Hop til indhold
ZEUS

2 tur til Thailand (maj 2016)

Recommended Posts

gregsom skrev, for 2 timer siden:

Hej Zeus,

Tak for god underholdning, jeg haaber du faar en god tur til Pattaya.

Jeg har gaaet et par dage og spekuleret paa din "dag 1" fra Bangkok, og jeg kan simpelhen ikke faa ud af hovedet at du er parat til at bolle en Nana luder uden kondom - det er simpelhen for farligt efter min mening. Ikke fordi jeg skal spille politi mand eller kommer med loeftede pegepingre, men det maa du bare ikke. At hun ikke har husket kondomet, betyder formeentlig at hun goer det det med alle sine kunder uden!

Pas nu paa dig selv, man kan sagtens ha det sjovt alligevel

Mvh

G

 

Tak gregsom ! :) 

Ja du har fuldstændig ret og virkelig godt at advare om det... Som jeg skrev så blev jeg fristet og der altså vigtigt altid at have sine kondomer med.. Man kan hurtigt lave dumme ting når det er pikken der har taget kontrollen :) 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 5 timer siden:

Du er sgu lidt "crazy", Zeus - men føler mig nu alligevel underholdt af dine skriverier, selvom det til tider er mere rodet end en omgang Pad Thai fra gaden.

At du tager til Nana Plaza for at få fisse, mens du har en anden thaipige siddende hjemme på hotelværelset - og så tilbage igen til mere nyt.......det er altså alligevel lidt af en bedrift. Den havde jeg ikke klaret.

Jeg synes dog, at du nævnte før afrejse, at du denne gang ville tage det lidt mere roligt.....og indtil videre ser den plan da ikke ud til at gå alt for godt :-D.

Nu har jeg selv været i Thailand en række gange, men må indrømme, at det er for meget andet end natteliv og thaipussy. Men der kommer måske en dag ;-)

Fortsat god ferie!

Ja rodet blev det ihvertfald igår :-D   Men da sagtens se det kunne være skrevet mere overskueligt osv, men sorry det orker jeg altså ikke at bruge tid på nu jeg er på ferie.. Kan personligt godt lide at skrive stikord fra tur så man senere ,-år efter måske , kan mindes de ture man har været på.. Men der altså let og tager 5 min pr dag hvis jeg bare var egoistisk og kun skrev stikord som havde været nok for mig til at huske episoder..

Nu derimod skriver jeg dog lidt mere end stikord og forsøger at give et indblik for dem der måske aldrig har været her og måske overvejer det.. Hvad der sker og hvilke tanker man nogle gange gør sig.  Nogle gange ender det så desværre ud i en masse skriveri , fordi når man nu her modsat hvis man bare skulle skrive stikord til sig selv,- bliver nødt til at komme med lange forklaringer om hvorfor man nu lige oplevede den og den ting og hvorfor man reagerede som man gjorde.. Og ofte ender det med at man alligevel ikke får alt med så det retfærdiggør ens handlinger.. Feks den med jeg tog ned og besøgte Nana place mens jeg havde en pige liggende..   Den episode kunnet jeg skrive en hel bog om :-)  Altså alle de tanker man kunne gøre sig moralsk osv..  Men vigtigste er at man selv er afklaret med sine beslutninger og lige her helt afklaret og fortryder intet der.

Vedrørende besvær med at tage den med ro med fisse så har du ganske ret..  Tror jeg kunne diagnoseres som mandlig nymfoman :)  Dvs har altid haft et temmeligt stort behov og sikkert sammenlignes med kleptomani, eller ludomani vel et mere dækkende ord.. Altså nogle impulser eller noget psykisk så jeg tiltrækkes meget af det her miljø og bare hele tiden vil prøve en ny pige... Nu er jeg jo passeret 40 og pludselig altså mærke der ikke er den samme vitalitet som før.. Men har nok stadig en del over gennemsnittet.. Dog også læst om flere herinde hvor selv da jeg var 20-30 slet ikke kunne være med..   Så nok en kombination af en fysisk lyst lidt ud over det sædvanlige og noget psykisk der har gjort at jeg igennem hele mit liv virkelig har været sammen med mange piger.. 

Mit behov er trods det ikke er så stort mere, en natspiller før sengetid i mit daglige liv derhjemme. Som er et must.. Og kommer jeg udfra feks stressede ting i mit dagligliv så godt blive til 2 og i sjældne tilfælde 3 gange dagligt..

Men hernede i varmen og med alle de fristelser der får man altså en ekstra lyst..  Så når jeg ankommer på sådan en ferie så har jeg nok lyst til det 2 gange dagligt de første dage indtil jeg sexualt ligesom bliver mæt.. Og så begynder den her mani eller dianose som føromtalt at træde i kraft.. Jeg har ikke fysisk lyst , men noget trækker i mig.. Det med at man kan,- det har jeg så svært bare ved at fokusere væk fra... Faktisk lyst til at købe potensmiddel  så jeg har igen er oppe i omdrejninger i de nedre regioner og jo egentligt sygt :) 

På den anden side så nu er man hernede så ligeså godt benytte sig af de her fristelser der er :-D

Men plan er at tage den mere med ro ved denne tur.. Alene det jeg kender områderne rimeligt godt nu og er her nede 3 uger nu, vil være en medvirkende årsag til at jeg kan slappe mere af. Ligesom nu hvor jeg bare sidder her på balkon og nyder det.. Eventuelt gå i seng uden at opsøge noget i nat.. Har slet ikke lyst fysisk.. Er totalt mæt der.. Det er kun manien lder ligesom  ludomanen der ikke kan lade være selvom han skylder masser af penge væk. 2 dage uden noget ville være optimalt for igen at opbygget lyst der igen, men tvivler på jeg kan :) 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 4 timer siden:

Du er sgu lidt "crazy", Zeus - men føler mig nu alligevel underholdt af dine skriverier, selvom det til tider er mere rodet end en omgang Pad Thai fra gaden.

At du tager til Nana Plaza for at få fisse, mens du har en anden thaipige siddende hjemme på hotelværelset - og så tilbage igen til mere nyt.......det er altså alligevel lidt af en bedrift. Den havde jeg ikke klaret.

Jeg synes dog, at du nævnte før afrejse, at du denne gang ville tage det lidt mere roligt.....og indtil videre ser den plan da ikke ud til at gå alt for godt :-D.

Nu har jeg selv været i Thailand en række gange, men må indrømme, at det er for meget andet end natteliv og thaipussy. Men der kommer måske en dag ;-)

Fortsat god ferie!

Ja rodet blev det ihvertfald igår :-D   Men da sagtens se det kunne være skrevet mere overskueligt osv, men sorry det orker jeg altså ikke at bruge tid på nu jeg er på ferie.. Kan personligt godt lide at skrive stikord fra tur så man senere ,-år efter måske , kan mindes de ture man har været på.. Men der altså let og tager 5 min pr dag hvis jeg bare var egoistisk og kun skrev stikord som havde været nok for mig til at huske episoder..

Nu derimod skriver jeg dog lidt mere end stikord og forsøger at give et indblik for dem der måske aldrig har været her og måske overvejer det.. Hvad der sker og hvilke tanker man nogle gange gør sig.  Nogle gange ender det så desværre ud i en masse skriveri , fordi når man nu her modsat hvis man bare skulle skrive stikord til sig selv,- bliver nødt til at komme med lange forklaringer om hvorfor man nu lige tænker sådan og hvorfor man reagerede som man gjorde.. Og ofte ender det med at man alligevel ikke får alt med så det retfærdiggør ens handlinger.. Feks den med jeg tog ned og besøgte Nana place mens jeg havde en pige liggende..   Den episode kunnet jeg skrive en hel bog om :-)  Altså alle de tanker man kunne gøre sig moralsk osv..  Men vigtigste er at man selv er afklaret med sine beslutninger og lige her helt afklaret og fortryder intet der.

Vedrørende besvær med at tage den med ro med fisse så har du ganske ret..  Tror jeg kunne diagnoseres som mandlig nymfoman :)  Dvs har altid haft et temmeligt stort behov og sikkert sammenlignes med kleptomani, eller ludomani vel et mere dækkende ord.. Altså nogle impulser eller noget psykisk så jeg tiltrækkes meget af det her miljø og bare hele tiden vil prøve en ny pige.. Nu er jeg jo passeret 40 og pludselig altså mærke der ikke er den samme vitalitet som før.. Men har nok stadig en del over gennemsnittet.. Dog også læst om flere herinde,- hvor selv dengang jeg var 20-30 år slet ikke kunne være med..   Så for mit vedkommende nok en kombination af en fysisk lyst lidt ud over det sædvanlige og noget psykisk der har gjort at jeg igennem hele mit liv virkelig har været sammen med utroligt mange piger.. 

Trods fysisk nedsat behov nu, så dog nu så en natspiller før sengetid i mit daglige liv derhjemme er et must.. Og kommer jeg udfra feks stressede ting i mit dagligliv så godt blive til 2 og i sjældne tilfælde 3 gange dagligt..

Men hernede i varmen og med alle de fristelser der får man altså en ekstra lyst..  Så når jeg ankommer på sådan en ferie så har jeg nok lyst til det 2 gange dagligt de første dage indtil jeg sexualt ligesom bliver mæt.. Og så begynder den her mani eller dianose som før omtalt at træde i kraft.. Jeg har ikke fysisk lyst , men noget trækker i mig.. Det med at man kan,- det har jeg så svært bare ved at fokusere væk fra... Faktisk lyst til at købe potensmiddel  så jeg igen er oppe i omdrejninger i de nedre regioner og jo egentligt sygt :) 

På den anden side så nu er man hernede så ligeså godt benytte sig af de her fristelser der er :-D

Men plan er at tage den mere med ro ved denne tur.. Alene det jeg kender områderne rimeligt godt nu og er her nede 3 uger nu, vil være en medvirkende årsag til at jeg kan slappe mere af. Ligesom nu hvor jeg bare sidder her på balkon og nyder det.. Eventuelt gå i seng uden at opsøge noget i nat.. Har slet ikke lyst fysisk !!.. Er totalt mæt der.. Det er kun manien der ligesom  ludomanen der ikke kan lade være selvom han skylder masser af penge væk. 

2 dage uden noget ville være optimalt for igen at opbygget lyst der igen, men tvivler på jeg kan :) 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 14 timer siden:

 

Ved ikke hvad fanden der sker herinde med Eroguides nye lort system.

Nu hvor jeg vil smide tekst så umuligt uden den citerer fra andet indlæg og hvor mit tidligere svar igen og igen kommer.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

4 dag - Onsdag

Fuck hvor jeg dog nyder det :) 

Nu klokken kvart i ti formiddag hernede.

Eneste minus er at jeg åbenbart ikke kan bruge bærbar ude på balkon nu, for trods halvoverskyet/ gråt i vejret så ikke se noget på skærmen.. Ved ikke hvad tid jeg skrev igår men der ikke noget problem..

 

For at gøre natten færdig igår..  Efter at have spist endte jeg ved den føromtalte bar ved Second Road.. Gik hele vejen og godt nok langt der men dejligt at lærer området endnu bedre at kende..  Baren er vel nærmest det vi forstår ved et værtshus dog hvor der åbent ud til gaden.. Folk kan spille billard og lignende.. Men har så den service at der er to steder pigerne kan stå og danse.. Og som jeg skrev igår et usædvanligt sted den ligger.. Men gør det er mere afslappet her uden den der påtrængning for ladydrinks samt dejligt belyst så man tydeligt kan se pigerne.

 

Og nogle dejlige piger hvor et par tændte mig.. Og her gik jeg også efter en som spillede op og man kunne se i hendes øjne at hun var horny.. Det med at gå efter den mest kolde, bare fordi man kan det !! der får man altså sjældent gode oplevelser..  

 

Men igang med min anden dejlige iskolde coca cola på flaske så lige med et : BING !!.. :shock: Pigerne gik ned og pakkede sammen og forlod stedet.. Klokken var 3 og åbenbart lukketid der.

