Hop til indhold
toogood

Sexdukke vs dansk glædespige med kondom. Er der en forskel?

Recommended Posts

Jamen. Når man læser brugernes indlæg på euroguide kan man godt blive overbevist om, at disse mennesker prøver at ødeelægge branchen, da de alle er bange for at få en lille omgang klamydia eller  blive kørt over af en bil.


Det er jo trist at nogle mænd gider at betale en dansk pige for en falsk omgang superfransk, for så at se en pige sutte på et stykke latex, når de rent faktisk kan få den ægte vare fra en østeuropæisk pige meget billigere. Det samme kan jo siges som samleje , at det er virkelig trist at nogle mænd gider at betale dyre penge for at kneppe et stykke latex.

Så de af jer som elsker at bruge kondom med danske piger. Har i en grænse for hvornår at pigen fysisk kan skiftes ud med en dukke? Og hvorfor accepterer i denne dårlige service?

Håber i vil tage positivt imod dette indlæg.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

At blive kneppet af en gris eller af en dansk sexkøber der ikke har nogle problemer med at sprede lidt kønssygdomme - er det nogen forskel?

Nå, grisen spreder nok ingen kønssydomme, når man tænker nærmere over det.

Håber du vil tage positivt imod dette indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
toogood skrev, for 3 minutter siden:

Jamen. Når man læser brugernes indlæg på euroguide kan man godt blive overbevist om, at disse mennesker prøver at ødeelægge branchen, da de alle er bange for at få en lille omgang klamydia eller  blive kørt over af en bil.


Det er jo trist at nogle mænd gider at betale en dansk pige for en falsk omgang superfransk, for så at se en pige sutte på et stykke latex, når de rent faktisk kan få den ægte vare fra en østeuropæisk pige meget billigere. Det samme kan jo siges som samleje , at det er virkelig trist at nogle mænd gider at betale dyre penge for at kneppe et stykke latex.

Så de af jer som elsker at bruge kondom med danske piger. Har i en grænse for hvornår at pigen fysisk kan skiftes ud med en dukke? Og hvorfor accepterer i denne dårlige service?

Håber i vil tage positivt imod dette indlæg.
 

Jamen du lyder da som en rigtig beviden hygge fætter..! 

Kom du i " praktik" eller bare et besøg, selvfølgelig UDEN sex helt klart , og vær min husslave for en dag, så skal jeg se hvordan du og din krop har det efter at have slugt spærm og kneppet en hel dag uden kondom.. Tænker måske du skal havd en hel måned, nu du er så " kvalitetsbevidst" . 

Du må også gerne tømme kondomerne fra spanden når dagen er omme , bare lige for at få lidt ekstra smag og den der " spænding" om du nu får en dårlig pik og smitter din evt kæreste og andre.. 

Kan ikke forstå den holdning herinde efterhånden og takker min Gud , for at jeg kun har få gæster herindefra og kun de omsorgsfulde... Men jo en dukke er vist din vej frem.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line skrev, for 18 minutter siden:

Jamen du lyder da som en rigtig beviden hygge fætter..! 

Kom du i " praktik" eller bare et besøg, selvfølgelig UDEN sex helt klart , og vær min husslave for en dag, så skal jeg se hvordan du og din krop har det efter at have slugt spærm og kneppet en hel dag uden kondom.. Tænker måske du skal havd en hel måned, nu du er så " kvalitetsbevidst" . 

Du må også gerne tømme kondomerne fra spanden når dagen er omme , bare lige for at få lidt ekstra smag og den der " spænding" om du nu får en dårlig pik og smitter din evt kæreste og andre.. 

Kan ikke forstå den holdning herinde efterhånden og takker min Gud , for at jeg kun har få gæster herindefra og kun de omsorgsfulde... Men jo en dukke er vist din vej frem.. 

