Hop til indhold
toogood

Sexdukke vs dansk glædespige med kondom. Er der en forskel?

Recommended Posts

Trådstarters præmis er at sex med gummi er lig med dårlig sex og det må jo være baseret på hans personlige præferencer og risikovillighed. Det er jo individuelt og min oplevelse er at god sex kan have mange andre dimensioner end lige om afslutningen foregår i et kondom. Personligt ville jeg aldrig have samleje uden, og som udgangspunkt heller ikke fransk uden, men her må jeg dog indrømme at lysterne har taget over mht superfransk med visse GPer, hvor jeg, af sikkert ikke særligt objektive årsager, følte at risikoen var til at overskue. Jeg fravælger helt konsekvent de piger der tilbyder samleje uden kondom, så i mit univers er tilbud om samleje u/g en dårlig service som jeg fravælger. Sådan ser verden så forskellig ud for forskellige mennesker.

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 16 timer siden:

Jamen. Nu er jeg den med erfaring her og åbenbart ikke dig. Jeg har helt sikkert mødt flere østpiger, og freelancere i Sydøstasien end du nogensinde kommer til. Disse piger tager med glæde en 3 dages ladning og helt sikkert flere gange om dagen. 

Skal jeg forstå ovenstående sådan, at du dyrker ubeskyttet sex med sydøstasiatiske prostituerede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, den 18/2/2016 at 21:13:

HIV/AIDS - Det kan en omgang truvada, da nemt forebygge, men ellers er chancen jo så lille alligevel og jeg har aldrig vundet i lotto.

Haha. Og hvad vil det koste dig per måned?
Truvada nedsætter risikoen, men fjerner den næppe (svært at lave sikre studier af), og har bivirkninger for nogle brugere.

toogood skrev, den 18/2/2016 at 21:13:

Kondolymer - Jeg synes da HPV vaccinen virker meget godt.

Så synes du forkert. HPV-vaccinerne (der er flere forskellige) beskytter kun mod nogle varianter af HPV. Der er flere af de varianter, der giver kondylomer, som ingen af vaccinerne beskytter mod.

toogood skrev, for 21 timer siden:

Altså der er jo ingen forskel på at slikke en lort med kondom på, eller en pik med kondom på. Og derved er der ingen forskel i at få et blowjob af en dukke eller af en dansk glædespige.

Men, men, men.... Årh, glem det. Du kan jo ikke argumentere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ordlyd fra trådstarter minder lidt om de mænd, som så bagefter kalder kvinden en klam kælling når han er blevet smittet.

Men hun er jo blevet smittet af en anden... så han er vel indirekte blevet smittet af en anden mand :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 18 minutter siden:

Den ordlyd fra trådstarter minder lidt om de mænd, som så bagefter kalder kvinden en klam kælling når han er blevet smittet.

Men hun er jo blevet smittet af en anden... så han er vel indirekte blevet smittet af en anden mand :D

 

Ja, hulbrødre deler med hinanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 9 timer siden:

Skal jeg forstå ovenstående sådan, at du dyrker ubeskyttet sex med sydøstasiatiske prostituerede?

Ja. Mindst 100. Og hvis skeden lugter lidt, så kan den jo bare vaskes.

Derudover skal det siges, at jeg er meget erfaren og tager mange forholdsregler mht. min egen sikkerhed. For eksempel pisser jeg altid efter for at få renset systemet, dette er yderst effektivt. Derefter vasker jeg grundigt med sæbe, og bruger lidt hånddesinfektion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 1 minut siden:

Ja. Mindst 100. Og hvis skeden lugter lidt, så kan den jo bare vaskes.

Derudover skal det siges, at jeg er meget erfaren og tager mange forholdsregler mht. min egen sikkerhed. For eksempel pisser jeg altid efter for at få renset systemet, dette er yderst effektivt. Derefter vasker jeg grundigt med sæbe, og bruger lidt hånddesinfektion.

Hvis alle var så erfarne som dig, havde vi snart ingen sygdomme overhoved. De var vækpissede allesammen. :-?

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 48 minutter siden:

Ja. Mindst 100. Og hvis skeden lugter lidt, så kan den jo bare vaskes.

Derudover skal det siges, at jeg er meget erfaren og tager mange forholdsregler mht. min egen sikkerhed. For eksempel pisser jeg altid efter for at få renset systemet, dette er yderst effektivt. Derefter vasker jeg grundigt med sæbe, og bruger lidt hånddesinfektion.

Jamen jeg har også hørt at ingen ringere end præsident Mugabe af Zimbabwe bruger nøjagtig samme metode mod HIV  - så det må være måden at gøre det på!!  
 

Ærlig talt - det skulle læger i DK da til at reklamere lidt mere for i stedet for at proppe os fulde af medicin.... tænk at de ikke har set lyset endnu.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 15 timer siden:

Ja, hulbrødre deler med hinanden :)

 Hulbrødre/-fætre deler godt og ondt med hinanden. Man er vel en rigtig kammerat. :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stille fra de ellers meget populære danske gp'ere der tilbyder super/mega..   der holder jo nogen til /har været i Bording.  