 

Nårg men intet problem var jo ikke horny som sådan.. Var faktisk totalt sexmæt og kun den her stemning og de dansende piger der lige i nogle øjeblikke fik mig til at kraftigt at overveje at tage hende den ene med..

Ved faktisk ikke om man kunne eller de kun var ansat til at danse.. For ingen numre men får jeg nok undersøgt en anden dag.. Vi får se,- Pattaya er jo stor så ikke sikkert jeg ender der mere.. Selvom jeg virkelig godt kunne lide atmosfæren der i den bar.   Skal se om jeg kan få navnet skrevet ned hvis jeg kommer der igen.

 

Gik så ned ad en tværvej(soi et eller andet) så jeg kom ud på Beach Road.. Ville gå hjemad og ser man i km tal hvad jeg gik igår så sgu nok sammenlagt 10 km ihvertfald :-D

 

Da jeg havde gået et langt stykke og der begyndte at komme nogle dunkle piger og også mange LB´ere ,- så stødte jeg på et tidspunkt på en lille nips sag.. En på måske 145 i højden max og max 40 kg vil jeg tro men med naturlige lidt større bryster.. Her ingen tvivl om det ihvertfald på ingen måde var en LB..  Og kunne ikke ske noget ved at svare hende og spørge hvad hun skulle have for short time.. 

600 bath var svaret og "peter" havde allerede givet sit svar og var klar,- så sagde ok.. Vi fik dog gået temeligt langt for kom til at gå forbi der hvor man kan komme ind til min lejlighed.. Så endte med at vi tog en soi  op på Second road hvor jeg let kunne finde stedet.

Vil nok skyde hende til 30 men utroligt svært med de thaier.. Hendes bryster hang ihvertfald en del.

 

Selve oplevelsen absolut fin men altså ikke en jeg vil spørge om nummer for at være sammen med igen.. Hernede simpelthen så mange så kun hvis jeg får en jeg føler noget GF for jeg vil gøre det.

 

Klokken var vel blevet 5 da jeg lukkede hende ud og gik i seng..

Men min søvnrytme totalt fucket op her.. Husker jeg havde lidt samme problem sidst. Men værre denne gang hvor jeg altså ikke har sovet mange timer de sidste 4-5 døgn. Men måske ikke brug for mere eller måske varmen.

Vågnede ihvertfald klokken halv syv og tænkte hvad fanden skal jeg lave nu.. Pattaya er død der om formiddagen og tildels også om aftenen.

 

Men stod op og gik ned og fik mig noget sund "morgenmad".. hos en Mac D på Walking street og fik samtidigt testet ind og udgang til Walking street fra hvor jeg bor og hvor let det er at bruge.

Hos Mac D der var der en af de ansatte der var en fin kemi med og hun begyndte at spørge hvor jeg kom fra osv.. 

Kan godt forstå dem der går efter de lokale piger for det har helt sikkert også sin charme.   Var også et par derinde der kom for at spise.. Pigen lige min type og der godt fornemme det er sådan en oplevelse jeg gerne vil have hernede..

Elsker at sove alene i min seng men noget longtime over flere dage er absolut noget der er guf.. Hvis det vel at mærke er den rette !!.. 

Og lige for at springe i det og forklare det jeg mente når jeg fortalte hende der pigen den der lorte nat at jeg var tosset.. Så jo !! jeg er måske anderledes end de fleste.. Har på nogle områder en anderledes tankegang ha ha:)  Men det jeg mente der den nat,- var simpelthen at jeg havde ondt af hende og bedre hun ikke fik det dårligt over at på den måde nærmest kom til at ydmyge hende.. Men det der var problemet for mig der og faktisk næsten altid hernede.. At man ikke får den ro til at udvælge lige den der speciel one for en.. Den der med super kemi og som samtidigt lige har det udseende som man syntes er perfekt efter ens smag.. Og senere den hvor sexen også er god.. Man får simpelthen ikke tid til det !!  Enten så bliver man overfaldet af nogle andre der vil have ladydrinks eller også har man en facade så man simpelthen ikke får opbygget den her fælles kemi.. De er jo ikke anderledes end mig at føler de sig først koldt afvist (hvis man har den facade på når man går ind på en eventuel gogobar for at undgå det der platteri med ladydrinks),- ja så kan man ikke bare bygge den her kemi op igen.. Meget sker jo i de første sekunder folk mødes.

Det var det der skete der den der lorte nat og det der ofte er mit problem.. Jeg søger faktisk en til longtime.. Det bare at gå hjem og kneppe en tilfældig den lyst forsvinder efter et par dage.. Så savner man ,- eller jeg gør ihvertfald det at tage en med hjem som man ser som et potentiale til noget longtime.

 

Er på en måde et luksus problem men det opstår altså hernede hvor der er så mange piger at vælge mellem.

 

Vedrørende longtime så overvejer jeg også at invitere hende jeg var sammen med fra nettet hertil lørdag eller søndag hvor hun har en af sine sjældne fridage..  Hun er ikke min type.. Dvs sexen som ikke er den vigtigste men altså en vigtig ting syntes jeg var dårlig.. Og generelt bare ikke min type... Sikkert smuk men ikke det som jeg opfatter som ideelt efter min smag.. Men grunden til eventuelt invitere hende er at hun er utrolig sød.. Totalt nede på jorden og et af de mest ydmyge mennesker man kan forestille sig.. Så vil kun gøre det for at gøre hende glad og samtidigt så eventuelt slå 2 fluer i et smæk og bruge 1 eller to dage sammen med hende hvor jeg fik set nogle rigtige turiststeder.. For ved at hvis jeg skal gøre det alene så gider jeg ikke ha ha :)  Men den der ø kunne man eventuelt sejle ud til med hende..

Skulle også bruge hendes thaikundskaber til nogle indkøb så også lidt fordele der ved at få hende hertil 1-2 dages tid.. Og kunne så mens hun var her slappe af med sexen så tændt bagefter :-P

Men vil vente og se.. Hvis hun nævner det så kan det være jeg inviterer hende,- selvom det var min frygt før og hvilken undskyldninger jeg skulle komme med.. 

 

Men med hensyn til longtime så bevist om det er i virkeligheden det jeg søger.. En der er 100 % kemi med.. Og tror faktisk det optimale for mig er en GP´er da jeg ikke gider alt det her langvarige forspil og vil også have en der er god i sengen og ikke som en jomfru..  Med hensyn til deres erhverv så bedøvende ligeglad.. Også hvis det virkelig skulle udvikle sig.. For mig ligegyldigt om en pige er en GP´er ,da på ingen måde mindre værd af den grund..   Vil ti gange heller have en ærlig pige.

 

Når det blev en længere smøre idag men nu klokken halv elleve.. 

Fik ikke fortalt at jeg efter Mac D besøget tog på en lang tur i forskellige  tuk tuk taxier og lærte lidt andre område at kende i Pattaya.. Fasktisk rimelig enkelt at finde rundt i nu man har de her 2 første veje der er ensrettede og den nordpå trods den bliver dobbeltsporret stadig næsten er lige flere km ,- så altid nemt at finde tilbage..

Nyder det simpelthen.. Og lejlighed er skøn og dejligt når man begynder at lære mere at kende, såsom hvordan det foregår med ombytning af håndklæder man selv skal aflevere nede i reception.. Dvs alle de her små ting.. Samt at kende nærområdet såsom at der ligger en 7 Eleven lige ved indgang til Walking street osv.. Ulempen ved at skifte hoteller i ferien er at man så bruger 1-2 dage på at lære de her ting at kende.

 

Nu vil jeg enten lægge mig til at sove,- har jo ikke sovet meget i nat,- eller ligge mig ned i poolområdet.. Solen skinner dejligt nu.

 

 

 

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, for 48 minutter siden:

For at gøre natten færdig igår..  Efter at have spist endte jeg ved den føromtalte bar ved Second Road.. Gik hele vejen og godt nok langt der men dejligt at lærer området endnu bedre at kende..  Baren er vel nærmest det vi forstår ved et værtshus dog hvor der åbent ud til gaden.. Folk kan spille billard og lignende.. Men har så den service at der er to steder pigerne kan stå og danse.. Og som jeg skrev igår et usædvanligt sted den ligger.. Men gør det er mere afslappet her uden den der påtrængning for ladydrinks samt dejligt belyst så man tydeligt kan se pigerne.

 

Og nogle dejlige piger hvor et par tændte mig.. Og her gik jeg også efter en som spillede op og man kunne se i hendes øjne at hun var horny.. Det med at gå efter den mest kolde, bare fordi man kan det !! der får man altså sjældent gode oplevelser..  

 

Men igang med min anden dejlige iskolde coca cola på flaske så lige med et : BING !!.. :shock: Pigerne gik ned og pakkede sammen og forlod stedet.. Klokken var 3 og åbenbart lukketid der.

 

Nårg men intet problem var jo ikke horny som sådan.. Var faktisk totalt sexmæt og kun den her stemning og de dansende piger der lige i nogle øjeblikke fik mig til at kraftigt at overveje at tage hende den ene med..

Ved faktisk ikke om man kunne eller de kun var ansat til at danse.. For ingen numre men får jeg nok undersøgt en anden dag.. Vi får se,- Pattaya er jo stor så ikke sikkert jeg ender der mere.. Selvom jeg virkelig godt kunne lide atmosfæren der i den bar.   Skal se om jeg kan få navnet skrevet ned hvis jeg kommer der igen.

 

 

Hvis at det er den bar på second road som jeg tænker på - og det er jer ret sikker på, så er det ikke ALLE pigerne som man kan tage med, men langt de fleste er villige, Mange lækre piger der

 

Lige kort om det er finde en mere fast pige i Thailand, og blande det med noget spontant og løst ind i mellem.

Dette praktiserer jeg udpreget, Tidligere fandt jeg en Thailandsk SugarBabe via Scor.dk - min nuværende Babe fandt jeg under mere private former - og når jeg er i Asien 6-8 gange om året, så bruger jeg nogle dage sammen med hende - men også nogle dage med andre, både i Thailand, Vietnam, Taiwan og Soul 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
ZEUS skrev, for 18 timer siden:

Ja rodet blev det ihvertfald igår :-D   Men da sagtens se det kunne være skrevet mere overskueligt osv, men sorry det orker jeg altså ikke at bruge tid på nu jeg er på ferie.. Kan personligt godt lide at skrive stikord fra tur så man senere ,-år efter måske , kan mindes de ture man har været på.. Men der altså let og tager 5 min pr dag hvis jeg bare var egoistisk og kun skrev stikord som havde været nok for mig til at huske episoder..

Nu derimod skriver jeg dog lidt mere end stikord og forsøger at give et indblik for dem der måske aldrig har været her og måske overvejer det.. Hvad der sker og hvilke tanker man nogle gange gør sig.  Nogle gange ender det så desværre ud i en masse skriveri , fordi når man nu her modsat hvis man bare skulle skrive stikord til sig selv,- bliver nødt til at komme med lange forklaringer om hvorfor man nu lige oplevede den og den ting og hvorfor man reagerede som man gjorde.. Og ofte ender det med at man alligevel ikke får alt med så det retfærdiggør ens handlinger.. Feks den med jeg tog ned og besøgte Nana place mens jeg havde en pige liggende..   Den episode kunnet jeg skrive en hel bog om :-)  Altså alle de tanker man kunne gøre sig moralsk osv..  Men vigtigste er at man selv er afklaret med sine beslutninger og lige her helt afklaret og fortryder intet der.

