Hop til indhold
ZEUS

2 tur til Thailand (maj 2016)

Recommended Posts

Klokken nu 14 og kommer lige fra soi 6..

Var der om formiddagen også for at finde de her minibus ture til Ban Chang men den anbefale bar hvor man kunne købe de her ture. Ruby bar havde først ikke åbent der,- og da jeg kom her efter middag så kendte mama´en intet til det.

Så går i de tanker om at opgive den tur.. gider ikke leje en privat taxi helt derhen alene..

Vedrørende Carton vandland så meningen jeg ville undersøge hvad en taxi kostede, så jeg en eller flere dage kunne tage en tur derhen fra om formiddagen til sen eftermiddag.  Stødte så på en rimelig fin scootertaxi som var god til engelsk.. Ham har jeg fået nummeret på og skal så have 600 bath for sådan en returtur.. Og har hjelm til mig.. Godt være lidt mere farligt at tage de her scootere på sådan en lidt længere tur men tror ikke det er farligere end det er at passere Second Road som er godt trafikeret nu :-D

Da jeg forlod soi 6 lod jeg mig dog friste af en pige.. Dvs pige tror hun har været i hvert fald 30 og født et par børn.. Have et dejligt smil og lod mig lokke... Der på Ruby´s club var ellers en mega sprød sag men efter jeg havde henvent mig til hende og bare ville vide om det der med minibusser og senere efter talt med mama satte mig hen i hjørne og drak en cola, og hvor hun sad med ryggen til mig så blev der ikke mere ud af det.. Gider ikke henvende mig for at opsøge kontakt der. Skal helst være dem der henvender sig for sikre mig der er lidt kemi.

Ved ikke hvad jeg skal lave nu.. Overskyet og træt så bliver måske en lur.   I morgen lige forsøge igen i soi 6 om jeg kan finde et sted med de der ture til Ban Chang.. Men skal være før middag for allerede der efter kl 12 så har de fleste barer aktive piger og altså lidt/meget mere besværligt at gå og spørge efter busruter der.. end når det om formiddagen er stille og mest en mama der..

Lidt sjovt var det i øvrigt da jeg skulle hjem fra soi 6 der om formiddagen.. Nogle ganeg svært at se om de der tukaer/pickup´er har passagere med eller kører alene , så da en af dem dyttede som de oftes gør for at se om man vil med vinkede jeg ja.. Men den var tom og spurgte på turen ned til ca soi 9 hvor jeg jo bor..  100 bath svarede en kvindelige chauffør.. Jeg sagde nej og lagde op til lidt prutteri men hun stod fast.. Og tøffer så ned ad vejen alene uden en klejne fra mig , i stedet for at have foreslået feks 60 eller 80 bath :?  Var vel ikke mere end 200 meter....  I stedet kom der vel ikke mere end 10 sekunder efter en anden, og den tydelig se var fyldt med passager som jeg så kunne stoppe og køre for de der 10 bath...  Man undrer sig lige over deres forhandlingstaktik nu de altid går op i at prutte :)   Hende her der så måtte køre tom havde da trods alt fået 70 bath for de 200 meters kørsel hvis bare hun havde gået ned i pris.. I stedet ruller hun videre og bruger samme benzin og tid og får ikke en klejne :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg ved ikke hvor mange der følger med i din rejse, Zeus - men jeg kan ihvertfald ikke lade være med at læse dine indlæg :-)

Der er da ingen tvivl om, at din "veninde" fra Bangkok har haft som målsætning, at du skulle forelske dig i hende og brødføde hende - men på den anden side, så er du jo heller ikke helt ærlig, når du hiver hende med til Pattaya velvidende, at du egentlig ikke rigtig tænder på hende eller vil have hende.

Nu har jeg aldrig selv været i Pattaya, men det overrasker mig ikke, at du oplever de der turistattraktioner som "tourist-traps".....synes at det er alle vegne og jeg er godt nok også blevet skuffet mange gange. . 

Fortsat god ferie og du må igang med damerne igen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke hvor mange der følger med i din rejse, Zeus - men jeg kan ihvertfald ikke lade være med at læse dine indlæg :-)

Der er da ingen tvivl om, at din "veninde" fra Bangkok har haft som målsætning, at du skulle forelske dig i hende og brødføde hende - men på den anden side, så er du jo heller ikke helt ærlig, når du hiver hende med til Pattaya velvidende, at du egentlig ikke rigtig tænder på hende eller vil have hende.

Nu har jeg aldrig selv været i Pattaya, men det overrasker mig ikke, at du oplever de der turistattraktioner som "tourist-traps".....synes at det er alle vegne og jeg er godt nok også blevet skuffet mange gange. . 

Fortsat god ferie og du må igang med damerne igen :-D

Tak :) 

Nej godt være jeg ikke var ærlig.  Ville på den anden side gerne have hun fik nogle gode dage men sige ligeud at hun er min type syntes jeg er svært.. Håbede bare hun fik nogle gode minder og nød de par fridage hun havde.

Nej nok ikke mange der følger med og lidt ærgeligt nu jeg ville have råd om forbindelse til Ban Chang. Overvejet flere gange at stoppe undervejs her, for jo intet nyt at fortælle om..

Apropos Ban Chang så mødte faktisk en dansker i Night Bazaaren som ligger lige overfor hvor jeg bor.. Sad og røg bagerst i den store hal da en stor viking på 2 meter og 10 eller sådan noget og halvanden meter bred kom vraltende hen samme sted og sagde : Daw på jysk :-D   Der er det sgu dejligt at snakke med en dansker.. Og vi fik en kort snak om spisesteder osv.. Han havde også været i Ban chang men sammen med 2 andre danskere og bare taget en taxi derhen.

Grunden til besøg der i Bazaaren er fordi jeg er på lidt udkig efetr nogle Nike Run gummisko..  Inde i centret har de dem men koster nogle steder 5000 bath og så jo ingen ide at købe dem i Thailand :-D    Men der er "måske" ægte der.. Ved at der i Bazaaren der fås de fra mellem 500 og 700 bath og de er så tilgænld 100 % uægte men fint nok med mig da jeg bare vil have nogle ekstra gummisko at skiftes med da de her begynder at lugte rimeligt fælt og snart have dem til vask.. gider ikke gå i de der klip klappere..

