Hop til indhold
sesam

Hvad koster det? En prisguide

Recommended Posts

sesam skrev, for 25 minutter siden:

Jeg operere med maksimalt 1 time.  Prisen er mellem 700 og 1050 kr. Selv den laveste pris er fremragende pris. Jeg tror pigerne ville tjene mere og give mere af den "kærlighed" og "intimitet" de sætter så højt ved at holde sig til mit prisforslag.

Jeg går med overvejelser om at "indføre" to tiltag.

  1. Certifikat. De prostituerede certificeres. De skal mindst opnå 3 stjerner og priserne må ikke være over de anbefalede. Til gengæld bliver de belønnet med at måttebruge et logo i deres reklame.
  2. Brugerklub. En brugerklub, hvor man kan opnår yderligere rabatter.
  3. Testbrugere. Piger kan, hvis der ikke er anmeldelser nok, forespørge om en tester, som afprøver kvaliteten og giver en sober vurdering . Efter 4-6 vurderinger kan hun blive certificeret.

For det første så nævner du 3!! Tiltag, ikke to...

Og ja, det siger vist det hele :D

Jeg er ret sikker på at 0% af pigerne vil benytte sig af dine forslag, og at den eneste gevinst du får ud af at vifte med den "prisliste", er et spark ud af døren, og ikke på den venlige måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 2 timer siden:

Nej, prisen bestemmer køberen altid og afhænger af hvor mange værdier der er til rådighed på markedet. Det er derfor man har noget kaldet inflation. Det har man vidst siden romertiden, hvor man puttede mere fyldstof i mønterne.

Jeg kan godt læse det ikke er studenterhuen der trykker hos dig.
Men den forklaring du kommer med kunne ikke være mere forkert i denne her sammenhæng.

Hver pige er unik, og derfor må man betale den pris som pigen kræver.
Er du derimod kun ude efter et "slag fisse", så kan du altid vælge at besøge en billigere pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 26 minutter siden:

Jeg stiller mig gerne til rådighed og har da også tidligere lavet en sådan anmeldelse:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/44787-blind-date-med-adelie/#comment-363004

Femragende. Udfra din beskrivelse er det nemt at give karakter - hvilket jeg dog vil undgå.

Jeg er kommet lidt videre med ideen og har oprettet en ny tråd.

Det der forbløffer mig er hvormange der ukritisk forventer intimitet, nærvær, kemi (næsten kærlighed) i den halve-/hele-time de har købt samvær i. Man må virkelig aldrig have oplevet rigtig intimitet hvis man forventer det med nogen man køber tid hos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kan godt læse det ikke er studenterhuen der trykker hos dig.
Men den forklaring du kommer med kunne ikke være mere forkert i denne her sammenhæng.

Hver pige er unik, og derfor må man betale den pris som pigen kræver.
Er du derimod kun ude efter et "slag fisse", så kan du altid vælge at besøge en billigere pige.

Studenterhuen trykker  hos mig men blodomløbet er stadig helt IK.  Du kan finde litteratur om prissætning, hvis du formår det, og komme med et regulært indspark .

Hvis pigen kræver 10000 for 30 minutter. Skal man så betale det?

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
sesam skrev, for 12 timer siden:

Jeg kan lide klarhed, så prisen er altid aftalt i forvejen. Du vil blive forbløfftet over hvor hurtigt den kan presses ned i et fornuftigt leje.

Intimitet har jeg ikke med en prostitueret. Hendes opgave er at betjene mig og jeg forventer ikke anet.

Det her intet formål at du kommenterer mere. Jeg opfatter dig som en stakkel hvor en væsentlig del af din "sein" er at besøge prostitueret. Beklager, men sådan definerer og oplever jeg ikke mig selv. Vi er ikke på samme planet. (Og de prostituerede du besøger griner nok rigtigt højt over "intimiteten" til 1500 kr i timen)

Prisen er som regel altid aftalt i forvejen eftersom den står i mange annoncer.

Åhh du er en af de mænd der har betalt og så smider dig på ryggen og forventer stor indlvelse fra pigen istedetfor prøve at være lidt med så begge partner nyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 6 minutter siden:

Prisen er som regel altid aftalt i forvejen eftersom den står i mange annoncer.

