Hop til indhold
ZEUS

2 tur til Thailand (maj 2016)

Recommended Posts

Ravnen skrev, for 9 timer siden:

Et karton i Kbh lufthavn koster 300,- og 1 pakke Marlboro koster 95 bath i 7-Eleven, så de toldfrie er dobbelt så dyre. Hvis du holder øje med Qatar Airways, kan du få en retur for under 3000,- incl mad og bagage plads. Og så er der en mellemlanding i Doha. Det deler rejsen op i 2x6 timer. 

Okay så køber jeg bare de lokale cigaretter når jeg er i Thailand.. Der var flere gode mærker husker jeg :) 

Ja optimale var sådan en tur på 2x6 timer kontra en direkteflyvning hvor man ikke lige kan strække ben og ryge.. Men syntes det er yderst sjældent og svært at finde de priser hos Qatar Airways.. Så skal man være heldig og der ikke som hos Norwegian hvor man næsten selv kan bestemme hvilken uge man vil afsted og hjem igen og stadig let finde priser til under 3000 kr.. Min rejse passede optimalt med hensyn til arbejde og kostede kun 2400 for retur og direkte flyvning.

Vedr. Qatar Airways har de ihvertfald ikke service hvis man var så uheldig at skrive et bogstav forkert ved bestilling af billet :) http://politiken.dk/rejser/nyheder/flyoglufthavne/ECE2804954/overblik-kun-5-ud-af-20-selskaber-tillader-navneaendring-paa-flybilletter/

Sker den fejl hos dem så koster det helt nye billetter.. Hvilken jeg syntes er skamplet.. Specielt for sådan et selskab der ellers bryster sig af at have service.. Jeg kan forstå at et selskab som Ryanair kræver et gebyr på helt op til 2x1200 kr og sådan set ikke overrasket hvis det havde kostet det samme hos Norwegian som også er et lavprisselskab men at nogle selskaber som feks Qatar Airways slet ikke giver den mulighed for at ændre mod et gebyr er efter min mening grotesk.  Og ren spekulation i at tjene ekstra penge der på folks fejl. 

Iøvrigt vedr. Rayanair som udover at underbetale sine medarbejdere og alle mulige krumspring for for at i sidste ende tjene på deres kunder,- så er de efter min mening slet ikke et lavprisselskab.. Sammenlign med Norwegian feks og opdag de næsten alle steder er meget billigere end dem. 

Nu lyder jeg måske som en  Norwegian fan :-D  men kan skifte fra lige det øjeblik hvor jeg ser andre selskaber der tilbyder billigere rejser.. Men de sidste 2 år jeg har fulgt dem og sammenlignet med andre selskaber til andre destationer i verden der er de bare billigst i 9 ud af 10 tilfælde.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, for 8 timer siden:

Hvis du kan ryge LM de koster  87 bht 

Ryger normalt Prinse..  Men husker fra sidste rejse jeg søgte på nettet dels for se om jeg kunne finde et sted de havde Prince,- hvad jeg måtte opgive,- og dels for at se alternativer.. Der fandt jeg et par navne der i smag mindede om Prince og var faktisk super gode..  Dem købte jeg også karton af til hjemrejse og røg hjemme med fornøjelse.. Husker ikke pris men og i det prisleje ca i nævner og billige :) .   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når priser så nævnes skal man lige huske at skrive om det er med mere bagage end håndbagagen. Hos Norwegian skal man også huske at have sine egne høretelefoner med (husk rette stik). Jeg giver selv gerne lidt ekstra for at undgå Norwegian. Oftest ville mit valg nok blive Aeroflot. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 2 timer siden:

Når priser så nævnes skal man lige huske at skrive om det er med mere bagage end håndbagagen. Hos Norwegian skal man også huske at have sine egne høretelefoner med (husk rette stik). Jeg giver selv gerne lidt ekstra for at undgå Norwegian. Oftest ville mit valg nok blive Aeroflot. 

Skal siges jeg ingen erfaring har med andre selskaber så kan slet ikke udtale mig om andre selskaber og deres service.. Og korrekt at man hos Norwegian skal være opmærksom på hvis man feks ønsker ekstra bagage og mad så betale ekstra for det.. Lige for eget vedkommende så deres koncept dog skræddersyet lige til mine behov.. For er kræsen og gider, end ikke hvis jeg fik mange penge for det, æde flymad og drikke papvin.. Jeg vil heller købe noget og tage med.. Colaer skal dog købes i fly og sikkert til stærk overpris.. Lige med hensyn til dyre priser der tror jeg dog ikke de adskiller sig fra andre steder såsom færger hvor de ved der ikke er noget alternativ/konkurrence :)                                                                                 

Men en ting jeg virkelig savner hos Norwegian er wifi.. Ved de har det på deres flyvninger i Europa men det tilbydes desværre endnu ikke til Thailands ruten.  

Og korrekt virkeligt skod med de der høretelefoner.. Lavet alene for at malke passager...    Fint nok de tilbyder gratis film osv, men jo ingen der kan se dem uden at betale for de høretelefoner :-D

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 7 timer siden:

jeg foretrækker at flyve. med thai air. Lidt dyrere måske men så er alt jo med i prisen så som mad drikkevarer hørebøffer.

Ja sådan er vi så forskellige.. Langt de fleste vil nok have flymad,men lige mig som er ekstrem kræsen så super jeg kan fravælge det/har valget om jeg skal betale for det  hos Norwegian.

Er der nogle der kender til om nogle flyselskaber der har wifi på Thailands rute ?.. Eller er det på grund af afstanden..   Fremover ihvertfald noget jeg vil vægte efter som vigtigt. Ville for eget vedkommende gøre den her kedelige tur meget bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 14 timer siden:

jeg foretrækker at flyve. med thai air. Lidt dyrere måske men så er alt jo med i prisen så som mad drikkevarer hørebøffer.

