Hop til indhold
The_Man

Sjovt hvordan massage piger ikke bliver gammel...

Recommended Posts

Leon strong skrev, for 7 minutter siden:

Jamen jeg kan sagtens smide en masse viden ind her, hvis det er det du er interesseret i .... Men som du ganske rigtigt skriver, så vil det jo få en masse ned med nakken og til hva nytte .... Du skriver bare hvis det er det du vil !! 

Jeg synes bare det er noget underligt noget at bruge netop sådan en side her til at nedgøre andre, som det åbenbart er hensigten for visse personer her .... Jeg kan kun sige hvad jeg har nævnt i mit indslag, og det er at jeg har haft nogle fantastiske stunder med Kia og at hendes billeder står fuldt mål med det man ser og får, da de er up to date i modsætning til noge visse andre personer på PG .... Om hun er 27 eller om hun er blevet 30 er da fucking lige gyldigt ... Så i billederne passer over ens med pigen.

Er det svar nok eller skal vi tage helt hul på det her, som jo nok vil ødelægge forretningen for en del i det hus .... 

Hej Leon Strong. 

Giv op, for de mener jo at jeg er den eneste, der er fuld af løgn med alder osv. Selvom der ligger nyere anmeldelser på pigerne herinde, hvor de giver en pænt anmeldelse, men får da også lige indført, at hun jo nok er en del ældre end annoncen fortæller. Men det tager de sgu meget let på. For er du "gammel rotte" i faget her, så betyder det sgu da ikke en skid.

og til The_Man:

hvorfor har du ikke givet svar på, hvem er "vi griner af dig".. Hmm tror sgu at din kæreste/GP har set sig sur på mig, siden du kommer med en påstand og ikke kan bakke den op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kia hvis dine billeder viser sådanne med rimlighed den du er i dag så kan da din alder være bedøvende ligegyldig og du giver de ydelser som dig og kunden aftaler 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kia skrev, for 15 minutter siden:

Hej Leon Strong. 

Giv op, for de mener jo at jeg er den eneste, der er fuld af løgn med alder osv. Selvom der ligger nyere anmeldelser på pigerne herinde, hvor de giver en pænt anmeldelse, men får da også lige indført, at hun jo nok er en del ældre end annoncen fortæller. Men det tager de sgu meget let på. For er du "gammel rotte" i faget her, så betyder det sgu da ikke en skid.

og til The_Man:

hvorfor har du ikke givet svar på, hvem er "vi griner af dig".. Hmm tror sgu at din kæreste/GP har set sig sur på mig, siden du kommer med en påstand og ikke kan bakke den op. 

Jamen jeg forholder mig bare til facts. Intet andet. 

Men da det her åbenbart er en hetz, så synes jeg da ikke jeg kan sidde det her overhørigt eftersom jeg jo kender en hel del af pigerne i huset, og skal man tage hul på en så må man også tage hul på alle de andre ..... Længere er den ikke ..... For ellers gør jeg det .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Leon strong skrev, for 16 minutter siden:

Jamen jeg forholder mig bare til facts. Intet andet. 

Men da det her åbenbart er en hetz, så synes jeg da ikke jeg kan sidde det her overhørigt eftersom jeg jo kender en hel del af pigerne i huset, og skal man tage hul på en så må man også tage hul på alle de andre ..... Længere er den ikke ..... For ellers gør jeg det .

Kender du pigernes rigtige Alder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Kender du pigernes rigtige Alder?

Nej !! 

Men jeg kan med fuld tydelighed fremlægge hva for nogen piger, hvis billeder overhovedet ikke falder overens med den måde de ser ud nu .... Og her snakker + 10 eller mere .... Og det må da om noget, være endnu værre 

Redigeret af Leon strong

Del dette indlæg


Link til indlæg
moltke skrev, for 2 timer siden:

Der er jo også dem der skriver de er over 60 eller mere 66 år 

og de klager da ikke over at de har den aller 

Du har helt ret i det citerede, "vi" har en på programmet der er (60+) -62 år, hun har MASSER at lave, så der er et låg til enhver gryde.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, den 11/4/2016 at 17:22:

Måtte jo kikke på biledene og tænker for mig selv såfremt bildene viser den rigtige vare kan det så ikke være ligemeget om du er 25 eller 35  for såfremt bildene er rettvisende så ses jo den vare som tilbydes

