Hop til indhold
Lady Cherie

Jamen jeg ved det jo godt...!

Recommended Posts

Kære Holsterbro

Jeg bliver jo altså lidt smigret, iiiiiih hvor er det dejligt at blive stalket af dig.... :D 

Du er altså lidt af en nusertrold hihihihih

Jow du har helt ret, det er de der grønne der skal finde på nogle regler, men når nu de har siddet og været 12 timer om det og siddet og drukket kaffe og spist ostemadder, så var det da bare et lille indspark? sådan som i fodbold?

Måske kunne de slet ikke finde ud af det? sådan et forslag? det skulle jo ikke gi bagslag? :D 

Og så var det jeg mente da du skrev og da du så skrev, så mente jeg da du så skrev.....ihhihihihi

Kraaaaaaam :D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden:

Kære Holsterbro

Jeg bliver jo altså lidt smigret, iiiiiih hvor er det dejligt at blive stalket af dig.... :D 

Du er altså lidt af en nusertrold hihihihih

Jow du har helt ret, det er de der grønne der skal finde på nogle regler, men når nu de har siddet og været 12 timer om det og siddet og drukket kaffe og spist ostemadder, så var det da bare et lille indspark? sådan som i fodbold?

Måske kunne de slet ikke finde ud af det? sådan et forslag? det skulle jo ikke gi bagslag? :D 

Og så var det jeg mente da du skrev og da du så skrev, så mente jeg da du så skrev.....ihhihihihi

Kraaaaaaam :D:D:D 

 

Du er så utålmodig :D

Nu var det ikke mig som "blev syg", men pigen :) du ved da at pigerne ofte retter i deres annoncer :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Lidt underligt som antallet af annoncer er eksploderet. Der står at annoncer vil blive slettet automatisk efter 30 dage, hvilket så ikke helt passer, men der er 28-30 sider med annoncer, der opfylder 'tidskriteriet'. For ikke ret lang tid siden var der vel højst 4-6 sider, og så mange nye lyserøde er der vist ikke kommet, så fint med nogle mere restriktive regler.

Og er det ikke længere muligt for de forskellige annoncører selv at slette gamle annoncer?, det var det vist tidligere.:sad: Hvis ikke er det muligt selv at slette, så må man vel lave en rapport og bede om sletning/rettelse, hvis der er fejl.

Og Cherie, synes lige at du skal mods og admin en chance for at finde den rigtige løsning, ellers render de jo bare ind i et nyt stormvejr.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Lady Cherie skrev, for 11 timer siden:

Kære Internalizer

Er I kommet frem til noget? eller sidder I stadig i rundbords-samtale? I skulle jo helst ikke gå ind i Week-enden med at sidde i døgn-forhandlinger :D 

 

 

Du har helt ret i at det ikke skal ende i weekendforhandlinger. Og dog? Så kunne vi jo blive forkælet med med mad og drikke og mange andre godter? Måske det var værd at overveje.

 

Søren Brun skrev, for 6 timer siden:

Lidt underligt som antallet af annoncer er eksploderet. Der står at annoncer vil blive slettet automatisk efter 30 dage, hvilket så ikke helt passer, men der er 28-30 sider med annoncer, der opfylder 'tidskriteriet'. For ikke ret lang tid siden var der vel højst 4-6 sider, og så mange nye lyserøde er der vist ikke kommet, så fint med nogle mere restriktive regler.

 

Ja, og det er jo nok lige præcis sagens kerne.

Automatisk...

De bliver nemlig ikke slettet automatisk, det er en manuel proces med oprydning.

Men vi er ved at se på hvad forumsoftwaren kan hjælpe os med at automatisere. For vi gider ikke rydde op i 117 annoncer, for at citere Qiv: Der skal alligevel lidt til at få os op af stolen :)

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Internalizer skrev, for 3 timer siden:

Du har helt ret i at det ikke skal ende i weekendforhandlinger. Og dog? Så kunne vi jo blive forkælet med med mad og drikke og mange andre godter? Måske det var værd at overveje.