Flymad er nok inkl.  hos alle andre end Norwegian. Dog skal man på de korte ture inden mellemlandingen et sted i Europa (Rusland inkl) så ikke regne med hørebøffer, idet man her bruge kortdistancemaskiner. Jeg ved ikke hvad man får med Egypt Air og Turkish Airlines på den første tur inden mellemlandingen på vejen fra København til Bangkok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
James34 skrev, for 17 timer siden:

Jeg har efterhånden været i Thailand en håndfuld gange og vælger nu at tage med Thai Airways stort set hver gang. Baggage, mad drikkevarer, høretelefoner og venlig service er inkluderet.

En CPH -> BKK retur billet kan fås til 3.842,- http://www.thaiairways.com/en_DK/plan_my_trip/Special_fare/Offers_Booking/DK_BestBuy.page?

Men de afgange jo utrolig besværlige at finde hvilke datoer de tilbyder rejser til den pris ?.. Eller bare mig der er en klovn og ikke kan det.

Hos Norwegian der let og hurtigt få overblik i lavpriskalenderen og der let finde rejser til under eller omkring 3000 og næsten selv bestemme hvilken uge man vil afsted og hvor mange uger man vil være i Thailand..  Og mad, ekstra bagage og ønske om specielt siddeplads vil stadig være under pris af det de her, har nogle få afgange af..

Ved så ikke hvad der menes med gratis drikkevarer.. Men for mange ville det bestemt være attraktivt..    For eget vedkommende så cola narkoman så køber bare en ramme colaer i toldfrie område før jeg går omborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiggede så i deres lavpriskalender nu og må korrigere hvad jeg skrev.. Priserne er en del højere nu generelt..  Men planlægger man at rejse i periode marts -august og kigger der i januar måned ,-så super let at finde med direkte flyvning og retur til  priser fra 2400 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 4 timer siden:

Men de afgange jo utrolig besværlige at finde hvilke datoer de tilbyder rejser til den pris ?.. Eller bare mig der er en klovn og ikke kan det.

Hos Norwegian der let og hurtigt få overblik i lavpriskalenderen og der let finde rejser til under eller omkring 3000 og næsten selv bestemme hvilken uge man vil afsted og hvor mange uger man vil være i Thailand..  Og mad, ekstra bagage og ønske om specielt siddeplads vil stadig være under pris af det de her, har nogle få afgange af..

Ved så ikke hvad der menes med gratis drikkevarer.. Men for mange ville det bestemt være attraktivt..    For eget vedkommende så cola narkoman så køber bare en ramme colaer i toldfrie område før jeg går omborg

Laver du en tilfældig booking fremkommer der en kalender med forskellige priser afhængig af hvornår du rejser ud og hjem. Den kan jo aldrig blive lige så overskuelig som hos Norwegian idet Thai flyver hver dag. Nogle af minr browsere viser dog en blank skærm og ikke en kalender. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 3 timer siden:

Laver du en tilfældig booking fremkommer der en kalender med forskellige priser afhængig af hvornår du rejser ud og hjem. Den kan jo aldrig blive lige så overskuelig som hos Norwegian idet Thai flyver hver dag. Nogle af minr browsere viser dog en blank skærm og ikke en kalender. 

Handler vel ikke om antal afgange pr uge der er afgørende for at det skal kunne være muligt at gøre det overskueligt..  Norwegian har vist 3 ugentlige afgange, men om de så havde haft en hver dag eller flere hver dag, så med deres lavpriskalender let have sat flere afgange på...Lige der altså kan man ikke komme udenom at Norwegians hjemmeside med lavpriskalenderen er fantastisk..  Når jeg har kigget hos andre selskaber så virkeligt uoverskueligt og næsten som at lede efter en nål i en høstank for at finde deres billige rejser.  Jeg orker det simpelthen ikke :-( 

Tror faktisk der er mange flyselskaber der mister kunder når de forgæves har forsøgt at åbne link men hvor det ikke lykkedes og hvor det er uoverskueligt.. Der undrer jeg mig over de ikke laver en simpel hjemmeside der virker.. Det er faktisk overraskende mange flyselskaber som har nedprioteret det.. Ser man indenfor mange andre firmaer der har de indset det skal være let og overskueligt som nr 2 ting ,- efter de er blevet set... Priserne kommer først senere i priotet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 15 timer siden:

Handler vel ikke om antal afgange pr uge der er afgørende for at det skal kunne være muligt at gøre det overskueligt..  Norwegian har vist 3 ugentlige afgange, men om de så havde haft en hver dag eller flere hver dag, så med deres lavpriskalender let have sat flere afgange på...Lige der altså kan man ikke komme udenom at Norwegians hjemmeside med lavpriskalenderen er fantastisk..  Når jeg har kigget hos andre selskaber så virkeligt uoverskueligt og næsten som at lede efter en nål i en høstank for at finde deres billige rejser.  Jeg orker det simpelthen ikke :-( 

Tror faktisk der er mange flyselskaber der mister kunder når de forgæves har forsøgt at åbne link men hvor det ikke lykkedes og hvor det er uoverskueligt.. Der undrer jeg mig over de ikke laver en simpel hjemmeside der virker.. Det er faktisk overraskende mange flyselskaber som har nedprioteret det.. Ser man indenfor mange andre firmaer der har de indset det skal være let og overskueligt som nr 2 ting ,- efter de er blevet set... Priserne kommer først senere i priotet.

