Hop til indhold
tonytony

Mænd fra mellemøsten

Recommended Posts

Spider skrev, den 9/4/2016 at 10:49:

Ja.

Et lille input desangående...

Jeg arbejder på en arbejdsplads, hvor der også arbejder folk fra mange forskellige kulturer - og dermed også en del fra forskellige muslimske lande. Debatten går ofte livligt os danske og indvandrere imellem om blandt andet religion og kvindesyn, og ofte kommer det meget tydeligt frem, at mange af de muslimske kolleger finder det helt i orden at stikke konen et par flade, hvis det bliver nødvendigt, og en dag for ikke så længe siden befandt jeg mig pludselig i en diskussion med én af de yngre muslimske kolleger, som dybt seriøst hævdede, at mænd var klogere end kvinder(!) - et synspunkt. som jeg slet ikke kan acceptere.

Han ville i hvert fald ikke tro, at det ikke forholdt sig sådan, før han selv kom til at opleve det...

En dag sad jeg i kantinen sammen med én af mine muslimske kolleger - én, som ofte viser sig videbegærlig efter oplysninger om vores (danske) kultur. Og jeg er som oftest large med at fylde på af nyttige oplysninger i den udstrækning, jeg kan.

Vi sad alene to - og lige pludselig kom spørgsmålet ud af den blå luft: om jeg nogen sinde havde prøvet at købe sex...

Jeg svarede med et stort grin, at det var et farligt spørgsmål og spurgte ham tilbage, om han havde prøvet det.

Han svarede bekræftende, at det havde han - dog kun i Irak og et andet muslimsk land, som jeg ikke husker, hvad var - han taler ekstremt dårligt dansk.

Som samtalen skred frem, blev jeg dog klar over, at han ingen erfaring havde med branchen i Danmark og ikke vidste noget om lovgivningen desangående i Sverige, hvor han bor. Da jeg oplyste ham om, at det var strafbart for mænd i Sverige at købe sex, udtalte han, at han syntes, det skulle være lige for lige: at det også skulle være strafbart for kvinderne.

Men så spurgte jeg ham om, hvordan man så på kvinder, som sælger sex i Irak - og han svarede lige ud af posen, at de bliver slået ihjel, da det er forbudt for kvinder at sælge sex dér - men mændene sker der ikke noget. Og da jeg spurgte ham om, hvordan kvinderne så overhovedet tør give sig i kast med dette i Irak så farlige erhverv, sagde han, at de lever i det skjulte og rejser meget rundt for ikke at blive opdaget, men at de jo har brug for pengene.

Jeg spurgte ham endvidere, om han syntes det var moralsk rigtigt af mænd i Irak at købe sex af kvinder, når de vidste, at kvinden kunne risikere at blive slået ihjel for at opfylde denne efterspørgsel på "markedet" - og han svarede, at sådan tænkte mænd ikke dér.

"Man skal jo have sex," sagde han...

Tilbage sad jeg med åben mund og polypper samt knækket film - én af de kvinder, han havde købt sex af, kunne sagens være blevet slået ihjel dagen efter for at have haft sex med ham.

Og han var kold!

Jeg er sikker på, at du nemt kan finde danske mænd, som vil sige det samme, også herinde.
I øvrigt bruger man nogle steder at gifte sig med kvinden og blive skilt igen efter at man har haft sex. Så er det ikke ulovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 8/4/2016 at 21:19:

En ordentlig muslim har vel også flere koner, elskerinder og et par konkubiner ;-)

Kære Jernsvinet:)

Nu indbyder du selv til at jeg driller dig lidt!?!?!?

- hmmmm    - et ordentlig "Jernsvin" :P har også en kone derhjemme og flere indenlandske og udenlandske elskerinder - ik sandt?  ;-):)

Mange hilsner 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 34 minutter siden:

Kære Jernsvinet:)

Nu indbyder du selv til at jeg driller dig lidt!?!?!?

- hmmmm    - et ordentlig "Jernsvin" :P har også en kone derhjemme og flere indenlandske og udenlandske elskerinder - ik sandt?  ;-):)

Mange hilsner 

Nyder livet

Er det ikke generelt et svin... Du omtaler :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 5 timer siden:

Er det ikke generelt et svin... Du omtaler :lol:

- kan også formuleres sådan : er det ikke generelt svin - du omtaler:P                       : 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 6 timer siden:

Kære Jernsvinet:)

Nu indbyder du selv til at jeg driller dig lidt!?!?!?

