Hop til indhold
Tanja

Spørgsmål til jer der benytter GP

Recommended Posts

Hej Tanja,

Velkommen til, og her et første lille tip: Gå ikke i argumentation med folk som Toogood, det fører ikke til noget som helst.

Jeg har blevet opringt tilstrækkeligt mange gange af GP'er for at aldrig mere bruge en registreret telefon i disse sammenhæng. Men jeg forstår dig; denne verden er sanderlig en balanceakt. Hvem kan man stole på og hvem er bindegal? Der findes mange af begge slagsens.

Takke? Man opfører sig som man plejer i alle andre sociale sammenhæng. Ikke noget at skrive en afhandling om.

Det med sæd i fissen gider jeg ikke kommentere. Dem der køber sex uden gummi har vel sin måde at betragte verden og den er vel temmelig uinteressant for dig? Og for mig.

Det med kys har jeg også undret over. Hvordan kan man udlove kys uden at vide hvem det er man skal kysse med? Men anmeldelserne herinde vidner jo om att mange piger der udlover kys i annoncerne, jævnligt skuffer sine kunder, imens andre piger der ikke udlover det - har snavet anmelderen fra sans og samling.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver at du selv bruger annonym nr? Skal det forståes at du bruger taletids nr eller slår din private mobil på annonym?

De mænd der ikke kan vente i mere end 30 min på dig og forventer du er til deres rådighed nu er oftes fuser så spar dit krudt på dem og husk at blokke dem som udebliver eller brænder dig af på anden måde.

Jeg blokker også dem der har masser af spørgsmål og ringer /skriver mere en 2 gange med endnu flere ?? for dem ser man ikke og bruger ikke krudt på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Jeg startede ud med at bruge mit normale nummer, og det holder jeg selvfølgelig fast ved endnu, ved de faste jeg besøger / har besøgt...nu er det jo for sent at være anonym :D men fremover har jeg tænkt mig at bruge min bollofon.

2. Øh...kræver folk at du skal være et bestemt sted på et bestemt tidspunkt ? så kan du vist godt kræve dobbelt takst, som slavepige :D det ser da at jeg ringer og hører om de har en tid nu og her, men hvis de ikke har, ja så må jeg jo vente :) 

3: Nu er vi vist ovre i sex lege eller sex fantasi. Der har før været annoncer omkring den slags "sloppy seconds".

4. Tjae det er nok nogen som har det som fantasi, eller reelt syn på kvinden / "luderen". Jeg synes at betalingen er lige så spændende som at tage sko på når jeg forlader stedet. Det er bare en del af besøget...der er jo rigtigt mange "ritualer" vedrørende sådan et besøg. Kontakt - tidsbestilling, adresse, nyvasket, tidsbegrænset besøg osv. osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
toogood skrev, den 6/3/2016 at 22:46:

Jamen. Jeg har aldrig set en GP med rester tilbage derfor synes jeg det klamt at du spørger, som om at du ikke selv har kunnet vaske det hele ud? Jeg går ud fra du har en eller anden form for erfaring siden du spørger?

Jøsus .... nu er det jo ikke helt ligesom at vaske fingre, vel?! Men ok, det kan være at du trænger til et begynderkursus i kvindens anatomi?

Kvindens skede er en slimhinde, der er fyldt med sprækker, ujævne overflader osv. ja, der er faktisk mange steder for en sædcelle at gemme sig i. En slimhinde har det bedst med ikke at blive udsat for megen vand eller sæbe. Den vil faktisk helst passe sig selv. Du kan evt. prøve at vaske dine øjne eller din hals med sæbevand, så ved du sikkert hvad jeg mener. Hvis den søde Tanja (eller hvem vi nu taler om) skulle vaske sig indeni, hver gang hun har været sammen med en mand, så tror jeg nok at hun vil få en kort karriere. Det ville slimhinden ikke kunne klare ... hun vil sandsynligvis få svamp eller skedekatar som vil udelukke enhver form for intim kontakt. 

Håber du kunne bruge dette lille crash-kursus til noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot6 skrev, for 2 timer siden:

Jøsus .... nu er det jo ikke helt ligesom at vaske fingre, vel?! Men ok, det kan være at du trænger til et begynderkursus i kvindens anatomi?

Kvindens skede er en slimhinde, der er fyldt med sprækker, ujævne overflader osv. ja, der er faktisk mange steder for en sædcelle at gemme sig i. En slimhinde har det bedst med ikke at blive udsat for megen vand eller sæbe. Den vil faktisk helst passe sig selv. Du kan evt. prøve at vaske dine øjne eller din hals med sæbevand, så ved du sikkert hvad jeg mener. Hvis den søde Tanja (eller hvem vi nu taler om) skulle vaske sig indeni, hver gang hun har været sammen med en mand, så tror jeg nok at hun vil få en kort karriere. Det ville slimhinden ikke kunne klare ... hun vil sandsynligvis få svamp eller skedekatar som vil udelukke enhver form for intim kontakt. 