Hvis Norwegian først puttede 30 tal ind i deres månedskalender med forskellige priser ville den også blive mere uoverskuelig at kigge på ved første øjekast. Thai har så valgt at samle hele kalenderen,  en for både udrejse og hjemrejse (hos Norwegian skal man selv lægge tallende sammen). Fordi de samler alt i et hos Thai kommer kalenderen op med forslag der dækker nogle dage før og efter den valgte dato. Jeg vil mene at kalenderen hos Thai er brugbar, men Norwegian er nok lige lidt bedre,  fordi man hurtigt ved hvad man vil give for en rejse både ud og hjem. Men jeg tror valget afhænger af hvilken kundegruppe man ønsker at tiltrække. Norwegian ønsker at tiltrække den kundegruppe der går efter pris,  mens Thai mere ønsker at servicere dem der ved hvornår de cirka vil afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 7 timer siden:

Hvis Norwegian først puttede 30 tal ind i deres månedskalender med forskellige priser ville den også blive mere uoverskuelig at kigge på ved første øjekast. Thai har så valgt at samle hele kalenderen,  en for både udrejse og hjemrejse (hos Norwegian skal man selv lægge tallende sammen). Fordi de samler alt i et hos Thai kommer kalenderen op med forslag der dækker nogle dage før og efter den valgte dato. Jeg vil mene at kalenderen hos Thai er brugbar, men Norwegian er nok lige lidt bedre,  fordi man hurtigt ved hvad man vil give for en rejse både ud og hjem. Men jeg tror valget afhænger af hvilken kundegruppe man ønsker at tiltrække. Norwegian ønsker at tiltrække den kundegruppe der går efter pris,  mens Thai mere ønsker at servicere dem der ved hvornår de cirka vil afsted. 

Det kan du have ret i.. Det med at de har hver deres målgruppe..

Men uanset jeg ville vælge service så vil jeg altså have en overskuelighed over hvad det koster.. 

Og uenig med dig i at det ikke ville være muligt at putte 30 tal ind i Norwegians kalender , med forskellige priser ,-og at det ville ændre noget :)          Den ville være mindst lige så overskuelig som nu  :) 

Lige netop deres kalender genialt mener jeg.. Her kan man super hurtigt få overblik over eventuelle afgange og så se pris og derfra vælge hvad man vil..   Istedet for at skulle og sidde og kæmpe i blinde for at finde en faktisk pris.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nårg så sidder jeg på job her i nat.. Imorgen så ikke hjem og sove hele dagen som normalt når på job om natten..  Bliver istedet oppe og pakker det sidste og rejser så til Thailand :-D

Så får vi se om det bliver sjov.. Men uanset hvad så slappe af og hygge mig.. Bliver 3 uger apslapning efter haft en masse arbejde her op til,- ligesom kalender helt booket op med arbejde når jeg kommer hjem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi er da mange som glæder os lidt til at høre om dine oplevelser og hvilke erfaringer som du opnår på turen herude, Jeg er selv på Koh Chang nu - men det skriver jeg om når jeg kommer hjem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker :)

Bliver altså næppe dagbog som sidst.. 

Ellers masser af ting jeg gerne ville have nedfældet og viderebragt.. 

 

Men kort her dag 1 og 2  (så får vi set hvor meget jeg får tid de følgende dage)

 

Afsted med fly fra KBH kl 14.50

Været på job hele aften og nat forinden og ikke sovet,- i håb om jeg så var meget træt i fly og kunne slå den værste tid i fly ihjel..

Super optimale chanser for det, da masser af ledige pladser.. Sådan var det også sidste år husker jeg hvorimod turen hjem tog 12 timer og flyet helt fyldt op... Her trods ingen sædereservation så havde jeg de 3 pladser for mig selv og selve flyveturen derned tager åbenbart kun 10 timer.. -sikkert medvind ha ha ;-)  Nej åbenbart meget forskellige flyruter de benytter.. Denne gang fløj vi over Polen (mener sidst det var over Bornholm) og ind over Rusland og lå hele turen mere nordpå så var naturligt mørkt udenfor så optimale sovebetingelser...   Men kunne bare ikke sove !!  Trods jeg kunne ligge halvvejs på de 3 sæder og ikke skulle rejse mig for nogen når de skulle på toilet.. 

Sov vel 3x1/2 time max..  Der til sidst hvor der vel var 3 timer tilbage af flyvetur sov jeg godt , men så kom der lidt turbelens og man måtte op og sidde og spænde sig fast og der røg min "lullet" i søvn der desværre.

 

Sidst havde jeg ekstreme propper i ørerne både ved landing i Bangkok og KBH... Denne gang en dåse cola gemt som skulle bruges , men slap hurtigt op der hvor man i halv time går fra 40 fod (går ud fra ca 10 km) højde.. Så måtte hente noget vand fra toilet som jeg havde i krus hvor jeg med bitte små slurke indtog og synkede langsomt når jeg mærkede de her propper komme.. Men halv time lang tid der syntes jeg :-)

Gik dog fint og slap for det helvede som sidst hvor man intet kan høre resten af dagen og det knager og brager i ens hoved.. Men var sgu lidt bekymret der da jeg tog første slurk af det vand for næppe destilleret og næppe være sjov hvis man fik maveonde den næste uge af den grund.. Men her dag 2 så heldigvis ikke mærket noget..

 

Ved ankomst i Bangkok så syntes jeg at jeg brugter oceaner af tid.. Fik noget at spise.. Brugte lang tid på at hæve penge da svært når man ikke er 100 % god til engelsk og får indtastet korrekt hvad man ville.. Endte med en hævning på kun 2000 bath som kostede 200 bath ha ha.. Ville hæve 25.000 bath og ville som seddeltyper vælge 2000 bath sedler men ved ikke lige hvad der gik galt.

