten Jorden og du er helt på månen.. :)

Månen er ikke en planet... det er en... måne.

Men hyg dig.. og husk nu at holde dig væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 8 minutter siden:

Jeg takker.... og er glad for ikke at træffe dig på planeten mere.

Det er ikke et regneark... det er tydeligt at det er et skærmdump fra en editor. Ikke engang det fik du rigtig fat i.

 

VI, EMacs, nano eller EDLin ?

Hvorfor iøvrigt starte ved tre-stjerner? tre-stjernet spegepølse er vist den bedste ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 9 minutter siden:

VI, EMacs, nano eller EDLin ?

Hvorfor iøvrigt starte ved tre-stjerner? tre-stjernet spegepølse er vist den bedste ...

Ingen af dem. Review stjerner starter med 1 og går typisk op til 5 (evt 6). Jeg overvejede at bruge 1 og 2 også men det er ligemeget da kvaliteten er så dårlig at det ikke er det værd. Sådan tænker jeg men hvis der er behov for det retter jeg det vare til.

Tre-sjernet spegepølse? Nej det er ikke den bedste. Ingen dansk spegepølse lever op til kvalitetskravene

 

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Griner    hallo det er den 30 maj og ikke 1 april så glemt denne joke :-D 

Og hvis du virkelig mener dette. Kan du da ikke bare dele det op på denne måde. Hvem bestemmer hvad der er kvalitet 3 eller 4 eller 5 mm. ?

 I mænd har hver jeres opfattelse af hvad der er godt, du mener pigen kun er der for at tage dit tryk, andre går ind for gensidig sex, det er dem der oplever i intimhed, samt de har respekt for glæde pigen, fx ved ikke at presse i prisen.

Der er vel stadig forhåbenlig forskel på danske og udlandske piger priser ? Hvis ikke kommer jeg da aldrig til at tilbyder alm blid erotik. Derved jeg forsætter kun med slavetøs. 

Du mangler også forståelse for vi har udgifter. Fx husleje, tranport, annoncer, evt tlf dame, sexy tøj, frække strømper dem bruger vi mange af, flot hår, smukke lange negle, gummi, glide creme, dildo andet legetøj, og evt SM legetøj. Det er ikke gratis at se godt ud for jer og og været der hvor i kan sesøge os. 

Du går jo heller ikke i Føtex mm og presse dem, der ved du og de har deres faste priser og deres udgifter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din tabel afspejler jo meget godt de priser, som vi betaler i Tyskland og jeg har set enkelte udenlandske piger i Danmark (især i Kbh) annoncere med nogenlunde samme priser - så det forbavser mig egentlig ikke at du kan få det til de priser - pigerne kommer jo ofte fra de samme lande: østeuropa, Thailand og latinamerika mm. - dvs. at deres udgangspunkt i forhold til indtjeningen er den samme - men når de kommer til Danmark, instrueres de I at ligge sig lidt under det generelle danske prisniveau og tjener på den måde måske mere end deres søstre i Tyskland.

Nogle af de udenlanske piger kan dog godt have det svært med den intimitet/GF6, vi normalt forventer til dansker priser og giver en så ringe service, at jeg sjældent opsøger dem her i DK for at spare de par hundrede kroner. Måske kunne jeg ved at bruge en del tid på det, få deres priser presset ned på samme niveau som du kan, men det er min erfaring at det sjældent giver bonus i forhold til oplevelsen, at begynde at prie dem om prisen - så er det som regel bedre vha. lidt charme og indenfor rimelighedens grænse at få flere ting med i prisen ;)

Danske piger er imidlertid altid svære at forhandle priser med - hvor en udenlandsk pige, som kun er her i kort tid, hellere vil have en fugl i hånden end 10 på taget - ved den danske pige godt, at har hun først slået af på prisen/givet ekstra tid til en fyr og han har fortalt det vidt og bredt her på Eroguide - så står der 10 fyre foran døren i morgen og vil have den samme service til den samme pris :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, Lige nu:

Griner    hallo det er den 30 maj og ikke 1 april så glemt denne joke :-D 

Og hvis du virkelig mener dette. Kan du da ikke bare dele det op på denne måde. Hvem bestemmer hvad der er kvalitet 3 eller 4 eller 5 mm. ?