Håber du kunne bruge dette lille crash-kursus til noget?

Fin beskrivelse af skeden.

Håber modtageren forstår dit begynderkursus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanja skrev, den 6/3/2016 at 22:05:

Jeg er nysgerrig i jeres holdninger og meninger.
Jeg er selv ret ny som GP, og oplever tit henvendelser eller tanker som jeg ønsker svar på, så nu prøver jeg at smide mine tanker og spørgsmål ud til jer i håb om at blive klogere :)

Først og fremmest : velkommen til :) Et godt råd - gå aldrig i dialog med mænd som toogood... hvis du søger på hans indlæg herinde bliver det lynhurtigt evident hvorfor :) 

Tanja skrev, den 6/3/2016 at 22:05:

1. Hvorfor er det "så farligt" at bruge et "registreret nr" når man kontakter en GP ?
- er det fordi der er mange GP der efterfølgende kontakter jer ?

Jeg kører ud til folk, eller mødes med dem i en bil eller andre steder, jeg bruger selv annonymt nr, da jeg ikke ønsker liderlige folk rendende på min bopæl.
Selv kontakter jeg ikke mine tidligere kunder, med mindre de henvender sig til mig igen. Ofte modtager jeg en sms efter et møde hvor der står noget i stil af "tak for i dag..............", ellers sender jeg selv en "tak for i dag, det var rart at møde dig, jeg håber at du har haft en god oplevelse. du er velkommen til at kontakte mig en anden gang, hvis du skulle få lyst" eller noget i den stil, naturligvis tilpasset mødet - derefter kontakter jeg dem ikke.

Det er det for det meste heller ikke hvis man gør sin research :) for så vælger man piger der er etaberede og har ry som værende reelle og der er så godt som ingen chance what so ever for at blive kontaktet igen bagefter. Diskretion i denne branche forventes at gælde begge veje.... 

men ligesom der er mænd der bare ikke fatter at de ikke skal komme rendende uden for åbningstid - så er der også piger der ikke forstår at forholdet mellem køber og sælger slutter når han går ud af døren. 

Derfor er det sikrest at bruge en anden telefon hvis ens kone er den jaloux type der ikke respekterer privatlivets fred... det lader til at være et gennemgående tema... nøjagtig ligesom vi piger ikke bruger vores hjemmetelefon da vi ellers ville blive spammet med billeder af fremmede pikke 24/7 (ja det er en klam tanke) 

Jeg sender kun en tak for sidst hvis gæsten selv sender en - ellers betragter jeg det faktisk som overskridelse af privatlivets fred... for jeg ved ikke om det er en bollofon og jeg ved ikke om han mødte sin kone henne i Fakta lige efter han mødtes med mig :) 

Tanja skrev, den 6/3/2016 at 22:05:

Jeg har valgt kun at mødes med folk der har registreret nr, da jeg i den korte tid (1 1/2 mdr) jeg har været GP, har modtaget trusler om alverdens ulykker og trusler på livet af liderlige mænd som ikke kunne acceptere at jeg ikke smed alt hvad jeg havde i hænderne, fordi de sagde pip, eller lige kunne droppe en anden kunde fordi de var lidt tidspresset og kun havde tid nu.

Det med truslerne det vænner du dig til. Det er en fast bestanddel af smserne.... du skal nu ikke tage dem særlig seriøst - bare bloker svinene og glem dem. 

Jeg ved godt at det går ind under huden på en hvis der kommer mange på en gang... da jeg var i Esbjerg fx måtte jeg ganske enkelt slukke telefonen en overgang fordi det blev for meget.  Men bare rolig - det klinger af...  give det et par måneder... 

der er en fast bestanddel af svin der chikanerer nye GPer - de leder simpelthen efter nye og så hygger de sig med at true og svine til på det groveste. Det er ganske modbydeligt men bare roligt - harmløst. Og du skal ALDRIG ALDRIG ALDRIG nogensinde give efter for en mand der presser dig på tid... det er mangel på respekt og hvis han har så travlt med at få lettet trykket skulle han have planlagt bedre

Den slags mænd skal du ikke tage ind. En ting er at spørge pænt om du har tid nu... no problem... men giv aldrig efter for en der plager når du en gang har sagt nej!!! Uanset hvad han plager om... og husk at blokere ham !!! 

Tanja skrev, den 6/3/2016 at 22:05:

2. Er det almindeligt at man kontakter en GP - vil mødes om 30 minutter - og så har hun bare at møde op der, eller er det okay at hun siger, jeg kan først være der om 1½ time ?

Fuldkommen almindeligt.... giv den slags mænd fingeren og bed dem skride ad helvede til.... de skal bare tage en spiller selv og fucke af... 