Problemet med køb af sko i Thailand er dels at de sjældent har større end op til str 44 og en 44 vel nærmest svarer til en str 42 i Danmark..  Ville gerne have en "normal str 46 da de også skulle kunne bruges om vinteren i Danmark hvor jeg måske har et par sokker i..   Men fandt et sted hvor han ville forsøge at se om han kunne skaffe nogle i større størrelse end 44..  Og går så ind i morgen og får svar.

Nårg men plan for resten af dagen er der ved 20 tiden spise et sted hvor jeg før i dag kom forbi og hvor det virkede lækkert..  Senere står den så besøg i Walking Street for første ved denne tur.. Dvs gik derigennem her mens pigen fra Bangkok var på besøg men der kunne jeg ikke lave sjove ting..

I morgen så plan nok at besøge det der Carton badeland hele dagen.

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super indlæg du kommer med Zeus... tak for det

Vedr tuk tuk - min research - ta altid en der i drift med folk i = 10 bath.. dog har engang været oppe og køre med en tom vogn hvor jeg endda sad på forsædet fordi de regnede og han var ok med 10 bath. har dog flere gange taget en vogn for mig selv med pige hjem til hotellet for 100 bath (de starter med at forlange 200) 

Vedr sko, ja så skal jeg nok ikke gøre mig nogle forhåbninger, er for mig svært at finde det store udvalg herhjemme da jeg bruger 47-48, så det bliver nok ikke lettere i Thailand.

Høre meget gerne mere om det vandland, har selv savnet lidt at slå tiden ihjel med der omkrings middags tid..

Keep up the good work

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du tager, bath bussen til et bestemt sted. Altså bruger den, som taxa er prisen 100 bath. Tager du den bare på gaden kører med i  Hans retning er prisen 10 bath.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ZEUS..... vi er vist mange som følger med, selv om vi ikke svarer tilbage hver gang

Der er en anden tråd omkring Ban Chang, og jeg ved godt at jeg det har skrevet at stedet det måske er en lidt tvivlsom oplevelse....  men ikke mere end at jeg aflægger besøg der næste gang jeg kommer på de kanter....  det skal undersøges noget mere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onsdag morgen

Valgte så at tage i Walkingstreet der om aftenen og natten...  Faktisk ikke sex sulten på nogen måde men nu skulle der ske noget..   Husker ikke rigitgt de gogo barer jeg besøgte.. Vist en der hedder Happy gogo eller ikke sikker navn der minder om hinanden.. Men var et rigtigt godt sted som er næsten lige når man går ned ad Walkingstreet der er en vej til venstre.. Og i bunden af den ligger en af de anmelderroste coco barer.. Og med god grund..  Super service fra personels side og mange piger i kvalitet.  Pigerne virker dog mere kolde /profesionelle sådanne steder.. Ja igen nævne det.. Er den pokkers ulempe at det hele tiden er enten eller.. Enten så et sted hvor de som politik har at nærmest overfalde en for ladydrinks eller modsat hvor det virker mere koldt og hvor man selv skal invitere dem ned på ladydrinks.. Det sidste lyder mere attraktivt når man har været nogle dage i Pattaya.. Hvor man mere selv bestemmer hvilken speciel pige man lige ønsker.. Ulempen er dog at kemi så sværere at opbygge.

Gik mange gange op og ned ad Walkingstreet og var også helt tilbage på hotel en overgang hvor jeg ellers havde besluttet mig for at gå i seng, men hvor jeg så alligevel der fik stor sextrang så jeg igen gik derned.. Hvor efter den så forsvand inden jeg nåede derned :-(

Men besøgte vel 4-5 gogo barer i alt og var et sted hvor det virkelig var pinligt..  Nu ligeglad sgu ingen der husker/kender en med de måske 100.000 turister der går ind og ud af barerne der.. Men selve gogo baren det skete var tilfældigvis også der i start af Walkingstreet og igen en gogo bar med virkelig kvalitet.. Serviceminde personel og oplyste lokaler og massevis af piger.. Som også var fin kvalitet..

Fik øjenkontakt med en som jeg syntes havde nogle frække øjne..  Lidt senere kom en kæmpe amerikansk sort mand ind og utroligt at se hvor meget opmærksomhed han kunne få.. Fordi thaierne generelt ikke er så høje så generelt helt vilde med høje mennesker og sikkert også hans penge nu han var amerikaner.   Denne aften følte jeg i øvrigt mig som udskidt grød og nedværdigende i den grad når man sidder der og en anden (ham den store sorte) sætter sig ned ved siden af en og pigerne pludselig bliver vilde :-D. Ja altså med ham :shock:Der virkelig føle sig lille og alt muligt nega når Alfahanen kommer og tiltrækker alt opmærksomheden...Men generelt lorte aften for mig...   Følte mig gammel grim og det der var værre..  Tror dog det meget handler om attitude.. Jeg har også oplevet de aftener hvor det er mig der totalt bliver omsværmet og er nok en kombination at man virkelig føler sig veltilpas og udadvent og ikke mindst modtagelig..  Samt udstråler at penge er ikke noget man tænker på men bare bruger...De egenskaber kan hurtigt forsvinde når man støder på nogle andre barer hvor man bliver nødt til at have en anden attitude hvis ikke man skal ens penge skal flåes ud af en..

