Hop til indhold
ZEUS

2 tur til Thailand (maj 2016)

Recommended Posts

Zeus og alle logebrøderne

 

Hvis du ønsker, at have Pattays smukkeste unge pige til en longtime, hvad klokkeslæt er bedst. Med andre ord. Hvornår på aftenen/natten er udbuddet bedst at de smukkeste piger til en overnatning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, den ‎20‎-‎06‎-‎2016 at 11:31:

Zeus og alle logebrøderne

 

Hvis du ønsker, at have Pattays smukkeste unge pige til en longtime, hvad klokkeslæt er bedst. Med andre ord. Hvornår på aftenen/natten er udbuddet bedst at de smukkeste piger til en overnatning. 

Tror ikke der er meget forskel :)   De fleste arbejder vil jeg tro i 12 timers vagter.. Man kunne så sige at kom du sent på natten så måske nogle der allerede er gået hjem med en,- men er jo så mange så tror slet ikke man vil kunne måle den forskel.. I hvert fald ikke noget man ville kunne se med det blotte øje.. En forskel på udbuddet.

Er dog lidt forskelle om du tager en hjem tidligt om aftenen eller sent,- lige før lukketid. Pigerne generelt er lidt mere vilde der før lukketid selvom det jo for 90 eller 95 % af de arbejdende piger sædvanligvis ikke ender med de tager med nogle hjem og bare tjener dagens hyre på det de får betalt for være i baren samt de eventuelle ladydrinks de har skrabet til sig.   Ved at få en tidligt med hjem så har du hende reelt flere timer end hvis du tager hende med hjem lige før lukketid.. Dvs som hovedregel men er jo alt sammen noget du kan forhøre og forhandle dig frem til..   Men som du kan se så både fordele og ulemper ved at tage en med hjem tidligt eller sent.. Ved tidligt der måske opleve en der er mere kold hvorimod lige før lukketid en der er lykkelig for hun lige tjente det meget ekstra denne dag(nat).

Tror ikke du får nogle problemer med det du efterspørger.. Tror snarere problemet er med at finde netop hende som du syntes er den smukkeste pige :-D

Der vil du kunne komme til at bruge rigtigt lang tid, -specielt hvis det er go go barer du besøger da det hvert eneste gang kræver du går ind og bestiller noget at drikke til dig selv,- før du kan se udvalget..

Så selvom det hedder sig at go go pigerne generelt er smukkere, så måske hurtigere og en del lettere at feks finde en i ølbarerne i soi 6 hvis det er Pattaya du skal til..  Der trods kort gade stort udvalg og let at se mens du går ned ad gaden om der en der lige er en der er din smag, fremfor go go barerne...   Vælger du at finde hende i gogo barerne så anbefale Walking street , igen hvis det er Pattaya du skal besøge.. Og så på forhånd få navnene på de anmelderroste gogo barer.. Så sikker på stort udvalg men risikoen er tilsvarende mindre for de her super GF oplevelser man ellers kan finde,- specielt i de barer som ikke er velbesøgt af turister..

Så er en masse enten eller man må sortere efter :)   Når du skriver longtime og smukkeste pige så ved jeg ikke om du går efter GF oplevelse også ?

Vedrørende smukkeste piger så vil jeg mene alt er relativt.. At alle har hver sin personlige smag og da der er så kæmpe stort udvalg af piger så næsten sige at de som andre brugere ville vælge som den optimale er ikke engang sikkert jeg ville røre ved.. Og modsat dem jeg ser som de optimale dem havde andre ikke gidet.

Generelt så sige at de 2 gange jeg har været dernede, så har der været et mønster.. Just ankommet så har næsten alle set kanon godt ud.. Men efter nogle dage så bliver man uundgåeligt mere og mere kræsen da man ser der er så mange muligheder.. Og der er næsten gået en sport i det for mig at finde de sjældne typer blandt det der er mest normalt.. Feks har nævnt ved et par lejligheder hende no 1 som jeg fandt i en gogo bar som en super sexet udgave af - HOLD FAST: Pipi Langstrømpe !! :-D   Jaee man eller jeg gør i hvert fald,- ændrer søgekriterier til det ikke skal være en typisk thaipige når jeg har været der nogle dage.. Læs ikke en nougatbrun pige med en lidt bred næse,- men til en meget hvid og smal næset nordisk udseende pige..

