Hop til indhold
AKA B

Den Ondeste Kønssygdom ADVARSEL!!!

Recommended Posts

har før ytrede at der er stor forskel på den måde i mænd og kvinder skriver på.

Mænd fatter sig oftes i kort sætninger hvor kvinder gerne vil høre sig selv i lange sætninger. Såi min optik sidder der en træls Q bag dette oplæg.  Du kunne da lige tage et foto af din diller og gerne vedhæftet en dato så vi kan se hvor skidt den er og for at feje vores mistro af vejen ik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 10 minutter siden:

Du kunne da lige tage et foto af din diller og gerne vedhæftet en dato så vi kan se hvor skidt den er og for at feje vores mistro af vejen ik.

eeewwww nasty :):)  men jeg er enig...  kunne du ikke gøre det ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 48 minutter siden:

Mænd fatter sig oftes i kort sætninger hvor kvinder gerne vil høre sig selv i lange sætninger. Såi min optik sidder der en træls Q bag dette oplæg.  Du kunne da lige tage et foto af din diller og gerne vedhæftet en dato så vi kan se hvor skidt den er og for at feje vores mistro af vejen ik.

:-) Nej, jeg er såmænd bare en mand, med god kontakt til min feminine/kvindelige side. Har ingen smartphone, fordi de ikke er så smarte i længden. Så det har jeg for længst droppet. Så skal bruge et "rigtigt" kamera og så bliver det et større projekt, at få det lagt op her på siden. Ps. desuden er jeg bare glad for ord,kommunikation,at læse også aviser,bøger, og skrive især på papir.. Ja, jeg er ret old-school, på trods af jeg "kun" er fra start 70'erne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Icemand

AKA  tror såmænd ikke du skal frygte noget ,du har nok fået lidt rifter fordi hun har været for hård ved Banditten og så har du måske fået engang svamp det kan give hævelser og rifter i forhuden og føles som svie når man trækker forhuden tilbage ,så jeg er sikker på du nok skal få gavn af dine feriepenge, skulle du mod forventning ikke holde det ud ,må du jo søge en vagtlæge ,god bedring

Del dette indlæg

Link til indlæg
AKA B skrev, for 4 timer siden:

Det var først og fremmest Ikke usikker sex, som alle de kloge hoveder her inde, udtaler sig om. Man kan jo også blive smittet af oral sex uden gummi. Det er 12 dage siden. Og jeg har netop ikke gjort noget ved det, for at lade tvivlen komme hende/mig tilgode. Og derudover også fordi jeg først troede, at det bare var smerter fra rifter..For hun var så voldsom både ved oral-sex og samleje, at jeg sjældent har prøvet noget lignende. Måtte flere gange bede hende om at være lidt mindre voldsom. Så næste dag gjorde det meget ondt, og kunne se der var kommer adskillige rifter på penis. Da det så ikke blev mindre smertefuldt i de efterfølgende dage, og penis begyndte at hæve, blive meget mørke-rød med ulækkert hvidt stads omkring og mange andre ikke normale ting, plus at smerterne bare blev meget værre dag for dag. Så forhuden næsten ikke kan trækkes tilbage, uden at det nærmest føles som, at få en slags solskoldet hud, overhældt med salmiakspiritus. Ked af alle de ubehagelige detaljer. men svært at komme udenom, hvis du vil have noget at underbygge det med.

Gonorre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
AKA B skrev, for 3 timer siden:

Mange Tak Jernsvinet. Ja, du har helt ret i, at der kom en del rifter, da hun var alt for voldsom både ved samleje og oralsex, oralsex som var ubeskyttet, sikkert dumt af mig, men har aldrig fået sygdomme af det tidligere.. men én gang skal åbenbart være den første. Men da de rifter så var i bedring efter et par døgn og de smerter forsvandt mere eller mindre, fortsatte en anden meget kraftigere smerte, samt hævelse, meget mørk rød og ucharmerende hvidt stads, som bare blev værre og værre, det er nu små 14 dage siden jeg var det famøse sted. Og nu kan forhuden nærmest ikke trækkes tilbage, uden at det føles som en heftig forbrænding, solskoldet som ind i helvede. Kunne desværre ikke få tid hos lægen før på torsdag. Men når jeg engang får ny viden om hvad der foregår med pikkemanden, skal jeg nok info dig, om ikke andet, i en privat besked. Mvh. AKA B

14 dage siden siger du? I første indlæg sagde du at du ventede på at lægen åbnede . Og den allerede dagen efter akten var helt gal. Hvorfor gik du ikke til lægen der?? Ja beklager men denne tråd lugter altså stadigvæk en smule !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AKA B skrev, for 6 timer siden:

