Hop til indhold
tonytony

Mænd fra mellemøsten

Recommended Posts

tonytony skrev, for 22 minutter siden:

Hej, hvordan har GP'er med mænd fra mellemøsten?
Jeg er blevet afvist før på grund af jeg var fra mellemøsten.

De er forsigtige, for de har desværre alt for mange dårlige oplevelser med dem.

Du kan finde en del info om emnet herinde, men jeg orker ikke at grave trådene frem.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonytony skrev, for 39 minutter siden:

Hej, hvordan har GP'er med mænd fra mellemøsten?
Jeg er blevet afvist før på grund af jeg var fra mellemøsten.

Desværre er der en del lande/kulturer i Mellemøsten der har mange kvindeundertrykkende traditioner (patriarkat) :( Disse traditioner gør - igen desværre - at mange mænd fra Mellemøsten ikke kan finde ud af at behandle kvinder som ligeværdige :(:(

Hvis kvinden så tilmed er GP, så er man jf. visse Mellemøstlige traditioner det værste afskum der findes, idet man ikke overholder patriarkatets kvindeundertrykkende æresbegreber.

Men mellemøstlige mænd har lige så stor lyst til sex som alle andre mænd i denne verden har...

Hvis de mellemøstlige mænd så vælger at besøge en GP, så vil de have ekstreme indre konflikter i forhold deres kulturelle "traditioner". Dette kan så medføre, at en mellemøstlig mand (som er underlagt de patriarkalske traditioner), midt i en session med en GP, kan stoppe op og fortryde, og blive ekstremt aggressiv overfor GP'eren for at ledt ham i fordærv.

Mao. mellemøstlige mænd har et dårligt ry, i form af en generel dårlig opførsel overfor GP'erne, samt en høj risiko for at "filmen knækker" for ham og kammer over i ekstrem aggressivitet mod GP'eren.

Og ja, desværre kommer dette til at gå ud over de mænd med mellemøstligt udseende, som godt kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min butik gælder det om at være sød, ren og høflig, så er farve (og kropsform, behåring, alder mv) underordnet ;-) Idioter uanset herkomst bliver sorteret fra i telefonen, så de gæster der besøger mig ved godt, hvordan man opfører sig pænt. De få der ikke har vidst det, har sjovt nok været pæredanske mænd ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 minutter siden:

I min butik gælder det om at være sød, ren og høflig, så er farve (og kropsform, behåring, alder mv) underordnet ;-) Idioter uanset herkomst bliver sorteret fra i telefonen, så de gæster der besøger mig ved godt, hvordan man opfører sig pænt. De få der ikke har vidst det, har sjovt nok været pæredanske mænd ;-) 

Så er det dæleme godt der ikke er en eneste dråbe dansk blod i mine årer :D 

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonytony skrev, for 15 timer siden:

Hej, hvordan har GP'er med mænd fra mellemøsten?
Jeg er blevet afvist før på grund af jeg var fra mellemøsten.

Jeg er en af dem der ikke ønsker besøg af mænd fra mellemøsten.... fordi de er muslimer... og jeg har absurd dårlige erfaringer med den gruppe

Dels fra swingerklubber hvor jeg har oplevet dem gå helt grassat til GBer... og dels privat hvor 3 af dem har fordret en meget korporlig afvisning - en med lægebehandling til følge

Jeg nægter simpelthen at øge chancen for at skulle slå fra mig fordi de ikke mener at "nej" gælder for dem.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd fra mellemøsten/muslimer mener jo at alle kvinder, der går alene på gaden er ludere og (her knækker filmen så) derfor bør tilbyde sex gratis :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Mænd fra mellemøsten/muslimer mener jo at alle kvinder, der går alene på gaden er ludere og (her knækker filmen så) derfor bør tilbyde sex gratis :roll:

Nok en vel frisk generalisering der, kære Svin... De fleste er sgu lige så stille og rolige som os. Men de, der ikke er, er bare meget, meget tydelige.

Og så er der jo det forhold, at de fleste ordentlige muslimer aldrig kunne finde på at gå til GPer. Den fornøjelse overlader de til os ...sammen med flæskesteg og alkohol

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 5 timer siden:

Og så er der jo det forhold, at de fleste ordentlige muslimer aldrig kunne finde på at gå til GPer.

En ordentlig muslim har vel også flere koner, elskerinder og et par konkubiner ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

En ordentlig muslim har vel også flere koner, elskerinder og et par konkubiner ;-)

Hej Jernsvinet.