Hvis det ikke er ok at du kommer når DU!!! har tiden... så fortjener han slet ikke et besøg og så kan han da finde sig en anden der gider at blive hundset med.... fuck ham

Tanja skrev, den 6/3/2016 at 22:05:

3. Jeg tilbyder kun sex og blowjob med gummi, både af hensyn til helbred men også af hensyn til andre kunder - mange ønsker at forhandle med dette, og så tænker jeg.
Hvis du knepper en GP uden gummi, tænker du så over at den næste kunde uden at blive spurgt vil komme til at lege med en fremmed mands sæd ? - eller at du kan komme til at slikke en fremmed mands sæd af GP ?

Nej - det tænker de ikke over... og HVIS de gør - så er de ligeglade... ellers så tog de ikke den risiko.... for det ER fucking klamt.... 

Hvis du tilbyder uden gummi - så HOLD FAST - du må aldrig lade dig presse til noget andet.... det er DIT liv og DIT helbred og det skal en tilfældig klaphat uden respekt for dine grænser ikke lave om på... 

Hos mig er det omgående blokering hvis man overhovedet spørger om super/mega af nogen art.... man får end ikke et svar - man bliver bare blokeret!!  For spørger man om det - så er man en større smitterisiko end de mænd der godt kan finde ud af at passe på sig selv (og dermed mig) ... og så skal man ikke engang inden for døren hos mig :) 

Tanja skrev, den 6/3/2016 at 22:05:

4. Jeg sad og læste en tråd herinde som gav mig endnu et spørgsmål.... Der kunne jeg forstå at det forventes at GP skal takke for pengene - Hvorfor ? Jeg troede at det var GP der stilte sin krop til rådighed i f.eks 30 minutter, og at manden gav pengene som tak for muligheden for at lege med en kvinde ? Den skal jeg vist lige have skåret ud i pap :)

vel skal du ej takke for pengene.... 

for nogen mænd handler det om at de betaler for sex/nærvær/intimitet..... fair nok... 

for andre handler det om at de betaler for retten til at gå igen efter sex... uden nogen forpligtelser bagefter..... lige så fair.. 

men at du skulle takke for pengene - vel skal du ej.... du yder et arbejde der er så omfangsrigt og så svært og så givende... så hvis nogen skal takke er det manden.... og det gør alle de respektfulde mænd også... og det bedste er: så har vi piger chancen for at smile og sige "tak, og tak i lige måde" :):):) 

For uanset hvad - så er det en fælles oplevelse... og det er både en venlig og varm afslutning at begge parter viser at tiden forbrugt har været værdsat :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanja skrev, den 6/3/2016 at 22:05:

Jeg er nysgerrig i jeres holdninger og meninger.
Jeg er selv ret ny som GP, og oplever tit henvendelser eller tanker som jeg ønsker svar på, så nu prøver jeg at smide mine tanker og spørgsmål ud til jer i håb om at blive klogere :)

1. Hvorfor er det "så farligt" at bruge et "registreret nr" når man kontakter en GP ?
- er det fordi der er mange GP der efterfølgende kontakter jer ?
Jeg kører ud til folk, eller mødes med dem i en bil eller andre steder, jeg bruger selv annonymt nr, da jeg ikke ønsker liderlige folk rendende på min bopæl.
Selv kontakter jeg ikke mine tidligere kunder, med mindre de henvender sig til mig igen. Ofte modtager jeg en sms efter et møde hvor der står noget i stil af "tak for i dag..............", ellers sender jeg selv en "tak for i dag, det var rart at møde dig, jeg håber at du har haft en god oplevelse. du er velkommen til at kontakte mig en anden gang, hvis du skulle få lyst" eller noget i den stil, naturligvis tilpasset mødet - derefter kontakter jeg dem ikke.
Jeg har valgt kun at mødes med folk der har registreret nr, da jeg i den korte tid (1 1/2 mdr) jeg har været GP, har modtaget trusler om alverdens ulykker og trusler på livet af liderlige mænd som ikke kunne acceptere at jeg ikke smed alt hvad jeg havde i hænderne, fordi de sagde pip, eller lige kunne droppe en anden kunde fordi de var lidt tidspresset og kun havde tid nu.

2. Er det almindeligt at man kontakter en GP - vil mødes om 30 minutter - og så har hun bare at møde op der, eller er det okay at hun siger, jeg kan først være der om 1½ time ?
3. Jeg tilbyder kun sex og blowjob med gummi, både af hensyn til helbred men også af hensyn til andre kunder - mange ønsker at forhandle med dette, og så tænker jeg.
Hvis du knepper en GP uden gummi, tænker du så over at den næste kunde uden at blive spurgt vil komme til at lege med en fremmed mands sæd ? - eller at du kan komme til at slikke en fremmed mands sæd af GP ?
4. Jeg sad og læste en tråd herinde som gav mig endnu et spørgsmål.... Der kunne jeg forstå at det forventes at GP skal takke for pengene - Hvorfor ? Jeg troede at det var GP der stilte sin krop til rådighed i f.eks 30 minutter, og at manden gav pengene som tak for muligheden for at lege med en kvinde ? Den skal jeg vist lige have skåret ud i pap :)
 

1) Jeg er sgu ligeglad med at bruge mit eget synlige nr.

