Hop til indhold
Jasmin

Hvis situationen var omvendt

Recommended Posts

Vi har en tråd kørende om mega/super og det at udsætte sin ægtefælle for fare.... men for ikke at afspore trådens oprindelige emne mere end det er tager vi lige en ny tråd

Jeg vil gerne høre alle jer mænd der har koner/kærester derhjemme.....  

Hvis jeres kone/kæreste/samlever nu havde en affære/office-fling/one-night stand/gigolo-nat whatever.... hvor hun suttede ham uden kondom... fik (super) gonorre i halsen og bagefter smittede jer med det... (husk super gonorre kan ikke kureres)

 

Hvordan ville i have det med det? 

Hvordan ville i have det med at hun havde ladet sig smitte ?? (hvis vi nu ser bort fra at hun også/hellere ville have en anden pik end jeres?) 

Hvordan ville i have det med at hun havde smittet jer? (at hun havde gået mere op i sin egen liderlighed end jeres fysiske velfærd)

Hvordan ville i komme videre fra det forrædderi ? (at i ikke kunne stole på at hun ville passe på jer når det gælder)

Kort sagt - hvad ville jer der dyrker super/mega gøre hvis situationen var omvendt og det var jer der blev ofret for den usikre sex dyrket af jeres partner?  

Redigeret af Jasmin
måtte tilføje supergonorre for at illustrere min pointe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Jasmin skrev, for 21 minutter siden:

Vi har en tråd kørende om mega/super og det at udsætte sin ægtefælle for fare.... men for ikke at afspore trådens oprindelige emne mere end det er tager vi lige en ny tråd

Jeg vil gerne høre alle jer mænd der har koner/kærester derhjemme.....  

Hvis jeres kone/kæreste/samlever nu havde en affære/office-fling/one-night stand/gigolo-nat whatever.... hvor hun suttede ham uden kondom... fik gonorre i halsen og bagefter smittede jer med det... 

 

Hvordan ville i have det med det? 

Hvordan ville i have det med at hun havde ladet sig smitte ?? (hvis vi nu ser bort fra at hun også/hellere ville have en anden pik end jeres?) 

Hvordan ville i have det med at hun havde smittet jer? (at hun havde gået mere op i sin egen liderlighed end jeres fysiske velfærd)

Hvordan ville i komme videre fra det forrædderi ? (at i ikke kunne stole på at hun ville passe på jer når det gælder)

Kort sagt - hvad ville jer der dyrker super/mega gøre hvis situationen var omvendt og det var jer der blev ofret for den usikre sex dyrket af jeres partner?  

Åh jeg ved ikke rigtigt. Måske kan jeg ikke efterleve mine skønne intentioner, hvis det sker. Men for det første er det mange år siden jeg holdt op med at tænke på, om nu min kæreste, kone, onsdagsveninde havde sex med andre. Og jeg tror at kvinder er meget mere "utro" end de fleste mænd bilder sig ind. Husk de forskellige undersøgelser fra forskellige lande, om at ml 10% og 20% af alle børn ikke har den far der står på dåbsattesten. Tilbage til spørgsmålet, jeg håber at jeg og den partner der smittede mig, ville tage til den nærmeste doktormand sammen.

Jeg har vel i øvrigt fået blowjobs af cirka 500 måske flere kvinder, halvdelen vel amatører, og er aldrig blevet smittet via et blowjob. Men det kan jo være rent held.

PS! Har ikke været på EG længe, så jeg har vist nok ikke læst den anden tråd, eller dele af den, men tror at jeg ved hvad det handler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 43 minutter siden:

Hvordan ville i have det med det? 

Jeg ville have det mega dårligt med at hun havde været mig utro

Jasmin skrev, for 43 minutter siden:

Hvordan ville i have det med at hun havde ladet sig smitte ?? (hvis vi nu ser bort fra at hun også/hellere ville have en anden pik end jeres?) 

