Hop til indhold
The_Man

Sjovt hvordan massage piger ikke bliver gammel...

Recommended Posts

The_Man skrev, for 18 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/184797

Hende her besøgt jeg ca for 11-12 år siden og der var hun "kun" 24 år og nu efter 11-12 år er hun blevet 27 år,

hold kæft det er godt gået man for bliver åbenbart ung af at være massage pige ;-)

Vidste du ikke, at prostitution havde en anti-age effekt? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex er kilden til evig ungdom, og glædespiger får jo lidt mere af det end de fleste andre kvinder.

 

PS. Burde det her ikke ligge under generel debat? Der er jo ikke så meget anmeldelse over det...udover en konstatering af at pigen angiver en "usandsynlig" alder, hvilket jo er mere eller mindre standard i branchen.

Redigeret af kortehansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi begynder først at blive ældre, når vi træder ud af branchen. :D

 

"Sjovt hvordan massage piger ikke bliver gammel... "

Altså... personligt håber jeg da på at blive gammel....

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Sisse skrev, for 13 minutter siden:

Det er almindeligt kendt at vi kun har fødselsdag den 29 februar. Det er den simple forklaring... 

Så falder du uden for, af din profil fremgår 28/12:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/184797

Hende her besøgt jeg ca for 11-12 år siden og der var hun "kun" 24 år og nu efter 11-12 år er hun blevet 27 år,

hold kæft det er godt gået man for bliver åbenbart ung af at være massage pige ;-)

Kære The Man

Det skal jeg fortælle dig hvorfor hun ikke er blevet ældre på de 11 -1 2 år  ?!?!?!      -      hun har fødselsdag den 29 februar, så det bliver ikke til så mange fødselsdage i hendes liv ;-)

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 19 minutter siden:

Kære The Man

Det skal jeg fortælle dig hvorfor hun ikke er blevet ældre på de 11 -1 2 år  ?!?!?!      -      hun har fødselsdag den 29 februar, så det bliver ikke til så mange fødselsdage i hendes liv ;-)

Mange hilsner

Nyder livet

Hmmm.... Da hun jo annoncerer med at hun er 27, og hun kun har fødselsdag hvert fjerde år, så er hendes fysiske alder jo 27 * 4 reelle år... Det snerper altså hen ad gerontofili, hvis man bliver tændt af en 108 år gammel kvindekrop, vil jeg påstå....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, Lige nu:

 Det snerper altså hen ad gerontofili, hvis man bliver tændt af en 108 år gammel kvindekrop, vil jeg påstå....

Javel ja, må de da være mange "gerontofile" i Lady Cheries kundekreds. :P:P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, Lige nu:

Javel ja, må de da være mange "gerontofile" i Lady Cheries kundekreds. :P:P:P

Hexens reelle alder kender jeg, men der er langt op til hendes annonceret alder. Magi er jo en af de ting hexe mestrer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 2 timer siden:

Vi begynder først at blive ældre, når vi træder ud af branchen. :D

Mvh,

/Gina.

Det bliver dyrt i fødselsdage når man stopper så...... måske det er derfor at der er så mange der vender tilbage igen? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 56 minutter siden:

Hmmm.... Da hun jo annoncerer med at hun er 27, og hun kun har fødselsdag hvert fjerde år, så er hendes fysiske alder jo 27 * 4 reelle år... Det snerper altså hen ad gerontofili, hvis man bliver tændt af en 108 år gammel kvindekrop, vil jeg påstå....

 

Ja eller det kun er i mellemtiden efter de 24 år, at hun kun har holdt fødselsdag hver fjerde år, og helt afhængig hvor mange, den 29 februar der har været i de 11 - 12 år, så passer det da ikke helt skævt med de 27 !!     ( 24 + 3 eller 4 år = 27 - 28 år)   ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/184797

Hende her besøgt jeg ca for 11-12 år siden og der var hun "kun" 24 år og nu efter 11-12 år er hun blevet 27 år,

hold kæft det er godt gået man for bliver åbenbart ung af at være massage pige ;-)

Er du røget helt i svinget..??? Jeg har kun været i branchen i små 4 år, så hvordan kan du have besøgt mig for 11-12 år siden. Og ja startede med alderen 24 år, og nu er den sat til 27 år. Og lige til din orientering så er jeg først i 30-verne, og skyde mig til 40.. Kom nu ind i kampen KEGLE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kia skrev, for 18 minutter siden:

Er du røget helt i svinget..??? Jeg har kun været i branchen i små 4 år, så hvordan kan du have besøgt mig for 11-12 år siden. Og ja startede med alderen 24 år, og nu er den sat til 27 år. Og lige til din orientering så er jeg først i 30-verne, og skyde mig til 40.. Kom nu ind i kampen KEGLE.

Og du har jo lige været på banen på min arbejdsTLF, hvor du skriver fuldstændigt det samme og med samme link. Hvorefter at jeg skriver tilbage til dig, "Hvad snakker du om?" Så kommer du tilbage med besked: "Vi griner af dig". Lige over, som jeg så skriver til dig

Det der undre mig, er: Vi griner af dig.. Hvem er "VI"..? Hmm er det mon nogle af de kællinger, som jeg har gjordt mig uvenner med i husene, fordi jeg ikke slikker røv på dem, og tror at de er GUDS GAVE TIL ALLE MÆND, som mon sidder bag denne profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 3 timer siden:

Vi begynder først at blive ældre, når vi træder ud af branchen. :D

 

"Sjovt hvordan massage piger ikke bliver gammel... "

Altså... personligt håber jeg da på at blive gammel....

 

Mvh,

/Gina.

Må nok skuffe dig en kvinde bliver jo max 28 og nogle måneder

En af mine venners mor er fortsatt 28hun har nu et barnebarn på20 så kvindens alde rstopper nok der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kia skrev, for 49 minutter siden:

Er du røget helt i svinget..??? Jeg har kun været i branchen i små 4 år, så hvordan kan du have besøgt mig for 11-12 år siden. Og ja startede med alderen 24 år, og nu er den sat til 27 år. Og lige til din orientering så er jeg først i 30-verne, og skyde mig til 40.. Kom nu ind i kampen KEGLE.

Måtte jo kikke på biledene og tænker for mig selv såfremt bildene viser den rigtige vare kan det så ikke være ligemeget om du er 25 eller 35  for såfremt bildene er rettvisende så ses jo den vare som tilbydes

Et lille forslag i GP kunne jo alternativt ramme ind og hænge fødselsatesten op ved siden af ingangsdøren så vil jo all diskussion være overflødig:-o:-P8-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kia skrev, for 1 time siden:

Og ja startede med alderen 24 år, og nu er den sat til 27 år. Og lige til din orientering så er jeg først i 30-verne, og skyde mig til 40.. Kom nu ind i kampen KEGLE.

Du ser ikke noget forkert her?

Og at kalde andre for kegle er for trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 58 minutter siden:

Du ser ikke noget forkert her?

Og at kalde andre for kegle er for trist.

Nej det gør hun åbenbart IKKE, hun har sgu IKKE engang, selv styr på sin alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 2 timer siden:

Må nok skuffe dig en kvinde bliver jo max 28 og nogle måneder

 

Aaahh, okay. Det var jeg ikke klar over. Jeg er jo ikke nået til 28 år endnu....... 

 

Mæhæ,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...