Brugte også meget tid bare med at finde hæveautomater og hvor man kunne købe et taletidskort selvom det jo er yderst let at finde ha ha..  Men måske træt, brugte ihvertfald meget tid der før jeg tog taxi til hotel..

 

Anbefaling når man tager de der taxier så brug ikke automat men gå hen til boderne og bestil der.. så sikrer man sig chauføren ved hvor det er man skal hen.. Lykkedes hvor han ringede frem og tilbage men besværligt i starten da han ikke kan mere end 2-3 ord engelsk.

 

Men tiden gik utroligt langsomt der formiddag husker jeg.. Ankom til hotel men klokken nok ikke mere end 8-9 stykker.. Kunne ikke tjekke ind før tidligst klokken 12 så gik en tur i byen.  Endte ved Nana place og var en freelancer med en,- ganske usædvanligt for thaier, - en kæmpe røv der lokkede lidt rigeligt så endte med at tage hende med ind i et lejet rum.. Ja varmen og den helt speciele thailanske kultur fornægter sig ikke.  Man kan ikke andet end at blive fristet og mere horny.

Efter obligatoriske med hvor man er i bad med dem og de vasker en så endte det i en 69´er hvor villighed hos hende bestemt ikke var lille..  Hun var naturlig liderlige så hun ville også have pik og måske dumt af mig da hun spurgte om jeg havde kondom (ikke med) og derpå om hun skulle hente et ude hvor vi lejede rummet,- sagde nej..  

Kneppede hende i forskellige stillinger og som start fortalt hun ville have jeg sprøjtede hende i munden.. Nårg ja kunne jeg vel nok gå med til ;-)

Og endte så med jeg trak mig ud og hun fik i hele ansigtet hvorefter hun suttede den ganske ømme pik ren.. 

Service !!!!!

 

Endte så tilbage på hotel og syntes der virkeligt var gå længe men klokken ikke mere end 10 og mega træt..

Aftalt at mødes med en jeg havde skrevet med hjemmefra før tur.. En utrolig sød pige..Fik aftalt med hende at vi først mødtes der ved 19 tiden istedet så jeg kunne få sovet lidt..  Plan var at være sammen med hende nu første dag og "heldigvis" ikke en jeg risikerede at binde mig op på og brænde min ferie af på da hun studerer og arbejder meget så var næsten kun muligt at mødes her søndag og så vist nok mulighed lørdag og søndag... Men der er jeg i Pattaya så optimalt setup efter mit ønske.. Hader det at være et svin og bryde op men her ske naturligt..  Og har jo sikkerhedsventil at skulle det være en soulmate så altid finde på noget mere senere.. Fortæller som udgangspunkt til alle her at jeg bare er i Thailand 2 uger, selvom jeg jo er her 3 uger.

Efter en rigtig god søvn og et bad så var det meget skriveri for at få hende til at finde det.. Hun endte på Nana hotel og bestemt ikke et sted hun brød sig om.. Mange taxier tager fejl af det hotel og det jeg bor på som hedder ALT Nana hotel..

Lige for at gøre hotellet færdigt.. Det er fantastisk !!.. eneste ulempe er at jeg som ryger må gå ned ved indgang og ryge.. Ellers super moderne og fint.  Nu fik jeg det jo til 250 kr pr døgn men skulle man give normal pris som opgives til 800 så nej ikke det jeg ville ofre nu der jo er tusindvis af ledige hoteller i lavsæsonen hvor de konkurrerer.. Men til denne pris jeg gav så vel nok det bedste jeg har boet på i Thailand. eller bedste hotel nogensinde i mit liv !!.  De fleste billeder man ser når man betstiller hotel er billeder fra da det var nyt men er desværre i 90 % tilfælde slidt og medtaget i virkeligheden.

Det her er som det ses i billederne.. Nyt, super moderne og lækkert.. Og perfekt billigenhed til Nana place..Ligger gent ad en smal lille sidevej.. I ro og mag.. Og går man udfra den så bare til venstre og så måske 6- 800 meter så er man i paradis ;-)

Man kan leje en taxi ude ved vej hvis man ikke gider gå for 20-40 bath eller vælge at lade sig køre af hotellets "golfbil" som de har en chaufør hele tiden der står tilrådelighed ved og meget gerne kører en gratis..

Så super hotel !!.. Ikke underligt brugere har givet det top karakterer.. Service i top og behjælpelige med alt.. Feks ligger der på mit værelse/suite vel nærmest kalde det,- en bog så man kan få leveret alt forskelligt slags mad.. Sidder nu her tirsdag aften mens jeg skriver og venter på de kommer med en australsk steak her om en halv time hvor klokken så er 21..   

Men bliver lidt hopperi frem og tilbage nu jeg skal beskrive de 2 første dage..

Pigen mødtes jeg med der igår søndag ved 21 tiden.. Vi tog en taxi ud og spise et sted.. Men trods jeg havde sagt flere gange til taxi chaufør at det skulle være et sted hvor de også havde gode steak endte det et sted med trationel thai mad.. Sikkert virkeligt fint men sgu ikke meget jeg kunne æde af det kylling i karry jeg bestilte :-(

Så efter en hyggelig aften i selskab med hende endte vi omkring lidt over midnat i seng.. Både hende og jeg var mega trætte og intet aftalt om hun skulle blive.. Vi havde været lidt intime der sidst på aftenen men hun virkede meget træt så lagde ikke op til noget.. Vil faktisk heller ikke hvis det gav hend enogle forhåbninger om noget mere.. For trods utrolig sød så virkelg sprogproblemer her.. Jeg er ikke super til engelsk men hun kunne så godt som intet..  

