Hop til indhold
Rejsenetværk

Lukkede rum på Eroguide

Recommended Posts

Qivitoq skrev, for 12 minutter siden:

Via PB (personlig besked) -systemet her på Eroguide, kan man allerede oprette grupper ved at 2 skriver en besked sammen og så inviterer en mere - og en mere - og en mere osv. med til at læse og skrive. Det er bare ikke muligt for uvedkommende at se gruppen, eller hvem, der er med i gruppen og selv ansøge om at blive medlem - men det kunne man så skrive i en tråd:

Hej, vi har oprettet denne gruppe ang. et Sexevent, vi er PT. medlem: A, B og C, hvis du også gerne vil være medlem, skal du sende en ansøgning til en en af os.

Hvorfor lave tingene mere komplicerede end man selv kan forklare med 2 hænder?

Den skulle jo gerne være anonym så udenforstående IKKE kan læse med, derfor duer det ikke med PB..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 17 minutter siden:

Der er åbenbart mange herindefra som af uransagelig grunde ikke vil være på FB.

Du kender godt den vigtigste grund til dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 23 timer siden:

Det skal kun være Admin på EG, der opretter et mini-forum, da han er site-owner, han giver så relevante administrations tilladelser til den som er Moderator.

Det er frygtelig meget du ved om maskineriet i sådan et forum! Har du noget praktisk daglig erfaring, eller :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 3 timer siden:

Den skulle jo gerne være anonym så udenforstående IKKE kan læse med, derfor duer det ikke med PB..

??? - den må du lige forklare

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, for 7 timer siden:

??? - den må du lige forklare

Der må du så tage kontakte til mig, måske vende den med dine kollegaer eller Administrator mht. det spørgsmål..Han ved alt om dette. sm154.gif  sm154.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 16 timer siden:

Den skulle jo gerne være anonym så udenforstående IKKE kan læse med, derfor duer det ikke med PB..

Ikke engang vi administratorer kan læse PB, medmindre de bliver anmeldt/delt med os - så, undskyld, hvis jeg ikke forstår hvad du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, 1 time siden:

Ikke engang vi administratorer kan læse PB, medmindre de bliver anmeldt/delt med os - så, undskyld, hvis jeg ikke forstår hvad du mener?

Så tag dog kontakt til mig så skal jeg gladeligt forklare dig det, det har jeg jo skrevet ovenfor. Der er spændende oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, 1 time siden:

Så tag dog kontakt til mig så skal jeg gladeligt forklare dig det, det har jeg jo skrevet ovenfor. Der er spændende oplysninger.

Hvis det er så spændende, kan du vel bare skrive dem her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt... Lukkede forum, for specifikke brugere ???!? Hvorfor ?
Er sitets hovedformål ikke at dele informationer med alle ? Er vi her ikke fordi vi gerne vil dele info med andre, og læse om andres oplevelser, inden for denne fælles "hobby" som vi har ?

Hvorfor må os der ikke tager på FKK, ikke læse om de FKK vantes oplevelser og synspunkter ? Hvorfor må vi der ikke synes at Club Mon Cheries koncept er noget der tiltaler os, ikke læse om dem der deltager i de events oplevelser, og ideer ?  Det kunne jo være at man fik flyttet nogen af sine egne grænser ved at læse om andres oplevelser og synspunkter ?

IMHO lukkede forum sektioner er et onde som vi helst ikke skal indføre her på sitet. Det kan skabe mere splid og klikedannelser end der er i forvejen. Jeg vil ihvertfald anbefale Adminstrator at IKKE skabe den slags "superbrugerklubber" her på sitet.

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
sølvpapirshat skrev, den 5. april 2016 at 20:06:

Så du mener at RejseKongen skal være admin for gruppen/logen? 

Og du mener også, at man kun blive optaget igennem invites fra RejseKongen eller Nille. Ikke via anmodninger om at blive medlem. 

Skal der også være nogle optagelses kriterier for at blive medlem fx at man har deltaget i min et GB eller FKK?

Stik Havnebumsen nogle penge under bordet, så skal han nok sørge for du kommer med i klubben

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...