Hvordan ville i have det med at hun havde smittet jer? (at hun havde gået mere op i sin egen liderlighed end jeres fysiske velfærd)

Det ville ikke fylde ret meget i min optik, gonorre kan kureres. Hun kunne i princippet også have fået en influenza, dårlig mave eller noget andet som hun tog med hjem og smittede mig med.

Jasmin skrev, for 43 minutter siden:

Hvordan ville i komme videre fra det forrædderi ? (at i ikke kunne stole på at hun ville passe på jer når det gælder)

Det ville ikke være sygdommen der gjorde at jeg følte det var forræderi, det ville være utroskaben.

Jasmin skrev, for 43 minutter siden:

Kort sagt - hvad ville jer der dyrker super/mega gøre hvis situationen var omvendt og det var jer der blev ofret for den usikre sex dyrket af jeres partner?  

Jeg ville blive mega sur over at hun var mig utro, men det ville jeg være uanset om hun fik en sygdom eller ej.

 

Og ovenstående mener jeg faktisk, det er ikke blot for at retfærdiggøre mine holdninger i den anden tråd ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 1 minut siden:

Jeg ville have det mega dårligt med at hun havde været mig utro

Det ville ikke fylde ret meget i min optik, gonorre kan kureres. Hun kunne i princippet også have fået en influenza, dårlig mave eller noget andet som hun tog med hjem og smittede mig med.

Det ville ikke være sygdommen der gjorde at jeg følte det var forræderi, det ville være utroskaben.

Jeg ville blive mega sur over at hun var mig utro, men det ville jeg være uanset om hun fik en sygdom eller ej.

 

Og ovenstående mener jeg faktisk, det er ikke blot for at retfærdiggøre mine holdninger i den anden tråd ;)

 

Ok - så øger vi indsatsen her... 

Hvad hvis hun kom hjem og smittede dig med super-gonorre - det kan IKKE kureres

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 40 minutter siden:

Ok - så øger vi indsatsen her... 

Hvad hvis hun kom hjem og smittede dig med super-gonorre - det kan IKKE kureres

Jeg ville føle det samme som hvis hun kom hjem og smittede mig med en super influenza, en super multiresistent halsbetændelse eller en anden sygdom som hun måtte have fået hos sin elsker. 

Iøvrigt er super gonore også kurerbar, den ville dog udsætte hende for den ydmygelse at skulle "podes i alle huller" (så kan hun lære det :twisted: )

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/dansk-overlaege-om-super-gonore-der-boer-podes-i-alle-huller/5888370

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet skal jo starte langt tidligere. For det er ikke et spørgsmål om hun smitter, men et spørgsmål om at hun gør hvad hun gør. Altså bliver hun kun afsløret fordi hun smitter. Det er ikke grunden til at hun bliver afsløret der betyder noget. Det betyder noget at hun er afsløret. Altså at hun har været utro.

Og så kan vi jo spørge hvor mange der vil synes om at deres anden halvdel bliver afsløret i utroskab.

Hilsen agenten der selv har haft en gonorré med hjem :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Allerførst er jeg nødt til at kommenter på "utroskaben" - al den stund at min hustru har det glimrende med at jeg køber sex og at vi har en indbyrdes aftale, ville jeg kun syntes det var dejligt hvis hun også fik en god oplevelse og jeg ville føle mig lidt smigret over at en anden mand også fandt min hustru attraktiv - så valgte jeg da ikke helt galt i sin tid .

hvis hun kom hjem og var smittet med en sygdom som blev overført til mig, så ville jeg give hende et stort og varmt kram og sige: "det var skidt, men du og jeg har været så meget andet igennem i vores lange ægteskab, så det her kommer vi også igennem sammen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Agent 007 skrev, for 3 minutter siden:

Spørgsmålet skal jo starte langt tidligere. For det er ikke et spørgsmål om hun smitter, men et spørgsmål om at hun gør hvad hun gør. Altså bliver hun kun afsløret fordi hun smitter. Det er ikke grunden til at hun bliver afsløret der betyder noget. Det betyder noget at hun er afsløret. Altså at hun har været utro.