Så lod det til være op til hende.. Lagde hun op til sex så fint med mig.. Man bliver jo liderlig her i den her klima og thaiernes generelle sødme.. Men ellers ligeglad.. Har jo masser af dage hernede til at få masser af put..

Endte dog med at ikke kunne sove og mega sulten.. Havde kun nippet til den der kylling i karry. Så endte med at jeg sagde jeg måtte ned og have noget at spise..

Så kunne jeg jo lige tage et put der i Nana plaze ;-)  

Og efter et burger king besøg  gik jeg lidt rundt før jeg bestemte mig til hvem jeg skulle have..  Selve Nana plaze overrasker mig over at være utroligt lille.. Ihvertfald i forhold til feks Walking street :-)  Minder nærmest om Istadgade i bredde og længde.. Men her tilsat 25 grader om aften/natten og mange barer.. Men minder om Istadgade forståes på den måde at her er en masse freelancere og virkelig mange med høj kvalitet..

Endte med at tage en med virkeligt smukt ansigt.. Nu mange til den dejlige thailanske glød i huden men er mere til hvid hud og lignede meget en nordisk pige..

Endte samme sted som sidst hvor jeg lejede værelse hvor det kostede 300 bath.. Og så igen standart prisen 1000 bath for 1 times sex hvis man lyster med super service.  

 

Mæt både i mavsen og tryk taget vendte jeg tilbage til hotel.. Kunne dog stadig ikke sove det kunne hun heller ikke, men igen lod jeg det være op til hende om det også skulle være sex her.. Det her klima gør en bare mere liderlig.

Sov vel der til sidst 5 tiden om natten og vågnede da hun stod op der ved 9 tiden og gik i bad.

Hun skulle afsted senest 10 da på job jo som tidligere fortalt.. ville så give hende en 1000 bath så hun havde for taxi både fra igår og idag når hun skulle afsted.. Hun tjener på de jobs hun har ved siden af studier 1000 bath om måneden.. Havde hun fortalt aftenen før da vi var ude og spise og hvor hun syntes maden var dyr.. 

Efter bad var hun udover meget kærlig også lidt pågående fysisk.. Måske bange nu hun ved jeg snart tog til Pattaya ha ha men mega amatør og 100 % ingen profesionel GP det her.. Ulempen er at hun havde svært ved at lægge op til noget og var ikke god sex efter min mening.. Men hun var mega våd for ikke at sige sjask våd og virkelig stram trods hun har 2 små børn..

 Fik sagt farvel på pæn måde og hun skriver så godt nok en del inde på Thaifrendly med hun savner mig nu  men dejligt nu hvor det på forhånd er lagt op til at det næsten er umuligt at vi skal mødes igen.  Da hun jo ikke har mange fridage pr måned og jeg nu imorgen tager til Pattaya.

Nappede en lur og sov tungt derfra 12 middag til 6 hvor jeg stadig var mega træt..  

nu er klokken lidt over 21 og jeg venter på min steak som bliver leveret :-) Alt går langsomere i Thailand så aftaler man noget så regn med minimum 1 times forsinkelse.. Tilgengæld har pigerne heller ikke travlt som vi kender i Danmark.. Tager man short time feks så kunne man principelt sagtens have en lang hyggelig aften på sit hotel værelse hvis det er det man ønsker.

 

Livet er sgu skønt i Thailland :-)

 

Senere i aften så hen i Nana plaze og tjekke mere ud.. Og have en med hjem til hotel og i morgen kl 12 bliver jeg hentet af taxi og kørt til Pattaya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må jeg lige supplere med et hint til alle som skal igennem den Thailandske emigration i Suvarnabhumi, Bkk lufthavn

Nogle gange er der mega kører, som kan tage op til 15-20 minutter ja helt op til 30 minutter er da oplevet der, så gå tilbage på gangen, og forsæt 150 meter længere hen af gangen hvor der er en anden og lige så stor emigration - det sker meget ofte at den er næsten gabende tom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaee steaken kom men var vel 21.45 :-)  Så typiske thaiforsinkelse men smagte godt..

Men blev nok træt af den steak så efter at siddet ude i varmen og ryge med en kold cola bestemte jeg mig for et hvil.. Det der blandt andet er så dejlig når man er alene afsted..Ikke skal tage hensyn til andre end en selv.

Inde i suiten der dog mega køligt så blev vågen kort tid efter..

Kunne nu se hun havde skrevet en masse beskeder.. Om hun var blevet hug på mig osv. Og at hun havde fri kl 22.30 i aften.. 

Shit hader det her.. syntes ellers jeg havde sikret mig så godt :-(   Jeg svarede med en enkelt kort mod alle hendes beskeder,- at jeg lige havde spist og var på vej hen til nogle shoppingsteder .,-de har sikkert ikke åbent så sent looool men en undskyldning skulle jeg jo have.. så meningen senere at skrive jeg er træt og vil gå i seng da jeg skal rejse imorgen..  

Håber faneme ikke hun tropper op udenfor hotel, så når jeg engang i nat kommer væltende hjem med en står her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nat 2.. tirsdag nu...
 
Lorte nat !! Sidder her nu og klokken er halv ni og i den grad overtræt men tør ikke sove da jeg skal tjekke ud om nogle timer og med taxi til Pattaya..
 
