Hop til indhold
AKA B

Den Ondeste Kønssygdom ADVARSEL!!!

Recommended Posts

Bonobo skrev, for 1 minut siden:

Og PS. Oralsex er OGSÅ sex.... det ligger ligesom i ordet ikke ;). Så ubeskyttet sex, dækker sjovt nok også oralsex ;) ... bare så vi taler samme sprog

Jeg i chok. :shock: Det vidste jeg slet ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bonobo skrev, for 7 timer siden:

Opfører du dig på samme måde hvis du har fået influenza??? Prøver at finde ud af hvem der gav dig den og advarer alle andre om at trykke hånd med vedkommende????? Nej vel? Du holder sengen for at komme dig og undgå at udsætte andre for smitte. Det er samme fremgangsmåde ved sexsygdomme ;)

Ah, ikke bare er det god stil at oplyse den formodede smittekilde om sygdommen (hvis personen ikke selv ved det - modsat influenza går de fleste kønssygdomme ikke over af sig selv). Ved kønssygdomme har lægen pligt til at motivere patienten til at deltage i smitteopsporing, dvs. at informere sexpartnere:

https://sundhedsstyrelsen.dk/publ/vejledninger/99/venera/kap04.htm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 50 minutter siden:

Ah, ikke bare er det god stil at oplyse den formodede smittekilde om sygdommen (hvis personen ikke selv ved det - modsat influenza går de fleste kønssygdomme ikke over af sig selv). Ved kønssygdomme har lægen pligt til at motivere patienten til at deltage i smitteopsporing, dvs. at informere sexpartnere:

https://sundhedsstyrelsen.dk/publ/vejledninger/99/venera/kap04.htm

Det er god stil at oplyse sine sexpartnere (og GP'er), at man er blevet smitter så folk kan blive undersøgt, dog vil folk normalt starte med afvise at det er dem som er smittekilden, i stedet for at tage det i stiv arm og indrømme, men måske var der ingen symptomer og folk var ikke klar over det.

Vi er hver især mere eller mindre modtageligt, jeg har været med til flere GB hvor nogle af deltagere fik "en gave" med hjem, men jeg og andre slap fri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 11 minutter siden:

Er svensk og spansk sex ? :P  nej vil sige det er massage, men dansk er også massage ---- pik massage :D 

Du er et vrøvlehoved.

Alle de ting du nævner er seksuelle ydelser og dermed sex. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille, fordi nogle mennesker har en anden sexualitet end dig gør ikke din sexualitet mere "rigtig" end deres, de forstår måske heller ikke din.

Du udstiller bare din manglende indsigt og snæversynethed!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Nille, fordi nogle mennesker har en anden sexualitet end dig gør ikke din sexualitet mere "rigtig" end deres, de forstår måske heller ikke din.

Spørgsmålet er hvis Nille forstår sin sexualitet selv?

Freikörperkultur - hvor sexet lyder det?:eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Kære Banan

Jeg tror sku jeg tilbyder dig et Gratis frirum/ønske/tid på min regning, for det indlæg, du vælger selv! :razz:

Nu bliver jeg både genert og forvirret :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 timer siden:

Var med til et SM træff i en Swinger Club nogle år tilbage har alderig oplevet så mange tilskuere med øjne som tindtalerkner og til Ladyen man er jo først en mand når man tør flytte grænser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille skrev, for 18 timer siden:

Du er et n..hoved !

så spanking og tis også sex ?

Nille har vist fået solstik på "mikromanden", der tydeligvis er den kropsdel på ham, som får mest ilt og fungerer, som hans primære "tankeredskab":???:

Ikke blot mener han, at hans egne seksuelle præferencer er bestemmende for, hvad der for menneskeheden overhovedet kan bestemmes som "sex". Flot!:-D

Værre er det dog, at han "praler" med, at han tilsyneladende selv skulle være nærmest immun over for smitte. Right!... men selv om det så skulle være tilfældet at sygdommene ikke kommer i synlig udbrud hos ham, så er Nille tilsyneladende slet ikke opmærksom på, at han ved dyrke usikker sex med forskellige GPer udemærket kan fungere som smittebærer og -spreder for alle de grimme vira, som fjolser, der dyrker usikker sex på købemarkedet med stensikkerhed render ind i.

