Hop til indhold
sesam

Hvad koster det? En prisguide

Recommended Posts

Guest Maii Love

Der er en loppe til hver hund - og du er lige blevet bandlyst hos mig med dine udtalelser.

Hav en pissegod dag med dine regneark :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hexxx skrev, for 7 timer siden:

Endelig er jeg en - i dine øjne - ikke normal mand, der har forelsket mig i en skøn kvinde, der lever af at glæde mange mænd. Når vi er sammen tæller kun nuet, hvor vi er sammen. Og jo, hun er også forelsket i mig, men det er måske svært for dig at tro på. Vi opfører os som teenagere og mødes i det skjulte,

Det bliver ikke for altid. Det vil hendes mand nok ikke synes om :)

Jeg besøger mennesker - ikke ting, der kan sammenlignes med varer. Opfatter hun sig selv som en vare kommer jeg ikke igen. 

Det er ligefør man falder nede af stolen af grin. Hvor er det dog trist at ens "adgang" til intimitet, forelskelse og kærtegn afhænger af at man betaler Flise Lise for at lade som om . Sikke da en naiv tilgang til en der sutter på Bennys, Brians, Børges og Bents samme dag. Nyd du bare den mund der sutter på Bennys, Brians, Børges og Bents og tænk du bare på hvor meget glæde de slubrende læber har givet, for blot nogle få håndører.

 

Kinky Jill skrev, for 7 timer siden:

Når jeg har fx en gæst i en halv time BDSM får han den halve time plus snak om mit SM legetøj før vi hygger os. Derved er det 45 minutter nu, så kommer der vask og en snak bagefter. Å så har gæsten været her i en time nu. Så er der min tid med forbederelserne før min gæst ankommer. Så er der mit bad, oprydning og rengøring af legetøj bagefter gæsten er gået, ups 2 timer bruger jeg samlet på en gæst, med betaling for den halve time. Så er vores time løn pludselig ikke så høj længere.

Jeg køber en service og er ligeglad hvor meget tid der går før du sætter taxametret i gang. Det er din sag. Du er åbenbart en dårlig erhvervsdrivende og det er dit valg.

 

Trinetease skrev, for 27 minutter siden:

Måske vi Piger skulle prissætte ud fra en Gæst's evne til at nusse osv... Nu mere kærlig en gæst er jo billigere ville det så blive.

Mit gæt vil så være at Sesam ikke ville have råd til Dame besøg ;-)

 

Det er en interessant ide.  Det bør du indføre hvis det er godt for dig og dine gæster.

.. og vi ser igen hvor vigtig pengene er. Sesam kan bare samle flasker og få råd til dig. Du er jo ikke den den dyreste knallert på havnen men alligevel har du tilsyneladende råd til botox i læberne. (bedømt ud fra fotos)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 28 minutter siden:

Der er en loppe til hver hund - og du er lige blevet bandlyst hos mig med dine udtalelser.

Hav en pissegod dag med dine regneark :D 

Bandlysning kræver en henvendelse. Jeg har aldrig henvendt mig til dig - du tænder slet slet ikke mig.

Men den underlige uargumentativ modstand siger bare at jeg har fat i den lange ende. Jeg har fået et par henvendelser fra sites der gerne vil have prislisten som en slags guide til købere.

Jeg udvikler lidt på den med input fra brugere og skal nok gøre den tilgængelig bredere. Prislisten? Er det et godt navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 33 minutter siden:

Der er kun EN PRIS og det er den som pigen bestemmer.

Nej, prisen bestemmer køberen altid og afhænger af hvor mange værdier der er til rådighed på markedet. Det er derfor man har noget kaldet inflation. Det har man vidst siden romertiden, hvor man puttede mere fyldstof i mønterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
sesam skrev, for 1 minut siden:

Bandlysning kræver en henvendelse. Jeg har aldrig henvendt mig til dig - du tænder slet slet ikke mig.

Men den underlige uargumentativ modstand siger bare at jeg har fat i den lange ende. Jeg har fået et par henvendelser fra sites der gerne vil have prislisten som en slags guide til købere.

Jeg udvikler lidt på den med input fra brugere og skal nok gøre den tilgængelig bredere. Prislisten? Er det et godt navn?