Et lille forslag i GP kunne jo alternativt ramme ind og hænge fødselsatesten op ved siden af ingangsdøren så vil jo all diskussion være overflødig:-o:-P8-) 

WOW - Sikke et inteligent svar fra dig jonnyjazz. Gør i så det samme når i besøger os for tro mig i er fandme heller ikke altid den alder i påstår :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 12/4/2016 at 08:10:

Kender ikke Kira og om hun er 24 ,27 eller hvad aner jeg ikke ,men må sige hatten af for hendes figur. Det kræver sin kvinde at holde sig så fit hvis man er til det...ss

Jeg ser ikke hvad det har af formål at GPer lyver sig yngre med 10-20 år. Alle dem jeg har arbejdet sammen med har løjet sig mange år yngre . En jeg jobbede sammen med for år tilbage blev 15 år yngre med det samme hun trådte ind ad døren og at tro at mænd ikke opdager det er for naivt og har intet med at være annonym at gøre men med salg for øjet da det jo åbenbart er mere attraktivt at være ung. 

Min erfaring er ikke at fordi vi bliver ældre bliver vi mere uattraktiv . Tværtimod .

God dag derude.

 

Jeg lyver mig sku heller ikke yngre for dette er jo noget mænd evt. opdager alt efter hvor mange år vi taler om og så går de måske igen. Gir dig desuden ret Frodige Ida. Vi bliver mere åbne for nye ting hvis jeg altså skal tale for mig selv. For bare 10 år siden var jeg ikke til særlig meget og nu ....ja :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 8 timer siden:

WOW - Sikke et inteligent svar fra dig jonnyjazz. Gør i så det samme når i besøger os for tro mig i er fandme heller ikke altid den alder i påstår :-D

Formoder det er den siste setning du sigter til og overser de smilys og så skulle jeg måske skrevet at det var IRONISK ment

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 8 minutter siden:

Formoder det er den siste setning du sigter til og overser de smilys og så skulle jeg måske skrevet at det var IRONISK ment

Ok så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gisse Pigen Linda skrev, for 14 minutter siden:

"Hyggepigen" er også en god gammel traver.

Kunne man indføre, en art "mindst holdbar til" og gerne en "Irma-dato", når nu det drejer sig om, forhåbentligt fersk kød, man betaler i dyre domme for.

Nu er jo de fleste Danske GP som en god flaske vin bliver bedere med årene  så hvorfor datomærke

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 15 minutter siden:

Nu er jo de fleste Danske GP som en god flaske vin bliver bedere med årene  så hvorfor datomærke

Fordi, en ret pæn andel af GP'erne, tilsyneladende ikke kender deres egen fødselsdato, så for at hjælpe dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Min all time ynglingspige, Chris i Horsens, var 28 år gammel i alle de 10 år hvor jeg var stamkunde. Vil gætte at hun bevægede sig fra 40 til 50 over den 10 års periode....

Men hun ku sit kram!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

"GUMLEGNASKE SMASKEGNASKE HMMM SLURP" slikker lige fingrene inden jeg TURBO må ud og sætte flere popcorn over - Det kan godt gå hen og blive

semi-vildt det her :)

KIA : Hvis alle os tøser er konkurrenter - betyder det så du ikke henviser til andre piger, når du selv ved du ikke kan en bestemt dag? Eller gæsten har måske et ønske du ikke tilbyder på "kortet"..... SEND DA BOLDEN(E) VIDERE må være vores motto, i EMs Gode ånd, FairPlay !! :) (i har jo nok tlf-pige, i know - men alligevel - snakken går jo også på værelserne ind imellem)

- ellers øvda, hvem skaber al den bitchfight - os selv - den kan vi sku ikke give mændene skylden for .

MEEEEN når nu alle (inklusive mig selv ak og ve) hævder vi såmænd kun ændrer vores alder lidt for at folk ikke kan bruge infoen til at finde os - hvorfor er tendensen så AT 99,99 % af os altid  HELT tilfældigt valgte at vi skulle være yngre på papir haha, come on altså - Den løgn gider jeg sku ikke forsøge diske op med, for SÅ har man da lige gjort både sig selv OG gæsten 20 IQ point dummere end godt er. (men ok - den dumpning af IQ ramte allerede mig, da jeg frisk og nystartet lavede min emailadr. suk, gfe-rikke28.... "flot torsk" siger man så her et par år efter.)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...