- hmmmm    - et ordentlig "Jernsvin" :P har også en kone derhjemme og flere indenlandske og udenlandske elskerinder - ik sandt?  ;-):)

Konen er heldigvis endelig skredet og ja - jeg har flere inden- og udenlandske elskerinder - men jeg er ikke dobbeltmoralsk omkring det - synes tværtimod det er helt fint at min ekskone og mine elskerinder også ser andre mænd - det kan kun være med til at gøre verden et bedre sted at leve for alle og især mig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har en veninde, som i mange, mange år udelukkende har dated mænd af mellemøstlig afstamning. jeg har tit undret mig og har spurgt: hvorfor...?

Hun har venligt, men bestemt oplyst, at det er fordi, når man er 'deres' kvinde, så vil de gå igennem ild og vand for een. Har et stort beskytteren og er meget macho. Besiddende måske endda. Og at det har hun brug for.

Her mener hun at danske mænd, er nogen sølle skvat, som er vattede og soft.

Så hun er repræsentant for de danske kvinder, som falder for den type. Og hun er jo ikke den eneste.

Jeg sympatiserer ikke nødvendigvis med hendes synspunkter, men anerkender, at vi er forskellige og sagtens kan være nære veninder, selvom vi har meget forskellige syn på mænd og har meget forskellige behov ift., hvad vi har brug for fra en partner.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

Jeg har en veninde, som i mange, mange år udelukkende har dated mænd af mellemøstlig afstamning. jeg har tit undret mig og har spurgt: hvorfor...?

Hun har venligt, men bestemt oplyst, at det er fordi, når man er 'deres' kvinde, så vil de gå igennem ild og vand for een. Har et stort beskytteren og er meget macho. Besiddende måske endda. Og at det har hun brug for.

Her mener hun at danske mænd, er nogen sølle skvat, som er vattede og soft.

Så hun er repræsentant for de danske kvinder, som falder for den type. Og hun er jo ikke den eneste.

Jeg sympatiserer ikke nødvendigvis med hendes synspunkter, men anerkender, at vi er forskellige og sagtens kan være nære veninder, selvom vi har meget forskellige syn på mænd og har meget forskellige behov ift., hvad vi har brug for fra en partner.

 

Men her er så i hvert fald en af forklaringerne på at mellemøstlige mænd ikke er specielt velkomne hos massagepigerne, som sandsynligvis ville opfatte en sådan opførsel som stalking kombineret med uheldige ejerfornemmelser som ikke går særlig godt sammen med deres profession. Som jeg nævnte er der helt sikkert mange flere årsager, men bare denne er jo grund nok til at gå en stor bue udenom disse mænd, hvilket en meget stor del af glædespiger så også gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 30/4/2016 at 19:43:

Konen er heldigvis endelig skredet og ja - jeg har flere inden- og udenlandske elskerinder - men jeg er ikke dobbeltmoralsk omkring det - synes tværtimod det er helt fint at min ekskone og mine elskerinder også ser andre mænd - det kan kun være med til at gøre verden et bedre sted at leve for alle og inc. mig selv :)

Kære Jernsvinet:)

At din kone og dig er brudt op, kommer sådan set ikke som en "nyhed" for mig. Jeg har i nogle måneder, ja faktisk efter du nævnte, at i var flyttet i hver sit soveværelse, undret mig over hvor lidt du var aktiv her på EG!!.  

Intuitionen sagde mig, at I var brudt op, - - og du allerede var ude at dyppe den godt og grundigt andre steder:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub: hvis jeg kender dig ret. - så ingen overraskelser hos mig, omkring den foregående periode hos jer.

Hvad med jeres børn - har du husket at sørge for dem  -  nå, ja det rager sgu heller ikke mig.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 6 timer siden:

Intuitionen sagde mig, at I var brudt op, - - og du allerede var ude at dyppe den godt og grundigt andre steder:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub: hvis jeg kender dig ret. - så ingen overraskelser hos mig, omkring den foregående periode hos jer.