Det er en gammel traver du briger frem. Den at man ikke kan give oplevelser tal. Det kan man og det har man gjort i århundreder. Det er sådan karaktersystemer fungerer og de rammer meget præcist. Det gider jeg ikke diskutere. Man kan ramme fint med en vurdering.

Dem der vurderer? Det er dem der har købt varen. Jeg kan faktisk også vurdere ved at læse anmeldelser herind. Hvis der er en håndfuld anmeldelser kan jeg fint oversætte til en karakter mellem 1-5 bare ved at læse anmeldelsen . No problem.

Kinky Jill skrev, Lige nu:

 I mænd har hver jeres opfattelse af hvad der er godt, du mener pigen kun er der for at tage dit tryk, andre går ind for gensidig sex, det er dem der oplever i intimhed, samt de har respekt for glæde pigen, fx ved ikke at presse i prisen.

Jeg vil betale det jeg synes varen er værd. Ikke mere og gerne mindre. Sådan er det også hvis jeg køber et fjernsyn eller besøger en fysioterapeut. Hvorfor er det pludesligt anderledes her?

Pigen sælger en vare og ønsker gæsten ikke at betale hendes pris så går gæsten bare igen. Der er ikke så meget mere i det. Det er da ikke gæsten pligt at gøre en prostitueret glad ved at betale overpris.

 

Kinky Jill skrev, Lige nu:

Der er vel stadig forhåbenlig forskel på danske og udlandske piger priser ? Hvis ikke kommer jeg da aldrig til at tilbyder alm blid erotik. Derved jeg forsætter kun med slavetøs. 

Jeg tror det ikke. Udenlandske pigers annoncer har grove overpriser ofte. Det er vist kun gadepiger der presser priserne. Jeg har aldrig prøvet en udenlandsk pige så jeg ved det ikke. Jeg udvælger med omhu og til den rigtige pris. Mit input er blot hjælp til andre der ikke er så godt til at tale for sig.

Kinky Jill skrev, Lige nu:

Du mangler også forståelse for vi har udgifter. Fx husleje, tranport, annoncer, evt tlf dame, sexy tøj, frække strømper dem bruger vi mange af, flot hår, smukke lange negle, gummi, glide creme, dildo andet legetøj, og evt SM legetøj. Det er ikke gratis at se godt ud for jer og og været der hvor i kan sesøge os. 

Du går jo heller ikke i Føtex mm og presse dem, der ved du og de har deres faste priser og deres udgifter. 

Jeg får intet ud af at forhandle om 1 l mælk. Men jeg kan vælge Rema hvis de har billigere mælk og det er samme slags mælk de sælger, endda fra samme køer.

Ude i det virkelig liv koster 1 arbejdstime internt i en virksomhed fra 300 til ca 600 kr.. Det er inkl alle udgifter. Sammenligner du med jeres timepriser så får I alt for meget. Mine 700 kr/time for middelmådig service er en meget fin timeløn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Din tabel afspejler jo meget godt de priser, som vi betaler i Tyskland og jeg har set enkelte udenlandske piger i Danmark (især i Kbh) annoncere med nogenlunde samme priser - så det forbavser mig egentlig ikke at du kan få det til de priser - pigerne kommer jo ofte fra de samme lande: østeuropa, Thailand og latinamerika mm. - dvs. at deres udgangspunkt i forhold til indtjeningen er den samme - men når de kommer til Danmark, instrueres de I at ligge sig lidt under det generelle danske prisniveau og tjener på den måde måske mere end deres søstre i Tyskland.

Jeg har aldrig været sammen med udenlandske prostituerede eller i udlandet. Har kun erfaring med danske.

Priserne i tabellen er hvad jeg kan sjusse mig til. Udgangspunktet er selvfølgelig det jeg har betalt for "noget". Jeg valgte at definere enheden sexmodul som svarer til fransk=spansk=svensk. Det er ren gætværk med lidt sund fornuft bagved men bemærker at krikken går på at jeg stiller det op sådan men ikke på selve priserne. Det forbløffer mig lidt, må jeg indrømme.

Jeg kan godt forstå at man annoncerer med højere priser, og synes specielt udenlandske piger annoncerer med meget høje priser. Det skal man hvis man er forretningsdrivende. Man skal opnå det man kan opnå. Personligt ville jeg dog holde mig nogenlunde til tabellen. Kommer ikke til at betale mere.