 

Jamen. Ved mindre du taler af erfaring så burde du måske besøge nogle af de piger som yder denne gode service og se at de rent faktisk ikke lugter af gammel sæd ud af munden, som du jo nok forestiller dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 58 minutter siden:

Jamen. Når man læser brugernes indlæg på euroguide kan man godt blive overbevist om, at disse mennesker prøver at ødeelægge branchen, da de alle er bange for at få en lille omgang klamydia eller  blive kørt over af en bil.


Det er jo trist at nogle mænd gider at betale en dansk pige for en falsk omgang superfransk, for så at se en pige sutte på et stykke latex, når de rent faktisk kan få den ægte vare fra en østeuropæisk pige meget billigere. Det samme kan jo siges som samleje , at det er virkelig trist at nogle mænd gider at betale dyre penge for at kneppe et stykke latex.

Så de af jer som elsker at bruge kondom med danske piger. Har i en grænse for hvornår at pigen fysisk kan skiftes ud med en dukke? Og hvorfor accepterer i denne dårlige service?

Håber i vil tage positivt imod dette indlæg.
 

Jamen jeg ser da særdels positiv overfor dit indlæg.

Den der gerne vil have en masse dejligt uden og finder en der vil sælge det uden....det er jo fordi igen af dem er bange for at få noget....de har det måske allerrede...

Hvad er der så at være bange for?

Lidt Aids, her, lidt Hiv, der, lidt Herpes, lidt gonerre (den agrasive, du aldrig kan komme af med) kodelymer,  klamydia, Ja kært barn har mange navne....

Lidt fingerleg...først i kussen med rivenegle så i røven... og tilbage igen,  uuuuuuuuuuuh gerne med beskidte fingre...hvad er der galt med skedekartar og lidt rifter?

YES Og lad os så prøve den der med at gå ud og kører stærkt på motorvejen....jeg gir dig bind for øjenene....du trykker på speederen og kører 180 km i timen ....så skal du tælle til 1000 før jeg tager bindet af dine øjne....

Start øvelsen ved at tælle til 100... måske er det spændingen nok for dig? eller er du en Tøs?

Yes lad os leve livet!

Du skal bare ikke besøge mig!

Men jeg tager dig gerne med ud og køre! men glem det hvis du kun har en Pluto bil...der skal lidt CC under hjelmen! Har bestået 500 prøven!

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Jamen jeg ser da særdels positiv overfor dit indlæg.

Den der gerne vil have en masse dejligt uden og finder en der vil sælge det uden....det er jo fordi igen af dem er bange for at få noget....de har det måske allerrede...

Hvad er der så at være bange for?

Lidt Aids, her, lidt Hiv, der, lidt Herpes, lidt gonerre (den agrasive, du aldrig kan komme af med) kodelymer,  klamydia, Ja kært barn har mange navne....

Lidt fingerleg...først i kussen med rivenegle så i røven... og tilbage igen,  uuuuuuuuuuuh gerne med beskidte fingre...hvad er der galt med skedekartar og lidt rifter?

YES Og lad os så prøve den der med at gå ud og kører stærkt på motorvejen....jeg gir dig bind for øjenene....du trykker på speederen og kører 180 km i timen ....så skal du tælle til 1000 før jeg tager bindet af dine øjne....

Start øvelsen ved at tælle til 100... måske er det spændingen nok for dig? eller er du en Tøs?

Yes lad os leve livet!

Du skal bare ikke besøge mig!

Men jeg tager dig gerne med ud og køre! har bestået 500 prøven!

 

Jamen.

HIV/AIDS - Det kan en omgang truvada, da nemt forebygge, men ellers er chancen jo så lille alligevel og jeg har aldrig vundet i lotto.

Kondolymer - Jeg synes da HPV vaccinen virker meget godt.

Gonorre/Klamydia - En gang om året har aldrig dræbt nogen.

Herpes - Tja, kondomer beskytter jo alligevel ikke 100%.

100 km/t med bind for øjnene - Hvad har det med noget at gøre? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Togodtobetruu

Livet, kære ven

Hvorfor vente på sjovhederne....tag hånd om det selv! Gå i åbent gangbang i en bøsseklub og se om du kan blive "straffeoffer"

Annoncer efter en der tør smitte dig med hiv?