Vedrørende besvær med at tage den med ro med fisse så har du ganske ret..  Tror jeg kunne diagnoseres som mandlig nymfoman :)  Dvs har altid haft et temmeligt stort behov og sikkert sammenlignes med kleptomani, eller ludomani vel et mere dækkende ord.. Altså nogle impulser eller noget psykisk så jeg tiltrækkes meget af det her miljø og bare hele tiden vil prøve en ny pige... Nu er jeg jo passeret 40 og pludselig altså mærke der ikke er den samme vitalitet som før.. Men har nok stadig en del over gennemsnittet.. Dog også læst om flere herinde hvor selv da jeg var 20-30 slet ikke kunne være med..   Så nok en kombination af en fysisk lyst lidt ud over det sædvanlige og noget psykisk der har gjort at jeg igennem hele mit liv virkelig har været sammen med mange piger.. 

Mit behov er trods det ikke er så stort mere, en natspiller før sengetid i mit daglige liv derhjemme. Som er et must.. Og kommer jeg udfra feks stressede ting i mit dagligliv så godt blive til 2 og i sjældne tilfælde 3 gange dagligt..

Men hernede i varmen og med alle de fristelser der får man altså en ekstra lyst..  Så når jeg ankommer på sådan en ferie så har jeg nok lyst til det 2 gange dagligt de første dage indtil jeg sexualt ligesom bliver mæt.. Og så begynder den her mani eller dianose som føromtalt at træde i kraft.. Jeg har ikke fysisk lyst , men noget trækker i mig.. Det med at man kan,- det har jeg så svært bare ved at fokusere væk fra... Faktisk lyst til at købe potensmiddel  så jeg har igen er oppe i omdrejninger i de nedre regioner og jo egentligt sygt :) 

På den anden side så nu er man hernede så ligeså godt benytte sig af de her fristelser der er :-D

Men plan er at tage den mere med ro ved denne tur.. Alene det jeg kender områderne rimeligt godt nu og er her nede 3 uger nu, vil være en medvirkende årsag til at jeg kan slappe mere af. Ligesom nu hvor jeg bare sidder her på balkon og nyder det.. Eventuelt gå i seng uden at opsøge noget i nat.. Har slet ikke lyst fysisk.. Er totalt mæt der.. Det er kun manien lder ligesom  ludomanen der ikke kan lade være selvom han skylder masser af penge væk. 2 dage uden noget ville være optimalt for igen at opbygget lyst der igen, men tvivler på jeg kan :) 

Respekt for din ærlighed, Zeus 8-)

Nu er jeg selv fyldt 40 og har også en ret stor sexlyst, men ville ikke kunne køre i dit tempo. Jeg kender dog godt til det med at have en sexlyst/trang, som mere sidder i hjernen end det fysiske behov. 

Håber du finder en sød pige at fornøje dig med over nogle dage....

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 24/5/2016 at 16:03:

 

Argg ved ikke hvad der sker med det her system på den her side :( 

Skal jeg citere indlæg så kommer den stadig frem med det der "gamle" føromtalte hvor mit svar også var der..  Ved ikke om jeg har kommet til at trykke på noget dengang så den nu bliver ved med at smide det.

Men svar til Legesyg:   Ja jeg skal se om jeg kan få navnet på den.. Der ligger nogle enkelte bare ud til vejen der, men den her skiller sig som sagt ud :)  Hvis det siger dig noget så lige efter baren ligger der en Burger King ,- og kort før en Mac D.. Hvorfor jeg dog lægger mærke til lige de ting skal jeg ikke kunne give svar på ha ha :-D

Men kender du eller andre til lignede steder i Pattaya så vil jeg meget gerne høre om hvor de ligger..

Altså et sted med lignende karakteristik hvor det ikke er som de typiske øl og gogo barer men mere ligner et traditionelt værtshus som vi kender,- men hvor der også er gogo piger der danser.. Og i lokale som er rimeligt oplyst istedet for de ofte dunkle gogo barer, samt et sted hvor man også kan sidde mere i fred ved baren.. Og have det her gode udkig :) 

Med hensyn til kvali piger så er det noget abstrakt noget.. Det den ene syntes er en 10´er vil for en anden måske kun være en 4´er.. Og modsat..    Ligesom der sikkert er en stor udskiftning af piger så helt umuligt at gå efter det..   Det er mere de ovennævnte ting jeg er interesseret i.. 

Og ja Legesyg jeg har det på samme måde :)  Det med det GF og det spontane :-P

Svar til Tzatiki : Tak !! :)  Det varmer for forsøger altid at være så hudløs ærlig som muligt.  

Og det med meget sidder i hjernen bestemt skrive under på.. Tror det gælder både for dem med mere sexbehov et normalt og for dem med impotens problemer.. Selvfølgelig også fysiske ting som hvis de har en depresion så producere kroppen ikke det den skal der,- men mange gange fordi de stiller for store præstations krav til sig selv i stedet for bare at nyde nuet og her altså også huske at tænke på sig selv.. Kan også være gamle minder om dårlig oplevelse der ubevist træder frem der så de selv slet ikke er klar over det.. Men være mange ting men poingten er at hjernen og de tanker der kører ,- både bevist men måske vigtigst ,- ubevist !! -spiller en kæmpe rolle der :) 

 

Men nu er klokken 22.30 her.. Og stadig onsdag..(4 dag)  Sidder og nyder det på altanen :) 

Der ved 14 tiden der valgte jeg sengen og trods problemer med at sove faldt jeg i søvn og vågnede der ved 16 tiden da en håndværker gik amok inde fra et af naboværelserne.. Men okay den halve time/hele time det stod på var nok mest hensynsfuldt udvalgt rent tidsmæssigt på en dag.. Normale folk sover ikke der ,- men ville jeg grrr... Men faldt i søvn igen til sidst og blev vækket der kl 21 trods mega træt af mit vækkeur på mobil.. Så var det hurtigt i bad og ville ned og hente noget tøj jeg havde fået vasket men nu lukket der.. 

Var så henne og spise og fik købt en masse toiletruller.. Dem skal man selv købe her når man bor i lejlighed.. Og var løbet tom så jeg måtte bruge den her lille bruser som man nogle gange ser ved toilet hernede og fungerede da også fint nu her i en nødsituation.. Men altså hurtigt få brugt en toilet rulle da jeg nok oftere end normalt går på toilet. Og derudover havde tynd mave i dag :-D

Hvad der skal ske i nat ved jeg ikke.. Ville ordne noget praktisk men kan jeg først fra imorgen og sådan set træt og stadig lidt sexmæt så måske jeg burde prøve om jeg kunne sove.  

Men nu får vi se.. Her kan alt jo ske :)  Men dejligt at man bare kan gøre hvad man pt lige har lyst til.

Ps oplever noget virkeligt underligt her i dag.. Havde sat min mobil til opladning med ladede åbenbart ikke.. Dobbelt tjekkede flere gange om stik sad som det skulle men nej ville ikke :(  Fuck for mobil altså lidt afhængig af.. Men måtte være enten noget i mobil eller hvad jeg håbede opladerstik der gjorde den ikke kunne oplade,- og sidst nævnte heldigvis købes hvis det var.

Men opdagede så da jeg rodede med stik, at når stik slet ikke var inde i selve kontakt (stikket) og nærmest bare lå løst ovenover så kom markør for den opladede ??????  Faneme dybt underligt ha ha  

Men lykkedes mig at lade den op men hvad kan årsagen her være ???.. Ligegyldigt hvorledes man drejer og sikrer opladerstikket sidder i en stikkontakt så sker der intet.. Men tager man det helt ud og nærmest bare ligger det løst på skrå ovenpå så oplader den ?????

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hilset Zeus (jeg trækker dig i skægget)

Zeus (eller andre brødre herinde) kan du sige noget om pigernes evner og villighed til græsk.

Jeg er interesseret i piger som er 18-22 år gammel. Jeg tilhører selv i den yngre del af befolkningen.

 

 

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 24/5/2016 at 16:03:

 

Jeg kan stadig ikke svare uden det der gamle indlæg kommer frem :x:x:-(

Men ellers kort, klokken er nu 5 her og sov der fra 1 af men lidt kedeligt at vågne nu det her tidspunkt og ikke kan sove mere..

 

Svar til Faunus:  Tænker du på hernede i Pattaya/Thailand?.  

Lige vedr. alder du søger der skal være 18 til 22 år og så begrundelse du er ca samme alder.. Hmm nu sådan  aldrig set det og benytter da ofte også piger i den aldersklasse både her og derhjemme nogle gange.. Hernede er der dog ingen fordomme og helt anden kultur.. Mange af pigerne foretrækker faktisk dem der er meget ældre end mig da de vel helst ikke vil have for meget arbejde og mange inders inde søger en kommende forsøger.. Og hernede opfattes aldersforskel ikke som det gøres i Danmark..  Hernede er kulturen anderledes og der er faktisk prestige i det hvis en pige finder en kommende ægtemand/forsøger fra udlandet som har penge.. Aldersforskellen betyder intet.  Selvom det nok langsom ændrer sig med tiden og mest grundet den store fattigdom der er og en kultur hvor det er pigerne der skal forsøge forældrene og familien , eller ansvaret for det.. Men vil mene det er meget mere nuanceret end nogle rødstrømper vil sætte det op.. Vil faktisk mene Thailand er længere fremme i udviklingen end Danmark selvom vi og specielt rødstrømperne syntes det modsatte... Her i Danmark er der er fordomme hvis aldersforskel bare er latterlige 10 år.. Samme med homoseksuelle og ladyboys som er meget mere accepterede end i Danmark.. Så kan det godt være lige på et punkt de har et andet syn på det på landet end i storbyerne i Thailand.  Men det er nærmest normalt der sidder en LB i reception på et hotel hernede som INGEN kan være i tvivl om er det.. Men ingen rynkede blikke.. Havde man kunne se det i såkaldt udviklede Danmark ??  *At der sad en transvestit med kjole og store overarme ?  Næppe ! Enhver hotelejer med respekt om sig selv ville aldrig turde ansætte sådan en i skræk for at nogle hotel gæster ville anse det for upassende.. Så hvem er det lige der er mest fordomsfrie eller udviklede af vores 2 lande spørger jeg bare.. Jovist i tv så skal enhver tv kanal da have ansat en masse bøsser så det ser politisk fint ud som de ingen fordomme har.. Og bliver så overdrevet og påklistret det hele.. Men ude i hverdagen så en helt anden virkelighed hvor man ser en masse fordomme.

I Danmark er der det modsatte af prestige hvis der bare er lidt aldersforskel.. Så bliver der i den grad set ned på folk..  Mange fravælger af samme grund en eventuel livsparner selvom 2 mennesker passede perfekt sammen.. Alene af den grund for ikke at blive set ned på.. Samtidigt må pigerne i Danmark køre et dobbeltspil hvor de nærmest bliver fornærmet hvis der er penge interesse i en partner..Nej de er bestemt ikke til salg siger de !! og bliver meget fornærmede over det da der er en kultur i Danmark hvor der ses ned på det.. Samme piger vælger ham med det dyre hus og bil.. Og nej da de daglige dyre tøj indkøb de nu ofte kan foretage, spiller da slet ikke nogen rolle for de valgte ham ;-)  Nej da ;-)  Håber du kan læse ironien.

Hernede har de en meget mere ærlig og realistisk tilgang til det syntes jeg.. Istedet for den her dobbeltmoral man desværre ofte ser i Danmark.. Og man skal på ingen måde tro at kvinderne hernede er nogle stakkels svage nogle.. Det er dem der har skoen på i den Thailandske kultur.. Det er oftes dem der bestemmer alt i en familie. Manden kan være general eller højststående indenfor politiet hvilket der er meget respekt om.. Men prøv bare og se hvor hurtigt han kan komme krybende når konen er der.. Så forsvinder den ranke og det majestædiske blik og han går næsten ud i tapetet :-D   Har en kami der oplevede det og virkeligt sjovt at se fortæller han.. For han var virkelig barsk ;-) den her politimand da han kom ind.  Men konen sagde lige et par ord og han lignede en lille dreng.

