Hop til indhold
Tanja

Spørgsmål til jer der benytter GP

Recommended Posts

Tanja skrev, den 6. marts 2016 at 22:12:

Og hvis der skulle være nogen GP herinde:
Tilbyder i kys - og hvad gør i hvis der dukker en mand op der kun har 4 rådne tænder tilbage i munden og han ønsker kys ?
Hvad gør i hvis i mødes med en, og det viser sig at han er meget usoigneret - gennemføre i så stadig aftalen eller hvordan kommer i ud af den igen ? 

Jeg tilbyder kys hvis kemien er det og ikke mindst tandhygiejne.

synes det er en del af god sex.

hvis mænd kommer efter arbejde og er "ikke nyvasket" kan de få et bad både før og efter.

hvis mænd er usoigneret så afviser jeg dem.

jeg er ikke "sulten" efter penge. Og synes ikke at jeg vil have kunder for en hver pris. Jeg elsker bare sex.

mændene forventer jo også at jeg er velsoigneret. 

Men vil sige af hensyn til de mange som ikke har fået lov til at besøge mig er jeg ofte kun ren og ikke velduftende.

parfume og duftevand bruger jeg ikke meget af da mange tit har frabedt sig dette.

jeg er ikke ryger og hvis en kunde er ryger får de tit et stykke tyggegummi. Det hjælper tit på lugten;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot6 skrev, den 8. marts 2016 at 07:21:

Jøsus .... nu er det jo ikke helt ligesom at vaske fingre, vel?! Men ok, det kan være at du trænger til et begynderkursus i kvindens anatomi?

Kvindens skede er en slimhinde, der er fyldt med sprækker, ujævne overflader osv. ja, der er faktisk mange steder for en sædcelle at gemme sig i. En slimhinde har det bedst med ikke at blive udsat for megen vand eller sæbe. Den vil faktisk helst passe sig selv. Du kan evt. prøve at vaske dine øjne eller din hals med sæbevand, så ved du sikkert hvad jeg mener. Hvis den søde Tanja (eller hvem vi nu taler om) skulle vaske sig indeni, hver gang hun har været sammen med en mand, så tror jeg nok at hun vil få en kort karriere. Det ville slimhinden ikke kunne klare ... hun vil sandsynligvis få svamp eller skedekatar som vil udelukke enhver form for intim kontakt. 

Håber du kunne bruge dette lille crash-kursus til noget?

Dejligt at hører at nogen fyre rent fraktisk ved det ikke bare er et hul;-)

tak for kursusset som måske kan gavne mange

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 2 timer siden:

Dejligt at hører at nogen fyre rent fraktisk ved det ikke bare er et hul;-)

tak for kursusset som måske kan gavne mange

Det fornemmer jeg, at de fleste mænd IKKE fornemmer, men for dem der gør det, er det sikkert fordi disse piger selv er skyld i den opfattelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 10 minutter siden:

Det fornemmer jeg, at de fleste mænd IKKE fornemmer, men for dem der gør det, er det sikkert fordi disse piger selv er skyld i den opfattelse. 

Ja, selvfølgelig er det kvindernes egen skyld! :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Ja, selvfølgelig er det kvindernes egen skyld! :rolleyes:

Er du da uenig i at nogle af annoncerne er til at misforstå/volapyk.

Jeg skal i den forbindelse blot konstatere at Din, Jasmin, Mylena, SlikkeSisse, Sisse mfl.´s annonce annoncer er perfekte i deres information, I de tilfælde er det kun pikspillerene der er nogle klaphatte der ikke gider læse indholdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 23 minutter siden:

Det fornemmer jeg, at de fleste mænd IKKE fornemmer, men for dem der gør det, er det sikkert fordi disse piger selv er skyld i den opfattelse. 

Det er rigtigt. De fleste ved hvad det er. Men mange ved det ikke;-) 

vil nu aldrig påstå at det kan blive kvindernes ansvar eller skyld 

Redigeret af TrineMuz
Glemte noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 3 minutter siden:

Er du da uenig i at nogle af annoncerne er til at misforstå/volapyk.

Jeg skal i den forbindelse blot konstatere at Din, Jasmin, Mylena, SlikkeSisse, Sisse mfl.´s annonce annoncer er perfekte i deres information, I de tilfælde er det kun pikspillerene der er nogle klaphatte der ikke gider læse indholdet.

Og disse stønner og pikspiller er der også mange af:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 15 minutter siden:

Og disse stønner og pikspiller er der også mange af:-(

Ja det må desværre konstateres, at der vist er rigtig mange mænd, der ikke er færdigstrikket i kysen, eller ikke har noget indhold i tilværelsen.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant og underholdende læsning.