Det var først og fremmest Ikke usikker sex, som alle de kloge hoveder her inde, udtaler sig om. Man kan jo også blive smittet af oral sex uden gummi. Det er 12 dage siden. Og jeg har netop ikke gjort noget ved det, for at lade tvivlen komme hende/mig tilgode. Og derudover også fordi jeg først troede, at det bare var smerter fra rifter..For hun var så voldsom både ved oral-sex og samleje, at jeg sjældent har prøvet noget lignende. Måtte flere gange bede hende om at være lidt mindre voldsom. Så næste dag gjorde det meget ondt, og kunne se der var kommer adskillige rifter på penis. Da det så ikke blev mindre smertefuldt i de efterfølgende dage, og penis begyndte at hæve, blive meget mørke-rød med ulækkert hvidt stads omkring og mange andre ikke normale ting, plus at smerterne bare blev meget værre dag for dag. Så forhuden næsten ikke kan trækkes tilbage, uden at det nærmest føles som, at få en slags solskoldet hud, overhældt med salmiakspiritus. Ked af alle de ubehagelige detaljer. men svært at komme udenom, hvis du vil have noget at underbygge det med.

Oralsex uden gummi er sku da også usikker sex!!!. Brug nu det store hoved for fanden!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
AKA B skrev, for 5 timer siden:

Mange Tak Jernsvinet. Ja, du har helt ret i, at der kom en del rifter, da hun var alt for voldsom både ved samleje og oralsex, oralsex som var ubeskyttet, sikkert dumt af mig, men har aldrig fået sygdomme af det tidligere.. men én gang skal åbenbart være den første. Men da de rifter så var i bedring efter et par døgn og de smerter forsvandt mere eller mindre, fortsatte en anden meget kraftigere smerte, samt hævelse, meget mørk rød og ucharmerende hvidt stads, som bare blev værre og værre, det er nu små 14 dage siden jeg var det famøse sted. Og nu kan forhuden nærmest ikke trækkes tilbage, uden at det føles som en heftig forbrænding, solskoldet som ind i helvede. Kunne desværre ikke få tid hos lægen før på torsdag. Men når jeg engang får ny viden om hvad der foregår med pikkemanden, skal jeg nok info dig, om ikke andet, i en privat besked. Mvh. AKA B

Det lyder ret meget som svamp. Prøv at behandle det med Canesten creme (håndkøb apotek/Matas), som typisk er effektiv mod svamp på penis. Det sker der ikke noget ved at gå i gang med. Du skal smøre mindst to gange om dagen (og fortsætte med det 5-7 dage efter symptomerne er væk). Men gå selvfølgelig stadig til lægen. Det her råd er bare for at hjælpe med symptomer.

Jeg havde en jeg mødte under private former, hvor vi begge fik svamp efter "en intensiv weekend." Hun gik helt i selvsving og troede at jeg havde givet hende en kønssygdom. Selv da hun fandt ud af, hvad det var, følte hun mistro til om det var mig der havde smittet. Men svamp er noget vi alle har hele tiden - det bryder bare kun ud, når nogle forhold ændres. I dit tilfælde kan det være rifterne, der har åbnet for at sporerne kunne få fat og vokse.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Mænd er generelt stærkere end kvinder, men der er jo stadig masser af enkelttilfælde på kvinder der er stærkere end en bestemt mand. Så du laver en klassisk logisk fejl at slutte fra en stikprøve til det generelle billede baseret på hvilken kategori stikprøven ligner mest. Men der er jo kæmpe spredninger i de her fænomener. Som man siger: Forskellene mellem medlemmer af det enkelte køn er langt, langt større end den gennemsnitlige forskel mellem kønnene.

Forhåbentlig overbeviser min belærende facon dig om at jeg mand? ;)

Til gengæld kunne du lægge vægt på, at personen ifølge historien har ventet længe med at kontakte lægen siden symptomstart. Det er ret typisk for mænd. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af hvad jeg lige kan læse ud fra symptomerne kan det også være en "simpel" bakteriel infektion af fx. stafylokokker.

Jeg har prøvet det to gange. Troede begge gange alt muligt om farlige kønssygsomme. Det har begge gange været et smerte helvede og en penis der lignede noget der var løgn. Hævet og umuligt at trække forhuden tilbage. 

Få nu et svar fra din læge inden der træffes konklusioner og spekulationer her på forum !