Jeg kan godt forstå du ikke tror på intimitet og kemi mellem dig og en glædespige - dit sind er simpelthen så forfærdeligt og forkvaklet at det ikke muligt :) 

Jeg skal ærligt sige at jeg tror ikke på du har modtaget nogen henvendelser om din latterlige prisliste.

Og åbn øjnene, mester: du er den eneste her der synes det er den nye dybe tallerken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 19 minutter siden:

Jeg kan godt forstå du ikke tror på intimitet og kemi mellem dig og en glædespige - dit sind er simpelthen så forfærdeligt og forkvaklet at det ikke muligt :) 

Jeg skal ærligt sige at jeg tror ikke på du har modtaget nogen henvendelser om din latterlige prisliste.

Og åbn øjnene, mester: du er den eneste her der synes det er den nye dybe tallerken.

Forkvaklet fordi jeg ikke tror på intimitet mellem en kunde og en købedame? Ja en man køber til at lade som om, og som sutter den af på alle for en skilling.

Det er faktisk imponerende at det er lykkedes jer at overbevise nogle stakler om at det næsten er ægte kærlighed, selvom i er falske hele vejen igennem.

Henvendelser er kommet. Søg du bare på sexpriser eller sexprisliste på google om et par uger,  :) så skal du se.

----

Jeg har forresten lavet prislisten i en meget diskret og mere visitkort-venlig udgave. Udskriv den gernemen det er blot en kladde. Jeg skal nok lave en PDF udgave så det bliver endnu nemmere - selvfølgelig sort skrift på hvad baggrund.

Bruger du listen hos din lokale prostitueret så skriv gerne hvor meget du kan få prisen ned. Kommer du under listens anbefalinger så skal vi overveje at justere priserne. Husk det inspirerer os andre med succes.

 

forslag_visitkort.png

Edit. Fik en rigtig god ide da jeg postede visitkortudgaven. Når vi har reviews af pigerne kan er det nu nemt udfra karakteren (1-5 stjerner) at give en prisanbefaling. Hvis der er stemning for en dynamisk udgave kan man lave f.eks. en FliseLise udgave. Man vælger ydelse eller tid  udfra listen og slipper for at tænke på kvalitetstal.

Se, det er det man kalder borgerservice.

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
sesam skrev, for 43 minutter siden:

Jeg køber en service og er ligeglad hvor meget tid der går før du sætter taxametret i gang. Det er din sag. Du er åbenbart en dårlig erhvervsdrivende og det er dit valg.

der er noget der hedder kunde service, god hygiejne. Min før, under og efter tid er ved gud vigtigt for både mig og mine gæster. 

Jeg ser ud af dette, må du synes det er okay der ligger en indsmurt brugt dildo på natbord og pigen lugter af sved, og spreme. Føj hvor er du bare både klam og utiltalende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Mit gæt vil så være at Sesam ikke ville have råd til Dame besøg ;-)

Nej, det er lidt mærkeligt at dem, der gerne ser priserne sat ned - netop er dem, der er årsagen til at de ikke bliver det ;)

For mig at se er der kun en vej frem til at få priserne hos glædespigerne sat ned: det er ved at behandle dem med respekt og diskretion - kun på den måde vil der blive flere piger, der vil kaste sig ud i at være glædespiger og på længere sigt trykke priserne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
sesam skrev, for 54 minutter siden:

forslag_visitkort.png

det er utroligt at du har sådan et syn på en eller flere gp og at du tror at pigerne tage den list til sig

ja det tror jeg så ikke lige at de gør og der er mange gp som ikke er dyre og mig jeg har lavet en prise liste som jeg ved at flere kan være med til og ja der har været en del som har prøvet at forhandle og der stopper kontakten da det er billigt nok..

og sådan en som dig man kan ikke sætte ord på hvad for en type som dig er.. du er ikke ret meget værd i den virkelig verden og ikke nok med det..

nu er det jo sådan at mange ser dine tråde og at du ikke vil betale prisen

og nu kan du være sikker på at du bliver afvist af mange

Redigeret af gppigen97
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 25 minutter siden:

der er noget der hedder kunde service, god hygiejne. Min før, under og efter tid er ved gud vigtigt for både mig og mine gæster. 