Han valgte dog super hurtigt en pige og forsvandt og jeg havde forinden sagt til en af de ansatte at jeg ville have hende den foromtalte ned til mig.. Men nu fortræd jeg fordi jeg så der var kommet noget bedre  Men sådan er der forskel på aftener :?  Pis og papir men typisk mig..  Hende den anden attitudevar en der virkelig lignede en japaneser og virkeligt kønt ansigt.  De var begge to meget langbenede normalt ikke det jeg oftes går efter men der i aftes så jeg det som frækt til et put.. Fik fortalt af den første at hun var fra en del af Thailand og mørk og hende den anden et andet sted fra.. Ikke at jeg spurgte men hun kom selv ind på det med at hun var mørk og den anden hvis..  Lod som om jeg mente den anden da en fra personalet kom med ladydrinks til hende den første men reddede den på bedste måde i den her situation ved at give til dem begge... Hende den første meget interesseret mens japseren var mere generet hvilket dog også havde sin charme..  Men deres ordforråd på engelsk simpelthen trist :(   Nævnt det før jeg er ikke speciel god til engelsk men de her to kunne næsten ingen ord og hver sætning kunne trække ud i evigheder og hvor det typisk ender med man til sidst ikke anede hvad det var den anden ville sige.

Så bestemte mig for at besøge anden bar.. Også den manglende selvtillid i aften hvor jeg ikke følte mig som første valg gjorde at jeg bare ville hen et andet setd.. finde en eg tændte på og hurtigt hjem på hotel og så sove alene men godt bagefter...   Så jeg får afsluttet og betalt og rejser mig op men opdager i min højre lomme med pengebog er tom og går lidt amok og rejser mig op og råber nogle har taget min pengebog og får fat i personel for at stoppe så eventuelt nogle ikke kan slippe ud med pengene..   Havde vel 9-10.000 bath i den men derudover et hævekort..  Mens alt det her sker og vild panik loooool så opdager jeg at jeg har pengebogen i venstre hånd hvor jeg også har fat i mine cigaretter :-o:-o:-o:-o:shock:  Fuck hvor pinligt :( Men skynder mig t sige alt ok og hende der kommer tilbage med penge fra betalt regning siger jeg bare skal beholde dem og skynder mig ud :?

Men generelt lorte aften.. Og totalt nede da jeg besøgte endnu en bar men helt anden kvalitet af piger og bestemte mig for bare at gå hjem og sove..   På vej op ad Beach Road tænkte jeg det kunne jo være jeg lige fandt noget der fristede til et put , men selv her har min attitude virket afskræmmende og ingen der så meget som forsøgte med tilbud og deres blik blev lyn hurtigt drejet hvis man lige tjekkede ud..  virkelig skod aften..

Lige før hvor jeg bor kom der dog en lille rødhåret (selvfølgelig farvet) nips gående og råbte hello og sikker på det ikke var en LB..  Og var noget virkeligt charmerende over hende.. Et rigtigt dejligt smil og kemi her og da jeg hørte pris var 500 så super..  Hun talte virkelig godt engelsk og vi tog op på værelset og sad længe ved balcon og snakkede.. Hun gjorde sit til at jeg skulle vælge hende til longtime senere og behjælpelig med alt såsom eventuel transport ud til det her Gartoon vandland hvor hun var sikekr på man kunne få tur for 40 bath.. Så fin at have en sådan kontakt men longtime nogle dage med hende ved jeg ikke nu.. Dvs der om natten så interesseret måske men efter sex´en så må jeg sige noget falmede.. Hun stønende og pev men høre var falsk og aftænder mig.. så bedre lide piger der intet siger.. Og hader generelt det med at have en liggende i sin eng.. Foretrækker at sove alene.. Og også fortalt hende men forbarmede mig over hende da hun meget gerne ville blive.... 

På et tidspunkt da vi skulle sove dog sulten og hun kunne ikke sove og tiggede om jeg ville gå med ned og hente noget i 7 Eleven men gad jeg altså ikke :-D  Sorry men ikke kommet på ferie for så at skulle tage hensyn til en anden så jeg bagefter har svært ved at sove.. Så endte med hun gik derned selv og fik så på en måde på en god måde leflet hende ud.. Det er jo det her problem at man meget hurtigt kan komme til at binde sig hernede i Pattaya og det vil jeg altså ikke medmindre det er noget helt specielt.. 

Har dog besluttet at jeg nok ringer til hende en af dagene.. Hun kan altid være en god ven..  Og hvor vi kan få glæde af hinanden begge.. Men det her longtime med hende der var sexen altså slet ikke noget jeg ville gide nu der er så meget andet udvalg her.. Men selve personligheden hos hende virkeligt godt lide.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 2 timer siden:

Hvis du tager, bath bussen til et bestemt sted. Altså bruger den, som taxa er prisen 100 bath. Tager du den bare på gaden kører med i  Hans retning er prisen 10 bath.

 

Ja men troede bare de også var til at handle med ligesom mange andre ting i Thailand :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
smokehat skrev, for 8 timer siden:

Super indlæg du kommer med Zeus... tak for det

Vedr tuk tuk - min research - ta altid en der i drift med folk i = 10 bath.. dog har engang været oppe og køre med en tom vogn hvor jeg endda sad på forsædet fordi de regnede og han var ok med 10 bath. har dog flere gange taget en vogn for mig selv med pige hjem til hotellet for 100 bath (de starter med at forlange 200) 

Vedr sko, ja så skal jeg nok ikke gøre mig nogle forhåbninger, er for mig svært at finde det store udvalg herhjemme da jeg bruger 47-48, så det bliver nok ikke lettere i Thailand.

Høre meget gerne mere om det vandland, har selv savnet lidt at slå tiden ihjel med der omkrings middags tid..

Keep up the good work

 

Tak ! :) 

Nogle gange dog svært at se om de tuk tuk er tommer eller ej.. Ofte slår det til når man bare skal videre så mæder man en masse tomme og ingen i drift syntes jeg..

Ja det vandland skal jeg besøge.. Ved så ikke om det bliver i dag da nu klokken snart middag her og skal først ned og have noget at spise nu.. Men har heldigvis flere dage endnu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 timer siden:

Tak fordi du lufter dine filosofiske tanker, selvom mine jagt marker ikke er så eksotiske, mine marker er Tyskland, kan jeg 100% genkende at ens egen attitude ofte bestemmer om det bliver en god aften eller ej. Fortsat god tur. 

 

 

Sorry virkelige mange tastefejl i indlægget her opdager jeg nu og har kopieret og flyttet noget tekst ned senerehen.. Men kan ikke rette nu selvom jeg halv keder mig i det der badeland..