Vi glæder os til at høre svaret... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Cowboy,

Jeg tænker det samme som dig, og har været samme omgang igennem som du har - heldigvis kun en gang, og håber aldrig det sker igen. Kostede mig 3 uger på voldsomme mængder penicillin, herunder et par dage på hospitalet hvor jeg fik det med drop. Men det der skrives vedr. hævelse, smerter osv passer som Hans i Grethe. Det der måske mangler i det billede, ift min oplevelse, er voldsom feber de første 8-10 dage. AKA - håber sgu ikke det er noget seriøst kedeligt du er rendt ind i. I stedet for at vente på en eller anden lægetid vil jeg råde dig til, med det samme, at opsøge en af landets klinikker der er eksperter i den slags. Der vil du blive taget godt imod, har mulighed for at være anonym, og de ved sgu hvad de taler om. Afsted med dig, og giv så lige en melding om katastrofens omfang. 

Til alle andre, herunder moderators, skulle det nu vise sig at staklen virkelig har pådraget sig noget grimt (hvad ingen håber), ville det så, rent hypotetisk, ikke være i orden at "navngive" smittespreder, så andre ikke løber ind i den slags ubehageligheder? Hvad er tankerne/policy omkring det?

stay safe out there 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AKA B skrev, for 11 timer siden:

Den lille søde uskyldige Kvinde/Pige, render rundt med den Ondeste Kønssygdom. Ihvertfald Minum Én, Muligvis Flere. Hvilket Hun Vel Selv Må Være Klar Over, Men Tilsyneladende Ikke Afholder Hende Fra At Sprede Sygdomme. Til Skræk Og Advarsel!!!

Langt de fleste der er blevet inficeret med klamydia eller gonoré i halsen er ikke klar over det. Symptomerne kan variere fra ingen symptomer (de fleste tilfælde) over til halsbetændelse og/eller feber, hvilket ikke normalt får alarmklokkerne til at ringe hos folk. Derfor hvis pigen er smittet med en af disse kønssygdomme i munden, kan hun sagtens og endda med meget stor sandsynlighed ikke være klar over det. Skulle det derfor vise sig efter kontrol hos din læge, at du er blevet smittet, bør du informere pigen om det, så hun selv kan blive testet og behandlet.

Med min medicinske baggrund har jeg aldrig oplevet en inkubationstid på 1 dag for en kønssygdom, så uden at forholde mig til kronologien i din beretning skal du ikke være bekymret for kønssygdomme ved symptomer den efterfølgende dag. Her er der næsten altid tale om en irritationstilstand man sjældent behøver lægehjælp for at klare. Det kan som Bebop skriver også være svamp. Alle mennesker har svamp i huden men normalt kan vores immunforsvar holde det nede, hvis immunforsvaret er presset eventuelt fra anden sygdom kan svampen bryde ud. Så hvis du har en kraftig irritation grundet fx rifter, kan det i sjældne tilfælde godt starte et svampudbrud. Normalt er man godt klar over hvis man er prædisponeret overfor svamp, så du ved nok godt selv om du har tendens til dette. Hvis du derimod begynder at opleve symptomer 1-2 uger efter usikker sex, så skal du helt sikkert lade din læge undersøge dig. Og som sagt informere pigen og eventuelle andre partnere du har dyrket usikker sex med i mellemtiden, hvis du har været uheldig og er blevet smittet!

Redigeret af Converge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeb skrev, for 11 minutter siden:

Til alle andre, herunder moderators, skulle det nu vise sig at staklen virkelig har pådraget sig noget grimt (hvad ingen håber), ville det så, rent hypotetisk, ikke være i orden at "navngive" smittespreder,

Hvordan ville du nogensinde verificere

1 At han faktisk er smittet

2 At pågældende pige faktisk er smittekilde?

Jeb skrev, for 11 minutter siden:

ift min oplevelse, er voldsom feber de første 8-10 dage.

Netop pga af fravær af feber gætter jeg stadig på svamp :) Men vores gæt er ligegyldige. Eneste grund til jeg kom med et er, at det kan behandles med håndkøbsmedicin (som ikke skader, selvom det evt. ikke er svamp).

Svamp kan også se således ud (man kan klikke på billederne for at forstørre dem :)):

http://www.dermnet.com/images/Candida-Penis

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bebop,

Ad. 1 så kunne det måske, langt ude, ske ved upload af et stykke papir, anonymiseret, med domme fra div. Tests. Men det kommer sgu næppe til at ske.

Ad. 2 vil aldrig realistisk kunne bekræftes, med mindre de går hånd i hånd til doc sammen, og stolt fremviser det beskrevne under Ad. 1. 