:)

Int

Jeg er helt sikker på at Lady Cherie, som det det rare menneske hun er,gerne stiler op og giver jeg nogle kærlige smæk også. c018.gif Det er jo så det rene forkælelse.  rofl.gif rofl.gif rofl.gif

God weekend

Redigeret af BigDick
Gik shit i citatet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Dick

Som jeg har skrevet til de der grønne, så sletter jeg gerne hvis de har svært ved at komme op af stolene, de kan jo ikke være meningen at der skal være kamp om at ligge på side 1, men det er der jo når nogen gentager sin annonce igen og igen på samme døgn.

Eller er I grønne kommet frem til noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kommer ikke til at få automatiseret Annonceforum.

Admin har andre planer vedr. den del, og det er der fokus på.

Derfor skal vi bare lige få lavet et par regler der kan hjælpe os mens det står på :)

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Kære Dick

Som jeg har skrevet til de der grønne, så sletter jeg gerne hvis de har svært ved at komme op af stolene, de kan jo ikke være meningen at der skal være kamp om at ligge på side 1, men det er der jo når nogen gentager sin annonce igen og igen på samme døgn.

Eller er I grønne kommet frem til noget?

"Hirse Kirse" hvorfor prikker du ikke varme Pia på skulderen?  Hun ville jo engang oprette en gratis annonce forum :)

Du burde efter 3 år vide at admin har sin egen plan...  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Holsterbro-ven

Nu kan det godt være at Admin har en eller anden plan med annonceboardet, og det ser jeg selvfølig frem til...men nu er det sådan at når jeg endelig har sadlet hesten(kæphest)....så rider jeg sku...den skal sku ikke stå der med oppakningen på og vente på ....den der...hva do...ska vi u over æ step eller hva? do?

Så jeg er sådan gået i gang, med at træne mit juhu-råb på de grønne, sådan med, friske indlæg her på stregen, ala: HEP HEP....sådan de bliver holdt lidt til "ilden", uden de kan komme med undskyldninger og svinkeærinder....det kan ligefrem være jeg er så dødirreterende at de snakker med ham der Admin om annonceboardet, så der kommer en løsning (Husk Admin ved jo jeg er en lidt alvorlig person, det ved han fra jeg har belært ham med en hammer på hans slettefingre) :D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden:

Kære Holsterbro-ven

Nu kan det godt være at Admin har en eller anden plan med annonceboardet, og det ser jeg selvfølig frem til...men nu er det sådan at når jeg endelig har sadlet hesten(kæphest)....så rider jeg sku...den skal sku ikke stå der med oppakningen på og vente på ....den der...hva do...ska vi u over æ step eller hva? do?

Så jeg er sådan gået i gang, med at træne mit juhu-råb på de grønne, sådan med, friske indlæg her på stregen, ala: HEP HEP....sådan de bliver holdt lidt til "ilden", uden de kan komme med undskyldninger og svinkeærinder....det kan ligefrem være jeg er så dødirreterende at de snakker med ham der Admin om annonceboardet, så der kommer en løsning (Husk Admin ved jo jeg er en lidt alvorlig person, det ved han fra jeg har belært ham med en hammer på hans slettefingre) :D:D 

Er det ikke ham du ellers plejer at kalde "gud"? Jeg har hørt om en religion hvor man ikke må kritisere gud, eller hans profeter for den sags skyld :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 10 timer siden:

Kære Holsterbro-ven

Nu kan det godt være at Admin har en eller anden plan med annonceboardet, og det ser jeg selvfølig frem til...men nu er det sådan at når jeg endelig har sadlet hesten(kæphest)....så rider jeg sku...den skal sku ikke stå der med oppakningen på og vente på ....den der...hva do...ska vi u over æ step eller hva? do?

