Hop til indhold
Lady Cherie

Jamen jeg ved det jo godt...!

Recommended Posts

Jeg er godt klar over det er hårde tider for alle pigerne i branchen, men vi piger kan stadig glæde os over at vi her på Eroguide, næsten har annonceboardet...for os sæl hæ hæ hæ

Men når jeg sidder og kikker på annoncerne, for ca 24 timer, så er der godt nok nogle klinikker og nogle piger, hvor "klaveret" virkelig spiller dårligt!

Så dårligt at der skal konstant være "Ny" annonce på, for nogen med 1 times mellemrum, DER SKAL RÅBES MED STORT!

Jamen dog, er der virkelig tid til alt det der spam-annoncering (hiver I slet ikke drengene I blyanten, eller har i Puteren med i sengen?) eller har I en slave til at sørge for ivrig annoncering?

Jeg efterlyser lidt nogle regler for hvor tit og hvor meget man kan annoncere for en vagt, For vedkomne moderator der skal slette, må da godt nok rive håret af sig, af al det "fyld"!

Jeg er så udmærket klar over at for nogle af mine konkurranter bliver jeg ikke populær og jeg burde lære AGRASIV ANNOCERING OG REGNE MED AT LÆSERNE ER BLINDE, SÅ GENTAGELSE, LETTER FORSTÅELSEN :D:D:D:D:D 

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen er der ikke noget med at de forsvinder efter en time..?

Jeg mindes da svagt et mindre problem..;-)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Ludvig

Det har Admin og jeg snakket privat om, han har lært på den hårde måde, der omfatter: en sletterfinger= Admins og en Hammer= min! efter en nærsamtale og legen.....

Nu binder jeg din slettefinger fast her og så lukker jeg øjnene, og så prøver jeg og hamre med hammeren...så havde vi det problem ude af verden! VUPTI :D:D 

PS skal øvelsen prøves hjemme, husk en gag i munden, i nødstilfælde en gammel sur sok, fæsnet med gaffatape :D 

I øvrigt tilbyder jeg gerne mine evner som sletter på annonceboardet....nu jeg har sat Admins fingre lidt ud af øøøh brug :D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis board softwaren tillader det, kunne man fx begrænse muligheden for at poste annoncer til 1 per dag, og maximalt 2 aktive annoncer ad gangen.

Samtidigt skulle pigerne i denne forbindelse selv kunne slette deres annoncer og rydde op efter sig selv for at kunne poste nyt :) 

Så ville man nok også se at annoncering blev mere velovervejet :)

Redigeret af Display
tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Lady!

jeg tvivler ikke på dine evner som sletteminister..:-)

Ellers kan du komme i praktik på andet board... Der er travlhed.

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tit tænkt på om piger/klinikker aldrig lige læser deres tekst igennem inden der trykkes send........ syntes i hvert fald tit der er "noget" der falder i øjnene (og ikke fremmer lysten til besøg) ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 5 minutter siden:

Kære hr.Ludvig

Nu bliver jeg nysggerig, hvor er det?

En tidligere prostitutionslosseplads, som faktisk hen ad vejen er ved at være nyrenoveret igen..:-)

VH Ludvig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ludvig skrev, for 15 minutter siden:

En tidligere prostitutionslosseplads, som faktisk hen ad vejen er ved at være nyrenoveret igen..:-)

VH Ludvig.

 

er det ekstrabladet.dk ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke nogen som helst synspunkt i evnet, men jeg har efterhånden tvingets indse at jeg noget steds i nogen lille hemmelig krog av mig selv elsker dig Lady Cherie. Du og dine skriv er altså uforlignelige og temmelig fantastiske. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 11 timer siden:

hjerne til, det vækker da undren at adskillige hypede piger herindelaver perfekte annoncer.Har tit tænkt på om piger/klinikker aldrig lige læser deres tekst igennem inden der trykkes send........ syntes i hvert fald tit der er "noget" der falder i øjnene (og ikke fremmer lysten til besøg) ;) 

DE pågældende pigerne laver vel teksten i annoncen som de har hjernekapacitet til. Ellers må det opfattes som at de er for stolte til at få vejledning i dette, så deres annonce bliver unik,der gør at en potentiel kunde får lyst til at læse disse.

Så er de samme også fri for at harcelere over at kunderne IKKE læser deres annonce. Det tror da fanden når de ikke magter at sætte en annonce ordentlig sammen, så den er informativ. 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må jo nok indrømme....jeg har fået lidt hjælp til mine annoncetekster, Så jeg håber ikke det er mine i snakker om? GISP?

Men jeg savner da "De Grønnes" mening/holdning omkring mit start indlæg? eller om der kommer nogen former for regler omkring annoncering?

Feks. Klinikker må kun annoncere for selve klinikken, ikke for pigerne, men måske at der er linedans om 14 dage eller der er kommet ny seng til fællestræning i disiplinen "Sjove-bevægelser" (det redusere ca. at der ikke skrives annonce hver gang der er "holdskifte")

En annonce pr vagt, pr pige i døgnet, fint nok med at Råve....jeg kommer i morgen men ikke noget med at råve det 3 timer i træk 5 dage før.....altså ikke noget med at liiiige forny sin annonce hver time....eller hver 3 time

Specielt event/gæstevisit tilladt en uge før, med gentagelse dagen inden.