Meeeen det kunne sæføli også begynde at sne i helvede. Tror vel egentlig tanken bag mit spørgsmål egentlig var, at hvis det er tilfældet, hvem skal tvivlen så komme til gode. Den smittede, der forhåbentlig, oplyser ærligt om en hændelse med kedelige konsekvenser. Eller den mulige smittespreder. Er den potentielle spreder nervøs for forretningen, så kan en test jo gøre "anmelder" til skamme, men indtil da være "forum karantæne listet".

Ved det sgu ikke selv hvad der er det rigtige eller forkerte, eller hvad den rigtige løsning kunne være. Problemstillingen og moralen, hvis man kan tale om det i denne sammenhæng, er blot interessant og en overvejelse værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeb skrev, for 1 minut siden:

hvem skal tvivlen så komme til gode.

Efter min mening: Den mest udsatte/svage - altså pigen. Som anonym skribent - endda uden historik på forum - har man intet at miste. Pigen har ret meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 11 minutter siden:

Efter min mening: Den mest udsatte/svage - altså pigen. Som anonym skribent - endda uden historik på forum - har man intet at miste. Pigen har ret meget.

Som udgangspunkt, og det gør sig gældende i alle sammenhæng, skal den "svage" beskyttes. Det kan jeg sagtens følge dig i.  Men følger man den helt til dørs, i denne sammenhæng, så burde meget negative anmeldelser vel også komme under en eller anden beskyttelsesklausul. Det er nok en helt anden snak/topic. 

Men da jeg er relativ ny herinde, som skriver ;-), og emnet er relativt alvorligt, så er jeg naturligvis nysgerrig efter både holdninger og policy. Så...

1. Alle I fantastiske GP'ere der er her - hvordan ville I tackle en beskyldning?

2. Til "cheferne" - ville det være tilladt at komme med en advarsel åbent i forum, og samtidig gøre opmærksom på, at navn vil kunne gives ved henvendelse PM?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jeb skrev, 1 time siden:

1. Alle I fantastiske GP'ere der er her - hvordan ville I tackle en beskyldning?

2. Til "cheferne" - ville det være tilladt at komme med en advarsel åbent i forum, og samtidig gøre opmærksom på, at navn vil kunne gives ved henvendelse PM?

Den slags tager man privat, uanset om det så er en GP, sugarbabe eller whatever.

Jeg ville bliver edderspændt rasende og ked af det helt ind i knoglerne, hvis en mand valgte at bræge op om det, i stedet for at tage den med mig. Der er ingen der synes at det er super fedt at blive smittet, mén når man dyrker ubeskyttet sex inkl. oralsex så er det altså en risiko, uanset hvor lille man så end påstår at den risiko er, og man har dermed også selv del i det og kan ikke tillade sig at hænge andre ud på denne måde. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 46 minutter siden:

når man dyrker ubeskyttet sex inkl. oralsex så er det altså en risiko, uanset hvor lille man så end påstår at den risiko er, og man har dermed også selv del i det og kan ikke tillade sig at hænge andre ud på denne måde. 

To til tango.

Jeg er selv blevet smittet med klamydia af en arbejdende pige engang, fordi jeg gav efter for hendes tilbud om sex, selvom der ikke var kondomer i nærheden. Det kunne jeg jo ikke rigtigt hænge hende ud for, syntes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg er da så underlig at jeg slet ikke forstår trådstarters indlæg....???

Som jeg læser stregen aner han ikke hvad han fegler, men han har startet frisk med at hænge en eller anden pige ud.....FLOT NOT!

Kære trådstarter

Der findes storhjernen (det er den der du tænker med)

Så er der lillehjernen(det er din pik, det siges at når lillehjernen slår til så virker storhjernen ikke)

Nu har du i et eller andet tilfælde slået storhjernen fra og brugt lillehjernen, og der er kommet en form for konsekvenser, pt som jeg ser dine indlæg, så ser du ikke din egen fegl, men kun at pigen evt. har smittet dig med et eller andet (måske)

Kan det kaldes for mangel på rettidig omhu ?

Da du gik ud at købte sex....så købte du noget uden gummi....vil du så sige du tænkte dig om eller var dit svar til dig selv og storhjernen: hun har intet og er ren som sne og kan ikke smitte mig med noget?

Eller var du lidt naiv?

Hvis du vil føle dig helt sikker i købesex så bruger du storhjernen og køber efter hvor du kan minimere risikoen for "festligheder"

Hilsen

C.hex uden nogen form for "sjove kønssygdomme/festligheder" siden de første guldhorn blev lavet!