 

2) Jeg laver altid aftaler inden for meget kort tid. Feks 30 minutter, da jeg ofte vil have stillet min lyst, NU! :-)

 

3) Jeg respektere altid pigens grænser, da en eventuel forhandling sikkert bliver afvist. Så ser jeg det lidt som et turn off. Kunne måske godt finde på at spørge inden mødet, hvis det ikke står noget i annoncen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot6 skrev, for 14 timer siden:

Jøsus .... nu er det jo ikke helt ligesom at vaske fingre, vel?! Men ok, det kan være at du trænger til et begynderkursus i kvindens anatomi?

Kvindens skede er en slimhinde, der er fyldt med sprækker, ujævne overflader osv. ja, der er faktisk mange steder for en sædcelle at gemme sig i. En slimhinde har det bedst med ikke at blive udsat for megen vand eller sæbe. Den vil faktisk helst passe sig selv. Du kan evt. prøve at vaske dine øjne eller din hals med sæbevand, så ved du sikkert hvad jeg mener. Hvis den søde Tanja (eller hvem vi nu taler om) skulle vaske sig indeni, hver gang hun har været sammen med en mand, så tror jeg nok at hun vil få en kort karriere. Det ville slimhinden ikke kunne klare ... hun vil sandsynligvis få svamp eller skedekatar som vil udelukke enhver form for intim kontakt. 

Håber du kunne bruge dette lille crash-kursus til noget?

Jamen. Nu er det jo sådan at jeg også selv har slimhinder indeni. Fx. i min mund. Og nej jeg har ikke svamp og skedekatar i munden. Måske burde du lige prøve at børste dine tænder og bruge lidt mundskyl?

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 25 minutter siden:

Jamen. Nu er det jo sådan at jeg også selv har slimhinder indeni. Fx. i min mund. Og nej jeg har ikke svamp og skedekatar i munden. Måske burde du lige prøve at børste dine tænder og bruge lidt mundskyl?

Hvis man kunne blokke indlæg fra en bruger, var du en god en at starte med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den lille hårde skrev, for 7 minutter siden:

Hvis man kunne blokke indlæg fra en bruger, var du en god en at starte med.

Det kan man Gudskelov, det er befriende rart. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, den 6/3/2016 at 22:23:

Går du ikke i bad?

 

toogood skrev, den 6/3/2016 at 22:38:

Jamen. Det nytter jo ikke meget hvis du ikke vasker dig i skridtet...

At have rester tilbage fra en kunde er jo lidt som at have afføring tilbage efter et toilet besøg...

Hold op hvor er du bare dum og høre på. Du har da ingen respekt overfor andre. Jeg er sku af og til ved og falde bagover når jeg læser hvad mænd herinde kan finde på at skrive til GPer eller andre for den sags skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 3 minutter siden:

 

Hold op hvor er du bare dum og høre på. Du har da ingen respekt overfor andre. Jeg er sku af og til ved og falde bagover når jeg læser hvad mænd herinde kan finde på at skrive til GPer eller andre for den sags skyld. 

Hold musen over brugerens profil navn uden at klikke. Der dukker et vindue op hvor der forneden står ignorér bruger. Klik på den og sæt flueben ved alle 3 og tryk på opdatere indstillinger. Toogood var den første der fik mig til at lede efter det..........:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ReinDamit skrev, for 8 minutter siden:

Hold musen over brugerens profil navn uden at klikke. Der dukker et vindue op hvor der forneden står ignorér bruger. Klik på den og sæt flueben ved alle 3 og tryk på opdatere indstillinger. Toogood var den første der fik mig til at lede efter det..........:angry:

Tak for info ReinDamit....Er ikke så ferm til det tekniske herinde endnu. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afspejler vel egentlig bare den virkelighed vi kan møde derude.... lidt skræmmende egentlig :-)

Men tak for alle de brugbare svar jeg har fået, syntes det er rart at få et indblik "i brugernes tanker" :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
toogood skrev, 1 time siden:

Jamen. Nu er det jo sådan at jeg også selv har slimhinder indeni. Fx. i min mund. Og nej jeg har ikke svamp og skedekatar i munden. Måske burde du lige prøve at børste dine tænder og bruge lidt mundskyl?