Men for uvidende uden kendskab til det vil de sikkert blive opfattet som de svage i og med det er deres ansvar at forsørge familie.. Samme fordomme er der jo generelt om GP´ere i Danmark hvor dem der intet kender til virkeligheden opfatter dem som svage.. Af de ufatteligt mange piger jeg har mødt indenfor den her branche så har jeg erfaret at de er nogle af de stærkeste kvinder jeg har mødt.. Jovist er der nogle der falder ud som svage , men det ville man altså også finde i gruppen af piger der arbejder i Netto eller er arbejdsløse.

Nårg så kom vi da vidt omkring og lidt udenfor emne :)  Kender mig måske nu her klokken kun er 5 i Pattaya :-D

Vedr. græsk hernede så har jeg yderst lille erfaring..  At en anden bruger herinde så fået fortalt man bare skal spørge efter bum bum ass og så nok få svar.. Spurgte netop selv ind til det engang herinde.. Eneste sted jeg kender hvor man på forhånd ved den ydelse tilbydes  hos nogle piger og på forhånd kan se det er hos Devils Den..  

Men savner selv lidt den mulighed.. At man på forhånd kender pigens ydelser hun tilbyder.  Selvom ufatteligt masser af piger hernede i et forholdsvis lille område,- så ligner meget det meget hinanden det hele.. Det er samme koncept og få forskelle mellem hvordan enøl og en gogo bar køres.. 

Der kunne jeg godt savne lidt flere muligheder..   Omtalte det vist igår det med at man næsten kun havde det valg at udstråle i mødekommenhed og blive overfaldet af en eller flere tilfældige som vil have lady drinks og der have besvær med at slippe af med dem igen,- kontra den anden hvor man koldt afviser dem men samtidigt gør det sværere at kunne opbygge super kemi med en senere..  

Jeg savner der havde været lidt flere koncepter hernede, nu der er så mange piger..   Men som jeg skrev igår så altså et luksus problem..Her er super skønt hernede :) 

Kom lige i tanke om der var en der tilbød uopfodret på Nana plaze blandt freelancerne : Bum bum pussy or ass and bum bum mouth og ingen tvivl om budskabet.. Var ellers en kompi der tænder mig med skiftevis ass og mund på dem.. Men lige her turde jeg simpelthen ikke da frygt for LB der havde fået lavet alt som en pige.. 

Så klokken halv seks ved ikke om jeg går en tur.. Ser om der er noget der skal handles.. På det her tidspunkt sker der nada i Pattaya og til dels formiddag.. Det er først ved aftenstid og nat byen for alvor vågner op.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du prøvet at finder piger via tinder? Da jeg engang var i Bangkok-området var der en del piger aktive der, mens der ingen var i Nordthailand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 24/5/2016 at 16:03:

 

Er der nogen der kan fortælle hvordan jeg kan poste her uden den stadig sender det der gamle link hvor jeg tzatiki og hvor mit svar også står der.. Ved at være irriterende at man ikke kan svare med link for akuel post og hele tiden skal få det her frem og skal slette det.

svar til Mr Sving.. Ja må jeg se på en af dagene her.. Er det så facebook man bruger eller hvordan ?.. Sorry men rimelig dum til sådan noget her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fredag morgen..

Sige der her kommer noget som nye bestemt har godt at læse om.. Hvad man også kan komme ud for af negative oplever i Thailand.

Starter lige med at gøre torsdag færdig.   Fik ordnet enmasse praktisk der om formiddag og ligget nede ved poolen for første gang.. Er en rigtig stor pool.. De steder boet sidste år der næsten altid været enlille pool men set stor ud på billerne når man skulle se hotel :)    Nu gør det ikke noget for mit vedkommende.. Jeg bruger den bare for at køle mig af når jeg bliver for varm.. Men for dem der vil svømme længere stræk så ihvertfald mulighed her.

Ved at kende nærområdet bedre og bedre at kende.. Lige udenfor bygning ved second road der kæbe lækre æbler og bananer ved en bod ,- og rimelige gode kyllinge stykker de havde næsten også lige udenfor bygning ved udgang ud til Beach Road...  Begyndt at spise lidt mere sundt da har haft tynd mave de sidste dage.. Måske mistanke til når man laver isterninger så brugt normalt vand fra hane og så jo ikke bedre end hvis man havde drukket af hanen..  Er ihvertfald gang med toilet rulle nr 4 siden jeg kom her i tirsdags :-D og havde kun 2 underbukser med da jeg ville købe nogle hernede for at tage med hjem.. Nu er det jo så varmt så har dem sjældent under mine shorts.. Men heldigvis havde jeg det de to gange hvor det pludselig uden varsel kom i bukserne på mig :-o   Tænk hvis sket mens jeg sov eller uden underbukser.. Så blevet nødt til at smide de af mine dyre shorts ud eller virkelig være pinlig når jeg skulle ned i receptionen for at få det vasket.. Her var det nemt og underbukser kunne bare smides ud..

Ved 13 tiden var der rengøring på værelset.. Er hver 3 dag..  Var begyndt at være sulten på sex igen og udvalg ikke så stort der ved den tid i Pattaya.. Og pisse varmt der og gå og kigge efter det.. Gik vel igår sammenlagt over 10 km igen tror jeg..  Og sveden simpelhen hagler ned over hinanden.. Tror jeg skiftede t shirt 5 gange igår..  Så besluttede mig der for det nemme og besøge Devils Den..  Havde forsøgt at bestille gennem hjemmeside men når man ringede så en der bare talte thailands og så kort engelsk hvor man fik at vide man skulle trykke 2 for engelsk.. Men skete intet hvis man gjorde.. Så opsøgte stedet..

En meget bred mand tog venligt imod mig og var ham her David som er ejeren.. Jeg fortalt jeg oprindeligt ville have escort da ved besøg der så skal man tage 2 piger.. Sgu lige i overkanten for mig :? og godt nøjes med en pige ad gangen.. Så han skrev en seddel med hvem der var ledige og jeg kunne så i baren på deres pc tjekke ud hvilken jeg ville have besøg af..     Husker virkelig dårlig men mener det var Luck..  Syntes bare ikke det ligner hende på billederne nu jeg ser..   Men jeg spurgte ihvertfald hvilke der var til græsk og der var der pt kun 2 og valgte så hende her...

Og så var det hjem til lejlighed igen og hun ville komme der en halv time efter.. Kunne selvfølgelig får det lige som jeg ville ham David er service minted men ville have det overstået så jeg kunne få noget søvn bagefter.. Sov jo kun 1 1/2 max natten før..  Så glædede mig til noget søvn men ville lige have fået taget trykket..  

Hun mødte præcis op og ligesom med en anden pige derfra jeg havde besøg af sidste år,- så har de diverse hjlpe midler , dildo osv som de straks ligger ud på sengen.. Om selve oplevelsen så ok.. Nu bliver man jo hurtigt forvænt her i Thailand.. Og ved fra sidste år at DD det er et godt sted til pornosex men selvfølgelig ikke GF.. Dvs nu har jeg ikke erfaring med andet end 2 piger jeg har været sammen med der.. Men tror hele deres koncept det er at man altid får kvali sex og her bliver det mere kørt som vi kender i Vesten.. Davids indflydelse..  At man så kan få GF oplevelser skal ikke kunne udelukkelse.. Ville feks oprindeligt have haft Fay på besøg men fik at vide at hun først var tilrådelighed fra imorgen da hun havde været lejet ud i 3 dage... Kender ikke prisen men dem der lejer hende 3 dage går næppe kun efter sex ;-)  Så sikkert få GF oplevelser der hvis man er heldig at møder den rigtige.

Sov om eftermiddagen fra 16 til kl 21.. Kunne sagtens have sovet mere.. Men skulle hen at spise mit ynglingsted som iøvrigt har fået nye ejere.. Ved ikke om jeg tager derhen igen idag da lidt irriterende jeg ikke sult har og dårligt nok kan spise halvt op, som det har været de sidste aftener jeg har besøgt stedet.  

Gik hjemad og var mega træt og overvejde at bare at lægge mig til at sove.. Frygtede dog jeg ville vågne nogle timer senere og så alt lukket af det sjove og så igen en dag som der forrige hvor jeg er oppe her kl 5 morgen i Pattaya og frisk.. ville være bedre med en søvnrytme så jeg kunne være frisk om aften og nat.   Besluttede mig dog for at tage en lur derfra midnat til kl 1.. Og så der overveje om jeg skulle sove videre.. Var dog frisk der og gik så i byen.. Tog hen til føromtalte bar og fået navnet på den.. Den hedder Lisa Koyota.... Og så et navn og til slut : bar

Ankom der først omkring ved 2 tiden.. Endte med jeg måtte gå den lange tur, da lige her i aften ingen muligheder for de der tuk tuk taxier..   Inat var der så helt nye mennesker.. både dem der dansede og tror også dem der stod i baren og serverede.. Denne gang var der også 2 der nærmest kom hen for at overfalde en for at få ladydrinks.. Så det gode ved den bar forsvinder altså på et døgn :(    

En af de to piger var dog lige min smag.. Lidt rødlig farvet hår og en lille fenemin nips på 24 år.. Feminine former dvs rund de rigtige steder uden på nogen måde at være det der ligner tyk.. Og så en lille en med runde æblekinder og sødme der udstrålede af hende..  

Men lige sødme hvis ikke sige hendes indre var ;-)    Gav ladydrinks tl hende og hun var enormt varm og kælen der før men mærkede også noget kulde og fjernt i hende øjne der og burde lade min intuition råde.. Mener selv den er god og rammer sjældent forkert. Men hendes ydre var lige mit ideal og søgte netop en som jeg måske ville noget longtime med på sigt...Efter jeg havde betalt 2000 for shorttime og 500 i barfin så virkede hun mere kold..   Da vi kom hjem til min lejlighed irriterede det mig faktisk.. Måske fordi jeg pt går mest efter det..

Ved ikke men sådan oplevet nu hver gang både ved denne tur og sidste år.. Har jeg gået efter bare få taget trykket, så endt med at støde på super GF oplevelser hvor de ofte har gravet for oplystninger for longtime eller ægteskab.. De gange derimod hvor jeg har gået efter det så fået de modsatte oplevelser.. Dsv ingen GF oplevelse.. Det med at tungekysse en pige før man bestemmer sig for om man vil have hende med hjem skrev jeg ved sidste tur som en vigtig ting.. Altså hvi man søgte GP oplevelser.. Ellers går kemien af og hader selv at lægge op til det og blive afvist.. Så forsøger ikke nogle gange selvom det sikkert havde gjort oplevelsen bedre og pigen havde åbnet sig op.  Her forsøgt jeg gradvis lidt men ingen imødekommenhed fra hendes side så blev sgu lidt irriteret.

Så efter vi på skift havde været i bad og lå i sengen og hvor hun havde tændt tv´et og med øjenkontakt derhen hele tiden så blev jeg koldt.. som hun bestemt kunne mærke.. Sagde at hvis hun ikke syntes det vr ok så måtte hun godt gå.. Jeg kunne hurtigt finde en anden pige..  Jeg havde jo betalt hende der allerede i baren og bedøvende ligeglad med at få noget tilbage af pengene.. Det der irriterede mig var den her kulde og måske mere svag der for jeg åbenbart er i en periode hvor jeg ønsker lidt mere end bare sex.. 

Hun spillede dog pikken af med hånden og forsøgte ligesom at køre det videre.. Og endte da også i rimelig god sex.. Hun var snæver og ikke skuespil med de klyng hun kom med.. Der kunnejeg virkelig tænde hende op,- men var jo faktisk ikke det jeg søgte :-(

Så da vi var færdige og hvewr i sær havde vasket os skulle hun afsted.. Godt være barnlig af mig men jeg satte mig bare hen ved pc og ignorerede hende.. Og noget hun bestemt kunne mærke.. Og måske såret/gjort hende vred da hun jo åbnede helt op der ved sexen.. Men havde det bare sådan og selv følt hun var kold der specielt før sexen.  

