Hop til indhold
Gæst

Pinlige episoder hos GP / klub

Recommended Posts

Gæst

Tidligere tråd om oplevelser i vinduet, inspirerede mig lidt til at starte en anden tråd.....  der må helt sikkert være GPer og brødre, som har oplevet pinlige situationer, enten hos GPer eler i klub eller lign

Jeg kan ikke byde ind med en oplevelse, men en af de mere specielle historier som jeg kun har på anden hånd, var en pige midt i tyverne, som gik i swingerklub, hvor hun mødte sin far - værre var det måske at han ikke var der sammen med moren (som han stadig boede sammen med) :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er der så mange der har et problem med at møde nogen de kender i en swingerklub????? Alle er der jo af samme grund :-) Bare fordi naboen, far eller søn/datter er der samtidigt behøver man enten lege med dem eller kikke på mens de hygger sig. Er det så frygteligt at finde ud af at ens forældre, børn, naboer, dagpleje, chef eller kollega også har et godt, sundt og spændende sexliv??? Eller er det fordi man selv er flov over at komme sådan et sted og vil ikke "opdages"?

Personlig har jeg absolut ingen problemer med at rende ind i noget jeg kender sådan et sted. Jeg behøver jo ikke at have noget at gøre med dem bare fordi de også er der og man kender dem fra andre sammenhænge!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
larslarsen skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor er der så mange der har et problem med at møde nogen de kender i en swingerklub????? Alle er der jo af samme grund :-) Bare fordi naboen, far eller søn/datter er der samtidigt behøver man enten lege med dem eller kikke på mens de hygger sig. Er det så frygteligt at finde ud af at ens forældre, børn, naboer, dagpleje, chef eller kollega også har et godt, sundt og spændende sexliv??? Eller er det fordi man selv er flov over at komme sådan et sted og vil ikke "opdages"?

Personlig har jeg absolut ingen problemer med at rende ind i noget jeg kender sådan et sted. Jeg behøver jo ikke at have noget at gøre med dem bare fordi de også er der og man kender dem fra andre sammenhænge!!!

I den beskrevne situation er problemet jo nok mest at datteren oplevede faren var mor utro, i klub

Ret ubehageligt for begge parter

Ellers er jeg som udgangspunkt ret enig med dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43
legesyg skrev, for 2 timer siden:

I den beskrevne situation er problemet jo nok mest at datteren oplevede faren var mor utro, i klub

Ret ubehageligt for begge parter

Ellers er jeg som udgangspunkt ret enig med dig

Det ku jo også være hun har givet ham lov...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydfyr43 skrev, for 6 minutter siden:

Det ku jo også være hun har givet ham lov...;-)

Nemlig :-) Det er nok ikke ligefrem alle forældrepar der fortæller deres voksne børn at de er swinger:-) Sjovt som den første mistanke er utroskab, bare fordi man går alene i en swingerklub. Det er faktisk ikke ualmindeligt at man skiftes til at tage af sted især hvis man stadig har hjemmeboende børn på fuld tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har så en helt særlig evne til at løbe ind i pinlige situationer under et besøg - hvorfor forstår jeg ikke når jeg nu prøver at være så diskret og upåfaldende som muligt :mellow:

Vi skal knap to år tilbage til november 2014 under et af mine sidste besøg i Hammerhøj - en landsby midt mellem Viborg og Randers, med det mest mest nødvendige, Brugs, busstoppested, tankstation, pizzaria, bankfilial, thaiklinik og et meget diskret PD-sted hvor Nikita Darling holdt til. På en måde var det den der med diskretionen der gik galt. Jeg skulle sende en sms når jeg var der, og vente på en "kom bare" sms. Samtidigt kendte jeg en diskret smutvej af en ikke særligt befærdet sti. Denne sene regnfyldte novembereftermiddag var det hurtigt ved at blive mørkt, og kommunen havde et vejarbejde igang. Der skulle åbentbart trækkes nye kabler til belysningen som ihvertfald var slukket og en lille rendegraver havde gravet huller hist og her på stien.

