Hop til indhold
Guest Duque_87

Udbud og kvaliteten af glædespiger

Recommended Posts

Guest Duque_87

Hej Alle

er jeg den eneste herinde der synes at kvaliteten og udbud af glædespiger er faldet her de sidste par år? For blot 3 år siden, var der virkelig mange jeg ville besøge eller besøgte. Men det er godt nok faldet meget fra den gang til nu. 

Der er mange fra udlandet, og der er mange hvor man er i tvivl om det er hende på billedet. 

Jeg kom før meget i Kolding, Horsens, Odense og Aarhus.

Nogle af dem jeg husker bedst er nok Sandra Sommer, Miss Janni og Danske Silvia.

Det var alt fra mig...

 

god dag alle ;-)

Redigeret af Duque_87

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror at du har ret, og jeg tror at der er et sundhedstegn i Danmark, det skyldes nok den faldende arbejdsløshed.

Det er lykkedes for de piger som ikke - virkelig elsker jobbet som GP, at finde anden vej at klare dagen og vejen

Og alle piger (som mænd) bliver ældre - så nogen forlader, og nye kommer måske ikke ind

Samtidig er priserne så meget højere i Danmark, at det tiltrækker rigtig mange "sæson-arbejdere" fra hele verden, som har presset priserne ned, visse steder til det næsten urimelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er både Miss Janni og Sandra Sommer ikke stadig aktive? 

Og jeg synes ikke udbuddet er blevet dårligere - tværtimod. Synes Privat diskret konceptet har øget udbuddet - i hvert fald i det sønderjyske, hvor man nu igen kan "købe" dansk. Nu er problemet så bare min økonomi, som desværre ikke tillader mange besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udbudet af nye glædespiger kan også være påvirket af sugardating. Synes ikke der kommer mange nye piger til længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Duque_87

Så er jeg ikke den eneste der synes det...

Jeg kigger jævnligt på diverse sider om der skulle være noget interessant. Men bliver skuffet hver gang... Nogen der har gode råd og tips. Gerne i Jylland :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Sisse skrev, for 5 timer siden:

Sandra sommer er da aktiv stadigvæk. Hun træffes bare ikke i Horsens længere.... skal nok hilse hende næste gang jeg ses med hende.. 

Ved samme lejlighed, kan du så ikke sende hende syd på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duque_87 skrev, den ‎22‎-‎05‎-‎2016 at 17:29:

Hej Alle

er jeg den eneste herinde der synes at kvaliteten og udbud af glædespiger er faldet her de sidste par år? For blot 3 år siden, var der virkelig mange jeg ville besøge eller besøgte. Men det er godt nok faldet meget fra den gang til nu. 

Der er mange fra udlandet, og der er mange hvor man er i tvivl om det er hende på billedet. 

Jeg kom før meget i Kolding, Horsens, Odense og Aarhus.

Nogle af dem jeg husker bedst er nok Sandra Sommer, Miss Janni og Danske Silvia.

Det var alt fra mig...

 

god dag alle ;-)

Sandra Sommer Link http://www.sexpiger.dk/2382

Miss Janni Link  http://www.missjanni.dk/index.html

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt rygter om at markedsprisen for et blowjob med det hele er

- faldet til 300 kr i Kbh

- 500 kr i Jylland

Nogen der kan bekræfte /afkræfte?

Selv kan jeg få kvalitets blow (med og uden) for 250-300 kr i 3 forskellige steder i Østjylland (danske piger). Det er ikke udbudsprisen men den pris jeg har "forhandlet" mig til.

Kvaliteten er i top.

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 22 minutter siden:

Har hørt rygter om at markedsprisen for et blowjob med det hele er

- faldet til 300 kr i Kbh

- 500 kr i Jylland

Nogen der kan bekræfte /afkræfte?

Selv kan jeg få kvalitets blow (med og uden) for 250-300 kr i 3 forskellige steder i Østjylland (danske piger). Det er ikke udbudsprisen men den pris jeg har "forhandlet" mig til.

Kvaliteten er i top.

Hvad har det med det oprindelige opslag at gøre?

du kan jo starte din egen tråd om dit emne som jeg tror kunne sætte lidt gang i den.

og fatter så ikke at pigerne er sååååå desperate for at tjene en skilling  at de giver efter for en nærigrøv som dig der prutter om prisen.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 15 minutter siden:

Hvad har det med det oprindelige opslag at gøre?

du kan jo starte din egen tråd om dit emne som jeg tror kunne sætte lidt gang i den.

og fatter så ikke at pigerne er sååååå desperate for at tjene en skilling  at de giver efter for en nærigrøv som dig der prutter om prisen. 

Tråden drejer sig om kvalitet og mit indlæg er drejer sig om det samme. Nemlig at man kan få rigtig god kvalitet til billige penge.