Det' sgu temmelig usympatisk - både over for piger og andre kunder!

Kom nu til fornuft, folkens, og benyt ALTID kondom ved sex med GPer. I respekt for pigen, for de øvrige kunder, men i høj grad også for jeres egen sundheds skyld.

Vi skal sgu alle tage ansvar og passe på hinanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
MaxBax skrev, for 3 timer siden:

Kom nu til fornuft, folkens, og benyt ALTID kondom ved sex med GPer. I respekt for pigen, for de øvrige kunder, men i høj grad også for jeres egen sundheds skyld.

"Hørt, gør det alle sammen. Så kan jeg roligt kneppe til højre og venstre uden" (Det er sådan "freeridere" tænker).

Mere realistisk: Pas på dig selv. - Ligesom det ikke kun er "pigens skyld," hvis du bliver smittet af hende af gummifri sex, så er det jo heller ikke kundens skyld i det omvendte tilfælde (hvis vi ser bort fra de tilfælde, hvor pigen ikke føler hun har et "frit" valg).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kan gøre præcis som man vil blot man ikke udsætter andre for følgerne!. 

Derfor vil jeg opfordre alle der i dette miljø støder på folk a la Nille der i den udsætter alle for unødig fare/risiko til at afvise dem...

Der er ganske enkelt ikke behov for mere dumhed i denne verden!.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den her tråd ville jeg meget gerne ind og svare på.

Jeg vil gerne lige rose navnet på pigen er fjernet, når det er sagt. Kan I så se en ballade der så let kan opstå? Jeg undres virkelig over hvordan en så intetsigende fyr uden billede kan oprette en tråd eller emne og ødelægge det for andre. Det gør ondt når den eneste bekymring, er hvorvidt hans ord er modpol eller medspiller til et fake-dynamik af vorte-kløe.

Alle kvinder med respekt for dem selv kender til podning, det samme gør mænd.

Diverse svar kommer noget tid efter, hvorfor denne tråd er så skandaløst.

Nora

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nora 1 skrev, for 12 timer siden:

Jeg undres virkelig over hvordan en så intetsigende fyr uden billede kan oprette en tråd eller emne og ødelægge det for andre.

Velkommen til internettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Og siden der ikke er nyt fra trådstarteren kan vi formode at han har stilt træskoene af sin slemme slemme kønssygdom. 

Så er spørsmålet var det kønssygdommen eller noget annet som tog hans liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 20 minutter siden:

Og siden der ikke er nyt fra trådstarteren kan vi formode at han har stilt træskoene af sin slemme slemme kønssygdom. 

Ja, 13 var åbenbart hans nummer :roll: :

• Antal indlæg

13
  • Oprettet

tirsdag klokken 08:00
  • Seneste besøg

tirsdag klokken 14:22

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke han bare har fundet ud af, at det er klogt at proppe den helt ind i underhylerne, inden man med et rask tag lyner op? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
MaxBax skrev, den 31/3/2016 at 12:18:

...

Værre er det dog, at han "praler" med, at han tilsyneladende selv skulle være nærmest immun over for smitte. Right!... men selv om det så skulle være tilfældet at sygdommene ikke kommer i synlig udbrud hos ham, så er Nille tilsyneladende slet ikke opmærksom på, at han ved dyrke usikker sex med forskellige GPer udemærket kan fungere som smittebærer og -spreder for alle de grimme vira, som fjolser, der dyrker usikker sex på købemarkedet med stensikkerhed render ind i.

Det' sgu temmelig usympatisk - både over for piger og andre kunder!

Prøv lige at læse Nilles indlæg igen. Der står vist ingen steder at han er immun overfor smitte eller knalder til højre og venstre uden kondom. Det er din egen udlægning!! Jeg har været på tur med Nille flere gange og ved at han opfører sig lige så ansvarligt som jeg gør. 

Jeg brækker mig over den skinhellige pegen fingre ad andre om det så er kunder eller GP'ere.

Som jeg sagde før er der EN, der har ansvaret for at undgå smitte.. og det er dig selv. Ingen andre.

Jeg boller f.eks. kun i latex heldragt med kondom og kysser aldrig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...