Hop til indhold
Guest Duque_87

Udbud og kvaliteten af glædespiger

Recommended Posts

Guest gppigen97
sesam skrev, den 28/5/2016 at 16:34:

Selv kan jeg få kvalitets blow (med og uden) for 250-300 kr i 3 forskellige steder i Østjylland (danske piger). Det er ikke udbudsprisen men den pris jeg har "forhandlet" mig til.

Kvaliteten er i top.

må da godt nok sige at du er noget af en nærig pind når du ikke vil betale den pris som en GP har.. jeg ville aldrig forhandle om mine priser..

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 43 minutter siden:

må da godt nok sige at du er noget af en nærig pind når du ikke vil betale den pris som en GP har.. jeg ville aldrig forhandle om mine priser..

Det er muligt at jeg er en nærigpind, men jeg får noget ud af det. 

Jeg kan få en god kvalitetssutter til 250-300 kr af danske piger. Flere forskellige steder endda. Det må betyde at det er markedsprisen! og at nogle af jer forlanger for meget.

Jeg tror modstanden lægger op til en tråd hvor vi diskutterer hvad man kan få for de forskellige ting.

Et forslag kunne være - med priseksempler jeg synes er rimelige.

Priser for ydelser

  • Fransk uden - Blowjob uden slug - 200 kr
  • Fransk med - Blowjob med slug - 300 kr
  • Dansk - 500 kr (  startet med blæ)
  • Svensk - 150 kr
  • Spansk - 200 kr
  • Græsk - 400 kr

Prisen på tid ( Valgfrit fra ydelsesmenu)

  • 10 min (hurtige quickies) - 200 kr
  • 20 min 300 kr
  • 30 min -400
  • 60 min - 700

Bemærk de velafbalencerede priser.

Fremragende timeløn til pigerne. Tag med i betragtning af ingen giver en ben med når man går. Der er taget hensyn til at de ikke arbejder en fuld time.

Måske skal det laves som A5 eller A6 og tages med til de prostituere og sige at det er tariffen!  Det har fagforeningen for sexkunder nemlig fundet frem til . Det kan endda gradueres efter pigens kvalitet. Lad mig tænke over det lidt - jeg skal nok finde på noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
sesam skrev, for 48 minutter siden:

Det er muligt at jeg er en nærigpind, men jeg får noget ud af det. 

Jeg kan få en god kvalitetssutter til 250-300 kr af danske piger. Flere forskellige steder endda. Det må betyde at det er markedsprisen! og at nogle af jer forlanger for meget.

Jeg tror modstanden lægger op til en tråd hvor vi diskutterer hvad man kan få for de forskellige ting.

Et forslag kunne være - med priseksempler jeg synes er rimelige.

Priser for ydelser

  • Fransk uden - Blowjob uden slug - 200 kr
  • Fransk med - Blowjob med slug - 300 kr
  • Dansk - 500 kr (  startet med blæ)
  • Svensk - 150 kr
  • Spansk - 200 kr
  • Græsk - 400 kr

Prisen på tid ( Valgfrit fra ydelsesmenu)

  • 10 min (hurtige quickies) - 200 kr
  • 20 min 300 kr
  • 30 min -400
  • 60 min - 700

Bemærk de velafbalencerede priser.

Fremragende timeløn til pigerne. Tag med i betragtning af ingen giver en ben med når man går. Der er taget hensyn til at de ikke arbejder en fuld time.

Måske skal det laves som A5 eller A6 og tages med til de prostituere og sige at det er tariffen!  Det har fagforeningen for sexkunder nemlig fundet frem til . Det kan endda gradueres efter pigens kvalitet. Lad mig tænke over det lidt - jeg skal nok finde på noget.

ja.. men at du ligefrem forhandler dig til en bedre pris som du har råd til siger desværre ret meget om dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 38 minutter siden:

ja.. men at du ligefrem forhandler dig til en bedre pris som du har råd til siger desværre ret meget om dig

Hvad siger det om mig?

Hvorfor må man ikke forhandle sig til en pris man er glad for? Det forstår jeg ikke så du må gerne skære det ud i pap.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 1 time siden:

Det er muligt at jeg er en nærigpind, men jeg får noget ud af det. 

Jeg kan få en god kvalitetssutter til 250-300 kr af danske piger. Flere forskellige steder endda. Det må betyde at det er markedsprisen! og at nogle af jer forlanger for meget.

Jeg tror modstanden lægger op til en tråd hvor vi diskutterer hvad man kan få for de forskellige ting.

Et forslag kunne være - med priseksempler jeg synes er rimelige.