Og så kan vi jo spørge hvor mange der vil synes om at deres anden halvdel bliver afsløret i utroskab.

Hilsen agenten der selv har haft en gonorré med hjem i dobbeltsengen. Sådan noget har jeg aldrig selv gjordt, så hvordan var det, og hvad blev konsekevnsen?

 

Hvad mener du selv? Der er et spørgsmål i trådstarten.

Og hvad mente du selv om dig selv da du slæbte en dryppert hjem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må også lige tilslutte Stumps mening om den sag... det lyder jo tit som om mænd er dem der er utro men vi må være dumme hvis vi tror at det kun er os der er utro... kvinder er jo ikke bedre end mænd, forskellen er bare ad de ikke er så højrøstede omkring deres sidespring og ej heller behøver betale for deres utroskab mens det for mange mænd er den eneste måde, og  hvis min kone kom hjem og smittede mig med et eller andet så ville det jo også være et åbent spørgsmål om hvem af os der smitter hvem, og kan da sige at min kone på ingen måde ville slikke på et kondom, så hvis hun har en affære så giver hun blow uden.. men har man mange partnere som feks prostituerede som Jasmin, så kan hun jo redde sig en masse andre sygdomme og ubehageligheder som feks fnat og børneorm (ved ikke hvorfor det hedder børneorm ad voksne får det lige så nemt) og lige børneorm er jo en delikatesse man kan redde sig når man giver sorte kys m m..

men for lige at vende tilbage til spørgsmålet hvis min kone smitter mig, ja hvad er der at sige.. jeg får vist lidt svært ved at bevise der er hende der smitter mig, og ikke omvendt... men vil da bliver sur og tvær vad at opdage hun har en affære, det er da ikke det at hun smitter mig jeg vil blive sur over... men sker det så får jeg en periode hvor hun har dårlig samvittighed og jeg bliver forkælet ud over alle grænser.. så kan ikke se den store katastrofe der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 3 minutter siden:

Hvad mener du selv? Der er et spørgsmål i trådstarten.

Og hvad mente du selv om dig selv da du slæbte en dryppert hjem

Min nuværende kone skal ikke slæbe noget med hjem, så er hun ude. Min eks-kone var så vild med mig at jeg fik lov at blive. Hun blev faktisk først min eks da jeg skred.

Jeg mente hverken værre eller bedre end før jeg slæbte en dryppert med hjem. Årsagen til at jeg fik den var der jo stadig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen.

For hver handling man laver, er der jo en konsekvens bag. Og jeg skal, ikke dømme nogen hvorfor de er utro. Men kan da undre mig, at man er klar på at slæbe en kønsygdom med hjem, uanset hvor lille chancen er for, at være smittet. Men det er folks valg. Jeg personligt, vil være meget ked af at blive smittet eller smitte andre. 

Bear skrev, for 1 time siden:

Det ville ikke fylde ret meget i min optik, gonorre kan kureres. Hun kunne i princippet også have fået en influenza, dårlig mave eller noget andet som hun tog med hjem og smittede mig med.

Jeg synes nu der er meget stor forskel på, om, at jeg som pædagog kom hjem med en influenza, halsbetændelse, eller tynd mave og smittede en kæreste. Tror hun ville være træt af mig hvis hun blev smittet. Men gav jeg hende en kønssygdom, tror jeg hovedet ville blive rykket af. Den tror jeg er svære at komme over end en omgangssyge Og ærlig talt ville jeg nu også reagere ret så voldsomt på det. 