Åhh du er en af de mænd der har betalt og så smider dig på ryggen og forventer stor indlvelse fra pigen istedetfor prøve at være lidt med så begge partner nyder det.

Jeg betaler dig for at servicere mig. Ligesom jeg betaler fysio for at massere mig eller taxi chaufføren for at køre mig. Gør det du får penge for.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
sesam skrev, for 2 timer siden:

Hvor er det morsomt. Du skriver om brugte dildoer, svedlugt og spermlugt. Jeg skriver ikke om det.

Besøgte jeg dig ville jeg forvente du er renlig. Jeg kan så regne ud at du har et problem med holde dig renlig ellers ville det være ganske naturligt og du ville slet ikke omtale det.

Vist en ganske kraftig grund til aldrig at besøge dig.

Der bliver skrevet om god hygiejne og forberedelse inden, under og efter et besøg.
Med det du skriver så er der ingen forberedelse af nogen som helst art og heller ikke et bad.

Du er godtnok noget af det mest ..... CENCUR, der findes 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
sesam skrev, for 2 timer siden:

Jeg operere med maksimalt 1 time.  Prisen er mellem 700 og 1050 kr. Selv den laveste pris er fremragende pris. Jeg tror pigerne ville tjene mere og give mere af den "kærlighed" og "intimitet" de sætter så højt ved at holde sig til mit prisforslag.

Jeg går med overvejelser om at "indføre" to tiltag.

  1. Certifikat. De prostituerede certificeres. De skal mindst opnå 3 stjerner og priserne må ikke være over de anbefalede. Til gengæld bliver de belønnet med at måttebruge et logo i deres reklame.
  2. Brugerklub. En brugerklub, hvor man kan opnår yderligere rabatter.
  3. Testbrugere. Piger kan, hvis der ikke er anmeldelser nok, forespørge om en tester, som afprøver kvaliteten og giver en sober vurdering . Efter 4-6 vurderinger kan hun blive certificeret.

Føler mig underholdt :-D

Du er dælme godtnok langt ude !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 1 time siden:

Studenterhuen trykker  hos mig men blodomløbet er stadig helt IK.  Du kan finde litteratur om prissætning, hvis du formår det, og komme med et regulært indspark .

Hvis pigen kræver 10000 for 30 minutter. Skal man så betale det?

Ja, hvis du absolut vil besøge den pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
sesam skrev, for 5 timer siden:

Hvor er det morsomt. Du skriver om brugte dildoer, svedlugt og spermlugt. Jeg skriver ikke om det.

Besøgte jeg dig ville jeg forvente du er renlig. Jeg kan så regne ud at du har et problem med holde dig renlig ellers ville det være ganske naturligt og du ville slet ikke omtale det.

Vist en ganske kraftig grund til aldrig at besøge dig.

Du læser som en i 2. Klase 

at du kun læser det du vil. Du var jo lige glad med hvad jeg bruger af forberedes tid før, og efter. Denne tid bruges som jeg skrev, til hvad der har med renlighed at gøre. Vær venlig ikke lave om på hvad jeg skriver. 

 

Redigeret af Kinky Jill

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sesam, på en måde giver dit skema en slags mening. Men kun hvis du betragter besøg hos en GP som en ren, kontant handel. Der tror jeg bare du rammer forbi de fleste herinde, i hvert fald mig. 

Lidt ligesom en koncert - det kan jo godt være, at Justin Bieber tager penge for, at du kan høre koncerten fra forreste række. Men han nyder alligevel samspillet med publikum, nyder at se gløden i dine øjne og høre dit bifald. Forstår du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 timer siden:

Måske vi Piger skulle prissætte ud fra en Gæst's evne til at nusse osv... Nu mere kærlig en gæst er jo billigere ville det så blive.

Mit gæt vil så være at Sesam ikke ville have råd til Dame besøg ;-)

 

Jeg tror du har fat i noget og mine stam kunder som jeg nyder besøg af ville jo næste få mig kastet i nakken. De priser i det skema? Jeg kender ingen dansk pige med de priser. Det jo helt ude i hampen. Og alle ydelser inkl. Jeg skal så meget have ekstra for græsk. Også selvom jeg elsker det. Hold helt ferie jeg er målløs og fatter ikke meningen med det? Vi piger bestemmer selv vores pris og så bestemmer i mænd jo om i vil betale prisen. 