Jeg ser ud af dette, må du synes det er okay der ligger en indsmurt brugt dildo på natbord og pigen lugter af sved, og spreme. Føj hvor er du bare både klam og utiltalende. 

 

Hvor er det morsomt. Du skriver om brugte dildoer, svedlugt og spermlugt. Jeg skriver ikke om det.

Besøgte jeg dig ville jeg forvente du er renlig. Jeg kan så regne ud at du har et problem med holde dig renlig ellers ville det være ganske naturligt og du ville slet ikke omtale det.

Vist en ganske kraftig grund til aldrig at besøge dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 2 minutter siden:

det er utroligt at du har sådan et syn på en eller flere gp og at du tror at pigerne tage den list til sig

ja det tror jeg så ikke lige at de gør og der er mange gp som ikke er dyre og mig jeg har lavet en prise liste som jeg ved at flere kan være med til og ja der har været en del som har prøvet at forhandle og der stopper kontakten da det er billigt nok..

og sådan en som hvis du ikke kan klare priserne ja så smut du hellere videre til tyskland eller andre steder i verdenen

Jeg lister bare nogle priser. Du kan intet udregne om mit syn på prostituerede. (Tror egentlig ikke du kan regne på meget)

Jeg behøver ikke smutte til Tyskland. Jeg kan få de priser jeg vil ha. Pointen er at jeg fortæller hvad en god kvalitetspige g¨r til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
sesam skrev, Lige nu:

 Pointen er at jeg fortæller hvad en god kvalitetspige g¨r til.

det du udviser her med din så kaldte liste er nemlig at du slet ikke vil betale det koster.

men igen

du viser hvordan du er og hvad for en type du er

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 3 minutter siden:

Pointen er at jeg fortæller hvad en god kvalitetspige g¨r til.

Vi glæder os da til læse dine anmeldelser - så længe, du ikke har lavet en eneste reel anmeldelse, må vi anse de priser, du påstår du vha. en telefonopringning kan opnå hos danske piger, for ren fantasi :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 4 minutter siden:

det du udviser her med din så kaldte liste er nemlig at du slet ikke vil betale det koster.

men igen

du viser hvordan du er og hvad for en type du er

 

Du støjer bare. Det viser blot hviken priser jeg synes er rimelige.

Du behøver slet ikke deltage i tråden - det er helt frivilligt at have en mening :)  Ærlig talt så magter du ivst ikke deltage i en debat.

Hvis du er irriteret så kan jeg klart fortælle dig at du bliver endnu mere irriteret. Der er nemlig mere på vej i samme dur. Vi forbrugere må holde sammen og få priserne ned i et rimeligt niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Vi glæder os da til læse dine anmeldelser - så længe, du ikke har lavet en eneste reel anmeldelse, må vi anse de priser, du påstår du vha. en telefonopringning kan opnå hos danske piger, for ren fantasi :P

Jeg elsker formodninger :) .  Jeg har på fornemmelsen at du ved at priserne er gode nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97

der er vist ingen forbrugere her på denne tråd der er enig med dig.. men så er det vist nok de gp hellere afviser folk hvis de begynder ligesom dig og nej tror ikke at de mister penge på det.. sååå

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 2 minutter siden:

der er vist ingen forbrugere her på denne tråd der er enig med dig.. men så er det vist nok de gp hellere afviser folk hvis de begynder ligesom dig og nej tror ikke at de mister penge på det.. sååå

 

Så er alt jo bare fjong

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Vi glæder os da til læse dine anmeldelser - så længe, du ikke har lavet en eneste reel anmeldelse, må vi anse de priser, du påstår du vha. en telefonopringning kan opnå hos danske piger, for ren fantasi :P

hans profil er først oprettet i fredags

så jeg er ikke sikker på at hans motiver er real nok da det lyder til at han er ude på noget som kommer til at koste dyrt for os gp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
gerog skrev, for 2 timer siden:

Der er kun EN PRIS og det er den som pigen bestemmer.

ja det er rigtig nok

 

sesam skrev, for 1 time siden:

Nej, prisen bestemmer køberen altid og afhænger af hvor mange værdier der er til rådighed på markedet. Det er derfor man har noget kaldet inflation. Det har man vidst siden romertiden, hvor man puttede mere fyldstof i mønterne.

og nej det passer så ikke.. for hvis du som køber eller handlende kommer ind i en butik vil du så også begynde at forhandle om rugbrød og mælk og de daglig vare du skal bruge eller hvad

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har på fornemmelsen at du ved at priserne er gode nok.