Gå dog ind på Angelplace og pis op af deres Mc og kald dem tøsedrenge.

Gå i en moske om fredagen og beskriv Muhammet er en klovn

Hvorfor vente på du bliver kørt ned af en bil....kør dog stærkt på motorvejen med bind for øjenen (kom der en lille prås?....Juhu det er mig der vinker til dig her i mørket)

Lev livet...du har kun et....gør det i dag....måske er det for sent i morgen.

Gør det nu!

Go for det Tøs!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 24 minutter siden:

Jamen. Når man læser brugernes indlæg på euroguide kan man godt blive overbevist om, at disse mennesker prøver at ødeelægge branchen, da de alle er bange for at få en lille omgang klamydia eller  blive kørt over af en bil.


Det er jo trist at nogle mænd gider at betale en dansk pige for en falsk omgang superfransk, for så at se en pige sutte på et stykke latex, når de rent faktisk kan få den ægte vare fra en østeuropæisk pige meget billigere. Det samme kan jo siges som samleje , at det er virkelig trist at nogle mænd gider at betale dyre penge for at kneppe et stykke latex.

Så de af jer som elsker at bruge kondom med danske piger. Har i en grænse for hvornår at pigen fysisk kan skiftes ud med en dukke? Og hvorfor accepterer i denne dårlige service?

Håber i vil tage positivt imod dette indlæg.
 

Kære toogood:)

- -  Har i en grænse for hvornår at pigen fysisk kan skiftes ud med en dukke? Og hvorfor accepterer i denne dårlige service?  --  Jeg accepterer heller ikke denne dårlige service - altså bruge gummi under samleje, - -  og endnu være, - jeg er omkring de 60 og HAR ALDRIG brugt gummi, for indtil sommeren 1985 var det værste man dengang kunne skrabe til sig en gulgrøn dryppert og det døde man sgu ikke af.

Men dengang i sommeren 1985 forlød det i danske samfund og i særdeleshed i underlivets købefisse liv - utro knald kneppe liv - one-night knep liv, at der ovre i LA/USA (Los Angeles) blandt bøsserne var en besynderlig mystisk tendens til at de døde meget syge - nærmest som om deres immunsystem blev nulstillet - de kunne ikke reddes -  virusset hedder HIV og når sygdommen  brøder ud hedder det AIDS og mænd, kvinder og børn døde som fluer af det, og gør det stadig i særdeleshed i ulande.

Jeg blev dengang ligeså forarget over de "gummiGP´er" som dig, at jeg straks udskiftede dem med en anden der var ligeså god med 2 spredte ben - 2 arme - hoved - halvlangt lyst hår - stram fisse - en dejlig fast B-barm - osv - - - -  min kommende kæreste/kone de næste 20 år dukkede op - så stadig kondom frit.

Så hold dig til den dårlige service med kondom og undgå risikoen for HIV eller køb dig en dukke og knep den uden gummi, så undgår du også HIV og lad for gudsskyld være at dele hendes hul med andre mænd - eller endnu bedre, de penge du bruger på købefisse - brug dem på pigerne ude IRL - invitere på Cafe besøg eller andet sjov - så skal du bare se hvor overrasket du kan blive :wub: - det er min erfaring;)

Når jeg kun nævner HIV er det fordi at den nu til dags kan holdes nede med medicin; men er din følgesvend resten af livet, alt andet af diverse kønssygdomme synes jeg er knap så slemme, da de stadig kan helbredes.

Mange hilsner

Nyder livet

- - Kære toogood:)  -  -  det med ude IRL --  noget for dig :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nååå Too good.

Jeg opfatter dit indlæg som en bevidst provokation. Hvad formålet med provokationer er, har jeg derimod meget svært ved at se. 

En latexdukke i stedet for en dejlig kvinde? Jeg fatter ikke formålet med at provokere på den måde og dermed forsøge nedgøre glædespiger ved at sammenligne dem med latexdukker. Jeg synes faktisk, du skulle skamme dig!