Koster 1500 bath for at komme ind og der nok fordel at have hele dagen her til den pris men solen skinnede idag og varmt så valgte lidt spontant at tage herhen i dag trods kl var henad 1 om eftermiddagen før jeg med scooter taxi tog den forholdsvis lange tur..  Og begyndte så selvfølgelig at regne   Men vejr godt nu og solen titter frem det meste af tiden..

Er så pengene værd ?  Ja er det vel.. Men igen en typisk turistfælde med ifølge thailandske vildt opskruede priser.   Man kan kun ryge et sted og i en bar og fint nok og så samtidigt få en cola eller 2 indimellem.. Ville så have nogle popcorn og pris 100 bath for nogle halv kolde virkelig tørre nogle.. Men sådan jo også i Danmark ved turiststeder specielt hvor turister er lukket inde i et område hvor de ikke har andre steder at handle feks Legoland,Tivoli eller for den sags skyld færger.. Folk skal nok blive sultne og købet trods skod kvalitet og høj pris.  Jeg har den tommelfinger regel at ting koster generelt 5 gange så lidt i Thailand som i Danmark.. Så ja 20 kr for popcorn billigt men svarer mere til 100 nu man er i Thailand og godt være popcorn koster det nogle steder i Danmark..  Men helt klart opskruede priser her ligesom andre turiststeder i pattaya hvor massevis af købe stærke turister skruer priserne op.. 

Selve vandlandet dog ikke så stort som jeg troede.. Troede det var kæmpe områder hvor svært at finde rundt..   Det hele kunne vel ligge på en halv fodboldbane..

Har man først prøvet vandrutchebanen og at surfe så faktisk ikke noget andet.  Jo de har en strandlignende kæmpe pool hvor det så i perioder er bølger..  Det sted meget fint syntes jeg men den merværdi end at evt ligge i poolen hjemme på hotellet er nok lille.. Specielt da man der har den fordel at man lynhurtigt komme til og fra og ikke som nu bruge minimum 2 x halv time i transport samt betale 1500 bath plus en god sjat for transport også for at være bundet her..   Men det meste skal prøves men næppe et sted jeg vil besøge igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man kan åbenbart ikke bruge forskellige smilys når man sender fra iphone..

Men endelig fik jeg det sendt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 3 timer siden:

Tak fordi du lufter dine filosofiske tanker, selvom mine jagt marker ikke er så eksotiske, mine marker er Tyskland, kan jeg 100% genkende at ens egen attitude ofte bestemmer om det bliver en god aften eller ej. Fortsat god tur. 

Tak !! Og ikke altid man syntes det er rart at dele sine negative oplevelser eller evt problemer.. Men som brødre vi dele.   Kan desværre stadig ikke bruge smileys fra iPhone selvom flere steder gerne ville have smidt nogle for at understrege evt budskab.

Og vi er så enige der.. Det med kropssprog og attitude betyder så utroligt meget. 

Vedr Tyskland så et område jeg slet ikke har kendskab til men meget bevæget mig meget i Polen.. Og må ærligt indrømme selvom klimaet og pigerne er skønt her så foretrækker jeg altså mere kridt hvide piger og europæisk udseende piger.  Og føler faktisk jeg har mere kemi der også trods de er purunge.. Hernede andet kultur hvor der måske ikke ses nega på selv meget stor aldersforskel hvorimod hos os er det næsten sådan at 5 års forskel ses der nega på og pigerne ofte kæmpe store krav hvor de måske ikke altid lever op til så meget selv ha ha.. Men trods det så svinger jeg bedre med piger hjemmefra og hvor man mærker der er kemi indefra og kun deres hjerne og krav der måske skal overvindes.. Her er det lettere tilgang på nogle områder men hvor man ikke føler det er 100 procent ægte og mere praktisk kærlighed med apropos tegn.. Kan ikke indsætte det eller andre tegn på iPhone 

Savner faktisk mine ture i Polen.. Gjorde jeg også sidste år da jeg var i Pattaya hvor man hurtigt bliver mæt på de her chokolade brune piger.. Som jeg så næsten går udenom og mere kigger efter kridt hvide piger med farvet hår.. Er jo kæmpe udvalg her i Pattaya så dem også masser af men er altså ikke det samme..  Må sige der er nogle kulturelle barriere jeg har det svært med hvis det skal være  ægte..   Hvis ren sex og ufattelig god gf oplevelse så Thailand fantastisk.  Men piger fra og Europa generelt der er altså noget andet.. Alt andet lige kæmpe forskel på vores kultur og deres.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klokken snegler sig afsted.. Nu kun 16 og overvejer at ringe efter scooter taxien..

Skulle ringe 1 time før.. Så passer meget godt selvom de først lukker her kl 18..

Vil lige hoppe i vandet da jeg skal pisse.. Nej joke

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Torsdag. Klokken 13.30

Sov længe i dag.. Og blev vækket kl halv tolv at dem der skulle gære rent i lejlighed.. Så måtte op da de kun gør det hver 3. dag.. 

Tæmmelig mæt seksuelt, men tænkte jeg ligeså godt kunne få mig en kold cola og slappe af med en smøg eller to der i en af barerne i soi 6.. Så begik mig på gåtur derhen.. En scooter taxi lige udenfor ville hotel ville have 80 bath og lød ikke til at ville gå ned så vendte reselut om og gik , og man kunne så høre ham forsøge med 60 og 50 bath.. Standart beløb for at blive kært rundt i "den gyldne firkant" er 60 bath og hvorfra jeg er (i centrum) så er det 50 bath.. Så gider simpelthen ike dem der forsøger at bluffe sig til mere.. Og godt at få gået lidt og set byen selvom det her område kender jeg temmelig godt nu.

Ville som sagt kun have kold cola i soi 6 og intet der fristede , men længere nede i gaden en med farvet rødt hår og solbriller der virkelig var ihærdig.. Og tænkte en cola kunne jge så altid drikke i den der bar.. Men virkelig ihærdig eller som hun sagde: horny... Og da hun sad der og tog mine hænder hen for at befamle hende og mærke hun virkelig var horny i fissen var Peter vågnet..  Dog udmattet var nattens bedrifter som jeg vil komme ind på senere..