Ja, hos enkelte udenlandske piger i Københavnsområdet, hvor de ekspederer kunderne på samlebånd - da kører jeg hellere til Tyskland og fornøjer mig en hel dag med op til 10 søde og slanke piger for kun kr. 750,-  incl. mad og drikke - men + rejseomkostninger.

Desværre har politikerne jo finanseret Storebæltbroen på en så tåbelig måde og til hindring for samfundsudviklingen i Danmark, at vi kommer til at betale den mindst 3 - 4 gange - jeg sparer f.eks. over kr. 400,- ved at køre til Hamburg fremfor København - afstanden er ca. den samme, men den ydre betalingsring i form af Storebæltsbroen, gør det økonomisk urentabelt.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, Lige nu:

Med mindre du arrangerer samkørsel eller bliver i 3-4 dage og gør en ferie ud af det. Av av av det giver sex med 30-40 kvinder.... Godt være det er i overkanten ved eftertanke :roll:

Nej, jeg har da været oppe på 27 i løbet af 3 - 4 dage - kun økonomien begrænsede mine udfoldelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Ja, hos enkelte udenlandske piger i Københavnsområdet, hvor de ekspederer kunderne på samlebånd - da kører jeg hellere til Tyskland og fornøjer mig en hel dag med op til 10 søde og slanke piger for kun kr. 750,-  incl. mad og drikke - men + rejseomkostninger.

Desværre har politikerne jo finanseret Storebæltbroen på en så tåbelig måde og til hindring for samfundsudviklingen i Danmark, at vi kommer til at betale den mindst 3 - 4 gange - jeg sparer f.eks. over kr. 400,- ved at køre til Hamburg fremfor København - afstanden er ca. den samme, men den ydre betalingsring i form af Storebæltsbroen, gør det økonomisk urentabelt.

Jeg operere med maksimalt 1 time.  Prisen er mellem 700 og 1050 kr. Selv den laveste pris er fremragende pris. Jeg tror pigerne ville tjene mere og give mere af den "kærlighed" og "intimitet" de sætter så højt ved at holde sig til mit prisforslag.

Jeg går med overvejelser om at "indføre" to tiltag.

  1. Certifikat. De prostituerede certificeres. De skal mindst opnå 3 stjerner og priserne må ikke være over de anbefalede. Til gengæld bliver de belønnet med at måttebruge et logo i deres reklame.
  2. Brugerklub. En brugerklub, hvor man kan opnår yderligere rabatter.
  3. Testbrugere. Piger kan, hvis der ikke er anmeldelser nok, forespørge om en tester, som afprøver kvaliteten og giver en sober vurdering . Efter 4-6 vurderinger kan hun blive certificeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 5 minutter siden:

Testbrugere. Piger kan, hvis der ikke er anmeldelser nok, forespørge om en tester, som afprøver kvaliteten og giver en sober vurdering . Efter 4-6 vurderinger kan hun blive certificeret.

Jeg stiller mig gerne til rådighed og har da også tidligere lavet en sådan anmeldelse:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/44787-blind-date-med-adelie/#comment-363004

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke bruge alt dit krudt på at finde dig et job så du kan få råd til at betale den fulde pris. Med alt den tid du sidder her kan du umulig være lønslave eller selvstændig . Mit billede af dig er en rigtig ubehagelig træls mandsbarn der ikke kan score IRL . Så skal dine drifter indløses uden ved egen hjælp af din højre hånd er du tvunget ud i købesex men i og med du er på forsørgelse fra det offentlige så er pungen flad så her kan jeg godt se det logiske i din pris plan , men hvis andre kan skrabe det fulde beløb sammen kan du vel også.

Måske jeg skyder lige så lang forbi som dig men tror nu ikke jeg er helt forkert på den.

Du virker alså langtfra helt frisk måske du skulle arbejde på det.

Du kender sikkert ordsproget...Heller dårlig opmærksomhed en ingen overhovedet .

Over and out

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...