Jeg sender min, "jeg er her nu" sms, og får retur at jeg skal vente lidt for umiddelbart efter at få at vide jeg godt kan komme alligevel. Jeg begynder at gå beslutsomt ned af den nu næsten bælgmørke sti samtidigt med jeg lige vil skrive et "ok forstået" til den sidste meddelelse og koncentrerer min om tastaturet - og så med ét er der ingen sti. Jeg gør selvfølgelig som enhver vil gør i situationen, klynger mig til mobiltelefonen og det lykke da også at redde min tre år gamle Samsung - til gengæld ligge jeg nu på bunden af et af kommunens huller, som kan jeg nu sige med sikkerhed er dækket af ca. 10 cm. mudder på bunden :oops: 

Nå der er ikke noget at gøre, jeg ankommer med tøjet drivende af mudder, og bliver af en praktisk indstillet Nikita - altså efter hun havde overstået 1. den første forskrækkelse, og 2. overvundet et mindre grineflip - i armslængdes afstand drevet ind på badeværelset hvor tøjet komme af og sammen med mig ryger under bruseren for at ende i tørretumbleren (skoene måtte nøjes med bruseren) - herefter gulvvask, da det var ret tydelig hvor i huset jeg havde været. det bliver til et noget afkortet besøg hvor hun morede sig helt urimeligt over et lille uheld der kunne være sket for næsten enhver :mellow:

Så lektion nr. 1 i diskret ankomst - undgå at falde i mudderhuller :)

     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bare indbegrebet af charmerende klodsethed.. Haha.. Og så er jeg ekspert i at blamerer mig selv.. Blandt andet ved at gå ind til en gæst af asiatisk afstamning og byde ham velkommen på kinesisk hvorefter gæsten med en tyk amerikansk accent siger "øhh.. I'm from America".. Det var mildt sagt akavet.. Eller mig der prøver at være sjov med en gæst der havde været impliceret i et trafik uheld og derfor havde pådraget sig en hjerneskade af den ikke helt milde form.. Gæsten spurgte til prisen sammen med hans "hjælper" og jeg siger 1100 for en halv time og gæsten siger til sin kammerat "Orv det var billigt" og jeg siger med stor sarkasme i stemmen "Jamen mange tak" imens jeg griner.. Gæsten fangede dog ikke sarkasmen og blev derfor ved med at undskylde og sige at han havde dummet sig og gik lidt i selv sving så jeg måtte forklarer ham at det bare var min dårlige humor.. Hahaha.. Jeg er faldet en masse gang pga mine 10-15 cm hæle som er nødvendige når man er 150 cm høj.. Hahaha.. Arghmen for fulan da.. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har dummet mig altså.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha tråden er genoplivet :) - så vil jeg da give en lektion mere i diskretion.

Sidste gang fortalte jeg om den slags små uheld der kunne gøre ankomsten blev lige knap så disket som anbefalet, denne gang handler det om en mindre diskret afgang fra stedet.

Vi skal tre år tilbage til juni 2013. Jeg havde været til en omgang thaimassage - stedet skal ikke lige nævnes, da de ikke er interesserede i omtale, men det er vigtigt for historien, at det har indgang lige ud til en gade hvor der altid er en del fodgængere plus de sædvanlige biler og temmeligt mange busser. Iøvrigt har klinikken den sædvanlige thai tilgang til skiltning, så der er ihvertfald ingen der kunne være i tvivl om hvad der gemte sig bag døren.

Min dengang faste massør er meget snakkede, og af en eller anden grund kom vi ind på hunde. Under påklædningen lukkede hun sin Chihuahua ind i rummet for at understrege sin pointe, og efter betalingen var overstået fulgte hun mig snakkende til døren - det lille kræ fulgte selvfølgeligt med. Lige idet jeg skal ud af døren siger hun noget til mig som jeg på grund af thai-accenten ikke fik helt fat i, og jeg vender mig automatisk halvt om. Det benytter kræet sig af - pist, så var hunden løbet ud mellem benene på mig, og den var overhovedet ikke interesseret i at afslutte sin springtur og vende tilbage til de velkendte dufte af kamfer og olie - næ, det her var meget mere spændende. Så skal den fanges, men sådan et lille kræ kan faktisk løbe ret hurtigt, så endnu en pige kommer ud for at hjælpe til.