Priser for ydelser

  • Fransk uden - Blowjob uden slug - 200 kr
  • Fransk med - Blowjob med slug - 300 kr
  • Dansk - 500 kr (  startet med blæ)
  • Svensk - 150 kr
  • Spansk - 200 kr
  • Græsk - 400 kr

Prisen på tid ( Valgfrit fra ydelsesmenu)

  • 10 min (hurtige quickies) - 200 kr
  • 20 min 300 kr
  • 30 min -400
  • 60 min - 700

Bemærk de velafbalencerede priser.

Fremragende timeløn til pigerne. Tag med i betragtning af ingen giver en ben med når man går. Der er taget hensyn til at de ikke arbejder en fuld time.

Måske skal det laves som A5 eller A6 og tages med til de prostituere og sige at det er tariffen!  Det har fagforeningen for sexkunder nemlig fundet frem til . Det kan endda gradueres efter pigens kvalitet. Lad mig tænke over det lidt - jeg skal nok finde på noget.

Opdaterede tanker:

ip-man  har gang i en ny annonceside hvor de prostituerede  bliver vurderet. Vurderingen af den enkelte prostituerede kan man kvantificere så man har  et mål for kvaliteten.

Hvis man tager udgangsppunkt i 1 stk std sexmodul til f.eks. 200 kr, så man vælge/vurdere hvormeget f.eks. dansk koster i sexmoduler. Et gæt er at dansk svarer til 3 stk sexmodul.

Hvis damen så er almindelig kan man udfra tabellen se at prisen er 500 kr (vurderingen 3 af 5)

En 4 af 5 vurdering kunne så udløse 20%mere og 50% mere ved en 5 af 5. Lavere vurderinger også med 20 % mindre evt 50% mindre

Dvs dansk bør koste 400500 (3 stjerner) - 600 (4 stjerner) -750 (5 af 5 stjerner) for de gode damer og 400 kr (2 stjerner) - 250 (1 stjerne).

Det er et simpelt system der sikrer at kunden er tilfreds (kunden har altid ret) og sikrer at priserne ikke tager overhånd.  Det bestemmer ikke prisen men giver KvajeKajer som mig mulighed for at have en ide om prisen.

Ser man en annonce fra Smukke Lise der kun har 2 stjerner i  IP-MAN's system så bør prisen på dansk (afhængig af udgangspunkt) højest være 400 kr.

Tanken skal lige hvile lidt og trække og så tror jeg jeg laver en PDF man kan skrive ud. Men mangler stadig lidt input fra jer.

Man kunne også lave en rabatklub i stil med andre rabatklubber hvor man fik 20-30% rabat hvis man var medlem.

 

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
sesam skrev, for 6 minutter siden:

Man kunne også lave en rabatklub i stil med andre rabatklubber hvor man fik 20-30% rabat hvis man var medlem.

 

igen.. du regner vist med at alle gp kan forhandles med deres priser og der tror jeg at du tage fejl.. for synes godt nok at du ligefrem ser ned på os gp når du ikke er tilfreds med en ydelse som vi giver...

så må du finde dig en kæreste eller kone hvis du ikke har nogen af dele allerede så er det da meget billigere for dig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
Cagetheelephant skrev, for 1 minut siden:

Jeg forhandler aldrig - det finder jeg respektløst over for de gp'ere, som dybest set er de eneste, der kan sætte prisen - da det er sig selv de sælger.

Jeg oplever så til gengæld ikke, at der er nogen som helst sammenhæng mellem priser og kvalitet - har fået fantastiske oplevelser til meget få penge, og har oplevet uengagerede gp'ere til alt for mange penge.

Jeg vil dog sige - at jeg efterhånden har lært at navigere lidt - især ved hjælp af EG - og her må jeg sige, at kvaliteten generelt er højere hos danske piger, måske fordi jeg går uden om dem jeg fornemmer ikke selv er til stede i kommunikationen med mig - inden jeg indgår aftaler.

@Cagetheelephant

ja og derfor kan jeg så ikke forstå hvorfor at man skal være så nedlagende og ikke betale den pris som vi sætter.. den går ikke her hos mig hvis en vil ha et blow til 200 kr så får han også kun den lige ind munden i 2 min og så er det slut ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 13 minutter siden:

igen.. du regner vist med at alle gp kan forhandles med deres priser og der tror jeg at du tage fejl.. for synes godt nok at du ligefrem ser ned på os gp når du ikke er tilfreds med en ydelse som vi giver...

Morsom betragtning men selvfølgelig forhandler alle. Enten direkte eller indirekte. Er prisen for høj så er der ingen kunder. I forsøger selvfølgelig at sætte prisen så høj som muligt - som kunde forsøger jeg det modsatte.