For at forsætte hvor jeg slap fra sidst, så tog jeg jo i byen der omkring 02 nat.. Ville finde en at tage med hjem.. Så en del og som altid begik jeg fejl ikke at slå til der i starten.. Husker ikke nogle navne på de 4-5 Go go barer jeg endte med at besøge men er generelt ikke mange der i Nana plaze... Første sted dog nogle virkelige kvali (lille side gade hvor der er en kæmpe ølbar /flere og for enden til højre ligger den. For kendere af området ved de hvor da der ikke er anden sidegade/indhug med kæmpe bar andre steder..   
Der som sagt flere piger som jeg syntes var kvali,- og følte mig virkelig tilpas der. Nærmest overfaldet af 2 da jeg kom ind ,men ville se andre så måtte afvise og trods de var meget villige så ikke mere påtrængende at de efter 5-10 uden ladysdrinks trak sig og jeg kunne i ro studere dem der dansede.. Selvom både mutter 1 og 2 var totalt oppe på dupperne for at yde service (flere gange også tilbud om de måtte sutte den af) men ikke påtrængende på den platte måde med at ville have ladydrinks.. Så super sted eller måske snarere fordi jeg tilfældigvis var der tæt ved lukketid.. De lukkede nemlig efter ca en halv time , men før det så de fleste piger gjort sit til at jeg ville vælge en af dem.. Tjaee der føler man sig sgu som en konge :-)
Sådan forsatte det på ingen måder resten af natten!!
Fra at være guld og hvor jeg dum som jeg var ikke bestemte mig for en af de ihvertfald 2-3 super emner efter min smag, endte det med jeg lige ville se noget andet (spildte chancen) og blev værre og værre med det hele.
 
De næste par timer vandrede jeg rundt først ned ad gaden i den anden side og dernæst modsat alt imens jeg af og til forsøgte at kigge ind i nogle af de få Gogo barer der er..  Og blev mere og mere desperat.. Dem på gaden der fik jeg en skræk for det var en ladyboy.. Mange gange sikkert skudt forkert men så hele tiden det mindste mandlige træk der gjorde at jeg ikke turde lukke en deal..  På en gogo bar også fået en ned og sidde da skrækken igen tog overhånd.. Selvom mamaen forinden havde forsikret at "hun" ikke var det.. Men hende hoved størrelse og hænder gjorde mig bare meget bekymret :-) Hvis hun havde sagt hun kom fra østeuropa så bedømt hende som en smuk sexet pige , men tvivlen nagede i mig.. Hendes hænder altså for store :?
Havde sådan håbet hun fortalte hun var fra Ungarn eller sådan noget looool og da hun efter jeg fortalte jeg kom fra Danmark og talte sine fingre og kunne tælle til 10 på dansk !! :shock: så var muligehderne der måske :)   Men nej 100 % thai og altså gennemsnitlig meget større med mandeting he he :) 
Men med hensyn til hendes tølleri på 10 på dansk er god nok.. Er altså utroligt hvad man oplever af hvad thaier har af kendskab til Danmark.. Hun sagde hun skulle til København om noget tid og derfor lært lidt sprog.. Så hvis en af jer der har fundet en billedskøn super flot pige på nettet og vil have hende til Danmark på besøg  så sige i måske bliver lidt skuffede eller tvivlende om kønnet når hun lægger sine hænder i jeres skød loooooool       :-)
Så hende droppede jeg også efter et par ladydrinks og sagde jeg måske (løj) kom tilbage.. Mit gade spadsering sikkert også blevet bemærket af mange af GP´erne og jo ikke ligefrem fint.. Hvis man kan blive bemærket der så er det fordi man har vandret rundt der i ring mange gange !! :-o  Mødte ihvertfald en ældre GP som jeg havde lidt sværere at slippe af med men da hun fortalte hun kendte andre steder der endnu ikke var lukket så vandrede jeg desperat med.. Havde forinden også været på en anden gogo bar hvor jeg mente jeg gav over 200 sloty i indgang hvor man så havde valget at vælge en øl.- feks en carlsberg.. Servicen der var super fint,- nyttede bare ikke noget når de max var 2-3 piger derinde-- Og bestemt ikke lækre på nogen som helst måde hvis jeg skal sige det på en pæn måde.. :-(
 
Og hende der fik mig med ud på en gåtur endte "selvfølgelig" også med at ende et sted der var lukket hvorefter jeg atter desperat søgte efter den eneste ene at tage med hjem den nat.. Klokken nu vel hen ad 4 eller halv fem..
 
Havde på et tidspunkt talt med en mand som sagde der fandtes en gogo bar 5 min gang derfra og med taxi så kostede det 40 bath..  Dengang som med ham og mange GP bare afvist men sagt det kunne være jeg ville senere.. Ham stødte jeg på igen her og nu jo ingen andre muligheder snart så hvis han skaffede en taxi til de 40 bath så ok så kunne vi tage hen og se det sted der stadig var åbent og hvor der var 20 piger som han sagde ;-)
 
Troede nu ikke meget på det efter en rædselsfuld nat der havde startet så godt og endt så dårligt så de gange jeg til sidste havde spurgt om pris på short time hos freelanserne kun fik tilbudet 1500 bath.. Om grund at den var en lorte aften eller jeg nu simpelthen udstrålede lort til sidst ved jeg ikke,- eller om normal takst er større der om nat end i dag tider generelt ved jeg ikke..  
Men ham manden havde sin egen bil og fint nok.. Selvom jeg da tænkte i risisi for at han eventuelt kærte mig hen et æde sted og nogle ventede for at rulle mig..  Undervejs talte man om de sædvanlige ting hvorfra er man og hvor længe man skal være her.. Da snakken kom til at jeg skulle til Pattaya så kunne jeg godt fornemme at han var interesset i noget kørsel der.. Sagde så at jeg på forhånd havde lejet en taxi.. Men kunne være interesseret når /hvis jeg skulle til Bangkok igen der kort før min afrejse.. Og spurgte om pris og han sagde 1500 bath.. Nu sikkert på ingen måde vildt høj pris da lige med de her ture hvor få udbydere tilbyder turen til 1100 bath der tvivler jeg altså på de tjener mange basøre efter udgifter til benzin/gas er trukket.. Men jeg var selvfølgelig ikke i interesseret i hans tilbud men imente hvis han nu var ude på at rulle mig så tænkte det var smart at spille med og virke interesseret.. Viste sig dog at være en yderst respektabel fyr og vi ankom dog også efter lang lang køretid til en bar.. Det var lidt ala en der minder om soapmassage hvor en række piger ,- måske 15 sidder på rød og række og ellers lignede lokalet en lukket ølbar..
 