Jo, hun fik pludselig påfaldende travlt med at flytte - viser sig så at hun havde indledt en affære :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Jo, hun fik pludselig påfaldende travlt med at flytte - viser sig så at hun havde indledt en affære :)

- uha - da da - slemme slemme kvinde:wub: - det er da godt du ikke har sådan en adfærd - men du er da vist alligevel ikke en færdig mand - vel!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 28 minutter siden:

- uha - da da - slemme slemme kvinde

Ja, næsten uanset hvor overvægtig en kvinde er - så er der altid nogen, der står parat til at hoppe på - så det med at få sin kvinde til at slanke sig - glem det - hun finder bare en anden til at varte sig op :roll:

Heldigvis har jeg været på flere ture til den syndige udland og fundet rigelig kompensation i form af yngre slanke kvinder - og skal afsted igen om få dage :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Ja, næsten uanset hvor overvægtig en kvinde er - så er der altid nogen, der står parat til at hoppe på - så det med at få sin kvinde til at slanke sig - glem det - hun finder bare en anden til at varte sig op :roll:

Heldigvis har jeg været på flere ture til den syndige udland og fundet rigelig kompensation i form af yngre slanke kvinder - og skal afsted igen om få dage :)

Gælder det også for overvægtige mænd ?  Tja... Hvis pungen er i orden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Jeg kommer både på danske og thai steder. Min opfattelse er at få danske steder lukker dem ind. - De thai steder, hvor jeg har indtryk af at de byder dem velkommen, forsøger jeg at undgå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af de piger der ikke længere tager imod gæster fra Mellemøsten. og jeg er ikke rasist.  Har haft fornøjelsen 2 gange hvor de var dejlige ligesom andre gæster , men desværre flere gange hvor det ikke har været behageligt.  Noget at det jeg har oplevet er at ens grænser ikke bliver respekteret, dvs. at man skal diskutere og sige nej flere gange og det ikke bliver forstået. Samt betalingen, de vil gerne forhandle prisen når de er kommet indenfor, selvom den er aftalt inden mødet. Har måtte bede nogle gå fordi de ikke ville betale det aftalte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, den 13/7/2016 at 04:36:

Jeg er en af de piger der ikke længere tager imod gæster fra Mellemøsten. og jeg er ikke rasist.  Har haft fornøjelsen 2 gange hvor de var dejlige ligesom andre gæster , men desværre flere gange hvor det ikke har været behageligt.  Noget at det jeg har oplevet er at ens grænser ikke bliver respekteret, dvs. at man skal diskutere og sige nej flere gange og det ikke bliver forstået. Samt betalingen, de vil gerne forhandle prisen når de er kommet indenfor, selvom den er aftalt inden mødet. Har måtte bede nogle gå fordi de ikke ville betale det aftalte. 

Jamen så må du holde de dårlige væk! Jeg har en veninde der også er GP. Hun har haft mange danske rocker typer, der ikke har betalt og truet hende! Plus de danske mænd der har behandlet hende som lort i parhold! 

 Hvorfor skriver du ikke at danske mænd ikke er velkomne og KUN nordmænd og svenskere må komme hos dig, nu hvor der bevis for at danske mænd heller ikke kan opfører sig ordentligt??? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nipsis, jeg handler udelukkende efter egne erfaringer. Og man kan desværre ikke på forhånd vide hvordan folk opføre sig når først de er ankommet. Alle er jo søde når de skriver. Og jeg er bestemt ikke racist så det er ikke der den ligger. Jeg fortrækker det bare sådan som jeg nu har personlige erfaringer med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
tonytony skrev, den 7 April 2016 at 23:45:

Hej, hvordan har GP'er med mænd fra mellemøsten?
Jeg er blevet afvist før på grund af jeg var fra mellemøsten.

Jeg tror ikke pigernes syn på jer er anderledes en det øvrige samfund. - Det er gudskelov, bare ikke tabuiseret, når GP's siger fra... - Endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
MZ123 skrev, den 4/21/2016 at 00:31:

Islam tillader seksuelle forhold til ens koner samt hvad ens "højre hånd besidder", hvilket vil sige sexslaver og krigsfanger.  

Hvis man har et seksuelt forhold til en person, der ikke falder indenfor de ovennævnte kategorier, begår man det der kaldes for "zina". Straffen for zina er velkendt og består i 100 piskeslag for den ugifte person og stening for den gifte person.

Islam tillader det specifikt. Beviset er i koranen (4:34): "... De, fra hvem I frygter genstridighed, skal I formane, lade alene i sengen og slå."  http://www.forlagetvandkunsten.dk/100343/

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/de-tror-de-laeser-op-fra-koranen-men/5974580

og kristendommen tillader stening af skøger og homoseksuelle.....Det handler altså ikke om religionen men den måde det tolkes på, og desværre er der alt for mange lande, hvor den tolkes fundementalt af magthaverne - ikke fordi de er særligt gudfrygtige, men fordi religionen i sig selv er et magt våben.