Det vil sige det, adskiller ikke dig fra dem så. På nær koner.

God nat

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja.

Et lille input desangående...

Jeg arbejder på en arbejdsplads, hvor der også arbejder folk fra mange forskellige kulturer - og dermed også en del fra forskellige muslimske lande. Debatten går ofte livligt os danske og indvandrere imellem om blandt andet religion og kvindesyn, og ofte kommer det meget tydeligt frem, at mange af de muslimske kolleger finder det helt i orden at stikke konen et par flade, hvis det bliver nødvendigt, og en dag for ikke så længe siden befandt jeg mig pludselig i en diskussion med én af de yngre muslimske kolleger, som dybt seriøst hævdede, at mænd var klogere end kvinder(!) - et synspunkt. som jeg slet ikke kan acceptere.

Han ville i hvert fald ikke tro, at det ikke forholdt sig sådan, før han selv kom til at opleve det...

En dag sad jeg i kantinen sammen med én af mine muslimske kolleger - én, som ofte viser sig videbegærlig efter oplysninger om vores (danske) kultur. Og jeg er som oftest large med at fylde på af nyttige oplysninger i den udstrækning, jeg kan.

Vi sad alene to - og lige pludselig kom spørgsmålet ud af den blå luft: om jeg nogen sinde havde prøvet at købe sex...

Jeg svarede med et stort grin, at det var et farligt spørgsmål og spurgte ham tilbage, om han havde prøvet det.

Han svarede bekræftende, at det havde han - dog kun i Irak og et andet muslimsk land, som jeg ikke husker, hvad var - han taler ekstremt dårligt dansk.

Som samtalen skred frem, blev jeg dog klar over, at han ingen erfaring havde med branchen i Danmark og ikke vidste noget om lovgivningen desangående i Sverige, hvor han bor. Da jeg oplyste ham om, at det var strafbart for mænd i Sverige at købe sex, udtalte han, at han syntes, det skulle være lige for lige: at det også skulle være strafbart for kvinderne.

Men så spurgte jeg ham om, hvordan man så på kvinder, som sælger sex i Irak - og han svarede lige ud af posen, at de bliver slået ihjel, da det er forbudt for kvinder at sælge sex dér - men mændene sker der ikke noget. Og da jeg spurgte ham om, hvordan kvinderne så overhovedet tør give sig i kast med dette i Irak så farlige erhverv, sagde han, at de lever i det skjulte og rejser meget rundt for ikke at blive opdaget, men at de jo har brug for pengene.

Jeg spurgte ham endvidere, om han syntes det var moralsk rigtigt af mænd i Irak at købe sex af kvinder, når de vidste, at kvinden kunne risikere at blive slået ihjel for at opfylde denne efterspørgsel på "markedet" - og han svarede, at sådan tænkte mænd ikke dér.

"Man skal jo have sex," sagde han...

Tilbage sad jeg med åben mund og polypper samt knækket film - én af de kvinder, han havde købt sex af, kunne sagens være blevet slået ihjel dagen efter for at have haft sex med ham.

Og han var kold!

 

 

 

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 1 time siden:

 

Men så spurgte jeg ham om, hvordan man så på kvinder, som sælger sex i Irak - og han svarede lige ud af posen, at de bliver slået ihjel, da det er forbudt for kvinder at sælge sex dér - men mændene sker der ikke noget. Og da jeg spurgte ham om, hvordan kvinderne så overhovedet tør give sig i kast med dette i Irak så farlige erhverv, sagde han, at de lever i det skjulte og rejser meget rundt for ikke at blive opdaget, men at de jo har brug for pengene.

Jeg spurgte ham endvidere, om han syntes det var moralsk rigtigt af mænd i Irak at købe sex af kvinder, når de vidste, at kvinden kunne risikere at blive slået ihjel for at opfylde denne efterspørgsel på "markedet" - og han svarede, at sådan tænkte mænd ikke dér.

"Man skal jo have sex," sagde han...

Tilbage sad jeg med åben mund og polypper samt knækket film - én af de kvinder, han havde købt sex af, kunne sagens være blevet slået ihjel dagen efter for at have haft sex med ham.

Og han var kold!

Desværre har kvinder ikke meget at sige eller har rettigheder i nogle muslimske lande. Deres kvindesyn er stadig på stenalderstadiet.

