Hop til indhold
Rejsenetværk

Lukkede rum på Eroguide

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig, at brugerne kan oprette lukkede interessefællesskaber, som både mænd, piger og steder kan melde sig ind i.

Man skal offentligt kunne se hvem og hvor mange der har meldt sig til, men det er kun tilmeldte der kan logge på Interessefællesskabet, og læse med i det kollektive forum indenfor det lukkede rum.

Gerne også en chat, hvis muligt.

Det vil kunne udgøre en effektiv platform til at få folk til at samle sig om, og bakke op bag visionære og entreprenante projekter, som adskiller sig fra den samme ens måde som alle andre piger og steder driver deres forretning.

Det kan jo ikke overraske nogle, at jeg for eget vedkommende her tænker på Club Mon Cherie, som jeg tror på denne måde langt mere effektivt vil kunne opnå at interesserede mænd, de også vil gå sammen om at besøge klubben, flere og oftere end som ellers muligt.

En succes for et interessefællesskab, vil nærmest stensikkert blive omsat til aktivitet i de åbne fora for anmeldelser mm, når først aktiviteten i det lukkede forum fører til at folk mødes og får oplevelser sammen til de arrangementer mv, som der skabes grundlag for i de lukkede foraer.

I sidste ende er det en udvikling, der kan skabe et større behov hos annonørerne for at annoncere på EG og Annoncelight, og som kan give det større værdi for annoncørerne at satse både på at annoncere, og deltage aktivt i forum på EG.

Men det var jo blot et emne, mulighederne er utallige alt efter ens primære interesse:

Thai i ind og udland, rejsefælleskaber og ønsker om hjemlige events etc

Tyskland og øvrige udland, rejsefæller og samkørsel, så meget andet.

Shemale/trans scenen i ind og udland

Find selv på flere

Jeg ved godt at Admin har svoret at der aldrig kommer brugerbetaling på Eroguide, men man kunne vælge at betragte muligheden, som en ekstra service der koster et symbolsk beløb på 50 kr om året, det sorterer nok også de mest useriøse fra, sådan at vi bliver dem, der kan og vil prøve på at skabe noget sammen, der kan blive til virkelighed til gavn for alle i interessefællesskabet.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forlod i sin tid EG fordi det simpelthen blev for kedeligt, efter den moderations linie blev indført.

 

Tiden har da også vist at siden efterhånden er totalt tandløs, og drukner  i ligegyldige hyggetråde. Der er meget få anmeldelser, noglw kedelige debatter som mest går ud på at give hinanden ret, og så er der åbenlyst en masse små klubber opstået via chatten.

 

Hvis der nu også ligefrem skal oprettes lukkede fora, hvor kun udvalgte kan få adgang, og hvor snævre interesse områder diskuteres, så dør siden da helt.

Det er jo netop det, at nogen kommer med input om nye ting, sjove interesseområder, fetisch osv der engang gjorde EG levende. Lad os da endlig ikke blokere for muligheden for at lære nyt af hinanden, ved at sidde og hviske i små rum.

 

Jeg er på igen fordi jeg havde behov for at udveksle nogle PMs, og så lige skimme seneste indlæg. Dit indlæg fangede mig, men der er faneme laaaaaaaaaaaangt imellem det sker at jeg bliver fanget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse

Det er ikke noget jeg tror vil ske, da det nok er mere kompliceret end man lige går og tror.

Tilgengæld kunne det være fedt, hvis der var en forums sektion som kun EG medlemmer kan læse og skrive i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lukkede rum som alle brugere kan læse med i, eller lukkede rum, for dem som interesserer sig for det specifikke emne ? det ville nok være svært at administrere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 21 minutter siden:

Lukkede rum som alle brugere kan læse med i, eller lukkede rum, for dem som interesserer sig for det specifikke emne ? det ville nok være svært at administrere.

Overhovedet ikke, et lukket rum i et debatforum kan sagtens lade sig gøre.  Administrationen har sit eget interne rum hvor kun Mods og Admin har adgang.  

Det kræver så en Moderator der administrerer det specifikke rum, mht. hvem der kan deltage i dette, som de specifikke brugere. eks. de brugere der har interesse i Club Mon Cherie

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 1 minut siden:

Overhovedet ikke, et lukket rum i et debatforum kan sagtens lade sig gøre. Tænk på at Administrationen har sit eget interne rum hvor kun Mods og Admin har adgang til.  

Det kræver blot en Moderator der administrerer det specifikke rum, mht. hvem der kan deltage i dette som specifikke brugere.

 

Jeg mente mere...hvordan kommer man så med i gruppen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skulle gerne være lukkede rum, hvor man kan se hvem og hvor mange der er medlem, men hvor kun de der er medlem kan læse med.

Hvis så man har lyst til at være med fordi at de og de piger, og eller det og det sted har meldt sig ind, ja så kan man jo selv oprette sig for at være med.

Hvis det ikke er for dyrt, og eller teknisk krævende tror jeg at det kunne blive et aktiv for sitet selv.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

Jeg mente mere...hvordan kommer man så med i gruppen ?