Da hun sagde det kostede 700 og det var i alle 3 huller besluttede jeg for en deal..     Endte dog kun med blow.. Kommer der gummi på så syntes jeg meget af fornøjelsen går væk og ville bare skyde den af i munden på hende..   Men hun var prof der og kunne virkelig sit kram og selvom jeg syntes jeg forsøgte at skjule hvornår afgangen ville komme så mærkede hun alt og fik hovedet trukket tilbage..

Men fint nok med et morgen blow.

Selve aftenen og natten i går var gået med en masse besøg i gogo barer i Walking street.. Tæt på flere gange og havde også nogle nede til lady drinks men fortrød.  Gik efter de finere gogo barer og ledte i nat efter en ung hvidlig japser agtig pige gerne med en fyldig røv og hud der var som skumgummi.. Fantasien i nat var en god 69´er..  Men trods flere besøg også i soi buakhao men de 2-3 gogo barer jeg besøgte der var virkelig skod.. Specielt med antal og kvalitet af piger.. Er altså kæmpe ulempe det med man ikke kan se hvad man går ind til og altid skal købe noget at drikke hvert sted.. Så trods jeg gik fra mange steder hurtigt og kun fik et par mundfulde så godt pisse trængende der hele tiden , sidst på natten :)For blev alligevel til en del indtagelse af cola med de antal barer jeg fik besøgt.

Endte så igen nede i Walking Street og gad gik som sagt kun efter de kvali barer så endte i Pepper Mint som bestemt også hører til blandt dem.. Der blev der bællet 3 colaer da jeg sad der meget længe (måske 1 time).. Mange piger og hele tiden udskiftning så de måske dansede 15 min før 2x 7-8 nye kom op i de to steder de kunne danse.

Var så en som flirtede meget men som jeg umiddelbart ikke var interesseret i da hun dansede for overdrevet vildt.. Men ufatteligt kønt ansigt og hår.. Lignede sådan en amerikans barbie med flot langt rødlig farvet krøllet hår.. Og ansigtet meget spids.. Mange thaier har meget brede næser.. Og er jo hvad man lige går efter... Hende her lignede 100 % en skandinavisk pige... Og da jeg endenlig fik indtaget mig sammen til at invitere hende ned til en ladydrinks så snakkede hun engelsk så den lød som det var en for det bedre borgerskab i England..

Efter de klassiske spørgsmål som hvad hedder du og hvor er du fra så spugrte jeg ind til om det var blow uden kondom.. Ønskede som sagt en rigtig god 69´er hvor man så kunne skyde den af...  Havde ønsket en hvidlig fyldig japser røv hvor hud skulle være silkeblød, men hende her mere tynd og også mere farvet.. Men super lækker så endte med at tage hende med på hotel.  Prisen der er fast vil jeg tro.. De har i hvert fald menukort og er 3000 bath for short time plus 500 i barfin.. (600-650 dkr)  Hele natten kostede 5000 bath og 1000 i barfin.. dvs ca 1200 danske kr som self ligger i den høje ende i Pattaya men her altså også kvali piger og kæmpe udvalg af typer..  Longtome prisen i forhold til shorttime er lav,eller man kunne sige shorttime prisen høj.. Men som tidligere skrevet i denne tråd så mest til shorttime da jeg elsker at sove alene i min seng. Derudover så tror jeg de her piger er mere professionelle og trods man sikker ville kunne få god GF oplevelse så ville jeg heller , hvis jeg ønskede longtme GF oplevelse gået i helt andre gogo barer end den her type gogo barer.

Men kort fortalt så god sex.. Efter kommet hjem og vi havde nydt det lidt på balkonen så var det i bad og sexén der kaldte.. Jeg var som sagt tændt på 69´er og trods hun i starten var lidt tilbageholdende så skal jeg da love for jeg fik hende tændt op.. Var meget lang 69´ere hvor vi også undervejs skiftede stilling så det var mig der lå øverst.. hun kunne virkeligt godt lide det.. Og virkelig se hun var helt oppe og ringe..  Endte dog med der kom gummi på og jeg kneppede hende og gik faktisk ikke længe før jeg kom.. Men nu var hun for alvor tændt og måtte med flere forsøg vride mig løs da hun ville mere..

Så super fin sex og alle tiders pige.

Nu plan jeg vil gå ned og få noget sol ved pool og måske hvile lidt..  Klokken er 14 og ved ikke hvad jeg skal i aften/nat... Godt tømt og bestemt ikke sexsultenmen man ved ike hvad der sker :) 

Har lidt opgivet det med Ban Chang.. Forsøgte at kontakte en firma der normalt står for de her transporter derhen , men intet svar.. Tror kun det er muligt hvis man lejer minibus selv og er en gruppe.. Som enlig så kun mulighed for at komme derud ved at hyre en taxi men ikke hørt på endnu og ved ikke om det er det værd at tage til den by..

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Torsdag forsat.

Fik så hvisket svar fra Fisseviskeren i en anden tråd vedr Ban Chang og vil jeg helt sikkert forsøge de kommende dage og eventuelt komme på en tur derned og besøger byen.

Ellers super eftermiddag og aften og klokken nu 20.. Lige været i Bazaaren skråt overfor hvor jeg bor.. Længst nede i hallen har de nogle rigtigt gode pommes frites og en sød mama der styrer spisestedet.  Her vil jeg nok komme ofte når jeg lige er lækkersulten til pommes frites.  Hvis den slags mad man er interesseret i så også en sød dame der har en biks på gaden i soi Diana men der kun åbnet om aftenen og natten.. Men hun har hamburgere og hotdogs hvis man skulle savne den slags mad.

Om eftermiddagen lå jeg et par timer nede ved poolen og altså mindst ligeså godt som det dyre Cartoon vandland.. Apropos det sted og andre typiske turiststeder/fælder der fik jeg i går ikke nævnte at det jeg tror der er der skruer priserne så meget op nævnte steder er massevis af købestærke japanske turister.. Vil tro de turiststeder jeg besøgte der vel 90 % japanere.. og måske 5 % lokale og 5 % fra øvrige lande..  Syntes der er virkelig mange japanere her i Pattaya.

