Hop til indhold
Guest Duque_87

Udbud og kvaliteten af glædespiger

Recommended Posts

sesam skrev, 1 time siden:

Det behøver jeg ikke. Koster mælken for meget i Rema så bruger jeg blot Fakta eller Netto. Men skulle jeg have noget specielt jeg ikke kan få i andre supermarkeder så ville jeg også der forhandle prisen ned. Jeg forhandler altid prisen ned hos bilforhandleren eller ejendomsmægleren. Det er sådan prissætning fungerer. Begge parter skal være tilfredse.

Hvis pris og kvaliet ikke hænger sammen så kan jeg godt forstå modstanden, ellers ikke. Prisen afspejler før eller siden kvaliteten - ellers skal der bare nye kunder gennem hele tiden.

Kender du sætningen: "Sig mig, hvor meget rabat, du vil have, og jeg skal fortælle dig prisen"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 34 minutter siden:

Altså ikke altid pris og kvalitet hænger sammen.

Du har ret, men min pointe er at i sidste ende så vil det hænge sammen.

Leverer du kvalitet som dine kunder kan lide så vender de tilbage. Gør du ikke det så vender de ikke tilbage, og du skal have nye kunder vedvarendefor at kunne tjene det samme - de kommer jo ikke tilbage. Derfor kommer priserne ned for bibeholde indtjeningen. Noget (meget) forsinplet men sådan ca. vil det foregå.

Det var derfor jeg indskød den med priserne og kvalitet. Jeg er til blowjobs. Jeg ved jeg kan få gode blowjobs til omkring de 300 kr. Jeg ved også hvor jeg kan få topkvalitet til 500 kr (med og uden guf).  Jeg er derfor ikke villig til at betale mere end de 300 hos en kvinde jeg ikke kender og er sikker på kvaliteten. Hvis det er "topdollar" så er det OK med 500 næste gang.

I har ganske enkelt brug for at indføre intro-/prøve-priser. F.eks. en quickie på 10 minutter til 2/3 prisen for førstegangs besøgende.

 

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
sesam skrev, for 2 minutter siden:

Du har ret, men min pointe er at i sidste ende så vil det hænge sammen.

Leverer du kvalitet som dine kunder kan lide så vender de tilbage. Gør du ikke det så vender de ikke tilbage, og du skal have nye kunder vedvarendefor at kunne tjene det samme - de kommer jo ikke tilbage. Derfor kommer priserne ned for bibeholde indtjeningen. Noget (meget) forsinplet men sådan ca. vil det foregå.

Det var derfor jeg indskød den med priserne og kvalitet. Jeg er til blowjobs. Jeg ved jeg kan få gode blowjobs til omkring de 300 kr. Jeg ved også hvor jeg kan få topkvalitet til 500 kr (med og uden guf).  Jeg er derfor ikke villig til at betale mere end de 300 hos en kvinde jeg ikke kender og er sikker på kvaliteten. Hvis det er "topdollar" så er det OK med 500 næste gang.

I har ganske enkelt brug for at indføre intro-/prøve-priser. F.eks. en quickie på 10 minutter til 2/3 prisen for førstegangs besøgende.

 

Tjaaa jeg gider ikke bruge tid på et bad, vask at understykke, kondom for 10 min til 500,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 27 minutter siden:

Kender du sætningen: "Sig mig, hvor meget rabat, du vil have, og jeg skal fortælle dig prisen"?

Nej. Rabat er ikke emnet. 

Emnet er kvaliet og  priser.

Markedsprisen for et blowjob er pt (ca 15 min) er fra  ca 300 kr (god kvalitet)  til 500 kr  (fremragende kvalitet)

Ovenstående svarer til en timeløn på 1200-2000 kr/t. Ganske fremragende

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 4 minutter siden:

Tjaaa jeg gider ikke bruge tid på et bad, vask at understykke, kondom for 10 min til 500,-

Det er ren tale :), men det svarer nu til 3000 kr/t. Afhænger selvfølgelig hvor mange kunder du har pr dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
sesam skrev, for 4 minutter siden:

Det er ren tale :), men det svarer nu til 3000 kr/t. Afhænger selvfølgelig hvor mange kunder du har pr dag

 

Om jeg har en eller 10 så vil det stadig ikke være muligt.
Vil man mig så ligger prisen fast på 500,- for et blow på 15 min.
Vil man en hurtig tur så er det 700,- for 20 min.