Her er tableauet: En Chihuahua der glad springer omkring på fortorvet foran klinikken mens jeg og de to thapiger i deres meget korte massagekjoler foroverbøjede med rumperne i vejret prøver at få kræet trængt op i et hjørne så vi kan indfange den - til almindelig underholdning for de forbipasserende.    

Så lektion nr. 2 - undgå at lukke hunden ud :)

Redigeret af Findus
Mindre sproglige rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 4 minutter siden:

Aha tråden er genoplivet :) - så vil jeg da give en lektion mere i diskretion.

Sidste gang fortalte jeg om den slags små uheld der kunne gøre ankomsten blev lige knap så disket som anbefalet, denne gang handler det om en mindre diskret afgang fra stedet.

Vi skal tre år tilbage til juni 2013. Jeg havde været til en omgang thaimassage - stedet skal ikke lige nævnes, da de ikke er interesserede i omtale, men det er vigtigt for historien, at det har indgang lige ud til en gade hvor der altid er en del fodgængere plus de sædvanlige biler og temmeligt mange busser. Iøvrigt har klinikken den sædvanlige thai tilgang til skiltning, så der er ihvertfald ingen der kunne være i tvivl om hvad der gemte sig bag døren.

Min dengang faste massør er meget snakkede, og af en eller anden grund kom vi ind på hunde. Under påklædningen lukkede hun sin Chihuahua ind i rummet for at understrege sin pointe, og efter betalingen var overstået fulgte hun mig snakkende til døren - det lille kræ fulgte selvfølgeligt med. Lige idet jeg skal ud af døren siger hun noget til mig som jeg på grund af thai-accenten ikke fik helt fat i, og jeg vender mig automatisk halvt om. Det benytter kræet sig af - pist, så var hunden løbet ud mellem benene på mig, og den var overhovedet ikke interesseret i at interesseret i at afslutte sin springtur og vende tilbage til de velkendte dufte af kamfer og olie - næ, det her var meget mere spændende. Så skal den fanges, men sådan et lille kræ kan faktisk løbe ret hurtigt, så endnu en pige kommer ud for at hjælpe til.

Her er tableauet: En Chihuahua der glad springer omkring på fortorvet foran klinikken med mig og de to thapiger i deres meget korte massagekjoler foroverbøjede og med rumperne i vejret prøver at få kræet trængt op i et hjørne så vi kan indfange den - til almindelig underholdning for de forbipasserende.    

Så lektion nr. 2 - undgå at lukke hunden ud :)

Hej Findus.

Du er simpelthen en af de mest uheldige personer (og morsomme) :lol::lol: Mudder og nu hunde. Ja kommer der måske en 3 historie :P

God aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Uuuh... Altså... Jeg SELV er ALDRIG pinlig :lol:

MEN... Havde en gæst, en kold vinteraften. Manden havde fået ny bil, og inden han skulle hjem og præsentere den nye bil for konen, ville han da lige ind et smut til Dejlige Marlene.

Vi sexede for vildt. Han hev gummiet af og sprøjtede på mine bryster. Alt var fin fin. Vi kysser farvel i døren.

Han ringer på igen 3 min senere... om han mon havde glemt sine bilnøgler?

Vi leder overalt, men ingen nøgler.

Det skal siges at denne dag har jeg ikke min sædvanlige vagtpige, men en vagtmand, der bare er der for at jeg ikke skal være der selv.

Han tilbyder at hjælpe med at finde nøglerne udenfor i sneen.

Men nej, ingen nøgler, og det ender med at den stakkels mand må køres hjem til sin kone af min vagtmand... hmm.. bum bum... forklar lige den til konen.