Jamen undskyld hvis jeg så misforstod dig, skal da gerne slette mit indlæg

Nu er nedenstående kun et eksempel.

Man skal anbefales af en eksisterende bruger i det lukkede rum,  Rejse, Nille og andre FKK knalder er selvskrevet som brugere, så kan man ansøge om at blive optaget i gruppen, præcis ligesom lukkede grupper på fjolsbog..

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 5 minutter siden:

Jamen undskyld hvis jeg så misforstod dig, skal da gerne slette mit indlæg

Nu er nedenstående kun et eksempel.

Man skal anbefales af en eksisterende bruger i det lukkede rum,  Rejse, Nille og andre FKK knalder er selvskrevet som brugere, så kan man ansøge om at blive optaget i gruppen, præcis ligesom lukkede grupper på fjolsbog..

Aha :D spændende !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 13 minutter siden:

Jamen undskyld hvis jeg så misforstod dig, skal da gerne slette mit indlæg

Nu er nedenstående kun et eksempel.

Man skal anbefales af en eksisterende bruger i det lukkede rum,  Rejse, Nille og andre FKK knalder er selvskrevet som brugere, så kan man ansøge om at blive optaget i gruppen, præcis ligesom lukkede grupper på fjolsbog..

Så du mener at RejseKongen skal være admin for gruppen/logen? 

Og du mener også, at man kun blive optaget igennem invites fra RejseKongen eller Nille. Ikke via anmodninger om at blive medlem. 

Skal der også være nogle optagelses kriterier for at blive medlem fx at man har deltaget i min et GB eller FKK?

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lavpraktisk forhindring... jeg tvivler da på at admin giver nogen mulighed for at oprette mini forums.

Hjælpe moderatorer var vist ikke lige noget han synes var en god ide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne have et lukket rum til Bigdick, Sølvpapirshat og mig, og en tjat, og der skal kunne ansøges om at få lov til at komme ind.

Alle dem der har haft karentæne er selvskrevne, og nogle medlemmer kan af naturelige årsager ikke optages.24000-gbpicseu.GIF

Og det var her på Eroguide!

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, Lige nu:

Så du mener at RejseKongen skal være admin for gruppen/logen? 

1. Og du mener også, at man kun blive optaget igennem invites fra RejseKongen eller Nille. Ikke via anmodninger om at blive medlem. 

2. Skal der også være nogle optagelses kriterier for at blive medlem fx at man har deltaget i min et GB eller FKK.

Meget relevante spørgsmål synes jeg,

1. Jeg finder det ville være relevant at Rejse, med den energi han lægger i sagen (positivt ment Rejse) ville være selv skrevet til at være Moderator for gruppen ja. Og nej man skal self. også kunne ansøge om at blive bruger i gruppen, lige så vel som man kan anbefales af en af de eksisterende brugere i rummet.

2. Det er op til Moderator for gruppen at fastlægge optagelses kriterierne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

Lavpraktisk forhindring... jeg tvivler da på at admin giver nogen mulighed for at oprette mini forums.

Hjælpe moderatorer var vist ikke lige noget han synes var en god ide.

Det skal kun være Admin på EG, der opretter et mini-forum, da han er site-owner, han giver så relevante administrations tilladelser til den som er Moderator.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 2 minutter siden:

Det skal kun være Admin på EG, der opretter et mini-forum, da han er site-owner, han giver så relevante administrations tilladelser til den som er Moderator.

 

Er du i familie med Rejse ? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Er du i familie med Rejse ? :D

Ikke mig bekendt, hvad bygger du den antagelse på?.  24000-gbpicseu.GIF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nu der oprettedes en Club Mon Cherie, så kunne det som jeg ser det udgøre en mulighed at mutter og jeg sammen er moderatorer af gruppen?

Forudsat altså at hun vil være med, men hvis hun vil, og hun får hendes piger med som medlemmer, ja så tror jeg også at der er gode muligheder for at omsætte mulighederne i gruppen til nye events og dermed en meromsætning til pigerne.

Andre grupper kan have andre formål, til eksempel der gik der 2 år på Hedomax.com, hvor jeg efterlyste rejsefæller, førend den første meldte sig på banen, derefter gik det som bekendt slag i slag, og flere og flere fandt sammen om at rejse sammen.

Jeg tror simpelthen at lukkede interessefællesskaber vil have meget nemmere ved at samle flest muligt om at dele den interesse de har tilfælles.

De oplevelser der så måtte komme ud af det, ja dem kan man jo vælge at dele med andre efterfølgende i de åbne fora.

Eksempelvis, som så ofte set, efter en vellykket FKK weekend i Tyskland.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 19 timer siden:

Meget relevante spørgsmål synes jeg,

1. Jeg finder det ville være relevant at Rejse, med den energi han lægger i sagen (positivt ment Rejse) ville være selv skrevet til at være Moderator for gruppen ja. Og nej man skal self. også kunne ansøge om at blive bruger i gruppen, lige så vel som man kan anbefales af en af de eksisterende brugere i rummet.  i vanskelige situationer !! = grænsefladen = han duer /han duer ikke :  - sikke et mundhuggeri det kan ende ud i        :evil::evil::evil:    

- nå det bliver deres fornøjelse !