Kan egentlig heller ikke se grunden til vi skulle give prøveture til billigere penge ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 1 minut siden:

Om jeg har en eller 10 så vil det stadig ikke være muligt.
Vil man mig så ligger prisen fast på 500,- for et blow på 15 min.
Vil man en hurtig tur så er det 700,- for 20 min.

Kan egentlig heller ikke se grunden til vi skulle give prøveture til billigere penge ... 

Jeg ved ikke om det er hensigtsmæssigt eller ej med "prøveture". Tager bare udgangspunkt i egne oplevelser/tanker.

Dine priser er rimelige synes jeg og havner på de 500 som jeg skrev om tidligere. Jeg ville så ikke selv vælge det da jeg ikke kender kvaliteten - men måske 2nden gang hvis jeg var tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
sesam skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved ikke om det er hensigtsmæssigt eller ej med "prøveture". Tager bare udgangspunkt i egne oplevelser/tanker.

Dine priser er rimelige synes jeg og havner på de 500 som jeg skrev om tidligere. Jeg ville så ikke selv vælge det da jeg ikke kender kvaliteten - men måske 2nden gang hvis jeg var tilfreds.

Måske ikke, men så er der jo flere der bruger dette forum til, at tjekke op på anmeldelser. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 4 timer siden:

Nej. Rabat er ikke emnet. 

Emnet er kvaliet og  priser.

Markedsprisen for et blowjob er pt (ca 15 min) er fra  ca 300 kr (god kvalitet)  til 500 kr  (fremragende kvalitet)

Ovenstående svarer til en timeløn på 1200-2000 kr/t. Ganske fremragende

Du bevæger dig ind i farligt farvand. Pigernes timeløn har været debatteret mange gange. Din præmis er, at de arbejder hele tiden. Du glemmer, at de skal bruge tid på bad, tøjskift, skift af sengetøj, ny makeup og andet. Samtidig kan jeg fortælle dig, at jeg et par gange har fået lov at sidde i kontoret i et bordel, og der sker bestemt ikke noget hele tiden. En af gangene var der på to timer en, der ønskede blæs uden, hvilket ikke blev tilbudt, så der var timelønnen i de to timer 0 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 4 timer siden:

Nej. Rabat er ikke emnet. 

Emnet er kvaliet og  priser.

Markedsprisen for et blowjob er pt (ca 15 min) er fra  ca 300 kr (god kvalitet)  til 500 kr  (fremragende kvalitet)

Ovenstående svarer til en timeløn på 1200-2000 kr/t. Ganske fremragende

 

Der var ellers et interview med en glædes pige, efter et program på tv3.

Hun gav et eksempel som jeg desværre ikke hørte starten af, men konklusionen var at hvis der kun var få gæster, så gav en vagt på 10 timer 33 kr i timen...fedt :blink:

Edit:

Men jeg håber da at pigerne tjener gode penge :) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 10 minutter siden:

Du bevæger dig ind i farligt farvand. Pigernes timeløn har været debatteret mange gange. Din præmis er, at de arbejder hele tiden. Du glemmer, at de skal bruge tid på bad, tøjskift, skift af sengetøj, ny makeup og andet. Samtidig kan jeg fortælle dig, at jeg et par gange har fået lov at sidde i kontoret i et bordel, og der sker bestemt ikke noget hele tiden. En af gangene var der på to timer en, der ønskede blæs uden, hvilket ikke blev tilbudt, så der var timelønnen i de to timer 0 kr.

Hvorfor er farvandet "farligt"?