Jeg ved ikke. Men jeg kan sagtens give en intimoplevelse til mange mænd på en dag. Og ved flere piger kan det. Skønne, dejlige, frække og super kloge piger fra ingen uddannelse til høje uddannelser. 

Kunne være fedt hvis vi piger kunne ses mere uden at blive uvenner eller tale grimt om hinanden. Vi er jo kollegaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 17 timer siden:

Inspireret af IP-man's opslag om en ny annonceside og sandsynlige brug af reviews, har jeg fundet frem til en tabel med anbefalede priser.

Prisanbefalingen er baseret på egne erfaringer med prisforhandling og diverse anmeldelser her på sitet. Jeg håber guiden kan bruges af nybegyndere, og også erfarne brugere, så de ikke betaler ovrepris. Jeg anbefaler at droppe den prostituerede hvis hendes priser er for divergerende i forhold til pristabellen.

Tabellen kan og bør justers, så jeg er åben for anbefalinger.

Der vil sandsynligvis komme en del støj fra sælgere af ydelser men gør som jeg; ignorer dem og undgå at besøge vedkommende.

Husk! Vi er kunderne. Det er os der har pengene!

1ste udgave

Kvalitets tallet 3-4-5 er baseret på reviews/anmeldelser

forslag2.png

* Jeg bemærker at der foreløbigt ingen kommentarer har været vedr min prissætning. Jeg formoder derfor at jeg har ramt plet og at ovenstående priser er et godt udgangspunkt for en forhandling.

Er da noget af det mest ubrugelige verktøj jeg har sett i lang tid enten så er din prisguide fulstendig uden realisme dine priser ligger jo 15-20 år tilbage i tiden vågn op og køb dig en ny kalender

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 17 timer siden:

Inspireret af IP-man's opslag om en ny annonceside og sandsynlige brug af reviews, har jeg fundet frem til en tabel med anbefalede priser.

Prisanbefalingen er baseret på egne erfaringer med prisforhandling og diverse anmeldelser her på sitet. Jeg håber guiden kan bruges af nybegyndere, og også erfarne brugere, så de ikke betaler ovrepris. Jeg anbefaler at droppe den prostituerede hvis hendes priser er for divergerende i forhold til pristabellen.

Tabellen kan og bør justers, så jeg er åben for anbefalinger.

Der vil sandsynligvis komme en del støj fra sælgere af ydelser men gør som jeg; ignorer dem og undgå at besøge vedkommende.

Husk! Vi er kunderne. Det er os der har pengene!

1ste udgave

Kvalitets tallet 3-4-5 er baseret på reviews/anmeldelser

forslag2.png

* Jeg bemærker at der foreløbigt ingen kommentarer har været vedr min prissætning. Jeg formoder derfor at jeg har ramt plet og at ovenstående priser er et godt udgangspunkt for en forhandling.

som jeg ser det så har du et prisnivå som for 15-20 år siden still dit ur og køb dig en opdateret kalender husk vi er i 2016 nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 timer siden:

Måske vi Piger skulle prissætte ud fra en Gæst's evne til at nusse osv... Nu mere kærlig en gæst er jo billigere ville det så blive.

Mit gæt vil så være at Sesam ikke ville have råd til Dame besøg ;-)

 

Skide god ide :-D

Citat

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 4 timer siden:

Jeg betaler dig for at servicere mig. Ligesom jeg betaler fysio for at massere mig eller taxi chaufføren for at køre mig. Gør det du får penge for.

 

Du behøver ikke komme hos mig.

flere ting gør du ikke skal besøge mig.

1, jeg elsker sex og vil lege og hygge med ham jeg har sex med! 

2, jeg elsker når det bliver intimt og "privat" hvilket du mener vi ikke kan.

3, jeg er jo alt for dyr. Virkeligt alt for dyr. Det edenligt vildt jeg stadig har kunder med alle de billigere piger som der er. 

4, jeg dropper kontakten når folk begynder at forhandle om prisen. Jeg giver lige rabat til de kunder jeg synes fortjener det. Men hallo, det jo min forretning det her. Overlever jo ikke på rabat. 

5, efter at have læst dine udtalelser forstiller jeg mig ikke at du har meget respekt over for kvinder.

osv... Men hey, måske du er et af de blokerede nr på samtlige pigers mobil.