God fredag og weekend til jer. 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er pointen ikke at det er utroskaben der er den store "forbrydelse" her, ikke kønssygdommen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, 1 time siden:

Er pointen ikke at det er utroskaben der er den store "forbrydelse" her, ikke kønssygdommen?

nej ... absolut ikke ... 

en ting er utroskaben - den kan have 10.000 mere eller mindre gode grunde og den kan være aftalt eller ej.... fuck utroskaben

pointen er at DIN partner... hende for hvem du skulle betyde alt i hele verden..... hun er pisse lige glad med DIT helbred!!! hun skider på dit helbred til fordel for sin egen liderlighed

DET er forbrydelsen... 

Min mand må knalde hvem han vil nøjagtig som jeg selv.... men ak og ve hvis han slæber noget med hjem

hvis han har et hændeligt udheld og ikke siger til det sekund han er indenfor døren at vi skal passe på - eller knalder han andre kvinder uden kondom og kommer hjem med noget uden at passe på mig.....  han skulle lige prøve

han vil ikke kunne se mig for det godstog af blodsugende advokater jeg vil sende efter ham for at ruinere hans liv for tid og evighed hvis han smitter mig med noget... 

det ville være det ultimative forrædderi at jeg vidste at han ikke havde vurderet at mit helbred var vigtigere end et knald.... 

hvis jeg har et uheld... (er ikke sket endnu men 7-9-13) så vil jeg stoppe på sekundet, tage masser af kondomer med hjem, gå til lægen hver uge i 3 md indtil jeg er sikker... og han vil få det at vide hele vejen... og han må selv vurdere om han vil tage chancen og knalde med mig... 

det vil være sådan JEG gør det... for intet er vigtigere i hele verden for mig end at min mand er sund og rask og at jeg gør ALT for at han forbliver sund og rask.... 

men hvis han ikke viser mig nøjagtig samme hengivenhed og omsorg.... så falder hammeren.... 

At hans liderlighed skulle være vigtigere end min sundhed - det ville jeg aldrig tilgive ham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Nu er utroskaben vist ikke spørgsmålet. Men jeg ville synes den del var ganske ok. Var der en pik som var interessant så prøv den da. Som udgangspunkt gider jeg ikke høre om men er selvfølgelig påkrævet ved sygdom

angående sygdommen. Hun kunne gøre mig voldsom syg ved en uheldig håndtering af fødevarer. Tabe noget i hovedet på mig køre mig ned eller så meget andet.

Uheld sker og kan naturligvis også ske ved sex! Ville nok være mobset hvis hun havde lavet mega gangbang med 100 mænd uden at have kondom på ved penetrering. Men det er jo et hændelig uheld hvis hun imod alle odds skulle pådrage sig en sygdom gennem et korrekt udført blowjob. Smitterisikoen er jo virkelig så minimal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 13 minutter siden:

nej ... absolut ikke ... 

en ting er utroskaben - den kan have 10.000 mere eller mindre gode grunde og den kan være aftalt eller ej.... fuck utroskaben

pointen er at DIN partner... hende for hvem du skulle betyde alt i hele verden..... hun er pisse lige glad med DIT helbred!!! hun skider på dit helbred til fordel for sin egen liderlighed

DET er forbrydelsen... 

Min mand må knalde hvem han vil nøjagtig som jeg selv.... men ak og ve hvis han slæber noget med hjem

hvis han har et hændeligt udheld og ikke siger til det sekund han er indenfor døren at vi skal passe på - eller knalder han andre kvinder uden kondom og kommer hjem med noget uden at passe på mig.....  han skulle lige prøve

han vil ikke kunne se mig for det godstog af blodsugende advokater jeg vil sende efter ham for at ruinere hans liv for tid og evighed hvis han smitter mig med noget... 

det ville være det ultimative forrædderi at jeg vidste at han ikke havde vurderet at mit helbred var vigtigere end et knald.... 

hvis jeg har et uheld... (er ikke sket endnu men 7-9-13) så vil jeg stoppe på sekundet, tage masser af kondomer med hjem, gå til lægen hver uge i 3 md indtil jeg er sikker... og han vil få det at vide hele vejen... og han må selv vurdere om han vil tage chancen og knalde med mig... 

det vil være sådan JEG gør det... for intet er vigtigere i hele verden for mig end at min mand er sund og rask og at jeg gør ALT for at han forbliver sund og rask.... 

men hvis han ikke viser mig nøjagtig samme hengivenhed og omsorg.... så falder hammeren.... 