Klokken var så omkring 3 da hun forlod hotel vil jeg tro.. Et kvarter / 20 minutter senere så var jeg blevet klar og netop lagt mig for at sove da det banker på døren og udenfor står hun og en anden pige..

Du har taget mine penge.. Du har taget mine penge og roder rundt i lejligheden for at se om hun kan finde dem.. Den fanger jeg altså i samme sekund som det sker :) At hun er sur og nu forsøger at fremstille det som om jeg har stjålet penge af hende.  Og trods jeg godt kan forestille mig at man så kan komme til at stå i en rigtig ubelejlig sitiuation i Thailand så hopper jeg ikke på den og bevarer roen og overblikket og forsikrer om jeg ihvertfald ikke har taget nogle penge fra hende.. Og igen og igen siger så må vi tilkalde politiet.. 

Jeg er 99 % sikker på det var et trick fra hende og forsøg på at malke penge sikkert fordi hun var blevet fornærmet over ovennævnte episode.. De 1 % tillægger jeg dog tvivlen da hun virkelig virkede troværdig og ufatteligt godt skuespil hvor hun både er rasende og tårerne triller ud af øjnene på hende.  Men jeg står fast og da jeg så hører veninden foreslå at hun får 500 bath så forsvinder den der tvivl og de 1 % chance for hun vitterligt skulle have mistet sine penge.. Læs hun kunne vitterligt have tabt dem på vej hjem.  Men som sagt de 1 % chanse for det fordufter der.

Jeg fortæller at hun sikkert var blevet sur over jeg ignorerede hende da hun tog afsted.. Men at jeg selv var blevet ked af det af at have mødt en varm pige i baren som så blev iskold i lejligheden..  Så måske forkert af mig men sådan reagerer jeg.. Og at havde jeg fået en god oplevelser så plejer jeg ofte at give 1000 bath ekstra..  At hun så mistænker mig for at stjæle her er absurt og aldrig en situation jeg ville sætte mig i...  Men hvis hun vitterligt havde tabt pengene så da ondt af hende og gav veninden de 500 bath som hun foreslog..

Hun kørte dog "skuespil" videre til 10 med pil opad men jeg svarede så bare at jeg ville have de 500 igen og så går vi til politiet.. For nu ved at være vred.. Veninden fungerede om den perfekte wingman for hende.. Hende der var den flinke og diplomaten og samtidigt hende der foreslog jeg skulle betale mere til hende men hopper altså ikke på;-)  Og hver gang jeg så nævnte det med at nu må vi altså få fat på politiet så fik hun mig på andre tanker ved at være formidlende med alt ok nu.. Ja de kørte perfekt som par de to.. 

Da de så tog elevatoren ned så dog ikke slippe den.. Og tog en af de andre elevatorer ned.. Vil faneme ikke have at en af de der vagter skal tro at jeg stjæler fra pigerne/ikke betaler for deres ydelse..  Og da jeg kom derned stod de rigtigt nok også og snakkede med ham.. Jeg sagde om han kunne sørge for at få politi hertil men var lidt afvæbende og virkede på derews side med at bare pege hen og sige der lå en politistation et eller andet sted i den retning..

Begge piger forsvandt dog der og jeg forklarede ham i dybden hvad der var sket og jeg havde en kæmpe mistanke om at hun forsøgte at platte sig til ekstra penge ved at påstå jeg havde stjålet hendes penge.. Måske fordi hun var blevet sur på mig fordi jeg ignorerede hende da hun gik og han virkede mere forstående der.. Han kender sikekrt også til de andre gange -heldigvis sjældent ,- at GP forsøger sig med den fremgangs måde i Thailand..

En ting undrer mig dog.. For hvordan kan han bare lukke dem op nr 2 gang ?.. Mener er der ikke mere sikkerhed i den bygning ??!.. Så giver jeg altså ikke en skid for at der står en vagt der ved elevatorne 24 timer i døgnet..

Og skal jeg gå til politiet ???... Ved godt at nu jeg ikke har fået noget stjålet og kun udsat for en form for tricktyveri så jo ingen sag.. Det hdve der ihvertfald ikke været i Danamrk.. Men tænker lige hvis hun har gået til politiet nu, så nok stået lidt bedre ved at selv henvende mig der først..

Er også pisse irriterende at jeg feks ikke kan besøge den der bar mere ,- på den anden side lyst til at opsøge den og få hende sortlistet.. Har bare ikke meget tiltro til det da personalet de to nætter jeg var der var hver sit.  

Hvad gør jeg ?.. Skider det ud og glemmer det eller what :) 

Sådanne her oplevelser bare ikke rare..  Så tænker jeg at jeg havde været ligeglad om jeg skulle hjem imorgen., Og at 2 uger endnu her ikke er ligefrem noget jeg har lyst til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, for 14 timer siden:

Fredag morgen..

Sige der her kommer noget som nye bestemt har godt at læse om.. Hvad man også kan komme ud for af negative oplever i Thailand.

 

ZEUS skrev, den 25/5/2016 at 00:36:

Lige vedr. alder du søger der skal være 18 til 22 år og så begrundelse du er ca samme alder.. Hmm nu sådan  aldrig set det og benytter da ofte også piger i den aldersklasse både her og derhjemme nogle gange.. Hernede er der dog ingen fordomme og helt anden kultur.. Mange af pigerne foretrækker faktisk dem der er meget ældre end mig da de vel helst ikke vil have for meget arbejde og mange inders inde søger en kommende forsøger.. Og hernede opfattes aldersforskel ikke som det gøres i Danmark..  Hernede er kulturen anderledes og der er faktisk prestige i det hvis en pige finder en kommende ægtemand/forsøger fra udlandet som har penge.. Aldersforskellen betyder intet.  Selvom det nok langsom ændrer sig med tiden og mest grundet den store fattigdom der er og en kultur hvor det er pigerne der skal forsøge forældrene og familien , eller ansvaret for det.. Men vil mene det er meget mere nuanceret end nogle rødstrømper vil sætte det op.. Vil faktisk mene Thailand er længere fremme i udviklingen end Danmark selvom vi og specielt rødstrømperne syntes det modsatte... Her i Danmark er der er fordomme hvis aldersforskel bare er latterlige 10 år.. Samme med homoseksuelle og ladyboys som er meget mere accepterede end i Danmark.. Så kan det godt være lige på et punkt de har et andet syn på det på landet end i storbyerne i Thailand.  Men det er nærmest normalt der sidder en LB i reception på et hotel hernede som INGEN kan være i tvivl om er det.. Men ingen rynkede blikke.. Havde man kunne se det i såkaldt udviklede Danmark ??  *At der sad en transvestit med kjole og store overarme ?  Næppe ! Enhver hotelejer med respekt om sig selv ville aldrig turde ansætte sådan en i skræk for at nogle hotel gæster ville anse det for upassende.. Så hvem er det lige der er mest fordomsfrie eller udviklede af vores 2 lande spørger jeg bare.. Jovist i tv så skal enhver tv kanal da have ansat en masse bøsser så det ser politisk fint ud som de ingen fordomme har.. Og bliver så overdrevet og påklistret det hele.. Men ude i hverdagen så en helt anden virkelighed hvor man ser en masse fordomme.

Ja min opsætning herinde driller også.... - så lidt rod i mine citater herover SORRY

Jeg "morer" mig lidt over dine seneste oplevelser i Pattaya - kontra din tidligere frygt for Ladyboys

Personligt har jeg aldrig frygtet Ladyboys, selv om jeg slet ikke er BI - men jeg oplever at de jo ikke er interesseret i nogen som ikke er gensidigt interesseret (i mine mange år i Thailand har jeg ALDRIG haft ubehagelige oplevelser eller overraskelser med Ladyboys)

Men hvad jeg netop frygter, er det som du beskriver - den ene eller anden form for ubehagelighed ved at have taget en pige med hjem - som udgangspunkt er det kun mine SugarBabes som kommer med på hotellet - andre må jeg hygge med på lokation eller på short-time-hotel.

 

og så hvad angår tolerance overfor LadyBoys, Udlændinge og Aldersforskel - som udgangspunkt er jeg nok MEGET enig med dig, og alligevel ikke....

Jeg kender jo efterhånden en hel del Thailændere privat - og jo de er tollerante på det praktiske niveau - fremmede mænd til pigerne - mænd som er ældrer osv, alt sammen noget med praktik og forsørgelse.....MEN

De er total uforstående hvis en moden Dansk kvinde går med en yngre Thailandsk mand - eller overfor forhold til en muslim  ... jeg kan nævne flere andre eksempler (en fattig bunde fra Lao...)

Thailændere er MEGET praktikkere - fra hånden og i munden

 

Og så lige en sidste ting...  Man skal ALTID have kondomer i lommen, du kan slet ikke tage det for givet at pigerne selv har...

Jeg har oplevet på en bar med "VIP-room" at jeg gav pigen pengene i baren... så forsvandt hun (UPS: blev jeg tørret nu, men nej) 5 min efter kom hun tilbage og lagde en masse småpenge foran mig.... byttepenge for indkøb af kondomer - det andet afregner vi under fire øjne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang. Tinder så bruger den app din facebook profil og din gps til at vurdere hvem du er og hvor du befinder dig. I Pattaya ville jeg nok sætte den til at søge max 10 km væk. Du har som gratist nemlig ikke ubegrænset muligheder for at like pigerne. Har du ikke brugt din daglige kvote kan du jo udvide søgearealet. https://da.m.wikipedia.org/wiki/Tinder      (kan så ikke få linket til at blive aktivt korrekt) 

Ang. dine evige citater så prøv at skriv i en anden browser. Selv har jeg de samme problemer som dig i browsere jeg har brugt til at citere i.

Redigeret af mr. sving
glemt link

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, 1 time siden:

Ang. Tinder så bruger den app din facebook profil og din gps til at vurdere hvem du er og hvor du befinder dig. I Pattaya ville jeg nok sætte den til at søge max 10 km væk. Du har som gratist nemlig ikke ubegrænset muligheder for at like pigerne. Har du ikke brugt din daglige kvote kan du jo udvide søgearealet. https://da.m.wikipedia.org/wiki/Tinder      (kan så ikke få linket til at blive aktivt korrekt) 

Ang. dine evige citater så prøv at skriv i en anden browser. Selv har jeg de samme problemer som dig i browsere jeg har brugt til at citere i.

Tak for info :)  Både med brug af Tinder og browser... Nu kan jeg endelig citere indlæg uden det gamle der igen og igen og kommer frem. Troede den var den her side der var problemet men åbenbart browseren og sgu vildt underligt den laver sådan et nummer og man ikke ved hvordan man kan lave det om uden helt droppe den browser til denne side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 3 timer siden:

Ja min opsætning herinde driller også.... - så lidt rod i mine citater herover SORRY

Jeg "morer" mig lidt over dine seneste oplevelser i Pattaya - kontra din tidligere frygt for Ladyboys

Personligt har jeg aldrig frygtet Ladyboys, selv om jeg slet ikke er BI - men jeg oplever at de jo ikke er interesseret i nogen som ikke er gensidigt interesseret (i mine mange år i Thailand har jeg ALDRIG haft ubehagelige oplevelser eller overraskelser med Ladyboys)

Men hvad jeg netop frygter, er det som du beskriver - den ene eller anden form for ubehagelighed ved at have taget en pige med hjem - som udgangspunkt er det kun mine SugarBabes som kommer med på hotellet - andre må jeg hygge med på lokation eller på short-time-hotel.

 

og så hvad angår tolerance overfor LadyBoys, Udlændinge og Aldersforskel - som udgangspunkt er jeg nok MEGET enig med dig, og alligevel ikke....

Jeg kender jo efterhånden en hel del Thailændere privat - og jo de er tollerante på det praktiske niveau - fremmede mænd til pigerne - mænd som er ældrer osv, alt sammen noget med praktik og forsørgelse.....MEN

De er total uforstående hvis en moden Dansk kvinde går med en yngre Thailandsk mand - eller overfor forhold til en muslim  ... jeg kan nævne flere andre eksempler (en fattig bunde fra Lao...)