Ps, en god oplevelse får du hvis du ønsker en god oplevelse. Gir du kvinden noget godt får du også noget godt. Ingen gider en kunde som beder om rabat og bagefter lægger sig på ryggen og siger. Jeg har købt 30 min. Jeg vil gerne suttes i 10 min, redes i 15 min og så suttes igen til en udløsning. Ej, måske nogen tvunget piger vil og nogen piger tænder jo på at være en billig luder. Men de er det jo heller ikke som erhverv men som sjov, rollespil eller tvang.

men pøj pøj.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 18 timer siden:

 

Det du skriver om er helt det samme som køb af en burgerhos MacDonalds. Du køber en vare. Det er meget trist hvis en prostitueret er din indgang til intimitet.

Hold dig til MacDonalds fremover. Det er åbenbart dit niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
sesam skrev, for 10 timer siden:

Jeg operere med maksimalt 1 time.  Prisen er mellem 700 og 1050 kr. Selv den laveste pris er fremragende pris. Jeg tror pigerne ville tjene mere og give mere af den "kærlighed" og "intimitet" de sætter så højt ved at holde sig til mit prisforslag.

Jeg går med overvejelser om at "indføre" to tiltag.

  1. Certifikat. De prostituerede certificeres. De skal mindst opnå 3 stjerner og priserne må ikke være over de anbefalede. Til gengæld bliver de belønnet med at måttebruge et logo i deres reklame.
  2. Brugerklub. En brugerklub, hvor man kan opnår yderligere rabatter.
  3. Testbrugere. Piger kan, hvis der ikke er anmeldelser nok, forespørge om en tester, som afprøver kvaliteten og giver en sober vurdering . Efter 4-6 vurderinger kan hun blive certificeret.

du er ikke rask knægt..

1000 kr for 1 timer det er prisen hos mig

så det er ikke noget nyt i og jeg har haft en del som gerne vil have en time med det hele (minus anal self)

men dig.. du får da ikke disse efter dine tråde du må være skudt i potten din pris liste er forældet for mange år siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arghmen se nu.. Jeg blev alligevel forarget nok til at kommenterer.. Hahaha..

Ligesom alle de andre i denne tråd vil jeg gerne påpege at dine priser er helt hen i vejret.. Og ellers er jeg en oplevelse ud over alle grænser for mine priser er over dobbelt så høje som dem du lister op.. Og det er det hos alle klinikpiger.. I hvertfald alle dem jeg kender og alle de steder jeg arbejder.. Man må altid gå over den fastsatte pris men aldrig under.. Så jeg kender da i hvertfald 4 steder du ikke kan være gæst.. Jeg vil sige at hvis man skal debatterer så er man nødt til at holde den på et sobert niveau hvilket jeg skal prøve at gøre selvom din komplette mangel på respekt er svær at ignorerer.. Jeg føler dog at en reaktion er præcis hvad du prøver at opnår med dine nedværdigende og respektløse kommentarer og fanden står i det om jeg vil give dig nogen som helst form for tilfredsstillelse.. 

Jeg har som Gp ALTID tænkt mig at sige nej tak til en gæst der ikke har råd til mig og derfor føler det nødvendigt at prøve at presse prisen.. Det er nemlig fuldstændig i min ret.. Og jeg vil 100 gange hellere have intet at lave end at sælge mig selv så billigt.. Det handler om ens selvrespekt og selvværd.. Og så er jeg faktisk ligeglad med hvor billigt du vælger at sælge din arbejdskraft.. Det er ikke ens betydende med at jeg skal sælge min arbejdskraft lige så billigt.. Så kan du jo udlede derfra hvad du vil omkring hvorvidt jeg føler jeg er mere værd end dig.. 

Jeg har ondt af de piger der åbenlyst har så dårligt selvværd at de gå med på dine priser.. Og samtidig føler jeg mig velsignet at jeg ved hvad jeg er værd og ikke slækker på det.. 

For at opsummerer: I'm calling your Bullshit.. 

 

Knus Jennifer (fordi jeg bare er så full of love selv til de meget små mennesker)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
sesam skrev, den 30/5/2016 at 23:20:

Det kan ikke "lyde" da jeg ikke taler men skriver.