At hans liderlighed skulle være vigtigere end min sundhed - det ville jeg aldrig tilgive ham

Forskellen er nok at du lever i et polygamt åbent forhold, mens de fleste af os andre lever i et (ihvertfald på overfladen) monogamt forhold.

Selvfølgelig føler du intet ved "utroskaben" da der jo ikke er nogen (aftalt utroskab er ikke utroskab), så derfor vil en smitte fylde mest i din optik. Du kommer nok bare til at acceptere at ret mange andre har det anderledes. 

Og så forstår jeg egentlig ikke din fokusering på STD, der er mange andre sygdomme som din mand (og du selv for den sags skyld) kunne komme til at slæbe med hjem uforvarende som konsekvens af et så intimt samvær som et seksuelt forhold er.

At både din og hans liderlighed er vigtigere end jeres sundhed har I allerede besluttet når I har besluttet at være så intimt tæt på så mange mennesker som I tilsyneladende har.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og som en sidste munter kommentar inden weekenden vil jeg poste et billede af VIRKELIG sikker sex :grin:

titan-full-body-condoms-are-the-way-to-g

God weekend :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Er pointen ikke at det er utroskaben der er den store "forbrydelse" her, ikke kønssygdommen?

tror mere det er forskelligt fra person til person

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 3 timer siden:

Allerførst er jeg nødt til at kommenter på "utroskaben" - al den stund at min hustru har det glimrende med at jeg køber sex og at vi har en indbyrdes aftale, ville jeg kun syntes det var dejligt hvis hun også fik en god oplevelse og jeg ville føle mig lidt smigret over at en anden mand også fandt min hustru attraktiv - så valgte jeg da ikke helt galt i sin tid .

hvis hun kom hjem og var smittet med en sygdom som blev overført til mig, så ville jeg give hende et stort og varmt kram og sige: "det var skidt, men du og jeg har været så meget andet igennem i vores lange ægteskab, så det her kommer vi også igennem sammen"

Kære Bundstokken:)

Noget af det dejligste der i lang tid er skrevet herinde :).

ville jeg kun syntes det var dejligt hvis hun også fik en god oplevelse og jeg ville føle mig lidt smigret over at en anden mand også fandt min hustru attraktiv - så valgte jeg da ikke helt galt i sin tid .     Pæne ord om din kone 

hvis hun kom hjem og var smittet med en sygdom som blev overført til mig, så ville jeg give hende et stort og varmt kram og sige: "det var skidt, men du og jeg har været så meget andet igennem i vores lange ægteskab, så det her kommer vi også igennem sammen"    - - nogen større kærlighedserklæring kan næppe gives til en ægtefælle.;) 

Sådan havde min x kæreste/kone gennem 20 år det også, et åbent forhold hvor det sådan set var hende der de første år var den mest udfarende af os med fri sex med andre partnere. Jeg syntes dengang, at kun få kvinder kunne hamle op med hende, så det blev ikke mange andre kvinder jeg sexede med, det var først da vi begyndte med partnerbytte, sexklubber og den private swingerklub jeg selv begyndte at tage mig ligeså meget af andre mænds kvinder - fede frække tider

- -  og her rørte du virkelig noget i mig : så ville jeg give hende et stort og varmt kram og sige  - og hvorfor ?  - jeg ville have gjort lige nøjagtigt det samme - det havde jeg bestemt mig for forlods - hun måtte for gudsskyld ikke blive mere ked af det - men "støttes" hele vejen ind til Bispebjerg Hospital og sammen sidde og veeeente og veeente og veeeente - ja ventetid og sidde og sende frækt smil til dem der beklemte når de kommer ind.