Spildte Guds ord på Balle-Lars :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så er jeg også glad for at vide at der faktisk er fyre der sætter pris på GP der passer godt på sit helbred - For det vil jeg fortsætte med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 12 timer siden:

Først og fremmest : velkommen til :) Et godt råd - gå aldrig i dialog med mænd som toogood... hvis du søger på hans indlæg herinde bliver det lynhurtigt evident hvorfor :) 

 

Øv nu havde Toogood det lige så sjov. Husk at være god ved ham, han holder nok ikke længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanja skrev, den 6/3/2016 at 22:05:

Jeg er nysgerrig i jeres holdninger og meninger.
Jeg er selv ret ny som GP, og oplever tit henvendelser eller tanker som jeg ønsker svar på, så nu prøver jeg at smide mine tanker og spørgsmål ud til jer i håb om at blive klogere :)

1. Hvorfor er det "så farligt" at bruge et "registreret nr" når man kontakter en GP ?
- er det fordi der er mange GP der efterfølgende kontakter jer ?
Jeg kører ud til folk, eller mødes med dem i en bil eller andre steder, jeg bruger selv annonymt nr, da jeg ikke ønsker liderlige folk rendende på min bopæl.
Selv kontakter jeg ikke mine tidligere kunder, med mindre de henvender sig til mig igen. Ofte modtager jeg en sms efter et møde hvor der står noget i stil af "tak for i dag..............", ellers sender jeg selv en "tak for i dag, det var rart at møde dig, jeg håber at du har haft en god oplevelse. du er velkommen til at kontakte mig en anden gang, hvis du skulle få lyst" eller noget i den stil, naturligvis tilpasset mødet - derefter kontakter jeg dem ikke.
Jeg har valgt kun at mødes med folk der har registreret nr, da jeg i den korte tid (1 1/2 mdr) jeg har været GP, har modtaget trusler om alverdens ulykker og trusler på livet af liderlige mænd som ikke kunne acceptere at jeg ikke smed alt hvad jeg havde i hænderne, fordi de sagde pip, eller lige kunne droppe en anden kunde fordi de var lidt tidspresset og kun havde tid nu.

2. Er det almindeligt at man kontakter en GP - vil mødes om 30 minutter - og så har hun bare at møde op der, eller er det okay at hun siger, jeg kan først være der om 1½ time ?
3. Jeg tilbyder kun sex og blowjob med gummi, både af hensyn til helbred men også af hensyn til andre kunder - mange ønsker at forhandle med dette, og så tænker jeg.
Hvis du knepper en GP uden gummi, tænker du så over at den næste kunde uden at blive spurgt vil komme til at lege med en fremmed mands sæd ? - eller at du kan komme til at slikke en fremmed mands sæd af GP ?
4. Jeg sad og læste en tråd herinde som gav mig endnu et spørgsmål.... Der kunne jeg forstå at det forventes at GP skal takke for pengene - Hvorfor ? Jeg troede at det var GP der stilte sin krop til rådighed i f.eks 30 minutter, og at manden gav pengene som tak for muligheden for at lege med en kvinde ? Den skal jeg vist lige have skåret ud i pap :)
 

Hje og velkommen

1. Det er grundlæggende for at være anonym. Der er ikke mange der kontakter en igen. De fleste er meget diskrete. Det kan selvfølgelig klares med at indstille telefonen til hemmeligt nr. men nogle piger tager ikke hemmeligt nr. Et problem er også at nogen, særligt udenlandske piger kan finde på at sms´e tilbage hvis de ikke kunne tage telefonen ved første opkald, så kommer der en halv time senere en sms "you called". Ikke så smart hvis den uforvarende bliver liggende på telefonen eller en anden læser den først. Desuden har nogle kvinder lidt en skrue løs og har måske ikke beskrevet sig selv helt korrekt i annoncen. Når man så høfligt siger nej tak og går igen kunne man forestille sig at de blev sure. Eller at deres "ven" blev sur. Jeg har dog ikke oplevet det. Men better safe than sorry.

2. jeg kan godt lide aftaler med kort varsel, jeg er dårlig til at vente på sex. men indenfor nogle timer er normalt ok. Jeg bruger ikke escort, jeg bliver ikke sur hvis hun ikke har tid. 

3. Nogle udenlandske piger er begyndt at tilbyde sex uden gummi. Jeg frygter at det er noget deres bagmænd lister ind i annoncerne idet jeg fra andre anmeldelser herinde ved at pigerne ofte ikke tilbyder de bizarre ting, der er skrevet i deres annoncer. Vær opmærksom på at der er en gruppe mænd der tænder på sex uden gummi, på den måde at det absolut ikke gør noget, at der har været en før dem og lægge sperm i fissen. Prøv bare at søge på "creampie" på fx. xhamster.com.
Ren evolutionært er det meget logisk idet man jo netop skal være hurtig ved havelågen for at gøre sin indflydelse gældende og fortrænge det sperm der allerede er. Undersøgelser har da også vist at manden skyder en større ladning af hvis han fornemmer at pigen lige har været sammen med en anden, imens den trofaste må nøjes med en mindre portion. Så der er nok mange der bevidst eller ubevidst tænder på sperm i fissen.
For mig er det ikke aktuelt idet jeg altid bruger gummi og desuden normalt undgår at slikke en GP. Jeg fatter ikke de piger der lader sig slikke der er rige muligheder for at få Herbes, forkølelsessår mv. 

Iøvrigt alle dem der mener at man bare kan vaske sig og så er sæden væk. Det er jo vanvittigt, skulle man så stikke en slange op og spule eller hvordan. De mænd der skriver det spuler sig vel heller ikke 20cm ind i bagdelen når de har været på toilettet.