En af de andre  typiske tendenser jeg derudover husker ved mine 2 ture , er at jeg i ´de første dage mest bare var interesseret i rå sex..  Men efter 3-4 dage så mere har søgt de her helt specielle GF oplevelser som man kan få i Thailand. 

Så når du spørger hvad tid på døgnet du kan finde de smukkeste piger til long time så sikker på det ikke bliver problemet for dig.. Det der bliver problemet er at vælge blandt de virkeligt mange der er :)   Og der råd når du syntes du har fundet en der næsten er perfekt så tag hende og ikke som jeg ofte har gjort hvor jeg er endt ud med at lige se om jeg kunne finde en anden perfekt hvor efter man så til sidst traver rundt i gogo barer og slet ikke kan finde den type eller kvalitet som man lige søger.. Og ej kan huske hvor det var man så hende den første henne :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg rejser helt til Thailand, så vil jeg gå efter de flotteste 18-20 årige. 

 

Det er jo de smukkeste der bliver optaget først - antager jeg.

 

Derfor var jeg bange for, at komme forvent:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, 1 time siden:

Hvis jeg rejser helt til Thailand, så vil jeg gå efter de flotteste 18-20 årige. 

 

Det er jo de smukkeste der bliver optaget først - antager jeg.

 

Derfor var jeg bange for, at komme forvent:)

Igen vil jeg gentage det som du syntes er smukkest er ikke nødvendigvis det andre syntes er smukkest.. Vi er så forskellige og heldigvis for det :) 

Men er det din smag som folks er flest, så ja så nok størst udvalg på de der anmelderroste go go barer , hvor jeg også har bemærket de typisk er lidt højere end snittet hos thai pigerne ,- altså mere model typer.   Men igen er det hvilken smag man har :)  Jeg kan feks bedre lide de små nips gerne med små naturlige bryster.  Og lige de typer er mere sjældne sådanne steder syntes jeg.

Men du kan bruge you tube og se om der er nogen med din smag... Du behøver i hvert fald ikke være bange for at der er rovdrift af pigerne.. Konkurrencen uanset om det er lav eller højsæson er heldigvis stadig til vores fordel :) -dvs med massevis af piger pr 1 turist.

Problemet tror jeg snarere vil være når du skal udvælge dem... altså det besvær med at skulle en masse steder hen og nogle steder forsøgt plattet ladydrinks så før du finder den endelige , så blevet en lang aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, den 26/6/2016 at 15:07:

Hvis jeg rejser helt til Thailand, så vil jeg gå efter de flotteste 18-20 årige. 

 

Det er jo de smukkeste der bliver optaget først - antager jeg.

 

Derfor var jeg bange for, at komme forvent:)

Enig med ZEUZ med at det smukkeste for dig ikke behøver være det smukkeste for andre.

Det handler ikke om et tidspunkt, men om at bruge tiden på at scoute og ikke altid bare spilde dine væsker på den første og bedste.

Typisk for nye besøgende er, at de i starten hopper på den første pige der ligger op til noget. Efter de første par dage hvor den værste sult bliver mættet så får man mere og mere tålmodighed. Det er sådan man finder "diamanterne".

Desuden så har de forskellige barer, Gogo's og gentleman klubber og massage steder forskellige åbningstider og politikker. En pige der arbejder i en bar kan være lønnet eller freelance. De fleste er freelance hvilket vil sige at de stort set kan møde når det passer dem.

Der er også facebook/diskoteks piger der er blevet "berømte" nok til at de udelukkende arbejder solo og tager på iBar om aftenen/natten. 

Pointen er at der ikke er et specifikt tidspunkt. Dog vil jeg sige at mellem kl. 07.00 - 11.00 finder du nok ikke det store. Der sover de fleste af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...