Hop til indhold
Gæst

Pinlige episoder hos GP / klub

Recommended Posts

Havde en oplevelse på det gamle Mon-Cherie, så det ligger nogle år tilbage. Jeg har glemt pigens navn, men selve oplevelsen står stadig på den indre skærm.

For en gangs skyld havde jeg gjort mit hjemme arbejde og udvalgt en pige fra hjemmesiden, så da mutter spørger mig, hvilken pige jeg har lyst til, kan jeg sige et navn. Jeg var kommet efter en slank, langbenet pige, den anden pige på vagt var en helt anden type. Jeg blev vist ind i et venteaflukke og ind kommer den ønskede pige. Jo hun var superlækker, smilende, slank og meget langbenet (minitimeren viste straks sin begejstring). Vi fik aftalt en halvtime og hun ville straks komme og hente mig.

Et øjeblik efter hører jeg en mobiltelefon og kan høre den udkårne svare. Af den del af samtalen jeg ikke kan undgå at høre, fremgår det at, det er kæresten, der ringer og er i dårligt humør, bl.a. over hendes karrierevalg. Afslutningen bliver en svada til ham om, at nu må han squ holde op, hun har ikke i sinde at stoppe og hun har en gæst. Jeg sad på stolen og tænkte, med sådan et udgangspunkt kan det da ikke blive godt, hun er sikkert sur på kæresten og tænker helt sikkert på ham undervejs.

Ind kom hun, med et gigasmil og tog mig blidt ved hånden og førte mig ind i legerummet. Jeg skulle lige til at spørge, om vi skulle finde en anden gang, da hun gav mig et stort kys, et klem og et smil, der absolut også sad i hendes øjne. I kan vel gætte, at min tvivl forsvandt på ca. 3/10 sekund. Om hun ville mentalt hævne sig på en irriterende kæreste eller hvad, ved jeg ikke, men ½ time senere måtte jeg nærmest kravle ud i badet, så grundigt havde hun kneppet mig.

Det var en af de absolut bedre ture, her en del år senere får jeg stadig halvfed på, bare ved tanken.

Oplevelsen lever selvfølgelig ikke op til de andre morsomme episoder, men for mig var det yderst pinligt at overhøre en pige skændes med kæresten (om jobbet) umiddelbart før hun skulle kneppes af mig (det blev så omvendt, det var hende, der kneppede mig...big time).

Venligst OT, der stadig ikke bryder sig om at høre den ene ende af en mobilsnak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...