Thailændere er MEGET praktikkere - fra hånden og i munden

 

Og så lige en sidste ting...  Man skal ALTID have kondomer i lommen, du kan slet ikke tage det for givet at pigerne selv har...

Jeg har oplevet på en bar med "VIP-room" at jeg gav pigen pengene i baren... så forsvandt hun (UPS: blev jeg tørret nu, men nej) 5 min efter kom hun tilbage og lagde en masse småpenge foran mig.... byttepenge for indkøb af kondomer - det andet afregner vi under fire øjne

Ja penge spiller selvfølgelig en kæmpe rolle i et fattigt land som Thailand og også på deres tolerance :)  At de indretter deres tolerance og politik efter det..  Feks ved jeg godt at prostitution faktisk er ulovligt i Thailand.. Men jo ikke ligefrem det indtryk man får når man feks er i Pattata  :-o ha ha

Vedrørende LB så ændrer jeg ikke mening..  Syntes de jeg har mødt og virkeligt mange både som Mamaer eller ansat i barer , freelancere og civille der arbejder med normalt job.. De er i 99 % tilfælde utrolig søde og har som regel en syg humor som jeg kan lide.. Sjove venlige personligheder som oftes er endnu mere feminine end normale piger.. Dvs godt være nogle spiller mere på at være det, men de er sgu også mere feminine !! :)  Jalousi og drama queens finder man næppe større eller flere af end hos nævnte gruppe.

Men tænder mig bare på ingen måde.. Og ked af hvis dem som er til dem så opfatter det nega at jeg har den instilling.. Jeg opfatter dem hverken som bi (og hvis de var så bedøvende ligeglad vi har hver vores ting vi tænder mere på sexuelt) eller som mindre mandige :)  Måske er de mere mandige end jeg på det område men de siger mig bare intet sexuelt.. Og en af  forklaringerne på at jeg slet ikke tænder på LB er at min ideal pige er en lille nips.. Nogle tænder på nogle langbenede som meget gerne må vær højere end dem.. Og mange tænder på nogle med kæmpe bryster..  ´Det er det modsatte af hvad jeg tænder på eller ser som min ideal pige.. Jeg tænder/ser som ideal pige dem som er små og gerne bitte små naturlige bryster sådan altid været i Danmark i øvrigt også..   Hvorfor ved jeg ikke.. Måske nogle oplevelser man har haft i sit liv at lige det gjorde et stærkt indtryk som så præger en resten af livet.. Måske familie arv hvor man der ubevist anser det som ens far og mor er/var som naturligt og måske kopiere noget.. Min mor er feks under 150 men er selv 187 men jeg syntes det er naturligt og attraktivt med en højdeforskel mellem mand og kvinde..    

Men som sagt ved jeg ikke hvad der spiller ind men oplevet både du og andre der er til LB tager det personligt når jeg feks skriver at det er slet ikke mig !! Og kan heller ikke omvendes som jeg også har oplevet en bruger forsøgte engang :-D  Tro mig jeg har prøvet (vil ikke sige alt) ufatteligt meget og også ting jeg ville skamme mig over at fortælle herinde..  Men kun på den måde finder man ud af hvor man står 100 %.. Og er selvfølgelig aldrig et sted man står statisk, nogle gange svinger man  og for eget vedkommende feks tænde lidt på SM univers i nogle perioder af mit liv.. Men er indenfor et område som jeg ved ikke rykker sig.  Jeg er ikke til LB og selvom man aldrig skal sige aldrig så på ingen måder forestille mig det ville kunne rykke sig fremover.. Det er for langt fra det som jeg tænder på.

Og tror ikke du mener det så alvorligt når du siger du morer dig over mine seneste oplevelser kontra mit syn på LB.. Eller håber du har formuleret dig virkeligt dårligt der ? :)  For læst firkantet som det står så provokerer det mig lidt :)    Fordi du bedre kan lide at se en form for tv end jeg,så vil jeg altså ikke more mig over hvis du fik en dårlig oplevelse fordi du havde din smag.. Og ej heller lægge det som årsag til du så fik en dårlig oplevelse..    For selvom jeg har en positivt syn på LB så køber jeg ikke din teori med at hos dem vil folk kunne føle sig sikrere.. Der findes altså også en del LB , specielt omkring Beach Road som ikke ligefrem bekræfter din teori..     Jeg tror der er brodne kar i alle grupper og man selvfølgelig skal passe på og tage sine forholdsregler. Men generelt utroligt sikkert her trods alt..

Kunne også bruge et andet eksempel: Havde jeg haft ubegrænsede med penge så ville jeg heller have haft en lidt diskret Audi S4 eller S3 end en Ferrari.. Kom jeg så ud for et trafikuheld så morer du dig over det og min frygt for Ferrari..  Nu firkantet sat op men det du faktisk skriver der :)     Jeg har som sådan ingen frygt for LB fordi de skulle være onde mennesker men er så langt fra mit ideal af en modpart/partner.. Måske er jer der er til LB´ere mere maskuline jeg ved det ikke.. Men det er bare ikke mig :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fredag nat/Lørdag morgen

Sidder her på balkon og skriver.. Klokken er halv fire.. Om natten !! og næsten lige vågnet.   Har stadig en fuck up døgnrytme..  Hvor jeg er mega sidst på eftermiddag og i stedet for at tvinge mig op der kl 21 for alligevel ikke kunne spise noget og være lidt træt så håbede jeg at jeg kunne sove igennem.  Og starte med en rimelig normal døgnrytme hernede.. Blev som sagt kun tl halv fire men lidt bedre end de foregående dage trods alt..

Hende jeg mødte i Bangkok skrev jeg til i går før jeg lagde mig til at sove at nu hun havde fri så kunne hun da tage til Pattaya de 1-2 dage hvis det var,- men sov da hun skrev efter arbejde der kl 22 om hun måtte komme nu..  Kommer hun engang i morgen så heller ikke så lang tid hun er her.. Men der meningen jeg vil få set lidt af de "normale" turistatraktioner der er.. Feks få set den der ø..

Nu smutte i bad og så ned og finde noget at spise.. Har dog også handlet lidt ind så jeg kan lave mad i køkkenet der er i lejligheden.  

Helt mærkeligt at være nede i syndens by hvor der kun for alvor er liv aften og nat og så være A menneske.. Dvs vågen så tidligt hver morgen.. normalt i Danmark er jeg 100 % B menneske og passer perfekt med arbejde også.. Og de dage hvor jeg møder til dagvagter altis problem.. Er bare 100 % B menneske.  Og pis jeg ligefrem så er A menneske nu jeg er her :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, for 12 minutter siden:

Ja penge spiller selvfølgelig en kæmpe rolle i et fattigt land som Thailand og også på deres tolerance :)  At de indretter deres tolerance og politik efter det..  Feks ved jeg godt at prostitution faktisk er ulovligt i Thailand.. Men jo ikke ligefrem det indtryk man får når man feks er i Pattata  :-o ha ha

Vedrørende LB så ændrer jeg ikke mening..  Syntes de jeg har mødt og virkeligt mange både som Mamaer eller ansat i barer , freelancere og civille der arbejder med normalt job.. De er i 99 % tilfælde utrolig søde og har som regel en syg humor som jeg kan lide.. Sjove venlige personligheder som oftes er endnu mere feminine end normale piger.. Dvs godt være nogle spiller mere på at være det, men de er sgu også mere feminine !! :)  Jalousi og drama queens finder man næppe større eller flere af end hos nævnte gruppe.

Men tænder mig bare på ingen måde.. Og ked af hvis dem som er til dem så opfatter det nega at jeg har den instilling.. Jeg opfatter dem hverken som bi (og hvis de var så bedøvende ligeglad vi har hver vores ting vi tænder mere på sexuelt) eller som mindre mandige :)  Måske er de mere mandige end jeg på det område men de siger mig bare intet sexuelt.. Og en af  forklaringerne på at jeg slet ikke tænder på LB er at min ideal pige er en lille nips.. Nogle tænder på nogle langbenede som meget gerne må vær højere end dem.. Og mange tænder på nogle med kæmpe bryster..  ´Det er det modsatte af hvad jeg tænder på eller ser som min ideal pige.. Jeg tænder/ser som ideal pige dem som er små og gerne bitte små naturlige bryster sådan altid været i Danmark i øvrigt også..   Hvorfor ved jeg ikke.. Måske nogle oplevelser man har haft i sit liv at lige det gjorde et stærkt indtryk som så præger en resten af livet.. Måske familie arv hvor man der ubevist anser det som ens far og mor er/var som naturligt og måske kopiere noget.. Min mor er feks under 150 men er selv 187 men jeg syntes det er naturligt og attraktivt med en højdeforskel mellem mand og kvinde..    

Men som sagt ved jeg ikke hvad der spiller ind men oplevet både du og andre der er til LB tager det personligt når jeg feks skriver at det er slet ikke mig !! Og kan heller ikke omvendes som jeg også har oplevet en bruger forsøgte engang :-D  Tro mig jeg har prøvet (vil ikke sige alt) ufatteligt meget og også ting jeg ville skamme mig over at fortælle herinde..  Men kun på den måde finder man ud af hvor man står 100 %.. Og er selvfølgelig aldrig et sted man står statisk, nogle gange svinger man  og for eget vedkommende feks tænde lidt på SM univers i nogle perioder af mit liv.. Men er indenfor et område som jeg ved ikke rykker sig.  Jeg er ikke til LB og selvom man aldrig skal sige aldrig så på ingen måder forestille mig det ville kunne rykke sig fremover.. Det er for langt fra det som jeg tænder på.

Og tror ikke du mener det så alvorligt når du siger du morer dig over mine seneste oplevelser kontra mit syn på LB.. Eller håber du har formuleret dig virkeligt dårligt der ? :)  For læst firkantet som det står så provokerer det mig lidt :)    Fordi du bedre kan lide at se en form for tv end jeg,så vil jeg altså ikke more mig over hvis du fik en dårlig oplevelse fordi du havde din smag.. Og ej heller lægge det som årsag til du så fik en dårlig oplevelse..    For selvom jeg har en positivt syn på LB så køber jeg ikke din teori med at hos dem vil folk kunne føle sig sikrere.. Der findes altså også en del LB , specielt omkring Beach Road som ikke ligefrem bekræfter din teori..     Jeg tror der er brodne kar i alle grupper og man selvfølgelig skal passe på og tage sine forholdsregler. Men generelt utroligt sikkert her trods alt..

Kunne også bruge et andet eksempel: Havde jeg haft ubegrænsede med penge så ville jeg heller have haft en lidt diskret Audi S4 eller S3 end en Ferrari.. Kom jeg så ud for et trafikuheld så morer du dig over det og min frygt for Ferrari..  Nu firkantet sat op men det du faktisk skriver der :)     Jeg har som sådan ingen frygt for LB fordi de skulle være onde mennesker men er så langt fra mit ideal af en modpart/partner.. Måske er jer der er til LB´ere mere maskuline jeg ved det ikke.. Men det er bare ikke mig :) 

 

Hej ZEUS

Jeg er virkelig ked af at læse det du skriver, for jeg har tilsyneladende udtrykt mig HELT FORKERT

Vi har personligt helt det samme syn og forhold til Ladyboys, og jeg har slet ingen interesse i at være sammen med en Ladyboy - jeg har oplevet de grænser i den retning jeg skal opleve (lidt som du selv antyder)

Det jeg synes var "morsomt" (undskyld udtrykket) - det var hvor vi har bariererne oppe ..... jeg er hunde angst for om en pige jeg har med hjem til hotellet har mere kriminelle hensigter over for mig (derfor er jeg mere til VIP-roms..... men jeg oplevede (af din beretning fra Bkk) at du har barriererne oppe om pigen udgiver sig for noget som hun ikke er

Morsomt som vi har forskellig tilgang til tingene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, for 7 minutter siden:

Fredag nat/Lørdag morgen

Sidder her på balkon og skriver.. Klokken er halv fire.. Om natten !! og næsten lige vågnet.   Har stadig en fuck up døgnrytme..  Hvor jeg er mega sidst på eftermiddag og i stedet for at tvinge mig op der kl 21 for alligevel ikke kunne spise noget og være lidt træt så håbede jeg at jeg kunne sove igennem.  Og starte med en rimelig normal døgnrytme hernede.. Blev som sagt kun tl halv fire men lidt bedre end de foregående dage trods alt..