Mht din kritik:

Kapitalismen fungerer på baggrund af udbud og eftersprøgsel og jeg forhandler mig frem til en god pris. Jeg er tilfreds med prisen. Jeg er tilfreds med kvaliteten. Pigerne er tilfredse med min pris da vi har haft aftalen kørende i ca 6 måneder. En win win situation.

Jeg oplyser blot kunder om hvad markedsprisen er - og den er lige under de 300 kr. Ca det halve af hvad du forlanger. Hvis behovene er blot til blowjobs så er det det halve af hvad du tibyder med samme kvalitet. Længe leve kapitalisen, eller hvad synes du?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
sesam skrev, for 10 minutter siden:

Kapitalismen fungerer på baggrund af udbud og eftersprøgsel

Det kommer da så sandelig an på hvor i verden du befinder dig, hvor velreguleret og demokratisk landet er.

Russisk kapitalisme (kannibalisme) og Amerikansk, er ganske forskellige, men har dog det tilfælles, at uhyggeligt få, ejer uhyggeligt meget. Piv uhyggeligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 20 minutter siden:

Tråden drejer sig om kvalitet og mit indlæg er drejer sig om det samme. Nemlig at man kan få rigtig god kvalitet til billige penge.

Mht din kritik:

Kapitalismen fungerer på baggrund af udbud og eftersprøgsel og jeg forhandler mig frem til en god pris. Jeg er tilfreds med prisen. Jeg er tilfreds med kvaliteten. Pigerne er tilfredse med min pris da vi har haft aftalen kørende i ca 6 måneder. En win win situation.

Jeg oplyser blot kunder om hvad markedsprisen er - og den er lige under de 300 kr. Ca det halve af hvad du forlanger. Hvis behovene er blot til blowjobs så er det det halve af hvad du tibyder med samme kvalitet. Længe leve kapitalisen, eller hvad synes du?

 

Hvornår og hvor har du mødt mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 8 minutter siden:

Det kommer da så sandelig an på hvor i verden du befinder dig, hvor velreguleret og demokratisk landet er.

Russisk kapitalisme (kannibalisme) og Amerikansk, er ganske forskellige, men har dog det tilfælles, at uhyggeligt få, ejer uhyggeligt meget. Piv uhyggeligt!

Hvis man ikke har været på stedet og kan fornemme hvordan et samfund fungerer, så aner man intet om det.  Dansk perspektiv duer  ikke når man er andre steder. Det omvendte er også tilfældet.

Men tilbage til emnet. ikke? Det er  udelukkende i forbindelse med prositution jeg omtalte kapitalismen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 7 minutter siden:

Hvornår og hvor har du mødt mig?

Hvorfor er det interessant? Jeg omtaler slet ikke min personlige erfaring med dig.

Jeg forholder mig kun til de priser du annoncerer med og med den omtale du får herind.  Ifølge det er du en god oplevelse (4 af 5 stjerner kan jeg sjusse mig til andre oplever dig som) og til en rimelig pris. Jeg kender så nogle der mindst har samme kvalitet - min vurdering - og til en noget bedre pris. 

Nu er det ikke meningen at det skal handle om dig. Slet ikke!

Det er kun om kvalitet eller mangle på samme og et lille indspark fra mig vedr priser. Ikke andet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
sesam skrev, for 2 minutter siden:

Hvis man ikke har været på stedet og kan fornemme hvordan et samfund fungerer, så aner man intet om det.  Dansk perspektiv duer  ikke når man er andre steder. Det omvendte er også tilfældet.

Men tilbage til emnet. ikke? Det er  udelukkende i forbindelse med prositution jeg omtalte kapitalismen.

Den udbudte pris, det sig være hos den selvstændige prostituerede, eller den "ansatte" hos en pimp, bliver ikke alene fastsat, ud fra "markedsprisen", sig den er 500, for ydelse X,

nogen vil så være tilfredse med at omsætte, for 3 x 500, mens andre ser en bedre forretning i omsætte for 10 x 400. Discount kontra ikke discount.

Du forsimpler det, det en del, den gennemsnitlige pris for et blæs alene i kbh, er nok kr. 500, og så finder du selvfølge det der er billigere og det der koster mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 41 minutter siden:

 

Kapitalismen fungerer på baggrund af udbud og eftersprøgsel og jeg forhandler mig frem til en god pris. Jeg er tilfreds med prisen. Jeg er tilfreds med kvaliteten. Pigerne er tilfredse med min pris da vi har haft aftalen kørende i ca 6 måneder. En win win situation.

 

Lad mig lige forstå det der kapitalisme Halløj. Du bruger den position på markedet til at presse prisen ned på 50%. Og hvis hun er sulten nok placerer du pikken imellem tænderne på hende. Pas endelig på, ikke at presse prisen for meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 8 minutter siden:

Den udbudte pris, det sig være hos den selvstændige prostituerede, eller den "ansatte" hos en pimp, bliver ikke alene fastsat, ud fra "markedsprisen", sig den er 500, for ydelse X,

nogen vil så være tilfredse med at omsætte, for 3 x 500, mens andre ser en bedre forretning i omsætte for 10 x 400. Discount kontra ikke discount.