 

gppigen97 skrev, for 13 minutter siden:

så må du finde dig en kæreste eller kone hvis du ikke har nogen af dele allerede så er det da meget billigere for dig

En kone/kæreste er meget dyrere i drift. Jeg betaler for at læne mig tilbage og lukke øjnene, blive betjent og slippe for at den prostituerede indtil jeg henvener mig igen - hvis jeg henvender mig igen.

Men ellers, vær du blot tilfreds. De fleste betaler bare hvad du forlanger og tilsyneladende tror der er romantik i luften. Jeg ser jer blot som personer som yder en service jeg kan være tilfreds eller utrilfreds med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
sesam skrev, Lige nu:

Morsom betragtning men selvfølgelig forhandler alle. Enten direkte eller indirekte. Er prisen for høj så er der ingen kunder. I forsøger selvfølgelig at sætte prisen så høj som muligt - som kunde forsøger jeg det modsatte.

 

En kone/kæreste er meget dyrere i drift. Jeg betaler for at læne mig tilbage og lukke øjnene, blive betjent og slippe for at den prostituerede indtil jeg henvener mig igen - hvis jeg henvender mig igen.

Men ellers, vær du blot tilfreds. De fleste betaler bare hvad du forlanger og tilsyneladende tror der er romantik i luften. Jeg ser jer blot som personer som yder en service jeg kan være tilfreds eller utrilfreds med.

morsomt som du kan se så nedlagende på andre især gp som levere en ydelse du gerne vil have..

men igen.. du er vist ikke ret meget værd at tale med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
sesam skrev, for 2 minutter siden:

Morsom betragtning men selvfølgelig forhandler alle. Enten direkte eller indirekte. Er prisen for høj så er der ingen kunder. I forsøger selvfølgelig at sætte prisen så høj som muligt - som kunde forsøger jeg det modsatte.

 

 

det er sjovt.. for jeg tror ikke at ret mange vil forhandle den pris du er ude efter og hvis der er nogen som har gjort det så er det sikkert for at slippe af med dig igen..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, Lige nu:

morsomt som du kan se så nedlagende på andre især gp som levere en ydelse du gerne vil have..

men igen.. du er vist ikke ret meget værd at tale med

Nedladende og nedladende. Det har jeg slet ikke ytret mig om. Prisen skal bare ned så jeg bliver tilfreds.Gør den ikke det så nægter jeg at købe ydelsen. Den er ikke længere end det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
sesam skrev, Lige nu:

Nedladende og nedladende. Det har jeg slet ikke ytret mig om. Prisen skal bare ned så jeg bliver tilfreds.Gør den ikke det så nægter jeg at købe ydelsen. Den er ikke længere end det.

 

jaaa..

men hvad vil du så gøre når du begynder at blive kendt blandt gp som en der ikke vil betale prisen og de begynder så at afvise dig

vil du så true med en dårlig anmeldelse eller hvad

for du bliver jo kendt som en der ikke vil betale

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 1 minut siden:

det er sjovt.. for jeg tror ikke at ret mange vil forhandle den pris du er ude efter og hvis der er nogen som har gjort det så er det sikkert for at slippe af med dig igen..

 

 

:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P

Måske var det ugens morsomst indlæg.

Tak for tippet. Den skal jeg så bruge oftere.. igen og igen på den samme dame. Det kan være jeg når ned på 100 eller derunder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 1 minut siden:

jaaa..

men hvad vil du så gøre når du begynder at blive kendt blandt gp som en der ikke vil betale prisen og de begynder så at afvise dig

vil du så true med en dårlig anmeldelse eller hvad

for du bliver jo kendt som en der ikke vil betale

Jeg må vente med spænding på den dag. Jeg vil bare betale en pris jeg er tilfreds med. Pigen skal også være tilfreds ellers ville hun jo afvise mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97

da jeg kan se at du er nyt medlem og ved at folk i chatten muligvis har regnet lidt ud da du har den samme stil som en anden bruger herinde så tror jeg bare at jeg stopper med at svare i den her tråd og lad andre kigge lidt med

for du er slet ikke til at forklare noget eller du ikke kan se noget klart..

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 10 minutter siden:

for du er slet ikke til at forklare noget eller du ikke kan se noget klart..

hehe.. skal vi ikke bare sige det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forslag er følgende.

Man kan have den i lommen og vise den til pigen. F.eks. er følgende en sandfærdig historie frit efter da  Hans Lem besøgte Frodige Flise Lida i Holstebro.

