Hop til indhold
Guest Duque_87

Udbud og kvaliteten af glædespiger

Recommended Posts

jp skrev, for 10 minutter siden:

Tusind tak og igen, der er bare ikke noget værre end når pengene styre alt, dit hele liv nej !!! du skal sige fra og stop, din selv respekt kan ikke

gøres op i ussel mammon, hvis vi kan se os selv i spejlet om morgenen så har den guld i mund

Vil du lige forklare det på dansk ? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden:

Med alt den tid du bruger på at sidde og regne dig frem til priser der passer i dit hovede er der heldigvis mindre tid til at chikanere div GP så forsæt du bare med at regne i alt tid og evighed. Klaphat

Det har ikke taget ret mange minutter at regne  mig frem til priser.

jeg chikanerer ikke nogen som helst. Hvis du har eksempler så frem med dem?

Du kan ikke lide det og det har jeg det fint med. Det er et værktøj vi som købere kan bruge til at finde den korrekte pris.

Det er et simpelt værktøj og personligt vil jeg bruge det. 

forslag.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver, jeg er inde for et fag hvor jeg bruger 80 % af min tid til forberedelse (det skal man jo elske ellers har jeg har jeg fundet en forkert hylde)

Så kommer gæsten !! og en ud af alle ! brokker sig !! Så smider jeg ham ud !! han skal ikke ødelægge min dag ! og der betyder penge ingenting

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 10 timer siden:

jeg tror ikke at han er klar over at nogen herinde er ved at gennemskue hvem han er..

for den stil han køre pt er meget lig en anden som sikkert er blevet enten bannet eller også en måneds tænke pause.. men ved det ikke. men det ligner samme stil..

men som jeg skrev i tråden længere oppe.. når han begynder at forhandle om prisen jo mere kendt bliver han bland gp da de jo også læser med her i trådene og så ved de at når en begynder at forhandle ja så er det yt og sikkert også andre følger trop at de afviser ham

Dem der ikke vil betale hvad jeg tager for noget frækt afsluttes promte. Ingen andre end jeg selv bestemmer mine priser. Bruger ikke krudt på det, det er jeg sgu blevet for gammel til;)

Han er gennemskuet for længst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 10 timer siden:

Det har ikke taget ret mange minutter at regne  mig frem til priser.

jeg chikanerer ikke nogen som helst. Hvis du har eksempler så frem med dem?

Du kan ikke lide det og det har jeg det fint med. Det er et værktøj vi som købere kan bruge til at finde den korrekte pris.

Det er et simpelt værktøj og personligt vil jeg bruge det. 

forslag.png

Ja ja det skal helt sikkert nok give dig et væld af oplevelser med en masser af danske piger ( ironi) i tilfældet af at du ikke forstår og du skal have det forklaret som en 4årig. End off story .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden:

Ja ja det skal helt sikkert nok give dig et væld af oplevelser med en masser af danske piger ( ironi) i tilfældet af at du ikke forstår og du skal have det forklaret som en 4årig. End off story .

Det er på grundlag af erfaringer listen er oprettet. Oplevelser med damer som dig køber jeg mig til. Det er faktisk så simpelt som at ringe til et telfonnummer og sige. "Jeg vil gerne have en sutter at et kvarters varihjed"-  Svaret vil være : "Javel, Det bliver 500 kr. Kom kl XX på XX".  - "OK" .

Det er ikke sværere end det. Opvelse? Jeg får en udløsning i munden på en tilfældig købedame. Intimitet. Nej.

Denne tråd er forresten lukket... vi er gået videre til en anden tråd. Led efter den.

PS. Da du er en 4 stjerner ud af 5 (med god vilje) så skal du justere dine priser. Bemærk at du f.eks. tager 150 mere end tariffen for Megafransk med slug. Vi skal have ordentlige priser!

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
sesam skrev, for 26 minutter siden:

Det er på grundlag af erfaringer listen er oprettet. Oplevelser med damer som dig køber jeg mig til. Det er faktisk så simpelt som at ringe til et telfonnummer og sige. "Jeg vil gerne have en sutter at et kvarters varihjed"-  Svaret vil være : "Javel, Det bliver 500 kr. Kom kl XX på XX".  - "OK" .

Det er ikke sværere end det. Opvelse? Jeg får en udløsning i munden på en tilfældig købedame. Intimitet. Nej.

Denne tråd er forresten lukket... vi er gået videre til en anden tråd. Led efter den.

PS. Da du er en 4 stjerner ud af 5 (med god vilje) så skal du justere dine priser. Bemærk at du f.eks. tager 150 mere end tariffen for Megafransk med slug. Vi skal have ordentlige priser!

det er utrolig at du bliver ved..

kan du da ikke se at du sørger for at blive kendt som en som ikke vil betale det som det koster..

men hvad pokker.. det er jo dig der sikkert bliver afvist med tiden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, 1 time siden:

Det er på grundlag af erfaringer listen er oprettet. Oplevelser med damer som dig køber jeg mig til. Det er faktisk så simpelt som at ringe til et telfonnummer og sige. "Jeg vil gerne have en sutter at et kvarters varihjed"-  Svaret vil være : "Javel, Det bliver 500 kr. Kom kl XX på XX".  - "OK" .