Jeg hedder også Keld i virkeligheden. Jeg er den jeg er og jeg skjuler mig ikke bag falske navne eller falske oplysninger. Og jeg er ikke bange for at blive ringet op, afpresset eller forsøgt solgt en ny aftale. Det bestemmer jeg selv om jeg vil sige Ja eller Nej til.

Jeg har i den sidste tid siden jeg fyldte 61 prøvet nogle forskellige kvinder. Jeg er ikke ryger, pæn og velsoigneret når jeg møder op. At jeg ligner en trold er noget helt andet. Det sidste jeg gør er at tage tyggegummi i munden og tygge lidt på inden jeg møder op præcist til den aftalte tid. Ja, jeg forudbestiller en tid og jeg forventer også at få min vare til den aftalte tid. At køre fra Falster til Kbhvn. til en aftalt tid og få en SMS Sorry jeg er lige optaget klar om en time. Det er ikke lige sagen. Hun hører aldrig fra mig igen. Og Nej jeg har ikke rakket hende ned med navn.

Jeg bryder mig heller ikke om at komme til en pige der reklamerer med at hun er ikke ryger og hun så lugter af tobak fordi hendes tlf.dame er ryger og hun i ventetiderne mellem kunderne deler lokale med hende. Og jeg bryder mig slet ikke om kvinder lugter af sved. Så skal de være meget lækre søde og smilende. Men det kan de så også være, har jeg  oplevet med en.

Jeg beder ikke om at kneppe uden Gummi, men hvad med 69? Der er da endnu ikke nogen der har hevet et femidom frem. Så jeg foretrækker kvinder der siger ingen sex uden kondom. Men jeg ved jo også godt at for den rigtige pris er enhver til salg, så Ja jeg løber en risiko ved at have Sex med ubekendte kvinder. Også ved at Kysse. Jeg elsker at kysse og slikke. Og Ja jeg er god til at slikke. Der er i hvert fald ikke nogen der har klaget, snarere tværtimod.

At sige Tak for pengene. Det burde komme helt naturligt ligesom vi/jeg/mig alle andre der har haft en forhåbentlig god oplevelse også siger Tak for en dejlig oplevelse, Ha' en god dag osv.Det falder mig helt Naturligt. Jeg siger da også Tak Når en Kassedame giver mig penge og kvittering tilbage i Supermarkedet selvom det er mine egne penge hun giver mig.

Jeg har endnu ikke oplevet at blive afvist af en Pige/Dame (på trods af at jeg ligner en Trold) Derimod har jeg selv valgt at gå igen da der simpelthen var for stor uoverensstemmelse mellem fotos og reality. Og der synes jeg iøvrigt nok at vi som kunder kunne forlange noget mere realistisk reklamemateriale. Nogen af pigerne er sgu fotoshoppede så jeg tvivler på at de overhovedet kan genkende sig selv. Og alderen den får sørme lige et ordentlig dyk nedad. Det var et sidespring. Men det jeg ville sige var. Det må være enormt svært, den ene gang efter den anden at skulle møde et vildt fremmed menneske og uanset om vedkommende ligner en trold eller ej, så bare være smilende og glad og levere varen,. Der må være nogle x hvor i må gå ud og brække jer af lede bagefter. Sikkert også efter mig (håber så aldrig jeg finder ud af det)

Personligt ønsker jeg at ingen piger tilbyder Sex uden kondom. De kondomer man har i dag er så tynde så man næsten ikke kan mærke at man har dem på. Afhængigt af mærke selvfølgelig. Jeg har i øvrigt mine egne med så er jeg da sikker på at få et ordentligt kondom. For mig betyder det i øvrigt at jeg kan (som regel) holde mig lidt længere tid inden jeg kommer (mere end 1 minut) og det synes jeg er rart da jeg gerne vil have så meget kropskontakt som muligt. Og jeg vil da helst komme medens jeg har min penis i den dertil genialt indrettede til samme formål strategisk rigtigt placerede skede.

Åh Jo. Jeg holder mig også fra kvinder der tilbyder GangBang. Det virker på mig som om de er grådige og bare vil tjene så mange penge så hurtigt som muligt og så lige så godt kan udnytte at de har 3 huller. Så kan de sige nok så meget at de er glade for Sex.

Og ellers Held Og Lykke. Måske ses vi en dag hvem ved.