Der sen på eftermiddag fik jeg dog den tanke at jeg måske ville besøge en tandklinik her og få afbleget tænderne.. Rygning, cola osv sætter sine spor.. Og var lidt lun på evt også høre om at få lavet kroner ved nogle af fortænderne..   Fik for vel 5-7 år siden lavet en krone på min ene fortand og siden er mit forbid blevet slidt helt skævt da den ene krone der var større/længere end den tilsvarende tand i modsatte side.. Med tiden simpelthen så medvirket til den modsatte tand end kronen er dobbelt så lille som kronen.. Den side der også 1-2 øvrige tænder der er blevet påvirket og slidt .. Nemmest beskrive det som hvis man havde taget en fil og filet løs i den ene side på fortænderne og forsat så den ene side tænder næsten er halv så lange så modsatte side..  

Så tog til 3. Road da der ligger en masse tandklinikker de og oprindeliuge plan at besøge mange og få tilbud.   Havde først tjekket lidt ud på nettet men halv gamle tråde så ikke nogle jeg 100 % kunne stole på...    Så ville selv udforske markedet og den første og bedste jeg kom til virkede perfekt..  Your dentist ,- hedder den.. Forholdsvis lille men super moderne og prislister ligger åbent fremme lige når man kommer ind.  Og gode engelskkundskaber der samt da de lige ville tjekke mine tænder for hvad der eventuelt kunne tilbydes at laves så jeg fik et smukt smil igen, så blev der taget billeder og altså super moderne udstyr som jeg endnu ikke hgar set hos min lokale tandlæge!!.. Husker da jeg fik lavet krone i Polen der var det billigt men altså også udstyr der mindede mig om da jeg for mange år siden gik i skole.. altså de der bor hvor hele kraniet ryster og man kan lugte en grim lugt hele tiden... Her super moderne.

Der hvor min krone sidder der har der været noget betændelse oppe ved roden længe.. Selve tanden er en skade jeg fik da jeg var barn og et stykke af tanden blev slået af.. Holdt så mange år indtil en dansk tandlæge ville lave en rodbehandling hvor det så endte med tanden døde og da jeg ikke ville have en gul/sort tand der fik en krone i Polen. Men dengang i Polen foreslog de jeg fik lavet det betændelse der var oppe ved roden på et hospital før krone blev sat på.. Det er normalt gratis i Polen, men jo ikke i Danmark.. Her tandlæger der udfører den slags opperationer og virkelig blive dyrt !!.. Så har holdt igen alle de gange min lokale tandlæge ville lave den opperation. Da jo intet synligt og ingen mén og gider ikke betale minimum 5-7000 for sådan en opperation i Danmark..  Ham her tandlægen påpegede netop også det med den her klump oppe ved roden som han mente der skulle en opperation til.. Hans pris var dog 5000 bath ;-)   Men understregede han ikke kunne garanter at det reddede den tand for evigt (der hvor kronen sidder).. Det var ord der lød godt for mig, for netop det jeg også havde hørt hjemmefra.. Dvs han virkede yderst kompetent og ærlig.

Det sammenlagt med det var en topmoderne klinik og jeg så fik en pris for 6 nye kroner til 48.000 bath eller 8 (husker ikke pris men regn selv ud efter hvad 6 kostede)- så 100 % dækker hele overmunden , hvor jeg fik set hvilke porcelæn kroner og hvilken hvidlig farve de havde, gjorde at jeg blev tændt på det her nu.. Underligt jeg ikke havde tænkt på det før nu jeg var i Thailand...   Dvs alt efter om jeg vælger 6 eller 8 helt nye flotte hvide porselæns kroner plus opperation af det andet så lander det på en pris mellem 10-12.000 danske kroner..  Og faneme lidt for at få et smukt smil.. Mine fortænder(overmund)  i den grad blevet grimme de senere år efter den der krone der medførte skævt bid og slid samt gule osv..

Ved at hos den lokale tandlæge der ikke mange gange til almindelig tjek hvor der måske ingen huller er, men alligevel sky høj pris.. Så ikke mange besøg før det løber op i det hvad det koster her for 6-8 nye kroner.. For ikke så længe siden valgte den lokale tandlæge hjemme at nu mente hun der var et hul i en af bagkindtænderne.. Nu intet mærket men hun mente der var lidt der mellem 2 af tænderne så lavede begge men endte kun med at jeg fik smerte og senere skulle rodbehandles.. Bare de 2 såkaldte huller hun mente der var og lavede kostede over 4000..   Og ikke spurgt om pris hvis hun skulle lave den der omtalte opperation som hun så gerne vil (læs penge til hende) men 100 % sikker på det ikke vil blive for under 5000 kr.. ender måske meget højere.

Så få lavet alt det her for den her pris på tandklinikken skal have i Thailand er altså fantastisk... Havde overvejet at få lavet 3-4 nye kroner der i overmund i Polen på et tidspunkt men helt sikkert blevet dyrere.. Samt jeg så skulle beholde den "gamle" krone og dermed ikke hvide fortænder som jeg ønsker.. Den var nemlig lavet udfra andre fortænder og nærmest pis gul :-)  Nej måske ikke så slemt men bestemt tonet meget..   Her i Thailand vil han fjerne den og sætte nye hvide hele vejen rundt.

Så selv om plan var at besøge mange andre tandklinikker så gad jeg det simpelthen ikke da jeg er overbevist om jeg ikke vil kunne finde en anden hvor jeg også har den her tillid til det bliver lavet godt..   Så endte med at jeg fra at sige jeg ville tænke over det i aften med at jeg sagde deal.. Skal dog bekræfte endeligt i morgen og vil så kunne komme i gang der kl 19 om aftenen..-han havde nemlig ikke tid før der til at gå i gang med mig.. Faktisk også ved at være sidste udkald da de normalt bruger ca 1 uge på det..   Tænk hvis jeg først havde kommet på den her ide , da jeg havde 3-4 dage tilbage af ferie.. Så godt nok ærget mig over jeg ikke fik det gjort tidligere så jeg som nu kan nå det.