Jeg er ikke vred på nogen overhovedet. Spar mig for ligegyldig lommepsykologi og kom med en rigtig mening med kød på. 

Check nudansk, ;-) http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=lyde&select=lyde,2

J tror bare, at Hr. @sesam r et kedeligt, trist og ensomt gemyt :-P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
1.b
OVERFØRT komme til udtryk mundtligt eller skriftligt
GRAMMATIK NOGET lyder
  
Megen kritik har lydt i forbindelse med dette møde, der var så store forventninger til Folketinget92
  
 
2.
Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, den 31/5/2016 at 16:14:

Jeg tror du har fat i noget og mine stam kunder som jeg nyder besøg af ville jo næste få mig kastet i nakken. De priser i det skema? Jeg kender ingen dansk pige med de priser. Det jo helt ude i hampen. Og alle ydelser inkl. Jeg skal så meget have ekstra for græsk. Også selvom jeg elsker det. Hold helt ferie jeg er målløs og fatter ikke meningen med det? Vi piger bestemmer selv vores pris og så bestemmer i mænd jo om i vil betale prisen. 

Jeg ved ikke. Men jeg kan sagtens give en intimoplevelse til mange mænd på en dag. Og ved flere piger kan det. Skønne, dejlige, frække og super kloge piger fra ingen uddannelse til høje uddannelser. 

Kunne være fedt hvis vi piger kunne ses mere uden at blive uvenner eller tale grimt om hinanden. Vi er jo kollegaer.

GAd godt at få dig kastet i nakken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
TrineMuz skrev, den 31/5/2016 at 16:14:

Jeg tror du har fat i noget og mine stam kunder som jeg nyder besøg af ville jo næste få mig kastet i nakken. De priser i det skema? Jeg kender ingen dansk pige med de priser. Det jo helt ude i hampen. Og alle ydelser inkl. Jeg skal så meget have ekstra for græsk. Også selvom jeg elsker det. Hold helt ferie jeg er målløs og fatter ikke meningen med det? Vi piger bestemmer selv vores pris og så bestemmer i mænd jo om i vil betale prisen. 

Jeg ved ikke. Men jeg kan sagtens give en intimoplevelse til mange mænd på en dag. Og ved flere piger kan det. Skønne, dejlige, frække og super kloge piger fra ingen uddannelse til høje uddannelser. 

Kunne være fedt hvis vi piger kunne ses mere uden at blive uvenner eller tale grimt om hinanden. Vi er jo kollegaer.

"Kunne være fedt hvis vi piger kunne ses mere uden at blive uvenner eller tale grimt om hinanden. Vi er jo kollegaer...".

Kunne ikke være mere enig, d r der da forhåbentlig heller ingen, som gør Trine (?;-)), men j synes de ord r unødvendige og fordrejer emnet over i en mere negativt retning.

Lad os lige vende tilbage t d rent faktiske emne, som den slemme, slemme Sesam , var så sød og rar at poste og gi os en go griner over! :-D 

Ej, helt ærligt, d da tydligt at "manden" ta'r pis, og han har scoret min fulde opmærksomhed (dog r j selvsagt uenig i foreslaget :-P).

!!! :-D !!!

Tak for en skøn griner @sesam og rigtig go weekend t hele Danmarks befolkning ;-) 

K Ida.

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, den 31/5/2016 at 16:14:

Jeg tror du har fat i noget og mine stam kunder som jeg nyder besøg af ville jo næste få mig kastet i nakken. De priser i det skema? Jeg kender ingen dansk pige med de priser. Det jo helt ude i hampen. Og alle ydelser inkl. Jeg skal så meget have ekstra for græsk. Også selvom jeg elsker det. Hold helt ferie jeg er målløs og fatter ikke meningen med det? Vi piger bestemmer selv vores pris og så bestemmer i mænd jo om i vil betale prisen. 

Jeg ved ikke. Men jeg kan sagtens give en intimoplevelse til mange mænd på en dag. Og ved flere piger kan det. Skønne, dejlige, frække og super kloge piger fra ingen uddannelse til høje uddannelser. 

Kunne være fedt hvis vi piger kunne ses mere uden at blive uvenner eller tale grimt om hinanden. Vi er jo kollegaer.

Du siger bare til smukke så ser vi om det kan passe ind :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...