Var en der var utrolig interesseret og smilede vildt hele tiden så endte med at få hende ned til mig.. Men som hun sad der som kom min ladyboys skræk igen :shock: Syntes hun virkede større end jeg troede ligesom hoved mega stort..  Faneme uhygeligt do !! loool nej ved ikke om min skræk den her nat tog overhån eller hvad der skete.. Men frygt stor da jeg syntes de fleste er utroligt smukke og flinke !! men er bare ikke mig det her...
Men måtte så selvom svært på pæn måde sige jeg ville se lidt andre og tale med  andre før jeg besluttede mig.. Og bemærk det her er IKKE  en typisk gogo bar med flere kunder.. Der sad næsten bare mig placeret på stol lige foran 15 piger.. Så lidt pinligt og synd for hende da nok krænkende.. Men fik fortalt det var mig der var skør i hovedet og hun virkede til at tage det pænt,- måske troet på det med skør i hovedet ;-)
 
Fik så en af de andre herhen.. -hun lignede meget en lille ung nips men slet ikke når hun sad ved siden af mig.. Måske mig der virkede meget lille den her nat loooool..  Ihvertfald indvendigt :)
Men nu gad jeg ikke mere så papaen der her styrede baren spurgte jeg straks hvad hun kostede og han nævnte 5000 bath !!! :-0  for short time !!!!!!!!  Han må jo være skringende sindsyg.. måske fordi jeg havde været gavmild og givet ham der kørte en drinks og hende før og lidt drikke penge så han gik udfra jeg var en tosse med masser af penge.. Hader stadig den thilandske mentalitet der :-(  At det med at være gavmild oftes resulteret i at de nærmest ser ned på en og forsøger at malke en..    
Men sgade nej og sagde 2000.. Han forsøgte så med 4000 hvor jeg holdt fast og han forsøgte med  3500 hvor det så endte med 3000 og jeg ikke gad mere.. Nu sgu bare hjem og have noget fisse selvom lysten var på nulpunktet generelt og derudover hende her jeg havde siddende ved min side virkede overgearet og som en på coke.. Snakkende som et vandfald og overfladisk som man næsten kender standarten fra østeuropæiske piger i Danmark.. Altså bare nogle peneg der hurtigt skal overståes.. 
Men fik hende med hjem til hotel og ham fyren med bilen ville næsten ikke have noget for det,- men sikkert fået et honoar det sted han fik mig til og dels håber på en tur til Pattaya efter mig.. Så altid klogt at give dem sådan en mulighed at de øjner langsigtede penge.. Så tror jeg de er mindre tilbøjelige til at platte.. 
Selve oplevelsen med det talende og højrystende pige/kvinde var noget der skulle overståes..
Skal dog siges nu jeg tænker efter de 3000 ikke var vildt for at være i Bangkok med barfin.. Men 5000 sindsygt at forsøge med i pris !!!
Dog ærge sig nu senere at jeg dog bare ikke havde taget en af de piger det første sted så brugt 1/3 af de penge jeg nu brugte denne nat og næsten med garanti fået super oplevelse..
For sagt mange gange det med kemi.. Den er så vigtigt..  Dels skal man selv syntes de er kvali/eller de tænder en fantasi hos en,- men de skal på forhånd udvise stor interesse ellers stor risiko for det bliver noget maskin sex..
Men man lærer hele livet og jo begået de her fejl før og gør det sikkert igen.. Men lige nu have fokus på det så jeg forhåbenligt igen kan få de super oplevelser man oftes får i Thailand :)
 
Glemte lige af fortælle at nu den her lortenat der forsøgte jeg så at sove da hun var ude af døren der halv seks- seks måske.. Men svært ved at sove.. fik så messinger fra Danmark fra mit arbejde om nogle problemer og sad så og snakkede telefon 3 timer...
 
 
Ved ikke hvor meget der bliver skrevet ned sidenhen her i min ferie.. Men her dejligt at dele det med jer så jeg kan få den rædselsfulde nat ud af hovedet.. Undskylder hvis flere stavefejl end normalt men sidder her mega træt og får det lige fyret af.
 
Nu snart op og pakke.. Så med taxi til Pattaya og når jeg engang har fået tjekket ind der så godt nok sove ;-)  Ikke mange timer blevet til de sidste 3-4 dage.. Men sådan var det også sidste tur jeg skal lige vænne mig til døgnrytme, klimaet og ikke mindst den seng jeg ligger i.
Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Du er sgu lidt "crazy", Zeus - men føler mig nu alligevel underholdt af dine skriverier, selvom det til tider er mere rodet end en omgang Pad Thai fra gaden.

At du tager til Nana Plaza for at få fisse, mens du har en anden thaipige siddende hjemme på hotelværelset - og så tilbage igen til mere nyt.......det er altså alligevel lidt af en bedrift. Den havde jeg ikke klaret.

Jeg synes dog, at du nævnte før afrejse, at du denne gang ville tage det lidt mere roligt.....og indtil videre ser den plan da ikke ud til at gå alt for godt :-D.

Nu har jeg selv været i Thailand en række gange, men må indrømme, at det er for meget andet end natteliv og thaipussy. Men der kommer måske en dag ;-)

Fortsat god ferie!

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zeus,

Tak for god underholdning, jeg haaber du faar en god tur til Pattaya.