4. Jeg ved ikke med "Tak" det er ikke så afgørende for mig, men det er vel naturligt at man siger tak når man får pengene stukket i hånden ligesom når bagerpigensiger tak når man betaler for morgenbrødet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 7/3/2016 at 18:24:

Du skriver at du selv bruger annonym nr? Skal det forståes at du bruger taletids nr eller slår din private mobil på annonym?

De mænd der ikke kan vente i mere end 30 min på dig og forventer du er til deres rådighed nu er oftes fuser så spar dit krudt på dem og husk at blokke dem som udebliver eller brænder dig af på anden måde.

Jeg blokker også dem der har masser af spørgsmål og ringer /skriver mere en 2 gange med endnu flere ?? for dem ser man ikke og bruger ikke krudt på dem.

Nu har jeg jo haft kendt en del GP´er og hjulpet flere som var nye i branchen..  Altså frivilligt og helt uden at ville modtage nogle almisser på den ene eller anden måde..

En ting som nye GP´ere eller de fleste brugere ikke har fantasi til at forestille sig ,- er hvor utroligt mange useriøse kunder der er !!...  Specielt nye GP´ere da de jo altid får en ekstra opmærksomhed i starten..    

Kan ikke sætte nogle præcise procenter på, men vil skyde på af de henvendelser de får, så er ihvertfald halvdelen af kunderne som aldrig vil dukke op.. Måske snarere 70 %... Men som bare sidder og får en gratis spiller med lidt tlf sex... Som regel meget hurtigt skønne om det er de her typer.. De præsenter sig ofte som supermænd med meget stor pik.. Og ingen grænser for hvor mange penge de vil betale... De her kendetegn er meget typiske for de her typer...

Må sige min sympati for mit køns vegne lige her blegner.. For en ting var hvis de var liderlige ville have sig en spiller,- men at de så helt ubetænksomt også aftaler en tid hvor de ved de aldrig vil dukke op,- er i den grad at pisse på en anden person... Husk på at den aftalte tid på ingen måde stememr overens på den tid en GP´er må afsætte.. Hun bruger 1/2 til 1 time forud før aftale...Det må virkelig føles negativt at fra at gå i den tro at have en aftale på 3-4 timer også brugt hele dagen på forberedelsen til den,- og så kunden ikke dukker op... Specielt hvis de så naivt har brugt massevis af timer på sms og over telefon med den her "kunde" 

Der har mit råd altid været.. Vær altid venlig !!!  For du ved ikke om netop ham her der sad og ville bestille 4 timer til fuld pris var reel..   Eller der vitterlig var en med et overdimisioneret pik som havde oplevet problemer hos GP´ere før grundet sin størrelse.. Så vær altid venlig...  Men skynd dig at skær igennem om kunden vil have en aftale , hvornår og hvad tid..  Ellers kan du virkelig blive stresset af alle de her useriøse kunder... Vil også mene dit humør og måske din service overfor de vitterlig reel og seriøse kunder vil blive dårligt, hvis du lader dig påvirke af de dårlige... Sorter dem hurtigt fra.. Men altid på en venlig måde.. Og sæt en parantes i aftalebogen udfor dem og bliv ikke skuffet når de næsten med sikkerhed aldrig dukker op..

Det samme gælder sms hvis du også komunikerer på den måde... Skær hurtigt igennem ellers er der nogle der regner med ,- ja lyder sindsygt !! :-? Men der er vitterligt nogle der tror du ikke har noget liv og sidder på 24 timer i døgnet blot for at snakke lige med DEN her ENE person !!  Og du gladeligt vil gøre det i dagevis..

Findes også tåber der vil giftes med dig uden de kender dit ansigt , person eller stemme.. Sorter dem hurtigt fra !!!... De her typer forstår dog ikke hvis man venligt stiller dem overfra et krav om de vil bestille en tid , og ellers har man altså ikke tid.. De bliver ved !!!   Og spørg om alt og det mest tåbelige.. Lover en masse ting...  De typer skifter som regel meget personlighed når et eventuelt møde står nær.. Som bliver de ubehagelige og krævende... Vil ikke generalisere men været en del indvandrere af de her typer..

 

Lige med den sidste kommentar fra Frodige Ida dog ikke enig i...

Der tror jeg hun ligesom kvinder flest tænker hvordan de selv har det med sex... Men husk hvor kvinder er som en ovn der tager lang tid om at blive varmet op, så er det modsat for os mænd..  Vi er kan være tændt på et par sekunder...  Findes måske nogle mænd der godt kan lide at planlægge et besøg flere dage i forvejen.. Men tror ikke det er flertallet.. 

For eget vedkommende der netop nydt GP´ere da man kan blive fristet og tændt i nuet,- og derefter handle... Hader generelt det med at planlægge et besøg længere ud i fremtiden og kun gjort hvis det var strengt nødvendigt... 