Du forsimpler det, det en del, den gennemsnitlige pris for et blæs alene i kbh, er nok kr. 500, og så finder du selvfølge det der er billigere og det der koster mere.

OK,  men min pointe var at gennemsnitsprisen i Kbh tilsyneladende pludselig var faldet. Sands pga udbud så spg. var for mig om det passede. Det gør det så ikke.  :)

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duque_87 skrev, den 22. maj 2016 at 17:29:

Hej Alle

er jeg den eneste herinde der synes at kvaliteten og udbud af glædespiger er faldet her de sidste par år? For blot 3 år siden, var der virkelig mange jeg ville besøge eller besøgte. Men det er godt nok faldet meget fra den gang til nu. 

Der er mange fra udlandet, og der er mange hvor man er i tvivl om det er hende på billedet. 

Jeg kom før meget i Kolding, Horsens, Odense og Aarhus.

Nogle af dem jeg husker bedst er nok Sandra Sommer, Miss Janni og Danske Silvia.

Det var alt fra mig...

 

god dag alle ;-)

Udbudet er da større, tror jeg, men kvaliteten måske ringere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 6 minutter siden:

Lad mig lige forstå det der kapitalisme Halløj. Du bruger den position på markedet til at presse prisen ned på 50%. Og hvis hun er sulten nok placerer du pikken imellem tænderne på hende. Pas endelig på, ikke at presse prisen for meget.

Det er ikke korrekte antagelser. Herind hører du tit den med "den der har grisen bestemmer prisen". Sådan fungerer prissætning ikke og har aldrig gjort det. Prisen for en vare er hvad køberen er villig til at betale. Accepterer man ikke prisen jamen så udbyder man ikke varen og så stiger prisen selvfølgeligt.

Jeg presser ikke men forhandler om en pris vi begge er glade for. God forretning for hende der kender mig og mig der kender hende. Hvorfor mener du der er pres?

Edit. Ligenu sidder jeg faktisk og forhandler pris for en blow med en prostitueret herind. Måske bliver vi enige måske ikke. Men det er en forhandling mellem voksne der kan sige til og fra. Hun lægger ud med en noget højere pris end jeg forestiller mig og er villig til at betale. Jeg vil gerne ned på noget for mig realistisk som jeg kan betale. Spændende.

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
sesam skrev, for 15 timer siden:

Det er ikke korrekte antagelser. Herind hører du tit den med "den der har grisen bestemmer prisen". Sådan fungerer prissætning ikke og har aldrig gjort det. Prisen for en vare er hvad køberen er villig til at betale. Accepterer man ikke prisen jamen så udbyder man ikke varen og så stiger prisen selvfølgeligt.

Jeg presser ikke men forhandler om en pris vi begge er glade for. God forretning for hende der kender mig og mig der kender hende. Hvorfor mener du der er pres?

Edit. Ligenu sidder jeg faktisk og forhandler pris for en blow med en prostitueret herind. Måske bliver vi enige måske ikke. Men det er en forhandling mellem voksne der kan sige til og fra. Hun lægger ud med en noget højere pris end jeg forestiller mig og er villig til at betale. Jeg vil gerne ned på noget for mig realistisk som jeg kan betale. Spændende.

Forhandler du også prisen ved købmanden ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 59 minutter siden:

Forhandler du også prisen ved købmanden ???

Det behøver jeg ikke. Koster mælken for meget i Rema så bruger jeg blot Fakta eller Netto. Men skulle jeg have noget specielt jeg ikke kan få i andre supermarkeder så ville jeg også der forhandle prisen ned. Jeg forhandler altid prisen ned hos bilforhandleren eller ejendomsmægleren. Det er sådan prissætning fungerer. Begge parter skal være tilfredse.

Hvis pris og kvaliet ikke hænger sammen så kan jeg godt forstå modstanden, ellers ikke. Prisen afspejler før eller siden kvaliteten - ellers skal der bare nye kunder gennem hele tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
Annette6 skrev, for 1 time siden:

Forhandler du også prisen ved købmanden ???

Ja, men ligegyldigt hvor meget jeg tilbyder, nægter kassedamen hele tiden at smide tøjet.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
sesam skrev, 1 time siden:

Det behøver jeg ikke. Koster mælken for meget i Rema så bruger jeg blot Fakta eller Netto. Men skulle jeg have noget specielt jeg ikke kan få i andre supermarkeder så ville jeg også der forhandle prisen ned. Jeg forhandler altid prisen ned hos bilforhandleren eller ejendomsmægleren. Det er sådan prissætning fungerer. Begge parter skal være tilfredse.

Hvis pris og kvaliet ikke hænger sammen så kan jeg godt forstå modstanden, ellers ikke. Prisen afspejler før eller siden kvaliteten - ellers skal der bare nye kunder gennem hele tiden.

Altså ikke altid pris og kvalitet hænger sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...