Og det er fordi jeg bruger storhjernen, når andre bruger lillehjernen! :D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 13 minutter siden:

Der findes storhjernen (det er den der du tænker med)

Så er der lillehjernen(det er din pik, det siges at når lillehjernen slår til så virker storhjernen ikke)

......

C.hex uden nogen form for "sjove kønssygdomme/festligheder" siden de første guldhorn blev lavet!

Og det er fordi jeg bruger storhjernen, når andre bruger lillehjernen! :D 

Ja, hvor svært kan det dog være for dig??? Du har jo ikke nogen lillehjerne der lurer storhjernen vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Banan

Jeg er godt klar over det kan være et handicap, men jeg ved også der findes løsninger for det "handicap"

Jeg er ganske klar over at man er ikke forpligtiget udover sine evner, men jeg kan oplyse om at i feks. Thailand er der muligheder, for at få løst problemet, med "lillehjernen"

ved et indgreb, med lidt kirugi (selvfølig mod betaling) med en saks og kniv, dette kan jo være en løsning i tilfælde af man overhovede ikke kan finde ud af at bruge storhjernen.

Du er velkommen til frit at bruge min opskrift, hvis der er mangel på ilt til storhjernen og der mangler lidt fantasi til lillehjernen (der må ses billeder....KLIP....KLIP....VUPTI...ingen kønssygdomme...)

:D:D:D 

Ps.

Husk nu du elsker mine indlæg hæ hæ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden:

:D:D:D 

Ps.

Husk nu du elsker mine indlæg hæ hæ

Ja, og det blive jeg ved med. Men jeg tænker at livet bliver lidt simpelt og uudfordrende uden en lillehjerne der gør det kompliceret. Altså er det ikke mig der skal klippe min væk, men dig der skal prøve at forstå hvor svært og kompliceret det er at have to hjerner. Empati kaldes det på kvindesprog.

At siden storhjernen siger en masse lort og vrøvl og prøver at bebrejde kvinderne når lillehjernen har forstyrret tilværelsen er et helt andet problem

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Banan

Jeg har fuld forståelse for det at have 2 hjerner, jeg har fuld empati for et enkle lille problem, øvelsen hedder hos mig:

Når du tænker med lillehjernen, så  bruger jeg min (nu lyder det rigtigt godt::grin:  ...(storhjerne) :D 

Eller helt banalt: når du besøger mig og du glemmer at tænke, så har du betalt mig for at holde hovedet klart, og sørge for at os to i den aftalte tid kommer godt og trygt frem til en afslutning, og når du går hjem, har du ingen ubehagligheder med dig hjem. Du har betalt for jeg har med omtanke sørget for at det jeg fortager mig, er sikkert, trygt og gennemtænkt.

Som sexkunde kan du sikkert mod mindre betaling, eller mod mindre omhu ved udvælgelse af din sexpartner få mindre omtanke.....gæstens valg!....bare ikke hos mig!

Orv

det er lige før jeg skriver: dette er et reklameindslag...Se min hjemmeside.....meeeeeen den har du jo set hr. Banan :D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sjovt som det altid er alle andres skyld når man kommer galt afsted ikke?

Jeb og trådstarter:  Jeg har svært ved at se hvorfor det er vigtigt at hænge en pige ud som måske/måske ikke har en kønssygdom??

Sjovt nok er der ingen, der synes det er sjovt at have en kønssygdom - heller ikke den pige du mener har givet dig herligheden. Så jeg synes måske det havde været mere passende at informere pigen personligt så hun har en chance for at komme til lægen og blive chekket. Lige som jeg synes det er god stil hvis du selv bliver tjekket og holder dig i skindet til du ikke smitter mere.

Jeg er iøvrigt 100% enig med Jasmin og andre. Der er EN, der har ansvaret for at pådrage sig sexsygdomme - og det er en selv... ligeså vel som der er EN der har ansvaret for at minimere smitte mest muligt - og det er en selv!

Opfører du dig på samme måde hvis du har fået influenza??? Prøver at finde ud af hvem der gav dig den og advarer alle andre om at trykke hånd med vedkommende????? Nej vel? Du holder sengen for at komme dig og undgå at udsætte andre for smitte. Det er samme fremgangsmåde ved sexsygdomme ;)

Ved sexsygdomme er det så også god stil at informere sine legekammarater så de lige kan komme et smut forbi lægen og blive tjekket også ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og PS. Oralsex er OGSÅ sex.... det ligger ligesom i ordet ikke ;). Så ubeskyttet sex, dækker sjovt nok også oralsex ;) ... bare så vi taler samme sprog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...