Det her lyder næsten for godt til at være sandt.. Så tænker der sikkert kommer ekstra priser på feks bedøvelse eller andet men nu må vi se.. Uanset utroligt billigt for noget der altså betyder noget og gerne gøre i mange år fremover.

Så virkelig god dag :)  Og har jo masser af tid hernede så let at bruge et par timer hos tandlægen daglig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, 1 time siden:

Hvorfor prøver du ikke bare, en blow job bar i soi 6.

Øhh det forstår jeg så ikke meget af det spørgsmål.

At det endte med kun blow var tilfældighed og altså bedøvende ligeglad om jeg kunne have få det et par hundrede bath (40 kr) billigere ved først kun have valgt og betalt for det.. Det er netop det dejlige at gøre hvad man spontant ønsker.  Og slet ikke sexlysten på nogen måde ej heller til blow.. Faktisk rimeligt tømt af de forrige dage.. Så ville bare ned og have en kold cola og sidde og hygge med en smøg eller to der jeg lige vågnet.. At man så bliver fristet er kun fint.. Og bedre syntes jeg at kunne gøre hvad jeg ønskede.. Blowet var fint og ville heller der pt i nuet,-  få afgang  i munden på hende end kneppe.  Og sådan jeg kan lide det.. At man gør lige det man har lyst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fredag formiddag.. Klokken 10.00 og vil tage hen til tandlægen nu lige for at sikre mig det hele samt forhåbentligt få bekræftet en aftale..

Var træt der i går aftes så endte med jeg der ved 22 tiden gik i seng..  Vågnede kl 6 frisk og udhvilet.. Og tøffede lidt rundt i lejlighed , fik et bad og lavet noget morgenmad da en fra thaifriendly som sjældent er på svarede.. Så lavede en hurtig spontan deal om massage i lejlighed https://www.thaifriendly.com/jantarnucharoen

Hun ligner sig selv som på billederne.. En lille nips som er halvskøvøjet på det ene øje men med en charme syntes jeg..  Og som person også det.. Sød og gode engelsksprogkundskaber og rimelig god massage.. En der selv lægger op til at tungekysse men hendes dusk mellem benene trækker ned. 

Apropos massage minder det mig om hende jeg havde oppe i lejligheden der glemte hun sin olie heroppe og mødt hende på gangen hvor hun nævnte det og spørger om jeg ikke vil have massage igen.. Et vidunderligt smil hun har og virkelig dejlig.. Men halv/hel tømt hele tiden og når aldrig at få bygget reserve op for så vil jeg lige prøve noget andetsteds :-D  I dag feks meningen jeg ville slappe af og måske et par dage , men går jo ikke længe før man støder på noget hernede og lige bliver overtalt/fristet :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lørdag formiddag

Lige for at gøre fredag aften færdig så stod den på tandlæge.. 

Havde tid der kl 19.00 og mødte op lidt før og kom ind og var en længere omgang.. Først efter kl 22 var jeg ude igen og der havde han gjort alt det man skal når der skal sættes 8 nye kroner på fortænderne samt lavet den optalte operation helt oppe i munden hvor der var ligesom en bule med betændelse.   Selve udstyret på den klinik er flere generationer foran end det jeg har oplevet i Danmark.. Fortalte i går om hvordan de tog billeder hvor man slet ikke lagde mærke til det og varede få sekunder.. Ligesådan var det med bedøvelse.. Ved ikke hvad han brugte men havde bare et lille apparat han tog over et sekund eller tog,- mærkede ganske lidt varme,- og så var man bedøvet :)   Husker udstyr i polen og var altså gammelt så det gav minder om dengang jeg gik i skole for 20-30 år siden.. Her var det omvendt og man kom næsten frem i tiden i forhold til hvad jeg er vant til af udstyr fra Danmark..  

Men trods super moderne udstyr så alligevel halv hårdt der at ligge 3 timer og halv bombet da jeg endelig kom ud..  Men nu bare vente.. Var her i dag og fik renset og bleget undermund og valgte farve på porcelænskroner og skal så først mødetorsdag aften hvor plan er han gør det hele færdigt..  Har dog fået en tid fredag da jeg gerne ville kunne nå at rette noget hvis nødvendigt...   Lørdag nat tager jeg fra Pattaya til Bangkok hvor jeg skal med fly søndag morgen til Danmark  

Vedr. farve på porcelænskronerne så svært.. Vil man have det så autentisk som muligt eller Hollywood smil.. Valgte dog nogle meget hvide så håber jeg det bliver godt og ikke ser for kunstigt ud. Håber de kan lave et smukt smil... Havde jeg engang men de sidste år blevet værre og værre og så frygteligt ud hvor fortænder i den ene side næsten var slidt helt ned.

Dejligt med 3 uger her selvom jeg for længst er mæt med hensyn til fisse...  Men dejligt bare at kunne slappe af og forkæle sig selv lidt..  Plan er nu hvor kl er 13.30 at gå ned ved poolen og ligge lidt..  Hvad der skal ske i aften ved jeg ikke...  Nok bare slappe af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry Faunus men må nok indrømme udforskningen på det område været en del forsømt.  Været så meget andet så det der lige frister en når man er hjemme ændrer sig hurtigt her,, PT lidt fisse træt.. Stødte igen på hende med massage fra gangen og måtte bare igen undskylde med jeg havde travlt.. Sådan meget her.. Er så mange tilbud med fristelser at man til sidst ikke orker mere :)  

Vil i hvert fald tage den med ro 1-2 dages tid.. Nu kl 21 her i Pattaya og faktisk ved at gå i seng :shock::?..  Ja orker simpelthen ikke noget fisse lige nu :-D

Men se en af dagene.. Så måske udforske det med græsk lidt mere.. Fik det jo hos en pige fra DD og tilbudt uopfodret fra en freelancer fra Nana place.. Men ellers vil jeg tro det er mere besværligt end i Danmark hvor man let kan se hvilke ydelser pigerne er til.. Det kan man jo ikke her på nær hos DD.. Og lidt trist nu der er så mange tusinder barer samlet her på et lille område.. Men det meste ligner hinanden. Altså med deres måde at køre det på hvor ideen med go go barer netop er at skjule hvad man går ind til, for så som det mindste tjene på det drikkelse man som minimum skal købe..  