Hende jeg mødte i Bangkok skrev jeg til i går før jeg lagde mig til at sove at nu hun havde fri så kunne hun da tage til Pattaya de 1-2 dage hvis det var,- men sov da hun skrev efter arbejde der kl 22 om hun måtte komme nu..  Kommer hun engang i morgen så heller ikke så lang tid hun er her.. Men der meningen jeg vil få set lidt af de "normale" turistatraktioner der er.. Feks få set den der ø..

Nu smutte i bad og så ned og finde noget at spise.. Har dog også handlet lidt ind så jeg kan lave mad i køkkenet der er i lejligheden.  

Helt mærkeligt at være nede i syndens by hvor der kun for alvor er liv aften og nat og så være A menneske.. Dvs vågen så tidligt hver morgen.. normalt i Danmark er jeg 100 % B menneske og passer perfekt med arbejde også.. Og de dage hvor jeg møder til dagvagter altis problem.. Er bare 100 % B menneske.  Og pis jeg ligefrem så er A menneske nu jeg er her :) 

Ja det er morsomt at opleve effekten af Jetlag

Selv er jeg A-menneske, så jeg mørker slet intet når jeg rejster ud - men kæmper såååå meget når jeg kommer hjem

Lige et hint, hvis at du er interesseret i at se almindelige turistting i Pattaya: the wooden tempel, det er helt fantastisk synes jeg (og meget overset: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, 1 time siden:

Hej ZEUS

Jeg er virkelig ked af at læse det du skriver, for jeg har tilsyneladende udtrykt mig HELT FORKERT

Vi har personligt helt det samme syn og forhold til Ladyboys, og jeg har slet ingen interesse i at være sammen med en Ladyboy - jeg har oplevet de grænser i den retning jeg skal opleve (lidt som du selv antyder)

Det jeg synes var "morsomt" (undskyld udtrykket) - det var hvor vi har bariererne oppe ..... jeg er hunde angst for om en pige jeg har med hjem til hotellet har mere kriminelle hensigter over for mig (derfor er jeg mere til VIP-roms..... men jeg oplevede (af din beretning fra Bkk) at du har barriererne oppe om pigen udgiver sig for noget som hun ikke er

Morsomt som vi har forskellig tilgang til tingene

Helt okay og gik også ud fra det var udtrykt forkert :)  Og er netop det farlige når man generalt skriver og ikke kan se hinanden eller kender hinanden... Og også det jeg nævnte ved ulempen når jeg skrev herinde fordi jeg ofte skal komme med lange forklaringer.. For folk kender jo ikke en og de ting man tager som selvfølger det ved folk ikke når de læser her.  Og trods jeg nogle gange kommer ud i lange forklaringer så svært at dække sig ind for ikke blive misforstået alligevel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, 1 time siden:

Ja det er morsomt at opleve effekten af Jetlag

Selv er jeg A-menneske, så jeg mørker slet intet når jeg rejster ud - men kæmper såååå meget når jeg kommer hjem

Lige et hint, hvis at du er interesseret i at se almindelige turistting i Pattaya: the wooden tempel, det er helt fantastisk synes jeg (og meget overset: 

 

Super :)  Det kunne være en af de steder vi besøgte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klokken er nu 5.11 -stadig lørdag morgen

Var nede og kigge om noget spiseligt fristede.. Er trods tidspunkt masser af spisesteder overalt her.  Men valgte at bruge det her køkken i lejlighed for første gang og lave nogle spejlæg , bacon  og pølse sammen med et super blødt og lækkert brød :)  mums var sgu godt og lige det jeg trængte til.

Da jeg tog den her lejlighed så var det bestemt ikke i tankerne at selv lave mad men glad for at man har den mulighed.. For savnede i den grad den ovennævnte menu og sikkert fås nogle steder men er super kræsen og meget forskelligt hvilke råvarer og ikke mindst krydderier de tilsætter dem.  Her kan man selv teste og kokkere som man vil og deres bacon fra 7 Eleven er virkeligt lækkert :-P  Der kan Tulip godt gå hjem. 

Lige for at gøre den der uheldige episode fra i går færdig..  Gik ned der i går og fortalte om det til vagterne og der er en form for reception tilknyttet sikkerheden hvor jeg talté med en kvinde.. De sprang og dansede for mig og fik skrevet navnet ned på pigen der havde været der og med den lap ville de have jeg gik til politiet med det, som lå lige ved siden af i Soi 9..  Trods jeg fortalte at jeg ikke havde mistet noget og det nærmere var det ubehagelige i det og måske kunne betegnes som forsøg på afpresning.  Men heller ikke værre. Og tvivler på politiet kunne/ville gøre noget.. Jo ingen sag når jeg ikke havde mistet noget og hjemme i Danmark havde de i hvert fald intet gjort noget ud af det der

Overvejede det dog nu specielt hvor de havde sat det her arbejde i gang med at få skrevet hendes navn op og gik  derned på politistation.. Tænkte om ikke andet så kunne den der bar få en meddelelse fra politiet om at en af deres piger forsøger at lave afpresning af kunder..   Men blev kun til indgangen hvor jeg så vendte om.

For det første så måske lidt selv skyld i det ved at ignorere hende der pigen og gøre hende sur.. Og set flere episoder hvor thaipiger bliver sure på kærester og senest en her til morgen i en 7 Eleven hvor de i den grad skaber sig og går amok..  Så fuck det.. Og for det andet så dumt ligefrem at øge en risiko for eventuelle problemer senere hen bare fordi jeg vil have det sidste ord og hende sparket ud af den bar.. Hun finder jo bare en anden bar af de titusinder der er af dem alene i Pattatay.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lørdag.. Klokken nu 22.30 og sidder i rigtigt godt humør her på min balcon :) 

For at opridse dagen kort..

Syntes den har været lang men også fordi jeg jo var ekstremt tidligt oppe og i dag modsat andre dage ikke sover der sen eftermiddag/aften men holdt mig oppe så jeg forhåbenligt kan sove igennem hele natten i dag.   I morgen kommer hende jeg mødte i Bangkok nemlig.. Det var ikke i dag hun havde fri, men i morgen søndag og mandag. 

Hun er bare ekstrem fattig og 100 % ingen der nogle gange tjener penge indenfor denne branche.. Det er jeg sikker på.. Plejer at være god til at læse folk og specielt hvis de lyver.. Og selvom hun havde været så været fint nok for mig.. Men hun er ikke min type , men har en ekstrem dejlig personlighed.. Virkelig ydmyg og havde meget svært at spørge om penge for rejsen.. Hun bor et pænt stykke udenfor Bangkok og havde sit besvær med at låne penge af bekendte da hun end ikke havde så hun kunne lægge ud til turen herhen.

Min plan er så nu her i morgen søndag og mandag at hygge lidt med hende.. Selv få leget lidt turist og set noget af Pattaya..    Fandt et sted hvor de tilbyder de her ture til lufthavn når jeg skal hjem men selvfølgelig ikke interesseret da de så godt som altid er dyrere en MR T Taxi og dem benytter jeg 100 % igen uanset om de havde været dyrere.. Super service og regne med dem 100 % ligesom det ikke er chauffør der forsøger at platte ekstra drikke penge..    Men vedr taxifirmaer så måske interesseret i at leje en måske en hel dag.. Det her ene "firma" jeg talte med tilbød endags ture for 1500 bath..

Nogle der ved hvor mange timer en dag er ifølge dem ?.. Og findes der billigere taxier man kan leje

Men ellers fin dag..  Lavede jo selv engelsk morgenmad i morges i køkken i lejlighed.. Og til middag set nogle der kunne ligne nogle der bor fast hernede eller erfarne turister som købte kylling i en bod der i soi Lenki.. Lige ud til vejen Soi Buakhao. Og det borger for kvalitet hvis de "fastboende/erfarne" spiser sådan et sted.. Og må man sige det også var..  Sådan en lækker nylavet saftig kylling var altså guf.. Og med en dåse cola så mæt for 12 kr..

Lavede så lidt praktis og kom først ned ved poolen der ved 4 tiden og kun 2. gang jeg er dernede mens jeg har været i Pattaya.. Og selvom jeg det kun har blevet til en time hver gang så godt mærke jeg skal passe på for øm der ved nakke og skulder..  Så er ved at få lidt farve på resten af kroppen nu og ikke bare nederste ben og arme :-D  Som i øvrigt virkeligt er blevet brune af de her dage hvor jeg har været oppe om dagen og gået meget.

Ved 19 tiden så ville jeg tage hen og spise på mit ynglingssted.. I går var jeg der ikke og tror heller ikke jeg kommer mere.. Selvom de er flinke personalet og nok regner med at jeg kommer der mange gange i resten af ferien så træt af jeg endnu engang ikke fik en steak der var som jeg ønsker..  Under menu kortet masser af muligheder for at vælge hvorfra koen udskæringen skal være.. Men nu de sidste gange valgt et stykke som der ellers skulle være mange sener og fedt i på tværs af stykket i håb om det blev lidt mere saftigt på smagfuld.. Hver gang så ikke været sådan et stykke jeg har fået..  Og kedeligt halv sejt...  Der er kommet ny ejer og ikke undrer mig over de nu sparer på kvalitet og så gider jeg det ikke.. Jeg vil heller end gerne betaler mere for noget god kvalitet men hvis de sparer der så ingen ide at besøge dem... Nu ej heller regnet med jeg skulle være fast gæst hos dem under hele ferien.. Selv for mig som er så kræsen og bange for at prøve at spise noget nyt må erkende at der er masser af god mad i Pattaya.. Og nyder at bare købe noget i boderne og smage.. Nogle gange ikke ens smag men så billigt så man bare forsøger et andet sted og noget andet mad :) 

Men da jeg var på vej ud for at spise så skete der lige noget..  Selve udlejningsbygningen er indrettet så der på 3 etage er en masse små butikker.. Er vel 4-5 steder man kan få vasket sit tøj feks.. Et par steder de laver mad og kiosk samt alle de her udlejningsburuer har også til huse her på den her etage.. De 2 nederste er parkerings kælder.

Er så også mindst et par steder man kan få massage og aldrig noget jeg har kigget nøjere på.. Men her til aften stod der en virkelig skøn lille nips med det skønneste smil.. Skød hende til at være sidste i 30 erne max..  Hun nærmest overfaldt mig med sin charme da jeg gik forbi og virkelig noget der tændte Peter så sagde at jeg ville komme tilbage når jeg havde spist og gik måske 1 time..