 

Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Nogle af de udenlanske piger kan dog godt have det svært med den intimitet/GF6, vi normalt forventer til dansker priser og giver en så ringe service, at jeg sjældent opsøger dem her i DK for at spare de par hundrede kroner. Måske kunne jeg ved at bruge en del tid på det, få deres priser presset ned på samme niveau som du kan, men det er min erfaring at det sjældent giver bonus i forhold til oplevelsen, at begynde at prie dem om prisen - så er det som regel bedre vha. lidt charme og indenfor rimelighedens grænse at få flere ting med i prisen ;)

Danske piger er imidlertid altid svære at forhandle priser med - hvor en udenlandsk pige, som kun er her i kort tid, hellere vil have en fugl i hånden end 10 på taget - ved den danske pige godt, at har hun først slået af på prisen/givet ekstra tid til en fyr og han har fortalt det vidt og bredt her på Eroguide - så står der 10 fyre foran døren i morgen og vil have den samme service til den samme pris :P

Intimitet er ikke noget for mig. Jeg forventer selvfølgelig at det er falsk og mener det er noget man har med en man kender godt og holder af. Ikke med en der for 15 min siden lige suttede den af på Brian :)

Mine forhandlinger holder jeg for mig selv, men de passer helt perfekt i tabellen. Det er op til folk om de vil benytte den men jeg siger bare det virker for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intimitet kan opleves, specielt hvis man er klar til at give intimitet. Det går to veje, og ja, kemien skal være der. 

Har både oplevet absolut mekaniske præstationer, skuespiller "intimitet", ægte og til tider en for hende uventet intimitet. 

Endelig er jeg en - i dine øjne - ikke normal mand, der har forelsket mig i en skøn kvinde, der lever af at glæde mange mænd. Når vi er sammen tæller kun nuet, hvor vi er sammen. Og jo, hun er også forelsket i mig, men det er måske svært for dig at tro på. Vi opfører os som teenagere og mødes i det skjulte,

Det bliver ikke for altid. Det vil hendes mand nok ikke synes om :)

Jeg besøger mennesker - ikke ting, der kan sammenlignes med varer. Opfatter hun sig selv som en vare kommer jeg ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

karaktersystemer passer ikke med sex, men tillykke du er så dytig til dette, hvad skal du have for dette et kys af os alle sammen eller vi skal klappe af dig ? 

Og kom du glad ind til os, med respekt så ville du opleve nogle dage er dine penge give ja dårlig ud, nogle dage ok  pris til denne pige service og andre dage var det super og dine penge derved givet super godt ud :)

Samme er med en bøf på cafe mm. Der kan kvaliteten også svinge på om de penge du betaler er givet godt ud, og er du ude og spise og læser bøf xy koster 180 kr med tilbehør er det samme håbe du får en en mad oplevelse, og er du der flink over for personle er de som regel også flinke med god service hvor imod hvis du der prøver dig frem med rabat mm bliver du smidt ud lige som en del af os danske glæde piger afviser jer nærig røv og dårlig respekt. 

Når jeg har fx en gæst i en halv time BDSM får han den halve time plus snak om mit SM legetøj før vi hygger os. Derved er det 45 minutter nu, så kommer der vask og en snak bagefter. Å så har gæsten været her i en time nu. Så er der min tid med forbederelserne før min gæst ankommer. Så er der mit bad, oprydning og rengøring af legetøj bagefter gæsten er gået, ups 2 timer bruger jeg samlet på en gæst, med betaling for den halve time. Så er vores time løn pludselig ikke så høj længere. 

Og ja ej forglemme tiden i mellem der er nogle gæster. Fx du får nok løn fra du møder ind til du får fri efter fx 8 timer. Det gør vi jo ikke. Så tror ikke vi er så rige. Vores hverdag hænger sammen. 

God nat du må været overtræt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 6 timer siden:

Jeg får intet ud af at forhandle om 1 l mælk. Men jeg kan vælge Rema hvis de har billigere mælk og det er samme slags mælk de sælger, endda fra samme køer.

Jeg foretrækker økologisk uhomogeniseret 3.5% mælk fra jersey køer og giver af og til gerne et par kroner mere for at få fedtperler i kaffen - de par kroner kan jeg sagtens finde ved at være påholdende andre steder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Måske vi Piger skulle prissætte ud fra en Gæst's evne til at nusse osv... Nu mere kærlig en gæst er jo billigere ville det så blive.

Mit gæt vil så være at Sesam ikke ville have råd til Dame besøg ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...