Herinde har vi forskellige holdninger til i hvor høj grad, vi skal beskytte os mod sygdomme, når vi dyrker vores lille hobby. Der er ingen grund til at håne de af os, der ikke dyrker usikker sex. 

Det lyder i dit indlæg, som om du ikke er så gammel, som om du ikke er modnet af livserfaring. Måske vil du komme frem til, at et godt livsgrundlag er, at du gør, hvad du gerne vil, og du giver plads til andre, så de kan gøre, hvad de har lyst til. Selvfølgelig med tilpas hensyntagen til andre mennesker.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problematikken ligner den fra det øvrige arbejdsmarked.

Man kan få udenlandsk arbejdskraft til at arbejde under arbejdsmiljø forhold, som dansk arbejdskraft (stadig) ikke vil acceptere.

Er det forkert at forlange, at man ikke risikerer liv og helbred for at tjene sin løn? Uanset om man er håndværker, fabriksarbejder eller prostitueret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
toogood skrev, for 1 time siden:

Jamen. Ved mindre du taler af erfaring så burde du måske besøge nogle af de piger som yder denne gode service og se at de rent faktisk ikke lugter af gammel sæd ud af munden, som du jo nok forestiller dig.

Jeg ser dem hver dag og ja jeg ved hvad jeg snakker om- modsat dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 3 timer siden:

Jamen. Når man læser brugernes indlæg på euroguide kan man godt blive overbevist om, at disse mennesker prøver at ødeelægge branchen, da de alle er bange for at få en lille omgang klamydia eller  blive kørt over af en bil.


Det er jo trist at nogle mænd gider at betale en dansk pige for en falsk omgang superfransk, for så at se en pige sutte på et stykke latex, når de rent faktisk kan få den ægte vare fra en østeuropæisk pige meget billigere. Det samme kan jo siges som samleje , at det er virkelig trist at nogle mænd gider at betale dyre penge for at kneppe et stykke latex.

Så de af jer som elsker at bruge kondom med danske piger. Har i en grænse for hvornår at pigen fysisk kan skiftes ud med en dukke? Og hvorfor accepterer i denne dårlige service?

Håber i vil tage positivt imod dette indlæg.
 

Dit spørgsmål minder om et andet spørgsmål jeg har læst.... Hvad er forskellen på sex og legoklodser ? Måske du skal holde dig til plastikdukker... Ingen kvinde , er tjent med sex med en mand, der ikke kender forskellen på varm hud og plastik,eller en smilende mund kontra et åbent hul .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg vil lige sige at jeg har det præcis på samme måde angående kondom, det er totalt superkedeligt for mit vedkommende og noget jeg virkelig hader at bruge, da jeg virkelig får nedsat følelse i pikken. Men men men, altså set ud fra kvindernes synspunkt forstår jeg dem 100% at de ønsker så meget beskyttelse som muligt. Det er jo den gamle sang igen, vi er modsætninger, og det vi ønsker feks forskelligt fransk uden kondom er ja en modsætning til hvad der er godt for kvinden som sælger. 

Så selvom jeg forbander kondomer langt væk, så hvis jeg vender optikken 180grader så kan jeg ikke klandre damerne at de vil beskyttes ift alle mulige slags sygdomme og bakterier osv. Det er jo op til hver dame, hvad de har lyst til. 

Man kan jo fravælge dem der har den politik, så jeg synes jo man kan sige sin åbne ærlige mening om kondomer, og de kan være frække og et lækkert indspil i sex hvis kvinden virkelig gør det godt og fokuserer på det, men samtidig hader jeg dem da de jo ikke er andet end problemfyldte ift sex og følelse i min pik. 

Men heldigvis er der kvinder der gerne sutter pik uden kondom for mit vedkommende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 3 timer siden:

Jamen.

HIV/AIDS - Det kan en omgang truvada, da nemt forebygge.

.