Herhjemme er der heldigvis mange søde rare muslimer, der ikke er fundementalister. Jeg kan anbefale at læse Rushy Rashid's bøger.

De tumper med anden etnisk herkomst, der fx i hvert fald på den ø jeg bor på laver ballade kommer fra grupperinger, hvor religionen ikke har betydning for dem. De er nogle latterlige wannabes, men kan gøre rigeligt med skade af den grund.

Og de etniske danskere kan godt være med, prøv lige at overveje bibelbæltet herhjemme, hvor hver gang der kommer en kvindelig præst så råber de op, eller præsten der ikke ville begrave en homoseksuel mand...og sådan kan vi jo blive ved...

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerFyn skrev, den 2/8/2016 at 01:25:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/de-tror-de-laeser-op-fra-koranen-men/5974580

og kristendommen tillader stening af skøger og homoseksuelle.....Det handler altså ikke om religionen men den måde det tolkes på, og desværre er der alt for mange lande, hvor den tolkes fundementalt af magthaverne - ikke fordi de er særligt gudfrygtige, men fordi religionen i sig selv er et magt våben.

Herhjemme er der heldigvis mange søde rare muslimer, der ikke er fundementalister. Jeg kan anbefale at læse Rushy Rashid's bøger.

De tumper med anden etnisk herkomst, der fx i hvert fald på den ø jeg bor på laver ballade kommer fra grupperinger, hvor religionen ikke har betydning for dem. De er nogle latterlige wannabes, men kan gøre rigeligt med skade af den grund.

Og de etniske danskere kan godt være med, prøv lige at overveje bibelbæltet herhjemme, hvor hver gang der kommer en kvindelig præst så råber de op, eller præsten der ikke ville begrave en homoseksuel mand...og sådan kan vi jo blive ved...

GTs ceremonielle og juridiske dele gælder ikke for mainstream kristne. Det overstående - at voldtægter af "højre hånds besiddelser" er tillladt - er derimod mainstream islam, med de primære jurister og koranfortolkere der støtter den ligefremme og rimelige fortolkning. Derudover er holdningerne hos det store flertal af muslimer i de islamiske lande, langt mere reaktionære og aggressive end det er tilfældet i fx vesten. Eksempelvis støtter store flertal af muslimerne i fx Jordan, Ægypten og Malaysia, at de der forlader religionen skal dræbes. Hvis du vil påstå en ækvivalens, så vil jeg opfordre dig til at finde noget lignende i ikke-islamiske lande. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
MZ123 skrev, den 8/18/2016 at 23:55:

GTs ceremonielle og juridiske dele gælder ikke for mainstream kristne

Nej ikke i de fleste lutheranske (protestantiske) lande, men rejs lidt ud i verden, så vil du opleve at det er kulturen og ikke religionen der kun er en del af en given kultur, der definerer overgrebene på andre mennesker. Nu var jeg fx på balkan under krigen i det tidligere joguslavien, og der var de kristene fuldkommen og aldeles afsindige i deres menneskesyn og deraf følgende opførsel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 7/4/2016 at 18:48:

I min butik gælder det om at være sød, ren og høflig, så er farve (og kropsform, behåring, alder mv) underordnet ;-) Idioter uanset herkomst bliver sorteret fra i telefonen, så de gæster der besøger mig ved godt, hvordan man opfører sig pænt. De få der ikke har vidst det, har sjovt nok været pæredanske mænd ;-) 

Enig, de ubehagelige oplevelser jeg har haft, har også været pæredanske mænd. Jeg har også åbent for alle herrer uanset herkomst og alder, jeg har endnu ikke haft problemer med udenlandske herrer

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonytony skrev, den 4/7/2016 at 15:45:

Hej, hvordan har GP'er med mænd fra mellemøsten?
Jeg er blevet afvist før på grund af jeg var fra mellemøsten.

Jeg har faktisk en aftale med en mand fra mellemøsten om nogle timer, selvstændigerhversdrivende og meget galant. Jeg har kendt ham i 3-4 år og føler mig forkælet. Hvis pigerne i varme flasker svømmer rigtigt mærker de pæne mænd. Fra hele verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

" Hvis pigerne i varme flasker svømmer rigtigt mærker de pæne mænd.

 

Hvorfor køre med DSB, når man kan flyve med LSD? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...