KH Keld

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanja skrev, den 2016-03-06 at 22:05:

Jeg er nysgerrig i jeres holdninger og meninger.
Jeg er selv ret ny som GP, og oplever tit henvendelser eller tanker som jeg ønsker svar på, så nu prøver jeg at smide mine tanker og spørgsmål ud til jer i håb om at blive klogere :)

1. Hvorfor er det "så farligt" at bruge et "registreret nr" når man kontakter en GP ?

/.../
2. Er det almindeligt at man kontakter en GP - vil mødes om 30 minutter - og så har hun bare at møde op der, eller er det okay at hun siger, jeg kan først være der om 1½ time ?
3. Jeg tilbyder kun sex og blowjob med gummi, både af hensyn til helbred men også af hensyn til andre kunder - mange ønsker at forhandle med dette, og så tænker jeg.
Hvis du knepper en GP uden gummi, tænker du så over at den næste kunde uden at blive spurgt vil komme til at lege med en fremmed mands sæd ? - eller at du kan komme til at slikke en fremmed mands sæd af GP ?
4. Jeg sad og læste en tråd herinde som gav mig endnu et spørgsmål.... Der kunne jeg forstå at det forventes at GP skal takke for pengene - Hvorfor ? Jeg troede at det var GP der stilte sin krop til rådighed i f.eks 30 minutter, og at manden gav pengene som tak for muligheden for at lege med en kvinde ? Den skal jeg vist lige have skåret ud i pap :)
 

1. I Sverige brukar jag alltid en oregistrerad telefon eftersom det är olagligt att köpa sex här. Det är onödigt att det då finns ett telefonnummer hos glädjeflickan som kan knytas till mig. Utomlands fungerar inte alltid min oregistrerade kontantkortstelefon och då har jag använt min egen privata mobiltelefon (Givetvis inte den som hör till mitt arbete).

2. Om jag är kåt och hoppas på en träff inom 30 minuter kan jag inte räkna med att glädjeflickan har tid eller att hon ens svarar. Skulle hon ha tid först senare eller en annan dag får jag gilla läget och ta ställning till om jag vill träffa henne då eller om jag ska försöka träffa någon annan. Som situationen ser ut i Sverige så har jag oftast en framförhållning på flera dagar här, medan jag utomlands rätt ofta väljer att besöka en bordell och då handlar det mer om att välja bland de flickor som är lediga ...

3. När jag knullat en glädjeflicka utan kondom så har jag ärligt talat inte tänkt på om det skulle kunna finnas säd kvar från någon annan man eller att jag lämnar säd kvar. I regel har flickan tvättat sig ganska direkt efter samlaget och jag har mest träffat hobbyeskorter som bara träffar ett fåtal kunder. När jag var ung så var det mer regel än undantag att knulla "vanliga" flickor och glädjeflickor utan kondom. Jag visste att även de "vanliga" flickorna knullade andra än mig utan kondom och varken jag eller (som jag uppfattade det) andra män tänkte på om det fanns säd kvar i flickans fitta.

4. Har jag inte tänkt på. Jag tror att i Sverige så har de svenska flickorna mer eller mindre reflexmässigt sagt tack när de har fått mina pengar precis som vi av normal artighet säger tack i en massa andra sammanhang. Det skulle nog känts oartigt om de inte gjort det, men jag förväntar mig inget mer omfattande tack efteråt.

Redigeret af Bror Myra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanja skrev, den 6/3/2016 at 22:05:

4. Jeg sad og læste en tråd herinde som gav mig endnu et spørgsmål.... Der kunne jeg forstå at det forventes at GP skal takke for pengene - Hvorfor ? Jeg troede at det var GP der stilte sin krop til rådighed i f.eks 30 minutter, og at manden gav pengene som tak for muligheden for at lege med en kvinde ? Den skal jeg vist lige have skåret ud i pap :)
 

Siger du nogensinde tak, hvis en ekspedient i en butik rækker dig varerne, som du lige har betalt, giver dig en bon eller byttepenge? Det gør jeg tit - det er en hyppig høflighedstradition i DK (mange udlændinge undrer sig). Når nogen siger "værs'god," så svarer de fleste "tak."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 13 minutter siden:

Siger du nogensinde tak, hvis en ekspedient i en butik rækker dig varerne, som du lige har betalt, giver dig en bon eller byttepenge? Det gør jeg tit - det er en hyppig høflighedstradition i DK (mange udlændinge undrer sig). Når nogen siger "værs'god," så svarer de fleste "tak."

Gør jeg også, synes det er,almindelig høflighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 23 minutter siden:

Siger du nogensinde tak, hvis en ekspedient i en butik rækker dig varerne, som du lige har betalt, giver dig en bon eller byttepenge? Det gør jeg tit - det er en hyppig høflighedstradition i DK (mange udlændinge undrer sig). Når nogen siger "værs'god," så svarer de fleste "tak."

Det var det jag syftade på i mitt svar på punkt 4. Vi gör likadant i Sverige; utländska kollegor på besök i Sverige har kommenterat att vi säger tack, tack, tack hela tiden ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...