 

 

Du bliver glad for vores kollektiv sundhedsvæsen med din krav om HIV medicin og ubeskyttet sex. Vi har måske alle prøvet at ladet naturen vinde over fornuften. Men ligefrem at opsøge risikoen er en farlig fetich.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er ingen grænser for forargelse her! Det er ikke de påpasselige danske glædespiger der spolere branchen. Det er selviske mænd som dig, der kaster et mørkt lys over vores lyst og sikkerhed! Vi skal have et langt og sygdomsfritliv, det skal dine sølle 1000 kr og sygdomsbefæmgte tissemand, satme ikke komme i vejen for! Dette er første og forhåbenligt det sidste sure opstød, her på eroguide leveret af mig. Du må da have tabt fornuften og realitetsbevisthede. God dag og HELD OG LYKKE fremover. 

Hilsen en meget forarget Nadia! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 15 timer siden:

Jamen. Når man læser brugernes indlæg på euroguide kan man godt blive overbevist om, at disse mennesker prøver at ødeelægge branchen, da de alle er bange for at få en lille omgang klamydia eller  blive kørt over af en bil.


Det er jo trist at nogle mænd gider at betale en dansk pige for en falsk omgang superfransk, for så at se en pige sutte på et stykke latex, når de rent faktisk kan få den ægte vare fra en østeuropæisk pige meget billigere. Det samme kan jo siges som samleje , at det er virkelig trist at nogle mænd gider at betale dyre penge for at kneppe et stykke latex.

Så de af jer som elsker at bruge kondom med danske piger. Har i en grænse for hvornår at pigen fysisk kan skiftes ud med en dukke? Og hvorfor accepterer i denne dårlige service?

Håber i vil tage positivt imod dette indlæg.
 

Undskyld men ved du hvad respekt det er ? Tror du kke at vi kvinder vil se vores børn vokse op ? Usikker sex er da for dumt :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 14 timer siden:

Jamen. Ved mindre du taler af erfaring så burde du måske besøge nogle af de piger som yder denne gode service og se at de rent faktisk ikke lugter af gammel sæd ud af munden, som du jo nok forestiller dig.

Det er da stadig for dumt også af dig. Er du ikke bange for ar få alt muligt lort ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 15 timer siden:

Jamen. Når man læser brugernes indlæg på euroguide kan man godt blive overbevist om, at disse mennesker prøver at ødeelægge branchen, da de alle er bange for at få en lille omgang klamydia eller  blive kørt over af en bil.

NEJ DA !!! - HVOR læser du dog det henne ?? Jeg mødt da aldrig nogen her på eroguide der har det fjerneste imod at gå en ekstra tur til lægen efter penicillin eller sidde i kørestolen resten af livet... 

penicillin og kørestol er da i øvrigt 2 sider af samme sag så det må du have misforstået fuldstændig.... 

Citat

Det er jo trist at nogle mænd gider at betale en dansk pige for en falsk omgang superfransk, for så at se en pige sutte på et stykke latex, når de rent faktisk kan få den ægte vare fra en østeuropæisk pige meget billigere.

Ja det er VIRKELIG trist... jeg må virkelig give dig ret.... det er horribelt!!!  Tænk at nogen kan finde PÅ at gå op i den slags småting - det giver jo overhovedet ikke nogen mening,, 

og de vil endda OFRE PENGE PÅ DET:.. det er da komplet uforståeligt..... 

Citat

Det samme kan jo siges som samleje , at det er virkelig trist at nogle mænd gider at betale dyre penge for at kneppe et stykke latex.

Ja - det er trist.... tænk hvis nu alle kneppede uden kondom - så ville alle blive syge meget hurtigere - og så ville vi hjælpe medicinalfirmaerne der producerer medicinen vi skal have og det ville øge beskæftigelsen og dermed privatforbruget...  som igen ville øge beskæftigelsen hvis vi købte dansk!! :)

Kort sagt - det er faktisk økonimisk samfundsskadelig adfærd at passe på sig selv set udfra et beskæftigelses-synspunkt....   (pssssst - lad nu være med at nævne udgifts-siden til lægebehandling ect - så holder det jo op med at være sjovt) 

Citat

Så de af jer som elsker at bruge kondom med danske piger. Har i en grænse for hvornår at pigen fysisk kan skiftes ud med en dukke? Og hvorfor accepterer i denne dårlige service?