Hans Lem: "Se her. Du bliver vurderet til at være en 4'er af dine kunder. Du kræver 700 for fransk og det er ikke fair i forhold til kvaliteten Prisen kan ikke være højere end 350"

Frodige Lida: "Jamen det er alt for lidt, jeg kan ikke leve af det"

Hans Lem: "Du betaler jo ikke skat vel? Ellers må du give mig en faktura så jeg kan trække massageudgifterne fra. Jeg kan give 350 kr som er den rimelige pris og ikke en krone mere"

Frodige Lida: "Lad gå. Jeg accepterer din retfærdige og rimelige pris, Hans Lem"

Hans Lem lynede herefter ned og tog sit lem frem og fik det han havde betalt for. Både Hans Lem og Frodige Lida var glade og tilfredste fordi de i fælleskab have bekæmpet inflation og gjort deres borgerpligt.

Forslag til en lille seddel man kan have i sin pung. Priserne er rigtige reelle priser

forslag.png

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, 1 time siden:

Opdaterede tanker:

ip-man  har gang i en ny annonceside hvor de prostituerede  bliver vurderet. Vurderingen af den enkelte prostituerede kan man kvantificere så man har  et mål for kvaliteten.

Hvis man tager udgangsppunkt i 1 stk std sexmodul til f.eks. 200 kr, så man vælge/vurdere hvormeget f.eks. dansk koster i sexmoduler. Et gæt er at dansk svarer til 3 stk sexmodul.

Hvis damen så er almindelig kan man udfra tabellen se at prisen er 500 kr (vurderingen 3 af 5)

En 4 af 5 vurdering kunne så udløse 20%mere og 50% mere ved en 5 af 5. Lavere vurderinger også med 20 % mindre evt 50% mindre

Dvs dansk bør koste 400500 (3 stjerner) - 600 (4 stjerner) -750 (5 af 5 stjerner) for de gode damer og 400 kr (2 stjerner) - 250 (1 stjerne).

Det er et simpelt system der sikrer at kunden er tilfreds (kunden har altid ret) og sikrer at priserne ikke tager overhånd.  Det bestemmer ikke prisen men giver KvajeKajer som mig mulighed for at have en ide om prisen.

Ser man en annonce fra Smukke Lise der kun har 2 stjerner i  IP-MAN's system så bør prisen på dansk (afhængig af udgangspunkt) højest være 400 kr.

Tanken skal lige hvile lidt og trække og så tror jeg jeg laver en PDF man kan skrive ud. Men mangler stadig lidt input fra jer.

Man kunne også lave en rabatklub i stil med andre rabatklubber hvor man fik 20-30% rabat hvis man var medlem.

 

Hej sesam !!! spænnende oplæg Men kunden har ikke altid ret sorry men sådan er livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 9 minutter siden:

Hej sesam !!! spænnende oplæg Men kunden har ikke altid ret sorry men sådan er livet

Det har jeg det fint med at du synes.

Men den med moneterne bestemmer altid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 3 minutter siden:

Det har jeg det fint med at du synes.

Men den med moneterne bestemmer altid.

@sesam ja og nej der er nogle stolte sjæle som mig som vil give milioner for at smide dumme kunder ud som ødelægger min dag.

Og jeg er så glad når jeg gør det og holder min fane højt over mit hoved, og gæsten får ikke et ben til jorden om jeg skal komme i tv avisen osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, den ‎29‎-‎05‎-‎2016 at 12:56:

Nej. Rabat er ikke emnet. 

Emnet er kvaliet og  priser.

Markedsprisen for et blowjob er pt (ca 15 min) er fra  ca 300 kr (god kvalitet)  til 500 kr  (fremragende kvalitet)

Ovenstående svarer til en timeløn på 1200-2000 kr/t. Ganske fremragende

Sesam luk dig op vi ved godt at der er pauser mellem gæster, så kunne GP vel heller ikke holde til BI erhvervet !! Der jo regnvejrs dage og fodboldt i tv.

Men tror gerne at en GP der leverer på første klasse kan tjene over en million !!

Men du kan overtale dine brødre til at holde 1 måned uden GP besøg ! så falder dine priser.

Og kunden har aldrig ret (næsten)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, den 28. maj 2016 at 17:58:

Hvorfor er det interessant? Jeg omtaler slet ikke min personlige erfaring med dig.

Jeg forholder mig kun til de priser du annoncerer med og med den omtale du får herind.  Ifølge det er du en god oplevelse (4 af 5 stjerner kan jeg sjusse mig til andre oplever dig som) og til en rimelig pris. Jeg kender så nogle der mindst har samme kvalitet - min vurdering - og til en noget bedre pris. 