Set lidt i et selv perspektiv, nogle piger herhjemme har alfons/pimps, som presser pigerne til at arbejde, de mænd som køber sex her, er vel også kold overfor pigen...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, den 9/4/2016 at 10:49:

som dybt seriøst hævdede, at mænd var klogere end kvinder(!) - et synspunkt. som jeg slet ikke kan acceptere.

Du benægter bare virkeligheden. Som en folketingspolitiker engang sagde, hvis det er fakta, så benægter jeg fakta: https://da.wikipedia.org/wiki/Hvis_det_er_fakta_s%C3%A5_ben%C3%A6gter_a_fakta

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 8/4/2016 at 21:19:

En ordentlig muslim har vel også flere koner, elskerinder og et par konkubiner ;-)

Islam tillader seksuelle forhold til ens koner samt hvad ens "højre hånd besidder", hvilket vil sige sexslaver og krigsfanger.  

Hvis man har et seksuelt forhold til en person, der ikke falder indenfor de ovennævnte kategorier, begår man det der kaldes for "zina". Straffen for zina er velkendt og består i 100 piskeslag for den ugifte person og stening for den gifte person.

Spider skrev, den 9/4/2016 at 10:49:

ofte kommer det meget tydeligt frem, at mange af de muslimske kolleger finder det helt i orden at stikke konen et par flade

Islam tillader det specifikt. Beviset er i koranen (4:34): "... De, fra hvem I frygter genstridighed, skal I formane, lade alene i sengen og slå."  http://www.forlagetvandkunsten.dk/100343/

Redigeret af MZ123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
tonytony skrev, den 7. april 2016 at 17:45:

Hej, hvordan har GP'er med mænd fra mellemøsten?
Jeg er blevet afvist før på grund af jeg var fra mellemøsten.

Og jeg er afvist fordi jeg var for fed, det var en pæn og værdig afvisning, og jeg er dansk, så...... Lev med det, pigerne har lov til at vælge deres kunder, ganske som vi kunderne, har lov til at vælge hvem vi vil besøge og betale for sex med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Og jeg er afvist fordi jeg var for fed, det var en pæn og værdig afvisning, og jeg er dansk, så...... Lev med det, pigerne har lov til at vælge deres kunder, ganske som vi kunderne, har lov til at vælge hvem vi vil besøge og betale for sex med.

Og jeg er engang blevet smidt ud fordi jeg havde fået en drink for meget. Så gør jeg ikke det mere.

Mht, mellemøstlige mænd, må man desværre betragte det som et tilfælde, hvor de forkerte mange ødelægger det for den gode mængde. Man skal træde varsomt for ikke at lyde som en DF kernevælger, men kender ikke mange danske mænd der bruger deres religion, ateisme eller whatever som undskylning for at holde kvinden på et nedre niveau.

Jeg blivet meget glad og optimistisk når jeg ser muslimske kvinder træde frem i medier som selvstændige stærke debatører, men denne bevægelse sker ikke overnight. Måske om 150 år kan en mellemøstlig mand besøge en dansk GP (eller en dansk mand besøge en mellemøstlig glædespige) uden at det overhovedet kan fremstilles som noget problem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Måtte de 150 år gå hurtigt for os mænd, ville fandme gerne være sammen med en køn ægte arabisk kvinde....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nej tak, vil hellere bekæmpe dem...så kan kvinder blive frigjorte og få lov til at være GP, en bedre løsning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Jeg er af den holdning at alle skal kunne få fræk sex hos en GP. Jeg har sommetider besøg af mænd med muslimsk baggrund som er flinke og dejlige som danske. Men men har også oplevet det modsatte med muslimske/mellemøstlige mænd at de er grove og kræver mere end betalt for eller de står og pisser på en på den måde at tilbyde 200/300kr for sex og ævler og bævler. Ja så er det jo man siger til sig selv: hva pokker bilder de sig ind og opfører sig så vanvittige og helt uden respekt for os kvinder. Så jeg begyndt at afvise ved døren også i det en del flygtninge er begyndt at suse rundt og har ik en mønt på sig. Faktisk er det mest irriterende og giver utryghed at mange fra anden etnisk herkomst altid kommer flere på en gang ved døren, hvilket jeg og tror også andre GP'er har sagt at det bryder vi os ik om... Så igen manglende respekt... Vi ska passe på os selv og hinanden. Go bededag til alle❤️:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov, så fik vi lige et par svar med politisk afsporing (De er fjernet).

Der er et helt seperat forum til snak om politik, vi gider ikke have det her!

Hohum!

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...