Så jeg er sådan gået i gang, med at træne mit juhu-råb på de grønne, sådan med, friske indlæg her på stregen, ala: HEP HEP....sådan de bliver holdt lidt til "ilden", uden de kan komme med undskyldninger og svinkeærinder....det kan ligefrem være jeg er så dødirreterende at de snakker med ham der Admin om annonceboardet, så der kommer en løsning (Husk Admin ved jo jeg er en lidt alvorlig person, det ved han fra jeg har belært ham med en hammer på hans slettefingre) :D:D 

 

Ihærdig er du i hvert fald :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Internalizer skrev, for 13 timer siden:

Vi kommer ikke til at få automatiseret Annonceforum.

Admin har andre planer vedr. den del, og det er der fokus på.

Derfor skal vi bare lige få lavet et par regler der kan hjælpe os mens det står på :)

 

Int

Kan i så´ikke bare slette manuelt ? 

Slet alle der er mere end 3 dage gamle ? dem er der jo alligevel ingen der ser

Det tager ca 45 sek at lave sådan en sletning... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har vi indført regler for annoncering.

De kan ses her:

Bemærk at Admin kigger på en helt ny løsning omkring annoncering, og vi håndterer ovenstående manuelt indtil videre.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den ‎09‎-‎03‎-‎2016 at 21:53:

Jeg er godt klar over det er hårde tider for alle pigerne i branchen, men vi piger kan stadig glæde os over at vi her på Eroguide, næsten har annonceboardet...for os sæl hæ hæ hæ

Men når jeg sidder og kikker på annoncerne, for ca 24 timer, så er der godt nok nogle klinikker og nogle piger, hvor "klaveret" virkelig spiller dårligt!

Så dårligt at der skal konstant være "Ny" annonce på, for nogen med 1 times mellemrum, DER SKAL RÅBES MED STORT!

Jamen dog, er der virkelig tid til alt det der spam-annoncering (hiver I slet ikke drengene I blyanten, eller har i Puteren med i sengen?) eller har I en slave til at sørge for ivrig annoncering?

Jeg efterlyser lidt nogle regler for hvor tit og hvor meget man kan annoncere for en vagt, For vedkomne moderator der skal slette, må da godt nok rive håret af sig, af al det "fyld"!

Jeg er så udmærket klar over at for nogle af mine konkurranter bliver jeg ikke populær og jeg burde lære AGRASIV ANNOCERING OG REGNE MED AT LÆSERNE ER BLINDE, SÅ GENTAGELSE, LETTER FORSTÅELSEN :D:D:D:D:D 

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

Kan ikke lade være Men synes det er på sin plads at rette Ladyen

Det med mange annoncer gerne hver time er jo en moderne og legal form for opdragelse da direkte afstraffelse som lussinger og spanskrør ikke er politisk korekt

og det SKAL tales med store bogstaver tenk hvis Ladyen skulle sige til sin slave "vær vennelig/vær sød og gør som jeg siger

Så ved jeg ikke om Ladyen ved det men brug af Piske og Spanskrør er ikke tillad ifølge arbejdsmiliøloven da det er skadelig for både bruger (gentatte og ensidig arbejds stilling) samt for modttager som kan få blå mærker og ømme muskeler det er dog et undtag og det er hvis Ladyen har en MÅ Ske

Det med gentagelser af annoncene kan også være en læresituation da gentagelse fremmer språgkunskabene og det er jo kænt at der er mange udenlandske piger (inc jyske9  på div samenlignbare sider

Det jeg kan se ud af Ladyes tråd er at Ladyen måske trænger et AMU kurs i moderne opdragelse og dagelig markedsføring så Ladyen kan blive opdateret til dagens samfunds normer

med de beste hilsener til Ladyen

jonnyjazz

PS

påberober mig de samme forbehold som Ladyen

samt Diplomatisk imunitet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Internalizer skrev, den ‎17‎-‎03‎-‎2016 at 16:25:

Så har vi indført regler for annoncering.

De kan ses her:

Bemærk at Admin kigger på en helt ny løsning omkring annoncering, og vi håndterer ovenstående manuelt indtil videre.

 

Int

Nu er jeg jo nysggerig....

Hvad er konsekvensen ved at overtræde reglerne omkring annoncering?

(jeg skal jo lige hører om det kan betale sig hihihi)

Og hvad der sker i gentagende tilfælde?