Derfor har mit råd også altid været til nye GP´ere at de helst skulle få en aftale igennem hurtigt, da ellers stor chance for han har fortrudt senere... Altså hvis det passer deres kalender selv.. Men mener hvis de er ledige, så udskyd ikke da så stor chance for person aldrig møder op....

Tro mig mænds lyst til en GP´ere forandrer sig drastigt efter hvis de har fået en spiller ;-) :-D   Fra hvor alt fornuft er væk og bare liderlighed styrer , så er det pludselig fornuft og man tænker det var sgu godt jeg sparede mine penge der.. For ændrer sig drastigt fra man er liderlig til man har kommet :) 

Så meget uenig med Frodige Ida.. Dem der vil have en aftale om en halv time er oftes de mest seriøse !!...  Og oftes heller ikke dem der kommer med lange søforklaringer om hvor fantatiske de er..Hvor de vil snakke og sms i timevis om hvor fantastiske elskere de er og hvor kæmpe stor deres pik er samt vil betale masser af timers sex... I 99 % af tilfældende aldrig  nogle der møder op..

Siger i grunden sig selv,- for vil da uanset om de ikke havde løjet været et forfærdeligt forventningspres de selv der havde udsat sig for... Dem der vitterligt har nogle af nævnte talenter eller lyst til at betale overpris , de praler så godt som aldrig med det !!.. 

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanja skrev, for 8 timer siden:

Og så er jeg også glad for at vide at der faktisk er fyre der sætter pris på GP der passer godt på sit helbred - For det vil jeg fortsætte med :)

Me to og held og lykke :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke noget imod at bruge mit private nummer, når jeg kontakter en kvinde. Har alligevel kun det ene nummer og ikke nogen at skjule noget for.

Har kvinden ikke tiden, når jeg har tid og lyst. Jamen så finder man en anden, eller prøver igen en anden dag. Værre er det ikke for mit vedkommende.

Og ved sex med en fremmed kvinde, vil jeg altid foretrække kondom. Og spørger ikke om det kan lade sig gøre uden, uanset hvad der står i annoncen. Sex uden kondom holder sex mere til, når man er i et parforhold med en. Synes jeg i hvert fald.

Og ved møde med kvinde, så stiller jeg altid ren op. Det er ikke særlig lækkert, at skulle i nærkontakt med en som lugter af sved eller røg eller hvad man nu har været i kontakt med.

Barbere mig ikke særlig tit, da jeg kan lide at have mit skæg. Så man skal dog ikke forvente at jeg er nybarberet. Men bad og tandbørstning før en aftale, det er ligesom det bedste for begge parter. Uanset om man skal kysse eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, den 6/3/2016 at 22:30:

Hvis der stadig er rester tilbage... så har du ikke gjort det godt.

Du er (også) dumpet i anatomi. Tag kurset om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanja skrev, den 6/3/2016 at 22:46:

- og så tænker jeg, at når så mange forsøger at forhandle, så må det jo være fordi der kan forhandles mange steder... 

Der behøver ikke være en sammenhæng. Det kan i mange tilfælde være en strategi for at dominere (jeg prøver at få dig til at overskride dine grænser vha. penge). Enkelte spørger som kontrol for ikke at besøge en pige der overhovedet ville overveje at tilbyde det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 20 timer siden:

Nu har jeg jo haft kendt en del GP´er og hjulpet flere som var nye i branchen..  Altså frivilligt og helt uden at ville modtage nogle almisser på den ene eller anden måde..

En ting som nye GP´ere eller de fleste brugere ikke har fantasi til at forestille sig ,- er hvor utroligt mange useriøse kunder der er !!...  Specielt nye GP´ere da de jo altid får en ekstra opmærksomhed i starten..    

Kan ikke sætte nogle præcise procenter på, men vil skyde på af de henvendelser de får, så er ihvertfald halvdelen af kunderne som aldrig vil dukke op.. Måske snarere 70 %... Men som bare sidder og får en gratis spiller med lidt tlf sex... Som regel meget hurtigt skønne om det er de her typer.. De præsenter sig ofte som supermænd med meget stor pik.. Og ingen grænser for hvor mange penge de vil betale... De her kendetegn er meget typiske for de her typer...

Må sige min sympati for mit køns vegne lige her blegner.. For en ting var hvis de var liderlige ville have sig en spiller,- men at de så helt ubetænksomt også aftaler en tid hvor de ved de aldrig vil dukke op,- er i den grad at pisse på en anden person... Husk på at den aftalte tid på ingen måde stememr overens på den tid en GP´er må afsætte.. Hun bruger 1/2 til 1 time forud før aftale...Det må virkelig føles negativt at fra at gå i den tro at have en aftale på 3-4 timer også brugt hele dagen på forberedelsen til den,- og så kunden ikke dukker op... Specielt hvis de så naivt har brugt massevis af timer på sms og over telefon med den her "kunde" 

Der har mit råd altid været.. Vær altid venlig !!!  For du ved ikke om netop ham her der sad og ville bestille 4 timer til fuld pris var reel..   Eller der vitterlig var en med et overdimisioneret pik som havde oplevet problemer hos GP´ere før grundet sin størrelse.. Så vær altid venlig...  Men skynd dig at skær igennem om kunden vil have en aftale , hvornår og hvad tid..  Ellers kan du virkelig blive stresset af alle de her useriøse kunder... Vil også mene dit humør og måske din service overfor de vitterlig reel og seriøse kunder vil blive dårligt, hvis du lader dig påvirke af de dårlige... Sorter dem hurtigt fra.. Men altid på en venlig måde.. Og sæt en parantes i aftalebogen udfor dem og bliv ikke skuffet når de næsten med sikkerhed aldrig dukker op..