Jeg har ingen "præmisser" kun forudsætninger og ingen af dem siger noget om arbejdstiden. Som enhver anden ønsker jeg blot at købe mine varer og tjenesteydelser til så lav pris og så god kvalitet som muligt.  Det er jo et liberalt erhverv vi taler om og hvor de færreste udøvere betaler deres skat.

har fået lov at sidde i kontoret i et bordel  - OK, det må have været dejligt hvis man er til den slags ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 15 minutter siden:

 

Der var ellers et interview med en glædes pige, efter et program på tv3.

Hun gav et eksempel som jeg desværre ikke hørte starten af, men konklusionen var at hvis der kun var få gæster, så gav en vagt på 10 timer 33 kr i timen...fedt :blink:

Hvad er problemet? Hun er selvstændig erhvervsdrivende og hvis hun ikke yder god service til en fornuftig pris har hun ingen kunder og så må hun jo stoppe.

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 29 minutter siden:

Hvad er problemet? Hun er selvstændig erhvervsdrivende og hvis hun ikke yder god service til en fornuftig pris har hun ingen kunder og så må hun jo stoppe.

Du nævner altid timepris og kommer kun med 1 tal.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
sesam skrev, 1 time siden:

Hvorfor er farvandet "farligt"?

Jeg har ingen "præmisser" kun forudsætninger og ingen af dem siger noget om arbejdstiden. Som enhver anden ønsker jeg blot at købe mine varer og tjenesteydelser til så lav pris og så god kvalitet som muligt.  Det er jo et liberalt erhverv vi taler om og hvor de færreste udøvere betaler deres skat.

har fået lov at sidde i kontoret i et bordel  - OK, det må have været dejligt hvis man er til den slags ;)

Det var lidt af en påstand.
Hvor mange tror du lever af det uden, at betale deres skat? 
Men skat eller ej så må det være en sag mellem skat og os GPér

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Du nævner altid timepris og kommer kun med 1 tal.

 

Mit perspektiv er som køber og hvad jeg er villig til at betale.  En tilfældig prostitueredes påståede timeløn er sagen uvedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 53 minutter siden:

Du vil opdage hvorfor!

Det betvivler jeg. Du aner vist ikke hvor du vil hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 7 timer siden:

Ja, men ligegyldigt hvor meget jeg tilbyder, nægter kassedamen hele tiden at smide tøjet.. ;)

Bisse :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 28 minutter siden:

Det var lidt af en påstand.
Hvor mange tror du lever af det uden, at betale deres skat? 
Men skat eller ej så må det være en sag mellem skat og os GPér

Det er aldrig en sag mellem skat og jer.. det er en sag mellem samfundet og jer.

Ja, det er en påstand og hvis du orker at læse indlæg herind vil du hurtig finde ud af hvorfor påstanden kommer. Jeg formoder at man  får en kassebon når man har fået "et dyt" hos dig?

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 7 minutter siden:

Mit perspektiv er som køber og hvad jeg er villig til at betale.  En tilfældig prostitueredes påståede timeløn er sagen uvedkommende.

 

Det minder utroligt meget om en samtale jeg engang havde med en anden profil, der hed Roland :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

Det minder utroligt meget om en samtale jeg engang havde med en anden profil, der hed Roland :D

 

OK, så du diskuterer prostitueredes timeløn på forum hyppigt? :)

Spændende hobby.

Kan ikke finde pågældende diskussion men find du den gerne frem.

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 29 minutter siden:

 

OK, så du diskuterer prostitueredes timeløn på forum hyppigt? :)

Spændende hobby.

Kan ikke finde pågældende diskussion men find du den gerne frem.

Så fandt vi da ud af, at Sesam er en troll, så skal vi ikke bare lade ham være i fred og ikke kommentere hans udgydelser yderligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 2 timer siden:

Så fandt vi da ud af, at Sesam er en troll, så skal vi ikke bare lade ham være i fred og ikke kommentere hans udgydelser yderligere.

- jeg synes også, at have hørt Sesam´s generelle retorik under andre nickname, det er den samme kværulerende smøre hver gang.

Lad ham i fred - så dør han ensom - i egen ensomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Duque_87

Den er vidst kørt af sporet denne tråd. Det var ikke det der var meningen. Hvis man ikke har råd til at betale prisen, skal man blive væk... Slut... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...