Jeg kan se der allerrede er overtrædelser dernede, men som de flittige grønne I er jo ved i det jo allerrede, eller skal vi brugere, rappotere overtrædelser som på andre forums?

(der er jo ingen grund til at lave regler hvis I ikke håndhæver dem og der er konsekvens ved at overtræde dem) Blot min mening, men jeg kan jo have misforstået?

Men som jeg ser verden er der altid nogen der skal se om de kan kører 210 ved vejarbejde for at se om de er med i formel 1 løb og om politiet evt står ved slutspurten og sælger billetter, imens de kører deres ræs er de komplet ligeglad med hvad der sker med de andre bilister på vejen....bare de selv kommer frem!

Jeg undres?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Cherie,

Meget fornuftige betragtninger men mon ikke der kommer til at gælde samme 'straffe' som for andre overtrædelser af reglerne, at det er individuelt hvor mange advarselspoint man får tildelt. Men selvfølgelig kan der været en 'facitliste' der kommer i bruge ved gentagne overtrædelser, who knows.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 18. mar. 2016 at 18:06:

Nu er jeg jo nysggerig....

Hvad er konsekvensen ved at overtræde reglerne omkring annoncering?

(jeg skal jo lige hører om det kan betale sig hihihi)

Og hvad der sker i gentagende tilfælde?

Jeg kan se der allerrede er overtrædelser dernede, men som de flittige grønne I er jo ved i det jo allerrede, eller skal vi brugere, rappotere overtrædelser som på andre forums?

(der er jo ingen grund til at lave regler hvis I ikke håndhæver dem og der er konsekvens ved at overtræde dem) Blot min mening, men jeg kan jo have misforstået?

Men som jeg ser verden er der altid nogen der skal se om de kan kører 210 ved vejarbejde for at se om de er med i formel 1 løb og om politiet evt står ved slutspurten og sælger billetter, imens de kører deres ræs er de komplet ligeglad med hvad der sker med de andre bilister på vejen....bare de selv kommer frem!

Jeg undres?

Skal vi ikke satse på at folk kan opføre sig nogenlunde fornuftigt og voksent, og ellers er det nok nogenlunde samme sanktionsniveau, som vi kender fra resten af forum.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den ‎08‎-‎03‎-‎2016 at 21:53:

Jeg er godt klar over det er hårde tider for alle pigerne i branchen, men vi piger kan stadig glæde os over at vi her på Eroguide, næsten har annonceboardet...for os sæl hæ hæ hæ

Men når jeg sidder og kikker på annoncerne, for ca 24 timer, så er der godt nok nogle klinikker og nogle piger, hvor "klaveret" virkelig spiller dårligt!

Så dårligt at der skal konstant være "Ny" annonce på, for nogen med 1 times mellemrum, DER SKAL RÅBES MED STORT!

Jamen dog, er der virkelig tid til alt det der spam-annoncering (hiver I slet ikke drengene I blyanten, eller har i Puteren med i sengen?) eller har I en slave til at sørge for ivrig annoncering?

Jeg efterlyser lidt nogle regler for hvor tit og hvor meget man kan annoncere for en vagt, For vedkomne moderator der skal slette, må da godt nok rive håret af sig, af al det "fyld"!

Jeg er så udmærket klar over at for nogle af mine konkurranter bliver jeg ikke populær og jeg burde lære AGRASIV ANNOCERING OG REGNE MED AT LÆSERNE ER BLINDE, SÅ GENTAGELSE, LETTER FORSTÅELSEN :D:D:D:D:D 

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

Kære Lady Cherie

Hvor er du skøn, Jeg ved ikke om en kvinde kan have nosser !! men det har du i overført betydning !! Nyder meget dine indlæg og følger med hist og pist.

Har ikke nogen kommentarer til denne tråd, ud over det lyder fornuftigt !

Jeg besøgte dig for år tilbage hvor du hjalp mig over en skilsmisse (du sagde å !!! det med manglende sex det klare jeg)

Du mødte mig altid i døren med "å det er jo the movie star" glemmer dig aldrig sød Tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...