Mange hilsner

Nyder livet

2. Det er op til Moderator for gruppen at fastlægge optagelses kriterierne.

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 40 minutter siden:

Det bliver deres fornøjelse

Mange hilsner

Nyder livet

Kære Nyder livet.

Ja det har du fuldstændig ret i at det kan blive et grusomt scenarie, det kan ses i andre forums. Specielt når visse brugere ikke er kommet længere end til 4 klasse stadie, så er det sgu op ad bakke da.  :lol:  :lol:  

Så kan de danne deres egen klan. :yatta::yatta:

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 20 timer siden:

Meget relevante spørgsmål synes jeg,

1. Jeg finder det ville være relevant at Rejse, med den energi han lægger i sagen (positivt ment Rejse) ville være selv skrevet til at være Moderator for gruppen ja. Og nej man skal self. også kunne ansøge om at blive bruger i gruppen, lige så vel som man kan anbefales af en af de eksisterende brugere i rummet.

--------------------------------------------------------------------------------------------

2. Det er op til Moderator for gruppen at fastlægge optagelses kriterierne.   - ja , og lige i det øjeblik kan slipper sin egen forvaltning af disse kriterier, - så får han FØRST noget at se til  !!!!!!!    -     for så er forvaltningen lagt ud i andre hænder !!!

Mange hilsner

Nyder livet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 6 minutter siden:

2. Det er op til Moderator for gruppen at fastlægge optagelses kriterierne.   - ja , og lige i det øjeblik kan slipper sin egen forvaltning af disse kriterier, - så får han FØRST noget at se til  !!!!!!!    -     for så er forvaltningen lagt ud i andre hænder !!!

Mange hilsner

Nyder livet

Det burde ikke være noget problem, så får han bare profilen Grislingen fra skodsiden talk2us til at være Moderator. Han kender jo skraldespande sproget til fuldkommenhed.  :yatta::yatta::yatta:

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 5/4/2016 at 12:40:

Jeg kunne godt tænke mig, at brugerne kan oprette lukkede interessefællesskaber, som både mænd, piger og steder kan melde sig ind i.

Man skal offentligt kunne se hvem og hvor mange der har meldt sig til, men det er kun tilmeldte der kan logge på Interessefællesskabet, og læse med i det kollektive forum indenfor det lukkede rum.

Gerne også en chat, hvis muligt.

Det vil kunne udgøre en effektiv platform til at få folk til at samle sig om, og bakke op bag visionære og entreprenante projekter, som adskiller sig fra den samme ens måde som alle andre piger og steder driver deres forretning.

Det kan jo ikke overraske nogle, at jeg for eget vedkommende her tænker på Club Mon Cherie, som jeg tror på denne måde langt mere effektivt vil kunne opnå at interesserede mænd, de også vil gå sammen om at besøge klubben, flere og oftere end som ellers muligt.

En succes for et interessefællesskab, vil nærmest stensikkert blive omsat til aktivitet i de åbne fora for anmeldelser mm, når først aktiviteten i det lukkede forum fører til at folk mødes og får oplevelser sammen til de arrangementer mv, som der skabes grundlag for i de lukkede foraer.

I sidste ende er det en udvikling, der kan skabe et større behov hos annonørerne for at annoncere på EG og Annoncelight, og som kan give det større værdi for annoncørerne at satse både på at annoncere, og deltage aktivt i forum på EG.

Men det var jo blot et emne, mulighederne er utallige alt efter ens primære interesse:

Thai i ind og udland, rejsefælleskaber og ønsker om hjemlige events etc

Tyskland og øvrige udland, rejsefæller og samkørsel, så meget andet.

Shemale/trans scenen i ind og udland

Find selv på flere

Jeg ved godt at Admin har svoret at der aldrig kommer brugerbetaling på Eroguide, men man kunne vælge at betragte muligheden, som en ekstra service der koster et symbolsk beløb på 50 kr om året, det sorterer nok også de mest useriøse fra, sådan at vi bliver dem, der kan og vil prøve på at skabe noget sammen, der kan blive til virkelighed til gavn for alle i interessefællesskabet.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

De kan bare lave en hemmelig facebook-gruppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 5 timer siden:

De kan bare lave en hemmelig facebook-gruppe.

Via PB (personlig besked) -systemet her på Eroguide, kan man allerede oprette grupper ved at 2 skriver en besked sammen og så inviterer en mere - og en mere - og en mere osv. med til at læse og skrive. Det er bare ikke muligt for uvedkommende at se gruppen, eller hvem, der er med i gruppen og selv ansøge om at blive medlem - men det kunne man så skrive i en tråd:

Hej, vi har oprettet denne gruppe ang. et Sexevent, vi er PT. medlem: A, B og C, hvis du også gerne vil være medlem, skal du sende en ansøgning til en af os.

Hvorfor lave tingene mere komplicerede end man selv kan forklare med 2 hænder?

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...