Hos eksempelvis hos PD i Bording var beskeden meget klar vedrørende risikoen for smitte. Helt konkret besøgte jeg for præcis et år siden Mascha der.. Trods jeg er oppe i fyrrerne har jeg ikke en lang erfaring med besøg hos gp'ere. Jeg spurgte  forsigtigt til risikoen da hun tilbud super. Svaret var klart : der er ingen risiko, hvis bare der ikke er sår eller rifter på lemmet. 

Hmmm..hun lød meget overbevisende..og jeg faldt i. Hun gik direkte  "på" og det var selvfølgelig kanon godt, indrømmet. 

Jeg læste alt hvad jeg kunne om emnet og nåede også at besøge indtil flere af de meget "kendte" piger i Bording....inden det måtte stoppe. 

Tør ikke mere.. slet ikke efter seneste debat. Men er også kun hos en bestemt pige nu som kører det sikkert..

Men er det p.g.a. flere kunder, fordi I godt selv kan li det eller er overbevisningen bare,  at det er næsten 100 procent sikkert ? At tilbyde super / mega, altså.

PS. Håber ikke indlægget er provokerende.  Det er ikke sigtet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 15 timer siden:

 For eksempel pisser jeg altid efter for at få renset systemet

Jamen. Så drikker du vel meget kaffe?

I øvrigt kan du jo bare gøre det på din måde og lade os andre gøre det på vores.

I din trådstart skriver du, at du synes, det er trist, at mange dyrker sex med glædespiger med kondom. Men det kan da aldrig komme os ved, hvad du synes, der er trist (ellers tak for oplysningen i øvrigt) ved vores andres opførsel - den er jo vores og kommer ikke dig ved.

Og ingen er vel tvunget til kun at dyrke sex med glædespiger - gå ud og find dig en kæreste, hvis du ikke allerede har én.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
toogood skrev, for 18 timer siden:

Ja. Mindst 100. Og hvis skeden lugter lidt, så kan den jo bare vaskes.

Derudover skal det siges, at jeg er meget erfaren og tager mange forholdsregler mht. min egen sikkerhed. For eksempel pisser jeg altid efter for at få renset systemet, dette er yderst effektivt. Derefter vasker jeg grundigt med sæbe, og bruger lidt hånddesinfektion.

Det må vist være forskeren bag dit geniale forslag, endda uden recept..;-)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gorm skrev, for 3 timer siden:

gå ud og find dig en kæreste, hvis du ikke allerede har én.

 

Men sammen med hende bør han nok bruge kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, den 18/2/2016 at 20:07:

Jamen. Når man læser brugernes indlæg på euroguide kan man godt blive overbevist om, at disse mennesker prøver at ødeelægge branchen, da de alle er bange for at få en lille omgang klamydia eller  blive kørt over af en bil.


Det er jo trist at nogle mænd gider at betale en dansk pige for en falsk omgang superfransk, for så at se en pige sutte på et stykke latex, når de rent faktisk kan få den ægte vare fra en østeuropæisk pige meget billigere. Det samme kan jo siges som samleje , at det er virkelig trist at nogle mænd gider at betale dyre penge for at kneppe et stykke latex.

Så de af jer som elsker at bruge kondom med danske piger. Har i en grænse for hvornår at pigen fysisk kan skiftes ud med en dukke? Og hvorfor accepterer i denne dårlige service?

Håber i vil tage positivt imod dette indlæg.
 

For at vende tilbage til starten af tråden:

Nu er en varm kvinde noget andet end en sexdukke. En varm kvinde er et menneske, der kan reagere på det input det får. For mig er den sexuelle nydelse ikke afhængig af en tynd membran mellem vore kønsdele, men netop den feedback, der kan være før/under og efter samlejet. Denne membran beskytter så mod forskellige ubehageligheder i form af sygdomme eller uønskede graviditeter. Så den har da sin berettigelse.

Jeg oplever fantastiske ting med både danske og ikke danske piger, der er kun én, hvor det foregår uden og det er fordi kondomet generer hende.

Hvis du kun opfatter pigerne som sexdukker når du benytter kondom, er det synd for dig. Jeg elsker at besøge de søde piger, der giver mig lov til at nyde en stund med dem.

Venligst OT, der altid bruger kondom, når der skal k.....s

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 21 timer siden:

Venligst OT, der altid bruger kondom, når der skal k.....s

jeg er ret sikker på at jeg også ville putte kondom på tungen hvis jeg skulle kysse med ham her.... :):):):) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 1 minut siden:

Suk.. Alle der svarer trollen, burde kigge lidt nærmere på dette billede 

Nu må du ikke shame vores nyeste medlem herinde.... han kunne da ikke drømme om at være en troll - dertil er hans fornuft og integritet da alt for udviklet :):):) 

han mener det uden tvivl så godt som hans hjerte nu formår og han ønsker oprigtigt at dele sine herlige oplevelser og fuldendte viden om tissetåres helbredende virkning og hånddescinfetions mirakuløse beskyttelse med os andre.. 

den slags skal vi skam ikke kimse af - det må vi allesammen huske at tage rigtig godt i mod.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...