Ja selvfølgelig har de en grænse.... hvorfor tror du SÅ mange mænd aldrig kommer nærmere en GP end højre hånd.... og sådan en her :) 

31P73S-f4ZL._SX300_.jpg

Og ser du - mænd er nødt til at acceptere denne vanvittig dårlige service... for ellers kommer der både udgifter til børn og villa og volvo og vovhund....  UHA det er dyrt!!!! 

og så er ovenstående dimmer eller højre hånd MEGET MEGET billigere.... 

 

Citat

Håber i vil tage positivt imod dette indlæg.
 

Selvfølgelig... 

det er altid godt at gå på weekend med latterkramper

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja, så kører rouletten igen - igen - igen - hvor er det dejligt at høre violinerne spille - HALLELUJA.

Når jeg læser om visse brugeres oplevelser, så ville de sgu have haft mere ud af at knalde en sexdukke,  end den halvdøde hoppe de frekventerede i stedet.

Redigeret af BigDick
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

så for helvede nu bryder fanden løs, showtime

god weekend.......giv den max gas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line skrev, for 17 timer siden:

Jeg ser dem hver dag og ja jeg ved hvad jeg snakker om- modsat dig. 

Jamen. Nu er jeg den med erfaring her og åbenbart ikke dig. Jeg har helt sikkert mødt flere østpiger, og freelancere i Sydøstasien end du nogensinde kommer til. Disse piger tager med glæde en 3 dages ladning og helt sikkert flere gange om dagen. Og nej du ved ikke hvad du taler om.

Nadiaprivat skrev, for 4 timer siden:

Der er ingen grænser for forargelse her! Det er ikke de påpasselige danske glædespiger der spolere branchen. Det er selviske mænd som dig, der kaster et mørkt lys over vores lyst og sikkerhed! Vi skal have et langt og sygdomsfritliv, det skal dine sølle 1000 kr og sygdomsbefæmgte tissemand, satme ikke komme i vejen for! Dette er første og forhåbenligt det sidste sure opstød, her på eroguide leveret af mig. Du må da have tabt fornuften og realitetsbevisthede. God dag og HELD OG LYKKE fremover. 

Hilsen en meget forarget Nadia! 

Jamen. Det er jo netop den holdning som ødelægger branchen. Måske høre du ikke til her...

 

AmatørMILF skrev, for 4 timer siden:

Undskyld men ved du hvad respekt det er ? Tror du kke at vi kvinder vil se vores børn vokse op ? Usikker sex er da for dumt :shock:

Nej. Der findes kun en form for sex og det er usikker sex ellers kan man jo bare skaffe sig den dukke og give den en pose over hovedet. Altså der er jo ingen forskel på at slikke en lort med kondom på, eller en pik med kondom på. Og derved er der ingen forskel i at få et blowjob af en dukke eller af en dansk glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
toogood skrev, for 15 minutter siden:

Jamen. Nu er jeg den med erfaring her og åbenbart ikke dig. Jeg har helt sikkert mødt flere østpiger, og freelancere i Sydøstasien end du nogensinde kommer til. Disse piger tager med glæde en 3 dages ladning og helt sikkert flere gange om dagen. Og nej du ved ikke hvad du taler om.

Jamen. Det er jo netop den holdning som ødelægger branchen. Måske høre du ikke til her...

 

Nej. Der findes kun en form for sex og det er usikker sex ellers kan man jo bare skaffe sig den dukke og give den en pose over hovedet. Altså der er jo ingen forskel på at slikke en lort med kondom på, eller en pik med kondom på. Og derved er der ingen forskel i at få et blowjob af en dukke eller af en dansk glædespige.

Så tager du da bare sexdukken og lader os andre om de dansk gp'er, det tror jeg ærlig talt alle ville være bedst tjent med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...