Nu er det ikke meningen at det skal handle om dig. Slet ikke!

Det er kun om kvalitet eller mangle på samme og et lille indspark fra mig vedr priser. Ikke andet.

 

 

sesam skrev, for 43 minutter siden:

Forslag er følgende.

Man kan have den i lommen og vise den til pigen. F.eks. er følgende en sandfærdig historie frit efter da  Hans Lem besøgte Frodige Flise Lida i Holstebro.

Hans Lem: "Se her. Du bliver vurderet til at være en 4'er af dine kunder. Du kræver 700 for fransk og det er ikke fair i forhold til kvaliteten Prisen kan ikke være højere end 350"

Frodige Lida: "Jamen det er alt for lidt, jeg kan ikke leve af det"

Hans Lem: "Du betaler jo ikke skat vel? Ellers må du give mig en faktura så jeg kan trække massageudgifterne fra. Jeg kan give 350 kr som er den rimelige pris og ikke en krone mere"

Frodige Lida: "Lad gå. Jeg accepterer din retfærdige og rimelige pris, Hans Lem"

Hans Lem lynede herefter ned og tog sit lem frem og fik det han havde betalt for. Både Hans Lem og Frodige Lida var glade og tilfredste fordi de i fælleskab have bekæmpet inflation og gjort deres borgerpligt.

Forslag til en lille seddel man kan have i sin pung. Priserne er rigtige reelle priser

forslag.png

Med alt den tid du bruger på at sidde og regne dig frem til priser der passer i dit hovede er der heldigvis mindre tid til at chikanere div GP så forsæt du bare med at regne i alt tid og evighed. Klaphat

sesam skrev, den 28. maj 2016 at 17:58:

Hvorfor er det interessant? Jeg omtaler slet ikke min personlige erfaring med dig.

Jeg forholder mig kun til de priser du annoncerer med og med den omtale du får herind.  Ifølge det er du en god oplevelse (4 af 5 stjerner kan jeg sjusse mig til andre oplever dig som) og til en rimelig pris. Jeg kender så nogle der mindst har samme kvalitet - min vurdering - og til en noget bedre pris. 

Nu er det ikke meningen at det skal handle om dig. Slet ikke!

Det er kun om kvalitet eller mangle på samme og et lille indspark fra mig vedr priser. Ikke andet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

 

Med alt den tid du bruger på at sidde og regne dig frem til priser der passer i dit hovede er der heldigvis mindre tid til at chikanere div GP så forsæt du bare med at regne i alt tid og evighed. Klaphat

jeg tror ikke at han er klar over at nogen herinde er ved at gennemskue hvem han er..

for den stil han køre pt er meget lig en anden som sikkert er blevet enten bannet eller også en måneds tænke pause.. men ved det ikke. men det ligner samme stil..

men som jeg skrev i tråden længere oppe.. når han begynder at forhandle om prisen jo mere kendt bliver han bland gp da de jo også læser med her i trådene og så ved de at når en begynder at forhandle ja så er det yt og sikkert også andre følger trop at de afviser ham

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, for 47 minutter siden:

Det har jeg det fint med at du synes.

Men den med moneterne bestemmer altid.

Nu er penge jo heldigvis ikke alt ;-)

Cagetheelephant skrev, 1 time siden:

Jeg har selvfølgelig altid et tal, jeg er villig til at betale - det afgørende er som sagt min fornemmelse for gp'ens væsen, motiv, nærvær etc. etc.

Jeg ser flere på EG, som er her af nysgerrighed, liderlighed - ja måske ligefrem af nymfomatiske årsager. Hos disse venter de bedste oplevelser efter min mening. 

Der er naturligvis en masse illusorisk staffage omkring sådanne aftaler - men med en lille smule menneskelig indsigt venter overraskelser i form af ægte nærvær. Men skal gå den ekstra mil - men så oplever jeg også. at nogle gp'ere "bringer sig selv" til en aftale. Det er synd for de gæster, som ikke tillader sig selv sådanne oplevelser. 

Det er helt ok at jagte et "wam bam thank you mam" - men det er naturligvis ikke nødvendigt at være nedladende samtidigt - som du skriver  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 4 minutter siden:

Nu er penge jo heldigvis ikke alt ;-)

 

Tusind tak og igen, der er bare ikke noget værre end når pengene styre alt, dit hele liv nej !!! du skal sige fra og stop, din selv respekt kan ikke

gøres op i ussel mammon, hvis vi kan se os selv i spejlet om morgenen så har den guld i mund

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...