Jeg har gaaet et par dage og spekuleret paa din "dag 1" fra Bangkok, og jeg kan simpelhen ikke faa ud af hovedet at du er parat til at bolle en Nana luder uden kondom - det er simpelhen for farligt efter min mening. Ikke fordi jeg skal spille politi mand eller kommer med loeftede pegepingre, men det maa du bare ikke. At hun ikke har husket kondomet, betyder formeentlig at hun goer det det med alle sine kunder uden!

Pas nu paa dig selv, man kan sagtens ha det sjovt alligevel

Mvh

G

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 3 onsdag

 

Havde fået pakket og klokken kun 11 og ventede bare på Mr T Taxi som skulle hente mig der klokken tolv..  Tvivlede stærkt på de ville være der til tiden.. Alle andre taxier, selv de lokale i Nana plaze området havde meget besvær med at finde hotel..   Så fik receptionen til at ringe til taxi firmaet og høre om hvis muligt måtte de meget gerne komme tidligere..  Tænkte så var der måske en chance for de kun blev en halv time forsinket og var der kl halv et ;-)

Svaret var at de ville være der 11.30.. Men tvivlede som sagt stærkt på de ville være der.

Imens jeg sad udenfor og ventede kom over recetionisten :-) Var klart en der var over de andre der på Alt Nana hotel og findes selvfølgelig altid brådne kar alle steder.. Mens de andre var super serviceminded var ham her en halv muggen arrogant type.. Og spurgte hvor jeg skulle hen og svarede Pattaya hvorefter han rettede min udtale af navnet og spurgte om jeg havde fundet en taxi dertil..  Da jeg svarede,- ja så vente han hovedet og hørte ikke efter da jeg forsøgte at lidt  smalltalke med ham.. Ha ha sådanne typer findes der jo alle steder.. Og hans "service" der var om han lige kunne skaffe en taxi til Pattaya til mig og score en gevinst hos en eventuel taxi.

Den totale modsætning troppede så op kl 11.31.. Dvs næsten 100 % på klokkeslet)  En ansat fra Mr T Taxi..  Super serviceminded og velforberet , så han holdt direkte ude til en mindre motorvej ved blot at bære min kuffert 20 meter så ad 2 korte sidegader.

Det er i grunden ,- trods utrolig lav løn i Thailand imponerende at de kan køre den tur for 1100 bath og 1000 for Pattaya til lufthavn.. Bare de forskellige vejafgifter de skal betale og ikke mindst benzin/diesel på den godt 2 1/2 time lange tur fra Bangkok må tage en stor bid af kagen..Og var en super bil med godt klimaanlæg og masser af plads i de gode lædersæder bagi....  Husker min første tur sidste år da jeg træt og udmattet efter flyvetur ikke gad tage bussen og tog et af de der limousine taxier der har boder ved udgang og frister med kørsel.. Der gav jeg vist 2000 eller 2500 bath og bil ikke bedre.. Derudover en chauffør der forsøgte at platte drikkepenge osv..

Ham her derimod fra MR T firmaet en type der aldrig nogensinde kunne finde på det.. Total tavs under køretur og hvis man ville have snakket med ham så selvfølgelig gjort det og med et virkeligt godt engelsk.

Derfor gav jeg ham også 1500 for kørslen så han fik 400 bath i drikkepenge.. Er jo små penge for os danskere og man betaler til så meget andet lort nu man er på ferie :-)

 

Efter indtjekning i min lejlighed så lige hurtigt henne og få noget at spise på mit ynglingsspisested i soi lenka.. Lidt længere gåtur end jeg regnede med super..

Og så var det ellers med at komme i seng og sov fra kl 16 til kl 21 så kunne jeg ikke sove mere,- trods jeg virkelig har underskud af søvn.. Tror varmen også spiller ind udover man skal vænne sig til nye tidszoner.. Her i Pattaya er der ekstra varmt.. De 2 dage i Bangkok der overasket over jeg ikke følte det så varmt.. Gik ofte i lange bukser.. Her i Pattaya er det så varmt så trods shorts så kan man skifte t´shirt bare man har været ude lidt.. Nogle af de lokale siger det er fordi der nok snart kommer en ordenlig skylle.. Er jo den her regntid nu hernede.  Pt blæser det meget og skønt.

 

Den her ekstreme lugt jeg følte sidste år i Pattaya hvor man max kunne gå 100 meter før man endnu engang blev mødt af kloaklugt når man passerede et kloakdæksel er der ikke nu.. Måske hænger det sammen med sidste gang var jeg afsted lidt tidligere og der været meget tørt.. Nu derimod der skylles kloakkerne ofte her da der af og til regner lidt heftigt..

 

Klokken er nu lidt over midnat og var efter min "eftermiddagslur" nede og spise lidt og handle.. Endte langt nede af second road (måske 1 km) og der opdage jeg lidt /meget usædvanligt der lå en en stor bar lige ud til almindelige turist ting hvor der var en masse kvali piger der dansede.. Meget usædvanlig placering syntes jeg men super sted som nær havde lokket mig til at sætte mig der..   Den fedeste tekno musik og ikke den her ekstreme larm der er i Walking street hvor de næsten flår i en for at få lady drinks.

Nu sidder jeg her på den dejlige balkon på 27 etage og nyder udsigten over Pattaya.. Ved ikke men elsker altså bare Pattaya :)

Syntes folk generelt virker mere venlige og afslappede..  Nana plaze da fint men er jo kun 1 procent af Pattay vel.. Hele Nana Plaze kunne have ligget i en af sidegaderne på Walking street.

 

I aften/nat så nok bare slappe af men nu hvor vi se hvad der sker :) 

   

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...