-  -  og tak for dit meget positive skriv om hvordan man også kan have det sammen som par     -     I have been there - and done that for 20 years

Mange hilsner

Nyder livet

 

 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

kys nu lige kamelen, og klap hesten :wink:

Super-sygdommen ændrer sig hurtigt
xxxxxxxxxxx fortæller, at der ingen steder i verden er set en type af gonoré, som er 100 procent resistent over for alle antibiotika.

- Man skal heller ikke bekymre sig om, at super-gonoré kommer til Danmark. Hvis den gør, kan vi slå den ned med flere forskellige typer af medicin. Problemet i England har netop været, at man i visse tilfælde kun har benyttet én form for antibiotika, selv om to former virker bedst sammen og angriber sygdommen fra forskellige vinkler, siger overlægen, der arbejder med overvågning af seksuelt overførbare sygdomme ved Statens Serum Institut.

Han forklarer, at kombinationsbehandlingen ofte foregår både via tabletter og en indsprøjtning.

- Det er et skrækscenarie, at sygdommen skulle blive fuldstændig resistent, men inden for de sidste år kan vi her i Danmark se, at gonorébakterier er blevet mindre resistente, siger xxxxxxxxxx.

god weekend.....

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 10 timer siden:

Vi har en tråd kørende om mega/super og det at udsætte sin ægtefælle for fare.... men for ikke at afspore trådens oprindelige emne mere end det er tager vi lige en ny tråd

Jeg vil gerne høre alle jer mænd der har koner/kærester derhjemme.....  

Hvis jeres kone/kæreste/samlever nu havde en affære/office-fling/one-night stand/gigolo-nat whatever.... hvor hun suttede ham uden kondom... fik (super) gonorre i halsen og bagefter smittede jer med det... (husk super gonorre kan ikke kureres)

 

Hvordan ville i have det med det? 

Hvordan ville i have det med at hun havde ladet sig smitte ?? (hvis vi nu ser bort fra at hun også/hellere ville have en anden pik end jeres?) 

Hvordan ville i have det med at hun havde smittet jer? (at hun havde gået mere op i sin egen liderlighed end jeres fysiske velfærd)

Hvordan ville i komme videre fra det forrædderi ? (at i ikke kunne stole på at hun ville passe på jer når det gælder)

Kort sagt - hvad ville jer der dyrker super/mega gøre hvis situationen var omvendt og det var jer der blev ofret for den usikre sex dyrket af jeres partner?  

Det kan vel også opsumeres til: Hvad ville i gøre hvis jeres bedre halvdel knaldede med en anden mand og - vupti - gav et blæs uden kondom midt i løjerne.

Helt personligt, og på egen regning, så ville jeg ikke fare op under loftet over det. (Hvorfor?) Det ville minde mig om at hjemmets bedre halvdel endnu har et snert af begær tilbage i kroppen, som fik hende til overilet at dyrke sex med en anden og guffe på grenen. Det ville betyde at hun ikke har opgivet sin lyst fuldstændig (som jeg normalt møder), og fuckede lidt op, som ægte mennesker nu faktisk gør.

Ja, så fik hun en uheldig "gave" med hjem, til delning, som kan kureres med antibiotika, og som måske via samtaler kunne give anledning til nye drejninger og dybere indsigt i fællesskabet. Jeg ville holde fast på hende og bruge det monent konstruktivt (fordi vi havde brug for det).

Men som det er nu, er jeg (formentlig) den eneste der knalder ved siden af (og jeg beskytter mig, for bliver det opdaget slutter festen).

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville - for den en og hundredetusinde gangen i mit liv - konstatere at: shit, vi er stadig mennesker og ikke maskiner. At være menneske indebærer at tage en masse dumme beslutninger midt iblandt de gode, gøre en masse irrationelle ting midt iblandt de rationelle, og at kunne nyde. græde, grine og fuldstændigt tabe hovedet nogen gang imellem.