Det er ikke sværere end det. Opvelse? Jeg får en udløsning i munden på en tilfældig købedame. Intimitet. Nej.

Denne tråd er forresten lukket... vi er gået videre til en anden tråd. Led efter den.

PS. Da du er en 4 stjerner ud af 5 (med god vilje) så skal du justere dine priser. Bemærk at du f.eks. tager 150 mere end tariffen for Megafransk med slug. Vi skal have ordentlige priser!

Det rager mig en pind hvad du mener jeg skal og ikke skal. Du kommer alligevel aldrig til at bedømme mit blow uden at betale fuld pris så vi mødes sikkert aldrig og fred være med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
gppigen97 skrev, for 15 timer siden:

@Cagetheelephant

ja og derfor kan jeg så ikke forstå hvorfor at man skal være så nedlagende og ikke betale den pris som vi sætter.. den går ikke her hos mig hvis en vil ha et blow til 200 kr så får han også kun den lige ind munden i 2 min og så er det slut ;)

 

Hvis han så kommer med det samme så har han jo opnået det han vil ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Det kan den ondelynme ogå blive for billigt !

300 kr for sex ??

Hvis det er mit budget, så tager jeg da i Swingerklub, der får man meget let et blowjob (af en kvinde).

Jeg er overbevist om, at  der er en enorm stor risiko for,  at de GP'er der tilbyder så billig sex er handlende eller på anden måde i nød,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde da helt glemt, at også denne tråd indeholder det hylemorsomme listepris fjolleri 

Del dette indlæg


Link til indlæg

synes udbudet af Danske piger er ok godt men økonomien styrer så bliver en fast om måneden  og med lidt hell så prøves noget nydt også

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min verden er det helt forkert at presse/forhandle om prisen. GP'en fortæller hvad ydelsen koster, er man ikke enig, må man gå, eller bruge hånden. Det andet er totalt respektløst overfor GP'en - det er heller ikke din opgave som kunde, at fortælle hvad prisen er eller bør være, da du absolut intet ved om de udgifter hun måtte have, og du ved heller ikke om der bliver betalt skat eller ej...og det sidste er for så vidt heller ikke noget, der kommer dig ved, medmindre du arbejder hos SKAT. Så vis nu pigerne den respekt de fortjener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, den 30/5/2016 at 22:24:

 

forslag.png

Det skema er muligvis noget af det mindst erotisk stimulerende, jeg nogensinde har læst ;-) 

 

Når det så er sagt, så er det vel ikke nødvendigvis suspekt eller nedladende som sådan at forhandle om prisen. Det gør folk som regel også i hushandler, bilhandler, på ferien i Sydeuropa og måske hvis de skal have lavet noget på deres hus/ejerlejlighed. Uden sammenligning med sex ved en GP i øvrigt. 

Pointen er, at jeg ikke finder det suspekt at forhandle om en pris som sådan. Der skal dog selvfølgelig være et vist spillerum for forhandling - der er nok ikke meget at give ad ved en enkeltstående ydelse til 5-700 kr ved en GP, mens man godt kan aftale en pris for f.eks. 1 eller 2 timer. Som med alt andet her i livet: Fingerspitzgefühl...

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Men at handle om prisen på adgangen til et andet menneskes krop er altså slet ikke at sammenligne med en hushandel. Jeg personligt bliver lidt øv indeni når det en sjælden gang sker. Uanset hvor mange gæster jeg har haft i min tid i branchen, så investere jeg stadig en intim personlig del af Mig selv i 'handlen'. Det er ikke at sammeligne med en hushandel eller et alm job. Jeg tager aldrig ekstra for noget. Jeg har de priser jeg har, og jeg har ovenikøbet sat dem ned efter at jeg ikke længere er tilknyttet klinikker med faste priser. 

Det er vanvittigt grænseoverskridende for mig når en mand vil prutte om prisen på Mig. Jeg kan blive decideret ked af det. Der er jo rigtigt mange piger, med endnu flere forskellige priser. 

At prutte om prisen sender et meget stærkt signal om at 'jeg vil gerne knalde dig, men jeg finder dig ikke din pris værd'...  

Og Nej jeg prutter ALDRIG med min thai massør om hendes pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror alle selvstændige oplever at folk vil prutte om prisen jeg oplever det ofte men tja jeg tager det ikke så tungt det er bare betal prisen eller find et andet tilbud og ja har hørt 475475 dumme undskyldninger bla bla det er meget billigere hos bla bla hvad fanden ringer du så for har ingen penge bla bla folk har ikke mange hæmninger men man lærer at blive hårdhudet og jeg kan kende en " prutter" på 10 km afstand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...