Der går ca 3 uger, så ringer manden til mig... jo jo... han fik fat i nøglerne til sidst, men ville bare lige fortælle ar han nok ikke kom og besægte mig mere, fordi...!!

Da han kom hjem, kørt hjem af min vagtmand, gik han i seng.... Da han vågnede næste morgeb, var konen stået op.. MEN!!! KONDOMET HAN HAVDE HEVET AF VAR LANDET I UNDERBUKSERNE! og nu lå dette kondom ligeså pænt og nydeligt på madrassen mellem ham og hvor konen lige havde sovet.

AV FOR DEN DA.

 

Så nu sikrer jeg mig ALTID om gæsterne har afleveret kondomet til skraldespanden, om de har deres nøgler, pung, tlf briller og andet :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, den 12. juni 2016 at 19:58:

Hej Findus.

Du er simpelthen en af de mest uheldige personer (og morsomme) :lol::lol: Mudder og nu hunde. Ja kommer der måske en 3 historie :P

God aften.

KK

Ja, jeg kunne da godt komme i tanke om en enkelt pinlig episode Hr. Findus kunne skrive om :D;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, Lige nu:

Ja, jeg kunne da godt komme i tanke om en enkelt pinlig episode Hr. Findus kunne skrive om :D;) 

God middag Liv.

Hahhaha. Se den vil vi da gerne høre så. :P:lol:

Ha en god dag Liv

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Allesammen.

Ja vi skal et lille års tid tilbage. Skulle møde en sød pige. Og var da lidt nervøs. Men kom da frem med karetten og ringede på. Jeg kom ind. Vi fik et glas vin som dæmpede nervøsiteten. Pigen ligger på sengen og slanger sig. Og spørger så. Skal du ikke af med tøjet. Nååå jo. :rolleyes::oops: Måske nok en god ide da. :lol:

Så er det at, det bliver ret akavet. Forstil jer hun ligger lækker der på sengen. Og siger strip lidt. ØHHHH mig NOT. Jeg står op og begynder at tage bukser af. Hun ligger og skriger af grin på sengen (det er ret kikset nu) Er ved at falde. Meget mere  højlydt latter :lol: efter et stykke tid. Som føltes som en evighed. Fik jeg dem af. Og kom op i sengen. Og tænker ved mig selv. https://www.youtube.com/watch?v=DNCxYbFHPTU :lol::lol:

Hvorefter pigen knastørt siger. Hvorfor satte, du dig ikke bare ned da bukserne skulle af. :ph34r::lol::lol: (ja gik i ninja mood der) Vil dog på et tidspunkt tro at, pigen havde tisset i bukserne af grin over mig. Ja i kære piger i må se mange sjove ting.

Da jeg så skal gå, og kommer ud til karetten. Ja der er mine cigarretter væk. Må tilbage og banke på og spørge om jeg måtte lede. Og der gik vel 5 min ingen cigarretter. Nå sagde farvel igen, med hende storgrindende igen igen. Ud til karetten, sætter mig bag alle hestekræfterne, og synes det var underligt. Ja cigarretterne var i baglommen Flot flot KK.:lol:

Ha e god dag 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller den meget naturlige start på besøget, hvor det mindst muligt skal opleves som noget der er arrangeret.

Man bliver hevet ind og ned i sengen, tøjet kommer af og pigen skal til at sætte tænderne i en, og man så efter en lang køretur bliver nødt til at sige: "Vent lige 2 sekunder, jeg skal tisse" :D 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller episoden som "kunne have været":

Jeg bestilte tid til den næst kommende mandag kl. 18, tiden var ledig alt var fint. 