Annonceoverskriften kan Max skrives med feks 20 anslag....(hvem fanden gider læse: Gita træffes i morgen søndag i Søborg, men der er ingen tider alle er udsolgte, men der er massere af tider i hellerrup svømmehal til rygflyvning mellem ti og fjorten og der blæses trompet imens, ring på 12345678, og der synkes uden korkbælte! ) :grin:

Det skal skrives inde i annoncen!

Bare lidt forslag!

Og jeg hjælper gerne med at rydde op i annoncerne...(hæ hæ...tænk at få lov til at slette sine konkurranteres annoncer....så skal jeg sataneme rydde op hæ hæ) :D:D:D

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

 

hexe36.gif.a94ec2a49782a5778a15b0aadb676

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lady Cherie

Er der nogen der siger det er dine annoncer, der snakkes om så inviter dem på smæk. hi hi hi

Jeg er overbevist om at det IKKE er dig der hentydes til i indlæggene, IKKE fra min side ihvertfald. Jeg finder at det er helt i orden, at få hjælp til at formulere sig og sætte den rigtig sammen så det giver mening for læseren..

Det er rart at der er en på side linien der kan gøre opmærksom på det som man selv kan se.

Jeg fornemmer at det har noget med stolthed, at mange ikke vil bede om hjælp, så de kommer over de begrænsninger som den enkelte måtte have, Det være sig formuleringsevne, ordblindhed eller hvad det nu er.der sætter begrænsningen

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det var lidt rart at høre ven

Men når du så skriver som du gør....jeg får tit at vide at jeg skriver som de blinde slås...Jeps....for jeg har også sat stavekontrol på engang og fik at vide at de ikke var mig der skrev....for der var ingen af mine typiske fegl ....så jeg skriver som jeg plejer....så ved folk at jeg er mig.

hæ hæ

Men endnu engang hvad er moderatorenes mening omkring annonceringen, eller er der fri løb?

Kan jeg gå ned at skrive 36 annoncer Hexen er hamrende sød, med store bokstaver uddybe min sødme i overskiften til 3 linjer og så genposte den 1 gang i timen?

eller er det lige provokerende nok?

får jeg så at vide at jeg spammer boardet, så jeg kun må gøre det hver 3 time?....hver 5 time? eller hvad?

(kan selvfølig også være jeg får at vide at jeg skal blæse af boardet...men så er der jo en rasende masse piger der også skal samme vintervej)

Så før vi overtræder loven, kan vi så få uddybet loven?

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 36 minutter siden:

Kære Lady Cherie

Er der nogen der siger det er dine annoncer, der snakkes om så inviter dem på smæk. hi hi hi

Jeg er overbevist om at det IKKE er dig der hentydes til i indlæggene, IKKE fra min side ihvertfald. Jeg finder at det er helt i orden, at få hjælp til at formulere sig og sætte den rigtig sammen så det giver mening for læseren..

Det er rart at der er en på side linien der kan gøre opmærksom på det som man selv kan se.

Jeg fornemmer at det har noget med stolthed, at mange ikke vil bede om hjælp, så de kommer over de begrænsninger som den enkelte måtte have, Det være sig formuleringsevne, ordblindhed eller hvad det nu er.der sætter begrænsningen

Hr Bigdick

Det var dog et fantastisk forslag du der kom med....nu er min mailbox fyldt med pm,er hvor en del drenge kritisere mine annoncer for dit eller da, og så spørger de om de nu kan få smæk og om det er gratis?

En spurgte om han skulle svine dem til offentligt for at så fik flere smæk? Her står jeg så som et stort ? hvordan kom vi til det?

Jeg har skrevet til dem at det er dig der smækker dem, men jeg laver gerne aftalen immelem jeg.

Bigdick...der faldt du lige ud af min fangruppe :D:D:D

 

MØHSSSSSS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ven

Tja hvis de magter at svare kan du sikkert godt. Tålmodighed er en dyd herinde mht. at få et svar fra moderationen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Internalizer

Er I kommet frem til noget? eller sidder I stadig i rundbords-samtale? I skulle jo helst ikke gå ind i Week-enden med at sidde i døgn-forhandlinger :D 

Frem med nogle regler, så vi piger ikke ender i at vi skal lave total agrasiv annoncering, som bestemt ikke tilgodeser de piger som ikke sidder med en puter på skødet konstant, eller har en mutter der skal annoncere for sine piger.

Eller

Tag betaling for at vi annoncere, som Trine Tease skrev i et indlæg, at vi kunne betale os fra at vi feks havde forside annonce på.

Forslag til annonceregler:

1 daglig annonce, på dagen hvor pigen har vagt! i Døgnet

Ved gæstevisit/event 1 uge før kan gentages! 1 gang dagligt, 

1 Annonce på dagen før, selve vagten.

Klinikker kan annoncere 1 Gang daglig for klinikken, ikke for piger....det kan de gøre inde i annoncen.