Du er er et modernt og rationelt menneske Jasmin, der kæver rationalitet også af andre og straffer hårdt hvis den brydes. Jeg, som er totalt irrationel, ville blive pissevred og skælde hende heder og ære fra til hun var en lille våd plet på gulvet. For at få det væk fra mit system. Siden vill jeg tage hende i hånden og side at nu skat, ordner vi det her sammen, så som vi har ordnet alt andet galt vi har skabet gennem årene.

Selvfølgelig ønsker man at alle dem man elsker - børn, foraldre og kærester - skal tage rationelle beslutninger fordi vi tror jo at det rationelle er det bedste. Alligevel ved jeg at alle dem jeg elsker vil agere irrationelt mange gange i sine liv. Og ved du hvad Jasmin? Vi ved faktiskt aldrig hvis den rationelle beslutning i øjeblikket, ville give et heldigere eller bedre udfald i det lange løb, end hvad den irrationelle havde gjort. Et af de ting der gør det både svært og spændende at være menneske.

Ikke en gang en supergonnorré, kan jeg bestemt sige at det ikke ville føre noget godt med sig i det lange løb.

Amor fati, som Nietzsche havde sagt hvis det var hans kone der kom hjem efter det der økoblæs.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Agent 007 skrev, den 4/3/2016 at 20:23:

Min nuværende kone skal ikke slæbe noget med hjem, så er hun ude. Min eks-kone var så vild med mig at jeg fik lov at blive. Hun blev faktisk først min eks da jeg skred.

Jeg mente hverken værre eller bedre end før jeg slæbte en dryppert med hjem. Årsagen til at jeg fik den var der jo stadig.

Jeg prøver igen: Hvad er din tanke om dig selv som person, p gr a at du slæbte en kønssygdom hjem i dobbeltsengen? Fælte du dig som et svin, eller var det din ret, eller...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 9 timer siden:

Jasmin er moralen her, at det er ok at være utro så længe man dyrker sikkert sex og ikke bliver smittet ?

tja... som jeg læser det der står i denne tråd synes de fleste mænd at det er en større synd at være utro og at det ikke gør det værre at man i tilgift gør det på en måde der gør sin partner syg (måske for livet)

det forklarer i hvert fald hvorfor gifte mænd kan finde på efterspørge super/mega med de ricisi det indebærer

det lader ikke til at der er konsensus om at utroskaben bliver værre af at man OGSÅ gør partneren syg hjemme...... hvis man skal tro på hvad der skrives...  så er det bare en lidt tilfældig del af den samlede synd... 

 

så moralen blandt majoriteten (ikke alle) af dem der har svaret er: .... tag chancen, vær utro uden at gøre det sikkert og håb på det bedste for det kan alligevel ikke blive værre end da man besluttede sig for at føre utroskabs-fantasien ud i livet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bear skrev, den 4. mar. 2016 at 13:41:

Jeg ville føle det samme som hvis hun kom hjem og smittede mig med en super influenza, en super multiresistent halsbetændelse eller en anden sygdom som hun måtte have fået hos sin elsker. 

Iøvrigt er super gonore også kurerbar, den ville dog udsætte hende for den ydmygelse at skulle "podes i alle huller" (så kan hun lære det :twisted: )

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/dansk-overlaege-om-super-gonore-der-boer-podes-i-alle-huller/5888370

Jeg bliver altså nød til at give mit besyv med her .... 

Multiresistente gonokokker kan altså LANGT FRA altid kureres og mange gange kræver det indlæggelse og IV behandling og kun med det resultat at det kan holdes nede og ikke kureres .... 

Arbejder i faget ... Og her refererer jeg altså ikke til mit bierhverv som GP 

bare lige en detalje som jeg synes skulle med ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...