Det samme gælder sms hvis du også komunikerer på den måde... Skær hurtigt igennem ellers er der nogle der regner med ,- ja lyder sindsygt !! :-? Men der er vitterligt nogle der tror du ikke har noget liv og sidder på 24 timer i døgnet blot for at snakke lige med DEN her ENE person !!  Og du gladeligt vil gøre det i dagevis..

Findes også tåber der vil giftes med dig uden de kender dit ansigt , person eller stemme.. Sorter dem hurtigt fra !!!... De her typer forstår dog ikke hvis man venligt stiller dem overfra et krav om de vil bestille en tid , og ellers har man altså ikke tid.. De bliver ved !!!   Og spørg om alt og det mest tåbelige.. Lover en masse ting...  De typer skifter som regel meget personlighed når et eventuelt møde står nær.. Som bliver de ubehagelige og krævende... Vil ikke generalisere men været en del indvandrere af de her typer..

 

Lige med den sidste kommentar fra Frodige Ida dog ikke enig i...

Der tror jeg hun ligesom kvinder flest tænker hvordan de selv har det med sex... Men husk hvor kvinder er som en ovn der tager lang tid om at blive varmet op, så er det modsat for os mænd..  Vi er kan være tændt på et par sekunder...  Findes måske nogle mænd der godt kan lide at planlægge et besøg flere dage i forvejen.. Men tror ikke det er flertallet.. 

For eget vedkommende der netop nydt GP´ere da man kan blive fristet og tændt i nuet,- og derefter handle... Hader generelt det med at planlægge et besøg længere ud i fremtiden og kun gjort hvis det var strengt nødvendigt... 

Derfor har mit råd også altid været til nye GP´ere at de helst skulle få en aftale igennem hurtigt, da ellers stor chance for han har fortrudt senere... Altså hvis det passer deres kalender selv.. Men mener hvis de er ledige, så udskyd ikke da så stor chance for person aldrig møder op....

Tro mig mænds lyst til en GP´ere forandrer sig drastigt efter hvis de har fået en spiller ;-) :-D   Fra hvor alt fornuft er væk og bare liderlighed styrer , så er det pludselig fornuft og man tænker det var sgu godt jeg sparede mine penge der.. For ændrer sig drastigt fra man er liderlig til man har kommet :) 

Så meget uenig med Frodige Ida.. Dem der vil have en aftale om en halv time er oftes de mest seriøse !!...  Og oftes heller ikke dem der kommer med lange søforklaringer om hvor fantatiske de er..Hvor de vil snakke og sms i timevis om hvor fantastiske elskere de er og hvor kæmpe stor deres pik er samt vil betale masser af timers sex... I 99 % af tilfældende aldrig  nogle der møder op..

Siger i grunden sig selv,- for vil da uanset om de ikke havde løjet været et forfærdeligt forventningspres de selv der havde udsat sig for... Dem der vitterligt har nogle af nævnte talenter eller lyst til at betale overpris , de praler så godt som aldrig med det !!.. 

 

Nu er jeg ikke ny i gamet og kan faktisk som de fleste garvet GP godt regne ud hvem af de gæster jeg er kontakt med kommer forbi men bliver naturligvis engang imellem overrasket da man ikke regnede med at præcis den mand dukkede op.

Naturligvis er man vedkommende til at stille masser af spørgsmål og de bliver altid besvaret høfligt og frækt så længe det er seriøse spørgsmål men er ikke sikker på at du ved alle de latterlige spørgsmål der stilles og husker klart hvordan det var i starten men idag slutter min samtale ret hurtig. 

Jeg sidder ikke og sms med mine gæster , vil de vide noget så kræver det et opkald og allerede her sorteres mange af de useriøse fra. Og endnu flere når de finder ud af at de ikke kan booke en tid hos mig men pænt må tage chancen at se om jeg er ledig når det passer dem at kigge forbi og dem der er seriøse (dem er der rigtig mange af ) de venter gerne på mig. Men vi har alle vores måde at gøre det på.

Jeg mener bare at trådstarteren nok skal finde ud af med tiden hvordan hun takler sine problemer på hendes måde med tiden. Det er oftes mega svært at starte som GP når man ikke kender gamet og super godt vi har EG som kan hjælpe .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...