Da jeg kom tilbage så stod hun og ventede og tænkte hvad fanden hvorfor ikke bare tage den her massage og se om der var andet på programmet som også tilbydes.. Så smed alle kludene da de havde taget forhæng for.. Men er jo nærmest en åben banegård hvor hun mens hun masserede engang imellem både snakkede med de andre der arbejde der samt et lille barn.. Ligesom det ene forklæde ind til siden blev trukket fra og en lidt/meget kraftig massør stod og kiggede og var meget interesseret i en looool :-o.. Men nu kun interesseret i hende her der masserede mig.. Virkelig dejlig personlighed og skønt smil.. Og utrolig kælen.. Nu er jeg ikke erfaren i thaimassage men virkelig godt stykke arbejde der blev lavet der og gik ikke længe før hun viskede og spurgte om jeg ville have besøg på mit værelse :-P Så nød bare den lange (tog i hvert fald 1 time) massage og slappede af og nød det.. Tror kun der her massage kostede 300 bath men kan være jeg tog fejl..  For at give "olie massage" på værelse kostede det 700 og var ikke bare en håndspiller men hvor hun liderlig til sidst ville have pik.. Hvis nogle har mindreværkskomplekser mellem benene så er der i hvert fald flere af GP´erne hernede der nok skal ændre det syn.. Hende her var endnu en der syntes jeg havde en kæmpe pik og meget svært ved at tage den.. Den slags udtalelser støder jeg altså ikke på i Danmark.. De bruger det sikkert også nogle gange for mange mænd får jo støvet deres selvtillid af ved det :)  Hende her var alt andet en kold og kom med masser af komplimenter på mange ting ved mig og uanset salgsgas så virker det godt :)  Og hun var virkelig en skøn pige som var tændt.. Og fiskede efter om jeg ville invitere hende ud og danse osv.. Altså ingen tvivl om hun ville mere end bare sex..   Men angående hendes alder så blev jeg ikke overrasket vildt når hun sagde hun var 37.. Mange af dem holder sig virkeligt godt.. Dog tydeligt se hendes mindre ægte bryster hang men generer ikke mig.. Og hun havde lidt deller ved mave men i den kjole hun bar da jeg så hende var hun nærmest perfekt med lige lidt små rundinger de rette steder..

Ved ikke om jeg skal sidde og have det lidt dårligt med nu med at hun har fået mit nummer og håber/regner med jeg vil invitere hende op på værelset andre dage.. Og også ser mere end bare sex.. For må indrømme jeg kørte også med på det spil der var og skulle det ende med jeg må tage hende herop nogle gange så også fint.. Hun tændte mig virkelig og virkelig skøn personlighed :)

Fik dog sagt til hende at jeg fik besøg af en veninde fra Bangkok i morgen søndag og mandag da tænkte det ville være lidt upassende hvis hun overfaldt mig på gangen når jeg kom gående med hende fra Bangkok  :-o  

Men ellers super aften.. Vil heller løbe de her risikoer end være kold og gå glip af de her super GF oplevelser som jeg fik i aften..  Og også noget Peter kan lide.. Da jeg efter lang sex kom- så var han klar igen 1 minut efter.. Og skal siges jeg gav hende drikke penge efter sexen og alligevel forsøgte hun flere gange om vi ikke skulle have sex endnu engang.. Peter takkede ja mens jeg som den ansvarlige sagde nej he he...

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tirsdag dag 10 må det så blive..Uha nu begynder tiden at løbe stærkt hernede :(  først gået utroligt langsomt hvor jeg nåede en masse men nu begynder det desværre at gå stærkt med sidste del af ferien.

 

Men for kort opridse søndag og mandag hernede.

Hende pigen fra Bangkok var jo på besøg og lige taget af sted.   Hun havde 5-6 timers rejsetid de fra hvor hun bor (Bor pænt stykke udenfor Bangkok) og tager tid her i Thailand når det er med lokale busser.    Vi spiste og hyggede der fredag aften og var også i biografen.  Først nu ikke noget jeg var meget for men tænkte nu gør jeg hvad hun har lyst til her de 2 dage hun er her.    Selve filmen (husker ikke navnet) var da rimelig god selvom lidt underligt først at iagttage hvordan en stor del at publikum pligtopfyldende sidder og venter næsten en halv time med forfilm og reklamer og rejser sig op i retstilling når den sidste reklamefilm er med den Thailandske konge.. Undskyld men der altså godt se paralleller til den lidt/meget komiske nordkoreanske kultur :-D    Ikke at vi er meget bedre i Danmark med kongehus hvor normal respekt går over i hysteri , men tænker også på thaiernes respekt for love osv.. Hende var sammen med går i hvert fald meget op i det.. Havde der stået et skilt at hun skulle blive stående stille,- så havde hun sikkert stadig stået der nu :-D

Vi gik meget rundt der om aftenen og var bla også nede i Walking street hvor vi gik hele turen derned og endte nede ved nogle sten ud til vandet hvor vi spiste..  Stille og rolig aften og mega træt da jeg kom i sneg der ved 2-3 tiden. 

Mandag der endte det med et put der til morgen.. Og vi havde sovet lidt længe så før vi havde spist så var klokken hen ved 12.30 da en taxi hentede os.. Forsøgt at undersøge lidt på forhånd på nettet men syntes ikke jeg kunne finde nogle billige taxier man kan leje på dagbasis..  Havde jo stødt på et som jeg skrev om der ved Soi Lenki hvor de for 1500 bath tilbød en dagtur til forskellige steder fra 9 morgen til 6 aften.. Hvilket jo lød fint..  Bemærk dog at de kun kører til 6-8 udvalgte steder og så sikkert får et beløb af stederne for det...  Nu var vi jo kun interesseret i få steder nu klokken var så mange og ikke nødvendigvis de steder de anbefalede/havde som turistmål.. Så prisen var 1500 bath.. Hun ringede til et taxifirma som måske ifølge lokale er godt men de ville for samme tur have 2000 bath..  Så jeg valgte dem i Soi Lenki.. Og trods chaufør havde meget svært ved at finde første sted så fin chaufør ham her.. 

Første sted var Teddy Bear Museum... Det ligger et sted mellem Beach Road og Second Road.  Sorry ikke nærig men pisser mig simpelthen af at de så har en kæmpe pris for indgang.. Nu i tvivl om det var 900 eller 1000 bath, men betaler faneme ikke shorttimes pris med en pige bare for gå rundt i et skod museum som er lille og ikke andet end jeg kan se tusindvis af steder på nettet.. Der er næsten alle steder de her turiststeder en pris for os faranger og en for de lokale.. Og godt være Legoland og andre turiststeder har pumpet deres priser op for turister men de er i den grad pumpet op til det absurde når man ser thaileveomkostninger..  Spurgte hende masser af gange om hun ville ind og se det, men jge gad ikke og ville meget heller ryge udenfor..

Så endte med vi kørte videre og næste stop var så Nong Nooch Tropical Botanical Garden.. Hun havde fået lov at vælge steder og vi regnede faktisk ikke med at nå mere end 2 steder nu vi kun havde om eftermiddagen til det...   Om stedet sige: hmm jeg er nok bare ikke en typisk turist hvad sådan noget angår.. Come on der sgu intet specielt ved den have.. Er en masse figurer og forstå hvis det var levende dyr der var.  Der står nogle elefanter når man kommer ind men eller bare nogle plastikfigurer af dyr og virkeligt lidt latterligt efter min mening :)    Prisen igen høj efter min mening.. Ved ikke om det var 1000 eller 1200 bath for mig og så måske 700 for hende..  I starten snøvler man sig afsted og skal så igennem en biograf.. Igen sidder man bare og venter og venter på det skal starte.  Men må sige det show der var, var flot.. Forskellige dansende og musik der bragede ud og viste meget af Thailansk kultur..   De her steder sjældent man ser europæere - vi foretrækker nok de "turistattraktioner" der ligger i centrum af Pattaya ;-)  -men massevis af japanske turister som jeg i øvrigt også bemærkede de andre turiststersteder.   

Men som sagt super flot men selve haven eller hvad de kalder den giver jeg ikke meget for.. Virker mere kunstig end det natur man kan se tusindvis af steder i Danmark.. Og godt nok trættende for mig da det slet ikke er mig sådanne turist steder.. Hader det der bare at spilde tid på sådan noget men skjulte det godt for hende for hun nød det virkelig meget.. Så fint nok og var meget glad for at få taget billeder hvor hun stod foran først den ene figur, siden den næste.... Og senere nr 98 figur :-(  gaaaab.. :-D

Det tog vel 2-3 timer i den her have og men da vi sprang det første sted over så tid til endnu et sted vi i hvert fald kunne besøge.. Og lige op til det her turist sted på modsatte side af motorvej der lå det her vandland der kaldes Cartoon Network Amazone.. Og det eneste jeg faktisk havde lyst til hvis jeg skulle besøge nogle steder.. Men hun havde ikke rigtigt badetøj med og da jeg så prisen var 1200 bath bare for indgang og klokken nu 16-16.30 så nej..    Skal jeg betale 2000 bath samlet for hende og mig så gør jeg det faneme ikke hvor vi max har 1 time derinde.. Rene røverborge de her turistfælder... Vil så sikkert tage derhen en dag alene og være der en hel dag.. så sikkert fint for masser af sjove forlystelser.. Men ikke til den pris for 1 time.

Vi havde stadig noget tid så kørte så til Pattaya Floating Marked.. Må sige der var ved at blive opbygget en irritation med ode her tursitsteder.. Og fucking ligeglad om jeg så bliver opfattet som nærig men gider faneme ikke betale 1000 bath bare for at blive sejlet lidt rundt i en kano med andre plus hendes pris som måske kun kostedede 700 bath..   Så gav vist 300 bath (hendes adgang var gratis( hvor vi så kunne gå rundt og da meget sjovt at se..  Men igen massevis af japanske turister ogopskruede priser for de mest latterlige træfigurer osv som enhver idiot kunne bikse sammen.

Nu var klokken blevet 18 og ved faaktisk ikke hvor lang tid vi havde taxi chauføren men ham her meget flink.. Og hun taler jo også med ham under alle køreturene på thai så endte med han kørte os hen til : Big Budha som vi så også fik set..

På vej hjem fik vi desuden set noget af Jomtien ligesom vi kørte langs Jomtien Beach hvor jeg så en nøjagtig kopi af den her bygning jeg bor i der kaldes wiev 6.. 

Klokken var vel 19 før vi var hjemme og godt trætte...  Efter gået lidt og spist så endte vi i seng kl 21 allerede og godt trætte begge.. 

Vågnede så ved 6 tiden her til morgen og hun lagde nok op til morgen knald men seriøst sgu ikke lyst :-D  Vil heller bruge mit krudt andet sted.. Og plan er nu at gå ned i soi 6 og se om jeg kan booke en tur til Ban Chang.. Om de så har afgang dertil i dag eller anden dag ligegyldig bare så jeg får besøgt stedet...

Kunne godt skrive en masse om hvilke oplevelser jeg havde med hende men må så blive en anden gang.. Ganske kort så super hvor vi mødtes her i Pattaya og hun gør da sit til det var GF oplevelse selvom jeg måske inderst inde ikke havde lyst til det lige med hende.. Er ikke den her rigtige kemi syntes jeg og det at hun er så ekstremt dårlig til engelsk hvor det kun er få ord hun kan og hun så tror jeg forstår noget når hun ævler læs på thai virker virkelig trættende :(    Jeg er bestemt heller ikke godt til engelsk men hun kan bare nada.. Og havde hun så da bare forsøgt med lidt i stedet for tro jeg nok kan forstå thai hvis hun snakker forstående thai ,-gør at der altså er kæmpespring imellem forståelse og vores måde at tænke :)   Og selvom meget beskeden så spiller den her thaikultur alligevel ind og virker altså virkelig off på mig.. Hun nævnte i går kort noget med hendes mor var syg men lod som jeg ikke hørte det.. Gider det simpelthen ikke.. De er fattige !!  men det her platteri og sikkert i 90 % er løgn med deres syge familiemedlemmer virker simpelthen så negativt overfor mig at jeg fuldstændig tænder af..

Gav hende også "kun" 2000 bath for de her 2 dage som da er mere til de rejseudgifter hun har men måske,- men ikke meget for 2 dage longtime :)  Men gider det simpelthen ikke.. Enten betaler man for sex eller GF oplevelser eller lader man være.. Det hen her falskhed bryder jeg mig ikke om så bedre med ærlighed hvor man klart skiller de to begreber..  Hvis jeg skulle falde for en pige, så er det hvor hun er ærlig fra start.. Og hvor jeg meget gerne er meget gavmild.. Men ligeså snart jeg kan lugte lidt platteri -som nok er uundgåeligt da det er den thailandske natur,- så svært ved ikke at tænde helt af..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...