Sexevent skal holdes under sexparty osv

Det er da ikke så svært vel? :D 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 19 timer siden:

Jamen det var lidt rart at høre ven

Men når du så skriver som du gør....jeg får tit at vide at jeg skriver som de blinde slås...Jeps....for jeg har også sat stavekontrol på engang og fik at vide at de ikke var mig der skrev....for der var ingen af mine typiske fegl ....så jeg skriver som jeg plejer....så ved folk at jeg er mig.

hæ hæ

Men endnu engang hvad er moderatorenes mening omkring annonceringen, eller er der fri løb?

Kan jeg gå ned at skrive 36 annoncer Hexen er hamrende sød, med store bokstaver uddybe min sødme i overskiften til 3 linjer og så genposte den 1 gang i timen?

eller er det lige provokerende nok?

får jeg så at vide at jeg spammer boardet, så jeg kun må gøre det hver 3 time?....hver 5 time? eller hvad?

(kan selvfølig også være jeg får at vide at jeg skal blæse af boardet...men så er der jo en rasende masse piger der også skal samme vintervej)

Så før vi overtræder loven, kan vi så få uddybet loven?

Tak

 

:D så hvis der ingen stavefejl er, så ved vi at nogen har hacket din profil :P;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis man kun må sætte 1 annonce i pr. dag, så skal der jo være 100% redigeringsfrihed over det døgn.

For hvis man nu har skrevet en annonce, men glemt telefon nummeret, så er man jo FUCKED ! :D 

...eller hvis man må aflyse pga. sygdom !

Tænk jer om inden i ændrer / sætter regler op, så I ikke kommer til at ligne lallende amatører ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst i et indlæg herinde under Feedback, at moderatorene giver udviget servis som at rette i ens indlæg, havde jeg vist det, så havde alle mine kvajninger aldrig blevet skrevet, jeg havde stadig fremstået som den mest fantastiske pige med så meget luft i hovedet at jeg burde bindes fast med en snor, for at ikke lette for jeg havde helt sikkert mistet jordforbindelsen.

Holsterbro...det kan du have ret i...men du har 1 time til at nærlæse din annonce om du glemt dit telefonnr

efter 60 min så burde du, (her kommer så den der med at jeg kan ikke tage alt for givet) regnet ud at: jeg har sku glemt telefonnr ....

Ja du kan blive syg/aflyse....men pigen har allerrede annonce på andre steder, her er det telefonen der skal fattes og der skal indftales en besked.

Ja du har ret, det er lallende amatører der bliver nød til at have regler, fordi de ikke kan administre det at ikke at have regler.

Annonceboardet taler dets tydelige sprog, De lallende amatøre som du kalder dem hr Holsterbro, er ekstremt fremherskene, at det er nødvendigt at have regler, er sørgeligt.

Men måske de lallende amatøre har brug for de regler? måske de netop som lallende amatøre ubevist ønsker regler?

Kære hr Holsterbro, din vinkel på Problemet, havde jeg aldrig set, og jeg havde nok aldrig kaldt mine kolegaere lallende amatøre med den timeløn de får...men ok...din vurdering ....

Men du får ret....jeg får fred :D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har læst i et indlæg herinde under Feedback, at moderatorene giver udviget servis som at rette i ens indlæg, havde jeg vist det, så havde alle mine kvajninger aldrig blevet skrevet, jeg havde stadig fremstået som den mest fantastiske pige med så meget luft i hovedet at jeg burde bindes fast med en snor, for at ikke lette for jeg havde helt sikkert mistet jordforbindelsen.

Holsterbro...det kan du have ret i...men du har 1 time til at nærlæse din annonce om du glemt dit telefonnr

efter 60 min så burde du, (her kommer så den der med at jeg kan ikke tage alt for givet) regnet ud at: jeg har sku glemt telefonnr ....

Ja du kan blive syg/aflyse....men pigen har allerrede annonce på andre steder, her er det telefonen der skal fattes og der skal indftales en besked.

Ja du har ret, det er lallende amatører der bliver nød til at have regler, fordi de ikke kan administre det at ikke at have regler.

Annonceboardet taler dets tydelige sprog, De lallende amatøre som du kalder dem hr Holsterbro, er ekstremt fremherskene, at det er nødvendigt at have regler, er sørgeligt.

Men måske de lallende amatøre har brug for de regler? måske de netop som lallende amatøre ubevist ønsker regler?

Kære hr Holsterbro, din vinkel på Problemet, havde jeg aldrig set, og jeg havde nok aldrig kaldt mine kolegaere lallende amatøre med den timeløn de får...men ok...din vurdering ....

Men du får ret....jeg får fred :D:D:D 

 

Frk. Hexi...husk at citere... jeg så kun dit indlæg fordi at jeg stalker dig en smule :P 

Er det ikke moderatorerne som skal finde frem til nogle retningslinjer ? ( de såkaldte amatører ).

....Eller mener du at I piger i samlet flok skal komme med nogle brugbare regler ? ( det var ikke det, jeg troede du mente ).

Men regler kan sagtens sættes op, og hvis nogen er utilfredse, så stopper de nok bare med at annoncere herinde :) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...