Tror den nemmeste måde at finde dem på er at gå ind i de mere anmelderroste gogo barer og der spørge personel om de ved hvilke piger der er til det..  Eller mama´erne i de andre gogo barer men der sikkert sværere at slippe ud uden der er røget nogle ekstra penge..

Må indrømme nu ej heller været tændt meget på det her ved denne tur.. Jeg lever meget af hvad jeg spontant tænder på at kan så svinge meget i forskellige typer piger til hvilken slags sex det skal være..  Men havde jeg været tændt på det eller hvis jeg bliver en af de efterfølgende dage,- så får jeg lige en ide ;-)   Så kunne det være en god måde til sikkert at slippe af med et påhæng som visse gogo barer altid benytter. .Altså det med en forsøger at sætte sig hos en og sidenhen platte ladydrink.. Der kunne åbningsreplikken jo være at spørge om de er til bom bom ass, i stedet for som nu hvor jeg undskylder med at jeg bare vil sidde og kigge lidt...   Taktikken kunne så være at bruge det spørgsmål som det første og sikkert hurtigt få sorteret fra,- og hvis nogle svarede ja og man måske ikke syntes det var lige den type man ville have med,- så bare udvide spørgsmålene enten til hun siger nej og man får fred,- eller til at det ender med hun opfylder lige den fantasi man ønsker som feks kunne være bom bom ass.. -and mouth ? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søndag kl 19

Regnen vælter ned nu og bælgmørkt og tåget udenfor.. Og blæser kraftigt så dårligt nok være på balkonen.. første gange jeg oplever når det regner så kraftigt og så længe.. Har nu stået på vel en halv time og forsætter bare med uformindsket styrke.

Men for kort opridse dagen så stod den bare på afslapning.. Og lidt nede ved poolen også..

Klokken 18 så fandt jeg et godt sted de havde steak.. mener det hed Steakeater og ligger i hvert fald i Soi Diana.. Søgte lidt på nettet efter gode steder nu jeg jo ikke jar fået sådan en siden en af de første dage i Pattaya hvor jeg blev træt af Steak.co som ligger i soi lenkie...  Og må sige det her nye sted der fantastisk lækker steak der næsten smelter på tungen.. Men ej heller billigt sted , mener det løb op i 700 et eller andet for peberbeaf m frites og tyk pebersauce samt et par colaer.  Men vil som tidligere nævnt heller betale lidt mere og få noget godt.

Da jeg kom hjem nærmest overfaldet af hende massøsen fra gangen i lejlighedskomplexet..  Og selvom sexmæt så tog jeg hende med op til noget massage som der da blev sprunget over og i stedet endte med det der jo var planen, noget sex... Hende her jo et tydeligt eksempel på en der håber på der er mere og eventuelt kan komme til Danmark på et tidspunkt.. Hun ydede GF oplevelse og alle de her klassiske spørgsmål med om man ikke vil ud og danse med hende en aften og spørgsmål om jeg besøgte barer osv med henblik på man kneppede til højre og venstre som jo ikke er godt i deres bog..   Hun sagde hun i perioder arbejder i Malasia så undrer mig om hun oprindeligt er derfra og lært thai eller om thai´er rejser dertil for at arbejde..

Selve sexen rimelig.. Ja man er jo forvænt her så store krav får man hurtigt.. Hun havde barberet missen denne gang og da jeg havde hende på alle fire og hun ligesom skjulte sit anus med hånden eller blot var pirrelig der ved jeg ikke,- men så blev jeg lidt mere interesseret for så godt ud begge hendes huller der ved udsigt bagfra.. Så forsøgte at komme ind i det bagerste og hun fniste bare så også et kvalitetstegn for hende.. Gik dog over til kun fisse senere da rimeligt snæver der i bagerst og opvarmning gad jeg ikke lige der..  Men helt sikkert prøves igen næste gang hvad det sikkert ender med at blive..

For efter sexen og jeg havde givet hende 1500 bath så blev hun ved med at varte mig op.. Ligesom bange for at jeg ville tage på barbesøg senere og hvis trang til sex så ville hun for alt i verden tage den trang ;-)   Endte dog med hun gik til sidst og håbede så vi skulle ses i morgen..  Tjaee gider altså ikke binde mig op her på den anden side så tager jeg jo den med ro nu nogle dage og så godt være jeg skal ses lidt med hende i morgen.

Men iaften går jeg rimeligt tidligt i seng er min plan..  Har som sagt stadig en fuck up døgnrytme hernede hvor træt om natten og frisk om morgenen.. Derhjemme i Danmark lige omvendt.. Der frisk om natten.  Følte mig desuden lidt syg i går.. Dvs haft lidt ondt i halsen de sidste dage og mærkede mere til det i går.. Håber ikke jeg bliver rigtig syg.

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, for 48 minutter siden:

Hun sagde hun i perioder arbejder i Malasia så undrer mig om hun oprindeligt er derfra og lært thai eller om thai´er rejser dertil for at arbejde...

 

For nogle år siden arbejdede jeg i Malaysia (Kuala Lumpur) og i deres escort og massage klinikker, var der stort set kun udenlandske piger

De kinesiske piger var altid de dyreste.... og de Thailandske piger var der vist flest af

Prisen i Malaysia var også en del højere... typisk omkring 400-600 kr for 45min / 1 shot

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 1 time siden:

For nogle år siden arbejdede jeg i Malaysia (Kuala Lumpur) og i deres escort og massage klinikker, var der stort set kun udenlandske piger

De kinesiske piger var altid de dyreste.... og de Thailandske piger var der vist flest af

Prisen i Malaysia var også en del højere... typisk omkring 400-600 kr for 45min / 1 shot

Ja tænkte nok det hang sådan sammen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...