Hop til indhold
Rejsenetværk

Afstemning: Besøger du Club Mon Cherie 29/2

Afstemning: Besøger du Club Mon Cherie 29/2  

22 medlemmer har stemt

  1. 1. Besøger du Club Mon Cherie 29/2

    • Jeg besøger Club Mon Cherie mandag den 29/2
      4
    • Jeg besøger måske Club Mon Cherie mandag den 29/2
      18


Recommended Posts

I denne tråd har mange fulgt med i ventetiden, frem til at Club Mon Cherie åbner mandag den 29/2 fra kl 12 - kl 22:

Mens vi venter på Club Mon Cherie 
Startet af Rejsenetvaerk, 18 januar
https://www.eroguide.dk/forum/topic/49275-mens-vi-venter-på-club-mon-cherie/

Vi er nu nået så langt, at der nu både er en beskrivelse af klubben, lagt billeder op af klubben, og vigtigst, der er nu lagt billeder op af de piger, som det foreløbig er varslet at de deltager på dagen.

Det er vel lidt misvisende at lodde hvor mange der måske kommer på dagen, med en afstemning, men det er en måde at lodde stemningen på.

Så jeg opretter en afstemning på denne måde, så kan vi følge den dag for dag op til at Club Mon Cherie åbner den 29/2:

1. Jeg besøger Club Mon Cherie mandag den 29/2

2. Jeg besøger måske Club Mon Cherie mandag den 29/2

I er velkommen til at kommentere, om udsigten til om I besøger Club Mon Cherie mandag den den 29/2 eller ikke.

Eksempelvis give tilbud om samkørsel fra Sverige, Fyn/Øer og Jylland, eller bare fra Sjælland.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Flaber

Nej, der mangler ikke et nej, for det ville ingen mening give, for et nej udgøres jo af alle dem der hverken vil stemme på at de kommer, eller at de måske kommer.

At der overhovedet stilles 2 spørgsmål, det er alene for at kunne oprette en afstemning, som en mulighed for at se hvor mange der har tænkt sig at besøge Club Mon Cherie den 29/2.

Det er en afstemning ikke så velegnet til, men den har den fordel at alle helt anonymt kan sætte et kryds, og det uden hverken at andre kan se hvem de er, eller at de behøver at skrive en kommentar for indikere at de møder op hos Club Mon Cherie mandag den 29/2.

Samtidig, så udgør afstemningen en god mulighed for at gå i dialog om at aftale at møde samlet op, så som samkørsel eller anden fælles transport.

Både for hyggens skyld, og for at gøre det så billigt som muligt at dele udgiften til et besøg med flere.

I tråden som jeg linker til, der er der adskilligt info om transport og overnatnings muligheder mm.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger måske ikke Mon Cherie den 29/2. Gentager: Måske ikke.

Men helt ærligt; hører den her slags virkelig under Generel Debat?? Her findes ikke noget at debattere. Det drejer sig om nogen combo af  logistik og PR.

Men venligst notere: Jeg besøger måske ikke Mon Cherie den 29/2, men hvis nogen fra de svenske skove skal derovre, kan jeg måske få lift til Kbh? Der findes en masse andet sjov for mig, men jeg lover at ikke lave nogen afstemning omkring det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis denne tråd anses for både fejlplaceret og uberettiget, er jeg helt indforstået med, hvis ledelsen vælger helt at slette den, og jeg tager til efterretning hvis nogle anmelder tråden i dette lys.

Nu anmelder jeg den selv til ledelsen, og så kan de tage stilling til om afstemning og tråd bør slettes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 2 minutter siden:

Hvis denne tråd anses for både fejlplaceret og uberettiget, er jeg helt indforstået med, hvis ledelsen vælger helt at slette den, og jeg tager til efterretning hvis nogle anmelder tråden i dette lys.

Nu anmelder jeg den selv til ledelsen, og så kan de tage stilling til om afstemning og tråd bør slettes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Was just saying...;-). Det er jo ikke hele verden... jeg overlever i hvert faldt en fejlplaceret tråd nogen gang imellem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flaber skrev, den 20/2/2016 at 12:16:

Mangler der ikke et nej?

Jo, det gør der.

Hvis der havde været mulighed for at stemme nej, kunne man have taget temperaturen på, hvor populært sådan et arrangement er blandt os sexkøbere i det hele taget. Altså om hvor stor en del af os, som af en eller anden grund ikke ville besøge et sådant arrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gorm skrev, for 2 timer siden:

Jo, det gør der.

Hvis der havde været mulighed for at stemme nej, kunne man have taget temperaturen på, hvor populært sådan et arrangement er blandt os sexkøbere i det hele taget. Altså om hvor stor en del af os, som af en eller anden grund ikke ville besøge et sådant arrangement.

Alt efter hvilken agenda TS har, så er det jo meget belejligt at der IKKE kan stemmes NEJ, så er TS sikker på at få det afstemningsresultat, som der ønskes.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 6 timer siden:

Alt efter hvilken agenda TS har, så er det jo meget belejligt at der IKKE kan stemmes NEJ, så er TS sikker på at få det afstemningsresultat, som der ønskes.. 

Folk som ikke kan stemme nej har nok stemt "måske" kan vi som udgangspunkt antage at jyderne er for nærrige til at køre over broen og deltage, de smutter nok sydpå..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, 1 time siden:

Folk som ikke kan stemme nej har nok stemt "måske" kan vi som udgangspunkt antage at jyderne er for nærrige til at køre over broen og deltage, de smutter nok sydpå..

Åh ja det kan du have ret i, nu er jyderne jo den type mennesker som ser på, hvor de år mest for pengene, og har jo det der hedder "monetær separations angst" og ikke som Køwenhavnerne der smider om sig med moneterne   :D:D 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...