Jeg valgte så et par dage senere at holde en ferie dag, så var der jo ingen grund til et sent besøg langt hjemmefra. Jeg skriver så om hun har en ledig tid tidligere på dagen, men nej. Fint fint jeg beholder tiden kl. 18 :)  

Under besøget fortæller hun så at det var heldigt at jeg havde skrevet, da min tids booking ved et uheld var røget ind på den forkerte dag i telefon kalenderen. Så hun undrede sig da jeg ville ændre tiden, da det da var en anden gæst som stod på listen :D 

Så vi kunne potentielt have stået 2 mænd og kæmpet om at være den første til at ringe på døren :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Under et GP besøg hvor vi efter hed leg slangede os og begyndte at snakke blev vi distraheret så da jeg kom hjem og skulle tisse sad kondomet stadig på pikken!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 timer siden:

Ja, jeg kunne da godt komme i tanke om en enkelt pinlig episode Hr. Findus kunne skrive om :D;) 

Når det ligefrem er på opfordring - så OK., 3. lektion :)

Sidste år midt i november var jeg I København, og hvad ville være bedre end at kombinere forretning med fornøjelse? Så i forbindelse med det møde jeg skulle til havde jeg taget nogle dage fri, og selvfølgeligt skulle der også lægges et pigebesøg ind, så jeg havde en sen aftale med Liv som dagens sidste gæst sådan at det hele passede med toget. Undervejs ryger der en sms ind, om det jeg ikke ville tage sushi med, så vi fik lidt at styrke os på inden de aftalte lagenøvelser.

Det kunne vi hurtigt aftale, jeg skulle bo nær hovedbanegården, og kendte et sushisted lige om hjørnet, som jeg synes er godt. Kort efter ankomsten til København sad jeg i en linje 1A med en hvid papirspose med ”Osaka Sushi” skrevet på siden. I den var alle de gode sager og en flaske Vino Verde. Bussen kørte mig ud i en del af København hvor jeg aldrig havde været før, og da vejret var kommet i tanke om det var november, var støvregnen nu forvandlet til en almindelig trøstesløs silende efterårsregn, som blandede sig med de nedfaldende blade på den stadigt mørkere eftermiddag. Bussen stoppede et stykke fra stedet, og jeg var fuldt fokuseret på at finde vej i et ret så trist udseende industrikvarter. Jeg gik var sent på den og gik målbevidst med min pose i den ene hånd, men jeg konstant tjekkede retningen på telefonen i den anden. Men så var det heller ikke sværere. Jeg mødte op, godt nok gennemvåd men ”spot on time” og gik forventningsfuldt frem mod døren – da skete katastrofen, 10 meter fra målet på en forladt parkeringsplads i et industrikvarter i Hvidovre gik bunden ud af den nu sjaskvåde papirspose, og selvfølgeligt faldt de små æsker med sushi, tangsalat, wasabi og de små fiskeformede soyaflasker så uhedigt, at de alle sammen åbnede sig og alle herlighederne lå på asfalten i regnen – vinflasken havde dog overlevet.

Det krævede lige lidt selvbeherskelse ikke at lyde alt for sur da jeg ringede på og som det første sagde: ”Hej Liv, vi må hellere ringe efter en pizza”. Nu er Liv jo både en praktisk og sparsommeligt indstillet pige, så vi gik ud for at få et overblik over katastrofens omfang, og gik snart i gang med at indsamle de mindst skadede sushi. Det blev faktisk udmærket, selvom nogle af dem havde fået en kedelig bismag af parkeringsplads.

Så lektion nr. 3 - lad være med at fodre glædespiger i regnvejr ;) 

Redigeret af Findus
Mindre sproglige rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Nej nej, lektion nr. 3 - husk paraply hvis du vil fodre glædespiger i regnvejr :P;) 

Tak for endnu en god beretning Findus :) 

Mener du jeg har draget den forkerte konklusion :shock: - nej, det er da ikke muligt, den var jo så indlysende :lol:

 

holstebronx skrev, 1 time siden:

Blev maden tygget lige så forsigtigt ? :D

 

Det knasende sådan lidt underligt en gang imellem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 23 minutter siden:

Mener du jeg har draget den forkerte konklusion :shock: - nej, det er da ikke muligt, den var jo så indlysende :lol:

 

Det knasende sådan lidt underligt en gang imellem ;)

 

Det var vel bare den med skalddyr  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den ‎01‎-‎05‎-‎2016 at 13:36:

Tidligere tråd om oplevelser i vinduet, inspirerede mig lidt til at starte en anden tråd.....  der må helt sikkert være GPer og brødre, som har oplevet pinlige situationer, enten hos GPer eler i klub eller lign

Jeg kan ikke byde ind med en oplevelse, men en af de mere specielle historier som jeg kun har på anden hånd, var en pige midt i tyverne, som gik i swingerklub, hvor hun mødte sin far - værre var det måske at han ikke var der sammen med moren (som han stadig boede sammen med) :?

oplevelsen ligger nogen år tilbage,kørte i en ældre Volvo med baghjulstræk og slidte sommerdæk.det var vinter og det var snestorm,fik en voldsom trang til en omgang thaimassage,kørte de 30 km til mit favoritsted dengang ,ankom i god behold og fik en times god massage.kunne godt se ,da jeg kom ud til bilen der holdt lige foran massage stedet ,at mens jeg fik massage var der kommet snedriver bag bilen ,startede bilen og forsøgte i ca 20 minutter at komme ud af indkørslen bakke lidt frem bakke igen osv osv - tænkte hvad gør jeg ?tænkte nu står naboer i vinduer og griner .min redning bliver 2 thai kvinder fra massage stedet kun iført badekåber der skubber mig ud af indkørslen ,kommer sikkert hjem .den tur glemmer jeg aldrig .

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 29 minutter siden:

oplevelsen ligger nogen år tilbage,kørte i en ældre Volvo med baghjulstræk og slidte sommerdæk.det var vinter og det var snestorm,fik en voldsom trang til en omgang thaimassage,kørte de 30 km til mit favoritsted dengang ,ankom i god behold og fik en times god massage.kunne godt se ,da jeg kom ud til bilen der holdt lige foran massage stedet ,at mens jeg fik massage var der kommet snedriver bag bilen ,startede bilen og forsøgte i ca 20 minutter at komme ud af indkørslen bakke lidt frem bakke igen osv osv - tænkte hvad gør jeg ?tænkte nu står naboer i vinduer og griner .min redning bliver 2 thai kvinder fra massage stedet kun iført badekåber der skubber mig ud af indkørslen ,kommer sikkert hjem .den tur glemmer jeg aldrig .

 

De thaier er nu så hjælpsomme :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg skal besøge et bordel:

 
Jeg kørte til Østerbro hvor Casiopeia har til huse. Ankommer og parkerer bilen et kort stykke væk. Har memoriseret adressen, og forventer at skulle ned af en trappe, da der står 'underetagen' i annoncen. Jeg går hen langs opgangene, og prøver at lades som om jeg færdes helt stedkendt, mens jeg forsøger at finde noget der ligner syndes hule.

Ender ved enden af karren, og konkludere at jeg må¨være gået forbi. Der holder et par biler med to mænd 3-5 meter fra mig, og så kan jeg jo ikke dreje rundt på hælen hvis jeg skal virke stedkendt, og ikke som en der leder efter et bordel. ..Så jeg drejer rundt om hjørnet, og fortsætter rundt om karrén. Kommer tilbage til opgagngene på forsiden, og forsøger endnu engang. Denne gang finder jeg nr. 5 - som jeg går lige forbi - da jeg ikke kan se en kældernedgang. Kommer hen til enden af karrén, og mændene er væk, men nu er der en mor med en barnevogn helt ovre på den anden side af gaden, så igen - rundt om karrén. Sådan forsætter jeg 3 gange mere før det går op for mig, at man først skal ind i opgangen...

Besøgte en pige på Nørrebro. SKulle være der et bestemt klokkeslet. Stillede mig ved opgangen og ventede, da hun ikke svarede på SMS'en. Det blev pænt akaveret da det vidste sig, at opgangen var ret trafikkeret. Da hun endelig svarede på SMS'en og trykkede på knappen der åbner opgangen, kom der i det samme en mor ud med to små børn, hvoraf den ene var i klapvogn som sad lidt fast i døren, så jeg måtte hjælpe den fri for bagefter at kunne komme igennem. Jep, meget diskret *faceplam*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...